-
-
Η σύγκριση μεγέθους με το Sandero από πίσω.
Στην πρωινή προσευχή δεν θα φαίνεται καθόλου.
-
Ξεκίνησαν οι διαμορφωτές στην Γερμανία.
Με 30.140€ αγοράζεις την πιο πλούσια έκδοση με χειροκίνητο, 130 άλογα και 4x4.
Ή αντίστοιχη έκδοση το full hybrid 155 ps, φυσικά αυτόματο, με 30.590€
-
@lap said in Dacia BigSter:
Ξεκίνησαν οι διαμορφωτές στην Γερμανία.
Με 30.140€ αγοράζεις την πιο πλούσια έκδοση με χειροκίνητο, 130 άλογα και 4x4.
Ή αντίστοιχη έκδοση το full hybrid 155 ps, φυσικά αυτόματο, με 30.590€
Ποια η γνώμη σου? Αξίζει?
-
Μόνο 450 € διαφορά για ίδιο εξοπλισμό;
-
Ναι όντως.
Το υβριδικό έχει αυτό το εσωτερικό
https://enkinisi.gr/wp-content/uploads/2024/10/dacia-bigster-hybrid-155-journey-2024.jpg
Τα καθίσματα είναι από μικρό ίνες και καθαρίζονται εύκολα, άσχετο αλλά ουσιαστική λεπτομέρεια
-
-
@mariolas said in Dacia BigSter:
Ποια η γνώμη σου? Αξίζει?
Στις τιμές του υβριδικού άντε πες 1500 παραπάνω σε εμάς, λόγω ΦΠΑ, θεωρώ πως αξίζει. Αλλά αν δεν το δοκιμάσει κάποιος κανείς δεν ξέρει.
Γενικά επειδή ανήκει στο c segment σημαίνει πως η ηχομόνωση, ο εξοπλισμός, οι κινητήρες θα έχουν μια διαφορά με το duster.
Γενικά φίλος πήρε πάνω από 30 Κ το full hybrid Yaris crossμε 115 άλογα.
Εδώ παίρνεις ένα τέρας με παρόμοιο εξοπλισμό εκτός του μεσαίου αερόσακου.
Το αυτοκίνητο φαίνεται τερατώδες δίπλα σε άλλα.(Έχω μια υποψία επειδή μιλάω με τηλεπάθεια και βάζω γκολάκια, ότι γυρίζει στο μυαλό του @dimsabas)
-
@lap said in Dacia BigSter:
@mariolas said in Dacia BigSter:
Ποια η γνώμη σου? Αξίζει?
Στις τιμές του υβριδικού άντε πες 1500 παραπάνω σε εμάς, λόγω ΦΠΑ, θεωρώ πως αξίζει. Αλλά αν δεν το δοκιμάσει κάποιος κανείς δεν ξέρει.
Γενικά επειδή ανήκει στο c segment σημαίνει πως η ηχομόνωση, ο εξοπλισμός, οι κινητήρες θα έχουν μια διαφορά με το duster.
Γενικά φίλος πήρε πάνω από 30 Κ το full hybrid Yaris crossμε 115 άλογα.
Εδώ παίρνεις ένα τέρας με παρόμοιο εξοπλισμό εκτός του μεσαίου αερόσακου.
Το αυτοκίνητο φαίνεται τερατώδες δίπλα σε άλλα.(Έχω μια υποψία επειδή μιλάω με τηλεπάθεια και βάζω γκολάκια, ότι γυρίζει στο μυαλό του @dimsabas)
Συμφωνώ σε όλα... ένα με προβληματίζει.
Επειδή παρακολουθώ τα φόρουμ.. με όλα τα υβριδικά της Renault kai Dacia γίνεται πανηγύρι... Τέρμα αναξιοποίητο... Αν το καλύψει αυτό θα είναι best seller!! -
Ωχ έχει δύο κουμπάκια για το ηλεκτρικό χειρόφρενο;;;;
-
@mariolas said in Dacia BigSter:
@lap said in Dacia BigSter:
@mariolas said in Dacia BigSter:
Ποια η γνώμη σου? Αξίζει?
Στις τιμές του υβριδικού άντε πες 1500 παραπάνω σε εμάς, λόγω ΦΠΑ, θεωρώ πως αξίζει. Αλλά αν δεν το δοκιμάσει κάποιος κανείς δεν ξέρει.
Γενικά επειδή ανήκει στο c segment σημαίνει πως η ηχομόνωση, ο εξοπλισμός, οι κινητήρες θα έχουν μια διαφορά με το duster.
Γενικά φίλος πήρε πάνω από 30 Κ το full hybrid Yaris crossμε 115 άλογα.
Εδώ παίρνεις ένα τέρας με παρόμοιο εξοπλισμό εκτός του μεσαίου αερόσακου.
Το αυτοκίνητο φαίνεται τερατώδες δίπλα σε άλλα.(Έχω μια υποψία επειδή μιλάω με τηλεπάθεια και βάζω γκολάκια, ότι γυρίζει στο μυαλό του @dimsabas)
Συμφωνώ σε όλα... ένα με προβληματίζει.
Επειδή παρακολουθώ τα φόρουμ.. με όλα τα υβριδικά της Renault kai Dacia γίνεται πανηγύρι... Τέρμα αναξιοποίητο... Αν το καλύψει αυτό θα είναι best seller!!Ναι, έτσι διαβάζω. Αυτό λέει έχει το επόμενης γενιάς υβριδικό σύστημα της Ρενώ με θερμικό στα 1.8 λίτρα. Τι σημαίνει αυτό; ο Θεός και η ψυχή τους.
-
Και η Παναγιά μαζί μας αν το επιλέξουμε! χαχαχαχαχαχαχα
-
Θεωρώ πως αυτή η γωνία λήψης είναι πιο κοντά στο πραγματικό εκτόπισμα του
-
Το concept φαίνεται να φοράει προφυλακτήρες σαν το extreme Duster. Πιο offroad. Και οι ζάντες είναι στο ίδιο σχέδιο απλώς βαμμένες μαύρες και πιο μεγάλο μέγεθος.
Αυτό που είπαν από την Dacia ότι θα βγάλουν και το υβριδικό σε τετρακίνητο θα ισχύσει και για το Bigster; Τί είδους είναι αυτή η τετρακίνηση; Με άξονα σαν το duster ή με ηλεκτρομοτέρ σαν το Avenger; -
Η ζάντα στο κονσεπτ πρέπει να είναι μια ιντσα μεγαλύτερη και αρκετα φαρδύτερη
Βγαίνει σχεδόν εκτός φτερού. Αυτό του δίνει πολύ ωραία αναλογία -
Επίσης έχει ένα ενδιαφέρον. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι 50hp αλλά το σύστημα εχει δύο σχεσες κιβωτίου αποκλειστικά για αυτόν.
Στα άλλα υβριδικά δεν υπάρχει σχέση κιβωτίου για τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ της toyota πρέπει να οφείλεται από το ecvt
-
@lap said in Dacia BigSter:
Επίσης έχει ένα ενδιαφέρον. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι 50hp αλλά το σύστημα εχει δύο σχεσες κιβωτίου αποκλειστικά για αυτόν.
Στα άλλα υβριδικά δεν υπάρχει σχέση κιβωτίου για τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ της toyota πρέπει να οφείλεται από το ecvt
Δεν κατέχω και πολλά ... Αυτό είναι καλό?
-
Ναι, γιατί το ηλ.μοτερ είναι μικρής ισχύος και ετσι κάνει βέλτιστη χρήση του, αλλά από την άλλη γιατί να μην ήταν πιο δυνατός χωρίς την έξτρα σχέση.
Ίσως το κόστος μιας έξτρα ταχύτητας να είναι μικρότερο από αυτό ενός μεγαλύτερου ηλεκτρικού μοτέρ.
-
@lap said in Dacia BigSter:
Ναι, γιατί το ηλ.μοτερ είναι μικρής ισχύος και ετσι κάνει βέλτιστη χρήση του, αλλά από την άλλη γιατί να μην ήταν πιο δυνατός χωρίς την έξτρα σχέση.
Ίσως το κόστος μιας έξτρα ταχύτητας να είναι μικρότερο από αυτό ενός μεγαλύτερου ηλεκτρικού μοτέρ.
Θα το αγόραζες?
-
Το duster θα φορέσει άραγες το 140άρι μοτέρι με το lpg;
Πολύ καλό σύνολο.
Dacia BigSter