-
Στην Στελλαντις 15.97% εχει ο Ελκανν δηλ οικογενεια Ανιελι και 7.967% εχουν οι Πεζω αυτοι οι δυο ειναι οι μεγαλομετοχοι. Ολοι οι αλλοι ακολουθουν.
Οπως λεει και το αρθρο εχουν επιπλεον ειδικες μετοχες που τους δινουν παραπανω ψηφους στις συνελευσεις.
Προφανως ο Ελκανν δεν ειναι πλειοψηφικος μετοχος αλλα μεγαλομετοχος με 24% των ψηφων.
-
-
Αρκετά με το off topic
-
https://youtu.be/UUN3WcH-yWI λίγο traction αφού δεν έχουμε κάποιον να μας πει εντυπώσεις.. !
-
Δεν βλέπονται εδώ και χρόνια εκεί στο Traction. Πραγματικά, και τον είχα σε εκτίμηση τον πατέρα Στεφανή. Απλή ανάγνωση της μπροσούρας του αυτοκινήτου, καλεσμένοι από το star system κλπ. Μιλάμε τραγωδία. Χίλιες φορές Στέφου, αλήθεια.
-
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
Δεν βλέπονται εδώ και χρόνια εκεί στο Traction. Πραγματικά, και τον είχα σε εκτίμηση τον πατέρα Στεφανή. Απλή ανάγνωση της μπροσούρας του αυτοκινήτου, καλεσμένοι από το star system κλπ. Μιλάμε τραγωδία. Χίλιες φορές Στέφου, αλήθεια.
Ισχύει απλώς δεν υπάρχει άλλος Ελλάδα που να έβαλε το νέο 5008 ..
-
-
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
Δεν βλέπονται εδώ και χρόνια εκεί στο Traction. Πραγματικά, και τον είχα σε εκτίμηση τον πατέρα Στεφανή. Απλή ανάγνωση της μπροσούρας του αυτοκινήτου, καλεσμένοι από το star system κλπ. Μιλάμε τραγωδία. Χίλιες φορές Στέφου, αλήθεια.
Δυστυχώς είναι lifestyle εκπομπή εδώ και χρόνια. Σοβαρή αυτοκινητιστική εκπομπή είναι το Auto Moto της ΕΡΤ.
-
Τι ξέρουμε για το
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8όσο αφορά μοτέρ κιβώτιο ?
-
Τα γνωστά.
Αν είναι πριν το 2023 έχει 7άρα καδένα που πρέπει να αλλάξει και αν του βγάλει δοχείο αντμπλού.
Εμένα στο αιρκρος μου άλλαξαν σε 8άρα σε εγγύηση όπως έκαναν και στο ίδιο του Πηλιουρίτη, ενώ το δοχείο αντμπλού μου έβγαλε βλάβη στα 27000 χλμ και μου το άλλαξαν και τώρα έχω κάνει 50000 χλμ ακόμα χωρίς κάποιο θέμα.
Πέρα από αυτά που είναι γνωστά, τίποτε άλλο.
Κιβώτιο μετατροπέας ροπής της Αισίν, σύμφωνα με όσα λέγονται από άλλους είναι άσπαστο.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Τα γνωστά.
Αν είναι πριν το 2023 έχει 7άρα καδένα που πρέπει να αλλάξει και αν του βγάλει δοχείο αντμπλού.
Εμένα στο αιρκρος μου άλλαξαν σε 8άρα σε εγγύηση όπως έκαναν και στο ίδιο του Πηλιουρίτη, ενώ το δοχείο αντμπλού μου έβγαλε βλάβη στα 27000 χλμ και μου το άλλαξαν και τώρα έχω κάνει 50000 χλμ ακόμα χωρίς κάποιο θέμα.
Πέρα από αυτά που είναι γνωστά, τίποτε άλλο.
Κιβώτιο μετατροπέας ροπής της Αισίν, σύμφωνα με όσα λέγονται από άλλους είναι άσπαστο.
Τι εννοείς με την καδένα και την αλλαγή από 7άρα σε 8άρα ?
-
Ο μηχανολόγος που σχεδίασε τον κινητήρα σύμφωνα με τις παραδοχές του, θεώρησε ότι το να βάλει πάχος 7 χιλ στην καδένα ήταν αρκετό.
Στην πράξη αποδείχτηκε ότι κάποια στοιχεία της έσπαγαν, οπότε θεωρήθηκε ότι έπρεπε να αυξηθεί το πάχος της σε 8 χιλ και αυτό γίνεται...
Αυτά είναι εξηγήσεις μπετατζή, μην τα πάρεις εσύ ως ΜΜ τοις μετρητοίς..
Οι παραγωγές από 1/1/23 είναι 8 χιλ.
-
@red_monster said in PEUGEOT FORUM:
Τι ξέρουμε για το
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8όσο αφορά μοτέρ κιβώτιο ?
μακρυα
απλα- κοβει καδενα, ειχαν 7αρες και σπαγανε σαν καλτσοδετες απο τη λαικη, βαλανε 8αρες και σπανε αμεσως μετα την εγγυηση
- θελει αντμπλου δοχειο καθε τρεις και λιγο
- σβηνει η οθονη οποτε θελει αυτη. και αναβει το ιδιο
- τα παντα τριζει
- το κιβωτιο ειναι aisin, θα διαλυθει το αποδελοιπο και θα μεινει να δουλευει μονο το κιβωτιο
- θελει φορτιση. εξηγω. μετα απο καποια χρονια δεν παιρνει μπροστα αμεσως οταν το σβησεις σε σταση πχ σε ταξιδι. περιμενεις μιση ωριτσα και μετα παιρνει μια χαρα. γουαναμπι ηλεχτρικο.
-
@dstou said in PEUGEOT FORUM:
Πεζώ μόνο πιπερόμυλους!
Και όμως και αυτοί χαλάνε. Τρώγεται ο μεταλλικός μηχανισμός άλεσης. Πιπερομυλο μόνο Ικεα με κεραμικό μηχανισμό (δεν παθαίνει τίποτα)
-
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@red_monster said in PEUGEOT FORUM:
Τι ξέρουμε για το
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8όσο αφορά μοτέρ κιβώτιο ?
μακρυα
απλα- κοβει καδενα, ειχαν 7αρες και σπαγανε σαν καλτσοδετες απο τη λαικη, βαλανε 8αρες και σπανε αμεσως μετα την εγγυηση
- θελει αντμπλου δοχειο καθε τρεις και λιγο
- σβηνει η οθονη οποτε θελει αυτη. και αναβει το ιδιο
- τα παντα τριζει
- το κιβωτιο ειναι aisin, θα διαλυθει το αποδελοιπο και θα μεινει να δουλευει μονο το κιβωτιο
- θελει φορτιση. εξηγω. μετα απο καποια χρονια δεν παιρνει μπροστα αμεσως οταν το σβησεις σε σταση πχ σε ταξιδι. περιμενεις μιση ωριτσα και μετα παιρνει μια χαρα. γουαναμπι ηλεχτρικο.
Αυτά βλέπω και το σκέφτομαι με το 5008 αν και λένε η νέα γενιά είναι πιο αξιόπιστη. Να χρεωθώ για χρόνια δόση, να πληρώνω και τις αστοχιες του Στελλαντη;
-
Διαβάζεις ψέματα από κάποιον που έσπαγε το νοικιασμένο αμάξι του στα βουνά και στους γκρεμούς και τις ζημιές τις πλήρωνε το ληζινγκ επειδή έχει 30 αμάξια για το προσωπικό του άφησαν και ένα για να παίζει.
Το ίδιο αμάξι το έχει άλλος στο φόρουμ χωρίς θέματα.
Εγώ έχω 130000 με τα δύο αιρκρος, 50000 με το βενζίνης και 80000 με το ντίζελ χωρίς πρόβλημα.
