Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 2
    • Groups 0

    Thr1

    @Thr1

    3
    Reputation
    1
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    Thr1 Unfollow Follow

    Best posts made by Thr1

    • RE: Renault Captur II

      Και εγω σε αναζητηση αυτοκινητου για Αθηνα κυριως και λογο τεκνου ειμαι μεταξυ clio / capture.

      Οδηγησα το lpg clio και μου φανηκε αρκετα τιμιο και με ζωηρο σχετικα κινητηρα.

      Και το full hybrid captur πολυ δυνατο αλλα υψηλη η τιμη.

      Οποτε σκεφτομαι και σε μεταχειρισμενο diesel που ειχα και πριν με κινητηρα πολυ αξιοπιστο και δουλεμενο με τις καλυτερε εντυπωσεις και πολλες περγαμηνές. Αλλα diesel και Αθηνα ή με νομοθετικες αλλαγες μπαινει δισταγμος.

      Παρακολουθοντας παντως τις γενιες 1 και 2 σε captur οπως και 4 και 5 σε clio, ειδα οτι η ποιοτητα στο εσωτερικο εχει πεσει αρκετα και στα ματια μου τα προ facelift μοντελα ειναι πιο ομορφα με πιο καθαρες γραμες και πιο κομψα σε σχεση με τα facelift μοντελα.

      Οπως και το εσωτερικο στα δυο μοντελα χωρις διχρωμιες πια πιο σκουρο εσωτερικο αφαιρεση σε ambilight επιλογες και πιο σκληρα πλαστικα. Χωρις μεγαλες οθονες, ηλεκτρικα χειροφρενα. Πολλα που πρεπει να μπουν εξτρα οπως επισης blind spot.

      Τα εχει κανει η Renault με τις εκδοσεις λιγο μπερδεμα μεγαλο..

      Aκομα κριμα που το lpg ειναι τρικύλινδρο λιγα αλογα σε σχεση με τον κινητηρα του Dacia, και χωρις την επιλογη αυτοματου κιβωτιου, το τελευταιο με απογοητευσε αρκετα, καθως αναγκαστικα πρεπει να πας σε υβριδικο.

      Νομιζω οτι τα μοντελα του 2023 pro facelift ηταν στα ματια μου πιο καλοφτιαγμενα.

      Αυτα και σορρυ για το off topic, απλα επειδη ειμαι σε αναζητηση ειμαι λιγο απογοητευμενος, ειδικα για τις τιμες σε ολα τα νεα μοντελα το βλεπουμε ολοι..

      Ισως εαν εχω χρονο να περιμενω για Clio 6 και Captur 3 που ακουγεται οτι ισως βγει τελoς του ετους, καθως κλεινει 35 χρονια το Clio, μακαρι να βγει κατι πραγματικα καλο απο την Renault τοτε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      Thr1
    • RE: Renault Clio V

      @civil357 said in Renault Clio V:

      @thr1 said in Renault Clio V:

      Aκόμα ισχύει οτι απο το 2019 και μετα στους πετρελαιοκινητήρες της renault έχει μπει dpf,με αποτέλεσμα να θέλει ξεμπούκωμα καθώς θα ειναι ταλαιπωρια το σταματα-ξεκινα της Αθήνας;

      Φίλτρο dpf είχε και το clio 4 σου , απλά είναι μάλλον ο καλύτερος κινητήρας στο θέμα οπότε και πιθανότατα δεν καταλαβαίνεις τις αναγεννήσεις.

      Για να "πιάσει" ευρο 6 δ , του έβαλαν και την ουρία. Εκεί είναι η διαφορά και δε ξέρω αν και κατά πόσο επιβαρύνεται περισσότερο από την αμιγώς αστική χρήση το σύστημα μόνο από την προσθήκης της ουρίας. Κοινώς ,σε γενικές γραμμές ότι ¨πρόσεχες¨ πριν με το dpf για την αστική χρήση , παρόμοια προσέχεις και τώρα.

      Αν έμεινες ικανοποιημένος από το πετρέλαιο και η χρήση σου "ταιριάζει" με το καύσιμο , γιατί όχι πάλι πετρέλαιο;

      Ναι το σκεφτομαι παλι για πετρελαιο απλα φοβαμαι μηπως Αθηνα σε βαθος χρονου με κανενα νεο μετρο δεν περναει δακτυλιο, γι'αυτο τον λογο σκεφτομουν και τις υπολοιπες εναλλακτικες, καθώς μονο βενζινη δεν θα με εξυπηρετησει. Επίσης θα ήθελα πολυ το μεγαλο cockpit και καπου ειχε παρει το ματι μου οτι Αθηνα κάποιος ασχολείται με αυτες τις μετατροπες σε Renault

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      Thr1

    Latest posts made by Thr1

    • RE: Renault Captur II

      Και εγω σε αναζητηση αυτοκινητου για Αθηνα κυριως και λογο τεκνου ειμαι μεταξυ clio / capture.

