-
@jamesd said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Citroen c5 Aircross diesel 27-29K euro. Αλλάζει όμως το μοντέλο, πλέει λένε στα ταξίδια αλλά είναι λένε άνετο στην πόλη. Μέσα είναι χλίδα με δόση σιτρονελινας.
Μάλιστα, αν ρωτήσεις και τον μέτοχο θα σου πει ότι είναι και αξιόπιστος ο κινητήρας
. Οι υπόλοιποι θα πούνε ότι σε παίρνω στον λαιμό μου..
Ο άνθρωπος κάνει 9-10.000 χλμ το χρόνο και το 80% είναι εντός πόλης.
Θα παίρνει το φίλτρο παραμασχαλα... -
@gtsartsal said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@jamesd said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Citroen c5 Aircross diesel 27-29K euro. Αλλάζει όμως το μοντέλο, πλέει λένε στα ταξίδια αλλά είναι λένε άνετο στην πόλη. Μέσα είναι χλίδα με δόση σιτρονελινας.
Μάλιστα, αν ρωτήσεις και τον μέτοχο θα σου πει ότι είναι και αξιόπιστος ο κινητήρας
. Οι υπόλοιποι θα πούνε ότι σε παίρνω στον λαιμό μου..
Ο άνθρωπος κάνει 9-10.000 χλμ το χρόνο και το 80% είναι εντός πόλης.
Θα παίρνει το φίλτρο παραμασχαλα...Μα δεν λέμε για αυτόν...
Τελειώνουν τα ντίζελ και οι τιμές είναι χώμα.
Τιμή για ΜΑΧ 29900 και το χρώμα δώρο...
https://www.citroen.gr/models/C5Aircross/configurator.html/Περίληψη
-
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Σε γενικές γραμμές από ότι καταλαβαίνω υπάρχουν δύο πλευρές, αυτοί που υποστηρίζουν τα Γιαπωνέζικα και αυτοί που υποστηρίζουν τα γαλλικά
. Οι φιλο-Ιάπωνες κατά κύριο λόγο προτείνουν YC και C-HR με το δεύτερο να είναι κατά πολύ καλύτερο αλλά και ακριβότερο και το πρώτο να είναι αξιόπιστο και κομπλέ αλλά μικρό εσωτερικά (κάτι που έχω εντοπίσει κι εγώ ως έναν βαθμό). Μου είναι ξεκάθαρες όμως οι διαφορές τους.Στα γαλλικά δεν έχω καταλάβει. Αν υποθέσουμε ότι οι επιλογές μου είναι Peugeot 2008, Citroen C4, Renault Captur υπάρχει κάποιο που είναι ξεκάθαρα καλύτερο ή κάποιο που είναι με τίποτα για τους φιλο-Γάλλους; Ή υπάρχει εσωτερικός εμφύλιος και διάφορες παρατάξεις κι εκεί;
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας
Προσπαθώ λίγο να φιλτράρω τα σχολια και να καταλήξω σε 3-4 πριν αρχίσω τις επισκέψεις. Αντιλαμβάνομαι ότι έχουν υπάρξει και υπερβολές, φαντάζομαι ούτε τα γαλλικά θα εκραγούν με το που μπω και πάρω τη μηχανή στο χέρι από την πρώτη μερα ούτε τα γιαπωνέζικα θα είναι κονσερβοκούρια εσωτερικά και απαγορευτικά για οικογένεια μη νάνων αλλά σε μέσες άκρες έχω καταλάβει τι υποστηρίζει η κάθε πλευρά
Εμείς των γαλλικών δεν είμαστε απόλυτοι.
Προσωπικά σου είπα να πας να δεις τα αυτοκίνητα όλα και να τα οδηγήσεις.
Το μόνο που εξήγησα είναι ότι το υβριδικό της Στελλάντις είναι μεσαίο υβριδικό, ενώ της Τογιότα είναι φουλ υβριδικό και η Ρενώ έχει ελαφρό υβριδικό και φουλ υβριδικό.
Τώρα ως προς την σύγκριση 2008 , C4 και Captur, δεν μπορείς να μπερδευτείς ιδιαίτερα.
Το Captur είναι μια καλή επιλογή στο βενζίνη-αέριο, για φτηνή λύση για αυτούς που κάνουν πολλά χλμ, με λίγα άλογα όμως, που μάλλον εσένα δεν σου κάνει.
Τα υβριδικά τα ελαφρά, είναι σαν τις βενζίνες, ενώ τα φούλ είναι καλά στο μποτιλιάρισμα και όχι στον ανοικτό δρόμο.
Τα 2008 και c4 είναι μεσαία υβριδικά και είναι χειρότερα στο μποτιλιάρισμα από τα φουλ, αλλά καλύτερα στον ανοικτό δρόμο.
Το 2008 έχει λίγο μικρότερους χώρους από το 4, είναι όμως σουβ και μπάνικο και στην allure έκδοση στο εσωτερικό, είναι πιο όμορφο.
Προσωπικά για μένα που όμως είμαι μεγαλόσωμος, όλα χάνουν από την δυάδα 3 αιρκρος / φροντέρα, που δίνει ένα καλό οικογενειακό αμάξι σε τιμή φτηνού Β σουβ και χώρους C σουβ.
4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο, ύψος αρκετό.
Για μένα επειδή προέρχεσαι από χειροκίνητο βενζίνης, θα σου έλεγα να πας να δεις τα υπάρχοντα τέστ ντράιβ, που συνήθως είναι μεσαίες εκδόσεις του χειροκίνητου με τα 100 άλογα.
Υπάρχουν και πολλά τέστ για αυτό το αυτοκίνητο.
Οταν το έκανα τέστ ντράιβ, στην Αθήνα στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής, το αυτοκίνητο είχε κάνει 280 χλμ και είχε κατανάλωση 7,8 λίτρα.
Να πούμε ότι τέστ ντράιβ με μικρές διαδρομές, από πολλούς οδηγούς, μέσα στην πόλη με κάποιο μποτιλιάρισμα και λίγα χλμ στο οδόμετρο, σημαίνει ότι ίσως αυτή είναι μία κατανάλωση μποτιλιαρίσματος.
Το θέμα όμως είναι ότι αυτό το αυτοκίνητο στην μεσαία έκδοση κάνει 22000, μείον η έκπτωση των 600 ευρώ, που μπορείς να πάρεις άλλο χρώμα από το λευκό.
Θα το έβλεπα λοιπόν σαν λύση.
Μετά θα έβλεπα το 2008 στην υβριδική βασική στα 23900,
θα έβλεπα το Καπτούρ σε κάποια μεσαία έκδοση στο βενζίνη αέριο στα 24400, δεν θα κοίταγα τα ελαφρά υβριδικά, ενώ τα φουλ υβριδικά είναι σε τιμές γιάρις κρος και δεν έχουν και μεγάλη διαφορά στους χώρους.Στα 25000 υπάρχει το υβριδικό 3 αιρκρος στην μεσαία έκδοση και κάπου εκεί και το Φροντέρα, ενώ στα 27000 υπάρχει η πλούσια έκδοση του αιρκρος και του Φροντέρα είναι πιο ακριβά.
Εκεί έχουμε από την μια τα μεγάλα 3 αιρκρος/ φροντέρα σε καλές και πολύ καλές εκδόσεις, έναντι των μικρότερων φουλ υβριδικών καπτούρ και γιάρις κρος σε φουλ υβριδικές εκδόσεις, ενώ το γιάρις κρος έχει τα λίγα άλογα, αφού με τα 130 ξεπερνάει τα 30000.
Το 4 είναι λίγο περίεργη η θέση του γιατί είναι κροσόβερ και όχι σουβ,
Αρα αυτό θα κοιτάξει κάποιος στην μεσαία ή στην πλούσια υβριδική έκδοση.
έχεις κάνει πολλά λάθη στις τιμές
κατεβάζεις τα γαλλικά και ανεβάζεις 2-3000 τα μη γαλλικά
-
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@gtsartsal said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@jamesd said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Citroen c5 Aircross diesel 27-29K euro. Αλλάζει όμως το μοντέλο, πλέει λένε στα ταξίδια αλλά είναι λένε άνετο στην πόλη. Μέσα είναι χλίδα με δόση σιτρονελινας.
Μάλιστα, αν ρωτήσεις και τον μέτοχο θα σου πει ότι είναι και αξιόπιστος ο κινητήρας
. Οι υπόλοιποι θα πούνε ότι σε παίρνω στον λαιμό μου..
Ο άνθρωπος κάνει 9-10.000 χλμ το χρόνο και το 80% είναι εντός πόλης.
Θα παίρνει το φίλτρο παραμασχαλα...Μα δεν λέμε για αυτόν...
Τελειώνουν τα ντίζελ και οι τιμές είναι χώμα.
Τιμή για ΜΑΧ 29900 και το χρώμα δώρο...
https://www.citroen.gr/models/C5Aircross/configurator.html/Περίληψη
O @jamesd το πρότεινε στον φίλο που ψάχνει για αγορά.
