Επειδή ακόμα το Τιγκουάν δεν έχει βγεί στα λήζινγκ, ας δούμε την Χ1 σαν σύγκριση αγοράς και πώλησης στην 4ετία και λήζινγκ.
https://www.myavis.gr/el/bmw-x1
Αξία αυτοκινήτου 42804 προκαταβολή 8000 + ΦΠΑ = 9920.
Δόσεις 47 Χ 537 = 25239. Σύνολο 35159.
Αγορά 9920 Προκαταβολή και 32884 σε 48 δόσεις.
Τόκοι περίπου με 8,5 % επιτόκιο 5600. Ασφάλεια μικτή 4 χρόνια 4000, Σέρβις 4 χρόνων 80000 χλμ 1800, λάστιχα 700, τέλη 400.
Αρα συνολικό κόστος 42800 + 5600 + 4000 +1800 + 700 + 400 = 55300.
Πώληση του αυτοκινήτου ως ανταλλαγή περίπου στο 60 % της αξίας του 25300. Αρα κόστος 4ετίας για σύγκριση 30000.
Είναι κοντά σαν τιμή, οπότε για 5000, μπορεί και να συμφέρει, αφού δεν σε νοιάζει να στο κλέψουν, να στο τρακάρουν που μπορεί να έχεις μείωση της μεταπώλησης, ή αυξημένο κόστος συντήρησης.
Ακόμα πιο ενδιαφέρουσα, είναι μία άλλη πρόταση για την 8ετία.
Στην μία περίπτωση θα έχεις 2 λήζινγκ, άρα 2 καινούργια αμάξια με κόστος 70000.
Στην δεύτερη θα κρατήσεις το 4ετίας για άλλα 4 χρόνια.
Σε αυτή θα υπολογίσεις 3200 για ασφάλιση + 5000 για σέρβις συντήρηση + 1400 λάστιχα + 400 τέλη. = 10000 και το συνολικό κόστος της 8ετίας θα πάει στα 65000.
Εδώ τώρα σαν μεταπώληση αυτοκινήτου 8ετίας με 160000 χλμ θα δούμε τις 15000, άρα θα έχεις κόστος 50000.
Η διαφορά των 20000 είναι σημαντική για να κρατήσεις το γεγονός ότι θα έχεις πιο καινούργιο αμάξι στο λήζινγκ, ακόμα και αν έχεις ζημιές μεγάλες στο παλιό.
Επίσης είναι ένας παράγοντας η τιμή της μεταπώλησης και για πιο λόγο γίνεται αυτή.
Ισως αν πας να πάρεις μία καινούργια Χ1 στην 4ετία να πάρεις παραπάνω από τα 25000 και να πλησιάσεις τα 30000, οπότε η διαφορά με το λήζινγκ γίνεται 10000 και δεν συμφέρει το λήζινγκ έτσι.
