-
Σου αρέσει το βόρειο σέλας ;
-
-
Στη Bmw πήγα για να πάω αλλά η X1 συγνώμη που θα διαφωνήσω μα μου φάνηκε λίγο πιο ποιοτική από το Tig. Υστερούσε σαφώς όμως σε χώρους, στους πίσω επιβάτες εξόφθαλμα. Χρηστικά οδηγικά κλπ δεν γνωρίζω γιατί υπήρχε μόνο εκθεσιακή και δεν πολυασχολήθηκα.
Το Q3 το είχε πάρει φορτωμένο η πρώην οδοντίατρος μου (ενώ της είχα προτείνει CX5 4WD εφόσον είχε το κασέρι και δεν την ένιωζαν τα έτερα φορολογικά βάρη) με αποτέλεσμα να απογοητευτεί. Μου το είχε δώσει 2-3 φορές για γεμάτα td. Τα δύο βασικά του μειονέκτημα ήταν η μέτρια ποιότητα υλικών (επιπέδου Leon η κεντρική κονσόλα) του και για τα γούστα μου πολύ σφιχτή ανάρτηση το S-line. Χωρίς Dcc θα ήταν κουραστική. Και δεν έχει νόημα όταν το όχημα φοράει τον 1.5Tsi...
-
-
@vaggoiko said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
,
δεν υπαρχει στον ανοιχτο δρόμο... είναι ΚΟ ΡΥ ΦΗ
Σε κλειστό δρόμο να δεις τι είναι....
Δυο φορές Κόρινθος - Πόρτο Χέλι από το δρόμο της Επιδαύρου που πλέον είναι από τους πιο επικίνδυνους στην Ελλάδα (όποιος τον έχει πάει καταλαβαίνει). Την Κυριακή ξαναπάω...
Ίχνος κούρασης, ούτε καν στο μυαλό...
-
Ε οκ υπάρχουν και χειρότερα. Σήμερα κατέβηκα (ευτυχώς για μένα με το κέυμαν και άρα χωρίς γυναικόπαιδα).
-
@john1987 said in VW Tiguan 2024:
Σε όσους είναι κάτοχοι; είστε ευχαριστημένοι με την ποιότητα κατασκευής και κύλισης; έχετε διαπιστώσει κάποιο χοντρό ελάττωμα;
R-Line PHEV εκδοση, 7000χλμ και πρόσφατο ταξίδι 1500χλμ σε 4 ημέρες
Οδηγικά είναι πολύ ξεκούραστο με φοβερή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωσης (Συγκριση με Volvo XC40 και BMW X1 που ειχα στο παρελθόν)
Πολύ καλή θέση οδήγησης και ο τεμπέλης μπορεί να ρυθμιστεί σε θέση που το κάνει ακόμη πιο άνετο.
Ποιότητα κατασκευής για τα δικά μου γούστα και σε σχέση με αντίστοιχα μοντέλα είναι εξαιρετικά καλή. Απουσιάζει κάθε μορφή τριγμού η αίσθηση φθηνών υλικών. - Οι καθρέφτες όταν διπλώνουν και έχει ζέστη έξω κάνουν ένα τρίξιμο αλλά δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία, το αναφέρω μόνο γιατί υπάρχει.
Στην πόλη είναι λίγο πιο άβολο οδηγικά όχι από άποψη άνεσης, αλλά κυρίως λόγω της παράξενης αίσθησης που έχει στο φρενάρισμα.
Κατά τα υπόλοιπα είναι σούπερ. Σκέτη απόλαυση
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Στη Bmw πήγα για να πάω αλλά η X1 συγνώμη που θα διαφωνήσω μα μου φάνηκε λίγο πιο ποιοτική από το Tig. Υστερούσε σαφώς όμως σε χώρους, στους πίσω επιβάτες εξόφθαλμα. Χρηστικά οδηγικά κλπ δεν γνωρίζω γιατί υπήρχε μόνο εκθεσιακή και δεν πολυασχολήθηκα.
Το Q3 το είχε πάρει φορτωμένο η πρώην οδοντίατρος μου (ενώ της είχα προτείνει CX5 4WD εφόσον είχε το κασέρι και δεν την ένιωζαν τα έτερα φορολογικά βάρη) με αποτέλεσμα να απογοητευτεί. Μου το είχε δώσει 2-3 φορές για γεμάτα td. Τα δύο βασικά του μειονέκτημα ήταν η μέτρια ποιότητα υλικών (επιπέδου Leon η κεντρική κονσόλα) του και για τα γούστα μου πολύ σφιχτή ανάρτηση το S-line. Χωρίς Dcc θα ήταν κουραστική. Και δεν έχει νόημα όταν το όχημα φοράει τον 1.5Tsi...Η X1 είναι καλύτερη ποιοτικά από το Tiguan παρότι σε σχέση με άλλες BMW δεν είναι στο ίδιο επίπεδο. Και εννοείται οδηγικά αλλά και εξοπλιστικά. Άξιζε να δώσεις κάτι παραπάνω για τη X1 αφού ανέβηκες τόσο στα χρήματα εκτός και αν έδωσες προτεραιότητα στους χώρους.
Με το 40 μπροστά θα κοίταζα μόνο premium και αν ήθελα να το κρατήσω για πολλά χρόνια Lexus. Όσο και αν έχουν ανέβει οι τιμές σου φαίνεται κάπως να έπαιρνες με 28000 το Tiguan το 2020 και πλέον να κοστίζει 40000. Καθαρά προσωπική γνώμη.
