-
@kostasiour said in HONDA ZR-V:
Δεν είναι πολύ απλό το θέμα και η αλήθεια είναι πως δεν έχω περιγράψει με αρκετές λεπτομέρειες το σενάριο που με απασχολεί. Παρότι το διάγραμμα αυτό είναι από άλλο σύνολο (από του jazz με τον 1.5) δεν έχει σημασία γιατί και από zr-v να ήταν, δε θα απαντούσε σε αυτό που με απασχολεί.
Αρχικά να πώ ότι δεν αμφισβητώ ότι το σύστημα μπορεί να αποδόσει 135 KW, και κατα πόσο αυτα τα 135 αρκούν. Πιστεύω πως αρκούν για μένα με το παραπάνω.
Το σενάριο που με απασχολεί αφορά και τα 2 απο τα 3 modes λειτουργίας. Παρακάτω θα κάνω πολλές απλοποιήσεις για να εξηγήσω τι με απασχολεί. Επίσης, μπορεί να γράψω και ανακρίβειες για το σύστημα i-MMD.
Απο όσο καταλαβαίνω όταν το σύστημα βρίσκεται στο series-hybrid mode (το λενε και e-cvt mode; παρότι δεν ειναι σαν το e-cvt της ΤΟΥΟΤΑ...), το ηλεκτρικό μοτέρ σε αυτή τη φάση μόνο του δινει την ενέργεια στους τροχούς. Για να μπορέσει να αποδώσει 135 KW ας πούμε στου τροχούς, πρέπει να τραβήξει αντίστοιχα ηλεκτρική ενέργεια 135KW από το inverter (για να απλοποιήσουμε το θέμα χωρίς να λάβουμε υπόψη μας τις απώλειες και λοιπές λεπτομέρειες). Επομένως, όταν η μπαταρία δεν είναι άδεια το σύστημα τραβάει και από την μπαταρία και από το μοτέρ μέσω της γεννήτριας. Άρα το σύστημα μπορεί να δώσει στο ηλεκτρικό μοτέρ αυτή την ηλεκτρική ενέργεια και μέχρι εδώ όλα καλά.
Όταν όμως η μπαταρία είναι άδεια (όσο σπάνια και αν συμβαίνει αυτό) τότε η μόνη πηγή αυτής της ηλεκτρικής ενέργειας έρχεται από τον θερμικό κινητήρας μέσω της γεννητριας και του inverter. Αν ο θερμικός κινητήρας ήταν πχ 135 KW δεν θα με απασχολούσε το θέμα, αλλά ο θερμικός λένε πως είναι max 105 KW (και ο generator αντιστοιχα). Άρα σε αυτό το σενάριο εγώ καταλαβαίνω πως δεν υπάρχει αρκετή ηλεκτρική ισχύς που θα απαιτούσε το ηλεκτρικό μοτέρ και επομένως δεν μπορεί να αποδώσει 135 ΚW στους τροχούς. Αν θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο θα λύναμε το ενεργειακό μας πρόβλημα γενικότερα. Εκτός αν μου διαφεύγει κάτι με τις ισχύς που ανακοινώνονται.
Αντίστοιχα και στο engine-drive mode που μέσω του συμπλέκτη πλέον η κίνηση δίνεται στους τροχούς απευθειας από το θερμικό μοτέρ, και απο οτι έχω καταλάβει μάλιστα όποτε χρειάζεται (σαν parallel-hybrid) και από το ηλεκτρικό μοτέρ παράλληλα. Για εμένα και εδω υπάρχει το αντίστοιχο θέμα όταν η μπαταρία είναι άδεια.
Συγγνώμη αν κούρασα ή αν καπου έγραψα ανακρίβειες.
Οπότε η ερώτηση μου είναι αν οι ιδιοκτήτες έχουν αντιληφθεί σε παρατεταμένες ανηφόρες στην εθνική το σύστημα να κρεμάει.
Ασχετο με την οδήγηση σε εθνική κτλ αλλα αυτος εδω μετα απο την ανηφορα λεει
"the power drop a little bit"
....Έτσι λειτουργεί το σύστημα της Honda και δεν έχει αλλάξει εδώ και 15 χρόνια περίπου.
και το "the power drop a little bit" μπορεί να είναι και μείωση στην ισχύ από μπαταρία/ηλεκτροκινητήρα λόγο θερμοκρασιών, όχι αναγκαστικά ότι είναι άδεια η μπαταρία.
-
@realzeus said in HONDA ZR-V:
Το σύστημα δεν αφήνει ποτέ την μπαταρία να αδειάσει τελείως, οπότε πάντα έχει την μέγιστη ισχύ.
Δυστυχώς το πρόβλημα παραμενει. Σίγουρα είναι ένα έξυπνο σύστημα και αφήνει στη μπαταρια ένα ποσοστό για την περίπτωση που κρίνει πως θα χρειαστεί και αυτό το μικρό ποσοστο. Γενικότερα η μπαταρία παίζει αυτό το ρόλο της προσωρινής δεξαμενής ενέργειας σε αυτό το συστημα, δεν είναι εκεί μόνο για να αποθηκεύει το Regen power. Αλλά και όταν θα έρθει αυτή η στιγμή που θα δώσει και αυτό το μικρό ποσοστό θα τελειώσει και αυτό. Μόλις τελειωσει πάμε στο σενάριο που ανέφερα. Που ναι είναι υπερβολικό μάλλον. Καταλαβαίνω ότι στην καθημερινότητα 99+% αυτό δεν συμβαίνει. Γι'αυτό μιλάω για το συγκεκριμένο σενάριο εθνική και ανηφόρα.
