Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁
    • 1
    • 2
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 61
    • 62
    • 53 / 62
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    1224
    29784
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser @georgemit last edited by

      @georgemit said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      Γενικά τα 80s έπαιζαν τράμπες σε μοτέρ, νομίζω όχι τόσο για φορολογικούς λόγους αλλά κυρίως επειδή δεν έπαιζε χρήμα να αλλάξουν αυτοκίνητο.
      Τα μοτέρ στα 100k km παρεδιδαν πνεύμα αφού τα περισσότερα είχαν θέματα με θερμοκρασίες, φλαντζες κλπ, έτσι έμπαινε μεγαλύτερο μοτέρ, αναλάμβανε ένας ταπετσερης τα σκισμένα καθίσματα, έπεφτε και ένα βαψιματακι και δινόταν μια δεύτερη ευκαιρία στο όχημα.

      Μια χαρά κράταγαν τα αυτοκίνητα. Κινητήρες απλοί με μικρές ιπποδυνάμεις, ελαφριά αυτοκίνητα όλα καλά και ελάχιστα περιφερειακά.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by lap

        Ναι τα smarties. Και τα κατεβάζαμε όλα μαζί σαν να πίνουμε από μπουκάλι και πνιγόμασταν. Ε ρε τι μου θύμισες.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • georgemit
          georgemit @criuser last edited by georgemit

          @criuser said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

          @georgemit said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

          Γενικά τα 80s έπαιζαν τράμπες σε μοτέρ, νομίζω όχι τόσο για φορολογικούς λόγους αλλά κυρίως επειδή δεν έπαιζε χρήμα να αλλάξουν αυτοκίνητο.
          Τα μοτέρ στα 100k km παρεδιδαν πνεύμα αφού τα περισσότερα είχαν θέματα με θερμοκρασίες, φλαντζες κλπ, έτσι έμπαινε μεγαλύτερο μοτέρ, αναλάμβανε ένας ταπετσερης τα σκισμένα καθίσματα, έπεφτε και ένα βαψιματακι και δινόταν μια δεύτερη ευκαιρία στο όχημα.

          Μια χαρά κράταγαν τα αυτοκίνητα. Κινητήρες απλοί με μικρές ιπποδυνάμεις, ελαφριά αυτοκίνητα όλα καλά και ελάχιστα περιφερειακά.

          Θα διαφωνήσω, οι κινητήρες αν και απλούστατοι στην κατασκευή τους είχαν θέματα κυρίως με θερμοκρασίες και γενικά το εσωτερικό του αυτοκινήτου στη 10ετια ήταν υπο διάλυση. Σκασμένα ταμπλω, οι περισσότεροι διακόπτες δε λειτουργούσαν καν, οι ταπετσαρίες σε άθλια κατάσταση. Τα καινούρια είναι πολύ ανώτερα, ένα 10ετιας με στοιχειώδη συντήρηση ειναι πένα.

          i30 1.5 160 N line!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dstou last edited by

            Χοντρικά, κάθε 100.000 ήθελες ελατήρια ή ρεκτιφιέ. Επίσης και πλάνισμα κυλινδροκεφαλής. Στα 200.000 χλμ. Πολλά ιχ άλλαζαν κινητήρα με μετάχειρο επισκευασμένο ή από τρακαρσμένο 'με λίγα χλμ. '. Οι μάντρες με τροπέτα ανθούσαν. Μέσα ήταν άλλη φάση. Μερικά γίνονταν κουρέλι, μερικά άντεχαν. Το ίδιο και το χρώμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • realzeus
              realzeus @wantone last edited by realzeus

              @wantone said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

              εγω δεν καταλαβαινω τι λεει ο Διας

              Λέω ότι αναλόγως και της τυπολογία (άκαμπτος ή ημιάκαπτος), μια μη ανεξάρτητη ανάρτηση συμπιέζεται προς την άλλη μεριά όταν βρει ανωμαλία. (Δηλαδή αν βρει ο δεξιός τροχός μια ανύψωση του δρόμου, θα συμπιέσει τον αριστερό προς τα κάτω) και έτσι ο άξονας έχει μεγαλύτερο εύρος κίνησης ως προς το οριζόντιο πεδίο.

              @alexandros-k said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

              @realzeus said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

              Αυτό που λες για τις στροφές και το γινόμενος της ροπής ισχύει μόνον σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Τώρα μιλάμε για τούρμπο., οπότε δεν ισχύει, καθώς η υπερπίεση αλλάζει τα δεδομένα.

