-
Ως κάτοχος, θεωρώ ότι η φθηνότερη έκδοση του MG4 έχει τη μεγαλύτερη αξία. Αν πας σε τόσο ψηλά χρήματα υπάρχουν καλύτερες εναλλακτικές.
Πάντως στα 23.200 που έχει η βασική, το αυτοκίνητο δεν έχει αντίπαλο. Κάτι δελφίνια και κάτι τέτοια τα πατάει κάτω.
-
@jammamon said in MG (SAIC) forum:
Πάντως στα 23.200 που έχει η βασική, το αυτοκίνητο δεν έχει αντίπαλο. Κάτι δελφίνια και κάτι τέτοια τα πατάει κάτω.
σίγουρα? βλέπω ότι τα byd έχουν καλύτερης κατασκευής μπαταρίες όντας κατασκευαστής αυτών.
-
Ευχαριστώ και τους δύο σας για τις απαντήσεις.
Η αλήθεια είναι ότι το μέγεθος είναι δυσανάλογα αποτρεπτικός παράγοντας και εξηγούμαι: Δεν χωράει να μπει στην πιλωτή της πολυκατοικίας, επειδή ο έξυπνος ο κατασκευαστής πριν από 20 χρόνια αποφάσισε ότι τα παρτέρια είναι πιο σημαντικά από την πρόσβαση καθαυτή. Στη διπλανή μου θέση, ο άτυχος γείτονας έχει μια X3 και τη βγάζει όταν λείπουν αυτοκίνητα από τις γύρω θέσεις και χωράει να κάνει ελιγμό για να μπει και να βγει (δηλαδή κυρίως τα ΣΚ).
Fun fact: Πήρα το Μ3 για test drive από Μαρούσι και το έφερα μέχρι το σπίτι (εξαιρετική εξυπηρέτηση τα παιδιά στην έκθεση, κρίμα που ο Ήλονας μας βγήκε λίγο @@). Απλά δεν παιρνούσε αν ήταν όλοι οι γείτονες παρκαρισμένοι.
Συνεπώς, εξετάζω πλέον αυτοκίνητα μήκους μέχρι 4.4μ.
Για να μη βγαίνω περισσότερο οφφ-τόπικ (αλλιώς θα πρέπει να έρθω στο thread της ηλεκτροκίνησης), υπάρχει κάτι άλλο που θα έπρεπε να ξέρω αν είναι να προχωρήσω στην παραγγελία του MG4?
Π.χ. αν κρατάει καλά το battery degradation μακροπρόθεσμα ή αν υπάρχει κάποιο θέμα στην ποιότητα συναρμογής (τριξίματα ύστερα από πολλά χλμ) ή κάτι αντίστοιχο...Edit: Τώρα είδα και τις άλλες απαντήσεις.
Σχετικά με το dolphin, προσωπική άποψη, οδηγικά το MG4 το θεωρώ πολύ καλύτερο. Σχετικά με τις εκδόσεις του MG, η Luxury προσφέρει και πλεονεκτήματα όπως αντλία θερμότητας, καλύτερο ηχοσύστημα, κάμερα 360 και άλλα, που ανεβάζουν λέβελ το αυτοκίνητο + την αυτονομία και ιπποδύναμη προφανως -
LFP μπαταρία φοράει στη βασική το MG, κανένα πρόβλημα εκεί.
-
Εγώ είμαι κοντά στα 8.000χμ και δεν έχω τριξίματα ή άλλα προβλήματα με το αμάξι.
Να ξέρεις ότι έχει ορισμένα σπαστικά πράγματα, όπως π.χ. ότι αλλάζεις αγαπημένους σταθμούς ράδιο μονάχα στην οθόνη, εκτός αν βάλεις να παίζει σε εφαρμογή μέσω κινητού.
Επίσης, πρέπει να απενεργοποιείς lane assist κάθε φορά που το ανάβεις, αν κρίνεις ότι σου τη σπάει (αυτό κάνω εγώ). Είναι δύο κλικ στην οθόνη η διαδικασία.
