Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CarTalk.gr
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. CarTalk.gr
    • 1
    • 2
    • 382
    • 383
    • 384
    • 385
    • 386
    • 402
    • 403
    • 384 / 403
    Περί αυτοκίνησης
    106
    8053
    248110
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap @A d P last edited by

      @a-d-p said in CarTalk.gr:

      @dimsabas said in CarTalk.gr:

      @lap said in CarTalk.gr:

      @criuser said in CarTalk.gr:

      Αρχικά να σου δώσω συγχαρητήρια για την αναλυτική δοκιμή σου.

      Από την άλλη να σε ρωτήσω με ποιο κριτήριο βάζεις 4 αστέρια σε αυτό το πράμα και 3,5 στο σουίφτ ?

      ✊

      Λάπη, περίμενα από σένα τουλάχιστον να θυμόσουν πόσα αστέρια είχε πάρει το αγαπημένο σου.

      https://cartalk.gr/suzuki-swift-1-2-glx-hybrid-82/

      😨 😨
      Στα όρια της συκοφαντικής δυσφήμισης δλδ το σχόλιο του @criuser 😁 😀

      👇👇👇
      Άρθρο 363 - Ποινικός Κώδικας - Συκοφαντική δυσφήμηση
      Αν στην περίπτωση του άρθρου 362, το γεγονός είναι ψευδές και ο υπαίτιος γνώριζε ότι αυτό είναι ψευδές τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών· μαζί με τη φυλάκιση μπορεί να επιβληθεί και χρηματική ποινή. Μπορεί επίσης να επιβληθεί και στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων κατά το άρθρο 63.
      Και γιατί όχι και των αυτοκινητιστικών θα προσθέσω εγώ 😁😁

      Α μπράβο! το σημείωσα σαν τον Σημίτη στο μπλοκάκι. Ε ρε κάτι μηνϋσεις που θα πέσουν. Που έλεγε και η Αμαλία του "Στο παρά πέντε '

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A d P
        A d P moderator @dimsabas last edited by

        @dimsabas said in CarTalk.gr:

        Μάλλον αναφέρει τα αστέρια του τετρακίνητου Swift.

        in dubio pro reo
        Αθώος λόγω αμφιβολιών δλδ 😁😁

        R-LINE

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A d P
          A d P moderator @lap last edited by

          @lap said in CarTalk.gr:

          @a-d-p said in CarTalk.gr:

          @dimsabas said in CarTalk.gr:

          @lap said in CarTalk.gr:

          @criuser said in CarTalk.gr:

          Αρχικά να σου δώσω συγχαρητήρια για την αναλυτική δοκιμή σου.

          Από την άλλη να σε ρωτήσω με ποιο κριτήριο βάζεις 4 αστέρια σε αυτό το πράμα και 3,5 στο σουίφτ ?

          ✊

          Λάπη, περίμενα από σένα τουλάχιστον να θυμόσουν πόσα αστέρια είχε πάρει το αγαπημένο σου.

          https://cartalk.gr/suzuki-swift-1-2-glx-hybrid-82/

          😨 😨
          Στα όρια της συκοφαντικής δυσφήμισης δλδ το σχόλιο του @criuser 😁 😀

          👇👇👇
          Άρθρο 363 - Ποινικός Κώδικας - Συκοφαντική δυσφήμηση
          Αν στην περίπτωση του άρθρου 362, το γεγονός είναι ψευδές και ο υπαίτιος γνώριζε ότι αυτό είναι ψευδές τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών· μαζί με τη φυλάκιση μπορεί να επιβληθεί και χρηματική ποινή. Μπορεί επίσης να επιβληθεί και στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων κατά το άρθρο 63.
          Και γιατί όχι και των αυτοκινητιστικών θα προσθέσω εγώ 😁😁

          Α μπράβο! το σημείωσα σαν τον Σημίτη στο μπλοκάκι. Ε ρε κάτι μηνϋσεις που θα πέσουν. Που έλεγε και η Αμαλία του "Στο παρά πέντε '

          Αμαλιιιιία 😁😁
          Αυτό έβλεπε τις προάλλες ο @criuser με την κα Κρουιζερ;;😁😁

          R-LINE

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser @A d P last edited by

            @a-d-p said in CarTalk.gr:

            @dimsabas said in CarTalk.gr:

            Μάλλον αναφέρει τα αστέρια του τετρακίνητου Swift.

            in dubio pro reo
            Αθώος λόγω αμφιβολιών δλδ 😁😁

            Εγραψα σουίφτ...

            Αρα περιλαμβάνω τα πάντα...

            @a-d-p said in CarTalk.gr:

            @lap said in CarTalk.gr:

            @a-d-p said in CarTalk.gr:

            @dimsabas said in CarTalk.gr:

            @lap said in CarTalk.gr:

            @criuser said in CarTalk.gr:

            Αρχικά να σου δώσω συγχαρητήρια για την αναλυτική δοκιμή σου.

            Από την άλλη να σε ρωτήσω με ποιο κριτήριο βάζεις 4 αστέρια σε αυτό το πράμα και 3,5 στο σουίφτ ?

            ✊

            Λάπη, περίμενα από σένα τουλάχιστον να θυμόσουν πόσα αστέρια είχε πάρει το αγαπημένο σου.

            https://cartalk.gr/suzuki-swift-1-2-glx-hybrid-82/

            😨 😨
            Στα όρια της συκοφαντικής δυσφήμισης δλδ το σχόλιο του @criuser 😁 😀

            👇👇👇
            Άρθρο 363 - Ποινικός Κώδικας - Συκοφαντική δυσφήμηση
            Αν στην περίπτωση του άρθρου 362, το γεγονός είναι ψευδές και ο υπαίτιος γνώριζε ότι αυτό είναι ψευδές τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών· μαζί με τη φυλάκιση μπορεί να επιβληθεί και χρηματική ποινή. Μπορεί επίσης να επιβληθεί και στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων κατά το άρθρο 63.
            Και γιατί όχι και των αυτοκινητιστικών θα προσθέσω εγώ 😁😁

            Α μπράβο! το σημείωσα σαν τον Σημίτη στο μπλοκάκι. Ε ρε κάτι μηνϋσεις που θα πέσουν. Που έλεγε και η Αμαλία του "Στο παρά πέντε '

            Αμαλιιιιία 😁😁
            Αυτό έβλεπε τις προάλλες ο @criuser με την κα Κρουιζερ;;😁😁

            Εκείνη την εποχή που παιζόταν δούλευα πολύ και είχα και αργά μήτινγκ, οπότε δεν το έβλεπα....

            Δεν μου άρεσε κιόλας...

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • R
              red_monster @criuser last edited by

              @criuser said in CarTalk.gr:

              Αρχικά να σου δώσω συγχαρητήρια για την αναλυτική δοκιμή σου.

              Από την άλλη να σε ρωτήσω με ποιο κριτήριο βάζεις 4 αστέρια σε αυτό το πράμα και 3,5 στο σουίφτ ?

              Εδώ λοιπόν ερχόμαστε και βλέπουμε ότι έχουμε ένα αμάξι με αποδεκτό εξωτερικό που το λες και όμορφο, πάντως άσχημο δεν είναι, αλλά το εσωτερικό του είναι παιχνιδάκι από το τζάμπο του 1990.

              Επίσης ξαναγυρνάμε στην μούφα των ίππων στα ηλεκτρικά.

              Οπως και στο τέστ που είχε ανεβάσει ο πανόρμους αυτή η ιστορία με ίππους που ενώ τους έχεις δεν μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις, γιατί δεν θα πας μακρύτερα από το Κάστρο, ή το Ξυλόκαστρο, μας δείχνει ότι είναι παραπλάνηση και όχι ουσία.

              Επίσης τα συνεχή προβλήματα που διαβάζουμε για τα ACC σε πολλές μάρκες είναι σημαντικό πρόβλημα γιατί δεν είναι όλοι οι αγοραστές καυλοτίμονοι ούτε έχουν εμπειρίες με αυτά.

              Ο εξοπλισμός του είναι καλός, αλλά στα 26000 μπορώ να πάρω το υβριδικό Φροντέρα με τα θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνι και παρμπρίζ, με 2 10,25 οθόνες και καλύτερη αισθητική σαν υβριδικό με 0-100 κάτω από 9 δ. τελική 190 και δεν σταματάς πουθενά. 31000 -33500 πριν την επιδότηση και πριν κάθε έκπτωση ή 23500 και 25400 μετά την επιδότηση, όπου ναι με δεν έχεις τα άλογα του άττο, αλλά έχεις μικρότερο βάρος και καλύτερη κατανάλωση και μια ευρωπαϊκή εταιρεία 100 χρόνων πίσω σου που θα σε γλυτώσει από πιθανούς δασμούς, αλλά και τον φόβο της μεταπώλησης αν η μπιντ γίνει σανγιόνγκ, μάζντα, σουμπαρού ή νταεγού.

              Η ιπποδύναμη είναι μονάδα μέτρησης ισχύος, τα περί μούφας είναι μόνο στο μυαλό σου

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                criuser last edited by

                Το μούφα πάει στο ότι αν πας γρήγορα πέφτει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ η αυτονομία.

                Αρα τι να τα κάνεις τα λεφτά, όταν δεν έχεις φράγκο είναι η κατάσταση...

                Νομίζω ότι ήταν σαφές αυτό σε ΚΑΘΕ καλόπιστο αναγνώστη...😊

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A d P
                  A d P moderator @criuser last edited by

                  @criuser said in CarTalk.gr:

                  Το μούφα πάει στο ότι αν πας γρήγορα πέφτει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ η αυτονομία.

                  Αρα τι να τα κάνεις τα λεφτά, όταν δεν έχεις φράγκο είναι η κατάσταση...

                  Νομίζω ότι ήταν σαφές αυτό σε ΚΑΘΕ καλόπιστο αναγνώστη...😊

                  Και ένα 1000αρι supersport με 160-180 άλογα 150 χλμ αυτονομία είχε στον αυτοκινητόδρομο αν πήγαινες γρήγορα, στα 100 χλμ άναβε λαμπάκι.... Στην παρούσα φάση (τεχνολογικά) δεν μπορείς να τα έχεις όλα 😉

                  R-LINE

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser last edited by

                    Ποιός ο λόγος λοιπόν να μας μοστράρουν μεγάλες ιπποδυνάμεις όταν δεν μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις ?

                    Απλά επειδή δεν τους κοστίζουν σχεδόν τίποτα και είναι καλές για το μάρκετινγκ...

                    Κοινώς καθρεπτάκια...😊

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dettol @criuser last edited by

                      @criuser said in CarTalk.gr:

                      Ποιός ο λόγος λοιπόν να μας μοστράρουν μεγάλες ιπποδυνάμεις όταν δεν μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις ?

                      Απλά επειδή δεν τους κοστίζουν σχεδόν τίποτα και είναι καλές για το μάρκετινγκ...

                      Κοινώς καθρεπτάκια...😊

                      Ναι έχεις δίκιο. Ταπ ταπ ταπ

                      C A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        criuser @dettol last edited by

                        @dettol said in CarTalk.gr:

                        @criuser said in CarTalk.gr:

                        Ποιός ο λόγος λοιπόν να μας μοστράρουν μεγάλες ιπποδυνάμεις όταν δεν μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις ?

                        Απλά επειδή δεν τους κοστίζουν σχεδόν τίποτα και είναι καλές για το μάρκετινγκ...

                        Κοινώς καθρεπτάκια...😊

                        Ναι έχεις δίκιο. Ταπ ταπ ταπ

                        Θα το λέω αυτό, μέχρι να με προσπεράσει ηλεκτρικό τάπα στον αυτοκινητόδρομο...😊

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dettol @criuser last edited by

                          @criuser said in CarTalk.gr:

                          @dettol said in CarTalk.gr:

                          @criuser said in CarTalk.gr:

                          Ποιός ο λόγος λοιπόν να μας μοστράρουν μεγάλες ιπποδυνάμεις όταν δεν μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις ?

                          Απλά επειδή δεν τους κοστίζουν σχεδόν τίποτα και είναι καλές για το μάρκετινγκ...

                          Κοινώς καθρεπτάκια...😊

                          Ναι έχεις δίκιο. Ταπ ταπ ταπ

                          Θα το λέω αυτό, μέχρι να με προσπεράσει ηλεκτρικό τάπα στον αυτοκινητόδρομο...😊

                          χιλια δικια εχεις

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Σωστά είπαμε...😊

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A d P
                              A d P moderator @dettol last edited by

                              @dettol said in CarTalk.gr:

                              @criuser said in CarTalk.gr:

                              Ποιός ο λόγος λοιπόν να μας μοστράρουν μεγάλες ιπποδυνάμεις όταν δεν μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις ?

                              Απλά επειδή δεν τους κοστίζουν σχεδόν τίποτα και είναι καλές για το μάρκετινγκ...

                              Κοινώς καθρεπτάκια...😊

                              Ναι έχεις δίκιο. Ταπ ταπ ταπ

                              👋 👋👋

                              R-LINE

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • gatoz
                                gatoz @criuser last edited by

                                @criuser said in CarTalk.gr:

                                Αρχικά να σου δώσω συγχαρητήρια για την αναλυτική δοκιμή σου.

                                Από την άλλη να σε ρωτήσω με ποιο κριτήριο βάζεις 4 αστέρια σε αυτό το πράμα και 3,5 στο σουίφτ ?

                                Εδώ λοιπόν ερχόμαστε και βλέπουμε ότι έχουμε ένα αμάξι με αποδεκτό εξωτερικό που το λες και όμορφο, πάντως άσχημο δεν είναι, αλλά το εσωτερικό του είναι παιχνιδάκι από το τζάμπο του 1990.

                                Επίσης ξαναγυρνάμε στην μούφα των ίππων στα ηλεκτρικά.

                                Οπως και στο τέστ που είχε ανεβάσει ο πανόρμους αυτή η ιστορία με ίππους που ενώ τους έχεις δεν μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις, γιατί δεν θα πας μακρύτερα από το Κάστρο, ή το Ξυλόκαστρο, μας δείχνει ότι είναι παραπλάνηση και όχι ουσία.

                                Επίσης τα συνεχή προβλήματα που διαβάζουμε για τα ACC σε πολλές μάρκες είναι σημαντικό πρόβλημα γιατί δεν είναι όλοι οι αγοραστές καυλοτίμονοι ούτε έχουν εμπειρίες με αυτά.

                                Ο εξοπλισμός του είναι καλός, αλλά στα 26000 μπορώ να πάρω το υβριδικό Φροντέρα με τα θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνι και παρμπρίζ, με 2 10,25 οθόνες και καλύτερη αισθητική σαν υβριδικό με 0-100 κάτω από 9 δ. τελική 190 και δεν σταματάς πουθενά. 31000 -33500 πριν την επιδότηση και πριν κάθε έκπτωση ή 23500 και 25400 μετά την επιδότηση, όπου ναι με δεν έχεις τα άλογα του άττο, αλλά έχεις μικρότερο βάρος και καλύτερη κατανάλωση και μια ευρωπαϊκή εταιρεία 100 χρόνων πίσω σου που θα σε γλυτώσει από πιθανούς δασμούς, αλλά και τον φόβο της μεταπώλησης αν η μπιντ γίνει σανγιόνγκ, μάζντα, σουμπαρού ή νταεγού.

                                γνωστο οτι δεν παω τα ηελχτρικα και τοσο
                                αλλα να κουβεντιαζει καποιος για τις αναποδες μπανιερες επειδη τα φτιαχνει εταιρεια απατεωνων 100 ετων δεν το περιμενα... και να μιλαει για αυτονομιες για γαλλοχρεπα που σε βγαζουν μονο μεχρι το επομενο εξουσιοδοτημενο.

                                #milf-a-man

                                C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  criuser @gatoz last edited by

                                  @gatoz said in CarTalk.gr:

                                  @criuser said in CarTalk.gr:

                                  Αρχικά να σου δώσω συγχαρητήρια για την αναλυτική δοκιμή σου.

                                  Από την άλλη να σε ρωτήσω με ποιο κριτήριο βάζεις 4 αστέρια σε αυτό το πράμα και 3,5 στο σουίφτ ?

                                  Εδώ λοιπόν ερχόμαστε και βλέπουμε ότι έχουμε ένα αμάξι με αποδεκτό εξωτερικό που το λες και όμορφο, πάντως άσχημο δεν είναι, αλλά το εσωτερικό του είναι παιχνιδάκι από το τζάμπο του 1990.

                                  Επίσης ξαναγυρνάμε στην μούφα των ίππων στα ηλεκτρικά.

                                  Οπως και στο τέστ που είχε ανεβάσει ο πανόρμους αυτή η ιστορία με ίππους που ενώ τους έχεις δεν μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις, γιατί δεν θα πας μακρύτερα από το Κάστρο, ή το Ξυλόκαστρο, μας δείχνει ότι είναι παραπλάνηση και όχι ουσία.

                                  Επίσης τα συνεχή προβλήματα που διαβάζουμε για τα ACC σε πολλές μάρκες είναι σημαντικό πρόβλημα γιατί δεν είναι όλοι οι αγοραστές καυλοτίμονοι ούτε έχουν εμπειρίες με αυτά.

                                  Ο εξοπλισμός του είναι καλός, αλλά στα 26000 μπορώ να πάρω το υβριδικό Φροντέρα με τα θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνι και παρμπρίζ, με 2 10,25 οθόνες και καλύτερη αισθητική σαν υβριδικό με 0-100 κάτω από 9 δ. τελική 190 και δεν σταματάς πουθενά. 31000 -33500 πριν την επιδότηση και πριν κάθε έκπτωση ή 23500 και 25400 μετά την επιδότηση, όπου ναι με δεν έχεις τα άλογα του άττο, αλλά έχεις μικρότερο βάρος και καλύτερη κατανάλωση και μια ευρωπαϊκή εταιρεία 100 χρόνων πίσω σου που θα σε γλυτώσει από πιθανούς δασμούς, αλλά και τον φόβο της μεταπώλησης αν η μπιντ γίνει σανγιόνγκ, μάζντα, σουμπαρού ή νταεγού.

                                  γνωστο οτι δεν παω τα ηελχτρικα και τοσο
                                  αλλα να κουβεντιαζει καποιος για τις αναποδες μπανιερες επειδη τα φτιαχνει εταιρεια απατεωνων 100 ετων δεν το περιμενα... και να μιλαει για αυτονομιες για γαλλοχρεπα που σε βγαζουν μονο μεχρι το επομενο εξουσιοδοτημενο.

                                  Είπε αυτός που έχει ξοδέψει για το Σουζούκι του όσα η Σουζούκι για 1000 Βιτάρα...😊

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    ΤΙ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
                                    Κάποτε ήταν στριμωγμένο, πλέον το λες πολύ ευρύχωρο για τις εξωτερικές του διαστάσεις. Κι ομορφότερο. Μάλλον. Και πιο τεχνολογικά προηγμένο.

                                    https://cartalk.gr/odigoume-afti-tin-evdomada-10/

                                    https://cartalk.gr/

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @dimsabas last edited by

                                      @dimsabas said in CarTalk.gr:

                                      ΤΙ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
                                      Κάποτε ήταν στριμωγμένο, πλέον το λες πολύ ευρύχωρο για τις εξωτερικές του διαστάσεις. Κι ομορφότερο. Μάλλον. Και πιο τεχνολογικά προηγμένο.

                                      https://cartalk.gr/odigoume-afti-tin-evdomada-10/

                                      Ομορφότερο δεν ειναι με τίποτα....χάλια ειναι σχεδιαστικά.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A d P
                                        A d P moderator @fanis75 last edited by

                                        @fanis75 said in CarTalk.gr:

                                        @dimsabas said in CarTalk.gr:

                                        ΤΙ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
                                        Κάποτε ήταν στριμωγμένο, πλέον το λες πολύ ευρύχωρο για τις εξωτερικές του διαστάσεις. Κι ομορφότερο. Μάλλον. Και πιο τεχνολογικά προηγμένο.

                                        https://cartalk.gr/odigoume-afti-tin-evdomada-10/

                                        Ομορφότερο δεν ειναι με τίποτα....χάλια ειναι σχεδιαστικά.

                                        Από τις περιπτώσεις που είναι ομορφότερο live

                                        R-LINE

                                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @A d P last edited by

                                          @a-d-p said in CarTalk.gr:

                                          Από τις περιπτώσεις που είναι ομορφότερο live

                                          To εχω δει και απο κοντά, συνεχίζει να ειναι χάλια. Ειδικά αυτό με τα φώτα που κάνουν, είναι λες και θυμήθηκαν ότι πρέπει να βάλουν φώτα 1 λεπτό πριν βγει από την γραμμή παραγωγής.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Οχι κι εγώ το έχω δει από κοντά σε έκθεση και όντως είναι καλύτερο.

                                            Το μεγάλο ατού του αυτοκινήτου είναι το εσωτερικό του. Παρά πολύ άνετο για γόνατα και πολύ εργονομικό.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 382
                                            • 383
                                            • 384
                                            • 385
                                            • 386
                                            • 402
                                            • 403
                                            • 384 / 403
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr