-
καλησπερα σε ολους εχω βρει ενα clio 2021 90hp με τον 1000 turbo κινητηρα. Ειναι αξιοπιστος ο συγκεκριμενος κινητηρας?
-
Ξέρει κανένας εάν υπάρχει κάποιος που να μπορεί να απενεργοποιήσει το σύστημα sos του αυτοκινήτου, γιατί δεν αξίζει το κόστος να το κάνω μόνος μου.
-
@vaggelisthesgr said in Renault Clio V:
@vaggelisthesgr said in Renault Clio V:
Καλησπέρα. Σε Renault Clio V βενζίνη με LPG 4ετιας, δούλευα το αυτοκίνητο στο υγραέριο και ξαφνικά άρχισε να ρετάρει και μου έβγαλε το μήνυμα «έλεγχος συστήματος ψεκασμού». Όταν το γύρισα στην βενζίνη το αυτοκίνητο δούλεψε κανονικά , ωστόσο το μήνυμα έχει μείνει και όταν το γυρνάω στο υγραέριο ρεταρει πάλι. Έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι;
Επανέρχομαι στο πρόβλημα αφού εντόπισα μόνος μου την λύση. Να σημειώσω , πως η εγγύηση του οχήματος εληξε τον Ιανουάριο του 2024 (πριμ 10 μήνες).
Από τον Μάιο που έγινε το τελευταίο service (όλα σε αντιπροσωπεία της Renault όπου αγοράστηκε το αυτοκίνητο) και ενώ είχα παρατηρήσει μια πτώση στην στάθμη του ψυκτικού , όπως και είχα αναφέρει στα τζημανια της αντιπροσωπείας να ελέγξουν, εκείνοι προφανώς απλά συμπλήρωσαν ψυκτικό και μου είπαν να μην ανησυχώ και ότι είναι φυσιολογικό.
Όταν μου παρουσίασε το θέμα που προανέφερα με το ρεταρισμα , άνοιξα να τσεκάρω λάδια και είδα την στάθμη ψυκτικού στο παγούρι αρκετά χαμηλά πάλι. Δεν ανησύχησα ιδιαίτερα , καθώς εμπιστεύτηκα-θυμήθηκα τα λόγια των μαστόρων της αντιπροσωπείας, ωστόσο το είχα στο νου μου.
Χθες που τσέκαρα πάλι , η στάθμη πάλι οριακά φαινόταν , οπότε άρχισα να ψάχνω δια της αφής καθώς δεν φαινόταν κάποια διαρροή με το μάτι. Εντόπισα λοιπόν κάτω από την μπεκιερα μια ρωγμή σε έναν πλαστικό σωλήνα. Πήγα αμέσως σε άλλη αντιπροσωπεία της Renault και αφού μου είπε πως είμαι πλέον εκτος εγγύησης , μου ανέφερε πως η μπεκιερα είναι φιξ μαζί με την σωλήνα από κάτω που έχει την ρωγμή και το κόστος αγοράς της είναι 1358 ευρώ!!! Αφού έφαγα την πρώτη κεραμίδα , άρχισα να θυμάμαι πως το όχημα έχανε νερά και στα προηγούμενο σερβις , ενδεχομενως κ εντος εγγυησης αλλά εκ το πονηρού απλά συμπλήρωναν στην αντιπροσωπεία. Πραγματικά είμαι απογοητευμένος με την Renault και έξω φρενών…Εχω το αμαξι απο το 2020. Ηδη απο το πρωτο χρονο, παρατηρησα το υγρο στο ψυγειο να πεφτει κατω απο την μεση. Και το εγραψα κι εδω μεσα. Το πηγα αντιπροσωπεια, μου λενε ειναι κλειστο συστημα το ψυγειο και ετσι κανει και τα ρεστα και παραλληλα μου συμπληρωσαν υγρο. Το εχω κι εγω στο νου μου, και το τσεκαρω, γιατι κατι δεν μου καθοταν καλα. Τωρα ειναι στη μεση. Ειναι δυνατον δλδ να εχει διαρροη, αλλα σε ενα χρονο να μην εχει πεσει κατω απο τη μεση; Εσενα σου εφτασε και στο min?
-
Αφού σου είπαν τα τσακάλια ότι είναι κλειστό σύστημα δε τους φάνηκε περίεργο το ότι συμπλήρωσαν;
-
@georgemit said in Renault Clio V:
Αφού σου είπαν τα τσακάλια ότι είναι κλειστό σύστημα δε τους φάνηκε περίεργο το ότι συμπλήρωσαν;
Ακριβώς, το κλειστό κύκλωμα ΔΕΝ θα έπρεπε να χάνει ούτε ml
-
Τις δουλειες μεσα στην εγγυηση τις πληρωνει η Ρενω παντως, δηλ το συνεργειο εχει συμφερον να κανει καποια δουλεια σε εγγυηση γιατι οι εταιρειες πληρωνουν καλα για αυτη την δουλεια εφοσων αυτη εγκριθει απο την εταιρεια εννοειται. Δεν ξερω βεβαια αν τις πληρωνει η εισαγωγικη στην Ελλαδα και ακριβως τι γινεται με τα χρηματα οταν εισαγωγες δεν κανει η ιδια η εταιρεια αλλα καποιος τοπικος αντιπροσωπος.
-
@saltaro said in Renault Clio V:
@vaggelisthesgr said in Renault Clio V:
@vaggelisthesgr said in Renault Clio V:
Καλησπέρα. Σε Renault Clio V βενζίνη με LPG 4ετιας, δούλευα το αυτοκίνητο στο υγραέριο και ξαφνικά άρχισε να ρετάρει και μου έβγαλε το μήνυμα «έλεγχος συστήματος ψεκασμού». Όταν το γύρισα στην βενζίνη το αυτοκίνητο δούλεψε κανονικά , ωστόσο το μήνυμα έχει μείνει και όταν το γυρνάω στο υγραέριο ρεταρει πάλι. Έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι;
Επανέρχομαι στο πρόβλημα αφού εντόπισα μόνος μου την λύση. Να σημειώσω , πως η εγγύηση του οχήματος εληξε τον Ιανουάριο του 2024 (πριμ 10 μήνες).
Από τον Μάιο που έγινε το τελευταίο service (όλα σε αντιπροσωπεία της Renault όπου αγοράστηκε το αυτοκίνητο) και ενώ είχα παρατηρήσει μια πτώση στην στάθμη του ψυκτικού , όπως και είχα αναφέρει στα τζημανια της αντιπροσωπείας να ελέγξουν, εκείνοι προφανώς απλά συμπλήρωσαν ψυκτικό και μου είπαν να μην ανησυχώ και ότι είναι φυσιολογικό.
Όταν μου παρουσίασε το θέμα που προανέφερα με το ρεταρισμα , άνοιξα να τσεκάρω λάδια και είδα την στάθμη ψυκτικού στο παγούρι αρκετά χαμηλά πάλι. Δεν ανησύχησα ιδιαίτερα , καθώς εμπιστεύτηκα-θυμήθηκα τα λόγια των μαστόρων της αντιπροσωπείας, ωστόσο το είχα στο νου μου.
Χθες που τσέκαρα πάλι , η στάθμη πάλι οριακά φαινόταν , οπότε άρχισα να ψάχνω δια της αφής καθώς δεν φαινόταν κάποια διαρροή με το μάτι. Εντόπισα λοιπόν κάτω από την μπεκιερα μια ρωγμή σε έναν πλαστικό σωλήνα. Πήγα αμέσως σε άλλη αντιπροσωπεία της Renault και αφού μου είπε πως είμαι πλέον εκτος εγγύησης , μου ανέφερε πως η μπεκιερα είναι φιξ μαζί με την σωλήνα από κάτω που έχει την ρωγμή και το κόστος αγοράς της είναι 1358 ευρώ!!! Αφού έφαγα την πρώτη κεραμίδα , άρχισα να θυμάμαι πως το όχημα έχανε νερά και στα προηγούμενο σερβις , ενδεχομενως κ εντος εγγυησης αλλά εκ το πονηρού απλά συμπλήρωναν στην αντιπροσωπεία. Πραγματικά είμαι απογοητευμένος με την Renault και έξω φρενών…Εχω το αμαξι απο το 2020. Ηδη απο το πρωτο χρονο, παρατηρησα το υγρο στο ψυγειο να πεφτει κατω απο την μεση. Και το εγραψα κι εδω μεσα. Το πηγα αντιπροσωπεια, μου λενε ειναι κλειστο συστημα το ψυγειο και ετσι κανει και τα ρεστα και παραλληλα μου συμπληρωσαν υγρο. Το εχω κι εγω στο νου μου, και το τσεκαρω, γιατι κατι δεν μου καθοταν καλα. Τωρα ειναι στη μεση. Ειναι δυνατον δλδ να εχει διαρροη, αλλα σε ενα χρονο να μην εχει πεσει κατω απο τη μεση; Εσενα σου εφτασε και στο min?
Και εμένα μοντέλο του 20 δυο φορές πήγε στο min και από τότε ποτέ δεν ξανά έπεσε
-
Χαιρετώ την παρέα,
Πρώην κάτοχος Clio 4 diesel, αλλα λογο ατυχήματος τώρα είμαι σε αναζήτηση Clio 5.
Γνωρίζει κάποιος να μου πει εάν αξίζει μεταχειρισμένο LPG με περιπου 100.00 χιλιόμετα; Eπίσης ισχύει οτι τα LPG μετα τα 100.000 χιλιομετρα βγάζουν προβλήματα και οτι επίσης τα 3κύληνδρα δυσκολεύονται μετα απο αυτα τα χιλιομετρα;
Aκόμα ισχύει οτι απο το 2019 και μετα στους πετρελαιοκινητήρες της renault έχει μπει dpf,με αποτέλεσμα να θέλει ξεμπούκωμα καθώς θα ειναι ταλαιπωρια το σταματα-ξεκινα της Αθήνας;
Και κάτι τελευταίο, επειδή εχω δεί πολλα clio που ειναι με την μικρη οθόνη και το μικρο cockpit στο καντράν, ξέρουμε εάν υπάρχει κάποιος μαστορας Αθήνα που να μπορεί να κάνει τροποποίηση και να του φορέσει την μεγαλη οθόνη και το cockpit 10 inch εάν εχω καταλάβει σωστά. Παραθέτω και αντίστοιχες φωτό.
Ευχαριστώ
-
@thr1 said in Renault Clio V:
Aκόμα ισχύει οτι απο το 2019 και μετα στους πετρελαιοκινητήρες της renault έχει μπει dpf,με αποτέλεσμα να θέλει ξεμπούκωμα καθώς θα ειναι ταλαιπωρια το σταματα-ξεκινα της Αθήνας;
Φίλτρο dpf είχε και το clio 4 σου , απλά είναι μάλλον ο καλύτερος κινητήρας στο θέμα οπότε και πιθανότατα δεν καταλαβαίνεις τις αναγεννήσεις.
Για να "πιάσει" ευρο 6 δ , του έβαλαν και την ουρία. Εκεί είναι η διαφορά και δε ξέρω αν και κατά πόσο επιβαρύνεται περισσότερο από την αμιγώς αστική χρήση το σύστημα μόνο από την προσθήκης της ουρίας. Κοινώς ,σε γενικές γραμμές ότι ¨πρόσεχες¨ πριν με το dpf για την αστική χρήση , παρόμοια προσέχεις και τώρα.
Αν έμεινες ικανοποιημένος από το πετρέλαιο και η χρήση σου "ταιριάζει" με το καύσιμο , γιατί όχι πάλι πετρέλαιο;
-
@civil357 said in Renault Clio V:
@thr1 said in Renault Clio V:
Aκόμα ισχύει οτι απο το 2019 και μετα στους πετρελαιοκινητήρες της renault έχει μπει dpf,με αποτέλεσμα να θέλει ξεμπούκωμα καθώς θα ειναι ταλαιπωρια το σταματα-ξεκινα της Αθήνας;
Φίλτρο dpf είχε και το clio 4 σου , απλά είναι μάλλον ο καλύτερος κινητήρας στο θέμα οπότε και πιθανότατα δεν καταλαβαίνεις τις αναγεννήσεις.
Για να "πιάσει" ευρο 6 δ , του έβαλαν και την ουρία. Εκεί είναι η διαφορά και δε ξέρω αν και κατά πόσο επιβαρύνεται περισσότερο από την αμιγώς αστική χρήση το σύστημα μόνο από την προσθήκης της ουρίας. Κοινώς ,σε γενικές γραμμές ότι ¨πρόσεχες¨ πριν με το dpf για την αστική χρήση , παρόμοια προσέχεις και τώρα.
