-
@w202-amg said in Sport cars:
Ο μετατροπεας γιατί δεν σας αρέσει?
Eμένα μου αρέσει, τον αγαπώ και μόνο τέτοια αμάξια μου αρέσουν....ειδικά Αμερικανιές με άπειρα κυβικά και μετατροπέα. pdk και λοιπές αηδίες ούτε να τα βλέπω!
@alexzero1 said in Sport cars:
I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:
Porsche Cayman Cayman
First Registration: 05/2017 Mileage: 135,000 km Fuel: Petrol Power: 220 kW (299 hp)
Price: €36,000Τα 36.000 στην Γερμανία θα είναι 60-70-80 Ελλάδα, ανάλογα με τις ορέξεις του τελωνειακού.
-
Μου ξινίζει που αναφέρεται ότι όλο για καταναλώσεις καυσίμου μιλάμε αλλά στο δρόμο δεν δίνει κανείς 0,1 ml παραχωρώντας προτεραιότητα ή σταματώντας στα στοπ. Τα σπορτ αμάξια που αναφέρθηκαν αρχικά είναι απλά παλτά και εάν δεν έχεις μεγάλη τσέπη απλά είσαι τυχάρπαστος για να πάρεις κάτι κοντά σε ένα πραγματικό σπορτ.
-
@fanis75 said in Sport cars:
@w202-amg said in Sport cars:
Ο μετατροπεας γιατί δεν σας αρέσει?
Eμένα μου αρέσει, τον αγαπώ και μόνο τέτοια αμάξια μου αρέσουν....ειδικά Αμερικανιές με άπειρα κυβικά και μετατροπέα. pdk και λοιπές αηδίες ούτε να τα βλέπω!
@alexzero1 said in Sport cars:
I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:
Porsche Cayman Cayman
First Registration: 05/2017 Mileage: 135,000 km Fuel: Petrol Power: 220 kW (299 hp)
Price: €36,000Τα 36.000 στην Γερμανία θα είναι 60-70-80 Ελλάδα, ανάλογα με τις ορέξεις του τελωνειακού.
Κάπου είχα δει για ένα cls 18-20κ τελωνείο, γελειότητα
-
@stefan147 said in Sport cars:
@w202-amg said in Sport cars:
@stefan147 said in Sport cars:
Καμία αντίρρηση. Περι ορέξεως...
Το θεμα ειναι ότι αν σου αρέσει το Ζ4 τότε αυτό που ζητάς δεν ειναι το 4C (που νομίζω ανέφερες ως το ιδανικο) ή κατι ανάλογο. Ζητάς ενα σβελτο cruiser. Και γι αυτο μάλλον σ αρέσει και το Μαστανγκ.
Για την ιστορία πριν κάνα μήνα οδηγησα το sDrive23i καλού φίλου με το άθλιο αυτόματο με μετατροπέα και ενώ έχει ωραία χειριστήρια (ως παραδοσιακο πενβε), ειναι πολύ ατσουμπαλο στο στροφιλικι. Ούτε λόγος βεβαια στο να χαρακτηριστεί sportscar.
Ο μετατροπεας γιατί δεν σας αρέσει? Ειδικά αν δεν κλειδώνει συχνά βοηθά πολύ στην πρόσφυση ενός δυνατού αυτοκινήτου.
Ολα τα κοντά δεν έχουν καλή ισορροπίαΥπάρχει μετατροπέας σε giulia qv, υπάρχει και μετατροπέας τύπου tiptronic. Δεν ειναι τα ιδια.
Ασφαλώς μέχρι και στο ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων αν βάλεις διαφορετικό μετατροπέα έχει τεράστια διαφορά.
-
Δεν θυμάμαι εάν το ανέφερα και πιο πίσω. Μ2 Competition 2024 από Γερμανία, τελική τιμή 108.000€. Τα 26.500 ηταν το τελωνείο.
Υπάρχει φωτο του συγκεκριμένου αυτοκινήτου στο σχετικό θεμα που ειναι παρκαρισμένο δίπλα από το δικό μου.
-
Το κόστος εκτελωνισμού είναι συνάρτηση πολλών μεταξύ άλλων και των διανυθεντων χιλιομέτρων του μεταχειρισμένου.
Οσο λιγότερα τόσο μικρότερη η απόσβεση και τόσο μεγαλύτερη η φορολογητέα αξία. -
@george-0 said in Sport cars:
Μου ξινίζει που αναφέρεται ότι όλο για καταναλώσεις καυσίμου μιλάμε αλλά στο δρόμο δεν δίνει κανείς 0,1 ml παραχωρώντας προτεραιότητα ή σταματώντας στα στοπ. Τα σπορτ αμάξια που αναφέρθηκαν αρχικά είναι απλά παλτά και εάν δεν έχεις μεγάλη τσέπη απλά είσαι τυχάρπαστος για να πάρεις κάτι κοντά σε ένα πραγματικό σπορτ.
Τι θες να πεις με αυτό ;
-
@w202-amg said in Sport cars:
Κάπου είχα δει για ένα cls 18-20κ τελωνείο, γελειότητα
Oι τελωνειακοί έχουν δικούς τους πίνακες, που δεν στους δείχνουν ποτέ και πάνε με το vin και τον έξτρα εξοπλισμό. Επίσης, εαν δου ακριβά αυτοκίνητα (bmw/merc/porsche κλπ.) τότε χρεώνουν αρκετά περισσότερο γιατί μπορούν.
-
Aν δεν εισαι εφοπλιστης η καποιος πολυ πλουσιος γιατι να μπλεξεις με τετοια κατασταση;
Ασχετο αλλα Βουλγαρια και Ρουμανια μπηκαν στην Σενγκεν, οχι πως εχει σχεση με το νημα αλλα ετσι μου ηρθε..
-
@red_monster said in Sport cars:
Το κόστος εκτελωνισμού είναι συνάρτηση πολλών μεταξύ άλλων και των διανυθεντων χιλιομέτρων του μεταχειρισμένου.
Οσο λιγότερα τόσο μικρότερη η απόσβεση και τόσο μεγαλύτερη η φορολογητέα αξία.Όχι ακριβώς αλλά περίπου. Από όσο ξέρω ο μέσος όρος χλμ ανά κατηγορία και χρονιά υπολογίζεται στην φορολογητέα αξία, αλλά χρειάζεται να τα γνωρίζουν (τα διανυθέντα) ώστε να μετρήσουν αποκλίσεις. Εάν η απόκλιση είναι μεγαλύτερη από τον μέσο όρο χλμ τότε θα αποφασίσουν επί τόπου το ύψος του τέλους.
-
@wantone said in Sport cars:
Ασχετο αλλα Βουλγαρια και Ρουμανια μπηκαν στην Σενγκεν, οχι πως εχει σχεση με το νημα αλλα ετσι μου ηρθε..
Δεν αλλάζει κάτι στην εισαγωγή. Εκτός εάν έχεις άλλη ενημέρωση
-
Αν τον ερωτώντα δεν τον απασχολεί ο παράγοντας ΜΟΥΡΗ, τα Έβο είναι ακόμη και τώρα εξαιρετική επιλογή.
-
@dstou said in Sport cars:
Αν τον ερωτώντα δεν τον απασχολεί ο παράγοντας ΜΟΥΡΗ, τα Έβο είναι ακόμη και τώρα εξαιρετική επιλογή.
Δεν νομίζω ότι με τετρακίνητο θα βρει αυτό που ζητάει
-
@fanis75 said in Sport cars:
@w202-amg said in Sport cars:
Κάπου είχα δει για ένα cls 18-20κ τελωνείο, γελειότητα
Oι τελωνειακοί έχουν δικούς τους πίνακες, που δεν στους δείχνουν ποτέ και πάνε με το vin και τον έξτρα εξοπλισμό. Επίσης, εαν δου ακριβά αυτοκίνητα (bmw/merc/porsche κλπ.) τότε χρεώνουν αρκετά περισσότερο γιατί μπορούν.
Έψαξα και πιο νορμάλ αμάξια Ε350,E250...... φόλα το τελωνείο
-
Εβο Χ ειναι ΤΡΟ-ΜΕ-ΡΟ αυτοκινητο. Κατουραει τα περισσότερα από αυτά που εχουν αναφερθεί αλλά νομίζω εμπίπτει στα άκυρα λόγω παλαιότητας.
-
@stefan147 said in Sport cars:
Εβο Χ ειναι ΤΡΟ-ΜΕ-ΡΟ αυτοκινητο. Κατουραει τα περισσότερα από αυτά που εχουν αναφερθεί αλλά νομίζω εμπίπτει στα άκυρα λόγω παλαιότητας.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/46129945-mercedes-benz-c-63-amg
Και σου χτυπάει την πόρτα η εφορία δια τεκμηρίων......
Ξέχασα και ένα ζευγάρι χέρια θα χρειαστούν -
@w202-amg said in Sport cars:
@stefan147 said in Sport cars:
Εβο Χ ειναι ΤΡΟ-ΜΕ-ΡΟ αυτοκινητο. Κατουραει τα περισσότερα από αυτά που εχουν αναφερθεί αλλά νομίζω εμπίπτει στα άκυρα λόγω παλαιότητας.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/46129945-mercedes-benz-c-63-amg
Και σου χτυπάει την πόρτα η εφορία δια τεκμηρίων......
Ξέχασα και ένα ζευγάρι χέρια θα χρειαστούνΑυτο επρεπε να παρεις εσυ που εισαι Μερσεντακιας
Θα το ηθελα κι εγω , αλλά πολλά κυβικα -
@w202-amg said in Sport cars:
Έψαξα και πιο νορμάλ αμάξια Ε350,E250...... φόλα το τελωνείο
Είναι Mercedes, αυτό φτάνει για τον τελωνειακό. Εκτός εαν φέρεις ηλεκτρικό που δεν έχει φόρο.
-
Παιδιά όσον αναφορά το τελωνείο καθοριστικός παράγοντας είναι και τα κυβικά άλλο 1300 άλλο 2000 άλλο 5000 και πολλοί ακόμα χλμ, αξία, εξοπλισμός. Το παλικάρι με το 718 που το είχε εισάγει πριν 3 χρόνια με αξία τότε αγοράς 65Κ και με περίπου 70-80.000χλμ είχε πληρώσει 16.000€ στο τελωνείο τότε, δεν ρώτησα τι και πώς το μόνο που ξέρω είναι ότι είχε απευθυνθεί σε ιδιώτη τελώνη. Εγώ που έτυχε να μιλήσω με έναν τελώνη μέσω φιλου μου είχε πει ότι για το πόρσε και το τζαγκ δύσκολα θα πέσεις κάτω 8-9.000 τελωνείο ανάλογα τον εξοπλισμό γύρω στα 12-14.000 θα σου πάει έτσι είπε.
-
@alexzero1 said in Sport cars:
Παιδιά όσον αναφορά το τελωνείο καθοριστικός παράγοντας είναι και τα κυβικά άλλο 1300 άλλο 2000 άλλο 5000 και πολλοί ακόμα χλμ, αξία, εξοπλισμός. Το παλικάρι με το 718 που το είχε εισάγει πριν 3 χρόνια με αξία τότε αγοράς 65Κ και με περίπου 70-80.000χλμ είχε πληρώσει 16.000€ στο τελωνείο τότε, δεν ρώτησα τι και πώς το μόνο που ξέρω είναι ότι είχε απευθυνθεί σε ιδιώτη τελώνη. Εγώ που έτυχε να μιλήσω με έναν τελώνη μέσω φιλου μου είχε πει ότι για το πόρσε και το τζαγκ δύσκολα θα πέσεις κάτω 8-9.000 τελωνείο ανάλογα τον εξοπλισμό γύρω στα 12-14.000 θα σου πάει έτσι είπε.
Κανω πως δεν ειδα το "όσον αναφορά" και παω στο θεμα . Την Πορσε που θα την συντηρείς ? Αν θυμαμαι καλα εισαι Γιαννενα , οπως κι εγω . Εδω δυσκολευομαι εγω με το Εβο , φαντασου εσυ με Πορσε
Sport cars