Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 228
    • Best 6
    • Groups 0

    kvlachos

    @kvlachos

    Γιατρος

    16
    Reputation
    3
    Profile views
    228
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Καλαματα/Αθηνα

    kvlachos Unfollow Follow

    Best posts made by kvlachos

    • RE: BYD forum

      Χυες κατάφερα επιτέλους να συνδέσω το αυτοκίνητο με το app, ως τώρα δεν είχα αυτή την επιλογή. Κλειδώνει μέσω της εφαρμογής, έχει remote start, ενεργοποίηση AC, άνοιγμα/κλείσιμο παραθύρων και εύρεση του αυτοκινήτου στο χάρτη μεταξύ άλλων. Δοκίμασα και το AC από μακριά, δούλεψε μια χαρά και το αυτοκίνητο ήταν δροσερό όταν μπήκα.Screenshot_2024-09-20-20-09-28-66_d0898f6a221b9f7438b5f16e760167c1.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kvlachos
    • RE: Lynk & Co

      Στο σουηδικό newsletter αναφέρουν το "new 01", πρακτικά το 01 MY 2025, facelift με μικρές αλλαγές μέσα έξω. 2 επίπεδα εξοπλισμού (core και more), 3 χρώματα (λευκό, πράσινο, μαύρο) και ίδιο μηχανικό σύνολο με το υπάρχον μοντέλο. a3-zig-3.jpg Screenshot_2024-11-19-21-13-25-20_e2d5b3f32b79de1d45acd1fad96fbb0f.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kvlachos
    • RE: BYD forum

      @dettol said in BYD forum:

      @kvlachos said in BYD forum:

      Χυες κατάφερα επιτέλους να συνδέσω το αυτοκίνητο με το app, ως τώρα δεν είχα αυτή την επιλογή. Κλειδώνει μέσω της εφαρμογής, έχει remote start, ενεργοποίηση AC, άνοιγμα/κλείσιμο παραθύρων και εύρεση του αυτοκινήτου στο χάρτη μεταξύ άλλων. Δοκίμασα και το AC από μακριά, δούλεψε μια χαρά και το αυτοκίνητο ήταν δροσερό όταν μπήκα.

      μπορεις να ρυθμισεις την φορτιση μεσω του app; Δηλ να ρυθμισεις schedule ή εστω να κανεις εκκινηση/τερματισμο φορτισης;

      Όχι, αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις από το μενού του αυτοκινήτου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kvlachos
    • RE: BYD forum

      Το ΑΤΤΟ 3 Design που παρελαβα τον Αυγουστο Continental EcoContact φοραει παντως, οχι linglong. Αν δεν κανω λαθος το δινουν με το κινεζικο λαστιχο στις αγορες της Ασιας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kvlachos
    • RE: Lynk & Co

      @katafractos17 said in Lynk & Co:

      Το πρώτο που θα πρέπει να αλλάξουν στο facelift είναι τα πίσω φανάρια.

      Δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι το πέτυχανa3-highlight-2.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kvlachos
    • RE: BYD forum

      @antonn said in BYD forum:

      Δηλαδή για το Atto 3 ποια είναι η κατάλληλη ταχύτητα για ταξιδι;
      Αλλά όχι 90, δε θα το αντεξω

      Στα 110 στο ACC εχεις περιπου 270χλμ αυτονομιας. Για μενα ειναι η χρυση τομη. Τα 120-130 θα ηταν ιδανικα, αλλα εκει αυξανονται αρκετα οι αντιστασεις

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kvlachos

    Latest posts made by kvlachos

    • RE: BYD forum

      @antonn said in BYD forum:

      Δηλαδή για το Atto 3 ποια είναι η κατάλληλη ταχύτητα για ταξιδι;
      Αλλά όχι 90, δε θα το αντεξω

      Στα 110 στο ACC εχεις περιπου 270χλμ αυτονομιας. Για μενα ειναι η χρυση τομη. Τα 120-130 θα ηταν ιδανικα, αλλα εκει αυξανονται αρκετα οι αντιστασεις

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kvlachos
    • RE: Lynk & Co

      Στο σουηδικο newsletter αναφερουν οτι ερχεται το 08, ενα PHEV με "ως 200χλμ ηλεκτρικης αυτονομιας κατα WLTP". Λιγο που το εψαξα το 08 βγαινει με μπαταριες 21 και 39kWh, η αναφερομενη ηλεκτρικη αυτονομια αντιστοιχει στη δευτερη μπαταρια. Η μικροτερη μπαταρια εχει range 100km, που ειναι νομιζω επισης αρκετα ανταγωνιστικη. Θερμικος κινητηρας 1500 κυβικα τουρμπο, οπως και στο 01. Εχει και DC charging. 381 ιππους στη μικρη εκδοση, 585 στη μεγαλη.

      Δε νομιζω να υπαρχει αλλο PHEV με τετοια ηλεκτρικη αυτονομια στην αγορα. Τιμη απο 550.000 σουηδικες κορωνες (49k €) λογικα με τη μικρη μπαταρια και ιπποδυναμη, τα πρωτα οχηματα θα ερθουν το καλοκαιρι.

      Πιστευω οτι θα διατεθει και στην υπολοιπη Ευρωπη, τουλαχιστον οπου εχει αναπτυξει δικτυο η Lynk&Co.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kvlachos
    • RE: Lynk & Co

      @katafractos17 said in Lynk & Co:

      Το πρώτο που θα πρέπει να αλλάξουν στο facelift είναι τα πίσω φανάρια.

      Δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι το πέτυχανa3-highlight-2.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kvlachos
    • RE: Lynk & Co

      Στο σουηδικό newsletter αναφέρουν το "new 01", πρακτικά το 01 MY 2025, facelift με μικρές αλλαγές μέσα έξω. 2 επίπεδα εξοπλισμού (core και more), 3 χρώματα (λευκό, πράσινο, μαύρο) και ίδιο μηχανικό σύνολο με το υπάρχον μοντέλο. a3-zig-3.jpg Screenshot_2024-11-19-21-13-25-20_e2d5b3f32b79de1d45acd1fad96fbb0f.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kvlachos
    • RE: BYD forum

      Το ΑΤΤΟ 3 Design που παρελαβα τον Αυγουστο Continental EcoContact φοραει παντως, οχι linglong. Αν δεν κανω λαθος το δινουν με το κινεζικο λαστιχο στις αγορες της Ασιας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kvlachos
    • RE: BYD forum

      @dettol said in BYD forum:

      @kvlachos said in BYD forum:

      Χυες κατάφερα επιτέλους να συνδέσω το αυτοκίνητο με το app, ως τώρα δεν είχα αυτή την επιλογή. Κλειδώνει μέσω της εφαρμογής, έχει remote start, ενεργοποίηση AC, άνοιγμα/κλείσιμο παραθύρων και εύρεση του αυτοκινήτου στο χάρτη μεταξύ άλλων. Δοκίμασα και το AC από μακριά, δούλεψε μια χαρά και το αυτοκίνητο ήταν δροσερό όταν μπήκα.

      μπορεις να ρυθμισεις την φορτιση μεσω του app; Δηλ να ρυθμισεις schedule ή εστω να κανεις εκκινηση/τερματισμο φορτισης;

      Όχι, αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις από το μενού του αυτοκινήτου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kvlachos
    • RE: BYD forum

      Χυες κατάφερα επιτέλους να συνδέσω το αυτοκίνητο με το app, ως τώρα δεν είχα αυτή την επιλογή. Κλειδώνει μέσω της εφαρμογής, έχει remote start, ενεργοποίηση AC, άνοιγμα/κλείσιμο παραθύρων και εύρεση του αυτοκινήτου στο χάρτη μεταξύ άλλων. Δοκίμασα και το AC από μακριά, δούλεψε μια χαρά και το αυτοκίνητο ήταν δροσερό όταν μπήκα.Screenshot_2024-09-20-20-09-28-66_d0898f6a221b9f7438b5f16e760167c1.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kvlachos
    • RE: SUBARU Forum

      Ο χρήστης antonispatra έγραψε:
      Καλησπέρα σε όλους
      Σκέφτομαι να προχωρήσω σε αγορά μτχ Subaru forester/outback diesel 2011
      Αλλά με φρενάρει η αλήθεια φημών για (αν)αξιοπιστία τους. Ολο ακούω κ διαβαζω για σπασιματα, 8000+Ζημιά, ολικες ανακατασκευες κτλ

      Εχει κάνεις εμπειρια ή εμπεριστατωμένη άποψη;;; Επίσης εχει διαφορά ο αρχικός κινητήρας σε αξιοπιστία του 2008-2009 με τους μεταγενέστερους π.χ.2011+???

      Σας ευχαριστώ πολύ για οποιαδήποτε βοήθεια[emoji41]

      Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      Εχουν αναφερθει θεματα για τον διλιτρο ντιζελ που εμπαινε σε αυτα τα μοντελα, ως και το 10-11, απο εκει και μετα σχεδον τιποτα. Αν δεν κανω λαθος θεματα στο στροφαλοφορο λογω σχεδιασης. Αλλο θεμα ειναι το DPF, εξαρταται βεβαια και απο την ποιοτητα του καυσιμου συν το γεγονος οτι τα ντιζελ γενικα δεν συμπαθουν τις μικρες διαδρομες.
      Εχω το φορεστερ του 13, 4η γενια δηλαδη και 85Κ χιλιομετρα ως τωρα, χωρις κανενα προβλημα. Εξωτερικο ομως, οχι Ελλαδα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kvlachos
    • RE: Subaru Forester SK (2019) Forum

      Μακαρι να ερθει Ευρωπη με ντιζελ κινητηρα, ο διλιτρος που φοραει το απερχομενο μοντελο (οπως και τα outback, XV) ειναι εξαιρετικο μοτερ. Εχω το μοντελο του '13 2.0D (στο εξωτερικο) και δε σκεφτομουν αλλαγη, μεχρι που ειδα το καινουριο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kvlachos
    • RE: Fiat Bravo Sport 150 VS Alfa Romeo Guilietta 170

      Επισης πολυ ικανοποιημενος πρωην κατοχος. Sport 150αρι του 08 μπορντω, το αγορασα το 10 και το εδωσα πριν ενα χρονο, λογω αναχωρησης στο εξωτερικο. Εκανα κατι λιγοτερο απο 50.000 χιλιομετρα. Τα μονα εξοδα σε βλαβες ηταν μια μπαταρια το 13 και μια λαμπα οπισθεν (δε θυμαμαι εννοειται ποτε). Πολυ ικανοποιημενος και απο την καθημερινη χρηση του αυτοκινητου και φυσικα απο το ταξιδι του.
      Καταναλωση μαξ που ειδα ηταν 10 χιλιομετρα/100 σε ταξιδι που πηγαινα πολυ γρηγορα ( για τα δικα μου δεδομενα τουλαχιστον, ειχα μεση ωριαια 120 με διοδια και 50 χιλιομετρα μη προστατευμενης εθνικης οδου) και μινιμουμ σε ταξιδι παντα 7.2/100 που πηγαινα με αυγο κατω απο το ποδι και μαξ 130km/h (επιτηδες για να δω ποσο καιει).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kvlachos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr