-
@panos2171 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Το ότι υπάρχει τεχνολογία για υπερταχεια φόρτιση δε σημαίνει ότι μπορεί και να εφαρμοστεί.
Στην Κίνα πριν από το 2010 είχαν μαζική χρήση ηλεκτρικών. Ενέργεια για να φορτίζουν μπαταρίες με τη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα έχουν;Εδώ για μια μπαταρία 4000mah κινητού θες 120w για να τη φορτίσεις σε 5 λεπτά, για μια μπαταρία υπερπολαπλασιων mah πόσα θέλεις;
Όλα γίνονται, το θέμα είναι όμως να υπάρχει και μια ισορροπία ώστε να μπορέσουν να πραγματοποιηθούν. Αν έχεις σε κάθε πόλη ένα πυρηνικό εργοστάσιο ναι έχεις λύσει εκατοντάδες προβλήματα ενέργειας, πόσο εφικτό είναι να πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο;
Εχει ΗΔΗ εφαρμοστει ακομα και τωρα που μιλαμε μεχρι 300MWh σε ελαχιστα σημεια στην Ελλαδα.
Θα εχουμε συντομα πολλα τετοια σημεία? ΟΧΙ θα αργησουν πολύ
Ξαναλέω , ΜΗΝ περιμενετε αυριο να είναι ετοιμα. Το σημαντικο ειναι οτι είναι εφικτο και θα γινει σε βαθος χρόνου.
Οταν ξεκινησε το αυτοκινητο στην Ελλαδα και περασαμε από τα καρα και τα γαιδουρια σε αυτοκινητα είχε παντου βενζιναδικά?????
Γιατι περιμενετε κάτι διαφορετικο με τα ηλεκτρικα. Θα παρει χρονια να γινει καλό δικτυο. Αυτη την στιγμη ειναι υποτυπωδες και αρκετο υπο συνθηκες. Οσο περισσοτερα ηλεκτρικα πουλιωνται και μειωνονται τα ICE τοσο περισσότερα κινητρα θα δινονται να μπαινουν φορτιστες. Με μαγικο ραβδι δεν γινεται απο τον ενα χρονο στον αλλο . Απλα βελτιωνονται με αργους ρυθμους τα πραγματα στην χωρα μας
εγω το θεωρω ταλαιπωρια τωρα το ηλεκτρικο για ταξιδι πχ δεν θα το επαιρνα. Αλλοι σαν τον απολυμαντικο κάνουν πλανα και προγραμματισμούς και στασεις και βολευονται.
Εγω ειμαι κάπου στην μεση. Δεν θελω να ειμαι ουτε early adopter (σαν βασικο αμαξι γιατι για δευτερο μια χαρα) ουτε να περιμένω να είναι τελειο το δικτυο για να πάρω ενα. κάπου στην μεση θα το κάνω το βημα. Αλλοι από τωρα, αλλοι θα περιμενουν μεχρι να είναι ολα κομπλε.
Και αυτο βολευει κιολας, γιατι αν επαιρναν τωρα όλοι ηλεκτρικα, δεν θα εξυπηρετουσε κανεναν. θελει σε σταδια
-
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@dstou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Για να γεμίσει μια μπαταρία πχ 64kwh από πχ το 20% στο 100% σε 3-4 λεπτά της ώρας, πρέπει ο φορτιστής να έχει ισχύ 1000 kilowatt!
To δε καλώδιο φόρτισης θα έπρεπε να έχει διάμετρο όσο ο μηρός μου.Το καλωδιο της κολωνας της δεη εχει διαμετρο οσο ο μηρος σου?
Το καλώδιο της ΔΕΗ δεν είναι συνεχούς ρεύματος με υψηλά αμπέρ, είναι εναλλασσόμενου με υψηλά βολτ, αν και "όσο ο μηρός" είναι υπερβολή για να πει το "τόοοσο, με το συμπάθειο" που εννοούσε...
Ακριβως, αρα δε χρειαζεται να αυξησεις τα Ampere για να εχεις ταχυτερη φορτιση, αρκει να αυξησεις τα volt.
Γι αυτο οι πλατφορμες 800V εχουν πιο γρηγορη φορτιση.Τα αμπέρ δεν τα αυξάνεις κατ επιλογή, μόνο την τάση ελέγχεις, τα αμπέρ απλά τα μετρας κι εξαρτώνται απ την αντίσταση των μπαταριών και των αγωγών, των οποίων αυξάνουν τη διατομή για να μην αυξηθούν υπερβολικά τα αμπέρ (δηλαδή και το θερμικό φορτίο).
Αυτο εννοω.
Δηλαδη αν θες να αυξησεις την ισχυ της φορτισης, αυξανεις τα Volt.Συμφωνούμε, απλοϊκά όμως, είναι ένα απλό κλάσμα, για να μειωθεί ο χρόνος αυξάνεις την τάση, άρα αυξάνονται αναλόγως και τα αμπέρ, αφού η αντίσταση του αγωγού (παρονομαστής του κλασματος που ορίζει τα αμπέρ) που εξαρτάται απ τη διατομή του, είναι συγκεκριμένη.
Γι αυτό έγραψε ο φίλος για τεράστια διατομή.
Αυτοί οι ταχυφορτιστες τόσο μεγάλης τάσης, που απαιτεί τόσο χοντρους και ψυχόμενους αγωγούς, δεν είναι πρακτικά εφαρμοσιμο να υπάρχουν παντού διασπαρτοι, δεν θα είναι ποτέ στις κοντινές δεκαετίες, ακόμη κι όταν λειτουργήσουν τα τοκαμακ και έχουμε άπειρο ρεύμα πυρηνικής σύντηξης.
Πρέπει να βρεθούν "μπαταρίες" διαφορετικής χημείας και μηχανολογίας, που θα έχουν μικρότερες διαστάσεις και θα φορτιζονται εκτός οχήματος... είμαστε μακριά ακόμη.WUT?
Οταν αυξανεις την ταση δεν αυξανεις τα αμπερ. -
@cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@iceman7 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Πολλά likes για την Αε6αρα,
6 likes φτανουν δεν χρειαζομαι παραπάνω για την ώρα.
Αυριο βαζεις λίγα ακόμα αν θες
Εβαλα ένα ακόμα like, πειράζει ;
Κουλα με ακούς ;
Πολύ κολοπαιδο ο Τσικινιο -
@iceman7 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@iceman7 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Πολλά likes για την Αε6αρα,
6 likes φτανουν δεν χρειαζομαι παραπάνω για την ώρα.
Αυριο βαζεις λίγα ακόμα αν θες
Εβαλα ένα ακόμα like, πειράζει ;
Κουλα με ακούς ;
Πολύ κολοπαιδο ο Τσικινιοενταξει ειχε discount σημερα λόγο καλής πελατειας. είχε προσφορα στο ρευμα
Μα και αυτοι αποφασισαν στο τελος να παιξουν μπροστα και παπππ κατευθειαν σφαλιαρα σε αντεπιθεση η ΔΕΗ χτυπησε 10000volt σαν κεραυνος. Κατσε πισω μεχρι το τελος που επαιζες μαζικη αμυνα και κραταγες την ισοπαλία, αφου παραπάνω δεν μπορεις
ακριβο το ρεύμα φορτισης γενικα για να μην βγαινω offtopic
-
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@dstou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Για να γεμίσει μια μπαταρία πχ 64kwh από πχ το 20% στο 100% σε 3-4 λεπτά της ώρας, πρέπει ο φορτιστής να έχει ισχύ 1000 kilowatt!
To δε καλώδιο φόρτισης θα έπρεπε να έχει διάμετρο όσο ο μηρός μου.Το καλωδιο της κολωνας της δεη εχει διαμετρο οσο ο μηρος σου?
Το καλώδιο της ΔΕΗ δεν είναι συνεχούς ρεύματος με υψηλά αμπέρ, είναι εναλλασσόμενου με υψηλά βολτ, αν και "όσο ο μηρός" είναι υπερβολή για να πει το "τόοοσο, με το συμπάθειο" που εννοούσε...
Ακριβως, αρα δε χρειαζεται να αυξησεις τα Ampere για να εχεις ταχυτερη φορτιση, αρκει να αυξησεις τα volt.
Γι αυτο οι πλατφορμες 800V εχουν πιο γρηγορη φορτιση.Τα αμπέρ δεν τα αυξάνεις κατ επιλογή, μόνο την τάση ελέγχεις, τα αμπέρ απλά τα μετρας κι εξαρτώνται απ την αντίσταση των μπαταριών και των αγωγών, των οποίων αυξάνουν τη διατομή για να μην αυξηθούν υπερβολικά τα αμπέρ (δηλαδή και το θερμικό φορτίο).
Αυτο εννοω.
Δηλαδη αν θες να αυξησεις την ισχυ της φορτισης, αυξανεις τα Volt.Συμφωνούμε, απλοϊκά όμως, είναι ένα απλό κλάσμα, για να μειωθεί ο χρόνος αυξάνεις την τάση, άρα αυξάνονται αναλόγως και τα αμπέρ, αφού η αντίσταση του αγωγού (παρονομαστής του κλασματος που ορίζει τα αμπέρ) που εξαρτάται απ τη διατομή του, είναι συγκεκριμένη.
Γι αυτό έγραψε ο φίλος για τεράστια διατομή.
Αυτοί οι ταχυφορτιστες τόσο μεγάλης τάσης, που απαιτεί τόσο χοντρους και ψυχόμενους αγωγούς, δεν είναι πρακτικά εφαρμοσιμο να υπάρχουν παντού διασπαρτοι, δεν θα είναι ποτέ στις κοντινές δεκαετίες, ακόμη κι όταν λειτουργήσουν τα τοκαμακ και έχουμε άπειρο ρεύμα πυρηνικής σύντηξης.
Πρέπει να βρεθούν "μπαταρίες" διαφορετικής χημείας και μηχανολογίας, που θα έχουν μικρότερες διαστάσεις και θα φορτιζονται εκτός οχήματος... είμαστε μακριά ακόμη.WUT?
Οταν αυξανεις την ταση δεν αυξανεις τα αμπερ.Ρωτάς ή καταφατικά λες "δεν" ?
-
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@dstou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Για να γεμίσει μια μπαταρία πχ 64kwh από πχ το 20% στο 100% σε 3-4 λεπτά της ώρας, πρέπει ο φορτιστής να έχει ισχύ 1000 kilowatt!
To δε καλώδιο φόρτισης θα έπρεπε να έχει διάμετρο όσο ο μηρός μου.Το καλωδιο της κολωνας της δεη εχει διαμετρο οσο ο μηρος σου?
Το καλώδιο της ΔΕΗ δεν είναι συνεχούς ρεύματος με υψηλά αμπέρ, είναι εναλλασσόμενου με υψηλά βολτ, αν και "όσο ο μηρός" είναι υπερβολή για να πει το "τόοοσο, με το συμπάθειο" που εννοούσε...
Ακριβως, αρα δε χρειαζεται να αυξησεις τα Ampere για να εχεις ταχυτερη φορτιση, αρκει να αυξησεις τα volt.
Γι αυτο οι πλατφορμες 800V εχουν πιο γρηγορη φορτιση.Τα αμπέρ δεν τα αυξάνεις κατ επιλογή, μόνο την τάση ελέγχεις, τα αμπέρ απλά τα μετρας κι εξαρτώνται απ την αντίσταση των μπαταριών και των αγωγών, των οποίων αυξάνουν τη διατομή για να μην αυξηθούν υπερβολικά τα αμπέρ (δηλαδή και το θερμικό φορτίο).
Αυτο εννοω.
Δηλαδη αν θες να αυξησεις την ισχυ της φορτισης, αυξανεις τα Volt.Συμφωνούμε, απλοϊκά όμως, είναι ένα απλό κλάσμα, για να μειωθεί ο χρόνος αυξάνεις την τάση, άρα αυξάνονται αναλόγως και τα αμπέρ, αφού η αντίσταση του αγωγού (παρονομαστής του κλασματος που ορίζει τα αμπέρ) που εξαρτάται απ τη διατομή του, είναι συγκεκριμένη.
Γι αυτό έγραψε ο φίλος για τεράστια διατομή.
Αυτοί οι ταχυφορτιστες τόσο μεγάλης τάσης, που απαιτεί τόσο χοντρους και ψυχόμενους αγωγούς, δεν είναι πρακτικά εφαρμοσιμο να υπάρχουν παντού διασπαρτοι, δεν θα είναι ποτέ στις κοντινές δεκαετίες, ακόμη κι όταν λειτουργήσουν τα τοκαμακ και έχουμε άπειρο ρεύμα πυρηνικής σύντηξης.
Πρέπει να βρεθούν "μπαταρίες" διαφορετικής χημείας και μηχανολογίας, που θα έχουν μικρότερες διαστάσεις και θα φορτιζονται εκτός οχήματος... είμαστε μακριά ακόμη.WUT?
Οταν αυξανεις την ταση δεν αυξανεις τα αμπερ.Ρωτάς ή καταφατικά λες "δεν" ?
Δεν σημαινει οτι αν αυξανεις τα Volt αυξανονται τα Amber
δεν μιλάω για τα αυτοκινητα και τις μπαταριες. μιλαω γενικα.
W = V x A
ΑΝ εννοεις να μεγαλώσεις την ταση (V) εχοντας σταθερη την Ισχύ (W) τοτε η ενταση ρευματος amber (Α) μειωνεται
Αν εννοεις κατι αλλο, δεν καταλαβα τι θες να γραψεις οποτε αγνοησε το παραπάνω
-
Θα μας πει ο Ντίνος.
-
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@dstou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Για να γεμίσει μια μπαταρία πχ 64kwh από πχ το 20% στο 100% σε 3-4 λεπτά της ώρας, πρέπει ο φορτιστής να έχει ισχύ 1000 kilowatt!
To δε καλώδιο φόρτισης θα έπρεπε να έχει διάμετρο όσο ο μηρός μου.Το καλωδιο της κολωνας της δεη εχει διαμετρο οσο ο μηρος σου?
Το καλώδιο της ΔΕΗ δεν είναι συνεχούς ρεύματος με υψηλά αμπέρ, είναι εναλλασσόμενου με υψηλά βολτ, αν και "όσο ο μηρός" είναι υπερβολή για να πει το "τόοοσο, με το συμπάθειο" που εννοούσε...
Ακριβως, αρα δε χρειαζεται να αυξησεις τα Ampere για να εχεις ταχυτερη φορτιση, αρκει να αυξησεις τα volt.
Γι αυτο οι πλατφορμες 800V εχουν πιο γρηγορη φορτιση.Τα αμπέρ δεν τα αυξάνεις κατ επιλογή, μόνο την τάση ελέγχεις, τα αμπέρ απλά τα μετρας κι εξαρτώνται απ την αντίσταση των μπαταριών και των αγωγών, των οποίων αυξάνουν τη διατομή για να μην αυξηθούν υπερβολικά τα αμπέρ (δηλαδή και το θερμικό φορτίο).
Αυτο εννοω.
Δηλαδη αν θες να αυξησεις την ισχυ της φορτισης, αυξανεις τα Volt.Συμφωνούμε, απλοϊκά όμως, είναι ένα απλό κλάσμα, για να μειωθεί ο χρόνος αυξάνεις την τάση, άρα αυξάνονται αναλόγως και τα αμπέρ, αφού η αντίσταση του αγωγού (παρονομαστής του κλασματος που ορίζει τα αμπέρ) που εξαρτάται απ τη διατομή του, είναι συγκεκριμένη.
Γι αυτό έγραψε ο φίλος για τεράστια διατομή.
Αυτοί οι ταχυφορτιστες τόσο μεγάλης τάσης, που απαιτεί τόσο χοντρους και ψυχόμενους αγωγούς, δεν είναι πρακτικά εφαρμοσιμο να υπάρχουν παντού διασπαρτοι, δεν θα είναι ποτέ στις κοντινές δεκαετίες, ακόμη κι όταν λειτουργήσουν τα τοκαμακ και έχουμε άπειρο ρεύμα πυρηνικής σύντηξης.
Πρέπει να βρεθούν "μπαταρίες" διαφορετικής χημείας και μηχανολογίας, που θα έχουν μικρότερες διαστάσεις και θα φορτιζονται εκτός οχήματος... είμαστε μακριά ακόμη.WUT?
Οταν αυξανεις την ταση δεν αυξανεις τα αμπερ.Ρωτάς ή καταφατικά λες "δεν" ?
Καταφαση ειναι.
Εκτος κι αν αλλαξε κατι προσφατα και δεν το εχω παρει χαμπαρι. -
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@dstou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Για να γεμίσει μια μπαταρία πχ 64kwh από πχ το 20% στο 100% σε 3-4 λεπτά της ώρας, πρέπει ο φορτιστής να έχει ισχύ 1000 kilowatt!
To δε καλώδιο φόρτισης θα έπρεπε να έχει διάμετρο όσο ο μηρός μου.Το καλωδιο της κολωνας της δεη εχει διαμετρο οσο ο μηρος σου?
Το καλώδιο της ΔΕΗ δεν είναι συνεχούς ρεύματος με υψηλά αμπέρ, είναι εναλλασσόμενου με υψηλά βολτ, αν και "όσο ο μηρός" είναι υπερβολή για να πει το "τόοοσο, με το συμπάθειο" που εννοούσε...
Ακριβως, αρα δε χρειαζεται να αυξησεις τα Ampere για να εχεις ταχυτερη φορτιση, αρκει να αυξησεις τα volt.
Γι αυτο οι πλατφορμες 800V εχουν πιο γρηγορη φορτιση.Τα αμπέρ δεν τα αυξάνεις κατ επιλογή, μόνο την τάση ελέγχεις, τα αμπέρ απλά τα μετρας κι εξαρτώνται απ την αντίσταση των μπαταριών και των αγωγών, των οποίων αυξάνουν τη διατομή για να μην αυξηθούν υπερβολικά τα αμπέρ (δηλαδή και το θερμικό φορτίο).
Αυτο εννοω.
Δηλαδη αν θες να αυξησεις την ισχυ της φορτισης, αυξανεις τα Volt.Συμφωνούμε, απλοϊκά όμως, είναι ένα απλό κλάσμα, για να μειωθεί ο χρόνος αυξάνεις την τάση, άρα αυξάνονται αναλόγως και τα αμπέρ, αφού η αντίσταση του αγωγού (παρονομαστής του κλασματος που ορίζει τα αμπέρ) που εξαρτάται απ τη διατομή του, είναι συγκεκριμένη.
Γι αυτό έγραψε ο φίλος για τεράστια διατομή.
Αυτοί οι ταχυφορτιστες τόσο μεγάλης τάσης, που απαιτεί τόσο χοντρους και ψυχόμενους αγωγούς, δεν είναι πρακτικά εφαρμοσιμο να υπάρχουν παντού διασπαρτοι, δεν θα είναι ποτέ στις κοντινές δεκαετίες, ακόμη κι όταν λειτουργήσουν τα τοκαμακ και έχουμε άπειρο ρεύμα πυρηνικής σύντηξης.
Πρέπει να βρεθούν "μπαταρίες" διαφορετικής χημείας και μηχανολογίας, που θα έχουν μικρότερες διαστάσεις και θα φορτιζονται εκτός οχήματος... είμαστε μακριά ακόμη.WUT?
Οταν αυξανεις την ταση δεν αυξανεις τα αμπερ.Ρωτάς ή καταφατικά λες "δεν" ?
Καταφαση ειναι.
Εκτος κι αν αλλαξε κατι προσφατα και δεν το εχω παρει χαμπαρι.Δηλαδή λες ότι σε ένα κύκλωμα, η ένταση του ρεύματος που το διαρρέει, ΔΕΝ είναι ευθέως ανάλογη της τάσης;
-
Στο ίδιο συμπέρασμα θα καταλήξετε.
Το έγραψε ο Cirus.
-
@super-t said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Στο ίδιο συμπέρασμα θα καταλήξετε.
Το έγραψε ο Cirus.
Αν ο άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν τα απλά πρακτικά του ηλεκτρισμού απ το σχολείο, όπως το γιατί χρειάζεται να αυξάνεται η διατομή των αγωγών και πως σχετίζεται με τα αμπέρ και τα βολτ, τι νόημα έχει να κρίνουμε τεχνολογίες φορτισμού και να εκφέρουμε βαρύγδουπες απόψεις για τις δυνατότητες επέκτασης της ηλεκτροκίνησης;
-
Μάν μου, έχεις περιορισμό στην μέγιστη ισχύ.
Αυτό προσπαθούν να σου πουν.
Οπότε αν αυξήσεις τα volt δεν θα αυξηθούν τα αμπέρ.
ή για τα ίδια αμπέρ (η διατομή του αγωγού που λες) αν αυξήσεις τα βολτ μπορείς να πάρεις περισσότερη ισχύ. Που αυτό προσπαθούν να κάνουν τώρα..
Στο μέλλον που θα την αυξήσουν , ναι ίσως γίνει αυτό που λες.
Αλλά και πάλι , δεν την τραβάνε αυτή την ισχύ συνεχόμενα όπως έχουμε δει.
-
Πάντως σας ενημερώνω ότι στην εταιρεία που εργάζομαι εδώ και 17 χρόνια μαζί με συνεργάτες κατασκευαστές αλλά και πινακάδες από Καυκά, Τεχνοματ, Μειδανη κλπ σας ενημερώνω ότι γίνονται συνέχεια εγκαταστάσεις φορτιστών το τελευταίο διάστημα και ταχυφορτιστων πανελλαδικά.
Μέχρι πέρσι το καλοκαίρι υπήρξε στασιμότητα και ξανά ξεκίνησαν από Οκτώβριο και μετά.
Και ένας λόγος είναι ότι βάζουν ελέγχους τηλεκοντρόλ και στα Φ/Β, στα ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη κλπ και θα κάνουν μεγαλύτερο έλεγχο και διαμοιρασμό ενέργειας ανά περιοχές ή νομούς στο μέλλον. -
@polioan said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Πάντως σας ενημερώνω ότι στην εταιρεία που εργάζομαι εδώ και 17 χρόνια μαζί με συνεργάτες κατασκευαστές αλλά και πινακίδες από Καυκά, Τεχνοματ, Μειδανη κλπ σας ενημερώνω ότι γίνονται συνέχεια εγκαταστάσεις φορτιστών το τελευταίο διάστημα και ταχυφορτιστων πανελλαδικά.
Μέχρι πέρσι το καλοκαίρι υπήρξε στασιμότητα και ξανά ξεκίνησαν από Οκτώβριο και μετά.
Και ένας λόγος είναι ότι βάζουν ελέγχους τηλεκοντρόλ και στα Φ/Β, στα ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη κλπ και θα κάνουν μεγαλύτερο έλεγχο και διαμοιρασμό ενέργειας ανά περιοχές ή νομούς στο μέλλον.Όσα και να βάλλουν είναι τόσο διαφορετικές οι αρχιτεκτονικές που οι ονομαστικές τιμές δύσκολα πιάνονται.
Και πας με προγραμματισμό και πες ότι βρίσκεις το φορτιστή άδειο και ανοίγεις το app, βάζεις κάρτες προσωπικά δεδομένα κωδικούς και πίπες και πας να φορτίσεις και πάει σαν χελώνα ….
Γαμησε τα ….. -
@iceman7 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@polioan said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Πάντως σας ενημερώνω ότι στην εταιρεία που εργάζομαι εδώ και 17 χρόνια μαζί με συνεργάτες κατασκευαστές αλλά και πινακίδες από Καυκά, Τεχνοματ, Μειδανη κλπ σας ενημερώνω ότι γίνονται συνέχεια εγκαταστάσεις φορτιστών το τελευταίο διάστημα και ταχυφορτιστων πανελλαδικά.
Μέχρι πέρσι το καλοκαίρι υπήρξε στασιμότητα και ξανά ξεκίνησαν από Οκτώβριο και μετά.
Και ένας λόγος είναι ότι βάζουν ελέγχους τηλεκοντρόλ και στα Φ/Β, στα ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη κλπ και θα κάνουν μεγαλύτερο έλεγχο και διαμοιρασμό ενέργειας ανά περιοχές ή νομούς στο μέλλον.Όσα και να βάλλουν είναι τόσο διαφορετικές οι αρχιτεκτονικές που οι ονομαστικές τιμές δύσκολα πιάνονται.
Και πας με προγραμματισμό και πες ότι βρίσκεις το φορτιστή άδειο και ανοίγεις το app, βάζεις κάρτες προσωπικά δεδομένα κωδικούς και πίπες και πας να φορτίσεις και πάει σαν χελώνα ….
Γαμησε τα …..Φορτίζουν όσο ακριβώς προβλέπεται από το charging curve του κάθε οχήματος
-
@iceman7 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@polioan said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Πάντως σας ενημερώνω ότι στην εταιρεία που εργάζομαι εδώ και 17 χρόνια μαζί με συνεργάτες κατασκευαστές αλλά και πινακίδες από Καυκά, Τεχνοματ, Μειδανη κλπ σας ενημερώνω ότι γίνονται συνέχεια εγκαταστάσεις φορτιστών το τελευταίο διάστημα και ταχυφορτιστων πανελλαδικά.
Μέχρι πέρσι το καλοκαίρι υπήρξε στασιμότητα και ξανά ξεκίνησαν από Οκτώβριο και μετά.
Και ένας λόγος είναι ότι βάζουν ελέγχους τηλεκοντρόλ και στα Φ/Β, στα ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη κλπ και θα κάνουν μεγαλύτερο έλεγχο και διαμοιρασμό ενέργειας ανά περιοχές ή νομούς στο μέλλον.Όσα και να βάλλουν είναι τόσο διαφορετικές οι αρχιτεκτονικές που οι ονομαστικές τιμές δύσκολα πιάνονται.
Και πας με προγραμματισμό και πες ότι βρίσκεις το φορτιστή άδειο και ανοίγεις το app, βάζεις κάρτες προσωπικά δεδομένα κωδικούς και πίπες και πας να φορτίσεις και πάει σαν χελώνα ….
Γαμησε τα …..Το έχω δηλώσει προ πολλού ότι είμαι fan της τεχνολογίας και των ηλεκτρικών.
Αλλά με τίποτα δεν θα έπαιρνα εγώ προσωπικά ακόμα ηλεκτρικό στην Ελλάδα με χρήση και για μετακίνηση οικογένειας, αλλά και για την δουλειά μου που μπορεί να είναι καθημερινά από 50 έως 400 χλμ.
Και μάλιστα που δεν έχω χρόνο να περιμένω 10-30 λεπτά ενδιάμεσα τις ώρες της εργασίας μου ή επαγγελματικού ταξιδιού για να νιώσω ψυχολογικά άνετα να ταξιδέψω ή απλά να οδηγώ δίχως άγχος.
Ποιος; Εγώ που πουλάω τέτοιες τεχνολογίες.
Ακόμα και.Tesla να χρησιμοποιήσω θα περνούσα αγχωδης καταστάσεις, τουλάχιστον έως ότου να εναρμονιστώ με την διαδικασία.
Δεν είμαι τελείως κατά, αλλά όπως λέμε εδώ και πολλές σελίδες είναι και ανάλογα την χρήση του καθενός! -
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@dstou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Για να γεμίσει μια μπαταρία πχ 64kwh από πχ το 20% στο 100% σε 3-4 λεπτά της ώρας, πρέπει ο φορτιστής να έχει ισχύ 1000 kilowatt!
To δε καλώδιο φόρτισης θα έπρεπε να έχει διάμετρο όσο ο μηρός μου.Το καλωδιο της κολωνας της δεη εχει διαμετρο οσο ο μηρος σου?
Το καλώδιο της ΔΕΗ δεν είναι συνεχούς ρεύματος με υψηλά αμπέρ, είναι εναλλασσόμενου με υψηλά βολτ, αν και "όσο ο μηρός" είναι υπερβολή για να πει το "τόοοσο, με το συμπάθειο" που εννοούσε...
Ακριβως, αρα δε χρειαζεται να αυξησεις τα Ampere για να εχεις ταχυτερη φορτιση, αρκει να αυξησεις τα volt.
Γι αυτο οι πλατφορμες 800V εχουν πιο γρηγορη φορτιση.Τα αμπέρ δεν τα αυξάνεις κατ επιλογή, μόνο την τάση ελέγχεις, τα αμπέρ απλά τα μετρας κι εξαρτώνται απ την αντίσταση των μπαταριών και των αγωγών, των οποίων αυξάνουν τη διατομή για να μην αυξηθούν υπερβολικά τα αμπέρ (δηλαδή και το θερμικό φορτίο).
Αυτο εννοω.
Δηλαδη αν θες να αυξησεις την ισχυ της φορτισης, αυξανεις τα Volt.Συμφωνούμε, απλοϊκά όμως, είναι ένα απλό κλάσμα, για να μειωθεί ο χρόνος αυξάνεις την τάση, άρα αυξάνονται αναλόγως και τα αμπέρ, αφού η αντίσταση του αγωγού (παρονομαστής του κλασματος που ορίζει τα αμπέρ) που εξαρτάται απ τη διατομή του, είναι συγκεκριμένη.
Γι αυτό έγραψε ο φίλος για τεράστια διατομή.
Αυτοί οι ταχυφορτιστες τόσο μεγάλης τάσης, που απαιτεί τόσο χοντρους και ψυχόμενους αγωγούς, δεν είναι πρακτικά εφαρμοσιμο να υπάρχουν παντού διασπαρτοι, δεν θα είναι ποτέ στις κοντινές δεκαετίες, ακόμη κι όταν λειτουργήσουν τα τοκαμακ και έχουμε άπειρο ρεύμα πυρηνικής σύντηξης.
Πρέπει να βρεθούν "μπαταρίες" διαφορετικής χημείας και μηχανολογίας, που θα έχουν μικρότερες διαστάσεις και θα φορτιζονται εκτός οχήματος... είμαστε μακριά ακόμη.WUT?
Οταν αυξανεις την ταση δεν αυξανεις τα αμπερ.Ρωτάς ή καταφατικά λες "δεν" ?
Καταφαση ειναι.
Εκτος κι αν αλλαξε κατι προσφατα και δεν το εχω παρει χαμπαρι.Δηλαδή λες ότι σε ένα κύκλωμα, η ένταση του ρεύματος που το διαρρέει, ΔΕΝ είναι ευθέως ανάλογη της τάσης;
φυσικα και δεν ειναι αναλογη.
Ειναι ανεξαρτητες.
Μπορεις να αυξανεις την ταση χωρις να αυξανεται η ενταση. -
@dettol said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@iceman7 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@polioan said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Πάντως σας ενημερώνω ότι στην εταιρεία που εργάζομαι εδώ και 17 χρόνια μαζί με συνεργάτες κατασκευαστές αλλά και πινακίδες από Καυκά, Τεχνοματ, Μειδανη κλπ σας ενημερώνω ότι γίνονται συνέχεια εγκαταστάσεις φορτιστών το τελευταίο διάστημα και ταχυφορτιστων πανελλαδικά.
Μέχρι πέρσι το καλοκαίρι υπήρξε στασιμότητα και ξανά ξεκίνησαν από Οκτώβριο και μετά.
Και ένας λόγος είναι ότι βάζουν ελέγχους τηλεκοντρόλ και στα Φ/Β, στα ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη κλπ και θα κάνουν μεγαλύτερο έλεγχο και διαμοιρασμό ενέργειας ανά περιοχές ή νομούς στο μέλλον.Όσα και να βάλλουν είναι τόσο διαφορετικές οι αρχιτεκτονικές που οι ονομαστικές τιμές δύσκολα πιάνονται.
Και πας με προγραμματισμό και πες ότι βρίσκεις το φορτιστή άδειο και ανοίγεις το app, βάζεις κάρτες προσωπικά δεδομένα κωδικούς και πίπες και πας να φορτίσεις και πάει σαν χελώνα ….
Γαμησε τα …..Φορτίζουν όσο ακριβώς προβλέπεται από το charging curve του κάθε οχήματος
Αφου ξέρεις οτι δεν ισχύει ακριβως αυτό που γράφεις γιατι υπεισερχονται και αλλοι παράγοντες
-
@iceman7 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@dettol said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@iceman7 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@polioan said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Πάντως σας ενημερώνω ότι στην εταιρεία που εργάζομαι εδώ και 17 χρόνια μαζί με συνεργάτες κατασκευαστές αλλά και πινακίδες από Καυκά, Τεχνοματ, Μειδανη κλπ σας ενημερώνω ότι γίνονται συνέχεια εγκαταστάσεις φορτιστών το τελευταίο διάστημα και ταχυφορτιστων πανελλαδικά.
Μέχρι πέρσι το καλοκαίρι υπήρξε στασιμότητα και ξανά ξεκίνησαν από Οκτώβριο και μετά.
Και ένας λόγος είναι ότι βάζουν ελέγχους τηλεκοντρόλ και στα Φ/Β, στα ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη κλπ και θα κάνουν μεγαλύτερο έλεγχο και διαμοιρασμό ενέργειας ανά περιοχές ή νομούς στο μέλλον.Όσα και να βάλλουν είναι τόσο διαφορετικές οι αρχιτεκτονικές που οι ονομαστικές τιμές δύσκολα πιάνονται.
Και πας με προγραμματισμό και πες ότι βρίσκεις το φορτιστή άδειο και ανοίγεις το app, βάζεις κάρτες προσωπικά δεδομένα κωδικούς και πίπες και πας να φορτίσεις και πάει σαν χελώνα ….
Γαμησε τα …..Φορτίζουν όσο ακριβώς προβλέπεται από το charging curve του κάθε οχήματος
Αφου ξέρεις οτι δεν ισχύει ακριβως αυτό που γράφεις γιατι υπεισερχονται και αλλοι παράγοντες
αν αναφερεσαι στην θερμοκρασια της μπαταριας και το precondition, η πραγματικοτητα ειναι οτι δεν αλλαζει ΤΟΣΟ πολυ τους χρονους φορτισης. Αλλα οπως και να εχει, αρκετα ηλεκτρικα μπορουν να ανεβασουν την θερμοκρασια της μπαταριας τους για να μεγιστοποιησουν την ισχυ φορτισης.
-
@dettol said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@iceman7 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@dettol said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@iceman7 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@polioan said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Πάντως σας ενημερώνω ότι στην εταιρεία που εργάζομαι εδώ και 17 χρόνια μαζί με συνεργάτες κατασκευαστές αλλά και πινακίδες από Καυκά, Τεχνοματ, Μειδανη κλπ σας ενημερώνω ότι γίνονται συνέχεια εγκαταστάσεις φορτιστών το τελευταίο διάστημα και ταχυφορτιστων πανελλαδικά.
Μέχρι πέρσι το καλοκαίρι υπήρξε στασιμότητα και ξανά ξεκίνησαν από Οκτώβριο και μετά.
Και ένας λόγος είναι ότι βάζουν ελέγχους τηλεκοντρόλ και στα Φ/Β, στα ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη κλπ και θα κάνουν μεγαλύτερο έλεγχο και διαμοιρασμό ενέργειας ανά περιοχές ή νομούς στο μέλλον.Όσα και να βάλλουν είναι τόσο διαφορετικές οι αρχιτεκτονικές που οι ονομαστικές τιμές δύσκολα πιάνονται.
Και πας με προγραμματισμό και πες ότι βρίσκεις το φορτιστή άδειο και ανοίγεις το app, βάζεις κάρτες προσωπικά δεδομένα κωδικούς και πίπες και πας να φορτίσεις και πάει σαν χελώνα ….
Γαμησε τα …..Φορτίζουν όσο ακριβώς προβλέπεται από το charging curve του κάθε οχήματος
Αφου ξέρεις οτι δεν ισχύει ακριβως αυτό που γράφεις γιατι υπεισερχονται και αλλοι παράγοντες
αν αναφερεσαι στην θερμοκρασια της μπαταριας και το precondition, η πραγματικοτητα ειναι οτι δεν αλλαζει ΤΟΣΟ πολυ τους χρονους φορτισης. Αλλα οπως και να εχει, αρκετα ηλεκτρικα μπορουν να ανεβασουν την θερμοκρασια της μπαταριας τους για να μεγιστοποιησουν την ισχυ φορτισης.
Είναι και η αρχιτεκτονική του φορτιστή.
Αν είναι 800, 400 ή 200V κλπ.
Αν μοιράζεται το φορτίο κλπ
Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων