-
Πληροφορία για υψηλούς: Χώρος για τα πόδια του οδηγού πολύ περιορισμένος, περίπου όσο του απλού C3, η οριζόντια γραμμή μεταξύ Α και Β pillar με αναγκάζει να σκύβω στην έξοδο, η διαδρομή του τηλεσκοπικού τιμονιού είναι ελάχιστη με αποτέλεσμα τα χέρια μου να είναι σχεδόν τεντωμένα στο τιμόνι.
Εργονομικά θέματα λοιπόν, όχι για ψηλό που ψάχνει άνετη θέση οδήγησης.
Aν δεν χρειάζεσαι χώρους για τους πίσω και αποσκευών παίρνεις είτε το απλό c3, μην πω και το 2008 (που θεωρώ πιο άνετο από το c3 aircross αλλά δεν μου αρέσει οδηγικά).
-
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
Πληροφορία για υψηλούς: Χώρος για τα πόδια του οδηγού πολύ περιορισμένος, περίπου όσο του απλού C3, η οριζόντια γραμμή μεταξύ Α και Β pillar με αναγκάζει να σκύβω στην έξοδο, η διαδρομή του τηλεσκοπικού τιμονιού είναι ελάχιστη με αποτέλεσμα τα χέρια μου να είναι σχεδόν τεντωμένα στο τιμόνι.
Εργονομικά θέματα λοιπόν, όχι για ψηλό που ψάχνει άνετη θέση οδήγησης.
Aν δεν χρειάζεσαι χώρους για τους πίσω και αποσκευών παίρνεις είτε το απλό c3, μην πω και το 2008 (που θεωρώ πιο άνετο από το c3 aircross αλλά δεν μου αρέσει οδηγικά).
Και εγώ παρατηρούσα τώρα πόσο εχουν ξεχυλώσει την πόρτα των πίσω επιβατών...όποτε λογικό αυτό που γράφεις.
-
Εγώ δεν τα διαπίστωσα αυτά που γράφει παρότι είμαι 1,94 και 125 κιλά.
Απλά σε κάποιους αρέσει το γερμανικό στύλ οδήγησης με τα πόδια τεντωμένα, σε άλλους το γαλλικό με τα γόνατα λυγισμένα όπως κάθεσαι σε μια πολυθρόνα.
Οπως βέβαια το είδα στην έκθεση στο λίγο διάστημα που κάθισα μέσα, ενώ το 3 το έχω οδηγήσει.
Εννοείται ότι το ταξίδι για μένα με το γαλλικό στύλ είναι πολύ πιο άνετο από το γερμανικό, εκτός αν το γερμανικό είναι από Ε σεντάν και πάνω.
Τα άλλα είναι στενάχωρα.
Το ίδιο άνετο με το γαλλικό τρόπο ήταν και το οδήγημα στην ML 350 του 2005 που είχα τότε, αλλά άνετη είναι και η GLB που επίσης οδηγείς με λυγισμένα γόνατα.
-
@georgekn said in Citroen C3 Aircross 2024:
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
Πληροφορία για υψηλούς: Χώρος για τα πόδια του οδηγού πολύ περιορισμένος, περίπου όσο του απλού C3, η οριζόντια γραμμή μεταξύ Α και Β pillar με αναγκάζει να σκύβω στην έξοδο, η διαδρομή του τηλεσκοπικού τιμονιού είναι ελάχιστη με αποτέλεσμα τα χέρια μου να είναι σχεδόν τεντωμένα στο τιμόνι.
Εργονομικά θέματα λοιπόν, όχι για ψηλό που ψάχνει άνετη θέση οδήγησης.
Aν δεν χρειάζεσαι χώρους για τους πίσω και αποσκευών παίρνεις είτε το απλό c3, μην πω και το 2008 (που θεωρώ πιο άνετο από το c3 aircross αλλά δεν μου αρέσει οδηγικά).
Και εγώ παρατηρούσα τώρα πόσο εχουν ξεχυλώσει την πόρτα των πίσω επιβατών...όποτε λογικό αυτό που γράφεις.
Η πόρτα των πίσω επιβατών εξασφαλίζει σε συνδυασμό με το μεγάλο μεταξόνιο την άνετη είσοδο ψηλών επιβατών στο πίσω μέρος κάτι που σε ελάχιστα αυτοκίνητα το πετυχαίνεις.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Ηρθαν τα πρώτα.
Επιτέλους οι δρόμοι μας θα γίνουν ακόμα πιο άσχημοι!
-
Δεν γίνεται. Εχουν πλημμυρίσει ήδη τογιότα...
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Δεν γίνεται. Εχουν πλημμυρίσει ήδη τογιότα...
Με τα τογιότα ομόρφυναν, τώρα ασχημαίνουν πάλι. Κάποτε η Σιτροέν σχεδίαζε όμορφα αμάξια....πλέον μόνο η bmw μπορεί να την ξεπεράσει σε ασχήμια.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Απλά σε κάποιους αρέσει το γερμανικό στύλ οδήγησης με τα πόδια τεντωμένα, σε άλλους το γαλλικό με τα γό
Απλά το γερμανικό στυλ γίνεται γαλλικό αν τραβήξεις το κάθισμα μπροστά, το γαλλικό όμως δεν γίνεται γερμανικό αφού δεν πάει άλλο πίσω ...
Πέρα από αυτό και το γαλλικό (στριμωγμένο δηλαδή) στυλ να σου αρέσει, το να έχεις επιλογές (π.χ. θες λιγότερο λυγισμένα πόδια γιατί πιάστηκες) μόνο πλεονέκτημα είναι. -
Όταν μπορέσετε ενημερώστε με και για το ασιατικό και αμερικανικό κάθισμα οδηγού.
-
Οδήγηση θα κάνουμε ή το Καμασούτρα?
-
@george-0 said in Citroen C3 Aircross 2024:
Όταν μπορέσετε ενημερώστε με και για το ασιατικό και αμερικανικό κάθισμα οδηγού.
Το αμερικάνικο είναι το καλύτερο.
Βασικά είναι ένα γαλλικό σε 5μετρο και μεγαλύτερο αμάξι.
Καμία σχέση με την στάση υπόθετο των γερμανικών αρχαιολογιών...
Το ασιατικό είναι για μικρο
τσουκαμωμένους...Δεν το έχω δοκιμάσει, γιατί δεν χώρεσα να μπω...
-
Ατι καθαρόαιμο...
-
αηδια στο δρομο
-
Αηδία bitone
-
Πάντως κάτι άλλο έβγαζε φωτογραφία ο ταξιδευτής. Βρείτε το
-
Τα σκουπίδια στον δρόμο για να την πει στην δημαρχάρα που έχετε….
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Ηρθαν τα πρώτα.
Οι εικόνες από μέλος της ομάδας αιρκρος του ΦΒ.
Οπως βλέπουμε πρόκειται για το χειροκίνητο με τα 100 άλογα. Η έκδοση αυτή είναι η μεσαία PLUS, το χειροκίνητο δεν βγαίνει στην ΜΑΧ.
Η τιμή του με την έκπτωση των 600 ευρώ είναι στα 21400 για αμάξι λευκού χρώματος με μαύρη οροφή, ενώ κοντά στα 22000 για άλλο χρώμα.
Πιστεύω ότι και ως χειροκίνητο θα πουλήσει καλά σε αυτήν την τιμή για τους χώρους που έχει.
Τεμπελη δεν βλεπω
-
-
μαθετε μπαλιτσα... "η εταιρεια εχει δει οτι ο κοσμος δεν το χρειαζεται και δεν το βαζει για να μειωσει το κοστος"
-
@dettol said in Citroen C3 Aircross 2024:
μαθετε μπαλιτσα... "η εταιρεια εχει δει οτι ο κοσμος δεν το χρειαζεται και δεν το βαζει για να μειωσει το κοστος"
η σύζυγος δεν αγοράζει αυτοκίνητο χωρίς
Citroen C3 Aircross 2024