Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 20 / 24
    Περί αυτοκίνησης
    52
    470
    25783
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 last edited by

      Αν δεν αλλάξει κάτι δραστικά στην τεχνολογία των μπαταριών, ασκήσεις επι χαρτου θα κάνουν.
      Ούτε υποχρεωτική πώληση μόνο bev ούτε τίποτα.
      Και τα bev όσο βασίζονται στα γνωστά θα φθίνουν.
      Ποιος κανεί στην Ελλάδα τουλάχιστον ταξίδια με τόσο προγραμματισμό ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • ntinaras
        ntinaras @piliourits last edited by ntinaras

        @piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

        @ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

        @dstou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

        Για να γεμίσει μια μπαταρία πχ 64kwh από πχ το 20% στο 100% σε 3-4 λεπτά της ώρας, πρέπει ο φορτιστής να έχει ισχύ 1000 kilowatt!
        To δε καλώδιο φόρτισης θα έπρεπε να έχει διάμετρο όσο ο μηρός μου.

        Το καλωδιο της κολωνας της δεη εχει διαμετρο οσο ο μηρος σου?

        Το καλώδιο της ΔΕΗ δεν είναι συνεχούς ρεύματος με υψηλά αμπέρ, είναι εναλλασσόμενου με υψηλά βολτ, αν και "όσο ο μηρός" είναι υπερβολή για να πει το "τόοοσο, με το συμπάθειο" που εννοούσε...

        Ακριβως, αρα δε χρειαζεται να αυξησεις τα Ampere για να εχεις ταχυτερη φορτιση, αρκει να αυξησεις τα volt.
        Γι αυτο οι πλατφορμες 800V εχουν πιο γρηγορη φορτιση.

        piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • piliourits
          piliourits @ntinaras last edited by piliourits

          @ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

          @piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

          @ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

          @dstou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

          Για να γεμίσει μια μπαταρία πχ 64kwh από πχ το 20% στο 100% σε 3-4 λεπτά της ώρας, πρέπει ο φορτιστής να έχει ισχύ 1000 kilowatt!
          To δε καλώδιο φόρτισης θα έπρεπε να έχει διάμετρο όσο ο μηρός μου.

          Το καλωδιο της κολωνας της δεη εχει διαμετρο οσο ο μηρος σου?

          Το καλώδιο της ΔΕΗ δεν είναι συνεχούς ρεύματος με υψηλά αμπέρ, είναι εναλλασσόμενου με υψηλά βολτ, αν και "όσο ο μηρός" είναι υπερβολή για να πει το "τόοοσο, με το συμπάθειο" που εννοούσε...

          Ακριβως, αρα δε χρειαζεται να αυξησεις τα Ampere για να εχεις ταχυτερη φορτιση, αρκει να αυξησεις τα volt.
          Γι αυτο οι πλατφορμες 800V εχουν πιο γρηγορη φορτιση.

          Τα αμπέρ δεν τα αυξάνεις κατ επιλογή, μόνο την τάση ελέγχεις, τα αμπέρ απλά τα μετρας κι εξαρτώνται απ την αντίσταση των μπαταριών και των αγωγών, των οποίων αυξάνουν τη διατομή για να μην αυξηθούν υπερβολικά τα αμπέρ (δηλαδή και το θερμικό φορτίο).

          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

          ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ntinaras
            ntinaras @piliourits last edited by

            @piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

            @ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

            @piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

            @ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

            @dstou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

            Για να γεμίσει μια μπαταρία πχ 64kwh από πχ το 20% στο 100% σε 3-4 λεπτά της ώρας, πρέπει ο φορτιστής να έχει ισχύ 1000 kilowatt!
            To δε καλώδιο φόρτισης θα έπρεπε να έχει διάμετρο όσο ο μηρός μου.

            Το καλωδιο της κολωνας της δεη εχει διαμετρο οσο ο μηρος σου?

            Το καλώδιο της ΔΕΗ δεν είναι συνεχούς ρεύματος με υψηλά αμπέρ, είναι εναλλασσόμενου με υψηλά βολτ, αν και "όσο ο μηρός" είναι υπερβολή για να πει το "τόοοσο, με το συμπάθειο" που εννοούσε...

            Ακριβως, αρα δε χρειαζεται να αυξησεις τα Ampere για να εχεις ταχυτερη φορτιση, αρκει να αυξησεις τα volt.
            Γι αυτο οι πλατφορμες 800V εχουν πιο γρηγορη φορτιση.

            Τα αμπέρ δεν τα αυξάνεις κατ επιλογή, μόνο την τάση ελέγχεις, τα αμπέρ απλά τα μετρας κι εξαρτώνται απ την αντίσταση των μπαταριών και των αγωγών, των οποίων αυξάνουν τη διατομή για να μην αυξηθούν υπερβολικά τα αμπέρ (δηλαδή και το θερμικό φορτίο).

            Αυτο εννοω.
            Δηλαδη αν θες να αυξησεις την ισχυ της φορτισης, αυξανεις τα Volt.

            piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • piliourits
              piliourits @ntinaras last edited by

              @ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

              @piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

              @ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

              @piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

              @ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

              @dstou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

              Για να γεμίσει μια μπαταρία πχ 64kwh από πχ το 20% στο 100% σε 3-4 λεπτά της ώρας, πρέπει ο φορτιστής να έχει ισχύ 1000 kilowatt!
              To δε καλώδιο φόρτισης θα έπρεπε να έχει διάμετρο όσο ο μηρός μου.

              Το καλωδιο της κολωνας της δεη εχει διαμετρο οσο ο μηρος σου?

              Το καλώδιο της ΔΕΗ δεν είναι συνεχούς ρεύματος με υψηλά αμπέρ, είναι εναλλασσόμενου με υψηλά βολτ, αν και "όσο ο μηρός" είναι υπερβολή για να πει το "τόοοσο, με το συμπάθειο" που εννοούσε...

              Ακριβως, αρα δε χρειαζεται να αυξησεις τα Ampere για να εχεις ταχυτερη φορτιση, αρκει να αυξησεις τα volt.
              Γι αυτο οι πλατφορμες 800V εχουν πιο γρηγορη φορτιση.

              Τα αμπέρ δεν τα αυξάνεις κατ επιλογή, μόνο την τάση ελέγχεις, τα αμπέρ απλά τα μετρας κι εξαρτώνται απ την αντίσταση των μπαταριών και των αγωγών, των οποίων αυξάνουν τη διατομή για να μην αυξηθούν υπερβολικά τα αμπέρ (δηλαδή και το θερμικό φορτίο).

              Αυτο εννοω.
              Δηλαδη αν θες να αυξησεις την ισχυ της φορτισης, αυξανεις τα Volt.

              Συμφωνούμε, απλοϊκά όμως, είναι ένα απλό κλάσμα, για να μειωθεί ο χρόνος αυξάνεις την τάση, άρα αυξάνονται αναλόγως και τα αμπέρ, αφού η αντίσταση του αγωγού (παρονομαστής του κλασματος που ορίζει τα αμπέρ) που εξαρτάται απ τη διατομή του, είναι συγκεκριμένη.
              Γι αυτό έγραψε ο φίλος για τεράστια διατομή.
              Αυτοί οι ταχυφορτιστες τόσο μεγάλης τάσης, που απαιτεί τόσο χοντρους και ψυχόμενους αγωγούς, δεν είναι πρακτικά εφαρμοσιμο να υπάρχουν παντού διασπαρτοι, δεν θα είναι ποτέ στις κοντινές δεκαετίες, ακόμη κι όταν λειτουργήσουν τα τοκαμακ και έχουμε άπειρο ρεύμα πυρηνικής σύντηξης.
              Πρέπει να βρεθούν "μπαταρίες" διαφορετικής χημείας και μηχανολογίας, που θα έχουν μικρότερες διαστάσεις και θα φορτιζονται εκτός οχήματος... είμαστε μακριά ακόμη.

              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

              ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dettol last edited by

                Youtube Video

                Το καλώδιο είναι λίγο πιο χοντρό από τα υπάρχοντα ccs, αλλά καμμία σχέση με τα «τόσο χοντρό όσο ο μηρός μου», εκτός αν είσαι η αριανα γκραντε 😄

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A d P
                  A d P moderator last edited by A d P

                  Στα φορτηγά επαγγελματικά η φόρτιση έχει πάει σε άλλο επίπεδο 750KW - 3,75 MV
                  https://www.man.eu/gr/el/24_beratung_kauf/24_beratung/24_einstieg_elektromobilitaet/24_einstieg_elektromobilitaet_ladeinfrastruktur/nc_einstieg_elektromobilitaet_ladeinfrastruktur.html

                  Κόστος υποδομής φόρτισης
                  30.000-40.000€
                  Μέχρι 80% επιχορήγηση από ΕΕ

                  I EAT MILF AND COOKIES

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dettol last edited by

                    υπαρχουν ηδη καποιες υποδομες για ηλεκτρικα φορτηγα και δρομολογια τα οποια τα εκτελουν. Οποιος εχει ορεξη ας χαζεψει λιγο εδω. Προφανως και βρισκομαστε ακομα σε αρχικο σταδιο και ειλικρινα δεν ξερω αν θα μπορεσει να δουλεψει το εγχειρημα της ηλεκτροκινησης για επαγγελματικες μεταφορες, αλλα εχει ενδιαφερον παντως

                    https://www.youtube.com/@electrictrucker

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • I
                      iceman7 last edited by iceman7

                      Ενα ακόμα χαμένο στοίχημα η μπαταριοκινηση.
                      Στη μόνη της εκδοχή που θα είχε νόημα θα ήταν το hot swap μπαταριών.
                      Μπαίνεις μπαταριαδικο, αλλάζεις μπαταρία σε 2 λεπτά και συνεχίζεις.
                      Τοτε θα βγουν και πραγματικα φθηνά αμάξια γιατί δεν θα πληρώνεις στην αγορά το πιο ακριβό κομμάτι αυτού, τη μπαταρία.

                      W cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone @iceman7 last edited by

                        @iceman7 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                        Ενα ακόμα χαμένο στοίχημα η μπαταριοκινηση.
                        Στη μόνη της εκδοχή που θα είχε νόημα θα ήταν το hot swap μπαταριών.
                        Μπαίνεις μπαταριαδικο, αλλάζεις μπαταρία σε 2 λεπτά και συνεχίζεις.
                        Τοτε θα βγουν και πραγματικα φθηνά αμάξια γιατί δεν θα πληρώνεις στην αγορά το πιο ακριβό κομμάτι αυτού, τη μπαταρία.

                        H Nio που το κανει αυτο βρισκεται κοντα στην χρεοκοπια λογω του κοστους των σταθμων αλλαγης μπαταριων. Εδω δεν εχει στην Ελλαδα superchargers σκεψου σταθμους αλλαγης μπαταριων με μεγαλυτερο κοστος.

                        Νομιζω μονο η Νιο το εχει και τα αυτοκινητα στην Γερμανια τα δινουν 50- 60 χιλ και οι μπαταριες 300 τον μηνα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • cirus
                          cirus @iceman7 last edited by cirus

                          @iceman7 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                          Ενα ακόμα χαμένο στοίχημα η μπαταριοκινηση.
                          Στη μόνη της εκδοχή που θα είχε νόημα θα ήταν το hot swap μπαταριών.
                          Μπαίνεις μπαταριαδικο, αλλάζεις μπαταρία σε 2 λεπτά και συνεχίζεις.
                          Τοτε θα βγουν και πραγματικα φθηνά αμάξια γιατί δεν θα πληρώνεις στην αγορά το πιο ακριβό κομμάτι αυτού, τη μπαταρία.

                          Χαμένο στοίχημα?

                          Μην βάζεις τα χρήματα σου να ποντάρεις σε αυτό. Σε 10 χρόνια από τώρα θα αλλάξεις γνώμη. Θα περάσουμε στην επόμενη γενιά μπαταριών solid state που θα έχουν αυτονομία άνω των 1000χλμ και θα τα αγκαλιάσουν ακόμα περισσότεροι .

                          Δεν γυρνάει πίσω. Δεν είμαστε ακόμα στην αρχή αλλά δεν είμαστε ούτε καν στην μέση ακόμα. Σε άλλα κράτη έχουν πάρει μεγαλύτερα ποσοστά από μας. Πάντως πίσω δεν θα γυρίσει το ποτάμι.

                          Αργά μεν αλλά σταθερά βήματα προς την ηλεκτροκίνηση. Μπορεί να καθυστερήσει σε κάποιες χώρες σαν την δική μας άλλα αυτό γίνεται έτσι και αλλιώς σε όλα τα πράγματα

                          Εγώ πιστεύω ότι είμαστε στο στάδιο που θα πουλήσουν πολύ τα hybrid περισσότερο και από τα ηλεκτρικά . Αλλά είναι η ενδιάμεση τεχνολογία. Η τελική είναι η ηλεκτροκίνηση

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • I
                            iceman7 last edited by

                            Βαριά οχήματα.
                            Μικρες μπαταρίες
                            Αργή φόρτιση
                            Ελλειψη υποδομών/φορτιστων
                            Αδυναμία οικιακής φόρτισης.

                            Για λίγους μόνο

                            W cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                            • W
                              wantone @iceman7 last edited by

                              @iceman7 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                              Βαριά οχήματα.
                              Μικρες μπαταρίες
                              Αργή φόρτιση
                              Ελλειψη υποδομών/φορτιστων
                              Αδυναμία οικιακής φόρτισης.

                              Για λίγους μόνο

                              NIO 150αρα μπαταρια, υποδομες κλπ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • cirus
                                cirus @iceman7 last edited by

                                @iceman7 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                Βαριά οχήματα.
                                Μικρες μπαταρίες
                                Αργή φόρτιση
                                Ελλειψη υποδομών/φορτιστων
                                Αδυναμία οικιακής φόρτισης.

                                Για λίγους μόνο

                                Το βαρια θα αργησει να αλλαξει αλλα δεν ειναι τραγικο προβλημα
                                Σου ειπα ήδη οτι στις επομενες γενιες αυτό θα αλλαξει με τεραστια αυτονομια
                                Υπαρχει τεχνολογια για πολυ γρηγορη φορτιση
                                Ισχυει ειδικα στην χωρα μας αλλα οχι παντου. Και αυτο θα αλλαξει με τον καιρο.
                                Αυτο δεν προκειται να αλλαξει αλλα αν θα έχει παντου φορτιστες και με καλυτερες χρεωσεις θα παψει να ειναι προβλημα. Αυτο θα πάρει πολλα χρονια ακόμα

                                Συμφωνω οτι στην Ελλαδα είναι για λίγους μονο τωρα. Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι στο μελλον δεν θα αλλαξει

                                Ειναι τεχνολογια στις αρχες της, οχι στα σπαργανα αλλα στις αρχες

                                Τιποτα από αυτα που αναφερεις ομως δεν θα εμποδισει στο μελλον να επικρατησουν. Το βλέπεις κοντοφθαλμα και συμφωνα με τα τωρινα δεδομενα. Μπορω να συμφωνησω στα περισσότερα μαζί σου για τα επόμενα 10 χρόνια

                                αλλα μοδα και χαμενο στοιχημα οταν λες αναφερεσαι στο μελλον. Και το μελλον θα είναι τελειως διαφορετικό

                                Ειναι σαν να λες οτι επειδη εφαγε 6 τεμαχια η Αεκ θα τρωει 6 σε κάθε παιχνιδι. 😀 🤣 🤣

                                ΥΓ Σορυ για το παραδειγμα αλλα πόσο να κρατηθω και γω από το να πειραξω τους φίλους μας Αεκζηδες. Ειναι μονο πειραγματακι, τιποτα οπαδικο

                                Cirus the virus

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • I
                                  iceman7 last edited by

                                  Πολλά likes για την Αε6αρα,😏😄😄
                                  Στα υπόλοιπα διαφωνώ και θα φανεί πιστεύω σύντομα.

                                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • cirus
                                    cirus @iceman7 last edited by

                                    @iceman7 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                    Πολλά likes για την Αε6αρα,😏😄😄

                                    6 likes φτανουν δεν χρειαζομαι παραπάνω για την ώρα.

                                    Αυριο βαζεις λίγα ακόμα αν θες

                                    Cirus the virus

                                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • panos2171
                                      panos2171 last edited by

                                      Το ότι υπάρχει τεχνολογία για υπερταχεια φόρτιση δε σημαίνει ότι μπορεί και να εφαρμοστεί.
                                      Στην Κίνα πριν από το 2010 είχαν μαζική χρήση ηλεκτρικών. Ενέργεια για να φορτίζουν μπαταρίες με τη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα έχουν;

                                      Εδώ για μια μπαταρία 4000mah κινητού θες 120w για να τη φορτίσεις σε 5 λεπτά, για μια μπαταρία υπερπολαπλασιων mah πόσα θέλεις;

                                      Όλα γίνονται, το θέμα είναι όμως να υπάρχει και μια ισορροπία ώστε να μπορέσουν να πραγματοποιηθούν. Αν έχεις σε κάθε πόλη ένα πυρηνικό εργοστάσιο ναι έχεις λύσει εκατοντάδες προβλήματα ενέργειας, πόσο εφικτό είναι να πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο;

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dettol last edited by dettol

                                        Κάνετε συστηματικά το ίδιο λάθος στο συλλογισμό σας να ανασύρετε προβληματισμους αν γίνει η μετάβαση από τη μια στιγμή στην άλλη. Spoiler alert, δεν θα γίνει έτσι αλλά σταδιακά. Επομένως ερωτήματα του στυλ «τι θα γίνει αν φορτίσουν ταυτόχρονα όλα τα οχήματα το βράδυ;» δεν έχουν το παραμικρό νόημα. Είναι αντίστοιχα με το «τι θα γίνει αν πάνε να γεμίσουν όλα τα θερμικά ταυτόχρονα;» Προφανώς και θα τελειώσουν τα καύσιμα στα πρατήρια!

                                        Σταδιακά θα αυξάνει το ποσοστό των ηλεκτρικών, σταδιακά θα εγκαθίστανται νέοι σταθμοί φόρτισης στην εθνική οδό αλλά και εντός των πόλεων. Σταδιακά θα αυξηθεί η ισχύς φόρτισης και θα βελτιωθεί η τεχνολογία των μπαταριών.
                                        Δεν ξέρω αν θα φτάσουμε στο σημείο τα ηλεκτρικά να είναι η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων, σίγουρα όμως το ποσοστό τους θα αυξηθεί πολύ.

                                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • W
                                          wantone @dettol last edited by

                                          @dettol said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                          Κάνετε συστηματικά το ίδιο λάθος στο συλλογισμό σας να ανασύρετε προβληματισμους αν γίνει η μετάβαση από τη μια στιγμή στην άλλη. Spoiler alert, δεν θα γίνει έτσι αλλά σταδιακά. Επομένως ερωτήματα του στυλ «τι θα γίνει αν φορτίσουν ταυτόχρονα όλα τα οχήματα το βράδυ;» δεν έχουν το παραμικρό νόημα. Είναι αντίστοιχα με το «τι θα γίνει αν πάνε να γεμίσουν όλα τα θερμικά ταυτόχρονα;» Προφανώς και θα τελειώσουν τα καύσιμα στα πρατήρια!

                                          Σταδιακά θα αυξάνει το ποσοστό των ηλεκτρικών, σταδιακά θα εγκαθίστανται νέοι σταθμοί φόρτισης στην εθνική οδό αλλά και εντός των πόλεων. Σταδιακά θα αυξηθεί η ισχύς φόρτισης και θα βελτιωθεί η τεχνολογία των μπαταριών.
                                          Δεν ξέρω αν θα φτάσουμε στο σημείο τα ηλεκτρικά να είναι η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων, σίγουρα όμως το ποσοστό τους θα αυξηθεί πολύ.

                                          Aναφερεσαι φυσικα σε αλλες χωρες, στην Ελλαδα προσθεσε 20 χρονια για να γινουν ολα αυτα αφου γινουν στην Γερμανια.

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dettol @wantone last edited by

                                            @wantone said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                            @dettol said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                            Κάνετε συστηματικά το ίδιο λάθος στο συλλογισμό σας να ανασύρετε προβληματισμους αν γίνει η μετάβαση από τη μια στιγμή στην άλλη. Spoiler alert, δεν θα γίνει έτσι αλλά σταδιακά. Επομένως ερωτήματα του στυλ «τι θα γίνει αν φορτίσουν ταυτόχρονα όλα τα οχήματα το βράδυ;» δεν έχουν το παραμικρό νόημα. Είναι αντίστοιχα με το «τι θα γίνει αν πάνε να γεμίσουν όλα τα θερμικά ταυτόχρονα;» Προφανώς και θα τελειώσουν τα καύσιμα στα πρατήρια!

                                            Σταδιακά θα αυξάνει το ποσοστό των ηλεκτρικών, σταδιακά θα εγκαθίστανται νέοι σταθμοί φόρτισης στην εθνική οδό αλλά και εντός των πόλεων. Σταδιακά θα αυξηθεί η ισχύς φόρτισης και θα βελτιωθεί η τεχνολογία των μπαταριών.
                                            Δεν ξέρω αν θα φτάσουμε στο σημείο τα ηλεκτρικά να είναι η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων, σίγουρα όμως το ποσοστό τους θα αυξηθεί πολύ.

                                            Aναφερεσαι φυσικα σε αλλες χωρες, στην Ελλαδα προσθεσε 20 χρονια για να γινουν ολα αυτα αφου γινουν στην Γερμανια.

                                            Δεν αναφέρθηκα σε μια συγκεκριμένη χώρα, αλλά γενικά. Θα γίνουν με διαφορετικές ταχύτητες σε κάθε χώρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 20 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr