-
Πιο ποιοτικο, γρήγορο οικονομικό από το yaris. Γιατί δεν το αγοράζει κανεις;
-
Η τιμή του. Ειναι σε όλα καλύτερο
-
κι σίγουρα καλύτερο ποιοτικά από yaris cross. Πιθανόν καλύτερο κι επί του συνόλου
-
Αν μπορούσαμε να απαντήσουμε σε αυτό θα μας είχε προσλάβει η Honda
Δεν νομίζω ότι είναι φθηνότερο, τουλάχιστον στις βασικές εκδόσεις, στο τεστ συγκρίνει τις κορυφαίες.
Επίσης το jazz δεν έχει το μάτσο λουκ του Yaris Cross
Είναι περισσότερο κοντά στα παλιότερα πολυμορφικά
Επίσης η honda δεν μπορεί να παράγει στους ρυθμούς της ηγέτιδας Toyota
-
@κοιτάσματα said in Jazz vs yaris:
Πιο ποιοτικο, γρήγορο οικονομικό από το yaris. Γιατί δεν το αγοράζει κανεις;
Αρκετά καλύτερο αμάξι από το Γιάρις, σαφώς. Αλλά και πολύ πιο ακριβό με πιο "δύσκολη" εισαγωγική. Μιλάμε για το Jazz Crosstar, γιατι αυτό ειναι ανταγωνιστικό του Γιάρις Κρος. Όταν λοιπόν ξεκινάει από τις €29.000, αυτομάτως βγαίνει εκτός όλων όσων ψάχνουν αυτοκίνητα στις €22-26.000.
-
Δεν το αγοράζει "κανείς" για τους ίδιους λόγους που σχεδόν "κανείς" δεν αγοράζει και Civic ή τα υπόλοιπα μοντέλα της Χοντα, και θα πουλάει περισσότερα υβριδικά όχι μόνο η πρωταθλήτρια τογιότα αλλά και η Νισσαν, η Ρενό κι όπου να ναι μέχρι κι η ...Σιτροεν, για να μην πούμε για τα MG.
Βλέπω υβριδικά Τιχουαν και Κουγκα στο δρόμο, πιο συχνά από Χοντα...
Κι ας παραδέχονται όλοι ως τα "καλύτερα" τα Χοντα. -
@piliourits said in Jazz vs yaris:
Δεν το αγοράζει "κανείς" για τους ίδιους λόγους που σχεδόν "κανείς" δεν αγοράζει και Civic ή τα υπόλοιπα μοντέλα της Χοντα, και θα πουλάει περισσότερα υβριδικά όχι μόνο η πρωταθλήτρια τογιότα αλλά και η Νισσαν, η Ρενό κι όπου να ναι μέχρι κι η ...Σιτροεν, για να μην πούμε για τα MG.
Βλέπω υβριδικά Τιχουαν και Κουγκα στο δρόμο, πιο συχνά από Χοντα...
Κι ας παραδέχονται όλοι ως τα "καλύτερα" τα Χοντα.Δε τα παραδέχονται,είναι καλύτερα τα honda από όλα αυτά που αναφέρεις
-
Η χόντα έχει αρκετές αποτυχίες στο ενεργητικό της, ίσως τις περισσότερες από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή, τουλάχιστον τα τελευταία 20-25 χρόνια σε Ευρώπη. Οι αποτυχίες της συνοψίζονται συνήθως σε ένα εκ των δύο: είτε δεν μπορεί να βάλει καν τα αυτοκίνητά της στην αγορά . (Ενδεικτικά Λόγκο, Άκκορντ, Λέτζεντ, ΝΣΧ), είτε δεν μπορεί να πάρει αυτά που θα ήθελε σε χρηματικούς όρους, ενδεικτικά οι εκπτώσεις που κάνει αφού έχει φάει ξύλο και κοιτάει τα στοκαριζμένα απούλητα.
-
@dstou said in Jazz vs yaris:
Η χόντα έχει αρκετές αποτυχίες στο ενεργητικό της, ίσως τις περισσότερες από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή, τουλάχιστον τα τελευταία 20-25 χρόνια σε Ευρώπη. Οι αποτυχίες της συνοψίζονται συνήθως σε ένα εκ των δύο: είτε δεν μπορεί να βάλει καν τα αυτοκίνητά της στην αγορά . (Ενδεικτικά Λόγκο, Άκκορντ, Λέτζεντ, ΝΣΧ), είτε δεν μπορεί να πάρει αυτά που θα ήθελε σε χρηματικούς όρους, ενδεικτικά οι εκπτώσεις που κάνει αφού έχει φάει ξύλο και κοιτάει τα στοκαριζμένα απούλητα.
Χεσμενη την έχει την αγορά της Ευρώπης όπως και η mazda
ΗΠΑ,Κίνα,Ινδία,ιαπωνια -
Ο βασικός λόγος που κάποια αμάξια δεν πουλάνε θεωρώ είναι ότι είμαστε μια φτωχή χώρα.
Όταν κάποιος κάνει υπέρβαση στον προϋπολογισμό του για να αγοράσει το yaris, οι 2,3, 5 χιλιάδες ευρώ, δεν ξέρω πόσο ακριβώς, κάνουν ακατόρθωτο να αγοράσει κάτι καλύτερο.
Ένας άλλος λόγος μπορεί να είναι ότι πολλές φορές κάνουμε ότι κάνουν οι άλλοι, γιατί πιστεύουμε ότι κάτι θα ξέρουν.. Σε κάθε χώρα υπάρχουν τα αγαπημένα του κόσμου.
Ο αριθμός των πωλήσεων δε λέει τίποτα για το ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο.
Το καλύτερο είναι αυτό που σε ικανοποιεί για τα χρήματα που μπορείς να διαθέσεις.
-
Δηλαδή άμα έκανε π.χ. 800.000 πωλήσεις, όπως η Χιουντάι ή η Τουότα στην εε στις τιμές που ήθελε, θα την πείραζε?
Είναι απλά τα πράγματα, οι Χονταίοι λειτουργούν σαν αυτιστικοί, δεν λαμβάνουν τα μηνύματα του περιβάλλοντος, ή τα λαμβάνουν επιλεκτικά.Πείτε μου 1 (ολογράφως μία) επιτυχία της Χόντα στην ευρώπη τα τελευταία 30 χρόνια.
Για αρχή θα σου γράψω 10+ αποτυχίες της την ίδια χρονική περίοδο.
3-4 γενιές Άκκορντ
Λόγκο
Ινσάιτ
Πρέλιουντ
ΝΣΧ
Τζαζ τωρινό
Λέτζεντ
diesel Earth dreams technology (κοιμάμαι και ονειρεύομαι)
N1
'Άδειασμα' από την Ρόβερ, στην οποία έκανε μια τρύπα στο νερό για 15 χρόνια (αυτό της βγήκε σε καλό βέβαια, αλλά εν τη απουσία της)Εκτός αν πιστεύουμε ότι υπάρχει κάποιος που να αρέσκεται στο να τρώει διαρκώς τα μούτρα του και να δαπανά πόρους χωρίς αντίκρισμα...
-
Υπάρχει και άλλη αγορά στην Ευρώπη για την Honda
MotoGP - Η Honda θέλει το 30% των πωλήσεων μοτοσυκλετών στην Ευρώπη!
-
Και αυτή είναι που σώζει την παρτίδα. Για να περίμενε να κάνει σεφτέ μόνο από τα αμάξια, και να δείτε για πότε θα συνερχόταν.
-
@dstou said in Jazz vs yaris:
Δηλαδή άμα έκανε π.χ. 800.000 πωλήσεις, όπως η Χιουντάι ή η Τουότα στην εε στις τιμές που ήθελε, θα την πείραζε?
Είναι απλά τα πράγματα, οι Χονταίοι λειτουργούν σαν αυτιστικοί, δεν λαμβάνουν τα μηνύματα του περιβάλλοντος, ή τα λαμβάνουν επιλεκτικά.Πείτε μου 1 (ολογράφως μία) επιτυχία της Χόντα στην ευρώπη τα τελευταία 30 χρόνια.
Για αρχή θα σου γράψω 10+ αποτυχίες της την ίδια χρονική περίοδο.
3-4 γενιές Άκκορντ
Λόγκο
Ινσάιτ
Πρέλιουντ
ΝΣΧ
Τζαζ τωρινό
Λέτζεντ
diesel Earth dreams technology (κοιμάμαι και ονειρεύομαι)
N1
'Άδειασμα' από την Ρόβερ, στην οποία έκανε μια τρύπα στο νερό για 15 χρόνια (αυτό της βγήκε σε καλό βέβαια, αλλά εν τη απουσία της)Εκτός αν πιστεύουμε ότι υπάρχει κάποιος που να αρέσκεται στο να τρώει διαρκώς τα μούτρα του και να δαπανά πόρους χωρίς αντίκρισμα...
Σε όλα αυτά που αναφέρεις έχεις στοιχεία ότι οι πωλήσεις ήταν κατώτερες του στόχου που έθεσε η εταιρεία η τα αναφέρεις επειδή δε τα βλέπεις στην Αθήνα;
-
@dimitrioskosmas said in Jazz vs yaris:
@dstou said in Jazz vs yaris:
Η χόντα έχει αρκετές αποτυχίες στο ενεργητικό της, ίσως τις περισσότερες από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή, τουλάχιστον τα τελευταία 20-25 χρόνια σε Ευρώπη. Οι αποτυχίες της συνοψίζονται συνήθως σε ένα εκ των δύο: είτε δεν μπορεί να βάλει καν τα αυτοκίνητά της στην αγορά . (Ενδεικτικά Λόγκο, Άκκορντ, Λέτζεντ, ΝΣΧ), είτε δεν μπορεί να πάρει αυτά που θα ήθελε σε χρηματικούς όρους, ενδεικτικά οι εκπτώσεις που κάνει αφού έχει φάει ξύλο και κοιτάει τα στοκαριζμένα απούλητα.
Χεσμενη την έχει την αγορά της Ευρώπης όπως και η mazda
ΗΠΑ,Κίνα,Ινδία,ιαπωνιαΤέτοιες δηλώσεις πρέπει να μπορούν να στηριχθούν κάπου.
Η Mazda το 2024 έκανε περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη από ότι στην Ιαπωνία.
Διπλάσιες πωλήσεις στην Ευρώπη από ότι στην Κίνα.Mazda Production and Sales Results for December 2024 and for January through December 2024
Αλλά ναι, έχει χεσμένη την Ευρώπη επείδη με τα 2-2,5 λίτρα δεν μπορούν να αγοράσουν μάζντα στην μπανανία της Ευρώπης...
@dstou said in Jazz vs yaris:
Δηλαδή άμα έκανε π.χ. 800.000 πωλήσεις, όπως η Χιουντάι ή η Τουότα στην εε στις τιμές που ήθελε, θα την πείραζε?
Είναι απλά τα πράγματα, οι Χονταίοι λειτουργούν σαν αυτιστικοί, δεν λαμβάνουν τα μηνύματα του περιβάλλοντος, ή τα λαμβάνουν επιλεκτικά.Πείτε μου 1 (ολογράφως μία) επιτυχία της Χόντα στην ευρώπη τα τελευταία 30 χρόνια.
Για αρχή θα σου γράψω 10+ αποτυχίες της την ίδια χρονική περίοδο.
3-4 γενιές Άκκορντ
Λόγκο
Ινσάιτ
Πρέλιουντ
ΝΣΧ
Τζαζ τωρινό
Λέτζεντ
diesel Earth dreams technology (κοιμάμαι και ονειρεύομαι)
N1
'Άδειασμα' από την Ρόβερ, στην οποία έκανε μια τρύπα στο νερό για 15 χρόνια (αυτό της βγήκε σε καλό βέβαια, αλλά εν τη απουσία της)Εκτός αν πιστεύουμε ότι υπάρχει κάποιος που να αρέσκεται στο να τρώει διαρκώς τα μούτρα του και να δαπανά πόρους χωρίς αντίκρισμα...
Μια χαρά ήταν τα diesel, αλλά όπως και η Toyota είδαν που θα πάει το πράμα, έγινε και το dieselgate και την κάνανε.
-
Ευρώπη 450 μύρια 175.000 πωλησεις
Ιαπωνία 120 μύρια 141.000 πωλησεις
Πληθυσμος -
Κίνα;
Πόσος πληθυσμός, πόσες πωλήσεις; -
Γράψε λάθος για Κίνα
Ευρώπη, Ιαπωνία,βόρεια Αμερική Ισχύουν απολυτα -
Η Honda δεν ασχολείται με την Ευρώπη. Στις ΗΠΑ για παράδειγμα το υβριδικό Civic βραβεύτηκε για το 2025 ως North America Car of the Year. Μάλιστα η μεταπωλητική αξία λόγω αξιοπιστίας είναι στα ύψη. Οι συγγενείς μου εκεί μου λένε ότι βλέπεις παντού Honda και Mazda.
-
Κάποτε ήμασταν φόρουμ αυτοκινήτων, Μιλούσαμε για γκάζια, στρίψιμο κλπ. Τώρα η συζήτηση είναι για τις πωλήσεις. Κατάντια...
Jazz vs yaris