-
Στο σουηδικό newsletter αναφέρουν το "new 01", πρακτικά το 01 MY 2025, facelift με μικρές αλλαγές μέσα έξω. 2 επίπεδα εξοπλισμού (core και more), 3 χρώματα (λευκό, πράσινο, μαύρο) και ίδιο μηχανικό σύνολο με το υπάρχον μοντέλο.
-
Το πρώτο που θα πρέπει να αλλάξουν στο facelift είναι τα πίσω φανάρια.
-
@katafractos17 said in Lynk & Co:
Το πρώτο που θα πρέπει να αλλάξουν στο facelift είναι τα πίσω φανάρια.
Δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι το πέτυχαν
-
Παρέλαβα, το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό. Με απόλυτα κριτήρια. Στα 35 (ή 30) χιλιάρικα, είναι κλοπή. Δεν ξέρω τι περιμένεις. Να πουληθούν όλα;
Μαρούσι-Αττική Οδός-Βουλιαγμένη-Γλυφάδα, όλα με ρεύμα, Adaptive Cruise Control στα 120, έχει ακόμα καμιά 30αριά χιλιόμετρα μπαταρία. -
Παρέλαβα, το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό. Με απόλυτα κριτήρια. Στα 35 (ή 30) χιλιάρικα, είναι κλοπή. Δεν ξέρω τι περιμένεις. Να πουληθούν όλα;
Μαρούσι-Αττική Οδός-Βουλιαγμένη-Γλυφάδα, όλα με ρεύμα, Adaptive Cruise Control στα 120, έχει ακόμα καμιά 30αριά χιλιόμετρα μπαταρία.Η ανάρτηση θα ήθελες να αποσβαινει καλύτερα στην πόλη;Δεν βοηθάνε και οι 20ρες βέβαια!
-
@katafractos17 said in Lynk & Co:
Το πρώτο που θα πρέπει να αλλάξουν στο facelift είναι τα πίσω φανάρια.
Δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι το πέτυχαν!
Ναι, δεν το πέτυχαν και τόσο.
Τα προηγούμενα όμως ήταν χειρότερα νομίζω.Εδώ και βίντεο με το Facelift:
Youtube Video@katafractos Παρακαλούμε όταν παραθέτετε μήνυμα με φωτογραφία να σβήνετε την αρχική εικόνα/ες. Ευχαριστούμε. {Admin}
-
@antonmone said in Lynk & Co:
Παρέλαβα, το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό. Με απόλυτα κριτήρια. Στα 35 (ή 30) χιλιάρικα, είναι κλοπή. Δεν ξέρω τι περιμένεις. Να πουληθούν όλα;
Μαρούσι-Αττική Οδός-Βουλιαγμένη-Γλυφάδα, όλα με ρεύμα, Adaptive Cruise Control στα 120, έχει ακόμα καμιά 30αριά χιλιόμετρα μπαταρία.Η ανάρτηση θα ήθελες να αποσβαινει καλύτερα στην πόλη;Δεν βοηθάνε και οι 20ρες βέβαια!
Δεν είναι μαγικό χαλί αλλά είναι μια χαρά. Δεν το κατατάσσω καν στα αρνητικά του αυτοκινήτου. Ούτε βέβαια στα θετικά, είναι ουδέτερο χαρακτηριστικό. Έχε υπόψη σου ότι όλα τα PHEV έχουν θέμα με αυτό, επειδή έχουν πολύ βάρος σε λάθος σημείο. Είναι σίγουρα πολύ καλύτερο από την Tonale σε αυτόν τον τομέα. Την αναφέρω γιατί την έχω πολύ πρόσφατη.
-
@antonmone said in Lynk & Co:
Παρέλαβα, το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό. Με απόλυτα κριτήρια. Στα 35 (ή 30) χιλιάρικα, είναι κλοπή. Δεν ξέρω τι περιμένεις. Να πουληθούν όλα;
Μαρούσι-Αττική Οδός-Βουλιαγμένη-Γλυφάδα, όλα με ρεύμα, Adaptive Cruise Control στα 120, έχει ακόμα καμιά 30αριά χιλιόμετρα μπαταρία.Η ανάρτηση θα ήθελες να αποσβαινει καλύτερα στην πόλη;Δεν βοηθάνε και οι 20ρες βέβαια!
Δεν είναι μαγικό χαλί αλλά είναι μια χαρά. Δεν το κατατάσσω καν στα αρνητικά του αυτοκινήτου. Ούτε βέβαια στα θετικά, είναι ουδέτερο χαρακτηριστικό. Έχε υπόψη σου ότι όλα τα PHEV έχουν θέμα με αυτό, επειδή έχουν πολύ βάρος σε λάθος σημείο. Είναι σίγουρα πολύ καλύτερο από την Tonale σε αυτόν τον τομέα. Την αναφέρω γιατί την έχω πολύ πρόσφατη.
Ναι συμφωνω σε αυτό,θα ήθελα προσωπικά λίγο πιο άνετη αλλά όχι ότι είναι κακή υλοποίηση.Οι δρόμοι πίσω από τα πρακτορεία στο Αφγανιστάν(ανάμεσα Ιερά οδο και Π Ραλλη )δεν είναι και ότι καλύτερο.Περιμενω τη δοκιμή εναγωνίως!
-
Lynk & Co