Αν έμεινες ικανοποιημένος από το πετρέλαιο και η χρήση σου "ταιριάζει" με το καύσιμο , γιατί όχι πάλι πετρέλαιο;
Ναι το σκεφτομαι παλι για πετρελαιο απλα φοβαμαι μηπως Αθηνα σε βαθος χρονου με κανενα νεο μετρο δεν περναει δακτυλιο, γι'αυτο τον λογο σκεφτομουν και τις υπολοιπες εναλλακτικες, καθώς μονο βενζινη δεν θα με εξυπηρετησει. Επίσης θα ήθελα πολυ το μεγαλο cockpit και καπου ειχε παρει το ματι μου οτι Αθηνα κάποιος ασχολείται με αυτες τις μετατροπες σε Renault
-
Παιδια μια ερωτηση, ισχύει οτι το lpg μετα τα 100.000 χιλιομετρα βγάζει προβλήματα; Να μην ρισκαρω να ψαξω σωστα;
-
Καλημέρα στην παρέα
Ήρθε η ώρα για αλλαγή λάστιχων σε Clio V με προφίλ 195/55 r16 φοράω τα μαμά Continental Eco6 να πω την αλήθεια δεν είμαι ούτε ευχαριστημένος αλλά ούτε απογοητευμένος κάπου στην μέση, έχετε να προτείνεται κάποιο άλλο λάστιχο ; Κοιτάω τα Michelin Primacy 4 , θενκσς
-
@homer said in Renault Clio V:
Καλημέρα στην παρέα
Ήρθε η ώρα για αλλαγή λάστιχων σε Clio V με προφίλ 195/55 r16 φοράω τα μαμά Continental Eco6 να πω την αλήθεια δεν είμαι ούτε ευχαριστημένος αλλά ούτε απογοητευμένος κάπου στην μέση, έχετε να προτείνεται κάποιο άλλο λάστιχο ; Κοιτάω τα Michelin Primacy 4 , θενκσς
GOODYEAR EFFICIENT PERFORMANCE 2
-
Έχω την ίδια διάσταση σε Πεζώ 208 και τις δύο τελευταίες φορές έβαλα τα hankook ventus prime 3. Μπορώ να πω ότι είμαι έως πολύ ευχαριστημένος, βγάζουν άνετα 50-55 κ χλμ πριν αρχίσουν να γλυστράνε.
-
@kkostask said in Renault Clio V:
Έχω την ίδια διάσταση σε Πεζώ 208 και τις δύο τελευταίες φορές έβαλα τα hankook ventus prime 3. Μπορώ να πω ότι είμαι έως πολύ ευχαριστημένος, βγάζουν άνετα 50-55 κ χλμ πριν αρχίσουν να γλυστράνε.
Από θόρυβο πώς είναι;
-
@araxnis said in Renault Clio V:
@kkostask said in Renault Clio V:
Έχω την ίδια διάσταση σε Πεζώ 208 και τις δύο τελευταίες φορές έβαλα τα hankook ventus prime 3. Μπορώ να πω ότι είμαι έως πολύ ευχαριστημένος, βγάζουν άνετα 50-55 κ χλμ πριν αρχίσουν να γλυστράνε.
Από θόρυβο πώς είναι;
Ίσως ένα κλικ παραπάνω από αντίστοιχα Michelin, σε καμία περίπτωση ενοχλητικά τουλάχιστον για τα δικά μου αυτιά.
-
@dimitrioskosmas said in Renault Clio V:
@homer said in Renault Clio V:
Καλημέρα στην παρέα
Ήρθε η ώρα για αλλαγή λάστιχων σε Clio V με προφίλ 195/55 r16 φοράω τα μαμά Continental Eco6 να πω την αλήθεια δεν είμαι ούτε ευχαριστημένος αλλά ούτε απογοητευμένος κάπου στην μέση, έχετε να προτείνεται κάποιο άλλο λάστιχο ; Κοιτάω τα Michelin Primacy 4 , θενκσς
GOODYEAR EFFICIENT PERFORMANCE 2
Τα έχω πρώτη επιλογή κοιτάω και τα Bridgestone Turanza & Pirelli Cinturato
Τα Continental καλά ήταν αλλά πολύ μαλακά και δεν άντεξαν -
@homer said in Renault Clio V:
Καλημέρα στην παρέα
Ήρθε η ώρα για αλλαγή λάστιχων σε Clio V με προφίλ 195/55 r16 φοράω τα μαμά Continental Eco6 να πω την αλήθεια δεν είμαι ούτε ευχαριστημένος αλλά ούτε απογοητευμένος κάπου στην μέση, έχετε να προτείνεται κάποιο άλλο λάστιχο ; Κοιτάω τα Michelin Primacy 4 , θενκσς
Εγώ έβαλα πριν ένα μήνα τα MICHELIN PRIMACY 5 . Το αμάξι όταν το πήρα μεταχειρισμένο είχε τα dunlop blueresponce. Με τα Michelin άλλαξε προς το καλύτερο το κράτημα του και επίσης μια μέρα μετά την τοποθέτηση πήγαινα προς βόρεια Ελλάδα και ήμουν με 140-150 και βροχή. Δεν καταλάβαινα τπτ. Ηταν πιο στιβαρό σε σχέση με τα προηγούμενα. Το μόνο που παρατήρησα ήταν μια αύξηση της κατανάλωσης 0.1- 9.2 λτ/100
-
@az96 said in Renault Clio V:
@homer said in Renault Clio V:
Καλημέρα στην παρέα
Ήρθε η ώρα για αλλαγή λάστιχων σε Clio V με προφίλ 195/55 r16 φοράω τα μαμά Continental Eco6 να πω την αλήθεια δεν είμαι ούτε ευχαριστημένος αλλά ούτε απογοητευμένος κάπου στην μέση, έχετε να προτείνεται κάποιο άλλο λάστιχο ; Κοιτάω τα Michelin Primacy 4 , θενκσς
Εγώ έβαλα πριν ένα μήνα τα MICHELIN PRIMACY 5 . Το αμάξι όταν το πήρα μεταχειρισμένο είχε τα dunlop blueresponce. Με τα Michelin άλλαξε προς το καλύτερο το κράτημα του και επίσης μια μέρα μετά την τοποθέτηση πήγαινα προς βόρεια Ελλάδα και ήμουν με 140-150 και βροχή. Δεν καταλάβαινα τπτ. Ηταν πιο στιβαρό σε σχέση με τα προηγούμενα. Το μόνο που παρατήρησα ήταν μια αύξηση της κατανάλωσης 0.1- 9.2 λτ/100
Από Dunlop, ειναι όλα καλύτερα
-
https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2025-Summer-and-All-Season-Combined-Tyre-Test.htm
Ενδιαφέρον τεστ από κάτι Σκανδιναβούς που στο βρεγμένο βάζουν και την παράμετρο της θερμοκρασίας με 2-3 σενάρια και βγάζουν Μ.Ο. βαθμολογίας.
Σε 2-7 βαθμούς στα καλοκαιρινά πέφτει η απόδοσή τους κοντά στα all season.
Πολύ περίεργο το αποτέλεσμα για Asymmetric 6 , λέει ήταν τραγικά στο βρεγμένο στους 2 βαθμούς.
Εγώ που τα χρησιμοποιώ δεν θυμάμαι να έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο αν και σε τόσο χαμηλές θερμοκρασίες τον τελευταίο χρόνο δεν έχω οδηγήσει.
Και σε αυτό το τεστ τα Pirelli που και εγώ δεν τα είχα σε υπόληψη νομίζω πως είναι τα καλύτερα μαζί με τα Powercontact.
Το ότι βγαίνει 1ο το Primacy οφείλεται κατά την άποψη μου στο biased της έρευνας ως προς το βρεγμένο , αλλά έχει και αυτό την σημασία του αφού φαίνεται κορυφαίο στο βρεγμένο.
Ένα άλλο συμπέρασμα είναι πως τα all season για την χώρα μας είναι μια πολύ σοβαρή λύση σε περιοχές που -3 έως+5 βαθμοί κελσίου είναι για αρκετές μέρες του χειμώνα.
Αναφέρομαι κυρίως στα SF3 και τα CC3 ειδικά που είναι αρκετά βελτιωμενα στο βρεγμένο.
Κορυφαία θα είναι και τα CC3 sport για όσους έχουν από 18αρες και πάνω ζάντες. -
@vagkirk said in Renault Clio V:
Και σε αυτό το τεστ τα Pirelli που και εγώ δεν τα είχα σε υπόληψη νομίζω πως είναι τα καλύτερα
Απολύτως φυσικό.
Renault Clio V