-
@a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
έχεις κάνει πολλά λάθη στις τιμές
κατεβάζεις τα γαλλικά και ανεβάζεις 2-3000 τα μη γαλλικά
Δεν ξέρεις εσύ από Γαλλικά και από μαθηματικά. Εδώ λέμε έχει €10.000 ένας φορτιστής, τι θες τώρα!?!?!
-
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@vagkirk said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
θα τα πάρω πίσω στα άλλα 2000 χλμ σε ανοικτό δρόμο, που μπορεί να είναι και παραπάνω,
Γιατί να τα πάρεις πίσω και με το παραπάνω;
Σε επαρχιακό δρόμο αποκλείεται, σίγουρα θα είναι πιο οικονομικό το Yaris Cross
Σε ΕΟ θα είναι ακριβώς στα ίδια σε ταχύτητες με 120-140χλμ
Μάλιστα αν μιλάμε για το CHR με 140 άλογα που ρίχνει στις 1500 στροφές τον κινητήρα το κιβώτιο του σε ευθείες και κατηφόρες με 120-140 σε ΕΟ θα είναι και λίγο πιο κάτω σε σχέση με το Peugeot.@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Ακόμα λοιπόν και αν δεχτούμε μεγάλες εγγυήσεις των 10-11 χρόνων που λέει η Τογιότα, σκέψου σαν αγοραστής μτχ Τογιότα 10ετίας που η μπαταρία θα έχει ακόμα λίγους μήνες εγγύηση και το κόστος της είναι σημαντικό.
Δεν θα θεωρούσες λογικό να υπάρξει μείωση τιμής για το ρίσκο αυτό, τουλάχιστον το μισό κόστος της μπαταρίας ?Για το Peugeot όμως το ίδιο ρίσκο είναι πολύ μεγαλύτερο αφού το ερώτημα αυτό θα έρθει στην 5ετια που λήγει η εγγύηση του και εκτός από τις μπαταρίες επιπλέον και για τον ηλεκτροκινητήρα , inverter , ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, που είναι μέσα στο κιβώτιο κάτι που είναι εντελώς άγνωστη ποσότητα αυτή την στιγμή ως προς την αξιοπιστία του.
Ένα Toyota στα 5-6-7 χρόνια θα το πουλήσεις βελούδινα, ένα Peugeot πως θα το δώσεις ειδικά αν έχει αλλαξει μια δυο φορές κιβώτιο στον Ρεμούνδο του γάτου;
Εχουν γίνει πολλά τέστ με το υβριδικό φουλ Ντάστερ και το Συμπιόζ έξω με το 3 αιρκρος και αναφέρουν ότι όλα τα φουλ υβριδικά είναι πνιγμένα στον ανοικτό δρόμο και σε προσπεράσματα και σε κατανάλωση, ενώ αντίθετα το μεσαίο υβριδικό της Στελλάντις είναι εξαιρετικό εκεί γιατί συμπεριφέρεται ως τούρμπο θερμικό, με βοήθειες στο προσπέρασμα από τον ηλεκτρικό.
Δεν τα γράφω εγώ. Τα διαβάζω. Εννοείται ότι δεν μπορούμε να πιστέψουμε τους Τογιοταίους, γιατί και εγώ έχω κατανάλωση 1,5 λίτρα σε ειδικές διαδρομές.
Επειδή έχω δικά μου γαλλικά, 4 αυτήν την στιγμή και δεν μου τα πληρώνουν οι φορολογούμενοι όπως του γάτου, μου είναι παντελώς αδιάφορη η άποψη του, όπως και όσων την αναπαράγουν, γιατί αν είχε πάει πάνω στα βουνά τα δικά τους χρέπια, θα γύρναγε μόνο με το τιμόνι πίσω και με το ΚΤΕΛ, όπως γύρισε ο έρημος που του είχε πουλήσει το βιτάρα.
Έχεις έρωτα με τα ΚΤΕΛ ρε κερατά!
Ο γάτος με ΚΤΕΛ, οι ηλεκτροπληκτοι με ΚΤΕΛ ! Δεν είναι τόσο χάλια πλέον τα ΚΤΕΛ, μερικά έχουν και γουιΦι -
@a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
έχεις κάνει πολλά λάθη στις τιμές
κατεβάζεις τα γαλλικά και ανεβάζεις 2-3000 τα μη γαλλικά
Για τα Σιτροέν/Οπελ βάζω τις εκπτώσεις 500-600 ευρώ που τις αναφέρω. Για το Καπτούρ βάζω τις τιμές καταλόγου.
Για το Τογιότα Γιάρις Κρος βάζω τις τιμές καταλόγου που είχα διαβάσει πριν λίγο καιρό. Τώρα που τον άνοιξα λέει από 24120 για τα 116 άλογα, αλλά βλέπω φτηνότερη έκδοση για τα 130 στα 27570.
