-
-
Με τα λίγα γιαπωνέζικα που ξέρω καταλαβαίνω ότι είναι προσομοίωση σχέσεων από το cvt με ακουστικό "άρωμα" από NSX
-
-
Ένα πράγμα που θα χαρώ με την παντρειά της χόντα με την νισσάν, είναι άμα κυκλοφορήσουν πιο πολύ, γιατί το μαγαζί έχει ρεκόρ αποτυχιών στην Ευρώπη. Η λίστα είναι ατελείωτη: άκκορντ, λόγκο, αεροντέκ, σιβίκ σατλ, λέτζεντ, νσχ, πρέλιουντ, κοκ.
-
@realzeus said in Honda Prellude (2025):
@a-d-p said in Honda Prellude (2025):
cvt
Δεν έχει CVT το Civic (σε αυτό θα βασίζεται).
Noμιζω ολα τα Χοντα τα τελευταια χρονια ειναι CVT, για κοιταξε το λιγο. Μην ασχολεισαι με αυτα που ειναι στην Ευρωπη κοιτα αυτα που πουλανε στην Αμερικη.
-
Νομίζω ονομάζεται CVT αλλά δεν έχει καμία σχέση με όσα CVT προηγήθηκαν. Λειτουργεί με εντελώς διαφορετικό τρόπο.
-
@jammamon said in Honda Prellude (2025):
Νομίζω ονομάζεται CVT αλλά δεν έχει καμία σχέση με όσα CVT προηγήθηκαν. Λειτουργεί με εντελώς διαφορετικό τρόπο.
Ρε παιδια καντε ενα γκοογλ πανευκολο ειναι
https://www.hondainfocenter.com/Shared-Technologies/Engines/Continuously-Variable-Transmission-CVT/
τα περισσοτερα χοντα εχουν κλασσικο με ιμαντα δυστυχως τα τελευταια χρονια
-
Κατάλογος κιβωτίων ταχυτήτων Honda - Wikipedia
-
@realzeus said in Honda Prellude (2025):
@a-d-p said in Honda Prellude (2025):
cvt
Δεν έχει CVT το Civic (σε αυτό θα βασίζεται).
Πολύ σωστά, σήμερα που είχα χρόνο το έψαξα λίγο.
"Ο βασικός ηλεκτροκινητήρας των 184 ίππων προσφέρει την κίνηση στο αυτοκίνητο μέσω κιβωτίου μονής σχέσης, ενώ η δευτερεύουσα ηλεκτρογεννήτρια αναλαμβάνει κατά περίπτωση να φορτίσει τη μπαταρία, να διοχετεύσει ενέργεια στον ηλεκτροκινητήρα και να συγχρονίσει τη λειτουργία του βενζινοκινητήρα με του ηλεκτροκινητήρα. Ο βενζινοκινητήρας ουσιαστικά φορτίζει την μπαταρία, ενώ σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου (90-130 χλμ./ώρα) εμπλέκεται απευθείας μέσω ενός συμπλέκτη κινώντας τους εμπρός τροχούς.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης του νέου Honda Civic e:HEV εναλλάσσεται απρόσκοπτα μεταξύ ηλεκτρικής, υβριδικής και «θερμικής» λειτουργίας, χωρίς παρέμβαση από τον οδηγό. Ο τελευταίος έχει την δυνατότητα να επέμβει στον βαθμό ανάκτησης που ρυθμίζεται σε τέσσερα επίπεδα, μέσω των paddles που υπάρχουν στο τιμόνι.Οι μηχανικοί της εταιρείας προκειμένου να περιορίσουν αυτή η τυπική αίσθηση «υβριδικού» πατιναρίσματος κατά την επιτάχυνση, εξέλιξαν το σύστημα linear shift control (το γνωρίσαμε για πρώτη φορά στο HR-V), που διακόπτει στιγμιαία το ανέβασμα των στροφών (ή για να ακριβολογούμε, την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος), προσομοιώνοντας τις αλλαγές ενός συμβατικού κιβωτίου, με την όλη εμπειρία να ενισχύεται ακουστικά μέσω του active sound control στο sport πρόγραμμα."
Πηγή:
https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/honda-civic-e-hev-oi-protes-entyposeis/ -
Καλοί οι λίγκες κτλ, αλλά ξαναδιαβάσετε τι έγραψε ο realzeus.
