Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 484
    • 485
    • 486
    • 487
    • 488
    • 487 / 488
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9745
    283341
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol last edited by

      η πραγματικοτητα ειναι πως η τεσλα εχει παραμεινει στασιμη στις μπαταριες. Εχει μεν απο τα καλυτερα efficiency της αγορας, αλλα δεν εχει 800v στα mass market οχηματα της και συνεχιζει με τα ιδια, γνωστα battery packs, τα οποια εχουν οκ χρονους 20-80% αλλα οχι τιποτα το ιδιαιτερο και κυριως, δεν ειναι flat οι καμπυλες τους.
      Σε αυτο το σημειο οντως δεν εινα μπροστα απο τον ανταγωνισμο, αλλα δεν θα ελεγα οτι εχουν μεινει πισω, ειδικα αν συνυπολογισεις το πλεονεκτημα των superchargers.
      Εκει που η διαφορα παραμενει χαοτικη υπερ τους ειναι στο user experience. Βλεπω οτι γινονται βηματακια πχ απο μερια byd που μπορω να εκφερω ιδια αποψη, αλλα παραμενουν πολυ πισω οι υπολοιποι.

      I 1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • argyn
        argyn last edited by

        Που ακριβώς καινοτόμησε και κέρδισε εμπορικά την τελευταία 5ετια, στο cybertruck ή στην SAE Level 5 αυτόνομη οδήγηση?

        Λάθος κατανομή πόρων + οράματα μεγαλείου + όλα στον αυτόματο γιατί εγώ είμαι doge + κινέζικος δράκος + τα πρίμια να περιμένουν στην γωνία = ανοιχτός τάφος σε αναμονή για το μαγαζί αν δεν στρώσουν κωλο

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • fanis75
          fanis75 moderator @iceman7 last edited by

          @iceman7 said in TESLA FORUM:

          Αλλα γενικά η τεσλα έχει μείνει στην τεχνολογία της πριν από 1 δεκαετία περίπου και συνεχίζει να αρμέγει χωρίς νέο R&D

          Μια δεκαετία μπροστά ειναι, όχι πίσω! Δεν υπάρχει εταιρία που να μπορεί να την ανταγωνιστεί, ειναι πολύυυ μπροστά, το Χολυ Γκρεηλ της αυτοκίνησης!! Όποιος έχει μυαλό (και λεφτά) μόνο Τέσλα θα έπρεπε να αγοράζει, τίποτε άλλο!

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            dettol last edited by

            Χτες το βραδυ ειδα ενα juniper απο μπροστα. Κινουμασταν σε αντιθετες κατευθυνσεις οποτε το ειδα καλα με ανοιχτα φωτα. Πραγματικα καταπληκτικο! Πολυ καλυτερο απο οτι περιμενα. Τα φωτιστικα του σωματα τελειως διαστημικα. Εχω ακουσει οτι ειναι πολυ ομορφη και η ledbar του πισινου, αλλα δεν εχει τυχει να δω αυτην την γωνια βραδυ εν κινησει.

            F 1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • F
              Focus84 @dettol last edited by

              @dettol said in TESLA FORUM:

              Χτες το βραδυ ειδα ενα juniper απο μπροστα. Κινουμασταν σε αντιθετες κατευθυνσεις οποτε το ειδα καλα με ανοιχτα φωτα. Πραγματικα καταπληκτικο! Πολυ καλυτερο απο οτι περιμενα. Τα φωτιστικα του σωματα τελειως διαστημικα. Εχω ακουσει οτι ειναι πολυ ομορφη και η ledbar του πισινου, αλλα δεν εχει τυχει να δω αυτην την γωνια βραδυ εν κινησει.

              Είναι όντως πανέμορφο σαν αμάξι..το πίσω μέρος θα έλεγα πως είναι ποιο εντυπωσιακό από το μπροστά αλλά γούστα είναι αυτά.

              I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iceman7 @Focus84 last edited by iceman7

                @focus84 said in TESLA FORUM:

                @dettol said in TESLA FORUM:

                Χτες το βραδυ ειδα ενα juniper απο μπροστα. Κινουμασταν σε αντιθετες κατευθυνσεις οποτε το ειδα καλα με ανοιχτα φωτα. Πραγματικα καταπληκτικο! Πολυ καλυτερο απο οτι περιμενα. Τα φωτιστικα του σωματα τελειως διαστημικα. Εχω ακουσει οτι ειναι πολυ ομορφη και η ledbar του πισινου, αλλα δεν εχει τυχει να δω αυτην την γωνια βραδυ εν κινησει.

                Είναι όντως πανέμορφο σαν αμάξι..το πίσω μέρος θα έλεγα πως είναι ποιο εντυπωσιακό από το μπροστά αλλά γούστα είναι αυτά.

                Σαφής βελτίωση από το παλιότερο αισθητικά.
                Αν αγόραζα τώρα και υπήρχε εννοείται επιδοτηση θα κοσμούσε σίγουρα το γκαράζ μου

                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • R
                  red_monster last edited by

                  Εμένα μου φαίνεται φοβερά τζενέρικ και αδιάφορο, καλύτερο το μκ1

                  sargus 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                    @iceman7 said in TESLA FORUM:

                    Αν αγόραζα τώρα και υπήρχε εννοείται επιδοτηση θα κοσμούσε σίγουρα το γκαράζ μου

                    Mονο το γκαράζ όμως εεε, όχι τους δρόμους!?!?!😊 😁

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • D
                      dettol @fanis75 last edited by

                      @fanis75 said in TESLA FORUM:

                      @iceman7 said in TESLA FORUM:

                      Αν αγόραζα τώρα και υπήρχε εννοείται επιδοτηση θα κοσμούσε σίγουρα το γκαράζ μου

                      Mονο το γκαράζ όμως εεε, όχι τους δρόμους!?!?!😊 😁

                      Πεθαίνω, σβήνω 😂😂😂😂😂

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • L
                        lap last edited by

                        Ένα νεροοοο.

                        Είναι πολύ ωραίο, συμφωνώ.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by

                          Ξεχάστηκα .....ένα εβιαααν

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • sargus
                            sargus @red_monster last edited by

                            @red_monster said in TESLA FORUM:

                            Εμένα μου φαίνεται φοβερά τζενέρικ και αδιάφορο, καλύτερο το μκ1

                            Συμφωνώ.
                            Το είδα τις προάλλες παρκαρισμένο (μέρα) και μου φάνηκε αρκετά αδιάφορο. Το προηγούμενο έχει χαρακτήρα!
                            Ενώ από τις φωτό μου φαίνεται ωραίο, από κοντά με απογοήτευσε. Ίσως βέβαια πρέπει να το συνηθίσει και το μάτι.

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dettol @sargus last edited by

                              @sargus said in TESLA FORUM:

                              @red_monster said in TESLA FORUM:

                              Εμένα μου φαίνεται φοβερά τζενέρικ και αδιάφορο, καλύτερο το μκ1

                              Συμφωνώ.
                              Το είδα τις προάλλες παρκαρισμένο (μέρα) και μου φάνηκε αρκετά αδιάφορο. Το προηγούμενο έχει χαρακτήρα!
                              Ενώ από τις φωτό μου φαίνεται ωραίο, από κοντά με απογοήτευσε. Ίσως βέβαια πρέπει να το συνηθίσει και το μάτι.

                              Αν το δείτε βράδυ με τα φώτα του αναμμένα θα αποκτήσετε τελείως διαφορετική άποψη.

                              R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • V
                                vagkirk last edited by vagkirk

                                Το έχω δει και εγώ βράδυ, σε σκοτεινό δρόμο , και από μακριά μου φάνηκε εντελώς διαστημικό με αυτές τις Ledομπαρες , μόλις πέρασε δίπλα μου κατάλαβα ποιο είναι.

                                Τεράστιο και στρογγυλό, σαν χυδαίος Βούδας ή σαν αυτούς τους υπερμεγέθεις δονητές του μισού μέτρου αν τους έβαζες ledoμπαρες.

                                Ή ακόμη καλύτερα τώρα που το σκέφτομαι επειδή ήταν γκρι χρώμα, έτσι όπως είναι στρογγυλό έμοιαζε σαν τα κράνη των Ναζί με το SS σηματακι στο πλάι.

                                Είναι πάντως το απόλυτο statement των ηλεκτρικών, αλλά και όλων των SUV , το αντίστοιχο Χ της BMW θα μοιάζει σαν ναζιαρα γατούλα δίπλα του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster @dettol last edited by

                                  @dettol said in TESLA FORUM:

                                  @sargus said in TESLA FORUM:

                                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                                  Εμένα μου φαίνεται φοβερά τζενέρικ και αδιάφορο, καλύτερο το μκ1

                                  Συμφωνώ.
                                  Το είδα τις προάλλες παρκαρισμένο (μέρα) και μου φάνηκε αρκετά αδιάφορο. Το προηγούμενο έχει χαρακτήρα!
                                  Ενώ από τις φωτό μου φαίνεται ωραίο, από κοντά με απογοήτευσε. Ίσως βέβαια πρέπει να το συνηθίσει και το μάτι.

                                  Αν το δείτε βράδυ με τα φώτα του αναμμένα θα αποκτήσετε τελείως διαφορετική άποψη.

                                  Ειδικά βράδυ είναι ακόμα πιο κακόγουστο. Κρίμα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    teo-mak last edited by

                                    Τα μπροστινά φωτα , ειναι κατω στον προφυλακτήρα;

                                    F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      Focus84 @teo-mak last edited by

                                      @teo-mak said in TESLA FORUM:

                                      Τα μπροστινά φωτα , ειναι κατω στον προφυλακτήρα;

                                      Ναι τα μπροστινά φώτα είναι κάτω στον προφυλακτήρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iceman7 @dettol last edited by

                                        @dettol said in TESLA FORUM:

                                        η πραγματικοτητα ειναι πως η τεσλα εχει παραμεινει στασιμη στις μπαταριες. Εχει μεν απο τα καλυτερα efficiency της αγορας, αλλα δεν εχει 800v στα mass market οχηματα της και συνεχιζει με τα ιδια, γνωστα battery packs, τα οποια εχουν οκ χρονους 20-80% αλλα οχι τιποτα το ιδιαιτερο και κυριως, δεν ειναι flat οι καμπυλες τους.
                                        Σε αυτο το σημειο οντως δεν εινα μπροστα απο τον ανταγωνισμο, αλλα δεν θα ελεγα οτι εχουν μεινει πισω, ειδικα αν συνυπολογισεις το πλεονεκτημα των superchargers.
                                        Εκει που η διαφορα παραμενει χαοτικη υπερ τους ειναι στο user experience. Βλεπω οτι γινονται βηματακια πχ απο μερια byd που μπορω να εκφερω ιδια αποψη, αλλα παραμενουν πολυ πισω οι υπολοιποι.

                                        Γενικα στις μπαταρίες δεν βλέπω κάποια σπουδαία καινοτομία. Αντε βγήκαν οι lfp που είναι βαρύτερες και με χαμηλότερες ταχύτητες φόρτισης.
                                        Οκ δεν θα με πειράζει αν δεν έπαιρνα lfp.
                                        Αλλα τεσλα έχει 2 μόνο πλαίσια και πάνω σε αυτά βγάζει τα πάντα.
                                        Σε επίπεδο hardware τα πάντα όπως πριν 10 χρόνια.

                                        D fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dettol @iceman7 last edited by

                                          @iceman7 said in TESLA FORUM:

                                          @dettol said in TESLA FORUM:

                                          η πραγματικοτητα ειναι πως η τεσλα εχει παραμεινει στασιμη στις μπαταριες. Εχει μεν απο τα καλυτερα efficiency της αγορας, αλλα δεν εχει 800v στα mass market οχηματα της και συνεχιζει με τα ιδια, γνωστα battery packs, τα οποια εχουν οκ χρονους 20-80% αλλα οχι τιποτα το ιδιαιτερο και κυριως, δεν ειναι flat οι καμπυλες τους.
                                          Σε αυτο το σημειο οντως δεν εινα μπροστα απο τον ανταγωνισμο, αλλα δεν θα ελεγα οτι εχουν μεινει πισω, ειδικα αν συνυπολογισεις το πλεονεκτημα των superchargers.
                                          Εκει που η διαφορα παραμενει χαοτικη υπερ τους ειναι στο user experience. Βλεπω οτι γινονται βηματακια πχ απο μερια byd που μπορω να εκφερω ιδια αποψη, αλλα παραμενουν πολυ πισω οι υπολοιποι.

                                          Γενικα στις μπαταρίες δεν βλέπω κάποια σπουδαία καινοτομία. Αντε βγήκαν οι lfp που είναι βαρύτερες και με χαμηλότερες ταχύτητες φόρτισης.
                                          Οκ δεν θα με πειράζει αν δεν έπαιρνα lfp.
                                          Αλλα τεσλα έχει 2 μόνο πλαίσια και πάνω σε αυτά βγάζει τα πάντα.
                                          Σε επίπεδο hardware τα πάντα όπως πριν 10 χρόνια.

                                          τα 800v ειναι αρκετα μεγαλο βημα προς τα μπροστα, το οποιο υλοποιηθηκε στο cybertruck, αλλα σε κανενα απο τα αλλα οχηματα. Επισης, η μεταβαση απο atom σε ryzen και μετεπειτα, η ελευση του hw4 ειναι επισης hardware βελτιωσεις, επομενως δεν υπαρχει στασιμοτητα. Αναρτησεις βελτιωνουν με καθε νεο μοντελο. Ηχομονωση το ιδιο. Ηλιοπροστασια στις ηλιοροφες βελτιωνεται.
                                          Απο εκει και περα αν εννοεις "hardware" το form factor ναι αυτο ισχυει οτι δεν υπαρχουν αλλαγες, αλλα αυτο ειναι κατι που και το περιμενα (με ειχε προϊδεασει φιλος οτι "η τεσλα ισως να μην αλλαξει ποτε τα σουλουπια της, δεν τους ενδιαφερει") και δεν με ενοχλει. Ισως να βγαλουν καποια στιγμη ενα μικροτερο ή ενα μινι-βαν ισως και οχι. Αυτα ομως ειναι απλα το "κελυφος" και δεν με απασχολουν ιδιαιτερα (εκτος απο το θεμα των διαστασεων που οντως μπορει να ειναι dealbreaker για καποιους)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • monman2
                                            monman2 last edited by monman2

                                            Όταν ήσουν 10 χρόνια μπροστά πριν τον κορονοιο τώρα είσαι 5 χρόνια μπροστά χωρίς να κάνεις τίποτα .
                                            Που βέβαια έχεις κάνει όσα πρέπει για να διατηρείς το προβάδισμα πάντα στα 5-10 χρόνια ότι και να κάνει ο ανταγωνισμός .

                                            Που ο ανταγωνισμός ανακοινώνει μεγαλύτερες μπαταρίες που τελικά βγάζουν λιγότερα χλμ ή στην καλλίτερη τα ίδια χλμ με μισό τόνο παραπάνω βάρος
                                            και τελική 180 για να μην αναγκαστούν να βάλουν καλλίτερα φρένα αναρτήσεις και παει η τιμή Χ2

                                            ή στην απελπισία τους ανακοινώνουν εξωτικές τεχνολογίες μπαταριών μπας και τσιμπήσουν κάποιοι δεν πάρουν Tesla αλλα ενα ακόμη θερμικό μέχρι να παρουσιαστούν οι θαυματουργές μπαταρίες ...

                                            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 484
                                            • 485
                                            • 486
                                            • 487
                                            • 488
                                            • 487 / 488
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr