-
Έτσι! Την διάβασα και εγώ αυτήν την έρευνα!
Επίσης κάπου αναφέρει πως δεν ενδιαφέρονται για πάνω από 200 χλμ αυτονομίας!
Ενώ κάπου αλλού αναφέρει πως επιζητούν αυτοκίνητα με πίσω ταμπουρά! Τους θυμίζουν λέει ταπεράκι και τα νιάτα τους στα πικνίκ τραγουδώντας νιαου νιαου βρε γατούλα!
-
Θα είναι πραγματική η τιμή αυτή, ή πειραγμένη σαν τους ρύπους ?
Η θα αφορά την βασική έκδοση χωρίς δεξιό καθρέπτη και όλα τα υπόλοιπα ?
Στροφόμετρο και infotainment θα έχει;
βρε ασε τα αυτα...βολευομαστε και με κινητο. ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΘΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ;;;;;;
Έπεσες στην περίπτωση τώρα
Είχα GOLF 4 και δεν έπεσαν τα παράθυρα(στα 3,5 χρόνια που το κράτησα
)
Είχε saxo η adp-αινα και δεν άνοιγαν τα παράθυρα, πρώτα του συνοδηγού και μετά αυτό του οδηγού, ανταλλακτικά μόνο καινούρια έβρισκε ο ηλεκτρολόγος (250-300€ αν θυμάμαι καλά), οπότε το πούλησα 400€.
-
-
Με εσωτερικό αντιγραφή από το νέο Σε 3.
Οθόνη οδηγού, τιμόνι κλπ...
Οντως πραγματικό φόλκσβάγκεν...
Η αρχαίος σχεδιασμός, ή αντιγραφή.
-
Εντάξει, θα γκρεμίσει την αγορά το αμαξάκι αυτό αν βγει με αυτή τη σχεδίαση όπως το βλέπουμε στο βίντεο.
Δείγμα γραφής μοντέρνου και διαχρονικού Design, από τώρα future classic του 2075.
European pride!!!
Επίδειξη δύναμης για το πώς πρέπει να είναι τα μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα από ένα κορυφαίο παραδοσιακό κατασκευαστή αυτοκινήτων.Για το εσωτερικό που λέει ο Criuser αν και δεν νομίζω να είναι τόσο φανταστικό στο τελικό προϊόν όσο αυτό του concept, δεν υπάρχει καμία σύγκριση με το φτωχό Citroen, και τα Zara πουλάνε κοστούμια και οι Brooks Brothers , μοιάζουν μεταξύ τους αλλά καμία άλλη σχέση δεν έχουν.
Αντίστοιχα και το επόμενο που ετοιμάζουν το μικρό Golf ή Polo θα είναι επίσης αυτοκίνητο σταθμός της Ευρωπαϊκής ηλεκτροκίνησης.
Υποχρεωτική επιδότηση και κίνητρα μόνο για VW θέλει ο ευρωπαϊκός λαός, από 14.000 οι απλές εκδόσεις μέχρι 25.000€ μετά επιδότησης η κορυφαία του id Golf και θα γεμίσουν οι πόλεις με εκατομμύρια τέτοια αυτοκινητάκια.
-
Μοντέρνο και διαχρονικό design η αντιγραφή του golf 1? Ήμαρτον που έλεγε και μια ψυχή...
-
Εντάξει, θα γκρεμίσει την αγορά το αμαξάκι αυτό αν βγει με αυτή τη σχεδίαση όπως το βλέπουμε στο βίντεο.
Δείγμα γραφής μοντέρνου και διαχρονικού Design, από τώρα future classic του 2075.
European pride!!!
Επίδειξη δύναμης για το πώς πρέπει να είναι τα μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα από ένα κορυφαίο παραδοσιακό κατασκευαστή αυτοκινήτων.Για το εσωτερικό που λέει ο Criuser αν και δεν νομίζω να είναι τόσο φανταστικό στο τελικό προϊόν όσο αυτό του concept, δεν υπάρχει καμία σύγκριση με το φτωχό Citroen, και τα Zara πουλάνε κοστούμια και οι Brooks Brothers , μοιάζουν μεταξύ τους αλλά καμία άλλη σχέση δεν έχουν.
Αντίστοιχα και το επόμενο που ετοιμάζουν το μικρό Golf ή Polo θα είναι επίσης αυτοκίνητο σταθμός της Ευρωπαϊκής ηλεκτροκίνησης.