Προφανώς όμως υπάρχουν βλάβες σε κάποια αμάξια.
Μικρό ποσοστό κάτω του 5 % για αυτό πληρώνουν και οι ασφαλιστικές εταιρίες τις εγγυήσεις.
Από την άλλη υπάρχουν και οι αδιάφοροι για τα αμάξια αλλά και οι εξυπνακηδες που παίρνουν χρέπια εισαγωγής φτηνά και μετά γκρινιάζουν με την εταιρεία όχι με το μυαλό τους.
Δηλαδή όσοι πληρώνουμε για καινούργια η για ελληνικά ιδιωτών με πλήρη σέρβις είμαστε χαζοί και αυτοί που παίρνουν τα χρέπια είναι οι έξυπνοι.
Το 3008 πούλησε πολύ σε όλη την Ευρώπη και έτσι υπάρχουν πολλά μτχ.
Ας πρόσεχαν.
-
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@red_monster said in PEUGEOT FORUM:
Τι ξέρουμε για το
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8όσο αφορά μοτέρ κιβώτιο ?
μακρυα
απλα- κοβει καδενα, ειχαν 7αρες και σπαγανε σαν καλτσοδετες απο τη λαικη, βαλανε 8αρες και σπανε αμεσως μετα την εγγυηση
- θελει αντμπλου δοχειο καθε τρεις και λιγο
- σβηνει η οθονη οποτε θελει αυτη. και αναβει το ιδιο
- τα παντα τριζει
- το κιβωτιο ειναι aisin, θα διαλυθει το αποδελοιπο και θα μεινει να δουλευει μονο το κιβωτιο
- θελει φορτιση. εξηγω. μετα απο καποια χρονια δεν παιρνει μπροστα αμεσως οταν το σβησεις σε σταση πχ σε ταξιδι. περιμενεις μιση ωριτσα και μετα παιρνει μια χαρα. γουαναμπι ηλεχτρικο.
-
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
Δεν βλέπονται εδώ και χρόνια εκεί στο Traction. Πραγματικά, και τον είχα σε εκτίμηση τον πατέρα Στεφανή. Απλή ανάγνωση της μπροσούρας του αυτοκινήτου, καλεσμένοι από το star system κλπ. Μιλάμε τραγωδία. Χίλιες φορές Στέφου, αλήθεια.
Γλειφτης του Τζιγκερ και των Βαρδινογιαννεων . Γι αυτο και εχει εκπομπη στο Σταρ που ειναι της οικογενειας . Βαζει μονο Shell κτλ . Η εκπομπη ειναι γελοια , οπως γελοιο ειναι οτι εβαλε και τα 2 παιδια του στην εκπομπη. Ειδικα η κορη ειναι ακυρη εντελως εκτος απο μπαζο .
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Ειδικα η κορη ειναι ακυρη εντελως εκτος απο μπαζο
Σκληρός κριτής ο φίλος μου...
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Γλειφτης του Τζιγκερ και των Βαρδινογιαννεων . Γι αυτο και εχει εκπομπη στο Σταρ που ειναι της οικογενειας . Βαζει μονο Shell κτλ . Η εκπομπη ειναι γελοια , οπως γελοιο ειναι οτι εβαλε και τα 2 παιδια του στην εκπομπη. Ειδικα η κορη ειναι ακυρη εντελως εκτος απο μπαζο .
Εκτός από Shell, ελαστικά Pirelli και leasing Avis. Υπερπροβολή της Mercedes (μέχρι και για τα ποιοτικά μεταχειρισμένα έχουν κάνει επεισόδιο!) και μια οικογένεια να παίζει με την υπομονή σου μέχρι να αλλάξεις κανάλι. Αυτός που ξέρει κάτι παραπάνω πέρα από τον Στεφανή είναι ο Ευθυμίου. Ο μόνος λόγος για να δεις Traction είναι να έχεις κλείσει αυτοκίνητο και να λες τι αμαξάρα πήρα!
PEUGEOT FORUM