-
Και το "4" να ήταν μπροστά απλά θα έβαζα custom παραγγελία το Tig. Δεν είχα καμία βλέψη να δώσω ευρώ μόνο και μόνο για να λέω ότι έχω premium. Με κάλυψε το Tig πήρα Tig και θα το έπαιρνα και στα 42k. Και ναι οι χώροι έπαιξαν ρόλο. Όπως πχ στα Lexus όπου είναι, σχεδόν πάντα, μια κατηγορία κάτω. Προσωπική άποψη πάντα.
-
Να το χαίρεσαι το Tiguan είναι καλό αυτοκίνητο το είχαν οι γονείς μου και ξέρω τι είναι. Και εγώ έχω αυτοκίνητο που για μένα έχει το καλύτερο vfm και οδηγικά και ποιοτικά κορυφή άλλος μπορούσε να μου πει κακώς τον πήρες δεν έχει πορτμπαγκάζ και τα σέρβις είναι ακριβά έπρεπε να πάρεις το xceed που για μένα είναι σε όλα αδιάφορο. Για αυτό είπα ότι προφανώς το επέλεξες με τα κριτήριά σου αν είχες τα δικά μου που μετράω άλλα πράγματα δεν θα το επέλεγες. Δεν χρειάζεσαι να αρπάζεσαι για ρόδες τη γνώμη μας λέμε εδώ μέσα.
-
@friday said in VW Tiguan 2024:
Στην πόλη είναι λίγο πιο άβολο οδηγικά όχι από άποψη άνεσης, αλλά κυρίως λόγω της παράξενης αίσθησης που έχει στο φρενάρισμα.
Έχω παρατηρήσει ότι αν το αφήσεις λίγο να φρενάρει μόνο του στη κίνηση είναι αρκετά καλύτερη η αίσθηση μετά.
-
@Green-Power δεν αρπάζομαι απλά το forum έχει καταντήσει τους ιδιοκτήτες VAG να βρίσκονται σε συνεχή "άμυνα" υπερασπιζόμενοι την επιλογή τους και αυτό μας έχει κουράσει (θεωρώ) όλους (τους ιδιοκτήτες)...
@VaggOiko άστο δεν το σώζεις. Τα φρένα του στην εποχή των mh είναι ποοολλυυυ "προοδευτικά". Μπαίνω στο 308 που έχει αντρικά φρένα και κανω τραμπάλα. Το ότι μέσω της καθημερινής τριβής θα βρούμε την ορθή αναλογία πίεσης αποτελέσματος δεν σημαίνει ότι είναι και σωστά σεταριαμένα. Ε τι να κάνουμε σε ένα τόσο καλό σύνολο ας τους ξεφύγει και κάτι μέτριο...
-
Διαβάζετε τα άλλα νήματα να δείτε τι γίνεται στους Κορεάτες. Διαρροές κινητήρων/παγουριών, αδιευκρίνιστοι θόρυβοι, DCT στα 70k km καληνύχτα, τραγικές ελλείψεις/καθυστερήσεις ανταλλακτικών ενώ "αισίως" τρακαρουν μόνα τους εν στάσει!
Αλλά όχι το μοντέλο 200 του dsg ξηρού είναι προβληματικό άρα είναι μπουρδέλο και ο VAG αναξιόπιστος όμιλος που κατασκευάζει σκατένια αμάξια....
-
Δεν θα διαφωνήσω ουσιαστικά, μόνο μια παρατήρηση….τα κορεατικά είναι στην αγορά λίγα χρόνια, τα dsg όμως μια 20ετία. Και παρότι έχει βελτιωθεί σχετικά η αξιοπιστία τους είναι απαράδεκτο να μην θέλει - αν και σίγουρα μπορεί - μια εταιρεία του μεγέθους και του βεληνεκούς της vag να μην τα φτιάχνει για να τσιμπάει τα φράγκα των ενίοτε δύσμοιρων πελατών της.
-
Η vw έχει πολύ καλά αυτοκίνητα... Έχει μόνο κακή νοοτροπία... Φτιάχνοντας ένα αυτοκίνητο( που είναι και πανάκριβο )περιμένει να βγάλει άλλο ένα.Αυτος είναι ο λόγος που θα βουλιάξει και άλλο.Οταν και αν συνέλθουν τα λέμε πάλι.
-
Καλησπέρα μετά από 5500 χλμ σήμερα μου έβγαλε ένδειξη χαμηλή στάθμη λαδιού,έχει τύχη σε κανέναν άλλο;
-
Και; κοίταξες τα λαδια; ηταν όντως χαμηλή η στάθμη;
-
@georgemit said in VW Tiguan 2024:
Και; κοίταξες τα λαδια; ηταν όντως χαμηλή η στάθμη;
Γιατί νομίζεις κατάφερα να βρω την ράβδο.
-
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
Καλησπέρα μετά από 5500 χλμ σήμερα μου έβγαλε ένδειξη χαμηλή στάθμη λαδιού,έχει τύχη σε κανέναν άλλο;
Εμένα μου έβγαλε στα 15.800 και φυσικά έγινε αλλαγή...
-
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
Καλησπέρα μετά από 5500 χλμ σήμερα μου έβγαλε ένδειξη χαμηλή στάθμη λαδιού,έχει τύχη σε κανέναν άλλο;
Εμένα μου έβγαλε στα 15.800 και φυσικά έγινε αλλαγή...
Φυσιολογικό το βλέπω να σου βγάλει στα 15.800 στα 5.500 λίγο παράξενο.
VW Tiguan 2024