-
@red_monster said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@otso said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@red_monster said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Καλύτερο έλεγχο έχουμε όταν το κέντρο βάρους είναι κοντα στο ΚΕΣ.
Σαν τον κρουζερ δηλαδη ακριβως στην μεση , για αυτο εχει επιτυχια στο ασθενες φιλο .
Αντιθετα ο λαπ το εχει στο πανω κεφαλι (υπερμεγεθης εγκέφαλος ) και στα στροφυλικια δεν στροφαρει αρκετα .Με μεγάλο κεφάλι σε λένε κεφάλα όχι έξυπνο
Και αν δεν είσαι αριστούχος είσαι βήτα διαλογής, σωστά;;;
Οπότε Βουκεφάλας.Όταν πας Θεσσαλονίκη πάνε στο άγαλμα του Μέγα Αλεξάνδρου στην παραλία και πάνε από πίσω κατά τον διαμήκη άξονα του (έτσι δεν τα λετε εσείς;), σήκωσε το βλέμμα σου να δεις τον Βουκεφάλα. Αφιερωμένη η εικόνα του.
Με αγάπη πάντα...
-
@red_monster said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Ωραία περιγραφή, ωραία προσέγγιση.
Καλύτερο έλεγχο έχουμε όταν το κέντρο βάρους είναι κοντα στο ΚΕΣ.Οι γυναίκες ξέρουν !
Θα έπρεπε να ήταν το κάθισμα του οδηγού στην μέση...
-
@otso said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@red_monster said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Καλύτερο έλεγχο έχουμε όταν το κέντρο βάρους είναι κοντα στο ΚΕΣ.
Σαν τον κρουζερ δηλαδη ακριβως στην μεση , για αυτο εχει επιτυχια στο ασθενες φιλο .
Αντιθετα ο λαπ το εχει στο πανω κεφαλι (υπερμεγεθης εγκέφαλος ) και στα στροφυλικια δεν στροφαρει αρκετα .Εγώ είμαι κύβος....
-
@criuser said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@red_monster said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Ωραία περιγραφή, ωραία προσέγγιση.
Καλύτερο έλεγχο έχουμε όταν το κέντρο βάρους είναι κοντα στο ΚΕΣ.Οι γυναίκες ξέρουν !
Θα έπρεπε να ήταν το κάθισμα του οδηγού στην μέση...
Αυτά για εσάς που είστε βαρυκοκαλα ντερεκια
-
Είναι πάλι αυτό που λέγαμε στο τοπικό αναζήτησης αυτοκινήτου,του @sabas_thess .
Το Troc είναι πάλι το overall καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας ειδικά από την στιγμή που η VAG έχει κάνει την υπέρτατη μαγκιά και το έχει κουμπώσει στην καλή πλατφόρμα του Golf 7.5 που ήταν και νομίζω παραμένει ακόμη και σήμερα καθώς δεν έχουν κάνει κάτι διαφορετικό στο Golf 8 αιχμή του δόρατος.
Όταν κυκλοφόρησε δεν κατάλαβα ποιά είναι η θέση του στην γκάμα της εταιρείας, ενώ δεν μου άρεσε και εμφανισιακά και επίσης ήταν το πρώτο ουσιαστικά VW με τέτοια αστεία απτή αίσθηση πλαστικών.
Προφανώς οι μάγκες της VAG έβλεπαν 10 χρόνια μπροστά τόσο ως προς τις ποιοτικές γελοιοτητες της Stellantis αλλά και το ότι με αυτό τον τρόπο έσβηναν τα BSUV κουβαδάκια για όποιον είχε λίγο μυρωδιά από οδήγηση.
Για τους υπόλοιπους έβγαλε το Tcross να κοντάροχτυπιέται με...τα μαγικά τιμόνια και την σπορ οδηγηγικη συμπεριφορά.Πλέον μου αρέσει και εμφανισιακά, δεν ξέρω τι έκαναν με παρεμβάσεις εδώ και εκεί, δείχνει πλέον πιο premium και διαχρονικό και έχουν βελτιώσει και την ποιότητα εσωτερικά αλλά και την ηχομόνωση.
