-
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@v_a said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Στα 23.900 πως σας φαίνεται το hybrid 2008 ?
Είναι από τα λίγα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει μια ολόκληρη βδομάδα, το pre facelift όμως.
Εσωτερικά μου άρεσε πάρα πολύ, καλή απτή ποιότητα σε πλαστικά και υφάσματα.
Οι χώροι επιβατών μου φάνηκαν μέτριοι, για αυτοκίνητο 4,30μ
Πορτμπαγκάζ πολύ καλό.
Στο δρόμο καλό, τουλάχιστον συγκριτικά με το baleno που είχα τότε, τώρα αν το οδηγούσα δεν ξέρω.... σίγουρα το T-ROC είναι καλύτερο, αλλά και 10.000€ ακριβότερο.
Οι επιδόσεις ήταν μάπα, σε σχέση με το 1000αρι turbo του baleno. (Είχα νοικιάσει το 1,2 με τα 100 άλογα, 6αρι μηχανικό κιβώτιο)Τι αυτοκίνητο θα αντικαταστήσει;
Με ξερά Οικονομικά κριτήρια, δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή SUV, με αυτόματο κιβώτιο, κάτω από τις 25000€, με 136 ίππους.
Ο εξοπλισμός είναι καλός, χωρίς χτυπητές ελλείψεις, ειδικά για βασική έκδοση.
πχ η βασική του MG ZS MAX, είναι συγκριτικά γυμνή.Από επιδόσεις είναι κορυφαίο μέχρι τα 25.000€ (αυτόματο - b SUV)
Μεγάλο αγκάθι για μένα είναι μόνο, ο kinder έκπληξη, συνδυασμός νέου κιβωτίου - αναβαθμισμένου κινητήρα. Κάνεις δεν το ξέρει αυτό.
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα έχει τα θέματα του προηγούμενου με τον ιμάντα και το νέο κιβώτιο με το ηλεκτρικό μοτέρ μέσα στο κέλυφος είναι δοκιμασμένο και αντέχει.Πόσα χλμ θα κάνει ετησίως;
Αν κάνεις λίγα χλμ (5-10.000/ έτος) σου αρέσει σαν αυτοκίνητο, το οδηγησες, θέλεις ένα b SUV με καλές επιδόσεις και δεν θέλεις να δώσεις πάνω από 25000€ για καινούριο,
στη θέση σου θα έπαιρνα το (οποίο) ρίσκο.
Αν κάνεις πολλά Χλμ και σκοπεύεις να το κρατήσεις πάνω από 5 χρόνια, καλύτερα κοίτα κάτι άλλο ή ανέβασε το budget.Είδα τη προσφορά σε διαφήμιση και με έβαλε σε σκέψεις.
Συμφωνώ με όσα λες, το μεγάλο ερωτηματικό αφορά το αδοκιμαστο κιβώτιο και το υβριδικό σύστημα.
Ισως για 10χιλ χμ (μαξ) όπως το προοριζω, να άξιζε το ρισκο -
@v_a said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@v_a said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Στα 23.900 πως σας φαίνεται το hybrid 2008 ?
Είναι από τα λίγα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει μια ολόκληρη βδομάδα, το pre facelift όμως.
Εσωτερικά μου άρεσε πάρα πολύ, καλή απτή ποιότητα σε πλαστικά και υφάσματα.
Οι χώροι επιβατών μου φάνηκαν μέτριοι, για αυτοκίνητο 4,30μ
Πορτμπαγκάζ πολύ καλό.
Στο δρόμο καλό, τουλάχιστον συγκριτικά με το baleno που είχα τότε, τώρα αν το οδηγούσα δεν ξέρω.... σίγουρα το T-ROC είναι καλύτερο, αλλά και 10.000€ ακριβότερο.