Προφανώς έκαναν κάποια μικρή έκπτωση, αφού έχασαν την πρώτη θέση από το 2008.
Δεν αλλάζει όμως κάτι αφού το Καπτούρ και τα 3 αιρκρος και φροντέρα έχουν περισσότερα άλογα από τα 130.
-
@red_monster said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@vagkirk said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
θα τα πάρω πίσω στα άλλα 2000 χλμ σε ανοικτό δρόμο, που μπορεί να είναι και παραπάνω,
Γιατί να τα πάρεις πίσω και με το παραπάνω;
Σε επαρχιακό δρόμο αποκλείεται, σίγουρα θα είναι πιο οικονομικό το Yaris Cross
Σε ΕΟ θα είναι ακριβώς στα ίδια σε ταχύτητες με 120-140χλμ
Μάλιστα αν μιλάμε για το CHR με 140 άλογα που ρίχνει στις 1500 στροφές τον κινητήρα το κιβώτιο του σε ευθείες και κατηφόρες με 120-140 σε ΕΟ θα είναι και λίγο πιο κάτω σε σχέση με το Peugeot.@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Ακόμα λοιπόν και αν δεχτούμε μεγάλες εγγυήσεις των 10-11 χρόνων που λέει η Τογιότα, σκέψου σαν αγοραστής μτχ Τογιότα 10ετίας που η μπαταρία θα έχει ακόμα λίγους μήνες εγγύηση και το κόστος της είναι σημαντικό.
Δεν θα θεωρούσες λογικό να υπάρξει μείωση τιμής για το ρίσκο αυτό, τουλάχιστον το μισό κόστος της μπαταρίας ?Για το Peugeot όμως το ίδιο ρίσκο είναι πολύ μεγαλύτερο αφού το ερώτημα αυτό θα έρθει στην 5ετια που λήγει η εγγύηση του και εκτός από τις μπαταρίες επιπλέον και για τον ηλεκτροκινητήρα , inverter , ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, που είναι μέσα στο κιβώτιο κάτι που είναι εντελώς άγνωστη ποσότητα αυτή την στιγμή ως προς την αξιοπιστία του.
Ένα Toyota στα 5-6-7 χρόνια θα το πουλήσεις βελούδινα, ένα Peugeot πως θα το δώσεις ειδικά αν έχει αλλαξει μια δυο φορές κιβώτιο στον Ρεμούνδο του γάτου;
Εχουν γίνει πολλά τέστ με το υβριδικό φουλ Ντάστερ και το Συμπιόζ έξω με το 3 αιρκρος και αναφέρουν ότι όλα τα φουλ υβριδικά είναι πνιγμένα στον ανοικτό δρόμο και σε προσπεράσματα και σε κατανάλωση, ενώ αντίθετα το μεσαίο υβριδικό της Στελλάντις είναι εξαιρετικό εκεί γιατί συμπεριφέρεται ως τούρμπο θερμικό, με βοήθειες στο προσπέρασμα από τον ηλεκτρικό.
Δεν τα γράφω εγώ. Τα διαβάζω. Εννοείται ότι δεν μπορούμε να πιστέψουμε τους Τογιοταίους, γιατί και εγώ έχω κατανάλωση 1,5 λίτρα σε ειδικές διαδρομές.
Επειδή έχω δικά μου γαλλικά, 4 αυτήν την στιγμή και δεν μου τα πληρώνουν οι φορολογούμενοι όπως του γάτου, μου είναι παντελώς αδιάφορη η άποψη του, όπως και όσων την αναπαράγουν, γιατί αν είχε πάει πάνω στα βουνά τα δικά τους χρέπια, θα γύρναγε μόνο με το τιμόνι πίσω και με το ΚΤΕΛ, όπως γύρισε ο έρημος που του είχε πουλήσει το βιτάρα.
Έχεις έρωτα με τα ΚΤΕΛ ρε κερατά!
Ο γάτος με ΚΤΕΛ, οι ηλεκτροπληκτοι με ΚΤΕΛ ! Δεν είναι τόσο χάλια πλέον τα ΚΤΕΛ, μερικά έχουν και γουιΦιΝαι αλλά εγώ χωράω μόνο στα καθίσματα που έχουν μπροστά τους πόρτα...
-
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Για το Τογιότα Γιάρις Κρος βάζω τις τιμές καταλόγου που είχα διαβάσει πριν λίγο καιρό. Τώρα που τον άνοιξα λέει από 24120 για τα 116 άλογα, αλλά βλέπω φτηνότερη έκδοση για τα 130 στα 27570.
