-
@lap said in Dacia BigSter:
Εντωμεταξύ 650νλιτρα μέχρι την εταζέρα. Αλλά επειδή είναι τριών όγκων και κλείσεις το κάλυμμα του πάει στα 800 πολύ εύκολα. Δηλαδή να βάλεις κάθετα τις μεγάλες βαλίτσες.
800 λιτρα! Και πάλι δεν μας φτάνουν με όσα κουβαλάμε στα ταξίδια
@alex-mix πόσα τελάρα ακτινίδια είναι;
Βλέπεις που το πάω.
Εεε πρεπει να νετρησουμε το πατωμα να δουμε ποσες κλουβες παιρνει και τι κλουβες 20ρες ή 10ρες?
Το θετικο ειναι μηπως και βαλουν αργοτερα τον κινητηρα με 140 αλογα και lpg και στο duster εκει μετα ειναι μονοδρομος -
@alex-mix said in Dacia BigSter:
@lap said in Dacia BigSter:
Εντωμεταξύ 650νλιτρα μέχρι την εταζέρα. Αλλά επειδή είναι τριών όγκων και κλείσεις το κάλυμμα του πάει στα 800 πολύ εύκολα. Δηλαδή να βάλεις κάθετα τις μεγάλες βαλίτσες.
800 λιτρα! Και πάλι δεν μας φτάνουν με όσα κουβαλάμε στα ταξίδια
@alex-mix πόσα τελάρα ακτινίδια είναι;
Βλέπεις που το πάω.
Εεε πρεπει να νετρησουμε το πατωμα να δουμε ποσες κλουβες παιρνει και τι κλουβες 20ρες ή 10ρες?
Το θετικο ειναι μηπως και βαλουν αργοτερα τον κινητηρα με 140 αλογα και lpg και στο duster εκει μετα ειναι μονοδρομος
Nομίζω και αυτόματο στο lpg!? -
@mariolas said in Dacia BigSter:
@alex-mix said in Dacia BigSter:
@lap said in Dacia BigSter:
Εντωμεταξύ 650νλιτρα μέχρι την εταζέρα. Αλλά επειδή είναι τριών όγκων και κλείσεις το κάλυμμα του πάει στα 800 πολύ εύκολα. Δηλαδή να βάλεις κάθετα τις μεγάλες βαλίτσες.
800 λιτρα! Και πάλι δεν μας φτάνουν με όσα κουβαλάμε στα ταξίδια
@alex-mix πόσα τελάρα ακτινίδια είναι;
Βλέπεις που το πάω.
Εεε πρεπει να νετρησουμε το πατωμα να δουμε ποσες κλουβες παιρνει και τι κλουβες 20ρες ή 10ρες?
Το θετικο ειναι μηπως και βαλουν αργοτερα τον κινητηρα με 140 αλογα και lpg και στο duster εκει μετα ειναι μονοδρομος
Nομίζω και αυτόματο στο lpg!?Ο δικός μας @dimsabas το έγραψε
https://www.drive.gr/news/nea-montela-kosmos/epiteloys-dacia-duster-4x4-me-aytomato-ki-ygraerio -
Γιατί όλα τα μοτερακια τους είναι τρικυλινδρα???Έλεος τσάμπα η ωραία καρότσα ....
-
@a-d-p said in Dacia BigSter:
@mariolas said in Dacia BigSter:
@alex-mix said in Dacia BigSter:
@lap said in Dacia BigSter:
Εντωμεταξύ 650νλιτρα μέχρι την εταζέρα. Αλλά επειδή είναι τριών όγκων και κλείσεις το κάλυμμα του πάει στα 800 πολύ εύκολα. Δηλαδή να βάλεις κάθετα τις μεγάλες βαλίτσες.
800 λιτρα! Και πάλι δεν μας φτάνουν με όσα κουβαλάμε στα ταξίδια
@alex-mix πόσα τελάρα ακτινίδια είναι;
Βλέπεις που το πάω.
Εεε πρεπει να νετρησουμε το πατωμα να δουμε ποσες κλουβες παιρνει και τι κλουβες 20ρες ή 10ρες?
Το θετικο ειναι μηπως και βαλουν αργοτερα τον κινητηρα με 140 αλογα και lpg και στο duster εκει μετα ειναι μονοδρομος
Nομίζω και αυτόματο στο lpg!?Ο δικός μας @dimsabas το έγραψε
https://www.drive.gr/news/nea-montela-kosmos/epiteloys-dacia-duster-4x4-me-aytomato-ki-ygraerioΗ φράση κλειδί στο άρθρο...
Θα πρέπει να περιμένουμε την αλλαγή της δεκαετίας και μετά...
Δηλαδή ΑΠΟ το 2030 και βλέπουμε...
-
@mariolas said in Dacia BigSter:
Γιατί όλα τα μοτερακια τους είναι τρικυλινδρα???Έλεος τσάμπα η ωραία καρότσα ....
Εκτός του hybrid, νομίζω
-
@a-d-p said in Dacia BigSter:
@mariolas said in Dacia BigSter:
Γιατί όλα τα μοτερακια τους είναι τρικυλινδρα???Έλεος τσάμπα η ωραία καρότσα ....
Εκτός του hybrid, νομίζω
Με νέο power train 1.8
-
-
@mariolas said in Dacia BigSter:
Γιατί όλα τα μοτερακια τους είναι τρικυλινδρα???Έλεος τσάμπα η ωραία καρότσα ....
Ρύποι; Οικονομία; Σίγουρα.
-
Πάνω το αυτοκίνητο παραγωγής, κάτω το concept.
Μικρές αλλαγές αλλά κυρίως οι ζάντες κάνουν την διαφορά.
-
-
Η σύγκριση μεγέθους με το Sandero από πίσω.
Στην πρωινή προσευχή δεν θα φαίνεται καθόλου.
-
Ξεκίνησαν οι διαμορφωτές στην Γερμανία.
Με 30.140€ αγοράζεις την πιο πλούσια έκδοση με χειροκίνητο, 130 άλογα και 4x4.
Ή αντίστοιχη έκδοση το full hybrid 155 ps, φυσικά αυτόματο, με 30.590€
-
@lap said in Dacia BigSter:
Ξεκίνησαν οι διαμορφωτές στην Γερμανία.
Με 30.140€ αγοράζεις την πιο πλούσια έκδοση με χειροκίνητο, 130 άλογα και 4x4.
Ή αντίστοιχη έκδοση το full hybrid 155 ps, φυσικά αυτόματο, με 30.590€
Ποια η γνώμη σου? Αξίζει?
-
Μόνο 450 € διαφορά για ίδιο εξοπλισμό;
-
Ναι όντως.
Το υβριδικό έχει αυτό το εσωτερικό
https://enkinisi.gr/wp-content/uploads/2024/10/dacia-bigster-hybrid-155-journey-2024.jpg
Τα καθίσματα είναι από μικρό ίνες και καθαρίζονται εύκολα, άσχετο αλλά ουσιαστική λεπτομέρεια
-
-
@mariolas said in Dacia BigSter:
Ποια η γνώμη σου? Αξίζει?
Στις τιμές του υβριδικού άντε πες 1500 παραπάνω σε εμάς, λόγω ΦΠΑ, θεωρώ πως αξίζει. Αλλά αν δεν το δοκιμάσει κάποιος κανείς δεν ξέρει.
Γενικά επειδή ανήκει στο c segment σημαίνει πως η ηχομόνωση, ο εξοπλισμός, οι κινητήρες θα έχουν μια διαφορά με το duster.
Γενικά φίλος πήρε πάνω από 30 Κ το full hybrid Yaris crossμε 115 άλογα.
Εδώ παίρνεις ένα τέρας με παρόμοιο εξοπλισμό εκτός του μεσαίου αερόσακου.
Το αυτοκίνητο φαίνεται τερατώδες δίπλα σε άλλα.(Έχω μια υποψία επειδή μιλάω με τηλεπάθεια
και βάζω γκολάκια, ότι γυρίζει στο μυαλό του @dimsabas)
-
@lap said in Dacia BigSter:
@mariolas said in Dacia BigSter:
Ποια η γνώμη σου? Αξίζει?
Στις τιμές του υβριδικού άντε πες 1500 παραπάνω σε εμάς, λόγω ΦΠΑ, θεωρώ πως αξίζει. Αλλά αν δεν το δοκιμάσει κάποιος κανείς δεν ξέρει.
Γενικά επειδή ανήκει στο c segment σημαίνει πως η ηχομόνωση, ο εξοπλισμός, οι κινητήρες θα έχουν μια διαφορά με το duster.
Γενικά φίλος πήρε πάνω από 30 Κ το full hybrid Yaris crossμε 115 άλογα.
Εδώ παίρνεις ένα τέρας με παρόμοιο εξοπλισμό εκτός του μεσαίου αερόσακου.
Το αυτοκίνητο φαίνεται τερατώδες δίπλα σε άλλα.(Έχω μια υποψία επειδή μιλάω με τηλεπάθεια και βάζω γκολάκια, ότι γυρίζει στο μυαλό του @dimsabas)
Συμφωνώ σε όλα... ένα με προβληματίζει.
Επειδή παρακολουθώ τα φόρουμ.. με όλα τα υβριδικά της Renault kai Dacia γίνεται πανηγύρι... Τέρμα αναξιοποίητο... Αν το καλύψει αυτό θα είναι best seller!! -
Ωχ έχει δύο κουμπάκια για το ηλεκτρικό χειρόφρενο;;;;
Dacia Bigster