Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C3 Aircross 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C3 Aircross 2024
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 23 / 24
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    468
    31732
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • jorge_greek
      jorge_greek last edited by

      Καλά πότε πρόλαβε το καινούργιο σύνολο (136ps mild hybrid DCT) να βγάλει προβλήματα; @fanis75 Πού το διάβασες ότι έχει θέματα; Στα συγκριτικά φαίνεται αρκετά αξιόλογο σύνολο και σβέλτο

      And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator @jorge_greek last edited by

        @jorge_greek said in Citroen C3 Aircross 2024:

        Καλά πότε πρόλαβε το καινούργιο σύνολο (136ps mild hybrid DCT) να βγάλει προβλήματα; @fanis75 Πού το διάβασες ότι έχει θέματα; Στα συγκριτικά φαίνεται αρκετά αξιόλογο σύνολο και σβέλτο

        Δεν ειναι καινούργιο, ειναι πάνω από 1 χρόνο στα διάφορα μοντέλα.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          criuser last edited by

          Λοιπόν αρχικά στην φωτογραφία υπάρχει ένα άτι που σας έγραψα, δίποδο, αλλά άμα είσαι χέητερ έχεις πρόβλημα όρασης...😊

          Επίσης το αυτοκίνητο αυτό είναι το χειροκίνητο.

          Το χειροκίνητο έχει συμβατικό χειρόφρενο και δεν υπάρχει χώρος για το υποβραχιόνιο.

          Τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά που έχουν αυτόματο κιβώτιο, έχουν υποβραχιόνιο.

          Στο εξωτερικό, περιμένουμε και εδώ, έχουμε πλέον 8 χρόνια 160000 χλμ εγγύηση και προφανώς τα προβλήματα που αναφέρονται, ΑΝ υπάρχουν δεν είναι σοβαρά, αφού δίνει τέτοιες εγγυήσεις.

          Οπότε συνοπτικά οι μηχανικές εκδόσεις είναι 4.

          Βενζίνης με 100 άλογα χειροκίνητο σε βασική και μεσαία έκδοση εξοπλισμού.

          Υβριδικό με 145 άλογα αυτόματο σε μεσαία και πλούσια έκδοση εξοπλισμού.

          Ηλεκτρική με 113 άλογα και στις 3 εκδόσεις εξοπλισμού με αυτονομία 320 χλμ και αναμένουμε

          Ηλεκτρική με 136 άλογα με αυτονομία 400 χλμ, λογικά στις δύο ψηλότερες εκδόσεις.

          Οσο εγώ μιλάω εσείς παραγγέλνετε...😊

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          A d P E 2 Replies Last reply Reply Quote 2
          • A d P
            A d P moderator @criuser last edited by A d P

            @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

            Λοιπόν αρχικά στην φωτογραφία υπάρχει ένα άτι που σας έγραψα, δίποδο, αλλά άμα είσαι χέητερ έχεις πρόβλημα όρασης...😊

            Επίσης το αυτοκίνητο αυτό είναι το χειροκίνητο.

            Το χειροκίνητο έχει συμβατικό χειρόφρενο και δεν υπάρχει χώρος για το υποβραχιόνιο.

            Τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά που έχουν αυτόματο κιβώτιο, έχουν υποβραχιόνιο.

            Στο εξωτερικό, περιμένουμε και εδώ, έχουμε πλέον 8 χρόνια 160000 χλμ εγγύηση και προφανώς τα προβλήματα που αναφέρονται, ΑΝ υπάρχουν δεν είναι σοβαρά, αφού δίνει τέτοιες εγγυήσεις.

            Οπότε συνοπτικά οι μηχανικές εκδόσεις είναι 4.

            Βενζίνης με 100 άλογα χειροκίνητο σε βασική και μεσαία έκδοση εξοπλισμού.

            Υβριδικό με 145 άλογα αυτόματο σε μεσαία και πλούσια έκδοση εξοπλισμού.

            Ηλεκτρική με 113 άλογα και στις 3 εκδόσεις εξοπλισμού με αυτονομία 320 χλμ και αναμένουμε

            Ηλεκτρική με 136 άλογα με αυτονομία 400 χλμ, λογικά στις δύο ψηλότερες εκδόσεις.

            Οσο εγώ μιλάω εσείς παραγγέλνετε...😊

            αυτό έχει ιμάντα ή καδένα;

            εμείς από Συγγελίδη θα ψωνίσουμε, μας είναι αδιάφορο τι εγγύηση δίνουν στο εξωτερικό 😁

            R-LINE

            Chrisk6 gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 2
            • Chrisk6
              Chrisk6 @A d P last edited by

              @a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:

              αυτό έχει ιμάντα ή καδένα;

              εμείς από Συγγελίδη θα ψωνίσουμε, μας είναι αδιάφορο τι εγγύηση δίνουν στο εξωτερικό

              Προχωρα αφοβα. Για να δινουν 8 χρονια εξω σημαινει οτι δεν σπαει/χαλαει. 😬
              Αν δεν σε ενοχλουν τασια και ελλειψη ACC (2025) εισαι οκ.
              Στην φθηνη εκδοση κοτσαρεις και ενα ταμπλετ δικο σου και εχεις ΚΑΙ infotainment.
              Τι αλλο θες?

              J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • gatoz
                gatoz @A d P last edited by

                @a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:

                @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

                Λοιπόν αρχικά στην φωτογραφία υπάρχει ένα άτι που σας έγραψα, δίποδο, αλλά άμα είσαι χέητερ έχεις πρόβλημα όρασης...😊

                Επίσης το αυτοκίνητο αυτό είναι το χειροκίνητο.

                Το χειροκίνητο έχει συμβατικό χειρόφρενο και δεν υπάρχει χώρος για το υποβραχιόνιο.

                Τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά που έχουν αυτόματο κιβώτιο, έχουν υποβραχιόνιο.

                Στο εξωτερικό, περιμένουμε και εδώ, έχουμε πλέον 8 χρόνια 160000 χλμ εγγύηση και προφανώς τα προβλήματα που αναφέρονται, ΑΝ υπάρχουν δεν είναι σοβαρά, αφού δίνει τέτοιες εγγυήσεις.

                Οπότε συνοπτικά οι μηχανικές εκδόσεις είναι 4.

                Βενζίνης με 100 άλογα χειροκίνητο σε βασική και μεσαία έκδοση εξοπλισμού.

                Υβριδικό με 145 άλογα αυτόματο σε μεσαία και πλούσια έκδοση εξοπλισμού.

                Ηλεκτρική με 113 άλογα και στις 3 εκδόσεις εξοπλισμού με αυτονομία 320 χλμ και αναμένουμε

                Ηλεκτρική με 136 άλογα με αυτονομία 400 χλμ, λογικά στις δύο ψηλότερες εκδόσεις.

                Οσο εγώ μιλάω εσείς παραγγέλνετε...😊

                αυτό έχει ιμάντα ή καδένα;

                εμείς από Συγγελίδη θα ψωνίσουμε, μας είναι αδιάφορο τι εγγύηση δίνουν στο εξωτερικό

                τι σημασια εχει δηλαδη?
                οτι προβλημα ειχαν τα χρεπαντι απο ιμαντες, ειχαν και με καδενες

                #milf-a-man

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • J
                  jamesd @Chrisk6 last edited by jamesd

                  @chrisk6 said in Citroen C3 Aircross 2024:

                  @a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:

                  αυτό έχει ιμάντα ή καδένα;

                  εμείς από Συγγελίδη θα ψωνίσουμε, μας είναι αδιάφορο τι εγγύηση δίνουν στο εξωτερικό

                  Προχωρα αφοβα. Για να δινουν 8 χρονια εξω σημαινει οτι δεν σπαει/χαλαει. 😬
                  Αν δεν σε ενοχλουν τασια και ελλειψη ACC (2025) εισαι οκ.
                  Στην φθηνη εκδοση κοτσαρεις και ενα ταμπλετ δικο σου και εχεις ΚΑΙ infotainment.
                  Τι αλλο θες?

                  Αυτά σκέφτομαι κι εγώ αλλά από την άλλη δεν το αγοράζω γιατί φοβάμαι ότι δεν την αξίζω τέτοια αμαξάρα..😓

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • C
                    criuser @gatoz last edited by

                    @gatoz said in Citroen C3 Aircross 2024:

                    @a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:

                    @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

                    Λοιπόν αρχικά στην φωτογραφία υπάρχει ένα άτι που σας έγραψα, δίποδο, αλλά άμα είσαι χέητερ έχεις πρόβλημα όρασης...😊

                    Επίσης το αυτοκίνητο αυτό είναι το χειροκίνητο.

                    Το χειροκίνητο έχει συμβατικό χειρόφρενο και δεν υπάρχει χώρος για το υποβραχιόνιο.

                    Τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά που έχουν αυτόματο κιβώτιο, έχουν υποβραχιόνιο.

                    Στο εξωτερικό, περιμένουμε και εδώ, έχουμε πλέον 8 χρόνια 160000 χλμ εγγύηση και προφανώς τα προβλήματα που αναφέρονται, ΑΝ υπάρχουν δεν είναι σοβαρά, αφού δίνει τέτοιες εγγυήσεις.

                    Οπότε συνοπτικά οι μηχανικές εκδόσεις είναι 4.

                    Βενζίνης με 100 άλογα χειροκίνητο σε βασική και μεσαία έκδοση εξοπλισμού.

                    Υβριδικό με 145 άλογα αυτόματο σε μεσαία και πλούσια έκδοση εξοπλισμού.

                    Ηλεκτρική με 113 άλογα και στις 3 εκδόσεις εξοπλισμού με αυτονομία 320 χλμ και αναμένουμε

                    Ηλεκτρική με 136 άλογα με αυτονομία 400 χλμ, λογικά στις δύο ψηλότερες εκδόσεις.

                    Οσο εγώ μιλάω εσείς παραγγέλνετε...😊

                    αυτό έχει ιμάντα ή καδένα;

                    εμείς από Συγγελίδη θα ψωνίσουμε, μας είναι αδιάφορο τι εγγύηση δίνουν στο εξωτερικό

                    τι σημασια εχει δηλαδη?
                    οτι προβλημα ειχαν τα χρεπαντι απο ιμαντες, ειχαν και με καδενες

                    c823fcc3-4dfb-4497-bbd4-ca25aec08f89-image.png

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      Λοιπόν χέητερς και μη...😊

                      Αρχικά έχει καδένα και όχι ιμάντα πλέον ο 1.2

                      Εκανα ένα 20λεπτο τέστ ντράιβ.

                      9b089edb-ced7-4529-a49b-171d5a0678e7-εικόνα_Viber_2025-05-02_17-07-28-172.jpg

                      85e18c8e-4752-4af5-b49e-b98e65e9cbc8-εικόνα_Viber_2025-05-02_17-07-27-839.jpg

                      d727afa1-35b1-4801-a80e-c848073f15a9-εικόνα_Viber_2025-05-02_17-07-27-667.jpg

                      Το αυτοκίνητο ήταν αυτό που σας έβαλα φωτογραφία χτες, μεσαία έκδοση χειροκίνητο με 100 ίππους σε πράσινο χρώμα με διχρωμία άσπρη οροφή κάπου στα 22000.

                      Οι φωτογραφίες είναι με την θέση οδήγησης για μένα.

                      Οπότε βλέπουμε και τις πίσω θέσεις και τον χώρο που μένει.

                      c9757109-8c26-4b24-905c-33959a8fb1bf-εικόνα_Viber_2025-05-02_17-07-27-730.jpg

                      Για σύγκριση σας βάζω και τον χώρο στο δικό μου αιρκρος που έχει 6,5 εκ μικρότερο μεταξόνιο.

                      969b4b26-2bbd-442d-ad12-4c6f36e278e9-εικόνα_Viber_2025-05-02_17-07-27-643.jpg

                      Είναι προφανές ότι ο χώρος για τους πίσω επιβάτες σημαντικά μεγαλύτερος, ενώ και ο χώρος των αποσκευών είναι μεγαλύτερος, λογικά όλα αυτά αφού μιλάμε για 25 εκ μεγαλύτερο αυτοκίνητο, στα όρια της επόμενης κατηγορίας.

                      Το τιμόνι είναι λίγο πιο ελαφρύ από το δικό μου στις χαμηλές ταχύτητες και σκληραίνει σημαντικά στα 65 χαω.

                      Εχουν πει ότι στην μείωση του κόστους είναι και η μέτρια ηχομόνωση, η οποία όντως υπάρχει, αλλά περισσότερο ακούγονται τα λάστιχα, που δεν πρόσεξα τι είναι, αλλά και στα δικά μου αιρκρος, που είχαν hankook και Bridgestone, είχαν θόρυβο, ενώ όταν έβαλα τα crossclimate 2, είχα μεγάλη μείωση στον θόρυβο κύλισης

                      Στο τέστ ντράιβ που είχα κάνει στο καινούργιο 3, είχα γράψει ότι μου είχε φανεί σκληρό το αυτοκίνητο. Ειδικά επειδή μιλάνε ότι έχει την νέα ανάρτηση.

                      Στο αιρκρος το μεγαλύτερο μεταξόνιο, ίσως και το διαφορετικό στήσιμο, κάνει την ανάρτηση πολύ άνετη και το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό στον δρόμο και στο ταξίδι.

                      Ο κινητήρας αρπάζει χαμηλά, προφανώς θα ψοφάει στα ψηλά, αλλά για ταχύτητες ΚΤΕΛ, είναι μια χαρά.

                      Τέλος το αυτοκίνητο είχε περίπου 150 χλμ ως τεστ ντράιβ και η κατανάλωση ήταν 7,4 λίτρα στον υπολογιστή ταξιδιού, έχει δύο.

                      Προφανώς με λογική οδήγηση θα βλέπεις εύκολα μέση κατανάλωση, όταν ανοίξει ο κινητήρας με το 6 μπροστά.

                      Σαν επιλογή για κάποιον που κάνει τα γνωστά 10000 χλμ με μέση κατανάλωση 7 λίτρα ήτοι κάπου 1200 ευρώ τον χρόνο και δεν ψήνεται για αυτόματο, μπορεί τα 3000 που κάνει παραπάνω το υβριδικό και τα 45 άλογα του, με κατανάλωση κάπου στα 6 λίτρα να μην τον συγκινούν και να έχει με 22000 ένα αυτοκίνητο με μεγάλους χώρους και μέτριες έως ικανοποιητικές επιδόσεις.

                      Και αυτό είναι το βασικότερο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου.

                      Μεγάλοι χώροι, καλός εξοπλισμός σε χαμηλή τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ενώ και σαν εμφάνιση είναι από αποδεκτό έως και όμορφο.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • gatoz
                        gatoz last edited by

                        σουργελο στο δρομο....

                        #milf-a-man

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • E
                          evmenis @criuser last edited by

                          @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

                          Λοιπόν αρχικά στην φωτογραφία υπάρχει ένα άτι που σας έγραψα, δίποδο, αλλά άμα είσαι χέητερ έχεις πρόβλημα όρασης...😊

                          Επίσης το αυτοκίνητο αυτό είναι το χειροκίνητο.

                          Το χειροκίνητο έχει συμβατικό χειρόφρενο και δεν υπάρχει χώρος για το υποβραχιόνιο.

                          Τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά που έχουν αυτόματο κιβώτιο, έχουν υποβραχιόνιο.

                          Στο εξωτερικό, περιμένουμε και εδώ, έχουμε πλέον 8 χρόνια 160000 χλμ εγγύηση και προφανώς τα προβλήματα που αναφέρονται, ΑΝ υπάρχουν δεν είναι σοβαρά, αφού δίνει τέτοιες εγγυήσεις.

                          Οπότε συνοπτικά οι μηχανικές εκδόσεις είναι 4.

                          Βενζίνης με 100 άλογα χειροκίνητο σε βασική και μεσαία έκδοση εξοπλισμού.

                          Υβριδικό με 145 άλογα αυτόματο σε μεσαία και πλούσια έκδοση εξοπλισμού.

