-
Καλά πότε πρόλαβε το καινούργιο σύνολο (136ps mild hybrid DCT) να βγάλει προβλήματα; @fanis75 Πού το διάβασες ότι έχει θέματα; Στα συγκριτικά φαίνεται αρκετά αξιόλογο σύνολο και σβέλτο
-
@jorge_greek said in Citroen C3 Aircross 2024:
Καλά πότε πρόλαβε το καινούργιο σύνολο (136ps mild hybrid DCT) να βγάλει προβλήματα; @fanis75 Πού το διάβασες ότι έχει θέματα; Στα συγκριτικά φαίνεται αρκετά αξιόλογο σύνολο και σβέλτο
Δεν ειναι καινούργιο, ειναι πάνω από 1 χρόνο στα διάφορα μοντέλα.
-
Λοιπόν αρχικά στην φωτογραφία υπάρχει ένα άτι που σας έγραψα, δίποδο, αλλά άμα είσαι χέητερ έχεις πρόβλημα όρασης...
Επίσης το αυτοκίνητο αυτό είναι το χειροκίνητο.
Το χειροκίνητο έχει συμβατικό χειρόφρενο και δεν υπάρχει χώρος για το υποβραχιόνιο.
Τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά που έχουν αυτόματο κιβώτιο, έχουν υποβραχιόνιο.
Στο εξωτερικό, περιμένουμε και εδώ, έχουμε πλέον 8 χρόνια 160000 χλμ εγγύηση και προφανώς τα προβλήματα που αναφέρονται, ΑΝ υπάρχουν δεν είναι σοβαρά, αφού δίνει τέτοιες εγγυήσεις.
Οπότε συνοπτικά οι μηχανικές εκδόσεις είναι 4.
Βενζίνης με 100 άλογα χειροκίνητο σε βασική και μεσαία έκδοση εξοπλισμού.
Υβριδικό με 145 άλογα αυτόματο σε μεσαία και πλούσια έκδοση εξοπλισμού.
Ηλεκτρική με 113 άλογα και στις 3 εκδόσεις εξοπλισμού με αυτονομία 320 χλμ και αναμένουμε
Ηλεκτρική με 136 άλογα με αυτονομία 400 χλμ, λογικά στις δύο ψηλότερες εκδόσεις.
Οσο εγώ μιλάω εσείς παραγγέλνετε...
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Λοιπόν αρχικά στην φωτογραφία υπάρχει ένα άτι που σας έγραψα, δίποδο, αλλά άμα είσαι χέητερ έχεις πρόβλημα όρασης...
Επίσης το αυτοκίνητο αυτό είναι το χειροκίνητο.
Το χειροκίνητο έχει συμβατικό χειρόφρενο και δεν υπάρχει χώρος για το υποβραχιόνιο.
Τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά που έχουν αυτόματο κιβώτιο, έχουν υποβραχιόνιο.
Στο εξωτερικό, περιμένουμε και εδώ, έχουμε πλέον 8 χρόνια 160000 χλμ εγγύηση και προφανώς τα προβλήματα που αναφέρονται, ΑΝ υπάρχουν δεν είναι σοβαρά, αφού δίνει τέτοιες εγγυήσεις.
Οπότε συνοπτικά οι μηχανικές εκδόσεις είναι 4.
Βενζίνης με 100 άλογα χειροκίνητο σε βασική και μεσαία έκδοση εξοπλισμού.
Υβριδικό με 145 άλογα αυτόματο σε μεσαία και πλούσια έκδοση εξοπλισμού.
Ηλεκτρική με 113 άλογα και στις 3 εκδόσεις εξοπλισμού με αυτονομία 320 χλμ και αναμένουμε
Ηλεκτρική με 136 άλογα με αυτονομία 400 χλμ, λογικά στις δύο ψηλότερες εκδόσεις.
Οσο εγώ μιλάω εσείς παραγγέλνετε...
αυτό έχει ιμάντα ή καδένα;
εμείς από Συγγελίδη θα ψωνίσουμε, μας είναι αδιάφορο τι εγγύηση δίνουν στο εξωτερικό
-
@a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:
αυτό έχει ιμάντα ή καδένα;
εμείς από Συγγελίδη θα ψωνίσουμε, μας είναι αδιάφορο τι εγγύηση δίνουν στο εξωτερικό
Προχωρα αφοβα. Για να δινουν 8 χρονια εξω σημαινει οτι δεν σπαει/χαλαει.
Αν δεν σε ενοχλουν τασια και ελλειψη ACC (2025) εισαι οκ.
Στην φθηνη εκδοση κοτσαρεις και ενα ταμπλετ δικο σου και εχεις ΚΑΙ infotainment.
Τι αλλο θες? -
@a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Λοιπόν αρχικά στην φωτογραφία υπάρχει ένα άτι που σας έγραψα, δίποδο, αλλά άμα είσαι χέητερ έχεις πρόβλημα όρασης...
Επίσης το αυτοκίνητο αυτό είναι το χειροκίνητο.
Το χειροκίνητο έχει συμβατικό χειρόφρενο και δεν υπάρχει χώρος για το υποβραχιόνιο.
Τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά που έχουν αυτόματο κιβώτιο, έχουν υποβραχιόνιο.
Στο εξωτερικό, περιμένουμε και εδώ, έχουμε πλέον 8 χρόνια 160000 χλμ εγγύηση και προφανώς τα προβλήματα που αναφέρονται, ΑΝ υπάρχουν δεν είναι σοβαρά, αφού δίνει τέτοιες εγγυήσεις.
Οπότε συνοπτικά οι μηχανικές εκδόσεις είναι 4.
Βενζίνης με 100 άλογα χειροκίνητο σε βασική και μεσαία έκδοση εξοπλισμού.
Υβριδικό με 145 άλογα αυτόματο σε μεσαία και πλούσια έκδοση εξοπλισμού.
Ηλεκτρική με 113 άλογα και στις 3 εκδόσεις εξοπλισμού με αυτονομία 320 χλμ και αναμένουμε
Ηλεκτρική με 136 άλογα με αυτονομία 400 χλμ, λογικά στις δύο ψηλότερες εκδόσεις.
Οσο εγώ μιλάω εσείς παραγγέλνετε...
αυτό έχει ιμάντα ή καδένα;
εμείς από Συγγελίδη θα ψωνίσουμε, μας είναι αδιάφορο τι εγγύηση δίνουν στο εξωτερικό
τι σημασια εχει δηλαδη?
οτι προβλημα ειχαν τα χρεπαντι απο ιμαντες, ειχαν και με καδενες -
@chrisk6 said in Citroen C3 Aircross 2024:
@a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:
αυτό έχει ιμάντα ή καδένα;
εμείς από Συγγελίδη θα ψωνίσουμε, μας είναι αδιάφορο τι εγγύηση δίνουν στο εξωτερικό
Προχωρα αφοβα. Για να δινουν 8 χρονια εξω σημαινει οτι δεν σπαει/χαλαει.
Αν δεν σε ενοχλουν τασια και ελλειψη ACC (2025) εισαι οκ.
Στην φθηνη εκδοση κοτσαρεις και ενα ταμπλετ δικο σου και εχεις ΚΑΙ infotainment.
Τι αλλο θες?Αυτά σκέφτομαι κι εγώ αλλά από την άλλη δεν το αγοράζω γιατί φοβάμαι ότι δεν την αξίζω τέτοια αμαξάρα..
-
@gatoz said in Citroen C3 Aircross 2024:
@a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Λοιπόν αρχικά στην φωτογραφία υπάρχει ένα άτι που σας έγραψα, δίποδο, αλλά άμα είσαι χέητερ έχεις πρόβλημα όρασης...
Επίσης το αυτοκίνητο αυτό είναι το χειροκίνητο.
Το χειροκίνητο έχει συμβατικό χειρόφρενο και δεν υπάρχει χώρος για το υποβραχιόνιο.
Τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά που έχουν αυτόματο κιβώτιο, έχουν υποβραχιόνιο.
Στο εξωτερικό, περιμένουμε και εδώ, έχουμε πλέον 8 χρόνια 160000 χλμ εγγύηση και προφανώς τα προβλήματα που αναφέρονται, ΑΝ υπάρχουν δεν είναι σοβαρά, αφού δίνει τέτοιες εγγυήσεις.
Οπότε συνοπτικά οι μηχανικές εκδόσεις είναι 4.
Βενζίνης με 100 άλογα χειροκίνητο σε βασική και μεσαία έκδοση εξοπλισμού.
Υβριδικό με 145 άλογα αυτόματο σε μεσαία και πλούσια έκδοση εξοπλισμού.
Ηλεκτρική με 113 άλογα και στις 3 εκδόσεις εξοπλισμού με αυτονομία 320 χλμ και αναμένουμε
Ηλεκτρική με 136 άλογα με αυτονομία 400 χλμ, λογικά στις δύο ψηλότερες εκδόσεις.
Οσο εγώ μιλάω εσείς παραγγέλνετε...
αυτό έχει ιμάντα ή καδένα;
εμείς από Συγγελίδη θα ψωνίσουμε, μας είναι αδιάφορο τι εγγύηση δίνουν στο εξωτερικό
τι σημασια εχει δηλαδη?
οτι προβλημα ειχαν τα χρεπαντι απο ιμαντες, ειχαν και με καδενες -
Λοιπόν χέητερς και μη...
Αρχικά έχει καδένα και όχι ιμάντα πλέον ο 1.2
Εκανα ένα 20λεπτο τέστ ντράιβ.
Το αυτοκίνητο ήταν αυτό που σας έβαλα φωτογραφία χτες, μεσαία έκδοση χειροκίνητο με 100 ίππους σε πράσινο χρώμα με διχρωμία άσπρη οροφή κάπου στα 22000.
Οι φωτογραφίες είναι με την θέση οδήγησης για μένα.
Οπότε βλέπουμε και τις πίσω θέσεις και τον χώρο που μένει.
Για σύγκριση σας βάζω και τον χώρο στο δικό μου αιρκρος που έχει 6,5 εκ μικρότερο μεταξόνιο.
Είναι προφανές ότι ο χώρος για τους πίσω επιβάτες σημαντικά μεγαλύτερος, ενώ και ο χώρος των αποσκευών είναι μεγαλύτερος, λογικά όλα αυτά αφού μιλάμε για 25 εκ μεγαλύτερο αυτοκίνητο, στα όρια της επόμενης κατηγορίας.
Το τιμόνι είναι λίγο πιο ελαφρύ από το δικό μου στις χαμηλές ταχύτητες και σκληραίνει σημαντικά στα 65 χαω.
Εχουν πει ότι στην μείωση του κόστους είναι και η μέτρια ηχομόνωση, η οποία όντως υπάρχει, αλλά περισσότερο ακούγονται τα λάστιχα, που δεν πρόσεξα τι είναι, αλλά και στα δικά μου αιρκρος, που είχαν hankook και Bridgestone, είχαν θόρυβο, ενώ όταν έβαλα τα crossclimate 2, είχα μεγάλη μείωση στον θόρυβο κύλισης
Στο τέστ ντράιβ που είχα κάνει στο καινούργιο 3, είχα γράψει ότι μου είχε φανεί σκληρό το αυτοκίνητο. Ειδικά επειδή μιλάνε ότι έχει την νέα ανάρτηση.
Στο αιρκρος το μεγαλύτερο μεταξόνιο, ίσως και το διαφορετικό στήσιμο, κάνει την ανάρτηση πολύ άνετη και το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό στον δρόμο και στο ταξίδι.
Ο κινητήρας αρπάζει χαμηλά, προφανώς θα ψοφάει στα ψηλά, αλλά για ταχύτητες ΚΤΕΛ, είναι μια χαρά.
Τέλος το αυτοκίνητο είχε περίπου 150 χλμ ως τεστ ντράιβ και η κατανάλωση ήταν 7,4 λίτρα στον υπολογιστή ταξιδιού, έχει δύο.
Προφανώς με λογική οδήγηση θα βλέπεις εύκολα μέση κατανάλωση, όταν ανοίξει ο κινητήρας με το 6 μπροστά.
Σαν επιλογή για κάποιον που κάνει τα γνωστά 10000 χλμ με μέση κατανάλωση 7 λίτρα ήτοι κάπου 1200 ευρώ τον χρόνο και δεν ψήνεται για αυτόματο, μπορεί τα 3000 που κάνει παραπάνω το υβριδικό και τα 45 άλογα του, με κατανάλωση κάπου στα 6 λίτρα να μην τον συγκινούν και να έχει με 22000 ένα αυτοκίνητο με μεγάλους χώρους και μέτριες έως ικανοποιητικές επιδόσεις.
Και αυτό είναι το βασικότερο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου.
Μεγάλοι χώροι, καλός εξοπλισμός σε χαμηλή τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ενώ και σαν εμφάνιση είναι από αποδεκτό έως και όμορφο.
-
σουργελο στο δρομο....
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Λοιπόν αρχικά στην φωτογραφία υπάρχει ένα άτι που σας έγραψα, δίποδο, αλλά άμα είσαι χέητερ έχεις πρόβλημα όρασης...
Επίσης το αυτοκίνητο αυτό είναι το χειροκίνητο.
Το χειροκίνητο έχει συμβατικό χειρόφρενο και δεν υπάρχει χώρος για το υποβραχιόνιο.
Τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά που έχουν αυτόματο κιβώτιο, έχουν υποβραχιόνιο.
Στο εξωτερικό, περιμένουμε και εδώ, έχουμε πλέον 8 χρόνια 160000 χλμ εγγύηση και προφανώς τα προβλήματα που αναφέρονται, ΑΝ υπάρχουν δεν είναι σοβαρά, αφού δίνει τέτοιες εγγυήσεις.
Οπότε συνοπτικά οι μηχανικές εκδόσεις είναι 4.
Βενζίνης με 100 άλογα χειροκίνητο σε βασική και μεσαία έκδοση εξοπλισμού.
Υβριδικό με 145 άλογα αυτόματο σε μεσαία και πλούσια έκδοση εξοπλισμού.
Ηλεκτρική με 113 άλογα και στις 3 εκδόσεις εξοπλισμού με αυτονομία 320 χλμ και αναμένουμε
Ηλεκτρική με 136 άλογα με αυτονομία 400 χλμ, λογικά στις δύο ψηλότερες εκδόσεις.
Οσο εγώ μιλάω εσείς παραγγέλνετε...
Αλλα λεει ο διαμορφωτης .
Τρομερος σχεδιασμος παντως
Για δεκαετιες ειχαμε manual με τεμπελη αλλα τα τσακαλια της citroen δεν τα καταφεραν.Δεν πειραζει νεοι ειναι καποια στιγμη θα μαθουν να σχεδιαζουν αυτοκινητα. -
Η μεσαία έκδοση βγαίνει και βενζίνης και υβριδική και ηλεκτρική.
Στην βενζίνης δεν έχει υποβραχιόνιο, λόγω του μηχανικού χειρόφρενου. Στις άλλες δύο έχει, γιατί είναι αυτόματο και έχει ηλεκτρικό χειρόφρενο.
Προφανώς όπως υπάρχει έξτρα υποβραχιόνιο και για το παλαιό αιρκρος, που έχει μηχανικό χειρόφρενο, μπορεί να βγει και για το βενζίνης.
Σε άλλα νέα σήμερα μάθαμε ότι η νέα μπαταρία των 400 χλμ αυτονομίας και 136 ίππων θα ξεκινάει στην Γαλλία από 29400 ευρώ πριν την όποια επιδότηση, δηλαδή μόλις 2000 ευρώ παραπάνω από την μικρή μπαταρία των 113 ίππων.
Αναλογικά η μεσαία έκδοση θα είναι κάπου στα 31500 και αντίστοιχες τιμές έχουμε και εδώ σήμερα για την 113, οπότε αναλογικά κάπου εκεί θα είμαστε και εμείς.
Αν ισχύσει η επιδότηση του ΚΗ3 και στο μέλλον, μιλάμε για 24000 τιμή, που είναι ενδιαφέρουσα για τους φίλους της ηλεκτροκίνησης.
-
Εμένα με ενδιαφέρει η υβριδική έκδοση. Είναι αξιόπιστο το κιβώτιο; έχουμε καποιο feedback από τον όμιλο που το χρησιμοποιεί;
-
Τόσους χέητερς έχουμε εδώ.
Κάποιος θα σου πεί...
Οπως είδες δεν είπα...
Κάποιος θα ξέρει και θα σου πει...
-
Είδα το μικρό το c3 στον δρόμο και είναι πραγματικά εξαιρετικό ως πακέτο. Μικρο, ψηλό, τετράγωνο, ευρύχωρο, για εμένα όμορφο.
Εάν σχεδίαζα αυτοκίνητο γπολης για την Ελλάδα θα ήταν κάπως έτσι.
Ερωτηματικό παραμένει η αξιοπιστία
Αντίστοιχα εξαιρετικό σχεισαμαο έχει το vitara.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Τόσους χέητερς έχουμε εδώ.
Κάποιος θα σου πεί...
Οπως είδες δεν είπα...
Κάποιος θα ξέρει και θα σου πει...
Πες κι εσύ, Κρουζερ.
Θα είναι αξιόπιστο το ηλεκτροποιημένο διπλοσύμπλεκτο που βάζουν για πρώτη φορά; -
Εγώ βασίζομαι στις εγγυήσεις των εταιρειών.
Αν δεν βασιζόμουν θα έπαιρνα γερμανικά, που πάντα σου έλεγαν ότι φταίς για να βγεις από την εγγύηση...
Περιμένω να φέρει ο Σ την οκταετή εγγύηση και εδώ.
Αν και όπως μου είπαν από τα μαγαζιά, ότι αν την φέρει θα πρέπει να αυξηθεί η τιμή της εργατοώρας γιατί με 50 ευρώ που έχει σήμερα δεν θα βγαίνουν τα μαγαζιά, χωρίς να πουλάνε και ανταλλακτικά.
-
@piliourits said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Τόσους χέητερς έχουμε εδώ.
Κάποιος θα σου πεί...
Οπως είδες δεν είπα...
Κάποιος θα ξέρει και θα σου πει...
Πες κι εσύ, Κρουζερ.
Θα είναι αξιόπιστο το ηλεκτροποιημένο διπλοσύμπλεκτο που βάζουν για πρώτη φορά;Αυτό είναι το κιβώτιο.
https://punchpowertrain.com/products/dt2-edct-phev-48v/
Γενικά έχω παρατηρήσει ότι στις παρουσιάσεις τους δίνουν έμφαση στην αξιοπιστία. Και σε αυτό και σε άλλα κιβώτια που σχεδιάζουν. Το αναφέρουν χαρακτηριστικά στις παρουσιάσεις τους.
Δεν ξέρω όμως τι γίνεται στην πράξη.
-
@lap said in Citroen C3 Aircross 2024:
@piliourits said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Τόσους χέητερς έχουμε εδώ.
Κάποιος θα σου πεί...
Οπως είδες δεν είπα...
Κάποιος θα ξέρει και θα σου πει...
Πες κι εσύ, Κρουζερ.
Θα είναι αξιόπιστο το ηλεκτροποιημένο διπλοσύμπλεκτο που βάζουν για πρώτη φορά;Αυτό είναι το κιβώτιο.
https://punchpowertrain.com/products/dt2-edct-phev-48v/
Γενικά έχω παρατηρήσει ότι στις παρουσιάσεις τους δίνουν έμφαση στην αξιοπιστία. Και σε αυτό και σε άλλα κιβώτια που σχεδιάζουν. Το αναφέρουν χαρακτηριστικά στις παρουσιάσεις τους.
Δεν ξέρω όμως τι γίνεται στην πράξη.
Σύμφωνα με τη σελίδα, υπάρχει MildHEV και PluginHEV έκδοση, εκτός απ το συμβατικό κιβώτιο DT2.
Ποια απ τις δύο βάζουν σε αυτό που λένε "full hybrid"?
Η αξιοπιστία πιστεύω ότι εξαρτάται απ την αρχή λειτουργίας.
Εφόσον υπάρχουν υλικά τριβής, είναι θέμα χρόνου και σκισίματος απ τον χρήστη.Επίσης η πολυετής εγγύηση, κι αν έρθει δεν σημαίνει από μόνη της ότι "δεν πουλάω ανταλλακτικά". Ίσως σημαίνει ότι "δεν προλαβαίνω να πάρω σειρά για επισκευή εντός εγγύησης, υπάρχει σειρά αναμονής" όπως έκαναν με ιμάντες και καδένες. Και μετά τα απλά σέρβις συντήρησης χρεώνονται χρυσά, να βγουν τα νούμερα. Όπως μου χρέωσαν 160€ λάδια και φίλτρο το περασμένο φθινόπωρο στη Σιτροεν (μην αγγίζοντας τίποτα άλλο, 2 ώρες μέσα στο συνεργείο.
-
Το ίδιο απλώς με μικρότερο ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο είναι συνδεδεμένο πάνω στο κιβώτιο στην έξοδο προς το διαφορικό
Δηλαδή το plugin με το mild hybrid εχει το ίδιο σύστημα
Citroen C3 Aircross 2024