-
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
@lap said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Αρχικά να σου δώσω συγχαρητήρια για την αναλυτική δοκιμή σου.
Από την άλλη να σε ρωτήσω με ποιο κριτήριο βάζεις 4 αστέρια σε αυτό το πράμα και 3,5 στο σουίφτ ?
Λάπη, περίμενα από σένα τουλάχιστον να θυμόσουν πόσα αστέρια είχε πάρει το αγαπημένο σου.
Στα όρια της συκοφαντικής δυσφήμισης δλδ το σχόλιο του @criuser
Άρθρο 363 - Ποινικός Κώδικας - Συκοφαντική δυσφήμηση
Αν στην περίπτωση του άρθρου 362, το γεγονός είναι ψευδές και ο υπαίτιος γνώριζε ότι αυτό είναι ψευδές τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών· μαζί με τη φυλάκιση μπορεί να επιβληθεί και χρηματική ποινή. Μπορεί επίσης να επιβληθεί και στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων κατά το άρθρο 63.
Και γιατί όχι και των αυτοκινητιστικών θα προσθέσω εγώΑ μπράβο! το σημείωσα σαν τον Σημίτη στο μπλοκάκι. Ε ρε κάτι μηνϋσεις που θα πέσουν. Που έλεγε και η Αμαλία του "Στο παρά πέντε '
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Μάλλον αναφέρει τα αστέρια του τετρακίνητου Swift.
in dubio pro reo
Αθώος λόγω αμφιβολιών δλδ -
@lap said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
@lap said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Αρχικά να σου δώσω συγχαρητήρια για την αναλυτική δοκιμή σου.
Από την άλλη να σε ρωτήσω με ποιο κριτήριο βάζεις 4 αστέρια σε αυτό το πράμα και 3,5 στο σουίφτ ?
Λάπη, περίμενα από σένα τουλάχιστον να θυμόσουν πόσα αστέρια είχε πάρει το αγαπημένο σου.
Στα όρια της συκοφαντικής δυσφήμισης δλδ το σχόλιο του @criuser
Άρθρο 363 - Ποινικός Κώδικας - Συκοφαντική δυσφήμηση
Αν στην περίπτωση του άρθρου 362, το γεγονός είναι ψευδές και ο υπαίτιος γνώριζε ότι αυτό είναι ψευδές τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών· μαζί με τη φυλάκιση μπορεί να επιβληθεί και χρηματική ποινή. Μπορεί επίσης να επιβληθεί και στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων κατά το άρθρο 63.
Και γιατί όχι και των αυτοκινητιστικών θα προσθέσω εγώΑ μπράβο! το σημείωσα σαν τον Σημίτη στο μπλοκάκι. Ε ρε κάτι μηνϋσεις που θα πέσουν. Που έλεγε και η Αμαλία του "Στο παρά πέντε '
Αμαλιιιιία
Αυτό έβλεπε τις προάλλες ο @criuser με την κα Κρουιζερ;; -
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Μάλλον αναφέρει τα αστέρια του τετρακίνητου Swift.
in dubio pro reo
Αθώος λόγω αμφιβολιών δλδΕγραψα σουίφτ...
Αρα περιλαμβάνω τα πάντα...
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@lap said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
@lap said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Αρχικά να σου δώσω συγχαρητήρια για την αναλυτική δοκιμή σου.
Από την άλλη να σε ρωτήσω με ποιο κριτήριο βάζεις 4 αστέρια σε αυτό το πράμα και 3,5 στο σουίφτ ?
Λάπη, περίμενα από σένα τουλάχιστον να θυμόσουν πόσα αστέρια είχε πάρει το αγαπημένο σου.
Στα όρια της συκοφαντικής δυσφήμισης δλδ το σχόλιο του @criuser
Άρθρο 363 - Ποινικός Κώδικας - Συκοφαντική δυσφήμηση
Αν στην περίπτωση του άρθρου 362, το γεγονός είναι ψευδές και ο υπαίτιος γνώριζε ότι αυτό είναι ψευδές τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών· μαζί με τη φυλάκιση μπορεί να επιβληθεί και χρηματική ποινή. Μπορεί επίσης να επιβληθεί και στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων κατά το άρθρο 63.
Και γιατί όχι και των αυτοκινητιστικών θα προσθέσω εγώΑ μπράβο! το σημείωσα σαν τον Σημίτη στο μπλοκάκι. Ε ρε κάτι μηνϋσεις που θα πέσουν. Που έλεγε και η Αμαλία του "Στο παρά πέντε '
Αμαλιιιιία
Αυτό έβλεπε τις προάλλες ο @criuser με την κα Κρουιζερ;;Εκείνη την εποχή που παιζόταν δούλευα πολύ και είχα και αργά μήτινγκ, οπότε δεν το έβλεπα....
Δεν μου άρεσε κιόλας...
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Αρχικά να σου δώσω συγχαρητήρια για την αναλυτική δοκιμή σου.
Από την άλλη να σε ρωτήσω με ποιο κριτήριο βάζεις 4 αστέρια σε αυτό το πράμα και 3,5 στο σουίφτ ?
Εδώ λοιπόν ερχόμαστε και βλέπουμε ότι έχουμε ένα αμάξι με αποδεκτό εξωτερικό που το λες και όμορφο, πάντως άσχημο δεν είναι, αλλά το εσωτερικό του είναι παιχνιδάκι από το τζάμπο του 1990.
Επίσης ξαναγυρνάμε στην μούφα των ίππων στα ηλεκτρικά.
Οπως και στο τέστ που είχε ανεβάσει ο πανόρμους αυτή η ιστορία με ίππους που ενώ τους έχεις δεν μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις, γιατί δεν θα πας μακρύτερα από το Κάστρο, ή το Ξυλόκαστρο, μας δείχνει ότι είναι παραπλάνηση και όχι ουσία.
Επίσης τα συνεχή προβλήματα που διαβάζουμε για τα ACC σε πολλές μάρκες είναι σημαντικό πρόβλημα γιατί δεν είναι όλοι οι αγοραστές καυλοτίμονοι ούτε έχουν εμπειρίες με αυτά.
Ο εξοπλισμός του είναι καλός, αλλά στα 26000 μπορώ να πάρω το υβριδικό Φροντέρα με τα θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνι και παρμπρίζ, με 2 10,25 οθόνες και καλύτερη αισθητική σαν υβριδικό με 0-100 κάτω από 9 δ. τελική 190 και δεν σταματάς πουθενά. 31000 -33500 πριν την επιδότηση και πριν κάθε έκπτωση ή 23500 και 25400 μετά την επιδότηση, όπου ναι με δεν έχεις τα άλογα του άττο, αλλά έχεις μικρότερο βάρος και καλύτερη κατανάλωση και μια ευρωπαϊκή εταιρεία 100 χρόνων πίσω σου που θα σε γλυτώσει από πιθανούς δασμούς, αλλά και τον φόβο της μεταπώλησης αν η μπιντ γίνει σανγιόνγκ, μάζντα, σουμπαρού ή νταεγού.
Η ιπποδύναμη είναι μονάδα μέτρησης ισχύος, τα περί μούφας είναι μόνο στο μυαλό σου
-
Το μούφα πάει στο ότι αν πας γρήγορα πέφτει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ η αυτονομία.
Αρα τι να τα κάνεις τα λεφτά, όταν δεν έχεις φράγκο είναι η κατάσταση...
Νομίζω ότι ήταν σαφές αυτό σε ΚΑΘΕ καλόπιστο αναγνώστη...
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Το μούφα πάει στο ότι αν πας γρήγορα πέφτει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ η αυτονομία.
Αρα τι να τα κάνεις τα λεφτά, όταν δεν έχεις φράγκο είναι η κατάσταση...
Νομίζω ότι ήταν σαφές αυτό σε ΚΑΘΕ καλόπιστο αναγνώστη...
Και ένα 1000αρι supersport με 160-180 άλογα 150 χλμ αυτονομία είχε στον αυτοκινητόδρομο αν πήγαινες γρήγορα, στα 100 χλμ άναβε λαμπάκι.... Στην παρούσα φάση (τεχνολογικά) δεν μπορείς να τα έχεις όλα
-
Ποιός ο λόγος λοιπόν να μας μοστράρουν μεγάλες ιπποδυνάμεις όταν δεν μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις ?
Απλά επειδή δεν τους κοστίζουν σχεδόν τίποτα και είναι καλές για το μάρκετινγκ...
Κοινώς καθρεπτάκια...
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Ποιός ο λόγος λοιπόν να μας μοστράρουν μεγάλες ιπποδυνάμεις όταν δεν μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις ?
Απλά επειδή δεν τους κοστίζουν σχεδόν τίποτα και είναι καλές για το μάρκετινγκ...
Κοινώς καθρεπτάκια...
Ναι έχεις δίκιο. Ταπ ταπ ταπ
-
@dettol said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Ποιός ο λόγος λοιπόν να μας μοστράρουν μεγάλες ιπποδυνάμεις όταν δεν μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις ?
Απλά επειδή δεν τους κοστίζουν σχεδόν τίποτα και είναι καλές για το μάρκετινγκ...
Κοινώς καθρεπτάκια...
Ναι έχεις δίκιο. Ταπ ταπ ταπ
Θα το λέω αυτό, μέχρι να με προσπεράσει ηλεκτρικό τάπα στον αυτοκινητόδρομο...
-
@criuser said in CarTalk.gr:
@dettol said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Ποιός ο λόγος λοιπόν να μας μοστράρουν μεγάλες ιπποδυνάμεις όταν δεν μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις ?
Απλά επειδή δεν τους κοστίζουν σχεδόν τίποτα και είναι καλές για το μάρκετινγκ...
Κοινώς καθρεπτάκια...
Ναι έχεις δίκιο. Ταπ ταπ ταπ
Θα το λέω αυτό, μέχρι να με προσπεράσει ηλεκτρικό τάπα στον αυτοκινητόδρομο...
χιλια δικια εχεις
-
Σωστά είπαμε...
-
@dettol said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Ποιός ο λόγος λοιπόν να μας μοστράρουν μεγάλες ιπποδυνάμεις όταν δεν μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις ?
Απλά επειδή δεν τους κοστίζουν σχεδόν τίποτα και είναι καλές για το μάρκετινγκ...
Κοινώς καθρεπτάκια...
Ναι έχεις δίκιο. Ταπ ταπ ταπ
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Αρχικά να σου δώσω συγχαρητήρια για την αναλυτική δοκιμή σου.
Από την άλλη να σε ρωτήσω με ποιο κριτήριο βάζεις 4 αστέρια σε αυτό το πράμα και 3,5 στο σουίφτ ?
Εδώ λοιπόν ερχόμαστε και βλέπουμε ότι έχουμε ένα αμάξι με αποδεκτό εξωτερικό που το λες και όμορφο, πάντως άσχημο δεν είναι, αλλά το εσωτερικό του είναι παιχνιδάκι από το τζάμπο του 1990.
Επίσης ξαναγυρνάμε στην μούφα των ίππων στα ηλεκτρικά.
Οπως και στο τέστ που είχε ανεβάσει ο πανόρμους αυτή η ιστορία με ίππους που ενώ τους έχεις δεν μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις, γιατί δεν θα πας μακρύτερα από το Κάστρο, ή το Ξυλόκαστρο, μας δείχνει ότι είναι παραπλάνηση και όχι ουσία.
Επίσης τα συνεχή προβλήματα που διαβάζουμε για τα ACC σε πολλές μάρκες είναι σημαντικό πρόβλημα γιατί δεν είναι όλοι οι αγοραστές καυλοτίμονοι ούτε έχουν εμπειρίες με αυτά.
Ο εξοπλισμός του είναι καλός, αλλά στα 26000 μπορώ να πάρω το υβριδικό Φροντέρα με τα θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνι και παρμπρίζ, με 2 10,25 οθόνες και καλύτερη αισθητική σαν υβριδικό με 0-100 κάτω από 9 δ. τελική 190 και δεν σταματάς πουθενά. 31000 -33500 πριν την επιδότηση και πριν κάθε έκπτωση ή 23500 και 25400 μετά την επιδότηση, όπου ναι με δεν έχεις τα άλογα του άττο, αλλά έχεις μικρότερο βάρος και καλύτερη κατανάλωση και μια ευρωπαϊκή εταιρεία 100 χρόνων πίσω σου που θα σε γλυτώσει από πιθανούς δασμούς, αλλά και τον φόβο της μεταπώλησης αν η μπιντ γίνει σανγιόνγκ, μάζντα, σουμπαρού ή νταεγού.
γνωστο οτι δεν παω τα ηελχτρικα και τοσο
αλλα να κουβεντιαζει καποιος για τις αναποδες μπανιερες επειδη τα φτιαχνει εταιρεια απατεωνων 100 ετων δεν το περιμενα... και να μιλαει για αυτονομιες για γαλλοχρεπα που σε βγαζουν μονο μεχρι το επομενο εξουσιοδοτημενο. -
@gatoz said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Αρχικά να σου δώσω συγχαρητήρια για την αναλυτική δοκιμή σου.
Από την άλλη να σε ρωτήσω με ποιο κριτήριο βάζεις 4 αστέρια σε αυτό το πράμα και 3,5 στο σουίφτ ?
Εδώ λοιπόν ερχόμαστε και βλέπουμε ότι έχουμε ένα αμάξι με αποδεκτό εξωτερικό που το λες και όμορφο, πάντως άσχημο δεν είναι, αλλά το εσωτερικό του είναι παιχνιδάκι από το τζάμπο του 1990.
Επίσης ξαναγυρνάμε στην μούφα των ίππων στα ηλεκτρικά.
Οπως και στο τέστ που είχε ανεβάσει ο πανόρμους αυτή η ιστορία με ίππους που ενώ τους έχεις δεν μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις, γιατί δεν θα πας μακρύτερα από το Κάστρο, ή το Ξυλόκαστρο, μας δείχνει ότι είναι παραπλάνηση και όχι ουσία.
Επίσης τα συνεχή προβλήματα που διαβάζουμε για τα ACC σε πολλές μάρκες είναι σημαντικό πρόβλημα γιατί δεν είναι όλοι οι αγοραστές καυλοτίμονοι ούτε έχουν εμπειρίες με αυτά.
Ο εξοπλισμός του είναι καλός, αλλά στα 26000 μπορώ να πάρω το υβριδικό Φροντέρα με τα θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνι και παρμπρίζ, με 2 10,25 οθόνες και καλύτερη αισθητική σαν υβριδικό με 0-100 κάτω από 9 δ. τελική 190 και δεν σταματάς πουθενά. 31000 -33500 πριν την επιδότηση και πριν κάθε έκπτωση ή 23500 και 25400 μετά την επιδότηση, όπου ναι με δεν έχεις τα άλογα του άττο, αλλά έχεις μικρότερο βάρος και καλύτερη κατανάλωση και μια ευρωπαϊκή εταιρεία 100 χρόνων πίσω σου που θα σε γλυτώσει από πιθανούς δασμούς, αλλά και τον φόβο της μεταπώλησης αν η μπιντ γίνει σανγιόνγκ, μάζντα, σουμπαρού ή νταεγού.
γνωστο οτι δεν παω τα ηελχτρικα και τοσο
αλλα να κουβεντιαζει καποιος για τις αναποδες μπανιερες επειδη τα φτιαχνει εταιρεια απατεωνων 100 ετων δεν το περιμενα... και να μιλαει για αυτονομιες για γαλλοχρεπα που σε βγαζουν μονο μεχρι το επομενο εξουσιοδοτημενο.Είπε αυτός που έχει ξοδέψει για το Σουζούκι του όσα η Σουζούκι για 1000 Βιτάρα...
CarTalk.gr