Οι επιδόσεις ήταν μάπα, σε σχέση με το 1000αρι turbo του baleno. (Είχα νοικιάσει το 1,2 με τα 100 άλογα, 6αρι μηχανικό κιβώτιο)Τι αυτοκίνητο θα αντικαταστήσει;
Με ξερά Οικονομικά κριτήρια, δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή SUV, με αυτόματο κιβώτιο, κάτω από τις 25000€, με 136 ίππους.
Ο εξοπλισμός είναι καλός, χωρίς χτυπητές ελλείψεις, ειδικά για βασική έκδοση.
πχ η βασική του MG ZS MAX, είναι συγκριτικά γυμνή.Από επιδόσεις είναι κορυφαίο μέχρι τα 25.000€ (αυτόματο - b SUV)
Μεγάλο αγκάθι για μένα είναι μόνο, ο kinder έκπληξη, συνδυασμός νέου κιβωτίου - αναβαθμισμένου κινητήρα. Κάνεις δεν το ξέρει αυτό.
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα έχει τα θέματα του προηγούμενου με τον ιμάντα και το νέο κιβώτιο με το ηλεκτρικό μοτέρ μέσα στο κέλυφος είναι δοκιμασμένο και αντέχει.Πόσα χλμ θα κάνει ετησίως;
Αν κάνεις λίγα χλμ (5-10.000/ έτος) σου αρέσει σαν αυτοκίνητο, το οδηγησες, θέλεις ένα b SUV με καλές επιδόσεις και δεν θέλεις να δώσεις πάνω από 25000€ για καινούριο,
στη θέση σου θα έπαιρνα το (οποίο) ρίσκο.
Αν κάνεις πολλά Χλμ και σκοπεύεις να το κρατήσεις πάνω από 5 χρόνια, καλύτερα κοίτα κάτι άλλο ή ανέβασε το budget.Είδα τη προσφορά σε διαφήμιση και με έβαλε σε σκέψεις.
Συμφωνώ με όσα λες, το μεγάλο ερωτηματικό αφορά το αδοκιμαστο κιβώτιο και το υβριδικό σύστημα.
Ισως για 10χιλ χμ (μαξ) όπως το προοριζω, να άξιζε το ρισκοΠάνε και από κοντά..... γιατί στο διαμορφωτή 26000€ το έχουν το hybrid 136
Δες και πόσο χρεώνουν και την επέκταση εγγύησης - χλμ που αναφέρει ο @criuser συνέχεια , αν είναι μέχρι 500€ αξίζει, θα τα πάρεις πίσω πολλαπλάσια στην μεταπώληση. -
Κολλητος που εχει απο τα πρωτα 2008 κανα δυο χαζα προβληματακια του βγαλε κατα τ αλλα ολα κομπλε αλλα βεβαια ζει Χανια και το χρησιμοποιει περισσοτερο εκτος πολης και σε ταξιδια εχει κανει καπου στα 40χιλ χλ.
-
@alex-mix said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
![Screenshot_20250112_2339
Κολλητος που εχει απο τα πρωτα 2008 κανα δυο χαζα προβληματακια του βγαλε κατα τ αλλα ολα κομπλε αλλα βεβαια ζει Χανια και το χρησιμοποιει περισσοτερο εκτος πολης και σε ταξιδια εχει κανει καπου στα 40χιλ χλ.
Κι εγω θα έπαιρνα το ρίσκο στα 24500€
Θα το κρατούσα 4 χρόνια δλδ 30.000 χλμ και θα το πουλούσα με ένα χρόνο εγγύηση -
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Κι εγω θα έπαιρνα το ρίσκο στα 24500€
Θα το κρατούσα 4 χρόνια δλδ 30.000 χλμ και θα το πουλούσα με ένα χρόνο εγγύησηΚαι αν για χ,ψ λογους δεν εχεις τη δυνατοτητα σε 4 χρονια να μπορεις να αλλαξεις αυτοκινητο?
-
@ilias-a said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Κι εγω θα έπαιρνα το ρίσκο στα 24500€
Θα το κρατούσα 4 χρόνια δλδ 30.000 χλμ και θα το πουλούσα με ένα χρόνο εγγύησηΚαι αν για χ,ψ λογους δεν εχεις τη δυνατοτητα σε 4 χρονια να μπορεις να αλλαξεις αυτοκινητο?
Απλο αλλαζεις συζυγο
Παιρνεις πλουσιοτερη. -
@ilias-a said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Κι εγω θα έπαιρνα το ρίσκο στα 24500€
Θα το κρατούσα 4 χρόνια δλδ 30.000 χλμ και θα το πουλούσα με ένα χρόνο εγγύησηΚαι αν για χ,ψ λογους δεν εχεις τη δυνατοτητα σε 4 χρονια να μπορεις να αλλαξεις αυτοκινητο?
Τότε θα είναι το λιγότερο που θα με απασχολεί
-
Αρχικά πολύ θα ήθελα να μάθω σε τι είναι καλύτερο το Τ-ροκ σε σχέση με το 2008. Σε χώρους μόνο, που όντως για το μέγεθος του είναι λίγοι.
Σε κινητήρα δεν νομίζω να υστερεί. Είναι υβριδικό που δεν είναι το Τ-ροκ, που σημαίνει χαμηλότερους ρύπους και μηδενικά τέλη που δεν έχει το Τ-ροκ, είναι λίγο πιο γρήγορο, συγκρίνοντας πάντα με τον 1,5 και είναι πιο όμορφο όσο και αν αυτό είναι υποκειμενικό και 6000 φτηνότερο.
Εχει καλύτερο αντιπρόσωπο, μεγαλύτερη εγγύηση και η αξιοπιστία της βαγκ είναι διαχρονικά για γέλια, όχι όπως στην psa που της βγήκε ένας κινητήρας με λάθος σχεδίαση και ένα γερμανικό δοχείο αντ μπλού προβληματικό.
Τα περί γερμανικής απτής ποιότητας δεν ισχύουν για το 2008. Για το αιρκρος να το δεχτώ, αλλά αυτό έχει αντίπαλο το στενάχωρο Τ-κρος.
Για την επέκταση της εγγύησης στα 100000 χλμ, έδωσα 220 ευρώ για το 3008 και 300 για το αιρκρος.
Σας έχω και μία είδηση φρέσκια.
8 χρόνια εγγύηση ή 160000 χλμ για Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ - DS.
Αυτή η νέα κάλυψη θα είναι διαθέσιμη από τις 10 Ιανουαρίου 2025 και θα είναι διαθέσιμη στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, την Πολωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Αυστρία και την Ολλανδία.
Πιστεύω να την φέρει και εδώ ο Σ. ώστε να τελειώνει η συζήτηση με τα στενάχωρα και αρχαίας σχεδίασης και πανάσχημα με σφύριγμα που τα συνταγογραφεί ο γηρίατρος, αυτοκίνητα του ανταγωνισμού....
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αρχικά πολύ θα ήθελα να μάθω σε τι είναι καλύτερο το Τ-ροκ σε σχέση με το 2008. Σε χώρους μόνο, που όντως για το μέγεθος του είναι λίγοι.
Σε κινητήρα δεν νομίζω να υστερεί. Είναι υβριδικό που δεν είναι το Τ-ροκ, είναι πιο όμορφο όσο και αν αυτό είναι υποκειμενικό.
Εχει καλύτερο αντιπρόσωπο, μεγαλύτερη εγγύηση και η αξιοπιστία της βαγκ είναι διαχρονικά για γέλια, όχι όπως στην psa που της βγήκε ένας κινητήρας με λάθος σχεδίαση και ένα γερμανικό δοχείο αντ μπλού προβληματικό.
Τα περί γερμανικής απτής ποιότητας δεν ισχύουν για το 2008. Για το αιρκρος να το δεχτώ, αλλά αυτό έχει αντίπαλο το στενάχωρο Τ-κρος.
Για την επέκταση της εγγύησης στα 100000 χλμ, έδωσα 220 ευρώ για το 3008 και 300 για το αιρκρος.
Σας έχω και μία είδηση φρέσκια.
8 χρόνια εγγύηση ή 160000 χλμ για Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ - DS.
Αυτή η νέα κάλυψη θα είναι διαθέσιμη από τις 10 Ιανουαρίου 2025 και θα είναι διαθέσιμη στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, την Πολωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Αυστρία και την Ολλανδία.
Πιστεύω να την φέρει και εδώ ο Σ. ώστε να τελειώνει η συζήτηση με τα στενάχωρα και αρχαίας σχεδίασης και πανάσχημα με σφύριγμα που τα συνταγογραφεί ο γηρίατρος, αυτοκίνητα του ανταγωνισμού....
Οντως αν ερθει θα ειναι κινηση ματ απεναντι στην ford
-
Η επέκταση εγγύησης είναι από μια έμμεση παραδοχή ότι πλήγηκε η φήμη της αξιοπιστίας της εταιρίας με τα ηλίθια μοτέρ.
-
@lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Η επέκταση εγγύησης είναι από μια έμμεση παραδοχή ότι πλήγηκε η φήμη της αξιοπιστίας της εταιρίας με τα ηλίθια μοτέρ.
Προφανώς και είναι. Και δεν είναι έμμεση. Είναι άμεση.
Εμμεση ήταν όταν δινόταν η δυνατότητα να πληρώνεις μόνο εργατικά για βενζινοκινητήρες και για δοχεία αντ μπλού ή καδένες αν είχες βγεί εκτός εγγύησης και ήσουν μέχρι 150000 ή 8 χρόνια, αρκεί να είχες κάνει ένα σέρβις μετά στην αντιπροσωπεία.Από την άλλη αφού στον ιμάντα μεγάλο θέμα τελικά έπαιζε το λάδι, στο οποίο μπορεί να γίνονταν ζαβολιές στα μη εξουσιοδοτημένα, το να μην πηγαίνεις σε αυτά ήταν βασικό θέμα.
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Η επέκταση εγγύησης είναι από μια έμμεση παραδοχή ότι πλήγηκε η φήμη της αξιοπιστίας της εταιρίας με τα ηλίθια μοτέρ.
Προφανώς και είναι. Και δεν είναι έμμεση. Είναι άμεση.
Εμμεση ήταν όταν δινόταν η δυνατότητα να πληρώνεις μόνο εργατικά για βενζινοκινητήρες και για δοχεία αντ μπλού ή καδένες αν είχες βγεί εκτός εγγύησης και ήσουν μέχρι 150000 ή 8 χρόνια, αρκεί να είχες κάνει ένα σέρβις μετά στην αντιπροσωπεία.Από την άλλη αφού στον ιμάντα μεγάλο θέμα τελικά έπαιζε το λάδι, στο οποίο μπορεί να γίνονταν ζαβολιές στα μη εξουσιοδοτημένα, το να μην πηγαίνεις σε αυτά ήταν βασικό θέμα.
Ξερω πολυ κοσμο με λαδι μονο απο αντιπροσωπεια που το πηρε στο χερι το μοτερ.
Δικαιολογιες για τα του λαδιου. Κανανε μ@λακια και τελος.
Τωρα ας το μαζεψουν ξεκινωντας με την αυξηση εγγυησης σε χλμ και χρονια.
Ο καιρος θα δειξει... -
Σωστά δεν διαφωνώ σε αυτό.
Κάνεις μλκια την πληρώνεις, οπότε θα ξεσκίσουμε τις αγιογραφίες των χρεπιών των άλλων...
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αρχικά πολύ θα ήθελα να μάθω σε τι είναι καλύτερο το Τ-ροκ σε σχέση με το 2008. Σε χώρους μόνο, που όντως για το μέγεθος του είναι λίγοι.
Σε κινητήρα δεν νομίζω να υστερεί. Είναι υβριδικό που δεν είναι το Τ-ροκ, που σημαίνει χαμηλότερους ρύπους και μηδενικά τέλη που δεν έχει το Τ-ροκ, είναι λίγο πιο γρήγορο, συγκρίνοντας πάντα με τον 1,5 και είναι πιο όμορφο όσο και αν αυτό είναι υποκειμενικό και 6000 φτηνότερο.
Εχει καλύτερο αντιπρόσωπο, μεγαλύτερη εγγύηση και η αξιοπιστία της βαγκ είναι διαχρονικά για γέλια, όχι όπως στην psa που της βγήκε ένας κινητήρας με λάθος σχεδίαση και ένα γερμανικό δοχείο αντ μπλού προβληματικό.
Τα περί γερμανικής απτής ποιότητας δεν ισχύουν για το 2008. Για το αιρκρος να το δεχτώ, αλλά αυτό έχει αντίπαλο το στενάχωρο Τ-κρος.
Για την επέκταση της εγγύησης στα 100000 χλμ, έδωσα 220 ευρώ για το 3008 και 300 για το αιρκρος.
Σας έχω και μία είδηση φρέσκια.
8 χρόνια εγγύηση ή 160000 χλμ για Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ - DS.
Αυτή η νέα κάλυψη θα είναι διαθέσιμη από τις 10 Ιανουαρίου 2025 και θα είναι διαθέσιμη στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, την Πολωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Αυστρία και την Ολλανδία.
Πιστεύω να την φέρει και εδώ ο Σ. ώστε να τελειώνει η συζήτηση με τα στενάχωρα και αρχαίας σχεδίασης και πανάσχημα με σφύριγμα που τα συνταγογραφεί ο γηρίατρος, αυτοκίνητα του ανταγωνισμού....
Νοίκιασε το αυτοκίνητο μου για μια βδομάδα και μετά γράψε το σχόλιο σου.
Νομίζω ότι δεν αδικώ κάπου το 2008. Αντιθέτως προτείνω την αγορά του, υπό προϋποθέσεις.
-
@chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Η επέκταση εγγύησης είναι από μια έμμεση παραδοχή ότι πλήγηκε η φήμη της αξιοπιστίας της εταιρίας με τα ηλίθια μοτέρ.
Προφανώς και είναι. Και δεν είναι έμμεση. Είναι άμεση.
Εμμεση ήταν όταν δινόταν η δυνατότητα να πληρώνεις μόνο εργατικά για βενζινοκινητήρες και για δοχεία αντ μπλού ή καδένες αν είχες βγεί εκτός εγγύησης και ήσουν μέχρι 150000 ή 8 χρόνια, αρκεί να είχες κάνει ένα σέρβις μετά στην αντιπροσωπεία.Από την άλλη αφού στον ιμάντα μεγάλο θέμα τελικά έπαιζε το λάδι, στο οποίο μπορεί να γίνονταν ζαβολιές στα μη εξουσιοδοτημένα, το να μην πηγαίνεις σε αυτά ήταν βασικό θέμα.
Ξερω πολυ κοσμο με λαδι μονο απο αντιπροσωπεια που το πηρε στο χερι το μοτερ.
Δικαιολογιες για τα του λαδιου. Κανανε μ@λακια και τελος.
Τωρα ας το μαζεψουν ξεκινωντας με την αυξηση εγγυησης σε χλμ και χρονια.
Ο καιρος θα δειξει...και αφου συστησαν αλλο λαδι μετα απο αυτο που συστηναν στην αρχη, προσφατα ξαναλλαξαν και συστηνουν καποιο τριτο ιξωδες
για πεταμα -
@gatoz said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Η επέκταση εγγύησης είναι από μια έμμεση παραδοχή ότι πλήγηκε η φήμη της αξιοπιστίας της εταιρίας με τα ηλίθια μοτέρ.
Προφανώς και είναι. Και δεν είναι έμμεση. Είναι άμεση.
Εμμεση ήταν όταν δινόταν η δυνατότητα να πληρώνεις μόνο εργατικά για βενζινοκινητήρες και για δοχεία αντ μπλού ή καδένες αν είχες βγεί εκτός εγγύησης και ήσουν μέχρι 150000 ή 8 χρόνια, αρκεί να είχες κάνει ένα σέρβις μετά στην αντιπροσωπεία.Από την άλλη αφού στον ιμάντα μεγάλο θέμα τελικά έπαιζε το λάδι, στο οποίο μπορεί να γίνονταν ζαβολιές στα μη εξουσιοδοτημένα, το να μην πηγαίνεις σε αυτά ήταν βασικό θέμα.
Ξερω πολυ κοσμο με λαδι μονο απο αντιπροσωπεια που το πηρε στο χερι το μοτερ.
Δικαιολογιες για τα του λαδιου. Κανανε μ@λακια και τελος.
Τωρα ας το μαζεψουν ξεκινωντας με την αυξηση εγγυησης σε χλμ και χρονια.
Ο καιρος θα δειξει...και αφου συστησαν αλλο λαδι μετα απο αυτο που συστηναν στην αρχη, προσφατα ξαναλλαξαν και συστηνουν καποιο τριτο ιξωδες
για πεταμαΚαποιο θα κατσει...του π@υστη.
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αρχικά πολύ θα ήθελα να μάθω σε τι είναι καλύτερο το Τ-ροκ σε σχέση με το 2008.
Ετσι πρόχειρα:
- Ποιότητα
- Οδική συμπεριφορά
- Κινητήρας
- Κιβώτιο
-
Λοιπον σαν expert πλεον χωρις παρωπιδες (γιατι περασα σχεδον απ ολα)θα πω πως το t rok υπερτερει σε ολα εκτος απο design .Θεμα αξιοπιστιας ειλικρινα δεν θα το βαλω μεσα γιατι οπως εχω πει εχω ακουσει τοσα εδω μεσα και τελικα στην πραξη(εγω) δεν εχω δει και πολλα περιεργα.
-
@alex-mix said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Λοιπον σαν expert πλεον χωρις παρωπιδες (γιατι περασα σχεδον απ ολα)θα πω πως το t rok υπερτερει σε ολα εκτος απο design.
Και σε σχεδίαση υπερτερεί, αλλά αυτό ειναι καθαρά υποκειμενικό.
-
Γιατί δεν παίρνεις ένα υπερσύγχρονα εξελιγμένο σύγχρονο TOYOTA; Μόνο για αυτά λένε καλά λόγια εδώ μέσα και γράφονται σελίδεςςςςς. Άλλα που χαλάνε "κάθε μέρα κάτι νέο" δεν μιλάμε η άμα μιλήσουμε θα πούνε ότι λέμε βλακείες.
Το 8 χρόνια (100.000 χλμ / 15.000 έτος =? έτη) της ford ήταν λίγο μούφα - αισθητικό το θέμα όπως τα ταμπούρα.
Για το τ ροκ 1.0 προ f/l που έχει φίλος με 1.2 2008 που τα είχαμε εναλλάξ και οι δύο βρήκαμε καλύτερο σε πάτημα κύλιση και τράβηγμα το 2008. Σε χώρους καλύτερη εκμετάλλευση τροκ ποιότητα σκληρά μεν αλλά όχι τύπου yc πλαστικά.
Τώρα σήμερα ενώ έχω 2008 και άλλαξα και ιμάντα που άλλοι κλαίνε όπως λέτε και μάλλον μόνο σε εμένα δεν χάλασε, δεν θα έπαιρνα γιατί μου φαίνεται μικρό. Θα ήθελα c κατηγορία αν διάλεγα σήμερα. Και πλέον το μούφα hybrid δεν ξέρω αν θα με κάλυπτε αλλά τα plug in είναι πανακρίβου. Full hybrid μετά δεν θα έβλεπα κάτι πέρα από chr αλλά και πάλι...Είπα και εγώ τα δικά μου όπως λέτε και εσείς τα δικά σας,
Όχι θα σας αφήσω!!!
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)