                          Ηλεκτρική με 113 άλογα και στις 3 εκδόσεις εξοπλισμού με αυτονομία 320 χλμ και αναμένουμε

                          Ηλεκτρική με 136 άλογα με αυτονομία 400 χλμ, λογικά στις δύο ψηλότερες εκδόσεις.

                          Οσο εγώ μιλάω εσείς παραγγέλνετε...😊

                          Αλλα λεει ο διαμορφωτης .
                          Τρομερος σχεδιασμος παντως 🙄
                          Για δεκαετιες ειχαμε manual με τεμπελη αλλα τα τσακαλια της citroen δεν τα καταφεραν.Δεν πειραζει νεοι ειναι καποια στιγμη θα μαθουν να σχεδιαζουν αυτοκινητα.

                          aircross.png

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            criuser last edited by

                            Η μεσαία έκδοση βγαίνει και βενζίνης και υβριδική και ηλεκτρική.

                            Στην βενζίνης δεν έχει υποβραχιόνιο, λόγω του μηχανικού χειρόφρενου. Στις άλλες δύο έχει, γιατί είναι αυτόματο και έχει ηλεκτρικό χειρόφρενο.

                            Προφανώς όπως υπάρχει έξτρα υποβραχιόνιο και για το παλαιό αιρκρος, που έχει μηχανικό χειρόφρενο, μπορεί να βγει και για το βενζίνης.

                            Σε άλλα νέα σήμερα μάθαμε ότι η νέα μπαταρία των 400 χλμ αυτονομίας και 136 ίππων θα ξεκινάει στην Γαλλία από 29400 ευρώ πριν την όποια επιδότηση, δηλαδή μόλις 2000 ευρώ παραπάνω από την μικρή μπαταρία των 113 ίππων.

                            Αναλογικά η μεσαία έκδοση θα είναι κάπου στα 31500 και αντίστοιχες τιμές έχουμε και εδώ σήμερα για την 113, οπότε αναλογικά κάπου εκεί θα είμαστε και εμείς.

                            Αν ισχύσει η επιδότηση του ΚΗ3 και στο μέλλον, μιλάμε για 24000 τιμή, που είναι ενδιαφέρουσα για τους φίλους της ηλεκτροκίνησης.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Εμένα με ενδιαφέρει η υβριδική έκδοση. Είναι αξιόπιστο το κιβώτιο; έχουμε καποιο feedback από τον όμιλο που το χρησιμοποιεί;

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser last edited by

                                Τόσους χέητερς έχουμε εδώ.

                                Κάποιος θα σου πεί...😊

                                Οπως είδες δεν είπα...

                                Κάποιος θα ξέρει και θα σου πει...😁 😀

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Είδα το μικρό το c3 στον δρόμο και είναι πραγματικά εξαιρετικό ως πακέτο. Μικρο, ψηλό, τετράγωνο, ευρύχωρο, για εμένα όμορφο.

                                  Εάν σχεδίαζα αυτοκίνητο γπολης για την Ελλάδα θα ήταν κάπως έτσι.

                                  Ερωτηματικό παραμένει η αξιοπιστία

                                  Αντίστοιχα εξαιρετικό σχεισαμαο έχει το vitara.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • piliourits
                                    piliourits @criuser last edited by

                                    @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

                                    Τόσους χέητερς έχουμε εδώ.

                                    Κάποιος θα σου πεί...😊

                                    Οπως είδες δεν είπα...

                                    Κάποιος θα ξέρει και θα σου πει...😁 😀

                                    Πες κι εσύ, Κρουζερ.
                                    Θα είναι αξιόπιστο το ηλεκτροποιημένο διπλοσύμπλεκτο που βάζουν για πρώτη φορά;

                                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                    L 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Εγώ βασίζομαι στις εγγυήσεις των εταιρειών.

                                      Αν δεν βασιζόμουν θα έπαιρνα γερμανικά, που πάντα σου έλεγαν ότι φταίς για να βγεις από την εγγύηση...😁

                                      Περιμένω να φέρει ο Σ την οκταετή εγγύηση και εδώ.

                                      Αν και όπως μου είπαν από τα μαγαζιά, ότι αν την φέρει θα πρέπει να αυξηθεί η τιμή της εργατοώρας γιατί με 50 ευρώ που έχει σήμερα δεν θα βγαίνουν τα μαγαζιά, χωρίς να πουλάνε και ανταλλακτικά.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap @piliourits last edited by lap

                                        @piliourits said in Citroen C3 Aircross 2024:

                                        @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

                                        Τόσους χέητερς έχουμε εδώ.

                                        Κάποιος θα σου πεί...😊

                                        Οπως είδες δεν είπα...

                                        Κάποιος θα ξέρει και θα σου πει...😁 😀

                                        Πες κι εσύ, Κρουζερ.
                                        Θα είναι αξιόπιστο το ηλεκτροποιημένο διπλοσύμπλεκτο που βάζουν για πρώτη φορά;

                                        Αυτό είναι το κιβώτιο.

                                        https://punchpowertrain.com/products/dt2-edct-phev-48v/

                                        Γενικά έχω παρατηρήσει ότι στις παρουσιάσεις τους δίνουν έμφαση στην αξιοπιστία. Και σε αυτό και σε άλλα κιβώτια που σχεδιάζουν. Το αναφέρουν χαρακτηριστικά στις παρουσιάσεις τους.

                                        Δεν ξέρω όμως τι γίνεται στην πράξη.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • piliourits
                                          piliourits @lap last edited by

                                          @lap said in Citroen C3 Aircross 2024:

                                          @piliourits said in Citroen C3 Aircross 2024:

                                          @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

                                          Τόσους χέητερς έχουμε εδώ.

                                          Κάποιος θα σου πεί...😊

                                          Οπως είδες δεν είπα...

                                          Κάποιος θα ξέρει και θα σου πει...😁 😀

                                          Πες κι εσύ, Κρουζερ.
                                          Θα είναι αξιόπιστο το ηλεκτροποιημένο διπλοσύμπλεκτο που βάζουν για πρώτη φορά;

                                          Αυτό είναι το κιβώτιο.

                                          https://punchpowertrain.com/products/dt2-edct-phev-48v/

                                          Γενικά έχω παρατηρήσει ότι στις παρουσιάσεις τους δίνουν έμφαση στην αξιοπιστία. Και σε αυτό και σε άλλα κιβώτια που σχεδιάζουν. Το αναφέρουν χαρακτηριστικά στις παρουσιάσεις τους.

                                          Δεν ξέρω όμως τι γίνεται στην πράξη.

                                          Σύμφωνα με τη σελίδα, υπάρχει MildHEV και PluginHEV έκδοση, εκτός απ το συμβατικό κιβώτιο DT2.
                                          Ποια απ τις δύο βάζουν σε αυτό που λένε "full hybrid"?
                                          Η αξιοπιστία πιστεύω ότι εξαρτάται απ την αρχή λειτουργίας.
                                          Εφόσον υπάρχουν υλικά τριβής, είναι θέμα χρόνου και σκισίματος απ τον χρήστη.

                                          Επίσης η πολυετής εγγύηση, κι αν έρθει δεν σημαίνει από μόνη της ότι "δεν πουλάω ανταλλακτικά". Ίσως σημαίνει ότι "δεν προλαβαίνω να πάρω σειρά για επισκευή εντός εγγύησης, υπάρχει σειρά αναμονής" όπως έκαναν με ιμάντες και καδένες. Και μετά τα απλά σέρβις συντήρησης χρεώνονται χρυσά, να βγουν τα νούμερα. Όπως μου χρέωσαν 160€ λάδια και φίλτρο το περασμένο φθινόπωρο στη Σιτροεν (μην αγγίζοντας τίποτα άλλο, 2 ώρες μέσα στο συνεργείο.

                                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Το ίδιο απλώς με μικρότερο ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο είναι συνδεδεμένο πάνω στο κιβώτιο στην έξοδο προς το διαφορικό

                                            Δηλαδή το plugin με το mild hybrid εχει το ίδιο σύστημα

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 23 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr