-
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
Η αλήθεια είναι όπως πάντα κάπου στη μέση. Είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας τους τα Peugeot γενικότερα. Για εμένα το πρόβλημα είναι ότι καβάλησαν το καλάμι και τιμολογουν περισσότερο από όσο αξίζουν. Ή αν θέλετε με βάση το εμφανισιακό κριτήριο και όχι την ουσία.
δεν υπαρχει αληθεια στη μεση
με τις επεκτασεις και τις επιστροφες χρηματων δεχτηκαν επισημα οτι εχουν χρεπια. και μονο χρεπια.
εκτος εαν η μεση οριζεται απο τα εκατομμυρια με πιουκραπ και κρακντηζελ απο τη μια και τον μετοχο μοναχο του απο την αλλη 'που το δικο του δεν εχει παθει τιποτε'
(αλλα το πουλαει πριν βγει απο την εγγυηση)To έχω ακόμα και έχει βγεί από την εγγύηση.
Αλλά αν ήταν τόσα πολλά αυτά που χάλασαν θα μπορούσε οικονομικά η εταιρεία να επιστρέψει τόσα δις πίσω ?
Προφανώς και όχι.
Το κάνει γιατί το ποσοστό όπως σας έχω πει είναι κάτω του 5 %, οπότε τα πληρώνουν οι ασφαλιστικές των εγγυήσεων.
Αλλά χαλάει το αφήγημα του μοναδικού που προσπάθησε να καταστρέψει ένα αμάξι και αυτό άντεξε.
Με απώλειες μεν αλλά άντεξε.
Και βέβαια με μηδενικό κόστος για τον νομίμως φοροαποφεύγοντα, που μας κουνάει το δάχτυλο, ενώ είχε δώσει πάνω από το κόστος 4 σαν το 3008, στις επισκευές του βιτάρα που είχε και το φόρτωσε τώρα σε κάποιον, ο οποίος βέβαια το πήρε σε τιμή σκράπ, όπως και ήταν...
-
Ως προς τις τιμές των αυτοκινήτων, σίγουρα όλοι είμαστε υπέρ των χαμηλών τιμών.
Προφανώς όμως η βάγκ χωρίς πρακτικά υβριδικά στην γκάμα της, δεν μιλάμε για τις μεγάλες κατηγορίες και κυβισμούς, δεν δικαιούται να έχει τόσο ακριβές τιμές και για αυτό είναι χαμηλά στις πωλήσεις στην χώρα μας.
Τώρα ως προς τις πωλήσεις γενικά, ότι δεν είναι σουβ είναι σχεδόν αδιάφορο για την αγορά.
Εκτός αν είναι σε καλή τιμή, όπως έγινε με το Αστρα ντίζελ που είχε πολύ καλό εξοπλισμό και έβγαινε στα 27000 και πούλησε ότι έφερε.
Το 308 όπως και το γκόλφ, καλά το φόκους δεν υπάρχει στο μυαλό κανενός, είναι αυτοκίνητα μιας άλλης εποχής, οπότε οι τιμές τους είναι αδιάφορες.
Σαν λήζινγκ ίσως πουλήσουν κάτι.
Το 2008 προφανώς είναι πολύ καλύτερο από το Τ - ροκ, επειδή είναι πιο μπάνικο, είναι υβριδικό πραγματικά, ή είχε ντίζελ, έστω και αν έχει λίγο μικρότερους χώρους από το Τ - ροκ και βέβαια είναι και φτηνότερο από το Τ - ροκ, άρα είναι λογικές οι πωλήσεις.
Η Οπελ επίσης πουλάει μια χαρά κυρίως με κόρσα και μόκκα και τώρα με το Φροντέρα θα πουλήσει πολύ καλά.
Για την Σιτροέν θα μιλήσουμε σε 6-9 μήνες, όπου θα είναι μια ευχάριστη έκπληξη στις πωλήσεις, για μένα ευχάριστη, για τους χέητερς δυσάρεστη, αφού τότε προβλέπεται να έχει ετοιμοπαράδοτες όλες τις εκδόσεις κινητήρων.
Μην ξεχνάτε ότι στο 3 αναμένουμε μικρότερη μπαταρία και τιμές κάτω των 20000 πριν την επιδότηση, αλλά και υβριδικό, ενώ στο αιρκρος αναμένουμε την υβριδική, αλλά και την ηλεκτρική με την μεγαλύτερη μπαταρία και τα περισσότερα άλογα και αυτονομία 400 χλμ με διαφορά τιμής μόλις 2000 ευρώ.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
.
Το 2008 προφανώς είναι πολύ καλύτερο από το Τ - ροκ, επειδή είναι πιο μπάνικο, είναι υβριδικό πραγματικά, ή είχε ντίζελ, έστω και αν έχει λίγο μικρότερους χώρους από το Τ - ροκ και βέβαια είναι και φτηνότερο από το Τ - ροκ, άρα είναι λογικές οι πωλήσεις.
.Σε ποιο γαλαξία είναι καλύτερο το 2008 (και μάλιστα πολύ) από το T-ROC;
Πάνε πιες ένα καφέ να ξυπνήσεις -
Γαλλοχρεπο vs απατεώνες ενδιαφέρον σύγκριση χαχαχαχαχαχαχα
-
κακά τα ψέμματα, το t roc είναι πιο ολοκληρωμένο αυτοκινητο απο το 2008....όχι αυτόματο
-
Ζημιάρικα αυτοκίνητα και τα δύο.Πολυ ακριβά γι'αυτό που προσφέρουν ιδικά τα vw.Οι Γάλλοι πέρα από την εικόνα καλό είναι να φτιάξουν και λίγο την ουσία γιατι στα μηχανολογικά είναι μηδέν. Καλά οι Γερμανοί είπαμε κλασικοί απατεώνες ίδια αυτοκίνητα tsi με ψεύτικες καταναλώσεις και κάτι κιβώτια για πέταμα.
-
#ksevrakoma
-
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
.
Το 2008 προφανώς είναι πολύ καλύτερο από το Τ - ροκ, επειδή είναι πιο μπάνικο, είναι υβριδικό πραγματικά, ή είχε ντίζελ, έστω και αν έχει λίγο μικρότερους χώρους από το Τ - ροκ και βέβαια είναι και φτηνότερο από το Τ - ροκ, άρα είναι λογικές οι πωλήσεις.
.Σε ποιο γαλαξία είναι καλύτερο το 2008 (και μάλιστα πολύ) από το T-ROC;
Πάνε πιες ένα καφέ να ξυπνήσειςΜόλις ήπια και δεν άλλαξα άποψη όπως και η αγορά.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
.
Το 2008 προφανώς είναι πολύ καλύτερο από το Τ - ροκ, επειδή είναι πιο μπάνικο, είναι υβριδικό πραγματικά, ή είχε ντίζελ, έστω και αν έχει λίγο μικρότερους χώρους από το Τ - ροκ και βέβαια είναι και φτηνότερο από το Τ - ροκ, άρα είναι λογικές οι πωλήσεις.
.Σε ποιο γαλαξία είναι καλύτερο το 2008 (και μάλιστα πολύ) από το T-ROC;
Πάνε πιες ένα καφέ να ξυπνήσειςΜόλις ήπια και δεν άλλαξα άποψη όπως και η αγορά.
Πρώτο είναι στην Ευρώπη το t-roc, ενημερωτικά.... συνέχισε το όνειρο σου.
-
Αδιάφορο για αυτούς που αλλάζουν αυτοκίνητο κάθε 2-4 χρόνια…
-
Η Peugeot έβγαλε το 3008 και ο κόσμος σε όλη την Ευρώπη παλάβωσε από τη σχεδίαση, λογικό σε ένα βαθμό και με την κρίση που υποστήκαμε όλοι. Θυμάμαι τότε με γνώσεις για κινητήρες επιπέδου Αλαφούζου και μπάλας να πιέζω τους δικούς μου για το 3008 και ευτυχώς που δεν με άκουσαν.
Οκ ανέβασαν την ποιότητα σε επίπεδο αφής από εκεί και πέρα όμως τιμολογιακά και μόνο το ξεφτίλισαν και ευτυχώς που το κατάλαβαν και έχουν κάνει μεγάλες εκπτώσεις. Για προβλήματα το ίδιο το κοινό έχει γράψει σεντόνια οι δε Γάλλοι καταναλωτές που πιο σοβινιστής πεθαίνεις αγοράζουν πια Renault κατά κύριο λόγο.
-
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
.
Το 2008 προφανώς είναι πολύ καλύτερο από το Τ - ροκ, επειδή είναι πιο μπάνικο, είναι υβριδικό πραγματικά, ή είχε ντίζελ, έστω και αν έχει λίγο μικρότερους χώρους από το Τ - ροκ και βέβαια είναι και φτηνότερο από το Τ - ροκ, άρα είναι λογικές οι πωλήσεις.
.Σε ποιο γαλαξία είναι καλύτερο το 2008 (και μάλιστα πολύ) από το T-ROC;
Πάνε πιες ένα καφέ να ξυπνήσειςΜόλις ήπια και δεν άλλαξα άποψη όπως και η αγορά.
Πρώτο είναι στην Ευρώπη το t-roc, ενημερωτικά.... συνέχισε το όνειρο σου.
Μιλάμε για την Ελλάδα που πρώτη είναι η Τογιότα.
Οχι για την Γερμανία που αν δεν πάρεις γερμανικό μαθαίνεις ότι η εργασία απελευθερώνει...
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
.
Το 2008 προφανώς είναι πολύ καλύτερο από το Τ - ροκ, επειδή είναι πιο μπάνικο, είναι υβριδικό πραγματικά, ή είχε ντίζελ, έστω και αν έχει λίγο μικρότερους χώρους από το Τ - ροκ και βέβαια είναι και φτηνότερο από το Τ - ροκ, άρα είναι λογικές οι πωλήσεις.
.Σε ποιο γαλαξία είναι καλύτερο το 2008 (και μάλιστα πολύ) από το T-ROC;
Πάνε πιες ένα καφέ να ξυπνήσειςΜόλις ήπια και δεν άλλαξα άποψη όπως και η αγορά.
Πρώτο είναι στην Ευρώπη το t-roc, ενημερωτικά.... συνέχισε το όνειρο σου.
Μιλάμε για την Ελλάδα που πρώτη είναι η Τογιότα.
Οχι για την Γερμανία που αν δεν πάρεις γερμανικό μαθαίνεις ότι η εργασία απελευθερώνει...
μόνο στην Ελλάδα πωλείται το 2008;
-
@mariolas said in PEUGEOT FORUM:
Γαλλοχρεπο vs απατεώνες ενδιαφέρον σύγκριση χαχαχαχαχαχαχα
Η "σύγκριση" ειναι θηλυκό άρα "ενδιαφέρουσα". Σόρρυ για το off topic αλλά μου χτυπάνε στο μάτι αυτά
-
@anapofasistos said in PEUGEOT FORUM:
@mariolas said in PEUGEOT FORUM:
Γαλλοχρεπο vs απατεώνες ενδιαφέρον σύγκριση χαχαχαχαχαχαχα
Η "σύγκριση" ειναι θηλυκό άρα "ενδιαφέρουσα". Σόρρυ για το off topic αλλά μου χτυπάνε στο μάτι αυτά
Το μάτι στο "βγάζουν" όχι στο "χτυπάνε". Σορρυ για το off topic αλλά μου ξύνουν τον καλο του ποδιού αυτά.
-
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
.
Το 2008 προφανώς είναι πολύ καλύτερο από το Τ - ροκ, επειδή είναι πιο μπάνικο, είναι υβριδικό πραγματικά, ή είχε ντίζελ, έστω και αν έχει λίγο μικρότερους χώρους από το Τ - ροκ και βέβαια είναι και φτηνότερο από το Τ - ροκ, άρα είναι λογικές οι πωλήσεις.
.Σε ποιο γαλαξία είναι καλύτερο το 2008 (και μάλιστα πολύ) από το T-ROC;
Πάνε πιες ένα καφέ να ξυπνήσειςΜόλις ήπια και δεν άλλαξα άποψη όπως και η αγορά.
Πρώτο είναι στην Ευρώπη το t-roc, ενημερωτικά.... συνέχισε το όνειρο σου.
Μιλάμε για την Ελλάδα που πρώτη είναι η Τογιότα.
Οχι για την Γερμανία που αν δεν πάρεις γερμανικό μαθαίνεις ότι η εργασία απελευθερώνει...
μόνο στην Ελλάδα πωλείται το 2008;
Οχι αλλά στην Ελλάδα έχουμε τα εξής στοιχεία
https://seaa.gr/wp-content/uploads/2025/04/2025-3-seg-1.pdf
Στο τρίμηνο 308 Τ - κρος, 276 Τ - ροκ και 154 Τάιγκο. Σύνολο 738.
Το 2008 μόνο του 1988 ενώ το καινούργιο 3 χωρίς υβριδική και ηλεκτρική έκδοση 1620.
Γιατί ασχολούμαστε με ουραγούς ?
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
.
Το 2008 προφανώς είναι πολύ καλύτερο από το Τ - ροκ, επειδή είναι πιο μπάνικο, είναι υβριδικό πραγματικά, ή είχε ντίζελ, έστω και αν έχει λίγο μικρότερους χώρους από το Τ - ροκ και βέβαια είναι και φτηνότερο από το Τ - ροκ, άρα είναι λογικές οι πωλήσεις.
.Σε ποιο γαλαξία είναι καλύτερο το 2008 (και μάλιστα πολύ) από το T-ROC;
Πάνε πιες ένα καφέ να ξυπνήσειςΜόλις ήπια και δεν άλλαξα άποψη όπως και η αγορά.
Πρώτο είναι στην Ευρώπη το t-roc, ενημερωτικά.... συνέχισε το όνειρο σου.
Μιλάμε για την Ελλάδα που πρώτη είναι η Τογιότα.
Οχι για την Γερμανία που αν δεν πάρεις γερμανικό μαθαίνεις ότι η εργασία απελευθερώνει...
μόνο στην Ελλάδα πωλείται το 2008;
Οχι αλλά στην Ελλάδα έχουμε τα εξής στοιχεία
https://seaa.gr/wp-content/uploads/2025/04/2025-3-seg-1.pdf
Στο τρίμηνο 308 Τ - κρος, 276 Τ - ροκ και 154 Τάιγκο. Σύνολο 738.
Το 2008 μόνο του 1988 ενώ το καινούργιο 3 χωρίς υβριδική και ηλεκτρική έκδοση 1620.
Γιατί ασχολούμαστε με ουραγούς ?
την peugeot την ενδιαφέρει να είναι πρώτη στην Ελλάδα των 130.000 ταξινομήσεων ή να πουλήσει τα περισσότερα αυτοκίνητα παγκοσμίως; (ρητορική ερώτηση)
από πού βγάζει κέρδος; από τις πρωτιές στην Ελλάδα ή σε όλη την Ευρώπη; -
Βρε ξεκωλιαστηκαν τα νοικιαρικα να παραγγέλνουν C3 , δεν σημαίνει αυτό πως ο κόσμος τα εγκρίνει και τα επιλέγει.
-
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
.
Το 2008 προφανώς είναι πολύ καλύτερο από το Τ - ροκ, επειδή είναι πιο μπάνικο, είναι υβριδικό πραγματικά, ή είχε ντίζελ, έστω και αν έχει λίγο μικρότερους χώρους από το Τ - ροκ και βέβαια είναι και φτηνότερο από το Τ - ροκ, άρα είναι λογικές οι πωλήσεις.
.Σε ποιο γαλαξία είναι καλύτερο το 2008 (και μάλιστα πολύ) από το T-ROC;
Πάνε πιες ένα καφέ να ξυπνήσειςΜόλις ήπια και δεν άλλαξα άποψη όπως και η αγορά.
Πρώτο είναι στην Ευρώπη το t-roc, ενημερωτικά.... συνέχισε το όνειρο σου.
Μιλάμε για την Ελλάδα που πρώτη είναι η Τογιότα.
Οχι για την Γερμανία που αν δεν πάρεις γερμανικό μαθαίνεις ότι η εργασία απελευθερώνει...
μόνο στην Ελλάδα πωλείται το 2008;
Οχι αλλά στην Ελλάδα έχουμε τα εξής στοιχεία
https://seaa.gr/wp-content/uploads/2025/04/2025-3-seg-1.pdf
Στο τρίμηνο 308 Τ - κρος, 276 Τ - ροκ και 154 Τάιγκο. Σύνολο 738.
Το 2008 μόνο του 1988 ενώ το καινούργιο 3 χωρίς υβριδική και ηλεκτρική έκδοση 1620.
Γιατί ασχολούμαστε με ουραγούς ?
την peugeot την ενδιαφέρει να είναι πρώτη στην Ελλάδα των 130.000 ταξινομήσεων ή να πουλήσει τα περισσότερα αυτοκίνητα παγκοσμίως; (ρητορική ερώτηση)
από πού βγάζει κέρδος; από τις πρωτιές στην Ελλάδα ή σε όλη την Ευρώπη;Από παντού βγάζει κέρδος.
Παγκοσμίως δεν έχει δίκτυο. Είναι κυρίως Ευρωπαϊκή εταιρεία.@vagkirk said in PEUGEOT FORUM:
Βρε ξεκωλιαστηκαν τα νοικιαρικα να παραγγέλνουν C3 , δεν σημαίνει αυτό πως ο κόσμος τα εγκρίνει και τα επιλέγει.
Μάλιστα δεν τα θέλει ο κόσμος, αλλά οι εταιρείες ενοικίασης θέλουν να βγάζουν προς ενοικίαση αυτοκίνητα που δεν τα θέλει ο κόσμος και μάλιστα χαλάνε και μένουν συνεργείο, άρα χάνουν μέρες εργασίας, άρα όλοι που νοικιάζουν είναι παντελώς ηλίθιοι αφού βρίσκουν τρόπους να χάνουν λεφτά...
Πάρτε το απόφαση, γιατί τόση στενοχώρια θα σας κάνει κανένα θέμα...
Δεν αξίζει τόση στενοχώρια για την βάγκ...
-
Τότε δες πόσα 2008 πωλούνται στην Ευρώπη και πόσα T-ROC, που σε λίγους μήνες έρχεται το καινούριο και δεν θα έπρεπε να πουλάει τίποτα. Αυτοκίνητο του 2017 με ένα fl το 2021...
PEUGEOT FORUM