              Κυριε Αλεξανδρε , εχω την εντυπωσην οτι λανθανετε . Ο τυπος ισχυει και δια τας υπερτροφοδοτουμενους κινητηρας . Συγνώμην δια την παρεμβασην

              Συνονόματέ μου, η παρέμβασή σας είναι πάντα ευπρόσδεκτη. Προφανώς εγώ δεν το είπα σωστά, Φυσικά και οι υπερτροφοδοτούμενοι έχουν γινόμενο ροπής επί ΣΑΛ, αλλά δεν εξαρτάται τόσο από τις υψηλές ΣΑΛ, όσο ένας ατμοσφαιρικός. Ένας υπερτροφοδοτούμενος βενζίνης μπορεί να δίνει την μέγιστη ροπή του στις 2000 και την μέγιστη ισχύ στις 4500. Είχε να κάνει με την αρχική συζήτηση, όπου ένας μικρής χωρητικότητας τούρμπο πρέπει να δουλεύει πάντα ψηλά, κάτι που δεν ισχύει.

              @alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

              Ρε παιδια μην με γιουχαρετε γιαυτο που θα γραψω αλλα πολυ μου αρεσει που ανοιξα αυτο το τοπικ και γραφουμε ο καθενας το μακρυ και το κοντο του για αυτοκινητα και δεν υπαρχουν τσακωμοι(σοβαροι εννοω πειραγματα και λιγα νευρακια ειναι φυσιολογικο) δεν υπαρχουν κοκκινα γραμματα κτλ κτλ κτλ.

              Μας έχει πιάσει το χριστουγεννιάτικο πνεύμα!!! 🎅

              @ilias-a said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

              @wantone said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

              φανταζομαι το καταργησαν γιατι σε μικρη συγκρουση εμπρος θα επρεπε να πεταξεις κιβωτιο και κινητηρα μαζι.

              Εκεινα τα χρονια ολα τα επισκευαζαν, σκεψου αντλια νερου ολοκληρη δεν υπηρχε, εδιναν χωριστα αξονα-φτερωτη-τσιμουχα, δεν τα προλαβα βεβαια αυτα οι γεροντοτεροι μηχανικοι μας τα ελεγαν.

              Σε παλιό Land Rover ακόμα το κάνουν... Μάχιμοι οι παλιοί!!!

              @dstou said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

              Χοντρικά, κάθε 100.000 ήθελες ελατήρια ή ρεκτιφιέ. Επίσης και πλάνισμα κυλινδροκεφαλής. Στα 200.000 χλμ. Πολλά ιχ άλλαζαν κινητήρα με μετάχειρο επισκευασμένο ή από τρακαρσμένο 'με λίγα χλμ. '. Οι μάντρες με τροπέτα ανθούσαν. Μέσα ήταν άλλη φάση. Μερικά γίνονταν κουρέλι, μερικά άντεχαν. Το ίδιο και το χρώμα.

              Έτσι ακριβώς. Αυτοκίνητο του 1980 ήθελε στα 100.000 μια επισκευή. Ίσως κάτι Ιαπωνικά να την γλίτωναν...

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • C
                criuser last edited by

                Μάλλον αυτά του 80 ήθελαν επισκευή στα χέρια κάποιων που τα έσκιζαν που τα πήγαιναν σε βελτιωτές συνήθως μόνο κατ΄ όνομα βελτιωτές, το σωστό ήταν καταστροφείς.

                Κινητήρες μικροί με αποδόσεις μικρές και ελάχιστα πράγματα που μπορούσαν να χαλάνε κυρίως περιφερειακά. Τα 1000άρια τότε έβγαζαν από 40-55 άλογα.

                Σίγουρα σε κάποια πράγματα όπως καθίσματα, ή πλαστικά στο ταμπλό να είχαν θέματα, αλλά δεν ήταν κάτι τραγικό.

                Αν πάμε πιο πίσω, 10ετία του 60, τα αυτοκίνητα που αγόραζε ο κόσμος ήταν "καλομεταχειρισμένα" εισαγωγής κυρίως με 40-50000, αλλά και με πάνω από 100000. Καινούργια ελάχιστα.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by lap

                  Από φλάντζα χαλούσαν και κυρίως λόγω κραμάτων των κεφαλών. Στράβωναν. Φταίνε και οι Έλληνες που δεν ζέσταναν σωστά.

                  Από τις αρχές του 90 ξεκίνησαν σταδιακά οι κεφαλές από κράματα αλουμινίου, η καλύτερη καύση, η καλύτερη διαχείριση θερμοκρασιών, σε κάποια μεταλλικές φλάντζες κτλ

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    criuser last edited by

                    Μόνο το γκόλφ είχε τέτοιο θέμα.

                    Απλά όλοι διάβαζαν τον ειδικό ρύπο ότι μπορούσαν να έχουν τζιτιαι με ένα βελτιωτή στο γκόλφ με τα 55 άλογα και γίνονταν πελατάκια...😊

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • realzeus
                      realzeus @criuser last edited by realzeus

                      @criuser said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                      Μάλλον αυτά του 80 ήθελαν επισκευή στα χέρια κάποιων που τα έσκιζαν που τα πήγαιναν σε βελτιωτές συνήθως μόνο κατ΄ όνομα βελτιωτές, το σωστό ήταν καταστροφείς.

                      Κινητήρες μικροί με αποδόσεις μικρές και ελάχιστα πράγματα που μπορούσαν να χαλάνε κυρίως περιφερειακά. Τα 1000άρια τότε έβγαζαν από 40-55 άλογα.

                      Σίγουρα σε κάποια πράγματα όπως καθίσματα, ή πλαστικά στο ταμπλό να είχαν θέματα, αλλά δεν ήταν κάτι τραγικό.

                      Αν πάμε πιο πίσω, 10ετία του 60, τα αυτοκίνητα που αγόραζε ο κόσμος ήταν "καλομεταχειρισμένα" εισαγωγής κυρίως με 40-50000, αλλά και με πάνω από 100000. Καινούργια ελάχιστα.

                      Η ποιότητα της μηχανολογικής σχεδίασης, της μεταλλουργίας και της υλοποίησης ήταν πολύ κατώτερη από την τωρινή, για αυτό χαλούσαν. Δεν μιλάμε για βελτιωμένα, για μαμά μιλάμε. Πότε άκουσες τελευταία σε σύγχρονο αυτοκίνητο να βαράει μπιέλα; Τότε ήταν καθημερινότητα, ακόμα και ως φράση.

                      ΥΓ: Χρόνια πολλά Βασίλη!

                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • W
                        wantone @realzeus last edited by wantone

                        @realzeus said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                        @criuser said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                        Μάλλον αυτά του 80 ήθελαν επισκευή στα χέρια κάποιων που τα έσκιζαν που τα πήγαιναν σε βελτιωτές συνήθως μόνο κατ΄ όνομα βελτιωτές, το σωστό ήταν καταστροφείς.

                        Κινητήρες μικροί με αποδόσεις μικρές και ελάχιστα πράγματα που μπορούσαν να χαλάνε κυρίως περιφερειακά. Τα 1000άρια τότε έβγαζαν από 40-55 άλογα.

                        Σίγουρα σε κάποια πράγματα όπως καθίσματα, ή πλαστικά στο ταμπλό να είχαν θέματα, αλλά δεν ήταν κάτι τραγικό.

                        Αν πάμε πιο πίσω, 10ετία του 60, τα αυτοκίνητα που αγόραζε ο κόσμος ήταν "καλομεταχειρισμένα" εισαγωγής κυρίως με 40-50000, αλλά και με πάνω από 100000. Καινούργια ελάχιστα.

                        Η ποιότητα της μηχανολογικής σχεδίασης, της μεταλλουργίας και της υλοποίησης ήταν πολύ κατώτερη από την τωρινή, για αυτό χαλούσαν. Δεν μιλάμε για βελτιωμένα, για μαμά μιλάμε. Πότε άκουσες τελευταία σε σύγχρονο αυτοκίνητο να βαράει μπιέλα; Τότε ήταν καθημερινότητα, ακόμα και ως φράση.

                        ΥΓ: Χρόνια πολλά Βασίλη!

                        Και τωρα γινοντε πολλες ζημιες κυριως απο σχεδιαστικα λαθη. Η μεταλλουργια δεν εχει αλλαξει πιστευω. Ουτε η βασικη σχεδιαση των κινητηρων. Εχουν βελτιωθει τα αμαξωματα στην ακαμψια λογω σχεδιασεως με δυνατους υπολογιστες και τα πλαστικα πολυ ομως.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Τελικα καποιοι διαφωνειτε απλα για να διαφωνειτε, απο το 1980 εως το 2024 ειναι δυνατον η μεταλλουργια, οι εργαλιομηχανες, τα υλικα, η σχεδιαση να εχουν παραμεινει ιδια?
                          Τι εννοεις με τη βασικη σχεδιαση του κινητηρα? Στροφαλο, εμβολα, μπιελες, εκκεντροφορο, βαλβιδες? Αν δεν τα ειχε αυτα δε θα λεγοταν τετραχρονος κινητηρας αλλα καπως αλλιως.
                          Εχει σχεση η τοτε παραγωμενη δυναμη, η μακροζωια, η ευστροφια και αλλα με τους σημερινους κινητηρες?