-
@super-t said in HONDA ZR-V:
@kostasiour said in HONDA ZR-V:
Δεν είναι πολύ απλό το θέμα και η αλήθεια είναι πως δεν έχω περιγράψει με αρκετές λεπτομέρειες το σενάριο που με απασχολεί. Παρότι το διάγραμμα αυτό είναι από άλλο σύνολο (από του jazz με τον 1.5) δεν έχει σημασία γιατί και από zr-v να ήταν, δε θα απαντούσε σε αυτό που με απασχολεί.
Αρχικά να πώ ότι δεν αμφισβητώ ότι το σύστημα μπορεί να αποδόσει 135 KW, και κατα πόσο αυτα τα 135 αρκούν. Πιστεύω πως αρκούν για μένα με το παραπάνω.
Το σενάριο που με απασχολεί αφορά και τα 2 απο τα 3 modes λειτουργίας. Παρακάτω θα κάνω πολλές απλοποιήσεις για να εξηγήσω τι με απασχολεί. Επίσης, μπορεί να γράψω και ανακρίβειες για το σύστημα i-MMD.
Απο όσο καταλαβαίνω όταν το σύστημα βρίσκεται στο series-hybrid mode (το λενε και e-cvt mode; παρότι δεν ειναι σαν το e-cvt της ΤΟΥΟΤΑ...), το ηλεκτρικό μοτέρ σε αυτή τη φάση μόνο του δινει την ενέργεια στους τροχούς. Για να μπορέσει να αποδώσει 135 KW ας πούμε στου τροχούς, πρέπει να τραβήξει αντίστοιχα ηλεκτρική ενέργεια 135KW από το inverter (για να απλοποιήσουμε το θέμα χωρίς να λάβουμε υπόψη μας τις απώλειες και λοιπές λεπτομέρειες). Επομένως, όταν η μπαταρία δεν είναι άδεια το σύστημα τραβάει και από την μπαταρία και από το μοτέρ μέσω της γεννήτριας. Άρα το σύστημα μπορεί να δώσει στο ηλεκτρικό μοτέρ αυτή την ηλεκτρική ενέργεια και μέχρι εδώ όλα καλά.
Όταν όμως η μπαταρία είναι άδεια (όσο σπάνια και αν συμβαίνει αυτό) τότε η μόνη πηγή αυτής της ηλεκτρικής ενέργειας έρχεται από τον θερμικό κινητήρας μέσω της γεννητριας και του inverter. Αν ο θερμικός κινητήρας ήταν πχ 135 KW δεν θα με απασχολούσε το θέμα, αλλά ο θερμικός λένε πως είναι max 105 KW (και ο generator αντιστοιχα). Άρα σε αυτό το σενάριο εγώ καταλαβαίνω πως δεν υπάρχει αρκετή ηλεκτρική ισχύς που θα απαιτούσε το ηλεκτρικό μοτέρ και επομένως δεν μπορεί να αποδώσει 135 ΚW στους τροχούς. Αν θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο θα λύναμε το ενεργειακό μας πρόβλημα γενικότερα. Εκτός αν μου διαφεύγει κάτι με τις ισχύς που ανακοινώνονται.
Αντίστοιχα και στο engine-drive mode που μέσω του συμπλέκτη πλέον η κίνηση δίνεται στους τροχούς απευθειας από το θερμικό μοτέρ, και απο οτι έχω καταλάβει μάλιστα όποτε χρειάζεται (σαν parallel-hybrid) και από το ηλεκτρικό μοτέρ παράλληλα. Για εμένα και εδω υπάρχει το αντίστοιχο θέμα όταν η μπαταρία είναι άδεια.
Συγγνώμη αν κούρασα ή αν καπου έγραψα ανακρίβειες.
Οπότε η ερώτηση μου είναι αν οι ιδιοκτήτες έχουν αντιληφθεί σε παρατεταμένες ανηφόρες στην εθνική το σύστημα να κρεμάει.
Ασχετο με την οδήγηση σε εθνική κτλ αλλα αυτος εδω μετα απο την ανηφορα λεει
"the power drop a little bit"
....Έτσι λειτουργεί το σύστημα της Honda και δεν έχει αλλάξει εδώ και 15 χρόνια περίπου.
και το "the power drop a little bit" μπορεί να είναι και μείωση στην ισχύ από μπαταρία/ηλεκτροκινητήρα λόγο θερμοκρασιών, όχι αναγκαστικά ότι είναι άδεια η μπαταρία.
Αυτό είναι το e:hev?
-
-
@super-t said in HONDA ZR-V:
@kostasiour said in HONDA ZR-V:
Δεν είναι πολύ απλό το θέμα και η αλήθεια είναι πως δεν έχω περιγράψει με αρκετές λεπτομέρειες το σενάριο που με απασχολεί. Παρότι το διάγραμμα αυτό είναι από άλλο σύνολο (από του jazz με τον 1.5) δεν έχει σημασία γιατί και από zr-v να ήταν, δε θα απαντούσε σε αυτό που με απασχολεί.
Αρχικά να πώ ότι δεν αμφισβητώ ότι το σύστημα μπορεί να αποδόσει 135 KW, και κατα πόσο αυτα τα 135 αρκούν. Πιστεύω πως αρκούν για μένα με το παραπάνω.
