@criuser said in CarTalk.gr:
Αρχικά να σου δώσω συγχαρητήρια για την αναλυτική δοκιμή σου.
Από την άλλη να σε ρωτήσω με ποιο κριτήριο βάζεις 4 αστέρια σε αυτό το πράμα και 3,5 στο σουίφτ ?
Εδώ λοιπόν ερχόμαστε και βλέπουμε ότι έχουμε ένα αμάξι με αποδεκτό εξωτερικό που το λες και όμορφο, πάντως άσχημο δεν είναι, αλλά το εσωτερικό του είναι παιχνιδάκι από το τζάμπο του 1990.
Επίσης ξαναγυρνάμε στην μούφα των ίππων στα ηλεκτρικά.
Οπως και στο τέστ που είχε ανεβάσει ο πανόρμους αυτή η ιστορία με ίππους που ενώ τους έχεις δεν μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις, γιατί δεν θα πας μακρύτερα από το Κάστρο, ή το Ξυλόκαστρο, μας δείχνει ότι είναι παραπλάνηση και όχι ουσία.
Επίσης τα συνεχή προβλήματα που διαβάζουμε για τα ACC σε πολλές μάρκες είναι σημαντικό πρόβλημα γιατί δεν είναι όλοι οι αγοραστές καυλοτίμονοι ούτε έχουν εμπειρίες με αυτά.
Ο εξοπλισμός του είναι καλός, αλλά στα 26000 μπορώ να πάρω το υβριδικό Φροντέρα με τα θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνι και παρμπρίζ, με 2 10,25 οθόνες και καλύτερη αισθητική σαν υβριδικό με 0-100 κάτω από 9 δ. τελική 190 και δεν σταματάς πουθενά. 31000 -33500 πριν την επιδότηση και πριν κάθε έκπτωση ή 23500 και 25400 μετά την επιδότηση, όπου ναι με δεν έχεις τα άλογα του άττο, αλλά έχεις μικρότερο βάρος και καλύτερη κατανάλωση και μια ευρωπαϊκή εταιρεία 100 χρόνων πίσω σου που θα σε γλυτώσει από πιθανούς δασμούς, αλλά και τον φόβο της μεταπώλησης αν η μπιντ γίνει σανγιόνγκ, μάζντα, σουμπαρού ή νταεγού.
γνωστο οτι δεν παω τα ηελχτρικα και τοσο
αλλα να κουβεντιαζει καποιος για τις αναποδες μπανιερες επειδη τα φτιαχνει εταιρεια απατεωνων 100 ετων δεν το περιμενα... και να μιλαει για αυτονομιες για γαλλοχρεπα που σε βγαζουν μονο μεχρι το επομενο εξουσιοδοτημενο.