                          W 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Καταρχας υπάρχουν λογισμικά σχεδίασης κινητήρων. Που μελετούν χιλιάδες παραμέτρους.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • alex-mix
                              alex-mix last edited by

                              Ωωωχ ποιος ακουει τον @cruiser τωρα 🤣🤣🤣🤣

                              https://autogreeknews.gr/prosfores/yvridika-peugeot-se-eidikes-times-me-to-hybrid-days

                              yem 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • W
                                wantone @ilias-a last edited by

                                @ilias-a said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                Τελικα καποιοι διαφωνειτε απλα για να διαφωνειτε, απο το 1980 εως το 2024 ειναι δυνατον η μεταλλουργια, οι εργαλιομηχανες, τα υλικα, η σχεδιαση να εχουν παραμεινει ιδια?
                                Τι εννοεις με τη βασικη σχεδιαση του κινητηρα? Στροφαλο, εμβολα, μπιελες, εκκεντροφορο, βαλβιδες? Αν δεν τα ειχε αυτα δε θα λεγοταν τετραχρονος κινητηρας αλλα καπως αλλιως.
                                Εχει σχεση η τοτε παραγωμενη δυναμη, η μακροζωια, η ευστροφια και αλλα με τους σημερινους κινητηρες?

                                για την μεταλλουργια τι να αλλαξει ρε συ η εποχη του σιδηρου ξεκινησε 3000 χμ ποιο πριν και η βιομηχανικη επανασταση ξεκινησε το 1800. Ο πρωτος κινητηρας με τουρμπο ηταν το 1926 σε πλοιο. injection ειχε το 109 στο ΒΠΠ κοκ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wantone @ilias-a last edited by

                                  @ilias-a said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                  Τελικα καποιοι διαφωνειτε απλα για να διαφωνειτε, απο το 1980 εως το 2024 ειναι δυνατον η μεταλλουργια, οι εργαλιομηχανες, τα υλικα, η σχεδιαση να εχουν παραμεινει ιδια?
                                  Τι εννοεις με τη βασικη σχεδιαση του κινητηρα? Στροφαλο, εμβολα, μπιελες, εκκεντροφορο, βαλβιδες? Αν δεν τα ειχε αυτα δε θα λεγοταν τετραχρονος κινητηρας αλλα καπως αλλιως.
                                  Εχει σχεση η τοτε παραγωμενη δυναμη, η μακροζωια, η ευστροφια και αλλα με τους σημερινους κινητηρες?

                                  νομιζω οτι σκανε κινητηρες και τωρα, αντιθετα το 1980/90 ειχες γιαπωνεζικα που πηγαιναν για παντα σχεδον 500κ χμ ευκολα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • yem
                                    yem @alex-mix last edited by

                                    @alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                    Ωωωχ ποιος ακουει τον @cruiser τωρα 🤣🤣🤣🤣

                                    https://autogreeknews.gr/prosfores/yvridika-peugeot-se-eidikes-times-me-to-hybrid-days

                                    Προλαβαίνεις να ακυρώσεις !

                                    Παλιά σου τέχνη κόσκινο !

                                    Έτσι και αλλιώς αν θυμάμαι καλά Toyota δεν είχες ακυρώσει πριν , οπότε δεν σε ξέρουν ακόμα καλά !

                                    Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                    alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • alex-mix
                                      alex-mix @yem last edited by

                                      @yem said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                      @alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                      Ωωωχ ποιος ακουει τον @cruiser τωρα 🤣🤣🤣🤣

                                      https://autogreeknews.gr/prosfores/yvridika-peugeot-se-eidikes-times-me-to-hybrid-days

                                      Προλαβαίνεις να ακυρώσεις !

                                      Παλιά σου τέχνη κόσκινο !

                                      Έτσι και αλλιώς αν θυμάμαι καλά Toyota δεν είχες ακυρώσει πριν , οπότε δεν σε ξέρουν ακόμα καλά !

                                      🤣🤣🤣🤣🤣

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Πολύ ωραίο αυτό το 3008. Θα έλεγα να πάει ο Άλεξ να το δει από κοντά

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • Y
                                          YonYan last edited by

                                          Ρε παιδιά είναι σωστές αυτές οι τιμές? Πολυ πιο πάνω τα θυμόμουν! Χάνω κάτι??
                                          Screenshot_2025-01-02-16-57-34-41_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

                                          Screenshot_2025-01-02-16-56-48-99_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • gatoz
                                            gatoz last edited by gatoz

                                            λτπφ
                                            ακομη και το σοφτγουερ των γαλλων ειναι για τον αχιλλεα

                                            #milf-a-man

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 53 / 62
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr