-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Πιστεύω πως αυτό που ακούμε και μας κακοφαινεται, είναι το άμεσο γραμμικό στροφάρισμα στις +5000 σαλ, όταν ένα τυπικό ατμοσφαιρικό θα ισορροπούσε κάπου στις 3500σαλ.
Πληροφοριακά, ο κόφτης στο C-HR μου είναι στις 5200 rpm (επιβεβαιωμένο μέσω του app Hybrid Assistant).
Πιθανολογώ ότι το ίδιο ισχύει με όλα τα 1.8 υβριδικα που φοράνε τον 2ZR-FXE βενζινοκινητήρα.
Έχω μονώσει μόνος μου, για τη χαρά της μόντας πιο πολύ (όποιος έχει το "μικροβιο", καταλαβαίνει...) με διάφορες πατέντες την καμπίνα (γνήσια ηχομονωτικά λαστιχα στους αρμούς όλων των θυρών εμπρός-πισω, ηχομονωτικό κάλυμμα κινητηρα από Prius κλπ.).
Παρότι η καμπίνα έχει ησυχάσει αρκετά, το "μουγκρητό" στο full throttle παραμένει. Βέβαια όταν πιάσει την επιθυμητή ταχύτητα, αμέσως ηρεμεί.
Θεωρώ ότι με μια πιο προσεγμένη μόνωση του "καθρεπτη", τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα, αλλά δυστυχώς η περιοχή δεν ειναι ευκολα προσβάσιμη. -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Εγώ ρε παιδιά τείνω να πιστέψω ότι το πρόβλημα ΔΕΝ είναι η ηχομόνωση της καμπίνας.
Δε χρειάζεται να πιστέψεις ή οχι κάτι οταν τα ηχομονωτικα υλικα λάμπουν δια της απουσίας τους και όταν στα 140 εχεις τρελο αεροδυναμικό θόρυβο απο τα a pillars.
Κι αφού επέλεξαν να μη χρησιμοποιήσουν κετσεδες κτλ στις πόρτες πχ (όπως και οι περισσότεροι κατασκευαστές σ αυτή την κατηγορία, για να τα λέμε και ολα), θα έπρεπε να έχουν δουλέψει περισσότερο το nvh. Αντίστοιχα και το κιβωτιο. Αλλα προφανως και δεν τους απασχολεί.
-
Σαν κάτοχος του 1.8cc για τα δικά μου δεδομένα πάει πολύ καλά. Δεν ξέρω αν αυτοί που γράφουν ότι σέρνετε είναι κάτοχοι αλλά και οι επιταχύνσεις του είναι πολύ καλές και τα κρατήματα. Ειδικά στην sport mode είναι άλλο αυτοκίνητο στην απόκριση.
Δεν είμαι λάτρης της ταχύτητας.
Αυτο που με ενοχλεί είναι το μουγκρητό στην απότομη επιτάχυνση λόγω ecvt κιβωτίου.Για να μιλήσουμε λίγο και με αριθμούς:
Βρήκα καινούργιο cc 1.8 Team deutsch ( ελ. Έκδοση Style) στα 31000€ ενώ όσο και να έψαξα σε όλη την Γερμανία καινούργιο 2.0 Team deutsch κάτω από 35500€ δεν βρίσκω. Άρα μιλάμε για μια διαφορά 4Κ. Από όσο έχω διαβάσει εδώ το 2.0 δεν παίζεται όσον αφορά κινητήρα και αναρτήσεις. Εγώ έγραψα στο Forum για να μου απαντήσετε αν μπορείτε να μου πείτε για τι κατανάλωση μιλάμε στον αυτοκινητόδρομο. Με δεδομένο ότι πάω μέχρι 130 λόγω των παιδιών.Θεωρώ πως αν βγάζει πάνω από 6.5 με 7 λίτρα στα 100 , δεν αξίζει να πάρω το 1.8.ΟΠΩΣ βλέπετε δεν ρωτάω για πόλη γιατί εκεί ξέρω που κυμαίνεται. Μπορεί να λέω και χαζομάρες δεν ξέρω. Είναι το πρώτο υβριδικό που θέλω να πάρω και έχω κάποιους ενδοιασμούς. -
Στο spiritmonitor που είναι γερμανικό θα βρεις σίγουρα περισσότερα για την κατανάλωση του αυτοκινήτου. Δεν πιστεύω να έχουν μεγάλες διαφορές στην κατανάλωση.
Εγώ αν ήμουνα Γερμανία δε θα αγόραζα το 1.8. Πρέπει να κάνεις test drive το αυτοκίνητο και να το οδηγήσεις με 130 χαω για αρκετή ώρα και να δεις αν σου αρέσει. Εμένα για παράδειγμα με ενόχλησε ο ήχος του κινητήρα του, όταν το οδήγησα. Στην αρχή, όταν είναι γεμάτη η μπαταρία του φαινόταν εντάξει αλλά μετά.. (Διόρθωση, οδήγησα το 1.8 Corolla υβριδικό, όχι το corolla cross)
Αν πάρεις αυτό με τα 2.000 κυβικά και το φέρεις Ελλάδα, μετά από 5 χρόνια ο φόρος πολυτελείας νομίζω ότι είναι περίπου 200-250 ευρώ, λιγότερο από τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουν πολλά αυτοκίνητα.
Υπάρχουν βέβαια και άλλες επιλογές, όταν ζητάμε αξιοπιστία. Γράφτηκε προηγουμένως για τα Honda και τα Mazda. Δεν ξέρω όμως αν υπάρχουν αντιπρόσωποι παντού όπως θα έχουν τα Toyota.
-
@dodotis-cc said in Toyota Corolla Cross:
Σαν κάτοχος του 1.8cc για τα δικά μου δεδομένα πάει πολύ καλά. Δεν ξέρω αν αυτοί που γράφουν ότι σέρνετε είναι κάτοχοι αλλά και οι επιταχύνσεις του είναι πολύ καλές και τα κρατήματα. Ειδικά στην sport mode είναι άλλο αυτοκίνητο στην απόκριση.
Δεν είμαι λάτρης της ταχύτητας.
Αυτο που με ενοχλεί είναι το μουγκρητό στην απότομη επιτάχυνση λόγω ecvt κιβωτίου.Για να μιλήσουμε λίγο και με αριθμούς:
Βρήκα καινούργιο cc 1.8 Team deutsch ( ελ. Έκδοση Style) στα 31000€ ενώ όσο και να έψαξα σε όλη την Γερμανία καινούργιο 2.0 Team deutsch κάτω από 35500€ δεν βρίσκω. Άρα μιλάμε για μια διαφορά 4Κ. Από όσο έχω διαβάσει εδώ το 2.0 δεν παίζεται όσον αφορά κινητήρα και αναρτήσεις. Εγώ έγραψα στο Forum για να μου απαντήσετε αν μπορείτε να μου πείτε για τι κατανάλωση μιλάμε στον αυτοκινητόδρομο. Με δεδομένο ότι πάω μέχρι 130 λόγω των παιδιών.Θεωρώ πως αν βγάζει πάνω από 6.5 με 7 λίτρα στα 100 , δεν αξίζει να πάρω το 1.8.ΟΠΩΣ βλέπετε δεν ρωτάω για πόλη γιατί εκεί ξέρω που κυμαίνεται. Μπορεί να λέω και χαζομάρες δεν ξέρω. Είναι το πρώτο υβριδικό που θέλω να πάρω και έχω κάποιους ενδοιασμούς.Εγώ έχω 1.8 Active Plus.
Για ταξίδι "μέχρι 130" έχω δει πως η κατανάλωση φτάνει μέχρι 6λτ.
6.5-7λτ κατανάλωση δεν έχω δει ακόμη ποτέ, σε κανένα σενάριο. Ίσως στα χιόνια να φτάνει τόσο.Την κατανάλωση που μου δείχνει η εφαρμογή/ταμπλό του αυτοκινήτου, την έχω επιβεβαιώσει και στην αντλία στο βενζινάδικο.
Το δίλιτρο πιστεύω ότι θα καίει ακριβώς τα ίδια ή κάτι δεκαδικά λιγότερο στο ταξίδι.
Στις εκπομπές ρύπων της έκδοσης που έχω, το 1.8 έχει 113γρ CO2 και το δίλιτρο 114 γρ.
Ίσως η έκδοση style με τις λίγο μεγαλύτερες ζάντες να έχει εκπομπές κοντά στα 120γρ, και τόσο % παραπάνω θα είναι και η διαφορά κατανάλωσης. -
@fhcc said in Toyota Corolla Cross:
Στο spiritmonitor που είναι γερμανικό θα βρεις σίγουρα περισσότερα για την κατανάλωση του αυτοκινήτου. Δεν πιστεύω να έχουν μεγάλες διαφορές στην κατανάλωση.
Εγώ αν ήμουνα Γερμανία δε θα αγόραζα το 1.8. Πρέπει να κάνεις test drive το αυτοκίνητο και να το οδηγήσεις με 130 χαω για αρκετή ώρα και να δεις αν σου αρέσει. Εμένα για παράδειγμα με ενόχλησε ο ήχος του κινητήρα του, όταν το οδήγησα. Στην αρχή, όταν είναι γεμάτη η μπαταρία του φαινόταν εντάξει αλλά μετά.. (Διόρθωση, οδήγησα το 1.8 Corolla υβριδικό, όχι το corolla cross)
Αν πάρεις αυτό με τα 2.000 κυβικά και το φέρεις Ελλάδα, μετά από 5 χρόνια ο φόρος πολυτελείας νομίζω ότι είναι περίπου 200-250 ευρώ, λιγότερο από τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουν πολλά αυτοκίνητα.
Υπάρχουν βέβαια και άλλες επιλογές, όταν ζητάμε αξιοπιστία. Γράφτηκε προηγουμένως για τα Honda και τα Mazda. Δεν ξέρω όμως αν υπάρχουν αντιπρόσωποι παντού όπως θα έχουν τα Toyota.
Πριν αγοράσω το κκ, πήγα να δω το αντίστοιχο Μάζντα cx30.
Tο σκάφος φαινόταν πιο στενάχωρο, Τζαπάν κι αυτό, με κάποιες ιδιαιτερότητες και φυσικά δίλιτρο σήμερα, όμως το θέμα δεν ήταν αυτό...!!!
Δεν μπορώ να πω ότι μου φάνηκε πιο πλούσιο, ή πιο ποιοτικό στο εσωτερικό, μάλλον από ότι θυμάμαι εξ ίσου συντηρητικό και κλασσικό με το κκ. ήταν, ίσως και λίγο πιο κλασσικό, με τα πλαστικά αν θυμάμαι καλά όλα μαλακά, 2 χρόνια πέρασαν...!!!
Η Μάζντα είχε εξαφανιστεί από την Ελλάδα για κάποια χρόνια, όταν πήγα το τέλος του 2023 είχε επανέλθει, αλλά φαινόταν όλα δύσκολα..!!
Δηλαδή στη δεύτερη πόλη της χώρας τη Θεσσαλονίκη, υπήρχε ένας και μοναδικός αντιπρόσωπος για τα πάντα, η επικοινωνία με την Ιαπωνία μέσω Ευρώπης μάλλον μου φάνηκε σαν το δημόσιο του Ελληνικού κράτους το 1900...!!!
Για να κάνουμε το ένα πρέπει να μιλήσουμε με Ιαπωνία, 2-3 μήνες,
για να δούμε το άλλο άλλους 3, για να έρθει αυτοκίνητο ,σχεδόν Τογιότα, τα ίδια χάλια...!!!
Οπότε έκανα πίσω , όχι βέβαια λόγω του αυτοκινήτου, το οποίο θεωρώ αξιόπιστο όσο τα Τογιότα...!!!
Όμως όλα κινιόταν πολύ αργά, γιαυτό και το απέφυγα...!!!
Σήμερα 1,5 χρόνο μετά, δεν ξέρω τι γίνεται, ίσως άλλαξαν τα πράγματα...!!!
Τα Χόντα είναι καλύτερα σε αυτό το κομμάτι, παρότι μου είπαν και σε αυτά αρκετούς μήνες για παράδοση, η Θεσσαλονίκη όμως έχει σέρβις, όμως έχουν ξεφύγει στις τιμές, προσωπικά τα θεωρώ τα πλέον αξιόπιστα, τα κορυφαία..!!
Είχα Χόντα με κινητήρα v-tec 1,5 στα 130 άλογα Τζαπάν κατασκευή, όταν οι Γερμανοί σε μεγαλύτερα κυβικά σερνόταν στα 70-80...!!!
Άλλωστε όταν το v-tec 1,6 είχε 165 εργοστασιακά άλογα σε αυτοκίνητο παραγωγής , οι άλλοι απλά κοιτούσαν...!!!
Αν θέλετε το πιστεύετε, το έδωσα με 220000 χλμ. αφού το είχα σκίσει, κάθε μέρα στον κόφτη και από τις 140000 χλμ. και μετά, ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑ ΛΑΔΙΑ, όποτε θυμόμουν απλά συμπλήρωνα...!!!
Όταν το έδωσα δούλευε σαν ραπτομηχανή...!!!
Η Γερμανία βέβαια δεν είχε ποτέ θέμα Μάζντα, ίσως για λίγο όταν έγινε η αλλαγή ιδιοκτησίας, δεν το ξέρω.
Αυτό το cx-30 όμως δεν το θεωρώ ευρύχωρο αυτοκίνητο, ειδικά όταν έχεις παιδιά, μάλλον χειρότερο και πιο κλειστοφοβικό από το κκ το βρίσκω..!!
Τώρα αν έκανα διαδρομές μεγάλες στη Γερμανία, με το πόδι στα 130 συνέχεια, δεν θα το έπαιρνα το κκ..!!
Θα προτιμούσα ένα πιο χαμηλό αυτοκίνητο με καλύτερη αεροδυναμική και λιγότερους θορύβους, πιο δεμένο.
Αν σκέφτεσαι τις καταναλώσεις, δεν θα δεις μεγάλες διαφορές με τέτοιες ταχύτητες σε παρατεταμένα κομμάτια από ένα θερμικό απλά μοτέρ.
Ο γιος μου π.χ. έχει ένα Σέατ Λεόν του 2022-2023 το καινούργιο με τον 1,5 κινητήρα. Προς το παρόν δουλεύει άψογα, παρότι το πατάει, έχει περίπου 60000 χλμ.
Γύρω στα 7 λίτρα μου λέει ότι καίει, αλλά αυτός πάει και με 160 και 180 εκεί που επιτρέπεται φυσικά, περιοχή Μονάχου...!!!
Έχει καλύτερους χώρους από το κκ, με φουλ έξτρα εξοπλισμό κοστίζει περίπου 25000 ευρώ..!!
Δεν έχει όμως καμμία σχέση με υβριδικό, αν σε προβληματίζουν τα προνόμια που έχουν αυτά στη Γερμανία...!!!
Καλό κουράγιο στο φίλο μας που ζει εκεί, δύσκολη η ξενιτιά...!!! -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@dodotis-cc said in Toyota Corolla Cross:
Σαν κάτοχος του 1.8cc για τα δικά μου δεδομένα πάει πολύ καλά. Δεν ξέρω αν αυτοί που γράφουν ότι σέρνετε είναι κάτοχοι αλλά και οι επιταχύνσεις του είναι πολύ καλές και τα κρατήματα. Ειδικά στην sport mode είναι άλλο αυτοκίνητο στην απόκριση.
Δεν είμαι λάτρης της ταχύτητας.
Αυτο που με ενοχλεί είναι το μουγκρητό στην απότομη επιτάχυνση λόγω ecvt κιβωτίου.Για να μιλήσουμε λίγο και με αριθμούς:
Βρήκα καινούργιο cc 1.8 Team deutsch ( ελ. Έκδοση Style) στα 31000€ ενώ όσο και να έψαξα σε όλη την Γερμανία καινούργιο 2.0 Team deutsch κάτω από 35500€ δεν βρίσκω. Άρα μιλάμε για μια διαφορά 4Κ. Από όσο έχω διαβάσει εδώ το 2.0 δεν παίζεται όσον αφορά κινητήρα και αναρτήσεις. Εγώ έγραψα στο Forum για να μου απαντήσετε αν μπορείτε να μου πείτε για τι κατανάλωση μιλάμε στον αυτοκινητόδρομο. Με δεδομένο ότι πάω μέχρι 130 λόγω των παιδιών.Θεωρώ πως αν βγάζει πάνω από 6.5 με 7 λίτρα στα 100 , δεν αξίζει να πάρω το 1.8.ΟΠΩΣ βλέπετε δεν ρωτάω για πόλη γιατί εκεί ξέρω που κυμαίνεται. Μπορεί να λέω και χαζομάρες δεν ξέρω. Είναι το πρώτο υβριδικό που θέλω να πάρω και έχω κάποιους ενδοιασμούς.Εγώ έχω 1.8 Active Plus.
Για ταξίδι "μέχρι 130" έχω δει πως η κατανάλωση φτάνει μέχρι 6λτ.
6.5-7λτ κατανάλωση δεν έχω δει ακόμη ποτέ, σε κανένα σενάριο. Ίσως στα χιόνια να φτάνει τόσο.Την κατανάλωση που μου δείχνει η εφαρμογή/ταμπλό του αυτοκινήτου, την έχω επιβεβαιώσει και στην αντλία στο βενζινάδικο.
Το δίλιτρο πιστεύω ότι θα καίει ακριβώς τα ίδια ή κάτι δεκαδικά λιγότερο στο ταξίδι.
Στις εκπομπές ρύπων της έκδοσης που έχω, το 1.8 έχει 113γρ CO2 και το δίλιτρο 114 γρ.
Ίσως η έκδοση style με τις λίγο μεγαλύτερες ζάντες να έχει εκπομπές κοντά στα 120γρ, και τόσο % παραπάνω θα είναι και η διαφορά κατανάλωσης.Η Τογιότα δίνει μισό λίτρο παραπάνω σε κατανάλωση στο δίλιτρο από το 1,8 και άλλο μισό επιπλέον στο 4Χ4, έτσι γράφουν.
Βέβαια όπως είπες οι ρύποι και η κατανάλωση διαφοροποιούνται ελαφρά ακόμα και από τις ζάντες και τα ελαστικά...!!!
Οι ρύποι νομίζω από τους 122 και πάνω, πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και το 4Χ4 σταματάει στους 120 το active plus με τις 17άρες ζάντες, σήμερα τουλάχιστον, αύριο μπορεί να πούνε όσοι έχουν πάνω από 100 μικρογραμμάρια ,ότι θα πληρώσουν...!!
Εδώ μας έβαλαν να πληρώνουμε φόρο για τα σπίτια μας και ακόμα τον καταργούνε, εκεί θα κολλήσουν..!!
Ο γιος μου έδωσε κάτω από 100 ευρώ για να βάλει Γερμανική πινακίδα στο αυτοκίνητο του, αν ήθελε να την ξανακάνει Ελληνική μπορεί να πλήρωνε και 3000 ευρώ, στο ίδιο αυτοκίνητο που είχε πριν Ελληνική πινακίδα...!!!
Η χώρα μας προτιμά να πληρώνει ακόμα πρόστιμα στην Ευρωπαική
Ένωση για αυτό το θέμα ,παρότι είμαστε στην Ένωση από τον Μάιο του 1979, διότι βγάζει πολύ περισσότερα από τους εκτελωνισμούς .!!!
Το θέμα είναι πως 46 χρόνια πέρασαν , εμείς ακόμα ευθυγραμμιζόμαστε και η Ευρώπη που δεν ήταν Ενωμένη ποτέ μας ανέχεται...!!! -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@fhcc said in Toyota Corolla Cross:
Στο spiritmonitor που είναι γερμανικό θα βρεις σίγουρα περισσότερα για την κατανάλωση του αυτοκινήτου. Δεν πιστεύω να έχουν μεγάλες διαφορές στην κατανάλωση.
Εγώ αν ήμουνα Γερμανία δε θα αγόραζα το 1.8. Πρέπει να κάνεις test drive το αυτοκίνητο και να το οδηγήσεις με 130 χαω για αρκετή ώρα και να δεις αν σου αρέσει. Εμένα για παράδειγμα με ενόχλησε ο ήχος του κινητήρα του, όταν το οδήγησα. Στην αρχή, όταν είναι γεμάτη η μπαταρία του φαινόταν εντάξει αλλά μετά.. (Διόρθωση, οδήγησα το 1.8 Corolla υβριδικό, όχι το corolla cross)
Αν πάρεις αυτό με τα 2.000 κυβικά και το φέρεις Ελλάδα, μετά από 5 χρόνια ο φόρος πολυτελείας νομίζω ότι είναι περίπου 200-250 ευρώ, λιγότερο από τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουν πολλά αυτοκίνητα.
Υπάρχουν βέβαια και άλλες επιλογές, όταν ζητάμε αξιοπιστία. Γράφτηκε προηγουμένως για τα Honda και τα Mazda. Δεν ξέρω όμως αν υπάρχουν αντιπρόσωποι παντού όπως θα έχουν τα Toyota.
Πριν αγοράσω το κκ, πήγα να δω το αντίστοιχο Μάζντα cx30.
Δεν μπορώ να πω ότι μου φάνηκε πιο πλούσιο, ή πιο ποιοτικό στο εσωτερικό, μάλλον από ότι θυμάμαι
Τότε σίγουρα δεν θυμάσαι καλά . Είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ μέσα. Honda και Mazda έχουν παράδοση σε αυτά. Είναι για μένα πάντα τα καλύτερα Ιαπωνέζικα αμάξια. Μετά έρχονται Toyota και Suzuki που είναι μάρκες πιο προσιτές. Όλα τα Ιαπωνέζικα είναι εξαιρετικά στην αξιοπιστία δεν συγκρίνω αυτό έτσι. Αλλά το Mazda είναι πολύ καλύτερο μέσα από το cc αλήθεια τώρα και αντικειμενικά
Δεν σχολιάζω όλα τα άλλα το Mazda όντως δεν έχει χώρους και βγαίνει μόνο δίλιτρο ενώ το cc έχει επιλογή .
-
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@fhcc said in Toyota Corolla Cross:
Στο spiritmonitor που είναι γερμανικό θα βρεις σίγουρα περισσότερα για την κατανάλωση του αυτοκινήτου. Δεν πιστεύω να έχουν μεγάλες διαφορές στην κατανάλωση.
Εγώ αν ήμουνα Γερμανία δε θα αγόραζα το 1.8. Πρέπει να κάνεις test drive το αυτοκίνητο και να το οδηγήσεις με 130 χαω για αρκετή ώρα και να δεις αν σου αρέσει. Εμένα για παράδειγμα με ενόχλησε ο ήχος του κινητήρα του, όταν το οδήγησα. Στην αρχή, όταν είναι γεμάτη η μπαταρία του φαινόταν εντάξει αλλά μετά.. (Διόρθωση, οδήγησα το 1.8 Corolla υβριδικό, όχι το corolla cross)
Αν πάρεις αυτό με τα 2.000 κυβικά και το φέρεις Ελλάδα, μετά από 5 χρόνια ο φόρος πολυτελείας νομίζω ότι είναι περίπου 200-250 ευρώ, λιγότερο από τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουν πολλά αυτοκίνητα.
Υπάρχουν βέβαια και άλλες επιλογές, όταν ζητάμε αξιοπιστία. Γράφτηκε προηγουμένως για τα Honda και τα Mazda. Δεν ξέρω όμως αν υπάρχουν αντιπρόσωποι παντού όπως θα έχουν τα Toyota.
Πριν αγοράσω το κκ, πήγα να δω το αντίστοιχο Μάζντα cx30.
Δεν μπορώ να πω ότι μου φάνηκε πιο πλούσιο, ή πιο ποιοτικό στο εσωτερικό, μάλλον από ότι θυμάμαι
Τότε σίγουρα δεν θυμάσαι καλά . Είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ μέσα. Honda και Mazda έχουν παράδοση σε αυτά. Είναι για μένα πάντα τα καλύτερα Ιαπωνέζικα αμάξια. Μετά έρχονται Toyota και Suzuki που είναι μάρκες πιο προσιτές. Όλα τα Ιαπωνέζικα είναι εξαιρετικά στην αξιοπιστία δεν συγκρίνω αυτό έτσι. Αλλά το Mazda είναι πολύ καλύτερο μέσα από το cc αλήθεια τώρα και αντικειμενικά
Δεν σχολιάζω όλα τα άλλα το Mazda όντως δεν έχει χώρους και βγαίνει μόνο δίλιτρο ενώ το cc έχει επιλογή .
Καλα η διαφορα ποιοτητας και εσωτερικου μεταξυ Cx-30 και CC ειναι εμφανεστατη. Επειδη τα ειδα και εγω και τα 2 πριν αγορασω.
Απο χωρους για εμενα και τα 2 μου παιδια ειναι μια χαρα.
Οπως και στο HRV οταν το ειδα και αυτο...πολυ πολυ ποιοτικο. -
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@fhcc said in Toyota Corolla Cross:
Στο spiritmonitor που είναι γερμανικό θα βρεις σίγουρα περισσότερα για την κατανάλωση του αυτοκινήτου. Δεν πιστεύω να έχουν μεγάλες διαφορές στην κατανάλωση.
Εγώ αν ήμουνα Γερμανία δε θα αγόραζα το 1.8. Πρέπει να κάνεις test drive το αυτοκίνητο και να το οδηγήσεις με 130 χαω για αρκετή ώρα και να δεις αν σου αρέσει. Εμένα για παράδειγμα με ενόχλησε ο ήχος του κινητήρα του, όταν το οδήγησα. Στην αρχή, όταν είναι γεμάτη η μπαταρία του φαινόταν εντάξει αλλά μετά.. (Διόρθωση, οδήγησα το 1.8 Corolla υβριδικό, όχι το corolla cross)
Αν πάρεις αυτό με τα 2.000 κυβικά και το φέρεις Ελλάδα, μετά από 5 χρόνια ο φόρος πολυτελείας νομίζω ότι είναι περίπου 200-250 ευρώ, λιγότερο από τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουν πολλά αυτοκίνητα.
Υπάρχουν βέβαια και άλλες επιλογές, όταν ζητάμε αξιοπιστία. Γράφτηκε προηγουμένως για τα Honda και τα Mazda. Δεν ξέρω όμως αν υπάρχουν αντιπρόσωποι παντού όπως θα έχουν τα Toyota.
Πριν αγοράσω το κκ, πήγα να δω το αντίστοιχο Μάζντα cx30.
Δεν μπορώ να πω ότι μου φάνηκε πιο πλούσιο, ή πιο ποιοτικό στο εσωτερικό, μάλλον από ότι θυμάμαι
Τότε σίγουρα δεν θυμάσαι καλά . Είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ μέσα. Honda και Mazda έχουν παράδοση σε αυτά. Είναι για μένα πάντα τα καλύτερα Ιαπωνέζικα αμάξια. Μετά έρχονται Toyota και Suzuki που είναι μάρκες πιο προσιτές. Όλα τα Ιαπωνέζικα είναι εξαιρετικά στην αξιοπιστία δεν συγκρίνω αυτό έτσι. Αλλά το Mazda είναι πολύ καλύτερο μέσα από το cc αλήθεια τώρα και αντικειμενικά
Δεν σχολιάζω όλα τα άλλα το Mazda όντως δεν έχει χώρους και βγαίνει μόνο δίλιτρο ενώ το cc έχει επιλογή .
Καλα η διαφορα ποιοτητας και εσωτερικου μεταξυ Cx-30 και CC ειναι εμφανεστατη. Επειδη τα ειδα και εγω και τα 2 πριν αγορασω.
Απο χωρους για εμενα και τα 2 μου παιδια ειναι μια χαρα.
Οπως και στο HRV οταν το ειδα και αυτο...πολυ πολυ ποιοτικο.Μα ειναι ηλίου φαεινοτερο !!!!
Αυτές τις υπερβολές για το cc δεν μπορώ. Ε μωρέ ίδιο είναι με το Mazda μέσα . Και μιλάμε για χαώδη διαφορά!!!!!! Αλλά να χαμε να λέγαμε. Λίγο αντικειμενικότητα δεν βλάπτει. Καταλαβαίνω να μην είναι και εντελώς αντικειμενικοί οι κάτοχοι και να τα στρογγυλευουν αλλά να κάνουμε και το άσπρο μαύρο τώρα? Τι να πω
-
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@fhcc said in Toyota Corolla Cross:
Στο spiritmonitor που είναι γερμανικό θα βρεις σίγουρα περισσότερα για την κατανάλωση του αυτοκινήτου. Δεν πιστεύω να έχουν μεγάλες διαφορές στην κατανάλωση.
Εγώ αν ήμουνα Γερμανία δε θα αγόραζα το 1.8. Πρέπει να κάνεις test drive το αυτοκίνητο και να το οδηγήσεις με 130 χαω για αρκετή ώρα και να δεις αν σου αρέσει. Εμένα για παράδειγμα με ενόχλησε ο ήχος του κινητήρα του, όταν το οδήγησα. Στην αρχή, όταν είναι γεμάτη η μπαταρία του φαινόταν εντάξει αλλά μετά.. (Διόρθωση, οδήγησα το 1.8 Corolla υβριδικό, όχι το corolla cross)
Αν πάρεις αυτό με τα 2.000 κυβικά και το φέρεις Ελλάδα, μετά από 5 χρόνια ο φόρος πολυτελείας νομίζω ότι είναι περίπου 200-250 ευρώ, λιγότερο από τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουν πολλά αυτοκίνητα.
Υπάρχουν βέβαια και άλλες επιλογές, όταν ζητάμε αξιοπιστία. Γράφτηκε προηγουμένως για τα Honda και τα Mazda. Δεν ξέρω όμως αν υπάρχουν αντιπρόσωποι παντού όπως θα έχουν τα Toyota.
Πριν αγοράσω το κκ, πήγα να δω το αντίστοιχο Μάζντα cx30.
Δεν μπορώ να πω ότι μου φάνηκε πιο πλούσιο, ή πιο ποιοτικό στο εσωτερικό, μάλλον από ότι θυμάμαι
Τότε σίγουρα δεν θυμάσαι καλά . Είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ μέσα. Honda και Mazda έχουν παράδοση σε αυτά. Είναι για μένα πάντα τα καλύτερα Ιαπωνέζικα αμάξια. Μετά έρχονται Toyota και Suzuki που είναι μάρκες πιο προσιτές. Όλα τα Ιαπωνέζικα είναι εξαιρετικά στην αξιοπιστία δεν συγκρίνω αυτό έτσι. Αλλά το Mazda είναι πολύ καλύτερο μέσα από το cc αλήθεια τώρα και αντικειμενικά
Δεν σχολιάζω όλα τα άλλα το Mazda όντως δεν έχει χώρους και βγαίνει μόνο δίλιτρο ενώ το cc έχει επιλογή .
Καλα η διαφορα ποιοτητας και εσωτερικου μεταξυ Cx-30 και CC ειναι εμφανεστατη. Επειδη τα ειδα και εγω και τα 2 πριν αγορασω.
Απο χωρους για εμενα και τα 2 μου παιδια ειναι μια χαρα.
Οπως και στο HRV οταν το ειδα και αυτο...πολυ πολυ ποιοτικο.Μα ειναι ηλίου φαεινοτερο !!!!
Αυτές τις υπερβολές για το cc δεν μπορώ. Ε μωρέ ίδιο είναι με το Mazda μέσα . Και μιλάμε για χαώδη διαφορά!!!!!! Αλλά να χαμε να λέγαμε. Λίγο αντικειμενικότητα δεν βλάπτει. Καταλαβαίνω να μην είναι και εντελώς αντικειμενικοί οι κάτοχοι και να τα στρογγυλευουν αλλά να κάνουμε και το άσπρο μαύρο τώρα? Τι να πω
Ειναι σαν να πω εγω οτι το Mazda ειναι εξισου οικονομικο (σε καταναλωση) με το ΨΨ μεσα στην πολη... αστειο δηλαδη!!
-
Δεν υπάρχει καμία σύγκριση στην ποιότητα του CX-30 με αυτή του CC.
Μιλάμε για χάος.
Προσωπικά βέβαια δεν τα συγκρίνω ούτε ως αυτοκίνητα συνολικά. Πολύ καλύτερα τα Mazda.
Παρόλα αυτά θεωρώ ότι απέναντι στο CC παίζει το CX-5.
To CX-30 θα το έβαζα απέναντι στο CH-R. -
ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΤΙ και για τα υπόλοιπα ρε παιδιά...!!!
Κατανάλωση ,χώρους , τιμή, σέρβις, κ.λπ....κ.λπ.....
Εντάξει πιο ποιοτικό από το κκ το cx30 δεκτό, έχει καλύτερα πλαστικά..!!
Ο σχεδιασμός του όμως είναι πιο παλιοκαιρίσιος ακόμα και από το συντηρητικό κκ. αν και περί αισθητικής.......
Στο υβριδικό σύστημα τι κάνει, είναι ολίγον..??!!
Πόσο καίει το δίλιτρο..??
Τέλη..?? Ρύποι..?? ΚΑΙ φόρος πολυτελείας..??!!
Άμα είσαι πάνω από 1,80-85 χωράει άνθρωπος πίσω σου..??!!
Πόσο κάνει το αυτόματο 4Χ4 , μήπως ξεκινάει από 40 χιλιάρικα..??!!
Μη ντρέπεστε γράψτε τα κι αυτά...!!!
Πας για τα 35 του υβριδικού κκ. ή δίνεις 40000 στο cx30..??!! -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΤΙ και για τα υπόλοιπα ρε παιδιά...!!!
Κατανάλωση ,χώρους , τιμή, σέρβις, κ.λπ....κ.λπ.....
Εντάξει πιο ποιοτικό από το κκ το cx30 δεκτό, έχει καλύτερα πλαστικά..!!
Ο σχεδιασμός του όμως είναι πιο παλιοκαιρίσιος ακόμα και από το συντηρητικό κκ. αν και περί αισθητικής.......
Στο υβριδικό σύστημα τι κάνει, είναι ολίγον..??!!
Πόσο καίει το δίλιτρο..??
Τέλη..?? Ρύποι..?? ΚΑΙ φόρος πολυτελείας..??!!
Άμα είσαι πάνω από 1,80-85 χωράει άνθρωπος πίσω σου..??!!
Πόσο κάνει το αυτόματο 4Χ4 , μήπως ξεκινάει από 40 χιλιάρικα..??!!
Μη ντρέπεστε γράψτε τα κι αυτά...!!!
Πας για τα 35 του υβριδικού κκ. ή δίνεις 40000 στο cx30..??!!ολα καλα και ωραια, αλλα σχεδιαστικα το cc είναι 20 χρόνια πίσω, συνταξιουχος ΙΚΑ που λεει και ο γατος
-
Δίνεις τα 40Κ για το Mazda και έχεις αυτοκίνητο που φυσάει.
-
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
Δίνεις τα 40Κ για το Mazda και έχεις αυτοκίνητο που φυσάει.
Αφου φυσάει γιατί πουλήθηκαν συνολικά 74 cx30 όλο το 2024, σχεδον 2000 chr, και 1500 corolla cross? Προφανώς κάτι δεν κάνει σωστά η mazda, εάν είχε εξελίξει κινητήρες θα σάρωνε. Δεν μπορεί το chr που είναι το ανταγωνιστικό μοντέλο σε σύγκριση με το cx30 να κοστολογούνται το ίδιο κ η toyota να προσφέρει hev με κόστος παραγωγής μεγαλύτερο λόγω μπαταρίας, software κλπ κ η ,mazda να παρέχει μόνο σαλόνι κ μη εξηλεκτρισμενο κινητήρα
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
Δίνεις τα 40Κ για το Mazda και έχεις αυτοκίνητο που φυσάει.
Αφου φυσάει γιατί πουλήθηκαν συνολικά 74 cx30 όλο το 2024, σχεδον 2000 chr, και 1500 corolla cross? Προφανώς κάτι δεν κάνει σωστά η mazda, εάν είχε εξελίξει κινητήρες θα σάρωνε. Δεν μπορεί το chr που είναι το ανταγωνιστικό μοντέλο σε σύγκριση με το cx30 να κοστολογούνται το ίδιο κ η toyota να προσφέρει hev με κόστος παραγωγής μεγαλύτερο λόγω μπαταρίας, software κλπ κ η ,mazda να παρέχει μόνο σαλόνι κ μη εξηλεκτρισμενο κινητήρα
Μωρέ ας πουλήσει και εκατομμύρια αυτοκίνητα η Toyota.
Αυτό δε λέει τίποτα στο αν κάποιο άλλο αυτοκίνητο είναι καλύτερο. -
@katafractos17 said in [Toyota Corolla Cross]
Μωρέ ας πουλήσει και εκατομμύρια αυτοκίνητα η Toyota.
Αυτό δε λέει τίποτα στο αν κάποιο άλλο αυτοκίνητο είναι καλύτερο.Οι αριθμοί δειχνουν ότι αυτός που θα αγοράσει δίλιτρο θα προτιμήσει το δίλιτρο chr με τα 200 άλογα κ τον εξηλεκτρισμενο κινητήρα έστω κ αν το σαλόνι του cx30 είναι πιο ποιοτικό. Κάτι δεν κάνει σωστά η mazda κ έχει πιάσει πάτο στις πωλήσεις το μοναδικό που πουλάει είναι το mazdoyaris. Το παράδοξο είναι οτι εχει σπάσει ταμεία με το 2008 η Peugeot που μπροστά στο cx30 είναι χρεπι κ η mazda έπιασε διψήφιο αριθμό
-
Ζώντας στην Ελλάδα που μετράει ο κόσμος το μλ στην βενζίνη λογικό είναι να πάρει ένα μη 2λτ μοτέρ και λογικότατα ένα υβριδικό να καίει όσο μπορεί λιγότερο.
Σίγουρα το 1.8 έχει σαρώσει στις πωλήσεις και όχι το 2λτ στα Chr/cc.
Τώρα καθαρά συγκριτικά εκτός κατανάλωσης σε όλα τα άλλα δεν ξέρω προσωπικά τι καλύτερο μπορεί να προσφέρει το cc έναντι του cx-30.
Τα έχουμε δει πολλοί τα τουοτα και ξέρουμε πως είναι.
Μια χαρά αξιόπιστα και οικονομικότατα.
Οδηγικά απλά αδιάφορα όμως… -
Ο ένας εξελίσσει τα θερμικά μοτέρ ακόμα κι ο άλλος είναι ο κορυφαίος της υβριδικής τεχνολογίας...!!!
Ο ένας βελτιώνει το e-cvt και το κάνει ηλεκτρικό και βελούδινο στη λετουργία, κι ο άλλος ασχολείται με αυτόματο εξατάχυτο...!!!
Κάποιοι επιμένουν και θεωρούν ποιοτικότερο αυτοκίνητο το cx30 από το κκ, επειδή έχει καλύτερα πλαστικά, ας το δεχθούμε και όχι για όλα τα υπόλοιπα...!!
Απόψεις, εσείς που το υπερασπίζεστε ,έχετε όλοι Μάζντα και το ξέρετε τόσο καλά..??!!
Τογιότα, πρώτη παγκοσμίως σε πωλήσεις για 5η συνεχόμενη χρονιά το 2024 με 10,8 μύρια αυτοκίνητα , ειδικά χάρη εν μέρει στα υβριδικά στις ΗΠΑ, τεράστια αγορά...!!!
Η Μάζντα πούλησε στην Ελλάδα το 2024 1879 αυτοκίνητα από τα οποία τα 1624 ήταν τα Μάζντα 2 υβριδικό...!!!
255 όλα τα υπόλοιπα της μοντέλλα...!!!
CX30 πουλήθηκαν 73 το 2024...!!!
Όλα εδώ μέσα ήταν ρε παιδιά..??!!
Οι πωλήσεις της Τογιότα στην Ελλάδα το 2024 ήταν 25626 αυτοκίνητα...!!!
Τι να πούμε, ο κόσμος μάλλον δεν εκτιμά το πολύ ποιοτικό και πολύ πιο αυτοκίνητο και πάει και αγοράζει αυτά τα χρέπια τα Τογιότα...!!!
Ils sont fous ces romains...!!!
Toyota Corolla Cross