Η φτηνότερη στα 130 είναι 25020 (Active Plus)
-
@george-y said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Για το Τογιότα Γιάρις Κρος βάζω τις τιμές καταλόγου που είχα διαβάσει πριν λίγο καιρό. Τώρα που τον άνοιξα λέει από 24120 για τα 116 άλογα, αλλά βλέπω φτηνότερη έκδοση για τα 130 στα 27570.
Η φτηνότερη στα 130 είναι 25020 (Active Plus)
Εχεις δίκιο, το είχε σαν δεύτερη επιλογή αλλά το σάιτ είναι για κλωτσιές.
-
Η αίσθηση της καμπίνας και ο θόρυβος είναι ανεκτά στην κατηγορία του Yaris cross, από εκεί και πάνω και στα λεφτά που ζητάνε είναι απαράδεκτα και δεν έχει άδικο ο μεγαλομέτοχος
-
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Σε γενικές γραμμές από ότι καταλαβαίνω υπάρχουν δύο πλευρές, αυτοί που υποστηρίζουν τα Γιαπωνέζικα και αυτοί που υποστηρίζουν τα γαλλικά
. Οι φιλο-Ιάπωνες κατά κύριο λόγο προτείνουν YC και C-HR με το δεύτερο να είναι κατά πολύ καλύτερο αλλά και ακριβότερο και το πρώτο να είναι αξιόπιστο και κομπλέ αλλά μικρό εσωτερικά (κάτι που έχω εντοπίσει κι εγώ ως έναν βαθμό). Μου είναι ξεκάθαρες όμως οι διαφορές τους.Στα γαλλικά δεν έχω καταλάβει. Αν υποθέσουμε ότι οι επιλογές μου είναι Peugeot 2008, Citroen C4, Renault Captur υπάρχει κάποιο που είναι ξεκάθαρα καλύτερο ή κάποιο που είναι με τίποτα για τους φιλο-Γάλλους; Ή υπάρχει εσωτερικός εμφύλιος και διάφορες παρατάξεις κι εκεί;
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας
Προσπαθώ λίγο να φιλτράρω τα σχολια και να καταλήξω σε 3-4 πριν αρχίσω τις επισκέψεις. Αντιλαμβάνομαι ότι έχουν υπάρξει και υπερβολές, φαντάζομαι ούτε τα γαλλικά θα εκραγούν με το που μπω και πάρω τη μηχανή στο χέρι από την πρώτη μερα ούτε τα γιαπωνέζικα θα είναι κονσερβοκούρια εσωτερικά και απαγορευτικά για οικογένεια μη νάνων αλλά σε μέσες άκρες έχω καταλάβει τι υποστηρίζει η κάθε πλευρά
Εμείς των γαλλικών δεν είμαστε απόλυτοι.
Προσωπικά σου είπα να πας να δεις τα αυτοκίνητα όλα και να τα οδηγήσεις.
Το μόνο που εξήγησα είναι ότι το υβριδικό της Στελλάντις είναι μεσαίο υβριδικό, ενώ της Τογιότα είναι φουλ υβριδικό και η Ρενώ έχει ελαφρό υβριδικό και φουλ υβριδικό.
Τώρα ως προς την σύγκριση 2008 , C4 και Captur, δεν μπορείς να μπερδευτείς ιδιαίτερα.
Το Captur είναι μια καλή επιλογή στο βενζίνη-αέριο, για φτηνή λύση για αυτούς που κάνουν πολλά χλμ, με λίγα άλογα όμως, που μάλλον εσένα δεν σου κάνει.
Τα υβριδικά τα ελαφρά, είναι σαν τις βενζίνες, ενώ τα φούλ είναι καλά στο μποτιλιάρισμα και όχι στον ανοικτό δρόμο.
Τα 2008 και c4 είναι μεσαία υβριδικά και είναι χειρότερα στο μποτιλιάρισμα από τα φουλ, αλλά καλύτερα στον ανοικτό δρόμο.
Το 2008 έχει λίγο μικρότερους χώρους από το 4, είναι όμως σουβ και μπάνικο και στην allure έκδοση στο εσωτερικό, είναι πιο όμορφο.
Προσωπικά για μένα που όμως είμαι μεγαλόσωμος, όλα χάνουν από την δυάδα 3 αιρκρος / φροντέρα, που δίνει ένα καλό οικογενειακό αμάξι σε τιμή φτηνού Β σουβ και χώρους C σουβ.
4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο, ύψος αρκετό.
Για μένα επειδή προέρχεσαι από χειροκίνητο βενζίνης, θα σου έλεγα να πας να δεις τα υπάρχοντα τέστ ντράιβ, που συνήθως είναι μεσαίες εκδόσεις του χειροκίνητου με τα 100 άλογα.
Υπάρχουν και πολλά τέστ για αυτό το αυτοκίνητο.
Οταν το έκανα τέστ ντράιβ, στην Αθήνα στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής, το αυτοκίνητο είχε κάνει 280 χλμ και είχε κατανάλωση 7,8 λίτρα.
Να πούμε ότι τέστ ντράιβ με μικρές διαδρομές, από πολλούς οδηγούς, μέσα στην πόλη με κάποιο μποτιλιάρισμα και λίγα χλμ στο οδόμετρο, σημαίνει ότι ίσως αυτή είναι μία κατανάλωση μποτιλιαρίσματος.
Το θέμα όμως είναι ότι αυτό το αυτοκίνητο στην μεσαία έκδοση κάνει 22000, μείον η έκπτωση των 600 ευρώ, που μπορείς να πάρεις άλλο χρώμα από το λευκό.
Θα το έβλεπα λοιπόν σαν λύση.
Μετά θα έβλεπα το 2008 στην υβριδική βασική στα 23900,
θα έβλεπα το Καπτούρ σε κάποια μεσαία έκδοση στο βενζίνη αέριο στα 24400, δεν θα κοίταγα τα ελαφρά υβριδικά, ενώ τα φουλ υβριδικά είναι σε τιμές γιάρις κρος και δεν έχουν και μεγάλη διαφορά στους χώρους.Στα 25000 υπάρχει το υβριδικό 3 αιρκρος στην μεσαία έκδοση και κάπου εκεί και το Φροντέρα, ενώ στα 27000 υπάρχει η πλούσια έκδοση του αιρκρος και του Φροντέρα είναι πιο ακριβά.
Εκεί έχουμε από την μια τα μεγάλα 3 αιρκρος/ φροντέρα σε καλές και πολύ καλές εκδόσεις, έναντι των μικρότερων φουλ υβριδικών καπτούρ και γιάρις κρος σε φουλ υβριδικές εκδόσεις, ενώ το γιάρις κρος έχει τα λίγα άλογα, αφού με τα 130 ξεπερνάει τα 30000.
Το 4 είναι λίγο περίεργη η θέση του γιατί είναι κροσόβερ και όχι σουβ,
Αρα αυτό θα κοιτάξει κάποιος στην μεσαία ή στην πλούσια υβριδική έκδοση.
Το captur σαν χώροι μου μοιάζουν αρκετά μεγαλύτεροι από το YC να πω την αλήθεια. Προφανώς όμως θα πρέπει να το δω αυτό κι από κοντά για να το καταλάβω.
Όσο για το c3 aircross στο carsized προφανώς έχει την προηγούμενη αρκετά μικρότερη έκδοση. Τις διαστάσεις που λες για μήκος ύψος τις δίνει μόνο στο ηλεκτρικό και με μπέρδεψε.
Το Yaris Cross στα 130 στην απλή βγαίνει γύρω στα 25.500 με χρώμα αν θυμάμαι καλά.
Το c4 δεν είναι SUV αλλά σαν διαστάσεις, λάστιχα, απόσταση από το έδαφος κλπ δεν είναι αντίστοιχο με το chr που θεωρείται SUV;
-
Πάτα το ηλεκτρικό ίδιες διαστάσεις έχει.
Το 4 είναι κροσοβερ δηλαδή υπερυψωμένο χατς. -
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Πάτα το ηλεκτρικό ίδιες διαστάσεις έχει.
Το 4 είναι κροσοβερ δηλαδή υπερυψωμένο χατς.Γιατί όμως το 4 είναι κροσοβερ και το chr είναι suv?
-
Κροσοβερ είναι και αυτό.
Σουβ είναι τα Κρος.
-
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Πάτα το ηλεκτρικό ίδιες διαστάσεις έχει.
Το 4 είναι κροσοβερ δηλαδή υπερυψωμένο χατς.crossover είναι και τα δύο, όπως και το kia Xceed
-
@red_monster said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@vagkirk said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
θα τα πάρω πίσω στα άλλα 2000 χλμ σε ανοικτό δρόμο, που μπορεί να είναι και παραπάνω,
Γιατί να τα πάρεις πίσω και με το παραπάνω;
Σε επαρχιακό δρόμο αποκλείεται, σίγουρα θα είναι πιο οικονομικό το Yaris Cross
Σε ΕΟ θα είναι ακριβώς στα ίδια σε ταχύτητες με 120-140χλμ
Μάλιστα αν μιλάμε για το CHR με 140 άλογα που ρίχνει στις 1500 στροφές τον κινητήρα το κιβώτιο του σε ευθείες και κατηφόρες με 120-140 σε ΕΟ θα είναι και λίγο πιο κάτω σε σχέση με το Peugeot.@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Ακόμα λοιπόν και αν δεχτούμε μεγάλες εγγυήσεις των 10-11 χρόνων που λέει η Τογιότα, σκέψου σαν αγοραστής μτχ Τογιότα 10ετίας που η μπαταρία θα έχει ακόμα λίγους μήνες εγγύηση και το κόστος της είναι σημαντικό.
Δεν θα θεωρούσες λογικό να υπάρξει μείωση τιμής για το ρίσκο αυτό, τουλάχιστον το μισό κόστος της μπαταρίας ?Για το Peugeot όμως το ίδιο ρίσκο είναι πολύ μεγαλύτερο αφού το ερώτημα αυτό θα έρθει στην 5ετια που λήγει η εγγύηση του και εκτός από τις μπαταρίες επιπλέον και για τον ηλεκτροκινητήρα , inverter , ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, που είναι μέσα στο κιβώτιο κάτι που είναι εντελώς άγνωστη ποσότητα αυτή την στιγμή ως προς την αξιοπιστία του.
Ένα Toyota στα 5-6-7 χρόνια θα το πουλήσεις βελούδινα, ένα Peugeot πως θα το δώσεις ειδικά αν έχει αλλαξει μια δυο φορές κιβώτιο στον Ρεμούνδο του γάτου;
Εχουν γίνει πολλά τέστ με το υβριδικό φουλ Ντάστερ και το Συμπιόζ έξω με το 3 αιρκρος και αναφέρουν ότι όλα τα φουλ υβριδικά είναι πνιγμένα στον ανοικτό δρόμο και σε προσπεράσματα και σε κατανάλωση, ενώ αντίθετα το μεσαίο υβριδικό της Στελλάντις είναι εξαιρετικό εκεί γιατί συμπεριφέρεται ως τούρμπο θερμικό, με βοήθειες στο προσπέρασμα από τον ηλεκτρικό.
Δεν τα γράφω εγώ. Τα διαβάζω. Εννοείται ότι δεν μπορούμε να πιστέψουμε τους Τογιοταίους, γιατί και εγώ έχω κατανάλωση 1,5 λίτρα σε ειδικές διαδρομές.
Επειδή έχω δικά μου γαλλικά, 4 αυτήν την στιγμή και δεν μου τα πληρώνουν οι φορολογούμενοι όπως του γάτου, μου είναι παντελώς αδιάφορη η άποψη του, όπως και όσων την αναπαράγουν, γιατί αν είχε πάει πάνω στα βουνά τα δικά τους χρέπια, θα γύρναγε μόνο με το τιμόνι πίσω και με το ΚΤΕΛ, όπως γύρισε ο έρημος που του είχε πουλήσει το βιτάρα.
Έχεις έρωτα με τα ΚΤΕΛ ρε κερατά!
Ο γάτος με ΚΤΕΛ, οι ηλεκτροπληκτοι με ΚΤΕΛ ! Δεν είναι τόσο χάλια πλέον τα ΚΤΕΛ, μερικά έχουν και γουιΦιο γατος ταξιδευε κυριως με οσε
ή το βραδυνο τραινο των 2 απο πατραι για αθηναι ή απο αθηναι για πατραι με τα γαλαζωπα λεωφορεια παλι του οσε. τελευταια φορα ηταν με λωφορειο. λογικα καπου το 1993.
πλεον οχι, για αυτο αποφευγει τα γαλλοχρεπα, τις ντροπες την αυτοκινησης ή μαλλον τις ντροπες την ακινησιας -
Ο καθένας μπορεί να σου λέει ότι θέλει, στο τέλος της ημέρας εσύ είσαι που θα αποφασίσεις με βάση:
- τις προτεραιότητες σου - δεν έχουν για όλους την ίδια βαρύτητα όλα τα πράγματα.
- τις προτιμήσεις σου- γιατί όσο κι αν δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε, με το πέρασμα του χρόνου δημιουργούμε κάποιες συμπάθειες-προτιμήσεις.
Δυστυχώς δεν υπάρχουν (τόσο) αντικειμενικά κριτήρια, δεν είναι μαθηματικά η αγορά αυτοκινήτου.