      Οδηγησα το lpg clio και μου φανηκε αρκετα τιμιο και με ζωηρο σχετικα κινητηρα.

      Και το full hybrid captur πολυ δυνατο αλλα υψηλη η τιμη.

      Οποτε σκεφτομαι και σε μεταχειρισμενο diesel που ειχα και πριν με κινητηρα πολυ αξιοπιστο και δουλεμενο με τις καλυτερε εντυπωσεις και πολλες περγαμηνές. Αλλα diesel και Αθηνα ή με νομοθετικες αλλαγες μπαινει δισταγμος.

      Παρακολουθοντας παντως τις γενιες 1 και 2 σε captur οπως και 4 και 5 σε clio, ειδα οτι η ποιοτητα στο εσωτερικο εχει πεσει αρκετα και στα ματια μου τα προ facelift μοντελα ειναι πιο ομορφα με πιο καθαρες γραμες και πιο κομψα σε σχεση με τα facelift μοντελα.

      Οπως και το εσωτερικο στα δυο μοντελα χωρις διχρωμιες πια πιο σκουρο εσωτερικο αφαιρεση σε ambilight επιλογες και πιο σκληρα πλαστικα. Χωρις μεγαλες οθονες, ηλεκτρικα χειροφρενα. Πολλα που πρεπει να μπουν εξτρα οπως επισης blind spot.

      Τα εχει κανει η Renault με τις εκδοσεις λιγο μπερδεμα μεγαλο..

      Aκομα κριμα που το lpg ειναι τρικύλινδρο λιγα αλογα σε σχεση με τον κινητηρα του Dacia, και χωρις την επιλογη αυτοματου κιβωτιου, το τελευταιο με απογοητευσε αρκετα, καθως αναγκαστικα πρεπει να πας σε υβριδικο.

      Νομιζω οτι τα μοντελα του 2023 pro facelift ηταν στα ματια μου πιο καλοφτιαγμενα.

      Αυτα και σορρυ για το off topic, απλα επειδη ειμαι σε αναζητηση ειμαι λιγο απογοητευμενος, ειδικα για τις τιμες σε ολα τα νεα μοντελα το βλεπουμε ολοι..

      Ισως εαν εχω χρονο να περιμενω για Clio 6 και Captur 3 που ακουγεται οτι ισως βγει τελoς του ετους, καθως κλεινει 35 χρονια το Clio, μακαρι να βγει κατι πραγματικα καλο απο την Renault τοτε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      Thr1
    • RE: Renault Captur II

      Έχετε ακούσει οτι το lpg της renault μετα τα 100.000 χιλιόμετρα αρχίζει και βγάζει θέματα, γιατι είμαι σε ενδιασμό εάν πρεπει να επιλέξω diesel/hybrid ή lpg για μετακίνηση μεσα στην Αθήνα.

      Βέβαια βλέπω οτι μονο το υβριδικο βγαίνει σε αυτόματο, το οποίο είναι λίγο άδικο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      Thr1
    • RE: Renault Captur II

      Παιδια μια ερωτηση, ισχύει οτι το lpg μετα τα 100.000 χιλιομετρα βγάζει προβλήματα; Να μην ρισκαρω να ψαξω σωστα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      Thr1
    • RE: Renault Clio V

      Παιδια μια ερωτηση, ισχύει οτι το lpg μετα τα 100.000 χιλιομετρα βγάζει προβλήματα; Να μην ρισκαρω να ψαξω σωστα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      Thr1
    • RE: Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

      Παιδια για έλεγχο μεταχειρισμένου σε επαρχία υπάρχει κάποιο αξιοπιστο μαγαζι που να κάνει έλεγχο εκτος Αττικής; Eυχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      Thr1
    • RE: Renault Captur II

      @fanis75 said in Renault Captur II:

      @thr1 said in Renault Captur II:

      Ξερει κάποιος πως μπορεί να γίνει αυτή η αλλαγή, καθώς ψαχνω παντου και δεν μπορω να βρω πουθενα. Ευχαριστώ πολύ

      Δεν πιστεύω ότι αξίζει. Μεγάλο κόστος και ρίσκο χωρίς λόγο.

      Θα ήθελα πολυ να αναβαθμισω, δεν γνωριζω για το κόστος και την εγκατάσταση, γι'αυτο ηθελα να ξερω που μπορει να γίνει η εγκατάσταση και με τι κόστος αν είναι ευκολο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      Thr1
    • RE: Renault Captur II

      @fentaginz said in Renault Captur II:

      422719542_10168466202870322_7071358102283874214_n.jpg 422396607_10168466203675322_8109564936730800241_n.jpg 422549148_10168466203790322_5582797634702530065_n.jpg 422697581_10168466204155322_1545568844063518407_n.jpg 417440204_10168466291890322_5183480342304021104_n.jpg 417434186_10168466291955322_6030495643027863153_n.jpg

      Youtube Video

      Youtube Video

      Ξερει κάποιος πως μπορεί να γίνει αυτή η αλλαγή, καθώς ψαχνω παντου και δεν μπορω να βρω πουθενα. Ευχαριστώ πολύ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      Thr1
    • RE: Renault Clio V

      @civil357 said in Renault Clio V:

      @thr1 said in Renault Clio V:

      Aκόμα ισχύει οτι απο το 2019 και μετα στους πετρελαιοκινητήρες της renault έχει μπει dpf,με αποτέλεσμα να θέλει ξεμπούκωμα καθώς θα ειναι ταλαιπωρια το σταματα-ξεκινα της Αθήνας;

      Φίλτρο dpf είχε και το clio 4 σου , απλά είναι μάλλον ο καλύτερος κινητήρας στο θέμα οπότε και πιθανότατα δεν καταλαβαίνεις τις αναγεννήσεις.

      Για να "πιάσει" ευρο 6 δ , του έβαλαν και την ουρία. Εκεί είναι η διαφορά και δε ξέρω αν και κατά πόσο επιβαρύνεται περισσότερο από την αμιγώς αστική χρήση το σύστημα μόνο από την προσθήκης της ουρίας. Κοινώς ,σε γενικές γραμμές ότι ¨πρόσεχες¨ πριν με το dpf για την αστική χρήση , παρόμοια προσέχεις και τώρα.

      Αν έμεινες ικανοποιημένος από το πετρέλαιο και η χρήση σου "ταιριάζει" με το καύσιμο , γιατί όχι πάλι πετρέλαιο;

      Ναι το σκεφτομαι παλι για πετρελαιο απλα φοβαμαι μηπως Αθηνα σε βαθος χρονου με κανενα νεο μετρο δεν περναει δακτυλιο, γι'αυτο τον λογο σκεφτομουν και τις υπολοιπες εναλλακτικες, καθώς μονο βενζινη δεν θα με εξυπηρετησει. Επίσης θα ήθελα πολυ το μεγαλο cockpit και καπου ειχε παρει το ματι μου οτι Αθηνα κάποιος ασχολείται με αυτες τις μετατροπες σε Renault

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      Thr1
    • RE: Renault Clio V

      Χαιρετώ την παρέα,

      Πρώην κάτοχος Clio 4 diesel, αλλα λογο ατυχήματος τώρα είμαι σε αναζήτηση Clio 5.

      Γνωρίζει κάποιος να μου πει εάν αξίζει μεταχειρισμένο LPG με περιπου 100.00 χιλιόμετα; Eπίσης ισχύει οτι τα LPG μετα τα 100.000 χιλιομετρα βγάζουν προβλήματα και οτι επίσης τα 3κύληνδρα δυσκολεύονται μετα απο αυτα τα χιλιομετρα;

      Aκόμα ισχύει οτι απο το 2019 και μετα στους πετρελαιοκινητήρες της renault έχει μπει dpf,με αποτέλεσμα να θέλει ξεμπούκωμα καθώς θα ειναι ταλαιπωρια το σταματα-ξεκινα της Αθήνας;

      Και κάτι τελευταίο, επειδή εχω δεί πολλα clio που ειναι με την μικρη οθόνη και το μικρο cockpit στο καντράν, ξέρουμε εάν υπάρχει κάποιος μαστορας Αθήνα που να μπορεί να κάνει τροποποίηση και να του φορέσει την μεγαλη οθόνη και το cockpit 10 inch εάν εχω καταλάβει σωστά. Παραθέτω και αντίστοιχες φωτό.

      Ευχαριστώ
      8240f37e-1f1e-4d1b-b0f0-fef8ba3e2a8c-image.png ba036081-8040-4b6f-a548-4aa61c990e41-image.png 83841a36-9574-43ef-a95c-36fc752e1f43-image.png 29b6c071-17da-47da-9b02-24273b89273a-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      Thr1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr