-
εγω παντως περιμενω με πολυ ενδιαφερον το 02
μου εχει κανει κλικ η Lynk&coΟι τιμές του πάντως δεν ήταν τόσο "φοβερές" όσο τις περιμέναμε. Αξιόλογα μεν, μου αρέσει η πισωκίνηση αλλά η καλή έκδοση με την αντλία θερμότητας ειναι οριακά αποδεκτή για 66αρα μπαταρία, στα 43k. Θα προτιμούσα ένα Highland, ή θα κοιτούσα και το byd seal
-
Στο σουηδικο newsletter αναφερουν οτι ερχεται το 08, ενα PHEV με "ως 200χλμ ηλεκτρικης αυτονομιας κατα WLTP". Λιγο που το εψαξα το 08 βγαινει με μπαταριες 21 και 39kWh, η αναφερομενη ηλεκτρικη αυτονομια αντιστοιχει στη δευτερη μπαταρια. Η μικροτερη μπαταρια εχει range 100km, που ειναι νομιζω επισης αρκετα ανταγωνιστικη. Θερμικος κινητηρας 1500 κυβικα τουρμπο, οπως και στο 01. Εχει και DC charging. 381 ιππους στη μικρη εκδοση, 585 στη μεγαλη.
Δε νομιζω να υπαρχει αλλο PHEV με τετοια ηλεκτρικη αυτονομια στην αγορα. Τιμη απο 550.000 σουηδικες κορωνες (49k €) λογικα με τη μικρη μπαταρια και ιπποδυναμη, τα πρωτα οχηματα θα ερθουν το καλοκαιρι.
Πιστευω οτι θα διατεθει και στην υπολοιπη Ευρωπη, τουλαχιστον οπου εχει αναπτυξει δικτυο η Lynk&Co.
-
Θερμικος κινητηρας 1500 κυβικα τουρμπο, οπως και στο 01. Εχει και DC charging. 381 ιππους στη μικρη εκδοση, 585 στη μεγαλη.
Οι παραπάνω αριθμοί παράγονται από το άθροισμα της μέγιστης ονομαστικής ιπποδύναμης των ηλεκτροκινητήρων (218+212) και του θερμικού (163), δεν θα είναι αυτή η πραγματική αποδιδόμενη ισχύς από την μπαταρία και τον θερμικό στους τροχούς. Με την μικρή μπαταρία θα βγάζει το πολύ 360 άλογα και με την μεγάλη έως 400.
-
-
Στην Ελλάδα το νέο Lynk & Co 01
Το πιο σημαντικό στοιχείο αναβάθμισης στο ανανεωμένο Lynk & Co 01 αποτελεί ο εφοδιασμός του με το νεότερο plug-in hybrid σύστημα της εταιρείας. Πλέον, ο 4κύλινδρος (από 3κύλινδρος πριν) turbo κινητήρας βενζίνης των 1,5 λίτρων συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 3 σχέσεων, αλλά και με ένα ισχυρότερο ηλεκτρομοτέρ που βρίσκεται στα σωθικά του. Το τελευταίο αποδίδει 145 ίππους και 338 Nm, με την συνδυαστική απόδοση του συστήματος να ανέρχεται στους 281 ίππους και τα 535 Nm.
Οι τιμές του νέου Lynk & Co 01:
01 Core: 45.990 ευρώ
01 More: 49.990 ευρώhttps://www.carandmotor.gr/agora/stin-elliniki-agora-neo-lynk-co-01-times
-
-
Τι 50Κ ;;;; Σε ποιους απευθύνονται, απορώ.
-
-
Ε μα!
Εντωμεταξυ μπήκα τις προάλλες στο byd sealu dmi ή όπως σκατά λέγεται. Αυτό που είναι σαν φάλαινα
Πω πω τι αεροπλάνα είναι αυτά;;; ..μετά κλωτσαγα τα λάστιχα από το δικό μου.
-
Εσύ έκανες την καλύτερη δουλειά με το rav.
Πόσο το ψήνω δεν φαντάζεσαι. Αλλά σταματώ στο μεταχειρισμένο. Όχι άλλο μεταχειρισμένο τόσες δεκαετίες είχα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα
-
-
Ναι το έχεις ξαναπεί. Οικονομοτεχνικα αυτή είναι η σωστή επιλογή, διότι έχεις μικρότερο ρυθμό απομείωσης ιδιαίτερα μετά τα 7-8 έτη πολύ λίγα χάνεις.
-
-
Έτσι έγινε και με το άλλο;
Εντάξει.... Όποιος το πάρει στα 50Κ θα κλαίει
-
Κιβώτιο 3 σχέσεων λέει.
Τι μόδα είναι αυτή , όπως και τα MG.Μόνο εάν το δοκιμάσει ο @dimsabas θα ξέρουμε αν είναι καλό όπως εκείνο το BYD υβριδικό που του ήπιε το αίμα σε ανηφόρα και έμεινε μόνο με τον θερμικό.
Εν τω μεταξύ υπάρχει στο Car ένα προηγούμενο με 71.000 χλμ στα 25.000€ και μερικά με 26 έως 28κ μέχρι 50-60 χιλιάδες χλμ
Καλές ευκαιρίες για μεταχειρισμένες αμαξάρες από εξοπλισμό αλλά η αξιοπιστία είναι μεγάλο ερωτηματικό. -
Mονο σε εμενα φαινεται να ειναι ακριβως το ιδιο με το προηγουμενο περα απο την αλλαγη στον κινητηρα;
-
Φτου!!!! το κατάλαβαν.
Ρίξτε τις τιμές στα 35Κ
Lynk & Co