Το Prelude θα βασίζεται στο υβριδικό σύστημα του Civic. Το σύστημα αυτό δεν έχει κανενός είδους κιβώτιο, μόνο μια απευθείας σύνδεση του κινητήρα με τους τροχούς (με έναν υποπολλαπλασιασμο) σε συγκεκριμένο εύρος στροφών. Οι αλλαγές που ακούγονται και ο ήχος είναι τεχνητά για να γουστάρει ο οδηγός. -
@super-t said in Honda Prellude (2025):
Καλοί οι λίγκες κτλ, αλλά ξαναδιαβάσετε τι έγραψε ο realzeus.
Το Prelude θα βασίζεται στο υβριδικό σύστημα του Civic. Το σύστημα αυτό δεν έχει κανενός είδους κιβώτιο, μόνο μια απευθείας σύνδεση του κινητήρα με τους τροχούς (με έναν υποπολλαπλασιασμο) σε συγκεκριμένο εύρος στροφών. Οι αλλαγές που ακούγονται και ο ήχος είναι τεχνητά για να γουστάρει ο οδηγός.Eχει πολλα μη υβριδικα συνολα η Χοντα, αποκλειεται να ειναι μονο υβριδικο.
-
@wantone said in Honda Prellude (2025):
@super-t said in Honda Prellude (2025):
Καλοί οι λίγκες κτλ, αλλά ξαναδιαβάσετε τι έγραψε ο realzeus.
Το Prelude θα βασίζεται στο υβριδικό σύστημα του Civic. Το σύστημα αυτό δεν έχει κανενός είδους κιβώτιο, μόνο μια απευθείας σύνδεση του κινητήρα με τους τροχούς (με έναν υποπολλαπλασιασμο) σε συγκεκριμένο εύρος στροφών. Οι αλλαγές που ακούγονται και ο ήχος είναι τεχνητά για να γουστάρει ο οδηγός.Eχει πολλα μη υβριδικα συνολα η Χοντα, αποκλειεται να ειναι μονο υβριδικο.
Διάβασε τα press release, δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο.
HONDA CONFIRMS PRELUDE TO ARRIVE IN EUROPE EARLY 2026 – FEATURING HONDA S+ SHIFT TECHNOLOGY
Honda has announced the new hybrid Prelude e:HEV will arrive in Europe in the early part of 2026 and will debut innovative Honda S+ Shift technology to further enhance the ‘joy of driving’ offered by the brand’s latest sports coupe.
The Honda S+ Shift will simulate the sound and feel of quick automatic gear changes – helping to deliver the model’s perfect balance of exhilarating driving pleasure to a new generation of Prelude drivers.
Return of an Icon: All-New Hybrid-Electric Honda Prelude Will Come to the U.S. Late Next Year
-
@super-t said in Honda Prellude (2025):
@wantone said in Honda Prellude (2025):
@super-t said in Honda Prellude (2025):
Καλοί οι λίγκες κτλ, αλλά ξαναδιαβάσετε τι έγραψε ο realzeus.
Το Prelude θα βασίζεται στο υβριδικό σύστημα του Civic. Το σύστημα αυτό δεν έχει κανενός είδους κιβώτιο, μόνο μια απευθείας σύνδεση του κινητήρα με τους τροχούς (με έναν υποπολλαπλασιασμο) σε συγκεκριμένο εύρος στροφών. Οι αλλαγές που ακούγονται και ο ήχος είναι τεχνητά για να γουστάρει ο οδηγός.Eχει πολλα μη υβριδικα συνολα η Χοντα, αποκλειεται να ειναι μονο υβριδικο.
Διάβασε τα press release, δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο.
HONDA CONFIRMS PRELUDE TO ARRIVE IN EUROPE EARLY 2026 – FEATURING HONDA S+ SHIFT TECHNOLOGY
Honda has announced the new hybrid Prelude e:HEV will arrive in Europe in the early part of 2026 and will debut innovative Honda S+ Shift technology to further enhance the ‘joy of driving’ offered by the brand’s latest sports coupe.
The Honda S+ Shift will simulate the sound and feel of quick automatic gear changes – helping to deliver the model’s perfect balance of exhilarating driving pleasure to a new generation of Prelude drivers.
Return of an Icon: All-New Hybrid-Electric Honda Prelude Will Come to the U.S. Late Next Year
Δεν υπαρχουν πολλες πληροφοριες παντως το αμαξι που δειχνουν δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο για να φερει αυτο το ονομα. Αντικαθιστα τα κουπε Ακκορντ και Σιβικ.
-
Μα δεν διαβάζουν...
ΥΓ: Όπως και τα υβριδικά Toyota δεν έχουν CVT.
-
@wantone said in Honda Prellude (2025):
@super-t said in Honda Prellude (2025):
@wantone said in Honda Prellude (2025):
@super-t said in Honda Prellude (2025):
Καλοί οι λίγκες κτλ, αλλά ξαναδιαβάσετε τι έγραψε ο realzeus.
Το Prelude θα βασίζεται στο υβριδικό σύστημα του Civic. Το σύστημα αυτό δεν έχει κανενός είδους κιβώτιο, μόνο μια απευθείας σύνδεση του κινητήρα με τους τροχούς (με έναν υποπολλαπλασιασμο) σε συγκεκριμένο εύρος στροφών. Οι αλλαγές που ακούγονται και ο ήχος είναι τεχνητά για να γουστάρει ο οδηγός.Eχει πολλα μη υβριδικα συνολα η Χοντα, αποκλειεται να ειναι μονο υβριδικο.
Διάβασε τα press release, δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο.
HONDA CONFIRMS PRELUDE TO ARRIVE IN EUROPE EARLY 2026 – FEATURING HONDA S+ SHIFT TECHNOLOGY
Honda has announced the new hybrid Prelude e:HEV will arrive in Europe in the early part of 2026 and will debut innovative Honda S+ Shift technology to further enhance the ‘joy of driving’ offered by the brand’s latest sports coupe.
The Honda S+ Shift will simulate the sound and feel of quick automatic gear changes – helping to deliver the model’s perfect balance of exhilarating driving pleasure to a new generation of Prelude drivers.
Return of an Icon: All-New Hybrid-Electric Honda Prelude Will Come to the U.S. Late Next Year
Δεν υπαρχουν πολλες πληροφοριες παντως το αμαξι που δειχνουν δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο για να φερει αυτο το ονομα. Αντικαθιστα τα κουπε Ακκορντ και Σιβικ.
Η συζήτηση ξεκίνησε από το βίντεο στο πάνω μέρος της σελίδας, που δοκιμάζουν το υβριδικό Prelude και αν το συγκεκριμένο έχει CVT, όχι αν γενικά έχει CVT στα αμάξια της η Honda. Δεν έχει το Prelude στο βίντεο γιατί βασίζεται στο ίδιο υβριδικό σύστημα με το Civic.
-
Φτιάξε τον τίτλο, prelude. Άλλο ένα μουσικό όχημα που θα πωλείται για ενάμιση χρόνο.
Πρέπει να είναι όλοι βλαμμένοι εκεί μέσα, δεν εξηγείται αλλιώς, με ελάχιστες εξαιρέσεις, (civic) το lineup των μοντέλων τους συγκεντρώνει μπούρδες, από το insight και το crz, μέχρι τα σύγχρονα zrv, integra, prelude.
Κάποτε κοιτούσα να αγοράσω 4th gen prelude το οποίο είχε εκπληκτική σχεδίαση για την εποχή του, είχα κάνει ένα td, ήταν πολύ αργό με τον ασθματικό δίλιτρο που το έδιναν εδώ.
-
Δυστυχώς οι χονταίοι έχουν γίνει πολλάκις ασήκωτοι από το ξύλο στα μέρη μας, και τα έχουν σχεδόν παρατήσει. Εύχομαι με την παντρειά με τη νισσάν αυτό να αλλάξει.
-
μια χαρα ειναι τα χοντα .το πρελιουντ ειναι οχημα εξαιρετικο σε ολες τι γενιες του.απο 87 με 4ws, με vtec ,με εντυπωσιακο σχεδιασμο σε καθε γενια.η συγκεκριμενη δεν ξερω που αποσκοπει.χαμενη ελλαδα και μαλλον ευρωπη με σηματα acura θα παει καλα απο την περα μερια του ατλαντικου.
-
@dstou said in Honda Prellude (2025):
Δυστυχώς οι χονταίοι έχουν γίνει πολλάκις ασήκωτοι από το ξύλο στα μέρη μας, και τα έχουν σχεδόν παρατήσει. Εύχομαι με την παντρειά με τη νισσάν αυτό να αλλάξει.
Δεν νομίζω να αλλάξει κάτι, αυτό που ακούγεται είναι ότι η nissan θα πάρει όλες τις μεταδόσεις της honda και θα σταματήσει να εξελίσσει δικές της, τώρα η hobda τι θα κερδίσει από αυτό; Η nissan δεν έχει να της δώσει κάτι.
-
H Νissan είναι σε πιο προχωρημένο και εξελιγμένο επίπεδο στα EV (βλ. Leaf,Ariya κ.λ.π.) και μάλλον και πιο εκτεταμένο δίκτυο αντιπροσώπων στην Ευρώπη. Από τους δύο αυτούς λόγους,μπορεί να αποκομίσει όφελος κι η Honda.
Honda Prellude (2025)