@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@friday said in VW Tiguan 2024:
- Χμμμ… Λες ; Θα το προσέξω περισσότερο αυτό. Πριν λίγο ανακάλυψα ότι επηρεάζει και το easy open του Πορτ μπαγκαζ. Έχω την εντύπωση ότι τον έχω ήδη στο auto, αλλά.θα το τσεκαρω αύριο για να είμαι σίγουρος.
- Σε εμένα έχει ένδειξη σχέσης S1 - S2 κλπ. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν αφορά το autohold. Το έχω μόνιμα απενεργοποιημένο, δεν μου αρεσει. Παραθέτω και φωτογραφία για να συνεννοηθούμε καλύτερα.
2.- Στη περίπτωσή μου επιρρεάζει ligh cornering, side assist, ambient & car2x. Μάλλον στον καθένα είναι διαφορετικό το bug.
4.- Ίσως στο sport να δείχνει τι ταχύτητα έχει. Άμα σου πω ότι μέχρι σήμερα δεν το έχω βάλει στο sport; Το "ready" εγώ έτσι το κατανοώ, προφανώς μπορεί να κάνω και λάθος. Ίσως τώρα που το σκέφτομαι να είναι ένδειξη ότι πάει να μπει στο λειτουργία "S&S"; Πάντως κάτι από αυτά τα δύο είναι. Αυτό με τις τέσσερις τελείες δεν το έχω ξαναδεί. Ίσως είναι κάτι σχετικό με το sport πρόγραμμα. Επίσης από ότι βλέπω έχεις φέρει πίσω το map. Μήπως επειδή εγώ έχω το More χωρίς navi έχει διαφορετικό layout; Ας το δούνε όσοι έχουν αντίστοιχο μην σε μπερδεύω περισσότερο.
- Το auto-hold πράγματι σε κάποιους δεν αρέσει. Σε κάνει δεδομένα τεμπέλη, όπως πολλά άλλα χαρακτηριστικά του οχήματος. Προσωπικά έχω ασπαστεί απλόχερα κάθε χαρακτηριστικό άνεσης που μου προσφέρει στο πιάτο. "Συμβιβαστικά" με το προφίλ που πρεσβεύει και το απολαμβάνω.
Λοιπόν έχουμε και λεμε...
Δεν είχα το update στο αυτόματο. Το έβαλα αλλα στην οθόνη που εχει τις ημερομηνίες δεν φαίνεται να έκανε κάποιο σήμερα. Το τελευταίο ήταν οταν παρέλαβα το αυτοκίνητο αρχές Φεβ.
Το μήνυμα που εμφανιζόταν και πίστευα ότι ήταν update όντως έχει να κάνει μόνο με προτεινόμενες ρυθμίσεις. Πάτησα διακοπή αλλά τώρα το βγάζει κάθε φορά που βάζω μπροστα.
Το ready και το boost εμφανίζεται και στο comfort και στο sport. Δοκίμασα να κάνω αυτό που λέει το όνομα του boost και έτσι βρήκα τι αφορά... Όταν το σανιδωνεις γίνεται μπλε τόσο η ένδειξη boost όσο και όλες οι τελειες από κάτω, ενώ λειτουργούν ταυτόχρονα και ο ηλεκτρικός και ο θερμικός κινητήρας και οι αλλαγές των σχέσεων γίνονται ελάχιστα πριν τον κόφτη. Δια της ατοπου το ready μάλλον είναι ότι οι κινητήρες είναι έτοιμοι προς λειτουργία.
Πάντως σήμερα μου έκανε και άλλο κουλό. Ξεκινάω από φανάρι και δεν ξέρω πως αλλά είχε μπει στην manual αλλαγή χωρίς να πειράξω τίποτα...
Το εντυπωσιακό είναι πως παρόλα τα σκαλωματα που τρώει για κάποιο λόγο δεν μπορώ να ξενερώσω και να τα πάρω στο κρανίο. Χαίρομαι να το οδηγάω.