Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 806
    • 807
    • 808
    • 809
    • 810
    • 900
    • 901
    • 808 / 901
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18008
    407790
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Δεν ξέρω για 33 χιλιάρια για το Δελφίνι, 26 και κάτι ψιλά το είχε χθες. Βέβαια ήτο η απλή έκδοση, έχει δύο συνολικά. Ίσως η πιο εξοπλισμένη που έχει πανοραμική να κάνει τόσα. Αλλά η απλή έκδοση των κινέζοι είναι μεσαία και βάλε στους λέγκασι κατασκευαστές, εγώ δεν ήθελα κάτι άλλο. Πανοραμική ούτε δωρεάν, να ήταν ανοιγόμενη ίσως.

      W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wantone @dstou last edited by

        @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Δεν ξέρω για 33 χιλιάρια για το Δελφίνι, 26 και κάτι ψιλά το είχε χθες. Βέβαια ήτο η απλή έκδοση, έχει δύο συνολικά. Ίσως η πιο εξοπλισμένη που έχει πανοραμική να κάνει τόσα. Αλλά η απλή έκδοση των κινέζοι είναι μεσαία και βάλε στους λέγκασι κατασκευαστές, εγώ δεν ήθελα κάτι άλλο. Πανοραμική ούτε δωρεάν, να ήταν ανοιγόμενη ίσως.

        Εγω πιστευω οτι θα συνεχισει στα 26 προ επιδοτησης αλλοιως δεν θα πουλανε. Οποιος ενδιαφερεται ας περιμενει λιγο. Αλλοιως βενζινοκινητο και αστα να τα αγοραζει η Κινεζικη κυβερνηση και να σαπιζουν στα χωραφια.

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol @wantone last edited by

          @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Δεν ξέρω για 33 χιλιάρια για το Δελφίνι, 26 και κάτι ψιλά το είχε χθες. Βέβαια ήτο η απλή έκδοση, έχει δύο συνολικά. Ίσως η πιο εξοπλισμένη που έχει πανοραμική να κάνει τόσα. Αλλά η απλή έκδοση των κινέζοι είναι μεσαία και βάλε στους λέγκασι κατασκευαστές, εγώ δεν ήθελα κάτι άλλο. Πανοραμική ούτε δωρεάν, να ήταν ανοιγόμενη ίσως.

          Εγω πιστευω οτι θα συνεχισει στα 26 προ επιδοτησης αλλοιως δεν θα πουλανε. Οποιος ενδιαφερεται ας περιμενει λιγο. Αλλοιως βενζινοκινητο και αστα να τα αγοραζει η Κινεζικη κυβερνηση και να σαπιζουν στα χωραφια.

          στα 26290 το hyundai inster στην μεγαλυτερη του εκδοση (115 ιπποι και 49kwh μπαταρια). Ευτυχως, δεν υπαρχουν μονο οι κινεζοι σε αυτες τις τιμες. Εξαιρετικη επιλογη ο κορεατης σε αυτα τα χρηματα (προ επιδοτησης)

          https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-inster/49kwh-115ps/

          W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • W
            wantone @dettol last edited by

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Δεν ξέρω για 33 χιλιάρια για το Δελφίνι, 26 και κάτι ψιλά το είχε χθες. Βέβαια ήτο η απλή έκδοση, έχει δύο συνολικά. Ίσως η πιο εξοπλισμένη που έχει πανοραμική να κάνει τόσα. Αλλά η απλή έκδοση των κινέζοι είναι μεσαία και βάλε στους λέγκασι κατασκευαστές, εγώ δεν ήθελα κάτι άλλο. Πανοραμική ούτε δωρεάν, να ήταν ανοιγόμενη ίσως.

            Εγω πιστευω οτι θα συνεχισει στα 26 προ επιδοτησης αλλοιως δεν θα πουλανε. Οποιος ενδιαφερεται ας περιμενει λιγο. Αλλοιως βενζινοκινητο και αστα να τα αγοραζει η Κινεζικη κυβερνηση και να σαπιζουν στα χωραφια.

            στα 26290 το hyundai inster στην μεγαλυτερη του εκδοση (115 ιπποι και 49kwh μπαταρια). Ευτυχως, δεν υπαρχουν μονο οι κινεζοι σε αυτες τις τιμες. Εξαιρετικη επιλογη ο κορεατης σε αυτα τα χρηματα (προ επιδοτησης)

            https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-inster/49kwh-115ps/

            μακρια

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dettol @wantone last edited by

              @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Δεν ξέρω για 33 χιλιάρια για το Δελφίνι, 26 και κάτι ψιλά το είχε χθες. Βέβαια ήτο η απλή έκδοση, έχει δύο συνολικά. Ίσως η πιο εξοπλισμένη που έχει πανοραμική να κάνει τόσα. Αλλά η απλή έκδοση των κινέζοι είναι μεσαία και βάλε στους λέγκασι κατασκευαστές, εγώ δεν ήθελα κάτι άλλο. Πανοραμική ούτε δωρεάν, να ήταν ανοιγόμενη ίσως.

              Εγω πιστευω οτι θα συνεχισει στα 26 προ επιδοτησης αλλοιως δεν θα πουλανε. Οποιος ενδιαφερεται ας περιμενει λιγο. Αλλοιως βενζινοκινητο και αστα να τα αγοραζει η Κινεζικη κυβερνηση και να σαπιζουν στα χωραφια.

              στα 26290 το hyundai inster στην μεγαλυτερη του εκδοση (115 ιπποι και 49kwh μπαταρια). Ευτυχως, δεν υπαρχουν μονο οι κινεζοι σε αυτες τις τιμες. Εξαιρετικη επιλογη ο κορεατης σε αυτα τα χρηματα (προ επιδοτησης)

              https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-inster/49kwh-115ps/

              μακρια

              κοντα 🙂

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antoniokon @dstou last edited by

                @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Τριπλή (και βάλε) επίσκεψη από εμένα και τη σύζυγο, εντελώς απρογραμμάτιστη σε εκθέσεις χθες το βράδυ. Ήμασταν Κηφισίας στο δακτυλίδι, είχε λίγη κίνηση και μπήκα τάκα-τάκα σε Μάζντα και ΠΣΑ (συστεγάζονται στο πρώην Α club), και απέναντι στη Μπιντ.

                Τι μας θύμισες τώρα 😊

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dstou last edited by

                  Ε ναι, είχα συμβάλλει και εγώ στην ανέγερσή του...

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimsabas @dstou last edited by

                    Λάπηηηηη, βρέθηκε αμάξι που κατέρριψε το ρεκόρ της Xantia!

                    https://www.drive.gr/news/im-l6-strifteros-antipalos-toy-model-3-1000-km-aytonomia

                    https://cartalk.gr/

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      dettol @dimsabas last edited by

                      @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Λάπηηηηη, βρέθηκε αμάξι που κατέρριψε το ρεκόρ της Xantia!

                      https://www.drive.gr/news/im-l6-strifteros-antipalos-toy-model-3-1000-km-aytonomia

                      εδω ειστε

                      Youtube Video

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Πω ρε συ! ένα αυτοκίνητο πήραμε και σε λίγα έτη μοιάζει σαν να είναι δέκα γενιές πίσω με όλα αυτά που μας παρουσιάζουν.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • piliourits
                          piliourits last edited by piliourits

                          Youtube Video

                          Τελικά, φταίει το αυτοκίνητο κι η τεχνολογία;

                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            spi_duster last edited by

                            Πραγματικά εύστοχη και ρητορική ερώτηση. Το κάθε εργαλείο προορίζεται για συγκεκριμένο τρόπο χρήσης. Ο συγκεκριμένος έκανε την υπέρβαση και έλαβε το αναμενομενο αποτελεσμα.

                            ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dettol last edited by dettol

                              @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Youtube Video

                              Τελικά, φταίει το αυτοκίνητο κι η τεχνολογία;

                              Τι εννοείς; Είναι προφανές ότι φταίει ο οδηγός που πήγε ξεβράκωτος στα αγγούρια. Τίποτα παράξενο δεν συνέβη τελικά πέρα από αυτό που περιμέναμε, δηλαδή έμεινε κάποιος που δεν φορούσε αλυσίδες. Ούτε «παράξενα τεχνικά προβλήματα», ούτε «έμεινε από μπαταρία», ούτε «ξαφνικά ακινητοποιήθηκε»

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • W
                                wantone last edited by wantone

                                This post is deleted!
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iceman7 last edited by

                                  Ανετότατα μένεις από μπαταρία αν δεν έχεις προλαβει να συμπληρωσεις λίγο ανεβαινοντας!
                                  Δεν θα ανέβαινα ποτέ με ηλεκτρικό σε χιονοδρομικό!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • I
                                    imr last edited by

                                    Μολις ξεκαθαρισει λιγο η κατασταση με το κινουμαι ηλεκτρικα ετοιμαζομαι να παρω ενα byd dolphin.

                                    Κοιταζω και αγγελιες εξωτερικο και παιζουν καλες τιμες και για μεταχ τεσλα model3. Κυριως απλη εκδοση

                                    Εχει νοημα να δω κατι τετοιο η να παω καρφι στο δελφινακι κουτι?

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dettol @imr last edited by

                                      @imr said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Μολις ξεκαθαρισει λιγο η κατασταση με το κινουμαι ηλεκτρικα ετοιμαζομαι να παρω ενα byd dolphin.

                                      Κοιταζω και αγγελιες εξωτερικο και παιζουν καλες τιμες και για μεταχ τεσλα model3. Κυριως απλη εκδοση

                                      Εχει νοημα να δω κατι τετοιο η να παω καρφι στο δελφινακι κουτι?

                                      επιδοτηση παιρνεις μονο σε αγορα καινουριου αυτοκινητου. Ισως το ξερεις, αλλα επειδη εμπλεξες μεσα στο ποστ και μεταχειρισμενα, το διευκρινιζω. Το Μ3 ειναι σαφεστατα πιο πληρες αυτοκινητο, αλλα το highland ειναι σαφως βελτιωμενο σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο. Μτχ highland δεν ξερω ποσα και σε τι τιμες υπαρχουν.
                                      Το δελφινι ειναι εξαιρετικη περιπτωση για αυτοκινητο πολης και μικρες εξορμησεις εκτος των τοιχων, αλλα σιγουρα δεν εχει την ανεση στο ταξιδι που εχει το τεσλα. Αν το δελφινι παραμεινει (μεχρι να αποφασισεις να αγορασεις) στα 26, οποτε με την επιδοτηση παει στα 20, δυσκολα θα βρεις κατι αλλο τοσο vfm, με εξαιρεση το highland 😄
                                      Τα παντα εξαρτωνται απο το budget σου και τι χρηση που σκοπευεις να κανεις στο αμαξι. Αν δεν κανεις μακρινα ταξιδια, τοτε πας για δελφινι.

                                      I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • I
                                        imr @dettol last edited by

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        highland

                                        Ναι ξερω οτι δεν εχει επιδοτηση σε μεταχ.
                                        Και για καινουργιο την εχω σε δευτερη σκεψη γιατι ποτε δεν ξερεις τι γινεται με το κρατος μας.

                                        Για καθημερινα το θελω το αυτοκινητο στην αθηνα, αντε καμια βολτα μεχρι χαλκιδα, το dolphin ειναι οτι πρεπει. Για ταξιδια θα κρατησω και το cmax μεχρι να λιωσει.

                                        Απλα απο την μια 20κ ειναι τρομερο value για καινουργιο αυτοκινητο απλα σκεφτομαι οτι με τα ιδια λεφτα μπορει να παω σε ανωτερη κατηγορια αν και μεταχ

                                        bekiaris D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • bekiaris
                                          bekiaris @imr last edited by

                                          @imr said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Για καθημερινα το θελω το αυτοκινητο στην αθηνα, αντε καμια βολτα μεχρι χαλκιδα, το dolphin ειναι οτι πρεπει. Για ταξιδια θα κρατησω και το cmax μεχρι να λιωσει.

                                          Απλα απο την μια 20κ ειναι τρομερο value για καινουργιο αυτοκινητο απλα σκεφτομαι οτι με τα ιδια λεφτα μπορει να παω σε ανωτερη κατηγορια αν και μεταχ

                                          άλλο καινούργιο άλλο μεταχειρισμένο. Την δεδομένη στιγμή υπάρει θέμα με το ΚΗ3, και ναι ειναι ρίσκο, αλλά όταν και αν βγει το ΚΗ4 (που κατά την ταπεινή μου άποψη θα βγει) δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα, θα καθυστερήσεις λίγο να πάρεις τα χρήματα, αλλά εφόσον όλα ειναι με χαρτιά κτλ νόμιμα, θα πιστωθούν κανονικά τα χρήματα, κανένας δεν αντιμετώπισε πρόβλημα όσο τα προγράμματα ήταν ενεργα, τα μόνα προβλήματα που αντιμετώπισαν ήταν όταν έκλεινε και άνοιγε η πλατφόρμα κατά την μετάβαση στο KH2 στο ΚΗ3 κτλ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • D
                                            dettol @imr last edited by

                                            @imr said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            highland

                                            Ναι ξερω οτι δεν εχει επιδοτηση σε μεταχ.
                                            Και για καινουργιο την εχω σε δευτερη σκεψη γιατι ποτε δεν ξερεις τι γινεται με το κρατος μας.

                                            Για καθημερινα το θελω το αυτοκινητο στην αθηνα, αντε καμια βολτα μεχρι χαλκιδα, το dolphin ειναι οτι πρεπει. Για ταξιδια θα κρατησω και το cmax μεχρι να λιωσει.

                                            Απλα απο την μια 20κ ειναι τρομερο value για καινουργιο αυτοκινητο απλα σκεφτομαι οτι με τα ιδια λεφτα μπορει να παω σε ανωτερη κατηγορια αν και μεταχ

                                            τοτε καλυτερα το δελφινι που κινεται πιο ανετα στην αθηνα απο το τεσλα. Προφανως πας και ανετα μεχρι χαλκιδα και πισω χωρις να φορτισεις με το δελφινι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 806
                                            • 807
                                            • 808
                                            • 809
                                            • 810
                                            • 900
                                            • 901
                                            • 808 / 901
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr