-
Η Subaru επέλεξε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης για να παρουσιάσει στον κόσμο της αυτοκίνησης το νέο Forester.Στην πέμπτη του πλέον γενιά, θα έχει ανανεωμένο κινητήριο σύνολο, μεγαλύτερους χώρους και βελτιωμένο εξοπλισμό ασφαλείας. Το ιαπωνικό SUV που αποκαλύφθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής θα προσφέρεται με την τεχνολογία EyeSight στο στάνταρ εξοπλισμό του, όπως άλλωστε και το σύστημα τετρακίνησης. Κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο ανανεωμένος boxer Κινητήρας χωρητικότητας 2.5 lt και απόδοσης 181 αλόγων και 238 Nm ροπής, που θα συνεργάζεται με το κιβώτιο Lineatronic CVT. Το Forester που θα βγει στους δρόμους τους επόμενους μήνες, θα προσφέρεται σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού: Standard, Premium, Limited, Touring και Sport. Εμφανισιακά δεν έχει παρεκκλίνει από το σχεδιαστικό DNA της προηγούμενης γενιάς, έχει όμως κάποια νέα στοιχεία όπως του νέους LED προβολείς και το σημαντικότερο, έχει μεγαλώσει αφού χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο προσφέρει περισσότερο χώρο για τα κεφάλια και τα πόδια των πίσω επιβατών. Παράλληλα η Subaru έχει βελτιώσει και τη διάταξη του χώρου αποσκευών αλλά και το περιθώριο πρόσβασης μέσω της πίσω θύρας. Η Subaru κάνει επίσης λόγω για βελτιωμένα καθίσματα, καλύτερη ηχομόνωση στο εσωτερικό και πιο εργονομικό σχεδιασμό στην κεντρική κονσόλα. Ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού διαφοροποιείται και ο χαρακτήρας του νέου Forester που πάντως είναι και το πιο ικανό εκτός δρόμου αυτής της σειράς, καθώς το πάτωμά του απέχει 22.1 εκατοστά από το έδαφος. Τέλος, στο 5 γενιάς Subaru Forester, κάνει πρεμιέρα το σύστημα ασφαλείας DriverFocus που μπορεί να αναγνώσει κούραση στο πρόσωπο του οδηγού. Πηγή
-
Η Subaru επέλεξε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης για να παρουσιάσει στον κόσμο της αυτοκίνησης το νέο Forester.Στην πέμπτη του πλέον γενιά, θα έχει ανανεωμένο κινητήριο σύνολο, μεγαλύτερους χώρους και βελτιωμένο εξοπλισμό ασφαλείας. Το ιαπωνικό SUV που αποκαλύφθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής θα προσφέρεται με την τεχνολογία EyeSight στο στάνταρ εξοπλισμό του, όπως άλλωστε και το σύστημα τετρακίνησης. Κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο ανανεωμένος boxer Κινητήρας χωρητικότητας 2.5 lt και απόδοσης 181 αλόγων και 238 Nm ροπής, που θα συνεργάζεται με το κιβώτιο Lineatronic CVT. Το Forester που θα βγει στους δρόμους τους επόμενους μήνες, θα προσφέρεται σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού: Standard, Premium, Limited, Touring και Sport. Εμφανισιακά δεν έχει παρεκκλίνει από το σχεδιαστικό DNA της προηγούμενης γενιάς, έχει όμως κάποια νέα στοιχεία όπως του νέους LED προβολείς και το σημαντικότερο, έχει μεγαλώσει αφού χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο προσφέρει περισσότερο χώρο για τα κεφάλια και τα πόδια των πίσω επιβατών. Παράλληλα η Subaru έχει βελτιώσει και τη διάταξη του χώρου αποσκευών αλλά και το περιθώριο πρόσβασης μέσω της πίσω θύρας. Η Subaru κάνει επίσης λόγω για βελτιωμένα καθίσματα, καλύτερη ηχομόνωση στο εσωτερικό και πιο εργονομικό σχεδιασμό στην κεντρική κονσόλα. Ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού διαφοροποιείται και ο χαρακτήρας του νέου Forester που πάντως είναι και το πιο ικανό εκτός δρόμου αυτής της σειράς, καθώς το πάτωμά του απέχει 22.1 εκατοστά από το έδαφος. Τέλος, στο 5 γενιάς Subaru Forester, κάνει πρεμιέρα το σύστημα ασφαλείας DriverFocus που μπορεί να αναγνώσει κούραση στο πρόσωπο του οδηγού. Πηγή
-
*Η Subaru επέλεξε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης για να παρουσιάσει στον κόσμο της αυτοκίνησης το νέο Forester.Στην πέμπτη του πλέον γενιά, θα έχει ανανεωμένο κινητήριο σύνολο, μεγαλύτερους χώρους και βελτιωμένο εξοπλισμό ασφαλείας.
Το ιαπωνικό SUV που αποκαλύφθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής θα προσφέρεται με την τεχνολογία EyeSight στο στάνταρ εξοπλισμό του, όπως άλλωστε και το σύστημα τετρακίνησης.
Κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο ανανεωμένος boxer Κινητήρας χωρητικότητας 2.5 lt και απόδοσης 181 αλόγων και 238 Nm ροπής, που θα συνεργάζεται με το κιβώτιο Lineatronic CVT. Το Forester που θα βγει στους δρόμους τους επόμενους μήνες, θα προσφέρεται σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού: Standard, Premium, Limited, Touring και Sport.
Εμφανισιακά δεν έχει παρεκκλίνει από το σχεδιαστικό DNA της προηγούμενης γενιάς, έχει όμως κάποια νέα στοιχεία όπως του νέους LED προβολείς και το σημαντικότερο, έχει μεγαλώσει αφού χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο προσφέρει περισσότερο χώρο για τα κεφάλια και τα πόδια των πίσω επιβατών.
Παράλληλα η Subaru έχει βελτιώσει και τη διάταξη του χώρου αποσκευών αλλά και το περιθώριο πρόσβασης μέσω της πίσω θύρας. Η Subaru κάνει επίσης λόγω για βελτιωμένα καθίσματα, καλύτερη ηχομόνωση στο εσωτερικό και πιο εργονομικό σχεδιασμό στην κεντρική κονσόλα.
Ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού διαφοροποιείται και ο χαρακτήρας του νέου Forester που πάντως είναι και το πιο ικανό εκτός δρόμου αυτής της σειράς, καθώς το πάτωμά του απέχει 22.1 εκατοστά από το έδαφος.
Τέλος, στο 5 γενιάς Subaru Forester, κάνει πρεμιέρα το σύστημα ασφαλείας DriverFocus που μπορεί να αναγνώσει κούραση στο πρόσωπο του οδηγού.*
Πηγή
-
Απ' τ' αγαπημένα οχήματα το Forester. Πραγματικά all around! Και το καινούριο φαίνεται πολλά υποσχόμενο! Αυτό το CVT να έλειπε (αν και είναι απ' τις καλές υλοποιήσεις). Από πίσω μας τα χαλάει λίγο αλλά Subarub είναι αυτή, έχει το δικό της χαρακτήρα.
Επίσης να δούμε την πλήρη γκάμα κινητήρων, δε νομίζω να έρθει ο ατμοσφαιρικός 2.5άρης Ευρώπη (κρίνοντας απ' τον προηγούμενο δηλαδή). Τον 1.6 turbo να έβαζε στο Forester θα ήταν ό,τι πρέπει για Ελλάδα. Αλλά αμφιβάλλω. Για το 2λιτρο turbo πάντως σε link που διάβασα λέει ότι σταματάει (στην Αμερική τουλάχιστον).
-
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Απ' τ' αγαπημένα οχήματα το Forester. Πραγματικά all around! Και το καινούριο φαίνεται πολλά υποσχόμενο! Αυτό το CVT να έλειπε (αν και είναι απ' τις καλές υλοποιήσεις).Για κάποιο λόγο οι Ιάπωνες λατρεύουν τα CVT κιβώτια!!
Όσο για την Subaru, διάβαζα ένα άρθρο πρόσφατα (δεν θυμάμαι που) το οποίο έλεγε ότι το CVT κιβώτιο είναι προαπαιτούμενο για την υλοποίηση του Eye Sight και ότι χωρίς αυτό δεν μπορεί να λειτουργήσει!
Forester έρωτας, πολύ θα ήθελα ένα αλλά με κάποιο αξιοπρεπές υπερτροφοδοτούμενο κινητήριο σύνολο...αφού τα έχει η Subaru, γιατί επιμένει στα ατμοσφαιρικά δεν καταλαβαίνω!
-
Όντως, μεγάλη αγάπη.
Λίγο πιο αρμονικό και understated το προηγούμενο, αυτό δείχνει πιο πολύ το βαρος της εταιρίας στην αγορά των ΗΠΑ, όπως και η Τογιοτα με το Ραβ. Ωστόσο παραμένει ενα ποθητό εργαλείο. -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Για κάποιο λόγο οι Ιάπωνες λατρεύουν τα CVT κιβώτια!!Όσο για την Subaru, διάβαζα ένα άρθρο πρόσφατα (δεν θυμάμαι που) το οποίο έλεγε ότι το CVT κιβώτιο είναι προαπαιτούμενο για την υλοποίηση του Eye Sight και ότι χωρίς αυτό δεν μπορεί να λειτουργήσει!
Είχα την εντύπωση ότι τα λατρεύουν επείδη είναι... φθηνά, αλλά εδώ δε μιλάμε για κανένα budget όχημα πόλης π.χ. Τώρα το να χρειάζεται το CVT για το Eye Sight μου φαίνεται περίεργο αλλά για να το έχεις διαβάσει έτσι θα είναι. Το Eye Sight απ' όσο ξέρω εκμεταλλεύεται κάποιες στερεοσκοπικές κάμερες για να μπορεί ν' αναγνωρίσει εμπόδια και να φρενάρει εάν χρειαστεί (ή να ξεκινήσει το όχημα από στάση αν το προπορευόμενο ξεκινήσει να κινείται). Το κιβώτιο ταχυτήτων θα φανταζόμουν ότι μπαίνει στο παιχνίδι κατά το φρενάρισμα/ξεκίνημα. Τώρα γιατί είναι τόσο σημαντικό συγκεκριμένα το CVT για να υλοποιηθεί το Eye Sight ποιος ξέρει - υποθέτω πως υπάρχουν κι άλλα στάδια που το εκμεταλλεύεται.
Θα είχα περιέργεια να το δοκιμάσω πάντως να δω αν έχει τα μειονεκτήματα των CVT ή αν είναι ελαχιστοποιημένα σε τέτοιο βαθμό που να μην αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για πιθανό αγοραστή. Κρίμα να μπορείς να πάρεις τέτοιο όχημα και να σε χαλάει το κιβώτιο (θεωρητικά μιλάω εννοείται...).
-
Εδώ το διάβασα: https://www.telegraph.co.uk/cars/subaru ... rack-nuts/
'and the automatic transmission is crucial for the proprietary Eyesight safety system, which reads the road ahead and helps make Subarus some of the safest cars on sale'Και θυμάμαι ότι το είχα διαβάσει και σε κάποιο Ελληνικό site αλλά δεν θυμάμαι σε ποιο.
-
Μακαρι να ερθει Ευρωπη με ντιζελ κινητηρα, ο διλιτρος που φοραει το απερχομενο μοντελο (οπως και τα outback, XV) ειναι εξαιρετικο μοτερ. Εχω το μοντελο του '13 2.0D (στο εξωτερικο) και δε σκεφτομουν αλλαγη, μεχρι που ειδα το καινουριο.
-
Μπηκα σημερα στο νεο Φόρεστερ, ταξι στη Ταϊβαν, σε αστική διαδρομή 15λεπτου. Πολυ στιβαρό, ήσυχο και σαν επιβάτης δε κατάλαβα κατι ενοχλητικό σε σχέση με το κιβώτιο που πολλοί αναφέρουν σα τρομακτικό πρόβλημα. Μου έδωσε την αίσθηση ελαφριού αυτοκινήτου. Δηλαδή στά δυο άκρα που οδηγώ Σουιφτ και Λεξους RX, πολυ πιο κοντα στο Σουιφτ σε σχέση με το γομάρι το Λεξους. Το κιβώτιο πιο ομαλό και απο των 2.
Δε τράβηξα φωτο αλλα στο πισω μέρος ιδίως δε μου άρεσαν πολλές σχεδιαστικές λεπτομέρειες στις πόρτες όπου εχεις 3-4 υλικά-κομμάτια να εννονονται σαν αχταρμάς... -
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Για κάποιο λόγο οι Ιάπωνες λατρεύουν τα CVT κιβώτια!!
Όσο για την Subaru, διάβαζα ένα άρθρο πρόσφατα (δεν θυμάμαι που) το οποίο έλεγε ότι το CVT κιβώτιο είναι προαπαιτούμενο για την υλοποίηση του Eye Sight και ότι χωρίς αυτό δεν μπορεί να λειτουργήσει!
Είχα την εντύπωση ότι τα λατρεύουν επείδη είναι... φθηνά, αλλά εδώ δε μιλάμε για κανένα budget όχημα πόλης π.χ. Τώρα το να χρειάζεται το CVT για το Eye Sight μου φαίνεται περίεργο αλλά για να το έχεις διαβάσει έτσι θα είναι. Το Eye Sight απ' όσο ξέρω εκμεταλλεύεται κάποιες στερεοσκοπικές κάμερες για να μπορεί ν' αναγνωρίσει εμπόδια και να φρενάρει εάν χρειαστεί (ή να ξεκινήσει το όχημα από στάση αν το προπορευόμενο ξεκινήσει να κινείται). Το κιβώτιο ταχυτήτων θα φανταζόμουν ότι μπαίνει στο παιχνίδι κατά το φρενάρισμα/ξεκίνημα. Τώρα γιατί είναι τόσο σημαντικό συγκεκριμένα το CVT για να υλοποιηθεί το Eye Sight ποιος ξέρει - υποθέτω πως υπάρχουν κι άλλα στάδια που το εκμεταλλεύεται.
Λογικό είναι να χρειάζεται αυτόματο κιβώτιο γενικά το eyesight .
Δε χρειάζεται απαραίτητα CVT όμως.Μπορούσαν να βάλουν και άλλου τύπου αν ήθελαν.
Το άρθρο απλά γράφει ότι προφανώς δεν ήθελαν να επενδύσουν οικονομικά 1. Γιατί οι καταναλωτές δεν πολυενδιαφέρονται και 2. Γιατί επέλεξαν να επενδύσουν σε συστήματα ασφαλείας.
Επίσης και το Xmode συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο.Αλλά εκεί γίνετε μάλλον γιατί όλα τα αυτόματα έχουν τετρακίνηση με ηλεκτρονικό πολύδισκο συμπλέκτη και μπορούν να ρυθμίσουν τη κατανομή εμπρός -πίσω ανά πάσα στιγμή.
Πάντως στα τελευταία subaru η προσομοίωση των σχέσεων αμβλύνει τις άσχημες εντυπώσεις από τα παλιότερα CVT. -
https://www.subaru.jp/brand/technology/ ... ronic.html
Εδω αναφερει πως ειναι προσωπικο στοιχημα του υπευθυνου εξελιξης του κιβωτιου η τελειοποιηση αυτου του ειδους η μεταδοση. Σχεδον 40 χρονια εξελιξης για να αγγιξουν την τελεια εφαρμογη. Ετσι πηγαινει η αυτοκινηση μπροστα.
Τα λογια περιττευουν.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Πάντως στα τελευταία subaru η προσομοίωση των σχέσεων αμβλύνει τις άσχημες εντυπώσεις από τα παλιότερα CVT.
Άλήθεια είναι! Στο XV που οδήγησα το κιβώτιο μου άφησε άριστες εντυπώσεις και δεν έχει καμία σχέση με CVT που ξέρουμε....το κιβώτιο είναι στα συν του αυτοκινήτου!
Εδω αναφερει πως ειναι προσωπικο στοιχημα του υπευθυνου εξελιξης του κιβωτιου η τελειοποιηση αυτου του ειδους η μεταδοση. Σχεδον 40 χρονια εξελιξης για να αγγιξουν την τελεια εφαρμογη. Ετσι πηγαινει η αυτοκινηση μπροστα.
Τα λογια περιττευουν.
Μόνο σεβασμός για αυτή την εταιρεία και φυσικά για αυτό το κιβώτιο το οποίο στο XV όπως έγραψα με εντυπωσίασε!
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Για κάποιο λόγο οι Ιάπωνες λατρεύουν τα CVT κιβώτια!!
Όσο για την Subaru, διάβαζα ένα άρθρο πρόσφατα (δεν θυμάμαι που) το οποίο έλεγε ότι το CVT κιβώτιο είναι προαπαιτούμενο για την υλοποίηση του Eye Sight και ότι χωρίς αυτό δεν μπορεί να λειτουργήσει!
Είχα την εντύπωση ότι τα λατρεύουν επείδη είναι... φθηνά, αλλά εδώ δε μιλάμε για κανένα budget όχημα πόλης π.χ. Τώρα το να χρειάζεται το CVT για το Eye Sight μου φαίνεται περίεργο αλλά για να το έχεις διαβάσει έτσι θα είναι. Το Eye Sight απ' όσο ξέρω εκμεταλλεύεται κάποιες στερεοσκοπικές κάμερες για να μπορεί ν' αναγνωρίσει εμπόδια και να φρενάρει εάν χρειαστεί (ή να ξεκινήσει το όχημα από στάση αν το προπορευόμενο ξεκινήσει να κινείται). Το κιβώτιο ταχυτήτων θα φανταζόμουν ότι μπαίνει στο παιχνίδι κατά το φρενάρισμα/ξεκίνημα. Τώρα γιατί είναι τόσο σημαντικό συγκεκριμένα το CVT για να υλοποιηθεί το Eye Sight ποιος ξέρει - υποθέτω πως υπάρχουν κι άλλα στάδια που το εκμεταλλεύεται.
Λογικό είναι να χρειάζεται αυτόματο κιβώτιο γενικά το eyesight .
Δε χρειάζεται απαραίτητα CVT όμως.Μπορούσαν να βάλουν και άλλου τύπου αν ήθελαν.Μα αυτό λέω κι εγώ, γιατί να χρειάζεται CVT συγκεκριμένα. Κάποιου είδους αυτόματο προφανώς και χρειάζεται. Σε κάθε περίπτωση, απάντησαν τα παιδιά στη συνέχεια.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Πάντως στα τελευταία subaru η προσομοίωση των σχέσεων αμβλύνει τις άσχημες εντυπώσεις από τα παλιότερα CVT.
Άλήθεια είναι! Στο XV που οδήγησα το κιβώτιο μου άφησε άριστες εντυπώσεις και δεν έχει καμία σχέση με CVT που ξέρουμε....το κιβώτιο είναι στα συν του αυτοκινήτου!
Εδω αναφερει πως ειναι προσωπικο στοιχημα του υπευθυνου εξελιξης του κιβωτιου η τελειοποιηση αυτου του ειδους η μεταδοση. Σχεδον 40 χρονια εξελιξης για να αγγιξουν την τελεια εφαρμογη. Ετσι πηγαινει η αυτοκινηση μπροστα.
Τα λογια περιττευουν.
Μόνο σεβασμός για αυτή την εταιρεία και φυσικά για αυτό το κιβώτιο το οποίο στο XV όπως έγραψα με εντυπωσίασε!
Μίλαγα με ένα κολλητό που ασχολείται με το powertrain και τον ρώτησα ,γιατι τόσο κόλλημα οι γιαπωνέζοι με τα CVT.
Mου είπε οτι είναι κάπως specialized σε αυτά. Είναι πιο οικονομικό ,στη κατασκευή και εξέλιξη σε σχέση με τα DCT και ευκολότερο στο software&calibration .Στα συν και η αξιοπιστία φυσικά.
Επίσης μου είπε οτι η συντριπτική πλειοψηφία των γιαπωνέζικων αυτοκινήτων που μπαίνει δεν έχουν sport προσανατολισμό και ειδικά η Subaru κυρίως πουλάει SUV ,άπειρα στην Αμερική ,οπότε οι παραξενιές του CVT δεν ενοχλούν. -
Οδηγώ τακτικά το Civic IMA της μητρός. Έχει CVT και για ήπια χαλαρή οδήγηση είναι λουκούμι!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Οδηγώ τακτικά το Civic IMA της μητρός. Έχει CVT και για ήπια χαλαρή οδήγηση είναι λουκούμι!Όπως το είπες: το CVT είναι λουκούμι μόνο για (πολύ) χαλαρή οδήγηση και τίποτα άλλο. Συνίσταται μάλιστα να συνδυάζεται με τη χρήση Anafranil για την αποφυγή του κινδύνου να πέσεις σε βαθιά κατάθλιψη.
-
Ώπα, ότι πρέπει για μένα:-)
-
Εμ τι; Ανέβα κατέβα οι σαλ; Πατάς λίγο, σταθερές χαμηλά. Πατάς πολύ; Σταθερές ψηλά.
Subaru Forester SK (2019) Forum