-
@mernides said in MG (SAIC) forum:
Ευχαριστώ και τους δύο σας για τις απαντήσεις.
Η αλήθεια είναι ότι το μέγεθος είναι δυσανάλογα αποτρεπτικός παράγοντας και εξηγούμαι: Δεν χωράει να μπει στην πιλωτή της πολυκατοικίας, επειδή ο έξυπνος ο κατασκευαστής πριν από 20 χρόνια αποφάσισε ότι τα παρτέρια είναι πιο σημαντικά από την πρόσβαση καθαυτή. Στη διπλανή μου θέση, ο άτυχος γείτονας έχει μια X3 και τη βγάζει όταν λείπουν αυτοκίνητα από τις γύρω θέσεις και χωράει να κάνει ελιγμό για να μπει και να βγει (δηλαδή κυρίως τα ΣΚ).
Ο κατασκευαστής δεν φτιάχνει από μόνος του τις θέσεις στάθμευσης.
Υπάρχει νόμος από το 1981.
Αλλά ο νόμος ορίζει ως χώρο για θέση στάθμευσης 2,25 Χ 4,50 μ.
Λογικό για την εποχή εκείνη που το Γκόλφ 1 είχε διαστάσεις 3,71 Χ 1,61. Αλλά και αργότερα που έγινε επικαιροποίηση των νόμων πριν 20 χρόνια περίπου, δεν άλλαξαν οι διαστάσεις, αφού ο νόμος ορίζει και πολλές θέσεις στάθμευσης ανά οικοδομή και οι χώροι του οικοπέδου συχνά δεν φτάνουν, ειδικά όσα είναι μικρότερα από 500 τμ.
Τώρα που ΣτΕ δεν θέλει να γίνονται και επεκτάσεις υπογείων για θέσεις στάθμευσης, ενώ εδώ και 30 χρόνια, πρέπει τα 2/3 του ακάλυπτου χώρου να είναι φυτεμένα, τα πάρκινγκ δεν θα γίνονται πιο εύκολα, αλλά σίγουρα θα γίνονται ακριβότερα.
Οπότε ο κατασκευαστής έξυπνος ήταν, ο φτηνός λαϊκισμός δεν είναι έξυπνος.
Τα παράπονα σας στο κράτος και στους δικαστές του.
-
Το γεγονός ότι πίεζαν οι εργολάβοι πολιτικούς, υπουργούς, δημάρχους και τα ρέστα για μεγαλύτερο συντελεστή σε 500 τμ οικόπεδο για να βγάλουν γκαρσονιέρες δεν παίζει ε;
Μη ακούτε εργολάβους. Μιλήστε με πραγματικούς μηχανικούς να μάθετε την αλήθεια.
Από τους χειρότερους κλάδους παγκοσμίως.
-
Ενώ οι μηχανικοί αγγελούδια…
-
@gianniss07 said in MG (SAIC) forum:
@chris__7 said in MG (SAIC) forum:
Νεο MG HS 1.5Τ.Στην Ελλαδα ξεκιναει απο 31.900.Στην ισπανια το ιδιο ακριβως ξεκιναει απο 25.900.Οποτε καταλαβατε.Ουτε απεξω
Υπάρχει κάποια εξήγηση για αυτή τη μεγάλη διαφορά? 6 χιλιάρικα δεν είναι μικρό ποσό.
Έχει 5000-6000€ ΕΤΤ, ανάλογα την έκδοση.
Στην Ισπανία λογικά δεν θα έχει. -
@lap said in MG (SAIC) forum:
Το γεγονός ότι πίεζαν οι εργολάβοι πολιτικούς, υπουργούς, δημάρχους και τα ρέστα για μεγαλύτερο συντελεστή σε 500 τμ οικόπεδο για να βγάλουν γκαρσονιέρες δεν παίζει ε;
Μη ακούτε εργολάβους. Μιλήστε με πραγματικούς μηχανικούς να μάθετε την αλήθεια.
Από τους χειρότερους κλάδους παγκοσμίως.
Πραγματικοί μηχανικοί είναι αυτοί που είναι στο πεδίο σε κάθε φάση του έργου....
Αυτούς που ξέρεις είναι για να γράφουν λόγους στον Ανδρουλάκη και μόνο.
Θεωρία και παραμύθι σαν και σένα...
-
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@mernides said in MG (SAIC) forum:
Καλησπερα στην ομάδα. Κοιτάω το MG4 για all-around αυτοκίνητο και θα ήθελα τα φώτα σας.
Προβλεπόμενη χρήση 70% πόλη - 20% περιαστικές διαδρομές - 10% ταξίδια (~3 φορές τον χρόνο).Τείνω προς την έκδοση Luxury με τις 77KWh, λόγω range αλλά και εξοπλισμού.
Αρχικά σκεφτόμουν για Tesla Model 3 που είναι λίγο ακριβότερο. Ωστόσο, λίγο το μέγεθος, λίγο οι θεατρινισμοί του Musk, τελικά αποτράπηκα, παρόλο που θεωρώ το M3 σαφώς ανώτερο αυτοκίνητο.
Ύστερα, κοιτόυσα το Dolphin, αλλά θεωρώ το MG4 ανώτερο, λόγω πίσω κίνησης και στησίματος (+ αυτονομίας, στην έκδοση που εξετάζω). Ύστερα από ένα μισάωρο test drive και των 2, επιβεβαίωσα αυτόν το ισχυρισμό που διάβασα online και είδα και σε videos.
Βασικό μειονέκτημα του MG4 είναι ότι δεν έχει OTA updates. Διάβασα ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα του ήταν το ACC/ Lane keeping assist που έκοβε ταχύτητα χωρίς λόγο - κάτι που (υποτίθεται ότι) διορθώθηκε σε μεγάλο βαθμό με αναβάθμιση λογισμικού μέσα στο 2024.
Υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης ή έστω σχετικός με το αυτοκίνητο να μου πει αν χάνω κάτι;
αν το μεγεθος του Μ3 ειναι τοσο ισχυρος αποτρεπτικος παραγοντας, καταννοω τη θεση σου. Το Μ3 ομως θεωρω οτι ειναι χαοτικα καλυτερο αυτοκινητο απο το mg4. Αν ενδιαφερσουν για καποαι απο τις φτηνες εκδοσεις του mg4, θα υπηρχε μεγαλυτερος προβληματισμος.
ή την xpower των 450 ίππων
-
@a-d-p said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@mernides said in MG (SAIC) forum:
Καλησπερα στην ομάδα. Κοιτάω το MG4 για all-around αυτοκίνητο και θα ήθελα τα φώτα σας.
Προβλεπόμενη χρήση 70% πόλη - 20% περιαστικές διαδρομές - 10% ταξίδια (~3 φορές τον χρόνο).Τείνω προς την έκδοση Luxury με τις 77KWh, λόγω range αλλά και εξοπλισμού.
Αρχικά σκεφτόμουν για Tesla Model 3 που είναι λίγο ακριβότερο. Ωστόσο, λίγο το μέγεθος, λίγο οι θεατρινισμοί του Musk, τελικά αποτράπηκα, παρόλο που θεωρώ το M3 σαφώς ανώτερο αυτοκίνητο.
Ύστερα, κοιτόυσα το Dolphin, αλλά θεωρώ το MG4 ανώτερο, λόγω πίσω κίνησης και στησίματος (+ αυτονομίας, στην έκδοση που εξετάζω). Ύστερα από ένα μισάωρο test drive και των 2, επιβεβαίωσα αυτόν το ισχυρισμό που διάβασα online και είδα και σε videos.
Βασικό μειονέκτημα του MG4 είναι ότι δεν έχει OTA updates. Διάβασα ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα του ήταν το ACC/ Lane keeping assist που έκοβε ταχύτητα χωρίς λόγο - κάτι που (υποτίθεται ότι) διορθώθηκε σε μεγάλο βαθμό με αναβάθμιση λογισμικού μέσα στο 2024.
Υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης ή έστω σχετικός με το αυτοκίνητο να μου πει αν χάνω κάτι;
αν το μεγεθος του Μ3 ειναι τοσο ισχυρος αποτρεπτικος παραγοντας, καταννοω τη θεση σου. Το Μ3 ομως θεωρω οτι ειναι χαοτικα καλυτερο αυτοκινητο απο το mg4. Αν ενδιαφερσουν για καποαι απο τις φτηνες εκδοσεις του mg4, θα υπηρχε μεγαλυτερος προβληματισμος.
ή την xpower των 450 ίππων
435,τετρακίνητο, ντιζαινατο 34.150 μόνο!!!!
-
@antonmone said in MG (SAIC) forum:
@a-d-p said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@mernides said in MG (SAIC) forum:
Καλησπερα στην ομάδα. Κοιτάω το MG4 για all-around αυτοκίνητο και θα ήθελα τα φώτα σας.
Προβλεπόμενη χρήση 70% πόλη - 20% περιαστικές διαδρομές - 10% ταξίδια (~3 φορές τον χρόνο).Τείνω προς την έκδοση Luxury με τις 77KWh, λόγω range αλλά και εξοπλισμού.
Αρχικά σκεφτόμουν για Tesla Model 3 που είναι λίγο ακριβότερο. Ωστόσο, λίγο το μέγεθος, λίγο οι θεατρινισμοί του Musk, τελικά αποτράπηκα, παρόλο που θεωρώ το M3 σαφώς ανώτερο αυτοκίνητο.
Ύστερα, κοιτόυσα το Dolphin, αλλά θεωρώ το MG4 ανώτερο, λόγω πίσω κίνησης και στησίματος (+ αυτονομίας, στην έκδοση που εξετάζω). Ύστερα από ένα μισάωρο test drive και των 2, επιβεβαίωσα αυτόν το ισχυρισμό που διάβασα online και είδα και σε videos.
Βασικό μειονέκτημα του MG4 είναι ότι δεν έχει OTA updates. Διάβασα ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα του ήταν το ACC/ Lane keeping assist που έκοβε ταχύτητα χωρίς λόγο - κάτι που (υποτίθεται ότι) διορθώθηκε σε μεγάλο βαθμό με αναβάθμιση λογισμικού μέσα στο 2024.
Υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης ή έστω σχετικός με το αυτοκίνητο να μου πει αν χάνω κάτι;
αν το μεγεθος του Μ3 ειναι τοσο ισχυρος αποτρεπτικος παραγοντας, καταννοω τη θεση σου. Το Μ3 ομως θεωρω οτι ειναι χαοτικα καλυτερο αυτοκινητο απο το mg4. Αν ενδιαφερσουν για καποαι απο τις φτηνες εκδοσεις του mg4, θα υπηρχε μεγαλυτερος προβληματισμος.
ή την xpower των 450 ίππων
435,τετρακίνητο, ντιζαινατο 34.150 μόνο!!!!
34150 last year ....
-
@a-d-p said in MG (SAIC) forum:
@antonmone said in MG (SAIC) forum:
@a-d-p said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@mernides said in MG (SAIC) forum:
Καλησπερα στην ομάδα. Κοιτάω το MG4 για all-around αυτοκίνητο και θα ήθελα τα φώτα σας.
Προβλεπόμενη χρήση 70% πόλη - 20% περιαστικές διαδρομές - 10% ταξίδια (~3 φορές τον χρόνο).Τείνω προς την έκδοση Luxury με τις 77KWh, λόγω range αλλά και εξοπλισμού.
Αρχικά σκεφτόμουν για Tesla Model 3 που είναι λίγο ακριβότερο. Ωστόσο, λίγο το μέγεθος, λίγο οι θεατρινισμοί του Musk, τελικά αποτράπηκα, παρόλο που θεωρώ το M3 σαφώς ανώτερο αυτοκίνητο.
Ύστερα, κοιτόυσα το Dolphin, αλλά θεωρώ το MG4 ανώτερο, λόγω πίσω κίνησης και στησίματος (+ αυτονομίας, στην έκδοση που εξετάζω). Ύστερα από ένα μισάωρο test drive και των 2, επιβεβαίωσα αυτόν το ισχυρισμό που διάβασα online και είδα και σε videos.
Βασικό μειονέκτημα του MG4 είναι ότι δεν έχει OTA updates. Διάβασα ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα του ήταν το ACC/ Lane keeping assist που έκοβε ταχύτητα χωρίς λόγο - κάτι που (υποτίθεται ότι) διορθώθηκε σε μεγάλο βαθμό με αναβάθμιση λογισμικού μέσα στο 2024.
Υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης ή έστω σχετικός με το αυτοκίνητο να μου πει αν χάνω κάτι;
αν το μεγεθος του Μ3 ειναι τοσο ισχυρος αποτρεπτικος παραγοντας, καταννοω τη θεση σου. Το Μ3 ομως θεωρω οτι ειναι χαοτικα καλυτερο αυτοκινητο απο το mg4. Αν ενδιαφερσουν για καποαι απο τις φτηνες εκδοσεις του mg4, θα υπηρχε μεγαλυτερος προβληματισμος.
ή την xpower των 450 ίππων
435,τετρακίνητο, ντιζαινατο 34.150 μόνο!!!!
34150 last year ....
Ανέβηκε με τους δασμούς;;
-
Ενα ακόμα ηλεκτρικό με ψεύτικους ιππους
-
@antonmone said in MG (SAIC) forum:
@a-d-p said in MG (SAIC) forum:
@antonmone said in MG (SAIC) forum:
@a-d-p said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@mernides said in MG (SAIC) forum:
Καλησπερα στην ομάδα. Κοιτάω το MG4 για all-around αυτοκίνητο και θα ήθελα τα φώτα σας.
Προβλεπόμενη χρήση 70% πόλη - 20% περιαστικές διαδρομές - 10% ταξίδια (~3 φορές τον χρόνο).Τείνω προς την έκδοση Luxury με τις 77KWh, λόγω range αλλά και εξοπλισμού.
Αρχικά σκεφτόμουν για Tesla Model 3 που είναι λίγο ακριβότερο. Ωστόσο, λίγο το μέγεθος, λίγο οι θεατρινισμοί του Musk, τελικά αποτράπηκα, παρόλο που θεωρώ το M3 σαφώς ανώτερο αυτοκίνητο.
Ύστερα, κοιτόυσα το Dolphin, αλλά θεωρώ το MG4 ανώτερο, λόγω πίσω κίνησης και στησίματος (+ αυτονομίας, στην έκδοση που εξετάζω). Ύστερα από ένα μισάωρο test drive και των 2, επιβεβαίωσα αυτόν το ισχυρισμό που διάβασα online και είδα και σε videos.
Βασικό μειονέκτημα του MG4 είναι ότι δεν έχει OTA updates. Διάβασα ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα του ήταν το ACC/ Lane keeping assist που έκοβε ταχύτητα χωρίς λόγο - κάτι που (υποτίθεται ότι) διορθώθηκε σε μεγάλο βαθμό με αναβάθμιση λογισμικού μέσα στο 2024.
Υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης ή έστω σχετικός με το αυτοκίνητο να μου πει αν χάνω κάτι;
αν το μεγεθος του Μ3 ειναι τοσο ισχυρος αποτρεπτικος παραγοντας, καταννοω τη θεση σου. Το Μ3 ομως θεωρω οτι ειναι χαοτικα καλυτερο αυτοκινητο απο το mg4. Αν ενδιαφερσουν για καποαι απο τις φτηνες εκδοσεις του mg4, θα υπηρχε μεγαλυτερος προβληματισμος.
ή την xpower των 450 ίππων
435,τετρακίνητο, ντιζαινατο 34.150 μόνο!!!!
34150 last year ....
Ανέβηκε με τους δασμούς;;
ΚΗ 3 γιοκ
MG (SAIC) forum