Υποχρεωτική επιδότηση και κίνητρα μόνο για VW θέλει ο ευρωπαϊκός λαός, από 14.000 οι απλές εκδόσεις μέχρι 25.000€ μετά επιδότησης η κορυφαία του id Golf και θα γεμίσουν οι πόλεις με εκατομμύρια τέτοια αυτοκινητάκια.
Διασκεδαστική η προσπάθεια να σώσεις τον κατεστραμμένο κλέφτη της Ευρώπης.
Εκτός αν το εσωτερικό του Σε 3 που έχει είναι το πρώτο δείγμα ότι σας εξαγοράζει η Στελλάντις...
Θα πάει μαζί με την πυρηνική ομπρέλα του Μακρόν...
Αντε να ετοιμάζεται το βαγόνι...
-
Μεγάλες μειώσεις σε όλα τα μικρά SUV taigo t cross t roc golf με μηδενικό επιτόκιο.... Καλά πάμε ας τα βάλουν στον πάτο τους. Κερδαμε αδέρφιαααα.θα τους κάνει τη σούφρα αερόστατο ο Τραμπ.
-
-
-
Δεν έχει αλλάξει κάτι στις τιμές του διαμορφωτή, το δικό μου το έχει όσο το είχε (33580€), ούτε έχει εμφανιστεί κάποια προσφορά στο car. Προφανώς πρέπει να ζητήσεις προσφορά από αντιπρόσωπο.
Στο site έχει την παρακάτω υποσημείωση:
Αφορά συγκεκριμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Το άτοκο χρηματοδοτικό σε συνδυασμό με επιδότηση Volkswagen, έχει ισχύ για παραγγελίες σε συγκεκριμένα ετοιμοπαράδοτα οχήματα με προϋπόθεση ταξινόμησης έως 30/06/2025. -
Android Auto και Google maps.
Έχει καταφέρει κάποιος να πατάει το κουμπάκι στο maps να λες τη διεύθυνση στα ελληνικά και να τη βρίσκει?
Από το τηλέφωνο βρίσκει επιλογές!!!
Από το αυτοκίνητο δεν βρίσκει!
Κάποια στιγμή έλεγε sorry I can't understand, αλλά παρόλα αυτά έβγαζε επιλογές στην οθόνη! -
Σας ακουω, νέο best seller? Από 200 άλογα; Τι θα παρουσιάσουν;
-
Σας ακουω, νέο best seller? Από 200 άλογα; Τι θα παρουσιάσουν;
Το κλειδί εδώ θα είμαι η τιμή και από ότι φαίνεται θα είναι ακριβό.. -
Δεν νομίζω ότι σε αυτή την κατηγορία μπορούν να παρουσιάσουν κάτι ακριβό και να περιμένουν πωλήσεις. Φθηνό πρέπει να είναι, κάτι αντίστοιχο του kona hybrid.
-
Δεν νομίζω ότι σε αυτή την κατηγορία μπορούν να παρουσιάσουν κάτι ακριβό και να περιμένουν πωλήσεις. Φθηνό πρέπει να είναι, κάτι αντίστοιχο του kona hybrid.
αυτήν την στιγμή το kona hybrid έχει της 2 πρώτες εκδόσεις κάτω από τα 30000, απίθανο να προσφέρει τέτοιες τιμές η vw. μακάρι
-
Η vw πρέπει να δώσει ολοκληρωμένη πρόταση και γεμάτη ακόμα και κάτω από 30 κ αλλιώς στο καλό...
-
Θα είναι λίγο φτηνότερο από το Τιγκουάν και ίσως έχει στην Ελλάδα βασική έκδοση στα 29990.
Επίσης μιλάει για συνολική ισχύ βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα 150-200 κβ, οπότε δεν ξέρουμε την συνδυασμένη.
Την βλέπω κάπου στα 170 άλογα.
-
Θα είναι λίγο φτηνότερο από το Τιγκουάν και ίσως έχει στην Ελλάδα βασική έκδοση στα 29990.
Επίσης μιλάει για συνολική ισχύ βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα 150-200 κβ, οπότε δεν ξέρουμε την συνδυασμένη.
Την βλέπω κάπου στα 170 άλογα.
Τα 30000 είναι 5000 κάτω από το Tiguan, δεν το λες και λίγο
-
Πόσο θα κάνει όμως το υβριδικό Τιγκουάν, όχι το μούφα που έχει τώρα ?
Αν ξεκινάει από 40000 δεν βλέπω το Τ-ροκ κάτω από 33000.
VW FORUM