Το σενάριο που με απασχολεί αφορά και τα 2 απο τα 3 modes λειτουργίας. Παρακάτω θα κάνω πολλές απλοποιήσεις για να εξηγήσω τι με απασχολεί. Επίσης, μπορεί να γράψω και ανακρίβειες για το σύστημα i-MMD.
Απο όσο καταλαβαίνω όταν το σύστημα βρίσκεται στο series-hybrid mode (το λενε και e-cvt mode; παρότι δεν ειναι σαν το e-cvt της ΤΟΥΟΤΑ...), το ηλεκτρικό μοτέρ σε αυτή τη φάση μόνο του δινει την ενέργεια στους τροχούς. Για να μπορέσει να αποδώσει 135 KW ας πούμε στου τροχούς, πρέπει να τραβήξει αντίστοιχα ηλεκτρική ενέργεια 135KW από το inverter (για να απλοποιήσουμε το θέμα χωρίς να λάβουμε υπόψη μας τις απώλειες και λοιπές λεπτομέρειες). Επομένως, όταν η μπαταρία δεν είναι άδεια το σύστημα τραβάει και από την μπαταρία και από το μοτέρ μέσω της γεννήτριας. Άρα το σύστημα μπορεί να δώσει στο ηλεκτρικό μοτέρ αυτή την ηλεκτρική ενέργεια και μέχρι εδώ όλα καλά.
Όταν όμως η μπαταρία είναι άδεια (όσο σπάνια και αν συμβαίνει αυτό) τότε η μόνη πηγή αυτής της ηλεκτρικής ενέργειας έρχεται από τον θερμικό κινητήρας μέσω της γεννητριας και του inverter. Αν ο θερμικός κινητήρας ήταν πχ 135 KW δεν θα με απασχολούσε το θέμα, αλλά ο θερμικός λένε πως είναι max 105 KW (και ο generator αντιστοιχα). Άρα σε αυτό το σενάριο εγώ καταλαβαίνω πως δεν υπάρχει αρκετή ηλεκτρική ισχύς που θα απαιτούσε το ηλεκτρικό μοτέρ και επομένως δεν μπορεί να αποδώσει 135 ΚW στους τροχούς. Αν θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο θα λύναμε το ενεργειακό μας πρόβλημα γενικότερα. Εκτός αν μου διαφεύγει κάτι με τις ισχύς που ανακοινώνονται.
Αντίστοιχα και στο engine-drive mode που μέσω του συμπλέκτη πλέον η κίνηση δίνεται στους τροχούς απευθειας από το θερμικό μοτέρ, και απο οτι έχω καταλάβει μάλιστα όποτε χρειάζεται (σαν parallel-hybrid) και από το ηλεκτρικό μοτέρ παράλληλα. Για εμένα και εδω υπάρχει το αντίστοιχο θέμα όταν η μπαταρία είναι άδεια.
Συγγνώμη αν κούρασα ή αν καπου έγραψα ανακρίβειες.
Οπότε η ερώτηση μου είναι αν οι ιδιοκτήτες έχουν αντιληφθεί σε παρατεταμένες ανηφόρες στην εθνική το σύστημα να κρεμάει.
Ασχετο με την οδήγηση σε εθνική κτλ αλλα αυτος εδω μετα απο την ανηφορα λεει
"the power drop a little bit"
....Έτσι λειτουργεί το σύστημα της Honda και δεν έχει αλλάξει εδώ και 15 χρόνια περίπου.
και το "the power drop a little bit" μπορεί να είναι και μείωση στην ισχύ από μπαταρία/ηλεκτροκινητήρα λόγο θερμοκρασιών, όχι αναγκαστικά ότι είναι άδεια η μπαταρία.
Ωραιο σχεδιάγραμμα. Εκει που λεει gear lo/high δείχνει μάλιστα 2 overdrive σχεσεις στο Engine Drive mode ε; Αυτό είχα διαβάσει πως ισχύει μόνο στην περίπτωση του CR-V, και πως τα μικροτερα μοντελα ZR-V, Civic κτλ εχουν απλα μια σχέση. Λογω του βάρους του το CRV εχει ενα εξτρα γραναζι για αλλη τελική/ες σχέση/εις και αρα περισσοτερη ροπη απο τα μικρότερα μοντέλα. Οποιος ξερει κατι ας μας πει
-
Βάλανε 2 σχέσεις στο κιβώτιο γιατί είδαν ότι είχαν προβλήματα σε κάτι περίεργες περιπτώσεις, όταν κινείσαι με χαμηλή ταχύτητα και ζητάς πολύ ισχύ από τον ηλεκτροκινητήρα, όταν ανεβαίνεις ανηφόρα φορτωμένος ή όταν ρυμουλκείς φορτίο (βάρκα;) και τέτοια.
-
@kostasiour said in HONDA ZR-V:
@realzeus said in HONDA ZR-V:
Το σύστημα δεν αφήνει ποτέ την μπαταρία να αδειάσει τελείως, οπότε πάντα έχει την μέγιστη ισχύ.