Με τον 1.5 dsg ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ σύγκριση με το PUMA σε κανένα τομέα, ενώ και οι μεγαλύτεροι χώροι πίσω με δύο παιδιά θα πιάσουν τόπο.
Τα 3000 χιλιάρικα διαφορά δικαιολογούνται μόνο και μόνο από τον πολύ - πολύ καλύτερο κινητήρα-κιβωτιο και πλαίσιο του Troc , και κατά την άποψη μου είναι σαν να τα βάζεις σε προθεσμιακο λογαριασμό σε τράπεζα, σε 10 χρόνια θα τα πάρεις πίσω με τόκο λόγω καλύτερης μεταπώλησης.
Το θέμα είναι όμως ότι πρέπει να το οδηγήσεις πρώτα.
-
Πω πω βαγκιλα! Ευωδίασε ο τόπος
-
Μάλλον λαδίλα μύρισε….
-
Καλά αν συγκριναμε τον 1.5 της vag με τον αντίστοιχο 1.5 της ford θα γελαγαμε πολύ με τον πρώτο καθως ο 1.5 Ecoboost που φοράω στο δικό μου puma είναι πολύ καλύτερος και δυνατότερος κινητήρας
Αντί αυτού ο 1.5 συγκρίνεται με τον 1000ρη της ford που ναι σε αυτή την σύγκριση ο 1.5 της vag κερδίζει αλλά να φτάσουμε να συγκρίνουμε τον καλύτερο χιλιαρη κινητήρα παγκοσμίως με ένα πολύ καλό και δυνατό 1.5 της vag είναι παράσημο για τον χιλιαρη ότι είναι έστω και κοντά
Πέραν τούτων το puma ακόμα και έτσι κερδίζει σε οδική συμπεριφορά από troc όσο και να προσπαθείτε να το υποβαθμισετε αυτο
Απλά μάλλον και γω το troc θα διάλεγα σε σχέση με το facelift puma και αυτό γιατί το ανανεωμένο puma είναι άσχημο μέσα και χειρότερο από το προηγούμενο pre-facelift
Κυρίως το πανασχημο τετράγωνο τιμόνι με χαλάει πολύ σε σχέση με το πανέμορφο τριακτινο που είχε πριν
Δεν ξέρω γιατί έκαναν τέτοια χαζομάρα αλλά την έκαναν.
Εξωτερικά εξακολουθεί να μαρεσει πολύ περισσότερο αλλά μέσα έχασε πολύ.
-
@cirus said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Καλά αν συγκριναμε τον 1.5 της vag με τον αντίστοιχο 1.5 της ford θα γελαγαμε πολύ με τον πρώτο καθως ο 1.5 Ecoboost που φοράω στο δικό μου puma είναι πολύ καλύτερος και δυνατότερος κινητήρας
Αντί αυτού ο 1.5 συγκρίνεται με τον 1000ρη της ford που ναι σε αυτή την σύγκριση ο 1.5 της vag κερδίζει αλλά να φτάσουμε να συγκρίνουμε τον καλύτερο χιλιαρη κινητήρα παγκοσμίως με ένα πολύ καλό και δυνατό 1.5 της vag είναι παράσημο για τον χιλιαρη ότι είναι έστω και κοντά
Πέραν τούτων το puma ακόμα και έτσι κερδίζει σε οδική συμπεριφορά από troc όσο και να προσπαθείτε να το υποβαθμισετε αυτο
Απλά μάλλον και γω το troc θα διάλεγα σε σχέση με το facelift puma και αυτό γιατί το ανανεωμένο puma είναι άσχημο μέσα και χειρότερο από το προηγούμενο pre-facelift
Κυρίως το πανασχημο τετράγωνο τιμόνι με χαλάει πολύ σε σχέση με το πανέμορφο τριακτινο που είχε πριν
Δεν ξέρω γιατί έκαναν τέτοια χαζομάρα αλλά την έκαναν.
Εξωτερικά εξακολουθεί να μαρεσει πολύ περισσότερο αλλά μέσα έχασε πολύ.
Δεν ειμαι σιγουρος γιαυτο που γραφεις γιατι ο 1.5 της Φορτν ειναι 3κυλινδρος και ο 1.5 της βαγκ ειναι 4κυλινδρος. Αλλα δεν εχω ψαξει την αξιοπιστια του καθενος. η αποδοση ειναι απλα επιλογη τουρμπο δεν εχει να κανει αν τεχνολογικα ειναι καλυτερος η οχι.
-
@vagkirk said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Είναι πάλι αυτό που λέγαμε στο τοπικό αναζήτησης αυτοκινήτου,του @sabas_thess .
Το Troc είναι πάλι το overall καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας ειδικά από την στιγμή που η VAG έχει κάνει την υπέρτατη μαγκιά και το έχει κουμπώσει στην καλή πλατφόρμα του Golf 7.5 που ήταν και νομίζω παραμένει ακόμη και σήμερα καθώς δεν έχουν κάνει κάτι διαφορετικό στο Golf 8 αιχμή του δόρατος.
Όταν κυκλοφόρησε δεν κατάλαβα ποιά είναι η θέση του στην γκάμα της εταιρείας, ενώ δεν μου άρεσε και εμφανισιακά και επίσης ήταν το πρώτο ουσιαστικά VW με τέτοια αστεία απτή αίσθηση πλαστικών.
Προφανώς οι μάγκες της VAG έβλεπαν 10 χρόνια μπροστά τόσο ως προς τις ποιοτικές γελοιοτητες της Stellantis αλλά και το ότι με αυτό τον τρόπο έσβηναν τα BSUV κουβαδάκια για όποιον είχε λίγο μυρωδιά από οδήγηση.
Για τους υπόλοιπους έβγαλε το Tcross να κοντάροχτυπιέται με...τα μαγικά τιμόνια και την σπορ οδηγηγικη συμπεριφορά.Πλέον μου αρέσει και εμφανισιακά, δεν ξέρω τι έκαναν με παρεμβάσεις εδώ και εκεί, δείχνει πλέον πιο premium και διαχρονικό και έχουν βελτιώσει και την ποιότητα εσωτερικά αλλά και την ηχομόνωση.
Με τον 1.5 dsg ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ σύγκριση με το PUMA σε κανένα τομέα, ενώ και οι μεγαλύτεροι χώροι πίσω με δύο παιδιά θα πιάσουν τόπο.
Τα 3000 χιλιάρικα διαφορά δικαιολογούνται μόνο και μόνο από τον πολύ - πολύ καλύτερο κινητήρα-κιβωτιο και πλαίσιο του Troc , και κατά την άποψη μου είναι σαν να τα βάζεις σε προθεσμιακο λογαριασμό σε τράπεζα, σε 10 χρόνια θα τα πάρεις πίσω με τόκο λόγω καλύτερης μεταπώλησης.
Το θέμα είναι όμως ότι πρέπει να το οδηγήσεις πρώτα.
Με μια σοβαρή βλάβη στο troc η προθεσμιακη γίνεται χρηματιστήριο 99....κουβας
-
@lap said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Πω πω βαγκιλα! Ευωδίασε ο τόπος
Ξέρεις τι γίνεται βρε Lap , ενώ δεν έχω την παραμικρή διάθεση να υποστηρίξω το VAG πχ το Golf 8 ήταν απογοήτευση σχεδιαστικά, δεν έφερνε καμία σχεδόν διαφοροποίηση στα ουσιαστικά (κινητήρες, πλαίσιο , στήσιμο) εκτός από τα μπλιμπλικια, το Tiguan του 2016 ήταν σχεδόν ένα κουτί σε ροδες σχεδιαστικά σε σχέση με το απίστευτο 3008 του 2016 , και το Troc ήταν για γέλια και χωρίς κανένα λόγο ύπαρξης, ειδικά με την επέλαση όλων των υπολοίπων εντυπωσιακών σχεδιαστικά BSUV και κυρίως το Puma , Capture, 2008 , σήμερα σχεδόν 10 χρόνια μετά έχω εντελώς αντίθετη άποψη.
Μάλλον πέρασε η επίδραση του εντυπωσιακού, οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πετάξει λευκή πετσέτα στην εξέλιξη των θερμικών κινητήρων για να εστιάσουν στην ηλεκτροκίνηση όπου και εκεί απέτυχαν οικτρά, άφησαν στην τύχη τους τα C hatch και Supermini , το ίδιο και τα D sedan.
Το αποτέλεσμα;
Βλέπεις σήμερα το Golf δίπλα στα Focus , Megane , Astra, 308 (οκ αυτό σε καλή έκδοση είναι αδιαμφισβήτητα πανέμορφο) και ξεχωρίζει περισσότερο ως προς την αίσθηση premium εικόνας που εκπέμπει.Βλέπεις το σημερινό Troc δίπλα στο ...Fiesta από τη μέση και πίσω Puma , Capture, 2008 και λες τι χρηματοκιβώτιο είναι αυτό , σε ποιο θα έβαζες πιο εύκολα την οικογένεια σου;
Βλέπεις το προηγούμενο Tiguan Rline δίπλα στα προηγούμενα Kuga , 3008 , Grandland, Sportage , Tucson, Kadjar και νομίζεις πως θα κοστίζει 15.000€ παραπάνω ως μεταχειρισμένο.
Για το καινούργιο Tiguan δεν το συζητάμε, η διαδικασία επιλογής του από τον @sabas_thess απέδειξε εμφατικά τον διαχρονικό λόγο επιτυχίας των VAG , και μάλιστα στην καλύτερη εποχή και εκδοχή των C SUV ειδικά των κορεάτικων και Ιαπωνικών εναλλακτικών.
Και η εντύπωση αυτή ως εικόνα και αίσθηση μεγεθύνεται ακόμη περισσότερο αν πάμε στα πιο ουσιαστικά χαρακτηριστικά.
Λόγω της παλινωδίας των Ευρωπαίων στην στρατηγική τους ως προς τα ηλεκτρικά τι έχει μείνει στην Ευρωπαϊκη αυτοκινητοβιομηχανία να αξίζει μηχανολογικά από τότε που σταμάτησε ο χρόνος το 2020-2021 για οποιαδήποτε εξέλιξη και άρχισε το άρμεγμα μάρκετινγκ των καταναλωτών;Αν αφήσουμε στην άκρη τα ηλεκτρικά, και με μόνη εξαίρεση τους Κορεάτες που το παλεύουν σε θερμικά και ποιότητα, και τους Toyotαιους στο γήπεδο των hybrid, και ξεμαστουρωσουμε από την πρόσφατη φλύαρη Woke σχεδιαστική λαίλαπα και φιλοσοφία της Stellantis με τα Jumbo πλαστικά τι μας μένει;
Ένας 1.5 Tsi διαμάντι , ένα DSG στην καλύτερη εκδοχή του πρώτο με διαφορά από το δεύτερο καλύτερο διπλοσυμπλεκτο και μια κορυφαία ακόμη και σήμερα MQB πλατφόρμα.
Golf , Leon, Troc ,Tiguan, Formentor, Kodiak, Octavia, , When the Going Gets Tough, the Tough Get Going , όπου και να πας στο τέλος σε κάποια από τις Χέλγκα της οικογένειας VAG θα καταλήξεις, ανάμεσα στις βυζάρες της και φιλόξενα σκέλια της.
Κάτι μου λέει πως στο τέλος θα μείνει μόνο το VAG με ένα μόνο κινητήρα και κιβώτιο για όλους , MHev 2.0 Tdi DSG , και οι Κινέζοι.
-
@cirus said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Καλά αν συγκριναμε τον 1.5 της vag με τον αντίστοιχο 1.5 της ford θα γελαγαμε πολύ με τον πρώτο καθως ο 1.5 Ecoboost που φοράω στο δικό μου puma είναι πολύ καλύτερος και δυνατότερος κινητήρας
Υπάρχει σήμερα αυτός ο κινητήρας με το καταπληκτικό μανιουαλ κιβώτιο;
Νομίζω πως όχι , δεν μπορώ να τον έχω ούτε στο Puma , ούτε στο Fiesta, ούτε στο Focus.
Δεν είμαι σίγουρος για το Kuga.Άρα σύμφωνα με το παραπάνω σκεπτικό μου το VAG είναι ίσως η κορυφαία επιλογή για ουσιαστικά καλά ακόμη θερμικά αυτοκίνητα σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες.
-
@vagkirk said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Είναι πάλι αυτό που λέγαμε στο τοπικό αναζήτησης αυτοκινήτου,του @sabas_thess .
Το Troc είναι πάλι το overall καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας ειδικά από την στιγμή που η VAG έχει κάνει την υπέρτατη μαγκιά και το έχει κουμπώσει στην καλή πλατφόρμα του Golf 7.5 που ήταν και νομίζω παραμένει ακόμη και σήμερα καθώς δεν έχουν κάνει κάτι διαφορετικό στο Golf 8 αιχμή του δόρατος.
Όταν κυκλοφόρησε δεν κατάλαβα ποιά είναι η θέση του στην γκάμα της εταιρείας, ενώ δεν μου άρεσε και εμφανισιακά και επίσης ήταν το πρώτο ουσιαστικά VW με τέτοια αστεία απτή αίσθηση πλαστικών.
Προφανώς οι μάγκες της VAG έβλεπαν 10 χρόνια μπροστά τόσο ως προς τις ποιοτικές γελοιοτητες της Stellantis αλλά και το ότι με αυτό τον τρόπο έσβηναν τα BSUV κουβαδάκια για όποιον είχε λίγο μυρωδιά από οδήγηση.
Για τους υπόλοιπους έβγαλε το Tcross να κοντάροχτυπιέται με...τα μαγικά τιμόνια και την σπορ οδηγηγικη συμπεριφορά.Πλέον μου αρέσει και εμφανισιακά, δεν ξέρω τι έκαναν με παρεμβάσεις εδώ και εκεί, δείχνει πλέον πιο premium και διαχρονικό και έχουν βελτιώσει και την ποιότητα εσωτερικά αλλά και την ηχομόνωση.
Με τον 1.5 dsg ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ σύγκριση με το PUMA σε κανένα τομέα, ενώ και οι μεγαλύτεροι χώροι πίσω με δύο παιδιά θα πιάσουν τόπο.
Τα 3000 χιλιάρικα διαφορά δικαιολογούνται μόνο και μόνο από τον πολύ - πολύ καλύτερο κινητήρα-κιβωτιο και πλαίσιο του Troc , και κατά την άποψη μου είναι σαν να τα βάζεις σε προθεσμιακο λογαριασμό σε τράπεζα, σε 10 χρόνια θα τα πάρεις πίσω με τόκο λόγω καλύτερης μεταπώλησης.
Το θέμα είναι όμως ότι πρέπει να το οδηγήσεις πρώτα.
Ρε σύ βαγκ τουλάχιστον να ήσουν και μέτοχος...
-
@vagkirk said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@cirus said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Καλά αν συγκριναμε τον 1.5 της vag με τον αντίστοιχο 1.5 της ford θα γελαγαμε πολύ με τον πρώτο καθως ο 1.5 Ecoboost που φοράω στο δικό μου puma είναι πολύ καλύτερος και δυνατότερος κινητήρας
Υπάρχει σήμερα αυτός ο κινητήρας με το καταπληκτικό μανιουαλ κιβώτιο;
Νομίζω πως όχι , δεν μπορώ να τον έχω ούτε στο Puma , ούτε στο Fiesta, ούτε στο Focus.
Δεν είμαι σίγουρος για το Kuga.Άρα σύμφωνα με το παραπάνω σκεπτικό μου το VAG είναι ίσως η κορυφαία επιλογή για ουσιαστικά καλά ακόμη θερμικά αυτοκίνητα σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες.
Ναι υπάρχει σε Kuga . Δυστηχως η ford μαλακίζεται αγριως οπότε όχι δεν μπορείς πλην Kuga να τον πάρεις .
Είναι από τις κορυφαίες δεν αντιλέγω
Ευτυχώς υπάρχουν full hybrid και ηλεκτρικά ώστε να μην πάμε όλοι στο group που δεν έχει τίποτα αξιόλογο και της προκοπής σε αυτές τις κατηγορίες.
Das auto (μόνο βενζίνη μπορούμε)
-
Να πω την αλήθεια το Τ-ροκ από την πρώτη στιγμή που το είδα μου άρεσε σαν όψη. Ωραίο σχέδιο, μάλλον καταπληκτικό για σχέδιο της Βάγκ που φημίζεται για την αγάπη της στην δεκαετία του 80.
Βέβαια το εσωτερικό του με τα σκληρά και άκομψα πλαστικά, έχανε πολύ και η τιμή του βέβαια ήταν εκτός τόπου και χρόνου και μόνο ιδεοληπτικοί βαγκίτες θα το έπαιρναν...
Στο φεισλιφτ βελτιώθηκε πολύ το εσωτερικό του, οπότε έγινε ένα καλό αυτοκίνητο, που βέβαια είναι ακριβό.
Η αγιογραφία που του έκανε ο βαγκιρκ όμως με έκανε να το κοιτάξω, όπου όντως το more με κάτι ψιλά με τον 1,5 και το αυτόματο πάει στα 31425 με το δωρεάν χρώμα.
Δεν είναι λίγα τα λεφτά για αμάξι χωρίς κανένα υβριδισμό.
Η αιτία όμως που κοίταξα, ήταν γιατί στην αγιογραφία, γράφτηκε ότι πατάει πάνω στο γκόλφ και έτσι είναι της επόμενης κατηγορίας αμάξι.
Και είδα τα χαρακτηριστικά του και ξεκαρδίστηκα στα γέλια...
Πατάει στο γκολφ με μεταξόνιο 2,59....
Δηλαδή 1,5 πόντο μικρότερο από 2008 και το δικό μου αιρκρος.
Μήκος 4,24 - 4,31 - 4,15. Πλάτος το ίδιο 1,82, το αιρκρός μου πιο στενό 1,76, αλλά με 1,66 ρίχνει 6 και 8 πόντους στα άλλα δύο.
Από την άλλη βέβαια σε σύγκριση με το νέο Αιρκρος / Φροντέρα που στα 27/28000 στην πιο πλούσια έκδοση είναι μεν Β σουβ, αλλά έχουν 8 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο από το Τ-ροκ, τελειώνει κάθε σοβαρή συζήτηση, αφού έχουν και υβριδικό κινητήρα και ανάλογες επιδόσεις με τον 1.5
Είπαμε σας κάναμε την χάρη να πούμε ότι το νέο 3008 με το βάρος που έχει πλέον δεν κάνει για τον 1,2 παρά μόνο πλαγκ ιν και ηλεκτρικό και ότι το τιγκουάν με τα 150 είναι καλύτερη επιλογή, αλλά όχι και να μας κάνετε αγιογραφία το Τ-ροκ...
Για να αποκατασταθεί η τάξη λοιπόν....
-
Άρπα τη βαγκίρκ
-
Το troc είναι ένα από τα καλύτερα bsuv.
Ο 1.5 είναι μάλλον ο καλύτερος κινητήρας που βγαίνει σε bsuv πλέον. Αν όχι τότε είναι από τους καλυτερους
Αλλά από εκεί και πέρα έχει και αδυναμίες δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι το καλύτερο σε όλους τους τομείς.
Κάπου υπερτερεί και κάπου χάνει από άλλα bsuv. Πάνω απο αυτά που διάβασα το θεοποιειτε γι'αυτό τα γράφω. Γιατί και γω το θεωρώ από τις καλύτερες προτάσεις από τότε που έκανε facelift. Το προηγούμενο ήταν χάλια αλλά μετά το facelift έγινε πολύ δυνατο
Πάντως η τιμή για να πάρεις ένα πολύ καλό ομολογουμένως αμαξι χωρίς ίχνος υβριδισμου στα δικά μου μάτια χάνει . Για να μην αναφερθώ στα υπόλοιπα άσχημα του vag group
-
@criuser said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Να πω την αλήθεια το Τ-ροκ από την πρώτη στιγμή που το είδα μου άρεσε σαν όψη. Ωραίο σχέδιο, μάλλον καταπληκτικό για σχέδιο της Βάγκ που φημίζεται για την αγάπη της στην δεκαετία του 80.
Βέβαια το εσωτερικό του με τα σκληρά και άκομψα πλαστικά, έχανε πολύ και η τιμή του βέβαια ήταν εκτός τόπου και χρόνου και μόνο ιδεοληπτικοί βαγκίτες θα το έπαιρναν...
Στο φεισλιφτ βελτιώθηκε πολύ το εσωτερικό του, οπότε έγινε ένα καλό αυτοκίνητο, που βέβαια είναι ακριβό.
Η αγιογραφία που του έκανε ο βαγκιρκ όμως με έκανε να το κοιτάξω, όπου όντως το more με κάτι ψιλά με τον 1,5 και το αυτόματο πάει στα 31425 με το δωρεάν χρώμα.
Δεν είναι λίγα τα λεφτά για αμάξι χωρίς κανένα υβριδισμό.
Η αιτία όμως που κοίταξα, ήταν γιατί στην αγιογραφία, γράφτηκε ότι πατάει πάνω στο γκόλφ και έτσι είναι της επόμενης κατηγορίας αμάξι.
Και είδα τα χαρακτηριστικά του και ξεκαρδίστηκα στα γέλια...
Πατάει στο γκολφ με μεταξόνιο 2,59....
Δηλαδή 1,5 πόντο μικρότερο από 2008 και το δικό μου αιρκρος.
Μήκος 4,24 - 4,31 - 4,15. Πλάτος το ίδιο 1,82, το αιρκρός μου πιο στενό 1,76, αλλά με 1,66 ρίχνει 6 και 8 πόντους στα άλλα δύο.
Από την άλλη βέβαια σε σύγκριση με το νέο Αιρκρος / Φροντέρα που στα 27/28000 στην πιο πλούσια έκδοση είναι μεν Β σουβ, αλλά έχουν 8 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο από το Τ-ροκ, τελειώνει κάθε σοβαρή συζήτηση, αφού έχουν και υβριδικό κινητήρα και ανάλογες επιδόσεις με τον 1.5
Είπαμε σας κάναμε την χάρη να πούμε ότι το νέο 3008 με το βάρος που έχει πλέον δεν κάνει για τον 1,2 παρά μόνο πλαγκ ιν και ηλεκτρικό και ότι το τιγκουάν με τα 150 είναι καλύτερη επιλογή, αλλά όχι και να μας κάνετε αγιογραφία το Τ-ροκ...
Για να αποκατασταθεί η τάξη λοιπόν....
Έχεις οδηγήσει το 2008 φαντάζομαι. Κι αυτά τα χρέπια, εεε τα ομορφούλικα αυτοκίνητα θέλω να πω Frontera και Aircross.
Κάνε ένα δώρο στον εαυτό σου για τις γιορτές και πήγαινε να κάνεις ένα td στο T-Roc. Και άσε τα prospectus με τις διαστάσεις για τους δημοσιογράφους της αυτοκίνησης που κάτι πρέπει να γράψουν κι αυτοί.
-
Κανενα αυτοκινητο δεν ειναι τελειο.
Αν το παμε απο θεμα "υβριδισμου" οκ συμφωνω.
Αν το παμε ομως απο θεμα τιμης οκ παιδια να λεμε αληθεια ενα 2008 1.2 136ps αυτοματο κανει 30
Ενα puma 1.0 155 αυτοματο νομιζω 30 κατι
T roc 1.5 150ps dsg οχι υβριδικο 29300 οποτε ακριβο δεν ειναι
Και το λεω εγω που ειμαι wanted στις αντιπροσωπειες
Και δεν γυρνιυσα καν να ριξω βλεμμα στα vag.
Υ.Γ αν παρουμε τις παραπανω τιμες και τα ψευτουβριδικα το chr full hybrid το λες και ευκαιρια... να ηταν λιγο πιο μικρο σε ογκο μονο🥰🥰🥰🥰
Υ.Γ2 οχι cruiser δεν θελω να μου απαντησεις🥰🥰🥰🥰🥰 -
Δεν είναι τα Aircross και 2008 το ίδιο αντάξια του Troc στο τρίπτυχο κινητήρας - κιβώτιο - πλαίσιο.
Ο 1.5 Tsi είναι καλύτερος σε απόδοση και λειτουργία λιγότερο τραχύς, ανασαίνει καλύτερα σε μεσαίες προς υψηλές στροφές, σίγουρα είναι καλύτερο παντού το DSG από το νέο Γαλλικό διπλοσυμπλεκτο κιβώτιο που όλοι γράφουν πως είναι απότομο και αργότερο στις αλλαγές.
Για το πλαίσιο δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω πως είναι ανώτερη υλοποίηση επίσης.Ως προς τους χώρους οι διαφορές είναι αμελητέες, η διαφορά στο μεταξόνιο δεν λέει πολλά για την εσωτερική σχεδίαση, η αίσθηση ευρυχωρίας είναι σίγουρα καλύτερη στο Troc , πορτμπαγκάζ νομίζω τα Aircross/Frontera είναι λίγο πιο μακρυά σε μήκος για αυτό κερδίζουν λίγα λίτρα παραπάνω αλλά το Troc είναι πιο compact.
Το CHR είναι άλλη κουβέντα, στα μάτια μου είναι πιο "πολύ" αυτοκίνητο από το Troc , καλύτερο σε σχεδίαση μέσα έξω , καλύτερο τιμόνι, turn in , άνεση και ποιότητα κύλισης.
Δεν ξέρω τι λέει ο νέος 1.8 με τα 140 άλογα , αν είναι αυτό που δηλώνει η ιπποδύναμη του τότε στην ίδια περίπου τιμή το CHR αξίζει την μικρή θυσία σε επιδόσεις και λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων για χάρη της υβριδικοτητας.Και για να το κλείσουμε το θέμα το Troc θα το σύγκρινα μόνο με το Xceed, και για να μην με λέτε και κολλημένο Vagιτη στα 30.000 το GTline κατουράει το Troc.
Είπαμε, από παραδοσιακούς Ευρωπαίους μόνο VAG, εναλλακτικές επιλογές μόνο οι Κορεάτες, smart επιλογές τα Toyota μέχρι την επέκταση της ηλεκτροκίνησης.
Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