-
Για τα περί βρουμ βρουμ, αισθήσεων και παραισθήσεων ...
Έχοντας κάνει το αγροτικό μου "τις καλές μέρες" σε πολύστροφα ατμοσφαιρικά με χειροκίνητα σασμάν δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι ο απρόσωπος χαρακτήρας των σύγχρονων ηλεκτρικών σχετίζεται με την μουγκαμάρα τους. Στο κάτω κάτω υπάρχουν και οι ήχοι κονσέρβα τύπου playstation (και όχι μόνον, εσχάτως).
Δεν βλέπω δηλαδή το πώς ένα θηριώδες σύγχρονο τουρμπάτο dsg τίγκα στα ηλεκτρονικά θα πρέπει να θεωρείται, εξ ορισμού, τόσο δα συμμετοχικότερο από ένα 4κινητο Tesla Model 3. Κατά την γνώμη μου, όχι, ΔΕΝ είναι.
Για μένα το πρόβλημα εστιάζεται κύρια στο αυξημένο βάρος και την κατανομή του, τις ρυθμίσεις σε τιμόνι/ανάρτηση και, κυρίως, στα περισσότερο έξυπνα από τον ίδιο τον οδηγό ηλεκτρονικά που πλέον κάνουν τα πάντα πριν-από-αυτόν-για-αυτόν - πρόβλημα που διατρέχει οριζοντίως τα σύγχρονα αμάξια ανεξαρτήτως τύπου και τεχνολογίας μοτέρ.
Πάντως η αίσθηση ότι σε δημόσιο δρόμο, σε πλάτος μιας λωρίδας σε μικτή διαδρομή και σε σύνηθες ελληνικό οδόστωμα ένα 4κινητο Tesla Model 3 μπορεί να ακολουθήσει αξιοπρεπώς και χωρίς δράματα (ακόμα και με κυριλέ one-pedal) πρακτικά οποιοδήποτε θερμικό δεν ξέρω εάν θα πρέπει να φέρει χαμόγελα ή αμηχανία σε όσους δηλώνουμε [και ίσως ακόμα είμαστε] αθεράπευτοι petrolheads.
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Δεν χρειάζεται κανένας θόρυβος για να γουστάρεις... Υποκατάστατα σαν τι γάβγισμα αντί για δάγκωμα ....
Τα κανονίζει όλα η αδρεναλίνη όταν σε εκτοξεύει η ροπακλα του ηλεκτρικού και τα 283 τουλάχιστον άλογα.Η μιση χαρά οταν βλέπω ειδικη στο ραλλυ ακροπολις είναι στον ήχο πάντως ότι και να λέτε
τωρα από εκει και πέρα εχω πει την αποψη μου για σουπερκαρ και παλια ιστορικα αυτοκίνητα
Σε νορμαλ αυτοκίνητα ακόμα και σπορ είμαι ξεκαθαρα υπερ των ηλεκτρικων, δεν θα έπαιρνα ξανα κατι αλλο.
-
@cirus said in TESLA FORUM:
Η μιση χαρά οταν βλέπω ειδικη στο ραλλυ ακροπολις είναι στον ήχο πάντως ότι και να λέτε
Ναι αλλά τα θερμικά δεν κάνουν εντυπωσιακά ίιιιουυυυ! ίιιιουυυυ!
-
εγω θα πω το εξης, βρειτε τα χρηματα να αγορασετε σουπερκαρ και μετα πιστευω οτι ολο και κατι κοντα στα γουστα σας θα επιλεξετε. Δεν νομιζω να σας κακολογησει κανεις αν παρετε ηλεκτρικο αντι για βρουμ-βρουμ θερμικο
Και να σας κακολογησει, αντε μην φατε βραδινο εκεινο το βραδυ απο την στενοχωρια σας.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
Η μιση χαρά οταν βλέπω ειδικη στο ραλλυ ακροπολις είναι στον ήχο πάντως ότι και να λέτε
Ναι αλλά τα θερμικά δεν κάνουν εντυπωσιακά ίιιιουυυυ! ίιιιουυυυ!
sorry αλλα δεν θα στηνομουν να δω live κατι τετοιο μαζι με φίλους και μπυρες , πολύ ξενερωτο οσο και γρηγορο να ειναι
αν είναι να μου το χαριζες να το οδηγουσα είμαι μεσα αλλα να παω να το δω μπα
-
@cirus said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
Η μιση χαρά οταν βλέπω ειδικη στο ραλλυ ακροπολις είναι στον ήχο πάντως ότι και να λέτε
Ναι αλλά τα θερμικά δεν κάνουν εντυπωσιακά ίιιιουυυυ! ίιιιουυυυ!
sorry αλλα δεν θα στηνομουν να δω live κατι τετοιο μαζι με φίλους και μπυρες , πολύ ξενερωτο οσο και γρηγορο να ειναι
αν είναι να μου το χαριζες να το οδηγουσα είμαι μεσα αλλα να παω να το δω μπα
Ελα ακου εδω να συνελθεις τωρα...
Youtube Video -
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
Η μιση χαρά οταν βλέπω ειδικη στο ραλλυ ακροπολις είναι στον ήχο πάντως ότι και να λέτε
Ναι αλλά τα θερμικά δεν κάνουν εντυπωσιακά ίιιιουυυυ! ίιιιουυυυ!
sorry αλλα δεν θα στηνομουν να δω live κατι τετοιο μαζι με φίλους και μπυρες , πολύ ξενερωτο οσο και γρηγορο να ειναι
αν είναι να μου το χαριζες να το οδηγουσα είμαι μεσα αλλα να παω να το δω μπα
Ελα ακου εδω να συνελθεις τωρα...
Α ΝΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ
-
ανεξαρτητα απο τις προτιμησεις του καθενος και τα βιωματα, οπως σωστα ανεφερε ο cirus,
μας χαλουσε απο αποψη θεαματος κατι τετοιο; -
@dettol said in TESLA FORUM:
Στο τελευταιο update, ευπροσδεκτη η μεταφορα του battery health test σε πιο προσβασιμο σημειο, αλλα με ενοχλησε φοβερα η προσθηκη δεκαδικου αριθμου στις καταναλωσεις στο πινακακι. Μπερδευει πολυ την κατασταση και γεμιζει αριθμους ο χωρος. Για μια εταιρεια που ενδιαφερεται γενικα για interface θεωρω οτι ηταν πολυ λαθος επιλογη.
Ας το εβαζαν στην οθονη που δειχνει αποκλειστικα τα trips (οταν πατας το πινακακι) και οχι χυμα εκει. Ακομα και απο χρηστικη μερια δεν βλεπω αναγκη για την υποδιαστολη. Αντε δηλαδη να ενδιαφερομαστε για το αν εχουμε κανει 95.5 αντι για 95.8km στο ταξιδι μας, αλλα κανενας δεν ενδιαφερεται αν εχει καταναλωση 19.34 ή 19.39kwh/100kmΜπήκε τέτοια μαλακια ;
Έλεος ! -
@argyn said in TESLA FORUM:
Για τα περί βρουμ βρουμ, αισθήσεων και παραισθήσεων ...
Για μένα το πρόβλημα εστιάζεται κύρια στο αυξημένο βάρος και την κατανομή του, τις ρυθμίσεις σε τιμόνι/ανάρτηση και, κυρίως, στα περισσότερο έξυπνα από τον ίδιο τον οδηγό ηλεκτρονικά που πλέον κάνουν τα πάντα πριν-από-αυτόν-για-αυτόν - πρόβλημα που διατρέχει οριζοντίως τα σύγχρονα αμάξια ανεξαρτήτως τύπου και τεχνολογίας μοτέρ.
Και αυτό διότι είσαι μιας ηλικίας και έχεις ωσ δεδομένη μια σχολή οδήγησης!
Η νέα σχολή της αυτοκίνησης, έχει μεγαλύτερη μεν μάζα αλλά πολυυυυυυ πιο χαμηλό κέντρο βάρους! Οπότε είναι κάτι το διαφορετικό σε αίσθηση αλλα το ίδιο ή και περισσότερο πιο αποδοτικό
-
@dettol said in CarTalk.gr:
Αν το βρίσκεις ενδιαφέρουσα ιδέα, όταν και νιώσεις έτοιμος να γράψεις κάτι τέτοιο λόγω του χρόνου που θα έχεις περάσει με το αμάξι, θα ήθελα να διαβάσω την ένα συγκριτικό tesla vs αλλά ηλεκτρικά.
Εσυ έχεις οδηγήσει πολλά μοντέλα όλων των εταιρειών και λόγω επαγγέλματος είσαι ικανός να εκφέρεις μια εμπεριστατωμένη άποψη. Να είμαι ειλικρινής, θα με ενδιέφερε περισσότερο η συνολική εμπειρία χρήσης (οικοσύστημα, app κτλπ) παρά επιταχύνσεις και επιδόσεις (αν και σίγουρα κάποιους θα τους ενδιαφέρουν και αυτά).
Προφανώς, για να επιλέξουμε αυτήν την μάρκα, θεωρούμε ότι τη δεδομένη χρονική στιγμή και στα χρήματα που ζητούσε, ήταν η ιδανική επιλογή για τις ανάγκες μας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι υστερεί σε κάποια σημεία σε σχέση με τον ανταγωνισμό.Πολύ ευχαρίστως. Προφανώς θα υπάρξει αναλυτική δημοσίευση κάποια στιγμή. Για την ώρα να πω ότι είναι φανταστική η όλη φάση, προφανώς με την εξαίρεση των τεσσάρων AC φορτιστών στο Κιάτο.
Η βραδινή σούκο είναι υπεραρκετή κάθε 4-5 μέρες, δίνει 3 kWh και δε θέλω τίποτα παραπάνω. Φορτώνει 5% την ώρα. Με καλύπτει πολύ άνετα για ό,τι θέλω να κάνω. Εντάξει, αν τύχει να γυρίσω άδειος από ταξίδι και να πρέπει να φύγω το επόμενο πρωί, ίσως να έχω πρόβλημα. Αλλά και πάλι, στα 5' από το σπίτι έχω ΔΕΗ 11άρηδες. Και να το βάλω μια φορά τον χρόνο σε αυτούς, τι έγινε;Η όλη εμπειρία είναι καταπληκτική, σε βαθμό που σκέφτομαι να σταματήσω τις δοκιμές των δημοσιογραφικών. Γιατί μπορεί εσείς να απολαμβάνετε ένα καλογραμμένο άρθρο με πράγματα που δεν αναφέρει κανείς άλλος, αλλά για μένα είναι αρκετές εργατοώρες: Βάλε παραλαβή, επιστροφή, φωτογράφιση, επεξεργασία φωτογραφιών, πίνακες, λεζάντες και καμιά 1.800αριά λέξεις στο ενδιάμεσο. Ένα 10ωρο μες στο νερό. Τέλος πάντων, προς το παρόν θα μείνω πέντε εβδομάδες με το Tesla, ελπίζω να το βαρεθώ λίγο. Πιο σωστά, να το συνηθίσω, ώστε να μου ξαναλείψουν οι δοκιμές.
Λατρεύω ότι είναι ξεχειλισμένο από εξοπλισμό. Έχοντας συνηθίσει τα δημοσιογραφικά, έχω κακομάθει. Μου αρέσει που έχει πέντε θερμαινόμενα καθίσματα. Μου αρέσει το τιμόνι που ζεσταίνεται. Μου αρέσει που διαβάζει από το κινητό ότι είμαι εγώ και είναι όλα στα μέτρα μου όταν μπαίνω μέσα, με εξαίρεση τον κεντρικό καθρέπτη. Μου αρέσει που ανάβω τη θέρμανση 5' το πρωί πριν μπω και είναι έτοιμο. Μου αρέσει που ανοίγει το πορτ-μπαγκάζ ηλεκτρικά. Που έχει δερμάτινα καθίσματα. Που η όλη εμπειρία γίνεται πιο αγχολυτική με τον υπολογιστή του αυτοκινήτου. Είχε προβλέψει ότι θα φτάσω με 29% στον προορισμό μου στο πρώτο μας ταξίδι, μάλλον το πήγα λίγο πιο ήρεμα κι έφτασα με 30%. Μιλάμε για τόση ακρίβεια. Την ήξερα, αλλά είναι αλλιώς να τη ζεις στο δικό σου.
Μου λείπει που δεν έχω το τετρακίνητο; Το ότι είναι μόνο πισωκίνητο είναι ωραίο για τα γούστα μου, που έχω συνυπάρξει με τρία Miata και πολλές δεκάδες επισκέψεις στην πίστα. Γυρίζει λίγο την ουρά του όποτε το σανιδώσω. Καλά, μιλάμε περισσότερο για ίσιωμα του τιμονιού, όχι για πλαγιολίσθηση. Ίσως μελλοντικά πάρω τα SEXY buttons για να μπορώ να στείλω τα ηλεκτρονικά για ύπνο και να απολαμβάνω πλήρως ένα πισωκίνητο 300 ίππων. Αλλά δεν ξέρω ακόμα τι γίνεται με την εγγύηση και είμαι επιφυλακτικός.
Το γκάζι δε μου λείπει, γιατί το σημαντικό σε ένα ηλεκτρικό είναι η αστραπιαία απόκριση. Όχι τόσο η ωμή ισχύς. Και η απόκριση είναι κι εδώ ακαριαία. Με το που αρχίσουν να πάλλονται τα πορτοκαλί φανάρια, ότι το κεντρικό φανάρι θα γίνει πορτοκαλί σε λίγο, ένα γενναίο πάτημα του γκαζιού κι έχω περάσει. Τα ηλεκτρικά είναι "πορτοκαλί killers".
Το app είναι πολύ χρηστικό, το μόνο που μου τη σπάει είναι ότι ενώ εγώ είμαι ο κεντρικός χρήστης, η σύζυγος μπορεί από το κινητό της να δει πού είμαι, με πόσα πάω, πόση μπαταρία έχω, τι έχω επιλέξει ως προορισμό, πότε θα φτάσω εκεί, με πόση μπαταρία, τι μουσική ακούω. Δεν ξέρω αν μπορεί και να μου την αλλάξει. Θεωρώ ότι αυτά έπρεπε να μπορεί να τα κάνει μόνο ο κεντρικός χρήστης. Από την άλλη, επειδή δεν κάνω αταξίες, δεν πολυσκάω κιόλας. Ίσα-ίσα που έχω γλιτώσει κάποια τηλεφωνήματα του στιλ "πού είσαι", "σε πόση ώρα θα έρθεις".
Βλέπω ότι το βασικό Renegade ξεκινά από τα €28.900 και σκέφτομαι τι αμαξάρα πήρα με 29 χιλιάρικα. Το μόνο που του λείπει ουσιαστικά σε σχέση το καινούργιο είναι μια πιο άνετη ανάρτηση μέσα στην πόλη. Αλλά δεν είναι κάτι που δε συνηθίζεται, όπως πολύ ορθά μου έγραφε ο Απολυμαντικός σε κατ' ιδίαν συζητήσεις μας πριν την αγορά.
ΥΓ. Ασύγκριτη η αίσθηση να ξυπνάς το πρωί και το αυτοκίνητο να είναι έτοιμο, φουλαρισμένο (στο 80%) και να μην ασχολείσαι με το βενζινάδικο. Ειδικά για την Κεφαλονιά, όπου περνώ περίπου δύο μήνες τον χρόνο, θα αποδειχθεί βάλσαμο. Γιατί εκεί το μοναδικό πρατήριο υγραερίου είναι στα 45 χλμ και καταλήγω να καίω πανάκριβη (υπολογίστε +10-15 λεπτά σε σχέση με την ηπειρωτική Ελλάδα) 95άρα, ενώ τώρα θα είναι κάθε πρωί γεμάτο. Και θα τα πληρώνει ο πεθερός, Λαπ πατώνεις;
-
like για την αναφορά στα Miata
-
Γιατί; Τα υπόλοιπα δε σε συγκίνησαν ωρέ;
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Το app είναι πολύ χρηστικό, το μόνο που μου τη σπάει είναι ότι ενώ εγώ είμαι ο κεντρικός χρήστης, η σύζυγος μπορεί από το κινητό της να δει πού είμαι, με πόσα πάω, πόση μπαταρία έχω, τι έχω επιλέξει ως προορισμό, πότε θα φτάσω εκεί, με πόση μπαταρία, τι μουσική ακούω. Δεν ξέρω αν μπορεί και να μου την αλλάξει. Θεωρώ ότι αυτά έπρεπε να μπορεί να τα κάνει μόνο ο κεντρικός χρήστης. Από την άλλη, επειδή δεν κάνω αταξίες, δεν πολυσκάω κιόλας. Ίσα-ίσα που έχω γλιτώσει κάποια τηλεφωνήματα του στιλ "πού είσαι", "σε πόση ώρα θα έρθεις".
Αυτό άραγε το ξέρουν οι ιδιοκτήτες του και έχει γίνει γνωστό στους υποψήφιους αγοραστές του ?
-
Έχουν να κλείσουν σπίτια...
-
Τα ειπες ολα!
Wallbox θα πρεπει να μπει καποια στιγμη και πραγματικα σου λυνει τα χερια. Δεν ειναι μονο το παραδειγμα που εθεσες, αλλα και οτι μπορεις να εισαι για καθημερινη χρηση γυρω στο 50-60% και γρηγορα, να "φουλαρεις" αν θελησεις να φυγεις. Ναι, υπαρχουν οι 11αρηδες τριγυρω, αλλα οταν εχεις συνηθισει να ανεφοδιαζεσαι σπιτι σου, αυτην την φοβερη ευκολια, σιγα μην τρεχεις στα σουπερμαρκετ. Επισης, ειναι ενα ακομα θεμα. Δεν γνωριζω την καθημερινοτητα σου, αλλα οι περισσοτεροι "κλασσικοι" εργαζομενοι (σπιτι-δουλεια-σπιτι) φορτιζουν το βραδυ. Με τα νεα μετρα, το "νυχτερινο"/μειωμενο τιμολογιο εχει συρρικνωθει στις 3 ωρες το χειμωνα και 2 ωρες το καλοκαιρι. Αλλα ειναι να μπορεις να τσιμπας 22kwh με μειωμενο και αλλο πχ 6kwh (οπως υποθετω οτι ειναι το οριο μιας σουκο).Με τα υπολοιπα μελη της οικογενειας μου εχουμε κανει share location μεσω google maps, εδω και χρονια, οποτε δεν με απασχολουν τετοια θεματα.
Εχε υποψιν σου οτι τρεχει προσφορα 20% στα s3xy για αλλες δεκα ημερες, απο το επισημο σαιτ. Θεωρω οτι πραγματικα αξιζουν τα χρηματα τους και εχεις το πλεονεκτημα οτι επειδη εχεις "παλιο", εγκαθισταται ο commander πανευκολα (ακομα και εγω ο αμπαλος το εκανα με ευκολια).
Σχετικα με το awd εχω μπλεχτει αρκετα. Ειδα καποια στιγμη ενα βιντεο οπου φαινοταν ποτε ειναι ενεργος καθε κινητηρας και στο 95+% το αμαξι (awd) συμπεριφεροταν ως πισωκινητο. Εκανα ιδια (πιο μικρη σε διαρκεια δοκιμη) και εγω με το s3xy και διαπιστωσα τα ιδια. Ισως μονο αν το σανιδωσεις ή αν διαπιστωσει το οχημα απωλεια προσφησης, ενεργοποιειται ο μπροστινος κινητηρας. Αντιθετως, το regen γινεται κυριως απο μπροστα. Αυτο το υποθετω διοτι μετα απο (εστω και μικρες) διαδρομες, η θερμοκρασια του μπροστινου στατορα ειναι ΠΟΛΥ μεγαλυτερη απο του πισω. Λογικο και αυτο.
Στα 40-45 που κανει καινουριο ειναι vfm, στα 29 που το πηρες, ειναι αδιανοητη η συγκριση με οτιδηποτε ηλεκτρικο κυκλοφορει αυτην τη στιγμη (αρκει να αντεχεις εσυ και το γκαραζ σου το μεγεθος).
-
@criuser said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Το app είναι πολύ χρηστικό, το μόνο που μου τη σπάει είναι ότι ενώ εγώ είμαι ο κεντρικός χρήστης, η σύζυγος μπορεί από το κινητό της να δει πού είμαι, με πόσα πάω, πόση μπαταρία έχω, τι έχω επιλέξει ως προορισμό, πότε θα φτάσω εκεί, με πόση μπαταρία, τι μουσική ακούω. Δεν ξέρω αν μπορεί και να μου την αλλάξει. Θεωρώ ότι αυτά έπρεπε να μπορεί να τα κάνει μόνο ο κεντρικός χρήστης. Από την άλλη, επειδή δεν κάνω αταξίες, δεν πολυσκάω κιόλας. Ίσα-ίσα που έχω γλιτώσει κάποια τηλεφωνήματα του στιλ "πού είσαι", "σε πόση ώρα θα έρθεις".
Αυτό άραγε το ξέρουν οι ιδιοκτήτες του και έχει γίνει γνωστό στους υποψήφιους αγοραστές του ?
Η γυναίκα δεν μπαίνει καν στο δικό μου αμάξι. Πόσο μαλλον να το οδηγήσει.
Εγώ αντίθετα στο vw έχω την εφαρμογη στο κινητό μου και βλέπω.
Αυτά τα κανονιζεις εγκαίρως. -
@dettol said in TESLA FORUM:
Τα ειπες ολα!
Wallbox θα πρεπει να μπει καποια στιγμη και πραγματικα σου λυνει τα χερια. Δεν ειναι μονο το παραδειγμα που εθεσες, αλλα και οτι μπορεις να εισαι για καθημερινη χρηση γυρω στο 50-60% και γρηγορα, να "φουλαρεις" αν θελησεις να φυγεις. Ναι, υπαρχουν οι 11αρηδες τριγυρω, αλλα οταν εχεις συνηθισει να ανεφοδιαζεσαι σπιτι σου, αυτην την φοβερη ευκολια, σιγα μην τρεχεις στα σουπερμαρκετ. Επισης, ειναι ενα ακομα θεμα. Δεν γνωριζω την καθημερινοτητα σου, αλλα οι περισσοτεροι "κλασσικοι" εργαζομενοι (σπιτι-δουλεια-σπιτι) φορτιζουν το βραδυ. Με τα νεα μετρα, το "νυχτερινο"/μειωμενο τιμολογιο εχει συρρικνωθει στις 3 ωρες το χειμωνα και 2 ωρες το καλοκαιρι. Αλλα ειναι να μπορεις να τσιμπας 22kwh με μειωμενο και αλλο πχ 6kwh (οπως υποθετω οτι ειναι το οριο μιας σουκο).Με τα υπολοιπα μελη της οικογενειας μου εχουμε κανει share location μεσω google maps, εδω και χρονια, οποτε δεν με απασχολουν τετοια θεματα.
Εχε υποψιν σου οτι τρεχει προσφορα 20% στα s3xy για αλλες δεκα ημερες, απο το επισημο σαιτ. Θεωρω οτι πραγματικα αξιζουν τα χρηματα τους και εχεις το πλεονεκτημα οτι επειδη εχεις "παλιο", εγκαθισταται ο commander πανευκολα (ακομα και εγω ο αμπαλος το εκανα με ευκολια).
Σχετικα με το awd εχω μπλεχτει αρκετα. Ειδα καποια στιγμη ενα βιντεο οπου φαινοταν ποτε ειναι ενεργος καθε κινητηρας και στο 95+% το αμαξι (awd) συμπεριφεροταν ως πισωκινητο. Εκανα ιδια (πιο μικρη σε διαρκεια δοκιμη) και εγω με το s3xy και διαπιστωσα τα ιδια. Ισως μονο αν το σανιδωσεις ή αν διαπιστωσει το οχημα απωλεια προσφησης, ενεργοποιειται ο μπροστινος κινητηρας. Αντιθετως, το regen γινεται κυριως απο μπροστα. Αυτο το υποθετω διοτι μετα απο (εστω και μικρες) διαδρομες, η θερμοκρασια του μπροστινου στατορα ειναι ΠΟΛΥ μεγαλυτερη απο του πισω. Λογικο και αυτο.
Στα 40-45 που κανει καινουριο ειναι vfm, στα 29 που το πηρες, ειναι αδιανοητη η συγκριση με οτιδηποτε ηλεκτρικο κυκλοφορει αυτην τη στιγμη (αρκει να αντεχεις εσυ και το γκαραζ σου το μεγεθος).
Σε wallbox θα τον φτιάξω εγώ το Δημήτρη.
Τα sexy εγώ δεν θα τα έπαιρνα. Τα stalks μου φαίνονται πιο δελεαστικά γιατί η ελλειψη τους είναι απλά εκνευριστικη. Αλλά και αυτά φοβάμαι ότι θα ξεκολλάνε.
Δεν θα έπαιρνα sexy επίσης και για την εγγύηση και γιατί δεν ανοίγω το αμάξι για να μπει ο commander άσε που ανά πάσα στιγμή από τον Ιούνιο και μετά μπορεί να φύγει άρα δεν ρίχνουμε λεφτά ή χρόνο ενασχόλησης.
Αλλωστε τι χρήση να τους κάνω;Εφόσον είναι οκ το αμάξι καίτοι μτχ όντως η τιμη ήταν χώμα. Προσωπικά δεν θα αγόραζα ποτέ μτχ. Άλλα δεν είναι το μοναδικό μου κόλλημα.
Προφανώς η τελευταία παράγραφος είναι όλα τα λεφτά.
Μια χαρά αμάξια τα Τέσλα αλλά αδιανόητες μαούνες για την Αθήνα. .
Βέβαια εκεί που μενει ο Δημήτρης ειναι άνετα και κυκλοφορείς πιο άνετα. -
επι τη ευκαιρια αυτου που εγραψες iceman για την εγγυηση.
Η μοναδικη ημι-επισημη ενημερωση που εχουμε για το θεμα sexy+εγγυηση ειναι απο ενα post σε ενα απο τα δυο γκρουπακι στο fb, οπου ανεφερε καποιος οτι μιλησε σχετικα με καποιον αποτο σερβις. Αναφερει οτι του ειπαν πως "αν η βλαβη δεν εχει προκληθει απο το sexy, δεν επηρεαζει την εγγυηση", κατι που μου φαινεται λογικο. Δηλ πχ αν το προβλημα ειναι τα ψαλιδια, ε πως να φταιει το sexy.
Απο εκει και περα, μεγαλα παιδια ειμαστε, ο καθενας κανει τα κουμαντα του και αποφασιζει αν κατι τον ενδιαφερει ή οχι. -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Προφανώς η τελευταία παράγραφος είναι όλα τα λεφτά.
δεν ειναι παραγραφος, ειναι υποσημειωση μεσα σε παρενθεση. Τοση σημασια θεωρω οτι εχει
TESLA FORUM