Δυστυχώς το πρόβλημα παραμενει. Σίγουρα είναι ένα έξυπνο σύστημα και αφήνει στη μπαταρια ένα ποσοστό για την περίπτωση που κρίνει πως θα χρειαστεί και αυτό το μικρό ποσοστο. Γενικότερα η μπαταρία παίζει αυτό το ρόλο της προσωρινής δεξαμενής ενέργειας σε αυτό το συστημα, δεν είναι εκεί μόνο για να αποθηκεύει το Regen power. Αλλά και όταν θα έρθει αυτή η στιγμή που θα δώσει και αυτό το μικρό ποσοστό θα τελειώσει και αυτό. Μόλις τελειωσει πάμε στο σενάριο που ανέφερα. Που ναι είναι υπερβολικό μάλλον. Καταλαβαίνω ότι στην καθημερινότητα 99+% αυτό δεν συμβαίνει. Γι'αυτό μιλάω για το συγκεκριμένο σενάριο εθνική και ανηφόρα.
Στο σενάριο που αναφέρεις το μόνο εμφάνες μειονέκτημα του συστήματος της honda είναι η φασαρία που φέρνει ο θερμικός μέσα στον αυτοκίνητο καθώς αναγκάζεται να δουλέψει σε υψηλότερες στροφές για να μην μείνει από μπαταρία του αυτόκινητο.
-
@super-t said in HONDA ZR-V:
Βάλανε 2 σχέσεις στο κιβώτιο γιατί είδαν ότι είχαν προβλήματα σε κάτι περίεργες περιπτώσεις, όταν κινείσαι με χαμηλή ταχύτητα και ζητάς πολύ ισχύ από τον ηλεκτροκινητήρα, όταν ανεβαίνεις ανηφόρα φορτωμένος ή όταν ρυμουλκείς φορτίο (βάρκα;) και τέτοια.
ααα μάλιστα. Μάλλον αυτο βγάζει πιο πολύ νόημα απο το να είναι και οι 2 σχέσεις overdrive. Σε ενα video του weber auto παντως για τις τελικές σχέσεις του Engine-Drive δειχνει πως όλα τα μοντέλα εχουν Overdrive gear to final drive gear ratio = 2.757:1 ενω το CR-V 3.129:1, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την κατανάλωση και το θόρυβο του CR-V στο ταξίδι.
-
@kostasiour said in HONDA ZR-V:
@super-t said in HONDA ZR-V:
Βάλανε 2 σχέσεις στο κιβώτιο γιατί είδαν ότι είχαν προβλήματα σε κάτι περίεργες περιπτώσεις, όταν κινείσαι με χαμηλή ταχύτητα και ζητάς πολύ ισχύ από τον ηλεκτροκινητήρα, όταν ανεβαίνεις ανηφόρα φορτωμένος ή όταν ρυμουλκείς φορτίο (βάρκα;) και τέτοια.
ααα μάλιστα. Μάλλον αυτο βγάζει πιο πολύ νόημα απο το να είναι και οι 2 σχέσεις overdrive. Σε ενα video του weber auto παντως για τις τελικές σχέσεις του Engine-Drive δειχνει πως όλα τα μοντέλα εχουν Overdrive gear to final drive gear ratio = 2.757:1 ενω το CR-V 3.129:1, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την κατανάλωση και το θόρυβο του CR-V στο ταξίδι.
Μπορείς να τις πεις και τις δύο "overdrive" αν θες, η μία είναι overdrive χωρίς φορτίο, κίνηση άδειος με 100kph με μηχανική ροή (5η σχέση) και τον θερμικό στις 2500σαλ, η δεύτερη είναι overdrive με φορτίο, κίνηση με βάρκα στα 70kph (4η σχέση) με μηχανική ροή και τον θερμικό στις 2500σαλ. Σε λίγο θα βάλουν ακόμα 3 σχέσεις και θα το κάνουν κανονικό κιβώτιο.
Θυμάμαι κάτι αντίστοιχο είχε και το Cherokee, το αυτόματο κιβώτιο του χρησιμοποιούσε άλλες σχέσεις μετάδοσης ανάλογα με το φορτίο.
-
@dettol said in HONDA ZR-V:
μολις τα ιδια εγραφα στο νημα του leapmotor.
Πολύ ωραίος ευχαριστώ! (Εν τω μεταξύ φοβερή σύμπτωση που συζηταμε περιπου αντίστοιχο θέμα ταυτοχρονα). Μπήκα στο θέμα του leapmotor και ειδα ενα πολύ ενδιαφέρον βίντεο που κατα ένα του μέρος περιγράφει την αρχη του προβλήματος που με απασχόλησε. Το κλέβω και το βάζω εδώ αν κάποιος θέλει να το δει. Εννοείται πως το πρόβλημα που περιγράφει το βιντεο για το e-Power του QQ, αφορά μονο Series-Drive (e-cvt?) mode της Honda.
https://www.youtube.com/watch?v=pXfPSUQtofQ
-
Α δεν έχουμε τετοια θέματα εδώ! Μπορούμε να μιλάμε για όλα τα θέματα σε όλα τα νήματα! Είμαστε βολικοί!
@lap Όχι {Admin}
-
Φορτωμένος με civic και κλιματισμό δεν έχει κρεμάσει ποτέ σε καμία ανηφόρα εντός όπως στον Καρέα ή σε εθνική εκτός. Ακόμα και γεμάτη μπαταρία να έχεις σε ανηφόρα θα επιλέξει να δουλέψει ο θερμικός κινητήρας μόνος του ή σε συνεργασία με τον ηλεκτροκινητηρα κατά 95%. Αν δουλέψει μόνο ο θερμικός επιλέγει να δώσει και ρεύμα στην μπαταρία ταυτόχρονα. Σε αυτές τις περιπτώσεις (ανηφόρες) ο θόρυβος είναι πιο έντονος αλλά όχι ενοχλητικός.
EV κινείται σε ευθείες κατηφόρες και σε μικρής κλίσης ανηφόρες, όταν μεγαλώσει η κλίση το γυρίζει αμέσως σε θερμικό ή συνδυαστικά.
Δεν θα αφήσει ποτέ την μπαταρία να πέσει κάτω από το 15-20%.
Βλέπω συνεχώς το διάγραμμα φόρτισης κίνησης όταν κινούμαι κυρίως εντός Αττικής.
-
Πολλές φορές δημιουργείται η παρανόηση ότι αφού ισχύει αυτό σε ένα σύστημα κίνησης, θα ισχύει και σε ένα άλλο παρόμοιο, αλλά όχι ίδιο.
Ο ηλεκτροκινητήρας κινείται από την γεννήτρια η οποία φυσικά κινείται από τον βενζινοκινητήρα.
Δεν έχει σχέση πόσο γεμάτη ή άδεια είναι η μπαταρία, γιατί στο συγκεκριμένο σύστημα δεν το απασχολεί.Να σημειωθεί εδώ ότι η υβριδική μπαταρία δεν πρέπει να θεωρηθεί σαν ένα στοιχείο, ότι ή φορτίζει ή αποφορτίζει.
Η υβριδική μπαταρία μπορεί να δέχεται ρεύμα και να δίνει ταυτόχρονα ρεύμα γιατί χωρίζει τα στοιχεία που έχει και ανάλογα με τις ανάγκες διοχετεύει το ρεύμα εκεί που χρειάζεται.Δηλαδή σε μία κατηφορική διαδρομή που φορτίζει η μπαταρία, την ίδια στιγμή δίνει ρεύμα στον κομπρέσορα του a/c ή φορτίζει την 12βολτη μπαταρία.
Η μπαταρία δεν αποφορτίζεται ποτέ γιατί όταν φτάσει σε ένα όριο ασφαλείας παίρνει ρεύμα από την γεννήτρια.
Οπότε δεν έχει σχέση εάν θα δώσει την μέγιστη ισχύ με το πόσο φορτισμένη είναι η μπαταρία, ή όχι, παρόλα αυτά όμως δίνει ρεύμα η μπαταρία ταυτόχρονα με την γεννήτρια μόνο για να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και όχι για την μέγιστη απόδοση.
Με χαμηλή πίεση στο πεντάλ του γκαζιού, μια φορτισμένη μπαταρία μπορεί να φτάσει να δώσει κίνηση και με ταχύτητα 70 km/h, όπως και σε μια απότομη επιτάχυνση από στάση θα ενεργοποιήσει άμεσα τον βενζινοκινητήρα χωρίς να ξελιγώσει την μπαταρία σε δευτερόλεπτα, την οποία αφήνει στην αφάνεια.
Ακόμα και στα 140 km/h μπορεί να δίνει ενέργεια η μπαταρία στον ηλεκτροκινητήρα, χωρίς να ενεργοποιηθεί ο βενζινοκινητήρας, σε διαδρομές ελαφρώς κατηφορικές στο πάτα άσε του γκαζιού.Όταν δουλεύει με την άμεση εμπλοκή του κινητήρα στους τροχούς, ο ηλεκτροκινητήρας είναι απενεργοποιημένος, ενεργοποιείται μόνο η γεννήτρια για να δώσει ρεύμα στην υβριδική, για να το δώσει αυτή με την σειρά της στο a/c ή στην 12βολτη.
Στο CR-V χρησιμοποιείται ένα νέο διαφοροποιημένο σύστημα, με διαφορετική διάταξη του ηλεκτροκινητήρα και δύο διαφορετικές τελικές σχέσεις μετάδοσης για την άμεση εμπλοκή του κινητήρα με τους τροχούς.
Επίσης στο νέο Prelude έχει προσαρμόσει την συγκεκριμένη υβριδική τεχνολογία, σε μία πιο "σπορ" διάταξη.
Η τετρακίνηση σε αυτό το υβριδικό σύστημα γίνεται ή με κεντρικό άξονα μετάδοσης, ή με δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στους πίσω τροχούς.
Επίσης πέρα από το ψυγείο του κινητήρα και του a/c, έχει ξεχωριστό ψυγείο για τα ηλεκτρονικά του κινητήρα και ξεχωριστό ψυγείο για τα υγρά της μετάδοσης κίνησης.
Και μία προσωπική παρατήρηση, σε μία ανηφορική διαδρομή που επιταχύνουμε και ζητάμε επιπλέον επιτάχυνση, συνεχίζεται κανονικά αυτή χωρίς κενά στην μετάδοση.
Αν σ' αυτή την ανηφορική διαδρομή αφήσουμε το γκάζι και χρειαστεί να το ξαναπατήσουμε απότομα, το χτύπημα που νιώθουμε είναι πολύ έντονο, που την πρώτη φορά σε ξαφνιάζει, μετά το γνωρίζεις και δεν σου προκαλεί εντύπωση. -
Ας γράψω και εγώ την εμπειρία μου.
Παραγγελία του ZRV σε λευκό, αναμονή περίπου 12 ημέρες για εκτελωνισμό, PDI και μεταφορά.
Τηλέφωνο από τον πωλητή ότι έφτασε το αυτοκίνητο και άμεσα πηγαίνουμε με τη σύζυγο να το δούμε, να κάνουμε έναν πρώτο έλεγχο, αφού μας ενημέρωσε ότι δεν είναι πλυμένο ακόμη και να προχωρήσουμε στις απαραίτητες εξουσιοδοτήσεις.
Τρομερή χαρά, το αυτοκίνητο φαίνεται άψογο μέσα έξω. Στο τελευταίο πραγματικά δευτερόλεπτο του ελέγχου παρατηρεί η σύζυγος ένα σημάδι από μαρκαδόρο, κοιτάω καλύτερα και τελικά το αυτοκίνητο είχε "φαγωμένα" λάστιχα στο παρμπρίζ σε εκείνο το σημείο. Την τρομερή χαρά διαδέχθηκε η τρομερή απογοήτευση.
Ο πωλητής προσπάθησε να με πείσει αρχικά ότι δεν είναι τίποτα, στη συνέχεια ότι θα το φτιάξουν και μετά ότι θα παραγγείλουν ανταλλακτικό και αν χειροτερέψει θα το αλλάξουν αμέσως. Προφανώς δε δέχθηκα (δεν ήταν καθόλου πιεστικός είναι η αλήθεια).
Επόμενη πρόταση η παραγγελία νέου αυτοκινήτου, την οποία και δέχθηκα. Στις 2 ημέρες ζητώ το VIN του νέου αυτοκινήτου και βλέπω στο site της Honda ότι το αυτοκίνητο έχει 2 ανακλήσεις για κρεμαγιέρα και αντλία βενζίνης. Δεν μπορούσα ψυχολογικά να δεχθώ ότι νέο αυτοκίνητο, πριν καν το παραλάβω θα χρειαστεί αλλαγή αντλίας βενζίνης (και αφού είδα βίντεο στο YouTube με τη διαδικασία και πραγματικά φοβήθηκα για το αν θα γίνει σωστά η αλλαγή) και έτσι ακύρωσα και αυτή την παραγγελία.
Μου επέστρεψαν την προκαταβολή (με μια μικρή καθυστέρηση, αλλά το δικαιολογώ, διότι μεσολαβούσε το Πάσχα).
Γενικά αν και δεν προχώρησα σε αγορά τελικά, είμαι ευχαριστημένος από τον Σαρακάκη και την πολιτική του. Φοβόμουν καθώς είχα διαβάσει άπειρα αρνητικά σχόλια, αλλά αποδείχθηκε άψογος. Σε διαφορετική περίπτωση θα είχα εξοφλήσει το αυτοκίνητο πριν το παραλάβω και θα το είχα φορτωθεί.
Πάμε για άλλα τώρα, αν και πραγματικά στεναχωρήθηκα, γιατί το αυτοκίνητο στη νέα του μειωμένη τιμή είναι παραπάνω από εξαιρετικό.
-
Κρίμα μεγάλο πλήγμα για το brand τέτοια περιστατικά αλλά από την άλλη πολύ καλά αντανακλαστικά από μεριάς σου. Κάθε εμπόδιο για καλό!
-
@supergeorge said in HONDA ZR-V:
Ας γράψω και εγώ την εμπειρία μου.
Παραγγελία του ZRV σε λευκό, αναμονή περίπου 12 ημέρες για εκτελωνισμό, PDI και μεταφορά.
Τηλέφωνο από τον πωλητή ότι έφτασε το αυτοκίνητο και άμεσα πηγαίνουμε με τη σύζυγο να το δούμε, να κάνουμε έναν πρώτο έλεγχο, αφού μας ενημέρωσε ότι δεν είναι πλυμένο ακόμη και να προχωρήσουμε στις απαραίτητες εξουσιοδοτήσεις.
Τρομερή χαρά, το αυτοκίνητο φαίνεται άψογο μέσα έξω. Στο τελευταίο πραγματικά δευτερόλεπτο του ελέγχου παρατηρεί η σύζυγος ένα σημάδι από μαρκαδόρο, κοιτάω καλύτερα και τελικά το αυτοκίνητο είχε "φαγωμένα" λάστιχα στο παρμπρίζ σε εκείνο το σημείο. Την τρομερή χαρά διαδέχθηκε η τρομερή απογοήτευση.
Ο πωλητής προσπάθησε να με πείσει αρχικά ότι δεν είναι τίποτα, στη συνέχεια ότι θα το φτιάξουν και μετά ότι θα παραγγείλουν ανταλλακτικό και αν χειροτερέψει θα το αλλάξουν αμέσως. Προφανώς δε δέχθηκα (δεν ήταν καθόλου πιεστικός είναι η αλήθεια).
Επόμενη πρόταση η παραγγελία νέου αυτοκινήτου, την οποία και δέχθηκα. Στις 2 ημέρες ζητώ το VIN του νέου αυτοκινήτου και βλέπω στο site της Honda ότι το αυτοκίνητο έχει 2 ανακλήσεις για κρεμαγιέρα και αντλία βενζίνης. Δεν μπορούσα ψυχολογικά να δεχθώ ότι νέο αυτοκίνητο, πριν καν το παραλάβω θα χρειαστεί αλλαγή αντλίας βενζίνης (και αφού είδα βίντεο στο YouTube με τη διαδικασία και πραγματικά φοβήθηκα για το αν θα γίνει σωστά η αλλαγή) και έτσι ακύρωσα και αυτή την παραγγελία.
Μου επέστρεψαν την προκαταβολή (με μια μικρή καθυστέρηση, αλλά το δικαιολογώ, διότι μεσολαβούσε το Πάσχα).
Γενικά αν και δεν προχώρησα σε αγορά τελικά, είμαι ευχαριστημένος από τον Σαρακάκη και την πολιτική του. Φοβόμουν καθώς είχα διαβάσει άπειρα αρνητικά σχόλια, αλλά αποδείχθηκε άψογος. Σε διαφορετική περίπτωση θα είχα εξοφλήσει το αυτοκίνητο πριν το παραλάβω και θα το είχα φορτωθεί.
Πάμε για άλλα τώρα, αν και πραγματικά στεναχωρήθηκα, γιατί το αυτοκίνητο στη νέα του μειωμένη τιμή είναι παραπάνω από εξαιρετικό.
οι ανακλήσεις γίνονται σε όλες τις μάρκες.καλύτερα που γίνεται ανάκληση τώρα παρά να σε αφήσει στο δρόμο από αντλία βενζίνης αργότερα
αν σου αρέσει το αυτοκίνητο πραγματικά κρίμα που το απέρριψες -
Ψυχαναγκασμοί...
-
@dimitrioskosmas said in HONDA ZR-V:
@supergeorge said in HONDA ZR-V:
Ας γράψω και εγώ την εμπειρία μου.
Παραγγελία του ZRV σε λευκό, αναμονή περίπου 12 ημέρες για εκτελωνισμό, PDI και μεταφορά.
Τηλέφωνο από τον πωλητή ότι έφτασε το αυτοκίνητο και άμεσα πηγαίνουμε με τη σύζυγο να το δούμε, να κάνουμε έναν πρώτο έλεγχο, αφού μας ενημέρωσε ότι δεν είναι πλυμένο ακόμη και να προχωρήσουμε στις απαραίτητες εξουσιοδοτήσεις.
Τρομερή χαρά, το αυτοκίνητο φαίνεται άψογο μέσα έξω. Στο τελευταίο πραγματικά δευτερόλεπτο του ελέγχου παρατηρεί η σύζυγος ένα σημάδι από μαρκαδόρο, κοιτάω καλύτερα και τελικά το αυτοκίνητο είχε "φαγωμένα" λάστιχα στο παρμπρίζ σε εκείνο το σημείο. Την τρομερή χαρά διαδέχθηκε η τρομερή απογοήτευση.
Ο πωλητής προσπάθησε να με πείσει αρχικά ότι δεν είναι τίποτα, στη συνέχεια ότι θα το φτιάξουν και μετά ότι θα παραγγείλουν ανταλλακτικό και αν χειροτερέψει θα το αλλάξουν αμέσως. Προφανώς δε δέχθηκα (δεν ήταν καθόλου πιεστικός είναι η αλήθεια).
Επόμενη πρόταση η παραγγελία νέου αυτοκινήτου, την οποία και δέχθηκα. Στις 2 ημέρες ζητώ το VIN του νέου αυτοκινήτου και βλέπω στο site της Honda ότι το αυτοκίνητο έχει 2 ανακλήσεις για κρεμαγιέρα και αντλία βενζίνης. Δεν μπορούσα ψυχολογικά να δεχθώ ότι νέο αυτοκίνητο, πριν καν το παραλάβω θα χρειαστεί αλλαγή αντλίας βενζίνης (και αφού είδα βίντεο στο YouTube με τη διαδικασία και πραγματικά φοβήθηκα για το αν θα γίνει σωστά η αλλαγή) και έτσι ακύρωσα και αυτή την παραγγελία.
Μου επέστρεψαν την προκαταβολή (με μια μικρή καθυστέρηση, αλλά το δικαιολογώ, διότι μεσολαβούσε το Πάσχα).
Γενικά αν και δεν προχώρησα σε αγορά τελικά, είμαι ευχαριστημένος από τον Σαρακάκη και την πολιτική του. Φοβόμουν καθώς είχα διαβάσει άπειρα αρνητικά σχόλια, αλλά αποδείχθηκε άψογος. Σε διαφορετική περίπτωση θα είχα εξοφλήσει το αυτοκίνητο πριν το παραλάβω και θα το είχα φορτωθεί.
Πάμε για άλλα τώρα, αν και πραγματικά στεναχωρήθηκα, γιατί το αυτοκίνητο στη νέα του μειωμένη τιμή είναι παραπάνω από εξαιρετικό.
οι ανακλήσεις γίνονται σε όλες τις μάρκες.καλύτερα που γίνεται ανάκληση τώρα παρά να σε αφήσει στο δρόμο από αντλία βενζίνης αργότερα
αν σου αρέσει το αυτοκίνητο πραγματικά κρίμα που το απέρριψεςΠροφανώς και γίνονται σε όλες τις μάρκες, αλλά όταν δίνεις τόσα λεφτά θες να σου έρθει άψογο, όχι να ανοίξουν το μισό αυτοκίνητο για να στο παραδώσουν όπως θα έπρεπε να είναι (δεν αναφέρομαι μόνο στη Honda, αλλά γενικά).
-
@supergeorge said in HONDA ZR-V:
@dimitrioskosmas said in HONDA ZR-V:
@supergeorge said in HONDA ZR-V:
Ας γράψω και εγώ την εμπειρία μου.
Παραγγελία του ZRV σε λευκό, αναμονή περίπου 12 ημέρες για εκτελωνισμό, PDI και μεταφορά.
Τηλέφωνο από τον πωλητή ότι έφτασε το αυτοκίνητο και άμεσα πηγαίνουμε με τη σύζυγο να το δούμε, να κάνουμε έναν πρώτο έλεγχο, αφού μας ενημέρωσε ότι δεν είναι πλυμένο ακόμη και να προχωρήσουμε στις απαραίτητες εξουσιοδοτήσεις.
Τρομερή χαρά, το αυτοκίνητο φαίνεται άψογο μέσα έξω. Στο τελευταίο πραγματικά δευτερόλεπτο του ελέγχου παρατηρεί η σύζυγος ένα σημάδι από μαρκαδόρο, κοιτάω καλύτερα και τελικά το αυτοκίνητο είχε "φαγωμένα" λάστιχα στο παρμπρίζ σε εκείνο το σημείο. Την τρομερή χαρά διαδέχθηκε η τρομερή απογοήτευση.
Ο πωλητής προσπάθησε να με πείσει αρχικά ότι δεν είναι τίποτα, στη συνέχεια ότι θα το φτιάξουν και μετά ότι θα παραγγείλουν ανταλλακτικό και αν χειροτερέψει θα το αλλάξουν αμέσως. Προφανώς δε δέχθηκα (δεν ήταν καθόλου πιεστικός είναι η αλήθεια).
Επόμενη πρόταση η παραγγελία νέου αυτοκινήτου, την οποία και δέχθηκα. Στις 2 ημέρες ζητώ το VIN του νέου αυτοκινήτου και βλέπω στο site της Honda ότι το αυτοκίνητο έχει 2 ανακλήσεις για κρεμαγιέρα και αντλία βενζίνης. Δεν μπορούσα ψυχολογικά να δεχθώ ότι νέο αυτοκίνητο, πριν καν το παραλάβω θα χρειαστεί αλλαγή αντλίας βενζίνης (και αφού είδα βίντεο στο YouTube με τη διαδικασία και πραγματικά φοβήθηκα για το αν θα γίνει σωστά η αλλαγή) και έτσι ακύρωσα και αυτή την παραγγελία.
Μου επέστρεψαν την προκαταβολή (με μια μικρή καθυστέρηση, αλλά το δικαιολογώ, διότι μεσολαβούσε το Πάσχα).
Γενικά αν και δεν προχώρησα σε αγορά τελικά, είμαι ευχαριστημένος από τον Σαρακάκη και την πολιτική του. Φοβόμουν καθώς είχα διαβάσει άπειρα αρνητικά σχόλια, αλλά αποδείχθηκε άψογος. Σε διαφορετική περίπτωση θα είχα εξοφλήσει το αυτοκίνητο πριν το παραλάβω και θα το είχα φορτωθεί.
Πάμε για άλλα τώρα, αν και πραγματικά στεναχωρήθηκα, γιατί το αυτοκίνητο στη νέα του μειωμένη τιμή είναι παραπάνω από εξαιρετικό.
οι ανακλήσεις γίνονται σε όλες τις μάρκες.καλύτερα που γίνεται ανάκληση τώρα παρά να σε αφήσει στο δρόμο από αντλία βενζίνης αργότερα
αν σου αρέσει το αυτοκίνητο πραγματικά κρίμα που το απέρριψεςΠροφανώς και γίνονται σε όλες τις μάρκες, αλλά όταν δίνεις τόσα λεφτά θες να σου έρθει άψογο, όχι να ανοίξουν το μισό αυτοκίνητο για να στο παραδώσουν όπως θα έπρεπε να είναι (δεν αναφέρομαι μόνο στη Honda, αλλά γενικά).
Γιώργαρα επείδη τις έκανα τις ανακλήσεις δεν σου ανοίγουν απολύτως τίποτα μπορώ να σου στείλω και τα τεχνικά βίντεο το μεν πρώτο με την αντλία(το 99% δεν έχει γίνει αλλαγή σε κανένα όχημα Ευρώπης προληπτικά το έκανε η Honda) έγινε σε μία ημέρα και το άλλο έγινε αλλή μία ημέρα.Ο αδερφός μου να σκεφτείς που έχει πάρει το toyota corolla 2024 Hybrid έχει από τα πρώτα χιλιόμετρα ένα τρέμουλο που του το κάνει πάντα στα 30-40 χιλιόμετρα αναιπαίσθητο αλλά το καταλαβαίνεις διότι το έχουν καταλάβει και οι ανθρωποι στην TOYOTA αλλά δεν έχουν βρει ακόμα τι φταίει και έχει περάσει διάστημα 6-8 μήνες και ακόμα δεν έχει πάρει σαφή απάντηση.Στο τηλεφωνο μαζί τους(επικοινωνήσαμε με toyota europe περιμένουμε απάντηση μπορει να είναι ο inverter).Οπότε καταλαβαίνεις ότι όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα έχουν ανακλήσεις.
-
Το κάναμε test drive και μου άρεσε πολύ. Από λειτουργία συστήματος i-mmd, συστηματων βοήθησης, κυλιση, ηχομονωση και επιδόσεις μου φάνηκε πολύ καλο. Πολύ αναβαθμισμενο το εσωτερικό του σε σχέση με το Corolla cross, απλά δεν έχει την τετρακίνηση που προσφέρει το CC και δεν είναι made in Japan . Δεν ξέρω αυτό τι ρόλο θα παίξει μελλοντικα και πόσο σημαντικό είναι εν τελει, πάντως φαίνεται πολύ ποιοτική κατασκευή.
Το CC δεν το έχω οδηγήσει ακομα, θα το δω σύντομα.
HONDA ZR-V