-
η πραγματικοτητα ειναι πως η τεσλα εχει παραμεινει στασιμη στις μπαταριες. Εχει μεν απο τα καλυτερα efficiency της αγορας, αλλα δεν εχει 800v στα mass market οχηματα της και συνεχιζει με τα ιδια, γνωστα battery packs, τα οποια εχουν οκ χρονους 20-80% αλλα οχι τιποτα το ιδιαιτερο και κυριως, δεν ειναι flat οι καμπυλες τους.
Σε αυτο το σημειο οντως δεν εινα μπροστα απο τον ανταγωνισμο, αλλα δεν θα ελεγα οτι εχουν μεινει πισω, ειδικα αν συνυπολογισεις το πλεονεκτημα των superchargers.
Εκει που η διαφορα παραμενει χαοτικη υπερ τους ειναι στο user experience. Βλεπω οτι γινονται βηματακια πχ απο μερια byd που μπορω να εκφερω ιδια αποψη, αλλα παραμενουν πολυ πισω οι υπολοιποι. -
Που ακριβώς καινοτόμησε και κέρδισε εμπορικά την τελευταία 5ετια, στο cybertruck ή στην SAE Level 5 αυτόνομη οδήγηση?
Λάθος κατανομή πόρων + οράματα μεγαλείου + όλα στον αυτόματο γιατί εγώ είμαι doge + κινέζικος δράκος + τα πρίμια να περιμένουν στην γωνία = ανοιχτός τάφος σε αναμονή για το μαγαζί αν δεν στρώσουν κωλο
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Αλλα γενικά η τεσλα έχει μείνει στην τεχνολογία της πριν από 1 δεκαετία περίπου και συνεχίζει να αρμέγει χωρίς νέο R&D
Μια δεκαετία μπροστά ειναι, όχι πίσω! Δεν υπάρχει εταιρία που να μπορεί να την ανταγωνιστεί, ειναι πολύυυ μπροστά, το Χολυ Γκρεηλ της αυτοκίνησης!! Όποιος έχει μυαλό (και λεφτά) μόνο Τέσλα θα έπρεπε να αγοράζει, τίποτε άλλο!
-
Χτες το βραδυ ειδα ενα juniper απο μπροστα. Κινουμασταν σε αντιθετες κατευθυνσεις οποτε το ειδα καλα με ανοιχτα φωτα. Πραγματικα καταπληκτικο! Πολυ καλυτερο απο οτι περιμενα. Τα φωτιστικα του σωματα τελειως διαστημικα. Εχω ακουσει οτι ειναι πολυ ομορφη και η ledbar του πισινου, αλλα δεν εχει τυχει να δω αυτην την γωνια βραδυ εν κινησει.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Χτες το βραδυ ειδα ενα juniper απο μπροστα. Κινουμασταν σε αντιθετες κατευθυνσεις οποτε το ειδα καλα με ανοιχτα φωτα. Πραγματικα καταπληκτικο! Πολυ καλυτερο απο οτι περιμενα. Τα φωτιστικα του σωματα τελειως διαστημικα. Εχω ακουσει οτι ειναι πολυ ομορφη και η ledbar του πισινου, αλλα δεν εχει τυχει να δω αυτην την γωνια βραδυ εν κινησει.
Είναι όντως πανέμορφο σαν αμάξι..το πίσω μέρος θα έλεγα πως είναι ποιο εντυπωσιακό από το μπροστά αλλά γούστα είναι αυτά.
-
@focus84 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Χτες το βραδυ ειδα ενα juniper απο μπροστα. Κινουμασταν σε αντιθετες κατευθυνσεις οποτε το ειδα καλα με ανοιχτα φωτα. Πραγματικα καταπληκτικο! Πολυ καλυτερο απο οτι περιμενα. Τα φωτιστικα του σωματα τελειως διαστημικα. Εχω ακουσει οτι ειναι πολυ ομορφη και η ledbar του πισινου, αλλα δεν εχει τυχει να δω αυτην την γωνια βραδυ εν κινησει.
Είναι όντως πανέμορφο σαν αμάξι..το πίσω μέρος θα έλεγα πως είναι ποιο εντυπωσιακό από το μπροστά αλλά γούστα είναι αυτά.
Σαφής βελτίωση από το παλιότερο αισθητικά.
Αν αγόραζα τώρα και υπήρχε εννοείται επιδοτηση θα κοσμούσε σίγουρα το γκαράζ μου -
Εμένα μου φαίνεται φοβερά τζενέρικ και αδιάφορο, καλύτερο το μκ1
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Αν αγόραζα τώρα και υπήρχε εννοείται επιδοτηση θα κοσμούσε σίγουρα το γκαράζ μου
Mονο το γκαράζ όμως εεε, όχι τους δρόμους!?!?!
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Αν αγόραζα τώρα και υπήρχε εννοείται επιδοτηση θα κοσμούσε σίγουρα το γκαράζ μου
Mονο το γκαράζ όμως εεε, όχι τους δρόμους!?!?!
Πεθαίνω, σβήνω
-
Ένα νεροοοο.
Είναι πολύ ωραίο, συμφωνώ.
-
Ξεχάστηκα .....ένα εβιαααν
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Εμένα μου φαίνεται φοβερά τζενέρικ και αδιάφορο, καλύτερο το μκ1
Συμφωνώ.
Το είδα τις προάλλες παρκαρισμένο (μέρα) και μου φάνηκε αρκετά αδιάφορο. Το προηγούμενο έχει χαρακτήρα!
Ενώ από τις φωτό μου φαίνεται ωραίο, από κοντά με απογοήτευσε. Ίσως βέβαια πρέπει να το συνηθίσει και το μάτι. -
@sargus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Εμένα μου φαίνεται φοβερά τζενέρικ και αδιάφορο, καλύτερο το μκ1
Συμφωνώ.
Το είδα τις προάλλες παρκαρισμένο (μέρα) και μου φάνηκε αρκετά αδιάφορο. Το προηγούμενο έχει χαρακτήρα!
Ενώ από τις φωτό μου φαίνεται ωραίο, από κοντά με απογοήτευσε. Ίσως βέβαια πρέπει να το συνηθίσει και το μάτι.Αν το δείτε βράδυ με τα φώτα του αναμμένα θα αποκτήσετε τελείως διαφορετική άποψη.
-
Το έχω δει και εγώ βράδυ, σε σκοτεινό δρόμο , και από μακριά μου φάνηκε εντελώς διαστημικό με αυτές τις Ledομπαρες , μόλις πέρασε δίπλα μου κατάλαβα ποιο είναι.
Τεράστιο και στρογγυλό, σαν χυδαίος Βούδας ή σαν αυτούς τους υπερμεγέθεις δονητές του μισού μέτρου αν τους έβαζες ledoμπαρες.
Ή ακόμη καλύτερα τώρα που το σκέφτομαι επειδή ήταν γκρι χρώμα, έτσι όπως είναι στρογγυλό έμοιαζε σαν τα κράνη των Ναζί με το SS σηματακι στο πλάι.
Είναι πάντως το απόλυτο statement των ηλεκτρικών, αλλά και όλων των SUV , το αντίστοιχο Χ της BMW θα μοιάζει σαν ναζιαρα γατούλα δίπλα του.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@sargus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Εμένα μου φαίνεται φοβερά τζενέρικ και αδιάφορο, καλύτερο το μκ1
Συμφωνώ.
Το είδα τις προάλλες παρκαρισμένο (μέρα) και μου φάνηκε αρκετά αδιάφορο. Το προηγούμενο έχει χαρακτήρα!
Ενώ από τις φωτό μου φαίνεται ωραίο, από κοντά με απογοήτευσε. Ίσως βέβαια πρέπει να το συνηθίσει και το μάτι.Αν το δείτε βράδυ με τα φώτα του αναμμένα θα αποκτήσετε τελείως διαφορετική άποψη.
Ειδικά βράδυ είναι ακόμα πιο κακόγουστο. Κρίμα
-
Τα μπροστινά φωτα , ειναι κατω στον προφυλακτήρα;
-
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Τα μπροστινά φωτα , ειναι κατω στον προφυλακτήρα;
Ναι τα μπροστινά φώτα είναι κάτω στον προφυλακτήρα.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
η πραγματικοτητα ειναι πως η τεσλα εχει παραμεινει στασιμη στις μπαταριες. Εχει μεν απο τα καλυτερα efficiency της αγορας, αλλα δεν εχει 800v στα mass market οχηματα της και συνεχιζει με τα ιδια, γνωστα battery packs, τα οποια εχουν οκ χρονους 20-80% αλλα οχι τιποτα το ιδιαιτερο και κυριως, δεν ειναι flat οι καμπυλες τους.
Σε αυτο το σημειο οντως δεν εινα μπροστα απο τον ανταγωνισμο, αλλα δεν θα ελεγα οτι εχουν μεινει πισω, ειδικα αν συνυπολογισεις το πλεονεκτημα των superchargers.
Εκει που η διαφορα παραμενει χαοτικη υπερ τους ειναι στο user experience. Βλεπω οτι γινονται βηματακια πχ απο μερια byd που μπορω να εκφερω ιδια αποψη, αλλα παραμενουν πολυ πισω οι υπολοιποι.Γενικα στις μπαταρίες δεν βλέπω κάποια σπουδαία καινοτομία. Αντε βγήκαν οι lfp που είναι βαρύτερες και με χαμηλότερες ταχύτητες φόρτισης.
Οκ δεν θα με πειράζει αν δεν έπαιρνα lfp.
Αλλα τεσλα έχει 2 μόνο πλαίσια και πάνω σε αυτά βγάζει τα πάντα.
Σε επίπεδο hardware τα πάντα όπως πριν 10 χρόνια. -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
η πραγματικοτητα ειναι πως η τεσλα εχει παραμεινει στασιμη στις μπαταριες. Εχει μεν απο τα καλυτερα efficiency της αγορας, αλλα δεν εχει 800v στα mass market οχηματα της και συνεχιζει με τα ιδια, γνωστα battery packs, τα οποια εχουν οκ χρονους 20-80% αλλα οχι τιποτα το ιδιαιτερο και κυριως, δεν ειναι flat οι καμπυλες τους.
Σε αυτο το σημειο οντως δεν εινα μπροστα απο τον ανταγωνισμο, αλλα δεν θα ελεγα οτι εχουν μεινει πισω, ειδικα αν συνυπολογισεις το πλεονεκτημα των superchargers.
Εκει που η διαφορα παραμενει χαοτικη υπερ τους ειναι στο user experience. Βλεπω οτι γινονται βηματακια πχ απο μερια byd που μπορω να εκφερω ιδια αποψη, αλλα παραμενουν πολυ πισω οι υπολοιποι.Γενικα στις μπαταρίες δεν βλέπω κάποια σπουδαία καινοτομία. Αντε βγήκαν οι lfp που είναι βαρύτερες και με χαμηλότερες ταχύτητες φόρτισης.
Οκ δεν θα με πειράζει αν δεν έπαιρνα lfp.
Αλλα τεσλα έχει 2 μόνο πλαίσια και πάνω σε αυτά βγάζει τα πάντα.
Σε επίπεδο hardware τα πάντα όπως πριν 10 χρόνια.τα 800v ειναι αρκετα μεγαλο βημα προς τα μπροστα, το οποιο υλοποιηθηκε στο cybertruck, αλλα σε κανενα απο τα αλλα οχηματα. Επισης, η μεταβαση απο atom σε ryzen και μετεπειτα, η ελευση του hw4 ειναι επισης hardware βελτιωσεις, επομενως δεν υπαρχει στασιμοτητα. Αναρτησεις βελτιωνουν με καθε νεο μοντελο. Ηχομονωση το ιδιο. Ηλιοπροστασια στις ηλιοροφες βελτιωνεται.
Απο εκει και περα αν εννοεις "hardware" το form factor ναι αυτο ισχυει οτι δεν υπαρχουν αλλαγες, αλλα αυτο ειναι κατι που και το περιμενα (με ειχε προϊδεασει φιλος οτι "η τεσλα ισως να μην αλλαξει ποτε τα σουλουπια της, δεν τους ενδιαφερει") και δεν με ενοχλει. Ισως να βγαλουν καποια στιγμη ενα μικροτερο ή ενα μινι-βαν ισως και οχι. Αυτα ομως ειναι απλα το "κελυφος" και δεν με απασχολουν ιδιαιτερα (εκτος απο το θεμα των διαστασεων που οντως μπορει να ειναι dealbreaker για καποιους) -
Όταν ήσουν 10 χρόνια μπροστά πριν τον κορονοιο τώρα είσαι 5 χρόνια μπροστά χωρίς να κάνεις τίποτα .
Που βέβαια έχεις κάνει όσα πρέπει για να διατηρείς το προβάδισμα πάντα στα 5-10 χρόνια ότι και να κάνει ο ανταγωνισμός .Που ο ανταγωνισμός ανακοινώνει μεγαλύτερες μπαταρίες που τελικά βγάζουν λιγότερα χλμ ή στην καλλίτερη τα ίδια χλμ με μισό τόνο παραπάνω βάρος
και τελική 180 για να μην αναγκαστούν να βάλουν καλλίτερα φρένα αναρτήσεις και παει η τιμή Χ2ή στην απελπισία τους ανακοινώνουν εξωτικές τεχνολογίες μπαταριών μπας και τσιμπήσουν κάποιοι δεν πάρουν Tesla αλλα ενα ακόμη θερμικό μέχρι να παρουσιαστούν οι θαυματουργές μπαταρίες ...
TESLA FORUM