-
Και επειδή είναι μεγαλύτερος μου τι πάει να πει ;
Το να λες μια γενιά τεμπέληδες και να αναφέρεις πλασματικά εισόδημα για να δικαιολογήσεις τον πλουτισμό κάποιων και όσων δεν τα πιάνουν ως τεμπέληδες, κορόιδα κτλ, δεν είναι προσβλητικό;
Με τα δύο! Κυριολεκτικά! Λυπάμαι....
Οσο για τη νέα γενιά, μακάρι να ναι!
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εβαλα χρωματάκι, ζάντα της προκοπής και λευκό εσωτερικό και λέει :
Αρα έχει έξτρα όχι αυτά που λέτε ότι δεν έχει.Ζάντα δεν βάζεις, γιατί σου μειώνει την αυτονομία, άρα άκυρη επιλογή (μόνο για να ανεβάσεις την τιμή το κάνεις).
Δεν είναι έξτρα, είναι software updates που τα κάνεις όποτε θες, δεν είναι hardware εξτρα τώρα ή ποτέ, οπότε πάλι δεν το βάζεις και εαν το χρειαστείς το πληρώνεις τότε. Αυτό σημαίνει δεν έχει έξτρα εξοπλισμό.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ζάντα δεν βάζεις, γιατί σου μειώνει την αυτονομία, άρα άκυρη επιλογή (μόνο για να ανεβάσεις την τιμή το κάνεις)
ΝΕΤΙ!;
Λες και όλα τα υπόλοιπα που έχει πει στα ποστ αυτά, βγάζουν νόημα. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ζάντα δεν βάζεις, γιατί σου μειώνει την αυτονομία, άρα άκυρη επιλογή (μόνο για να ανεβάσεις την τιμή το κάνεις)
ΝΕΤΙ!;
Λες και όλα τα υπόλοιπα που έχει πει στα ποστ αυτά, βγάζουν νόημα.Είστε ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ!!
Προσωπικά είμαι ικανοποιημένος αφού το μόνο που δεν έχει φορτώσει τα ηλεκτρικά είναι με τέλη κυκλοφορίας!!!Ακομα -
Η ουσία είναι ότι οι αριθμοί με δικαιώνουν ξεκάθαρα και εγώ διαβάζω φτηνές δικαιολογίες.
Σας πειράζει αν λέμε για 50-55 που τα θέλει κάποιος να τα δώσει για να αγοράσει, ενώ έγραφαν κάποιοι για 32000 σε τιμές με επιδότηση και απόσυρση.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η ουσία είναι ότι οι αριθμοί με δικαιώνουν ξεκάθαρα και εγώ διαβάζω φτηνές δικαιολογίες.
Σας πειράζει αν λέμε για 50-55 που τα θέλει κάποιος να τα δώσει για να αγοράσει, ενώ έγραφαν κάποιοι για 32000 σε τιμές με επιδότηση και απόσυρση.
Σε αυτό έχεις δίκιο!Ποια 32;;;
30.000 ευρώ θα δώσει οποίος αγοράσει το m3 sr με επιδότηση και απόσυρση!
Σε αυτά τα χρήματα είναι μέσα και το 1000 που ζητάει νταβατζ εεε έξοδα ή εταιρεία! -
@antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η ουσία είναι ότι οι αριθμοί με δικαιώνουν ξεκάθαρα και εγώ διαβάζω φτηνές δικαιολογίες.
Σας πειράζει αν λέμε για 50-55 που τα θέλει κάποιος να τα δώσει για να αγοράσει, ενώ έγραφαν κάποιοι για 32000 σε τιμές με επιδότηση και απόσυρση.
Σε αυτό έχεις δίκιο!Ποια 32;;;
30.000 ευρώ θα δώσει οποίος αγοράσει το m3 sr με επιδότηση και απόσυρση!
Σε αυτά τα χρήματα είναι μέσα και το 1000 που ζητάει νταβατζ εεε έξοδα ή εταιρεία!29500 θα του βγει γιατί θα πατήσει το referral που έχω δωσει παραπάνω και θα τσιμπήσει έξτρα έκπτωση 500 ευρώ !! …..
-
Δηλαδή σκέφτεται κάποιος να πάρει ΤΟ Τέσλα, αλλά μετά σου λέει, "ακριβό είναι, ας δω κάτι άλλο καλύτερα" και προσπερνάει όοολα τα υπόλοιπα Κινέζικα που κάνουν παπάδες, τα Χιουντάη και Κια που είναι στη τρίτη γενιά τους εδραιωμένα, και καταλήγει "ας πάρω το πρωτόλειο της Σιτροεν, που έχει φτιάξει και το Ami, δεν είναι τυχαίο"...
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η ουσία είναι ότι οι αριθμοί με δικαιώνουν ξεκάθαρα και εγώ διαβάζω φτηνές δικαιολογίες.
Οι δικοί σου αριθμοί, γιατί οι αληθινοί αριθμοί ειναι 40.000 και όχι 55.000. Βέβαια μπορούμε να βάλουμε και τις τιμές του Χ και να πούμε €120.000 και εκεί να δεις πόσο σε δικαιώνουν οι αριθμοί....χαχα!!
-
παντως φαινεται οτι ο κρου διδαχτηκε καλα απο τον πορτοκαλι προεδρο.Λεγε-λεγε ψεμματα και ολο και καποιος θα τα φαει.
Εχει καταντησει λιγο κουραστικο ομως -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
παντως φαινεται οτι ο κρου διδαχτηκε καλα απο τον πορτοκαλι προεδρο.Λεγε-λεγε ψεμματα και ολο και καποιος θα τα φαει.
Εχει καταντησει λιγο κουραστικο ομωςΔεν θα έλεγα ότι λεει ψέμματα, δεν είναι τέτοιος άνθρωπος. Απλά τα βλέπει μέσα από μια μόνο συγκεκριμένη οπτική και με παραμορφωτικά γυαλιά.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
παντως φαινεται οτι ο κρου διδαχτηκε καλα απο τον πορτοκαλι προεδρο.Λεγε-λεγε ψεμματα και ολο και καποιος θα τα φαει.
Εχει καταντησει λιγο κουραστικο ομωςΔεν θα έλεγα ότι λεει ψέμματα, δεν είναι τέτοιος άνθρωπος. Απλά τα βλέπει μέσα από μια μόνο συγκεκριμένη οπτική και με παραμορφωτικά γυαλιά.
το να 3πλασιαζεις την τιμη εγκαταστασης του φορτιστη, με διαφορα κουφα εξτρα ειναι "συγκεκριμενη οπτικη". Το να προσθετεις 20% στην αξια ενος αυτοκινητου, του οποιου η τιμη ειναι διαθεσιμη online, μονο και μονο για να σου βγει το αφηγημα, ειναι ξεκαθαρο ψεμα.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
παντως φαινεται οτι ο κρου διδαχτηκε καλα απο τον πορτοκαλι προεδρο.Λεγε-λεγε ψεμματα και ολο και καποιος θα τα φαει.
Εχει καταντησει λιγο κουραστικο ομωςΔεν θα έλεγα ότι λεει ψέμματα, δεν είναι τέτοιος άνθρωπος. Απλά τα βλέπει μέσα από μια μόνο συγκεκριμένη οπτική και με παραμορφωτικά γυαλιά.
Συν οτι τρολάρει απίστευτα και σπαει πλακα με τις αντιδράσεις μας σε όσα γράφει!
Καποτε σκοτωνόμουν μαζί του!
Τωρα μετά από κάμποσα "Ψαρονέφρια" δεν χαλάω τη ζαχαρένια μου ενίοτε γελάω με τις τρολουπερβολες που γράφει -
Εσεις ακομα παίρνετε στα σοβαρα αυτα που γραφονται εδω μεσα;
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
παντως φαινεται οτι ο κρου διδαχτηκε καλα απο τον πορτοκαλι προεδρο.Λεγε-λεγε ψεμματα και ολο και καποιος θα τα φαει.
Εχει καταντησει λιγο κουραστικο ομωςΔεν θα έλεγα ότι λεει ψέμματα, δεν είναι τέτοιος άνθρωπος. Απλά τα βλέπει μέσα από μια μόνο συγκεκριμένη οπτική και με παραμορφωτικά γυαλιά.
Συν οτι τρολάρει απίστευτα και σπαει πλακα με τις αντιδράσεις μας σε όσα γράφει!
Καποτε σκοτωνόμουν μαζί του!
Τωρα μετά από κάμποσα "Ψαρονέφρια" δεν χαλάω τη ζαχαρένια μου ενίοτς γελάω με τις τρολουπερβολες που γράφειΙσχυει. Αγαπαμε Criu. Ειναι τρολλ και υπερβολικός αλλα αν τον εχεις γνωρίσει από κοντα καταλαβαινεις οτι κάνει χαβαλε με τις αντιδράσεις μας
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εσεις ακομα παίρνετε στα σοβαρα αυτα που γραφονται εδω μεσα;
Κάποια είναι σοβαρά!!!
Κάπου πρέπει να μπαίνει ενα φρένο, μην γίνουμε τρολοφορουμ!!!
Αν πχ στο νήμα για την ρόδα του γάτου αρχίσουμε να τρολαρουμε, δεν θα ξαναγράψει!
Πχ το ίδιο έγινε με τον nonos, τον storm κλπ -
Θεωρώ η λέξη η σωστή είναι ''κακεντρέχεια''. Όχι τόσο το trollαρισμα
-
Λυπαμαι, αλλα υπαρχει χωρος και ωρα για χαβαλε και υπαρχει για σοβαροτητα και απαντησεις σε ερωτησεις. Αν ειναι να γινεται χαβαλες συνεχως, ποιος ο λογος να ρωταει κανεις το οποιοδηποτε;
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λυπαμαι, αλλα υπαρχει χωρος και ωρα για χαβαλε και υπαρχει για σοβαροτητα και απαντησεις σε ερωτησεις. Αν ειναι να γινεται χαβαλες συνεχως, ποιος ο λογος να ρωταει κανεις το οποιοδηποτε;
Ακριβώς χώρος για χαβαλέ είναι το "ήρθε η ώρα" για τον @alex-mix που έχει αποφασίσει, αν όχι αποκτήσει ήδη το ch-r και κρατάει ανοιχτό το νήμα για να γράφουμε ότι θέλουμε!!!
Ή το "περί αυτοκίνησης ανέμων και υδάτων" που άνοιξε ο @fanis75 .Στο παρόν νήμα, θα τσακωνόμαστε για οικονομία, χώρους φόρτισης, ταχύτητα φόρτισης, αυτονομία κλπ κλπ
Ευχάριστα διαλείμματα off topic θα υπάρχουν παντού, αλλά είναι άλλο πράγμα το να μπει κάποιος εσκεμμένα σε διαδικασία "να πετάξω μια μ@λακια να ψαρωσει ο χχχ" -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θεωρώ η λέξη η σωστή είναι ''κακεντρέχεια''. Όχι τόσο το trollαρισμα
Και η μία και η άλλη λέξη σωστή είναι!!!
Και τα δύο γίνονται!!!
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης