-
@mariolas said in Dacia BigSter:
@lap said in Dacia BigSter:
Ναι, γιατί το ηλ.μοτερ είναι μικρής ισχύος και ετσι κάνει βέλτιστη χρήση του, αλλά από την άλλη γιατί να μην ήταν πιο δυνατός χωρίς την έξτρα σχέση.
Ίσως το κόστος μιας έξτρα ταχύτητας να είναι μικρότερο από αυτό ενός μεγαλύτερου ηλεκτρικού μοτέρ.
Θα το αγόραζες?
@mariolas said in Dacia BigSter:
@lap said in Dacia BigSter:
Ναι, γιατί το ηλ.μοτερ είναι μικρής ισχύος και ετσι κάνει βέλτιστη χρήση του, αλλά από την άλλη γιατί να μην ήταν πιο δυνατός χωρίς την έξτρα σχέση.
Ίσως το κόστος μιας έξτρα ταχύτητας να είναι μικρότερο από αυτό ενός μεγαλύτερου ηλεκτρικού μοτέρ.
Θα το αγόραζες?
Το υβριδικό ;;;
Εάν δε δω δοκιμές και κάποιο καιρό να κυκλοφορήσει δεν μπορώ να έχω άποψη. Αλλά και να δω, θα είχα έναν έξτρα φόβο για το υβριδικό συστημα -
Ποιο υβριδικό όταν μπορείς να κινείσαι τσάμπα με πορδές;
-
Αυτόματο κιβώτιο γαρ.
Στο αεριο εαν θυμάμαι καλά κοστίζει στην Γερμανία 27Κ η πλουσιότερη έκδοση
-
@lap said in Dacia BigSter:
Αυτόματο κιβώτιο γαρ.
Στο αεριο εαν θυμάμαι καλά κοστίζει στην Γερμανία 27Κ η πλουσιότερη έκδοση
Δλδ 29000€, εκτός κι αν οι Ισραηλινοί ακολουθήσουν πιο επιθετική πολιτική
-
Για ποιο λες; Για τα ssangyong?
-
@lap said in Dacia BigSter:
Για ποιο λες; Για τα ssangyong?
Δεν είπε ο @gatoz ότι θα πάρουν την αντιπροσωπεία της Renault μια εταιρεία Ισραηλινών συμφερόντων . Λογικά και της Dacia, πακέτο πάνε αυτές.
-
@a-d-p said in Dacia BigSter:
@lap said in Dacia BigSter:
Για ποιο λες; Για τα ssangyong?
Δεν είπε ο @gatoz ότι θα πάρουν την αντιπροσωπεία της Renault μια εταιρεία Ισραηλινών συμφερόντων . Λογικά και της Dacia, πακέτο πάνε αυτές.
Grand Automotive της Taavura
-
Σήμερα επιτράπηκε η δημοσίευση των πρώτων τέστ του στην Γαλλία.
Για ενημέρωση λοιπόν...
-
Το υβριδικό σύστημα με τον 1.8 έχει βελτιώσεις ή απλά είναι πιο δυνατό σε σχέση με το 1.6 που φοράει το duster?
-
@mariolas said in Dacia Bigster:
Το υβριδικό σύστημα με τον 1.8 έχει βελτιώσεις ή απλά είναι πιο δυνατό σε σχέση με το 1.6 που φοράει το duster?
Τα ίδια, απλώς έχει δυνατότερο θερμικό
The gearbox still suffers from hesitations and a certain slowness of reaction, sometimes oscillating between two ratios, even to the point of maintaining high revs unnecessarily. In short, we find more or less the defects of the old hybrid block, to which are sometimes added perceptible jolts in the electric/thermal transition phases. The fact remains that this block motorizes the Bigster adequately, offers good pleasure on the flat and manages better than its predecessor on the highway
-
Αυτό που είναι το ενδιαφέρον είναι ότι το Σαντέρο, το Ντάστερ και το Μπίγκστερ είναι όλα πάνω στο ίδιο πάτωμα της Β κατηγορίας, για αυτό και το πλάτος τους είναι ίδιο στα 2 τελευταία.
-
Φαντάσου αυτήν την καρότσα με ένα Diesel η άντε ένα τετρακύλινδρο τουρμπάτο θα τα έσπαγε όλα.Τωρα απλά τα ερωτηματικά είναι πολλά και ειδικά σε καλά εξοπλισμένο bigster που πατάει τα 34 με 35 χιλιάρικα.Κρίμααα
-
@mariolas said in Dacia Bigster:
Φαντάσου αυτήν την καρότσα με ένα Diesel η άντε ένα τετρακύλινδρο τουρμπάτο θα τα έσπαγε όλα.Τωρα απλά τα ερωτηματικά είναι πολλά και ειδικά σε καλά εξοπλισμένο bigster που πατάει τα 34 με 35 χιλιάρικα.Κρίμααα
Περίμενε να δούμε και το LPG
-
@mariolas said in Dacia Bigster:
Φαντάσου αυτήν την καρότσα με ένα Diesel η άντε ένα τετρακύλινδρο τουρμπάτο θα τα έσπαγε όλα.Τωρα απλά τα ερωτηματικά είναι πολλά και ειδικά σε καλά εξοπλισμένο bigster που πατάει τα 34 με 35 χιλιάρικα.Κρίμααα
Αυτό. Τον 1.5 ντιζελ που είχε το Κασκάι και έκανε όνομα/καριέρα και το αρχικό Ντάστερ, μαζί με την τετρακίνηση, και θα έπαιρνε όλο το χαρτί.
-
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
Φαντάσου αυτήν την καρότσα με ένα Diesel η άντε ένα τετρακύλινδρο τουρμπάτο θα τα έσπαγε όλα.Τωρα απλά τα ερωτηματικά είναι πολλά και ειδικά σε καλά εξοπλισμένο bigster που πατάει τα 34 με 35 χιλιάρικα.Κρίμααα
Περίμενε να δούμε και το LPG
Αυτό, έχει τον 1,2 που είναι υπερσύγχρονος (?) με υγραέριο!
Και 10 λίτρα να καταναλώνει είναι φθηνότερη η μετακίνηση από diesel που καταναλώνει 6λ/ 100 χλμ
-
@lap said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
Φαντάσου αυτήν την καρότσα με ένα Diesel η άντε ένα τετρακύλινδρο τουρμπάτο θα τα έσπαγε όλα.Τωρα απλά τα ερωτηματικά είναι πολλά και ειδικά σε καλά εξοπλισμένο bigster που πατάει τα 34 με 35 χιλιάρικα.Κρίμααα
Περίμενε να δούμε και το LPG
Αυτό, έχει τον 1,2 που είναι υπερσύγχρονος (?) με υγραέριο!
Και 10 λίτρα να καταναλώνει είναι φθηνότερη η μετακίνηση από diesel που καταναλώνει 6λ/ 100 χλμ
Δεν τα εμπιστεύομαι του υγραερίου έχουν θεματακια αρκετά.
-
Εντάξει, τέτοια επιβλητική αμαξαρα με τιμές από 26.000 έως 32.000 € θα σπάσει τα ταμεία με τους ακομπλεξαριστους με μάρκες Ευρωπαίους.
Αν μάλιστα επικεντρωθούν σε περισσότερες εκδόσεις 4Χ4 , και για το LPG , και το θερμικό με αυτόματο κιβώτιο και κάνουν και το full hybrid AWD θα έχουν ακόμη καλύτερη πορεία καθώς οι σχετικές επιλογές στην αγορά είναι περιορισμένες.
-
@vagkirk said in Dacia Bigster:
Εντάξει, τέτοια επιβλητική αμαξαρα με τιμές από 26.000 έως 32.000 € θα σπάσει τα ταμεία με τους ακομπλεξαριστους με μάρκες Ευρωπαίους.
Αν μάλιστα επικεντρωθούν σε περισσότερες εκδόσεις 4Χ4 , και για το LPG , και το θερμικό με αυτόματο κιβώτιο και κάνουν και το full hybrid AWD θα έχουν ακόμη καλύτερη πορεία καθώς οι σχετικές επιλογές στην αγορά είναι περιορισμένες.
10.000 παραγγελίες έχουν γίνει, το 80% αφορά την έκδοση journey hybrid 155 δλδ των 32000€.
Δεν νομίζω να βγάλουν το mild hybrid με αυτόματο.
Τώρα έχουν διαφορά 3200€, άντε και έβαλαν ένα dct πάνε τα 1500€, για 1700€ ποιος θα το προτιμήσει έναντι του hybrid 155, ελάχιστοι -
Λογικό είναι να έχει όλες τις παραγγελίες το υβριδικό.Γιατι όλοι όπως κ γω θέλουμε αυτόματο!!Για μένα πλέον δεν νοείται αυτοκίνητο που δεν είναι αυτόματο.
-
Μην τα λέτε αυτά, παίρνει θάρρος ο Φανης
Dacia BigSter