Διαβάζεις, ακούς, αποκτάς δικές σου εμπειρίες, εμπειρίες γνωστών σου και σχηματίζεις μία (υποκειμενική τελικά) γνώμη- Πχ, υποθέτω ότι δύσκολα θα ξαναπάρεις Ford, σωστά; αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι αν πάρεις θα ξαναχαλάσει, αλλά ήδη μέσα σου έχει σχηματιστεί μια άποψη
Σε κάποια πράγματα δίνεις περισσότερη σημασία, κάποια άλλα τα αγνοείς
Κάποια είναι περισσότερο μετρήσιμα, κάποια εντελώς υποκειμενικά. Η κατανάλωση πχ είναι μετρήσιμη, βάζεις κάτω τα χλμ που κάνεις το χρόνο και αποφασίζεις αν σε ενδιαφέρει το θέμα.
Κάποιος άλλος μπορεί να έχει σαν προτεραιότητα το αν ειναι σκληρά ή όχι τα πλαστικά! (ποτέ δεν το κατάλαβα αυτό, δεκτό όμως εφόσον για κάποιον είναι προτεραιότητα)- δεν μπορώ να ακούω να λένε το τάδε για 20 χιλιάρικα που το είχα πάρει ήταν καλό ενώ τώρα που έχει 25.000 δεν αξίζει. Μα πως συγκρίνουμε με τιμές που δεν υπάρχουν πιά; λες και δεν έχουν ακριβύνει όλα.
- Τα υβριδικά δεν είναι μόνο για πόλη, αλλά και πάλι αυτό έχει να κάνει με το πως θες να οδηγάς.
- To C-HR μου αρέσει πολύ (της 2ης γενιάς), το είχα νοικιάσει σε διακοπές, έκανα περίπου 1000χλμ και αν άλλαζα το YC τώρα, αυτό θα έπαιρνα. Αλλά αν στο YC το θέμα είναι οι χώροι και θες κάτι πιο μεγάλο και στιβαρό, η λογική μου λεει ότι πας στο Corolla Cross, όχι στο C-HR. πχ τo C-HR έχει μικρότερο πορτ μπαγκάζ από το YC. Επίσης μην παραβλέπεις το θέμα με τα πίσω παράθυρα αν και στης 2ης γενιάς έχει βελτιωθεί. Εμένα δεν με απασχολεί το θέμα, αλλά φίλος κάτοχος του C-HR 1ης γενικάς, μου έλεγε ότι σε διακοπές με άλλους, τα παιδιά του ήθελαν πάντα να πάνε στο αμάξι των φίλων τους για το λόγο αυτό...
- Ως κάτοχος Toyota για 25 χρόνια, με περίπου 400.000 χλμ στο σύνολο και καμία βλάβη, ε δύσκολα θα αλλάξω, τι να κάνουμε.
- Και όχι το YC δεν μπορεις να το λες ντενεκέ. Δεν έχει μειονεκτήματα; προφανώς και έχει. Δεν θα μπορουσε το εσωτερικό του να είναι ομορφότερο; προφανώς και θα μπορούσε. Αλλά τα πλεονεκτήματα (για μένα προφανώς) έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία από τα μειονεκτήματά του. Και όλα αυτά που δίνει ακόμη και στην πιο φτηνή εκδοση είναι υπεραρκετά - δεν χρειάζεσαι κάτι από τις μεγαλύτερες εκδόσεις που πάνε μεχρι 10 χιλιάρικα πανω, τα ουσιαστικά τα έχεις όλα.
- Πληροφοριακά, μετά από 10.000 χλμ με το YC (μισά-μισά περίπου Αθήνα και εθνική οδό) η συνολική μέση κατανάλωση είναι 4.37lt/100km
-
Απ τη στιγμη που ειχες ενα focus και στους χωρους δεν ειχες προβλημα..τα περισσοτερα χλμ θα ναι πολη..αναγκη για εκτος δρομου δεν εχεις γιατι να κοιτας suv..θες οπωσδηποτε καινουργιο?..
Εγω προσωπικα θα πηγαινα σε μια corolla hb 4ετιας με λιχα χλμ και πολλα χρονια ακομα εγγυησης περισσοτερα απ οτι θα παιρνες σε ενα οποιοδηποτε αλλο αμαξι αλλης μαρκας καινουργιο αυτη τη στιγμηhttps://www.car.gr/classifieds/cars/view/45404058-toyota-corolla
-
@lobo συγκέντρωσα σε μια λίστα τα αυτόματα υβριδικά και μη, που μπορείς να αγοράσεις με 25-30000 ευρώ
https://www.car.gr/l/75573339θα βοηθούσε αν μπορούσες να εκτιμήσεις το κόστος κύκλου ζωής πχ, για 10 χρονιά....
θα έβλεπες ανατροπές και μάλλον το ακριβότερο CHR θα κόστιζε λιγότερο από άλλα με χαμηλότερη τιμή αγοράς.
Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000