-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@subseven said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γύρω στα 4 χιλιάρικα δεν είναι η μέση επιδότηση μέχρι τώρα στο ΚΗ3; Παίρνουν οι πλούσιοι φθηνά ηλεκτρικά;
Ξέρω πλούσιους με το φτηνό τέσλα 3 αλλά ούτε ένα φτωχό με dolphin.
Κι όμως, λίγες μέρες πριν αναφέρθηκε η περίπτωση υπερπολύτεκνου που το επέλεξε αντί για μεταχειρισμένο πετρέλαιο 10+ ετών με 150.000 χιλιόμετρα.
Ομως εχει cash flow αυτος απλα με τοσα παιδια και τεραστια εξοδα.
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ομως εχει cash flow αυτος απλα με τοσα παιδια και τεραστια εξοδα.
Ικανοποιητικό οικογενειακό για 4μελή οικογένεια, κάτω απο 35, ειναι δύσκολο να βρεθεί (καινούργιο). Πλέον σε αυτά τα επίπεδα παίζουν όλα τα αυτοκίνητα, δυστυχώς. Οπότε είτε έχεις cash flow, είτε δεν έχεις, το χέρι στην τσέπη για αξιοπρεπει μετακίνηση πρέπει να μπει. Από εκει και πέρα (με την επιδότηση) ένα Tesla 3 Long Range πισωκίνητο, δεν απέχει και πολύ από αυτή την τιμή
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ομως εχει cash flow αυτος απλα με τοσα παιδια και τεραστια εξοδα.
Ικανοποιητικό οικογενειακό για 4μελή οικογένεια, κάτω απο 35, ειναι δύσκολο να βρεθεί (καινούργιο). Πλέον σε αυτά τα επίπεδα παίζουν όλα τα αυτοκίνητα, δυστυχώς. Οπότε είτε έχεις cash flow, είτε δεν έχεις, το χέρι στην τσέπη για αξιοπρεπει μετακίνηση πρέπει να μπει. Από εκει και πέρα (με την επιδότηση) ένα Tesla 3 Long Range πισωκίνητο, δεν απέχει και πολύ από αυτή την τιμή
Tesla αγοραζουν πλουσιοι γιαπις προφεσιοναλς επαγγελματιες κλπ. Οικογενειες με 4 μελη δημοσιων υπαλληλων με 1400 μισθους δεν αγοραζουν τιποτα αυτη την στιγμη εχουν παρει στο παρελθον.
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η επιδότηση ηλεκτρικών, δηλαδή των μεγαλομεσαίων εισοδημάτων, ενώ κυκλοφορούν άπειρα σάπια οχήματα τριακονταετίας στην χώρα είναι μέγιστη πολιτική αλητεία αλλά τα λεφτά πολλά και το άλλοθι -περιβάλλον- ισχυρό οπότε θα συνεχίσει το πανηγύρι. Καλοφάγωτα σε όποιον μπορεί.
Στην δυτική Ελλάδα που έχω εικόνα, είναι πρακτικά ανύπαρκτα γιατί η κοινωνική τάξη που τα αγοράζει (άνετοι οικονομικά, 2+οχήματα στην οικογένεια, <50 ετών) είναι επίσης ανύπαρκτη.Όταν με 20 k υπάρχει το dolfin που πάει και ταξίδια με λίγο μεγαλύτερο χρόνο φόρτισης ενώ ένα μικρο αμαξάκι θερμικό (polo, 208 κτλ ) είναι πιο ακριβό δεν μπορώ να δεχτώ ότι είναι για τους μεγαλομεσαιους. Με 16K υπάρχει το leapmotor t03. Δηλαδή μια χαρά φτηνά ηλεκτρικά υπάρχουν δεν έχει μόνο ακριβά ηλεκτρικά οπότε βρίσκω άτυχη τον συσχετισμό σου
Ξεχνάς ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 20000. Ότι δεν έχουν όλοι ενημερότητες ή τουλάχιστον έχουν ρυθμίσεις που τις πληρώνουν. Ότι έχουν δάνεια κάρτες και δεν τους δίνουν δάνειο για τα 9000 της επιδότησης. Ότι δεν έχουν θέση στάθμευσης, δυνατότητα για φορτιστή και πολλά ακόμη.
Μην κρίνετε εξ ιδίων.
Μια χαρά τα είπε.
20000 είναι. Αν δεν έχεις 20000 δεν παίρνεις ούτε θερμικό ούτε ηλεκτρικό αμάξι. Τα υπόλοιπα τα πήρα σε 4 μήνες δεν αργούν και τόσο πια. Άντε να είναι 5
Που λες αν δεν έχεις και θες πιο φτηνό υπάρχουν και μεταχειρισμένα που η τιμή έπεσε από τότε που βγήκαν καινούργια τόσο φτηνά . Βοήθησε δηλαδή και τα μεταχειρισμένα η επιδοτηση
Οπότε επιλογές υπάρχουν και για τα πιο χαμηλά βαλαντια
Δεν είναι όλα τέλεια , θα μπορούσε να ήταν καλύτερα αλλά μην τα παραμορφωνουμε
@criuser
Τα έγραψε ο έτερος Βασίλης.
Όρθα όσα γράφεις για τα οικονομικά αλλά πρώτον με τσουβαλιάζεις με το τέρας που τον έχω μπλοκ και δεν βλέπω τι γραφει και δεύτερον ανεξάρτητα των επιδοτήσεων κλπ αν δεν έχεις λεφτά δεν παίρνεις αυτοκίνητο ανεξάρτητα αν είναι θερμικό ή ηλεκτρικό.
Οποιος υπολογίζει την επιδότηση κατά στην αγορά είναι λάθος. Την επιδότηση την καρπώνεσαι μετά και σου μένει ως έξτρα μπόνους.
Εγω έτσι το είδα και έτσι πρέπει να το βλέπει οποιοδήποτε σκέφτεται σήμερα ηλεκτρικό, ειδικά που κλείνει η στρόφιγγα στο ΚΗ3Που να ξέρω ότι έχεις μπλοκάρει το τέρας.
Η διαφωνία μου είναι ότι ο ιδιώτης πρέπει να δώσει τα λεφτά της επιδότησης και να περιμένει να την πάρει, άρα ή πρέπει να τα έχει, ή πρέπει να μπορεί να τα δανειστεί.
Ως προς τις ρυθμίσεις, αν έχεις ας πούμε 4800 φόρο μπορεί να τον βάλεις σε 24 δόσεις των 200 ευρώ συν κάτι ψιλά για τόκο, ενώ αλλιώς θα στα κρατήσει το κράτος από την επιδότηση, οπότε γυρίζουμε στο να έχεις τα λεφτά ή να τα πάρεις δάνειο, οπότε την δόση που θα γλυτώσεις από την εφορία θα την πληρώσεις στην τράπεζα.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η επιδότηση ηλεκτρικών, δηλαδή των μεγαλομεσαίων εισοδημάτων, ενώ κυκλοφορούν άπειρα σάπια οχήματα τριακονταετίας στην χώρα είναι μέγιστη πολιτική αλητεία αλλά τα λεφτά πολλά και το άλλοθι -περιβάλλον- ισχυρό οπότε θα συνεχίσει το πανηγύρι. Καλοφάγωτα σε όποιον μπορεί.
Στην δυτική Ελλάδα που έχω εικόνα, είναι πρακτικά ανύπαρκτα γιατί η κοινωνική τάξη που τα αγοράζει (άνετοι οικονομικά, 2+οχήματα στην οικογένεια, <50 ετών) είναι επίσης ανύπαρκτη.Όταν με 20 k υπάρχει το dolfin που πάει και ταξίδια με λίγο μεγαλύτερο χρόνο φόρτισης ενώ ένα μικρο αμαξάκι θερμικό (polo, 208 κτλ ) είναι πιο ακριβό δεν μπορώ να δεχτώ ότι είναι για τους μεγαλομεσαιους. Με 16K υπάρχει το leapmotor t03. Δηλαδή μια χαρά φτηνά ηλεκτρικά υπάρχουν δεν έχει μόνο ακριβά ηλεκτρικά οπότε βρίσκω άτυχη τον συσχετισμό σου
Δεν έχει σημασία τι λένε άσχετοι σε κάποιο φόρουμ, μιλά η πραγματικότητα στην οποία φαίνεται ότι ηλεκτρικά δεν αγοράζουν τα μέτρια και κάτω εισοδήματα. Συνοπτικά και σημαντικότερα κτγμ: δεν κάνουν για μοναδικό οικογενειακό ενώ είναι ακριβά για δευτερότριτα και απαιτούν θέση στάθμευσης
Μην τα πάρετε αν δεν κάνουν. Κανένας δεν σε υποχρεώνει λέω εγώ ένας άσχετος όπως λες.
Υπάρχουν πάρα πολλοι που το πήγαν ως μοναδικό και τους κάνει
Μην το παίρνεις προσωπικά, το "άσχετοι" πάει στ απόψεις μας όταν απέχουν από την πραγματικότητα. Αν είναι εύκολη η απόκτηση ηλεκτρικού όπως τα λες θα γεμίσει πολύ σύντομα η Ελλάδα από ηλεκτρικά και μάλιστα ως μοναδικά αυτοκίνητα σε μικρομεσαίες οικογένειες. Ίδωμεν.
Όχι δεν θα γεμίσει. Όχι γιατί δεν είναι φτηνά. Γιατί οι περισσότεροι είναι δύσπιστοι και τα φτηνά είναι κινέζικα που οι περισσότεροι δεν τα εμπιστεύονται.
Όπως όλες οι τεχνολογίες θέλει χρόνια για να αποδώσει. Δεν υπάρχουν ακόμα αρκετοί φορτιστές παντού και διάφορα τέτοια προβλήματα
Αν τα ήθελαν όλοι δεν θα χρειάζονταν να δώσουν επιδοτήσεις για να πείσουν αυτούς που το σκέφτονται αλλά είναι επιφυλακτικοί
Πάντως για να τρώγονται με τόσο γρήγορο Ρυθμό οι επιδοτήσεις όπως στο ΚΗ3 μια χαρά πάνε τα κίνητρα και η αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Θα ζορισει μόλις σταματήσουν οι επιδοτήσεις ξανά
Πόσα έγραψα ότι είναι φέτος ? 6-7000 αυτοκίνητα σε σύνολο που θα περάσει τα 100000.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@subseven said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γύρω στα 4 χιλιάρικα δεν είναι η μέση επιδότηση μέχρι τώρα στο ΚΗ3; Παίρνουν οι πλούσιοι φθηνά ηλεκτρικά;
Ξέρω πλούσιους με το φτηνό τέσλα 3 αλλά ούτε ένα φτωχό με dolphin.
ο "φτωχος" θα παρει ΜΜΜ. Ουτε τεσλα, ουτε δελφινι, ουτε swift.
Μα ένας που μπορεί μαζί με το παλιό του αμάξι να διαθέσει 15-20000 έχει πολλά αμάξια να πάρει.
Τα 27000 του ντόλφιν δεν έχει, ούτε μπορεί να τα δανειστεί.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ετσι για παράδειγμα. Οι συμβολαιογράφοι μέσα στην κρίση ζορίστηκαν πολύ. Τα τελευταία 2-3 χρόνια, είναι τα καλύτερα των τελευταίων δεκαετιών...
Οι παλαιοί όμως θυμούνται το πρόσφατο ζόρισμα και παραμένουν μαζεμένοι.
Γελανε και οι πετρες. "Ζοριστηκε" ενας κλαδος που προσφερει υπηρεσιες, που εχει της πλακας παγια εξοδα (ενα ενοικιο για το γραφειο, ρευμα, νερο, τηλεφωνο, αντε και εναν γραμματεα στην καλυτερη) και εβγαζε (και βγαζει) πολυ καλα χρηματα με σχεδον εγγυημενη δουλεια.
Να μου ελεγες για καποιον επιχειρηματια που του εμεινε στα χερια εμπορευμα εκατονταδων χιλιαδων ευρω, επειδη επεσε η αγορα, ενω ηταν ηδη "ανοιχτος" με επιταγες προς προμηθευτες, θα το καταλαβαινα. Αλλα οχι βρε κριου "ζοριστηκε" κλαδος υπηρεσιων....Μην τα βλέπετε έτσι απλά.
Ας πούμε ένας συμβολαιογράφος που έχει 2 υπαλλήλους, σίγουρα θέλει υπαλλήλους, δεν γίνεται χωρίς αυτούς και πριν την κρίση τους συντηρούσε μια χαρά και τους είχε για χρόνια.
Με την κρίση σε όλο τον κλάδο της οικοδομής ξαφνικά ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΚΕ το εισόδημα. Αν είχε και ιδιοκτησίες που μπορεί να είχε, του ήρθαν ΕΝΦΙΑ, ΦΜΑΠ 3 ετών που είχε καταργηθεί, έπρεπε να πληρώνει την ασφάλιση του και τους υπαλλήλους του, που δεν μπορούσε να τους απολύσει, μπορεί να μην είχε την αποζημίωση, μπορεί να περίμενε καλύτερες μέρες, μπορεί να τους είχε 20 χρόνια και να είχαν στενές σχέσεις και αυτοί ως άνω των 45 - 50 που θα εύρισκαν δουλειά και η λύση ήταν να μειώσει τα έξοδα όσο μπορεί. Κόπηκαν οι έξοδοι κάθε καταναλωτική αγορά και περίμεναν καλύτερες μέρες.
Εκαναν 6 χρόνια να έλθουν.
Κάντε μία προβολή στον εαυτό σας γιατί λέτε μεγάλα λόγια και σας λέω να μην το κάνετε...
Ετσι για παράδειγμα. Υπάλληλος σε μεγάλη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων, στέλεχος μισθό πριν την κρίση 70000 τον μήνα, παντρεύεται με κυρία που είχε δουλειά με 1500 μισθό και 2-3 μικρά ακίνητα που νοίκιαζε επαγγελματικά, αλλά έδιναν 2000 ενοίκια τον μήνα. Παίρνουν ένα μεγάλο σπίτι με δάνειο 400000, που η δόση των 3000 έβγαινε εύκολα. Ερχεται η κρίση, χάνει την δουλειά του, τα ακίνητα μένουν ανοίκιαστα, εκτός από ένα που μειώνεται το ενοίκιο και μένουν με τον μισθό της και 500 ενοίκιο. Φεύγουν από το σπίτι τους, το νοικιάζουν σε κάποια εταιρεία, μετά από 2 χρόνια το ξενοικιάζει, γενικά πέρασαν δύσκολα. Οπότε χαμηλά το κεφάλι.
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γράφονται χιλιάρικα αβέρτα αλλά μια οικογένεια με δύο μικρούς μισθούς δεν μπορούν να έχουν δεύτερο αμάξι 20000 ευρώ.
20-25 θα είναι το πρώτο τους αν είναι καινούργιο και ως δεύτερο χαμάλη θα έχουν κανα 20ετιας.
Δεν βγαίνουν παιδιά τα κουκιά.
Άρα μια τέτοια οικογένεια δεν θα πάρει ηλεκτρικό ακόμα. Γιατί ακόμα και ένα δελφίνι δεν μπορεί να εξυπηρετεί το ρόλο του βασικού οικογενειακού με ταξίδια στο χωριό και σε επαρχία χωρίς υποδομες.
Παρότι από οικονομοτεχνική σκοπιά και εφόσον εξασφαλίζονταν οικιακή φόρτιση ένα ηλεκτρικό θα έκανε πολύ μεγάλη ετήσια οικονομία καθώς τα ηλεκτρικά δεν έχουν μεγάλα πάγια έξοδα.Μα δεν είπαμε για δεύτερο. Για πρώτο είπαμε.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γράφονται χιλιάρικα αβέρτα αλλά μια οικογένεια με δύο μικρούς μισθούς δεν μπορούν να έχουν δεύτερο αμάξι 20000 ευρώ.
Κοίταξε, σωστό ειναι αυτό που λες, αλλά οι οικογένειες μέ δύο μικρούς μισθούς στην πράξη ειναι λίγες. Θες οτι κάποιος κάνει δεύτερη δουλειά, θες την βοήθεια από γονεις ή περιουσιακά στοιχεία που υπάρχουν στο παρελθόν, θες τα μαύρα που κυκλοφορούν (και ειναι πολλά), ολοι κάπως τα βγάζουν πέρα στην πράξη, στην Ελλάδα, και οι περισσότεροι πάνε και διακοπές, και ζουν αξιοπρεπέστατα. Συμφωνούμε οτι υπάρχει δυσκολία για 20 για δεύτερο αμάξι, αλλά αν υπάρχει όφελος στην τσέπη μακροπρόθεσμα, που υπάρχει, πολλοί θα κάνουν δεύτερες σκέψεις, απλά αυτή την στιγμή ειναι καχύποτποι...αλλά θα αλλάξει αυτο.
Εγώ θα έλεγα το αντίθετο, οικογένειες με δύο χαμηλούς μισθούς είναι ο κανόνας
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η επιδότηση ηλεκτρικών, δηλαδή των μεγαλομεσαίων εισοδημάτων, ενώ κυκλοφορούν άπειρα σάπια οχήματα τριακονταετίας στην χώρα είναι μέγιστη πολιτική αλητεία αλλά τα λεφτά πολλά και το άλλοθι -περιβάλλον- ισχυρό οπότε θα συνεχίσει το πανηγύρι. Καλοφάγωτα σε όποιον μπορεί.
Στην δυτική Ελλάδα που έχω εικόνα, είναι πρακτικά ανύπαρκτα γιατί η κοινωνική τάξη που τα αγοράζει (άνετοι οικονομικά, 2+οχήματα στην οικογένεια, <50 ετών) είναι επίσης ανύπαρκτη.Όταν με 20 k υπάρχει το dolfin που πάει και ταξίδια με λίγο μεγαλύτερο χρόνο φόρτισης ενώ ένα μικρο αμαξάκι θερμικό (polo, 208 κτλ ) είναι πιο ακριβό δεν μπορώ να δεχτώ ότι είναι για τους μεγαλομεσαιους. Με 16K υπάρχει το leapmotor t03. Δηλαδή μια χαρά φτηνά ηλεκτρικά υπάρχουν δεν έχει μόνο ακριβά ηλεκτρικά οπότε βρίσκω άτυχη τον συσχετισμό σου
Ξεχνάς ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 20000. Ότι δεν έχουν όλοι ενημερότητες ή τουλάχιστον έχουν ρυθμίσεις που τις πληρώνουν. Ότι έχουν δάνεια κάρτες και δεν τους δίνουν δάνειο για τα 9000 της επιδότησης. Ότι δεν έχουν θέση στάθμευσης, δυνατότητα για φορτιστή και πολλά ακόμη.
Μην κρίνετε εξ ιδίων.
Μια χαρά τα είπε.
Αμαν ρε συ Βασίλη.
Να τα γράφει κανας ουτανοκατεβατος αυτά να το καταλάβω.
Και ενημερότητα να μην έχεις συμψηφίζεται η επιδότηση.
Η επιδότηση είναι το 30% της ΛΤΠΦ με μαξ τα 9000 ευρώ.
Με δάνεια κάρτες και κακο πιστωτικό προφίλ δεν αγοράζεις αμάξι έτσι και αλλιώς.
Δεν είναι απόλυτο να έχεις θέση φόρτισης σε σπίτι ή δουλειά.. Απλα είναι σαφώς καλύτερο και συμφερότερο.Γενικα ορθά έτρεξε το ΚΗ ως τώρα.
Αλλά εφεξής θεωρώ ότι πρέπει να δοθεί περισσότερο βάρος και κίνητρο στην απόσυρση παλιών οχημάτων.Δεν τα ξέρετε καθόλου καλά τα πράγματα.
Ας πούμε λοιπόν ότι είναι μία οικογένεια με εισόδημα 1800 τον μήνα με δικό της σπίτι.
Εχει ένα καταναλωτικό 150 τον μήνα, δύο κάρτες 100 τον μήνα και πληρώνει δόσεις στην εφορία για τον ΕΝΦΙΑ κλπ 150 ευρώ τον μήνα. Εχουν 12000 απόθεμα για να πάρουν ένα αυτοκίνητο σε συνδυασμό με την πώληση του παλιού και θέλουν να φτάσουν μέχρι τα 20000 παίρνοντας 8000 δάνειο. Το δάνειο αυτό για 72 μήνες με 8 % επιτόκιο βγάζει 140 δόση. Σύνολο δαπανών 540, όσο το 30 % του εισοδήματος και τους δίνουν το δάνειο.
Αν είναι ηλεκτρικό, θα πρέπει να δανειστεί 16000, άρα δόση 280, άρα 680 σύνολο, άρα δάνειο γιοκ.
Διαβάσαμε εδώ μέσα για άτομο που δανείστηκε για να πάρει το ποσό της επιδότησης και τι έπαθε ότι κινδύνευσε να μην μπει στο πρόγραμμα.
Τώρα έρχεται ο παγωμένος και το τέρας και κάνουν υψηλή κριτική, ότι τάχα εσύ θα βρεις να πάρεις το δάνειο και μετά θα σου κόψουν με την επιδότηση τα λεφτά της ρύθμισης στην εφορία και έτσι τα 150 που δίνεις για τον ΕΝΦΙΑ θα τα δίνεις τα μισά περίπου για το δάνειο στην τράπεζα που ΘΑΑΑΑΑΑ έπαιρνες γιατί δεν θα στο δώσουν.
Αλλη περίπτωση γιατί όντως δεν τα ξέρετε που είναι πραγματικές.
Οικογένειες που βρέθηκαν με υποχρεώσεις μέσα στην κρίση, που έκαναν ρυθμίσεις σε δάνεια και ΤΙΣ ΤΗΡΟΥΝ. Επειδή υπάρχει ρύθμιση στο όνομα τους, νέο δάνειο δεν τους δίνουν.
Αρα αυτοί μπορεί με τα λεφτά τους και το παλιό αμάξι να φτάσουν τα 20000, ενώ τα 27000 που πρέπει να δώσουν πραγματικά δεν τα φτάνουν..
Και μία συμβουλή ως μεγαλύτερος. Μην παίρνετε ως δεδομένα την τυχόν άνεση που μπορεί να έχετε σήμερα. Τα πράγματα είδαμε ότι αλλάζουν ταχύτατα και χωρίς να έχετε εσείς κάποια εμπλοκή και ευθύνη.
Για αυτό αφήστε τα τσιτάτα και τις βεβαιότητες.
Αρεσμαρες κουκουνάρες.
Όποιος αγοράζει καινούργιο ιχ με 8% επιτόκιο. ΟΚΤΩ ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΑΧ ! Αντί να αγοράσει μεταχειρισμένο μέχρι εκεί που φτάνει το κεφάλαιο του είναι άξιος της μοίρας του. Ολα τα άλλα ειναι ιστορίες για αγρίους με άλλη μια φορα κοπτοραπτική σεναρίωνΠάλι εκτός τόπου και χρόνου είσαι.
Γιατί να μην αγοράσει με τόκο 8 % και να έχει 4-5-6-7 χρόνια εγγύηση, αλλά να γλυτώσει το 20-30 % της αξίας του καινούργιου και να έχει το ρίσκο κάθε ζημιάς.
Μην γράψεις ποτέ σενάριο. Θα πατώσει...
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η επιδότηση ηλεκτρικών, δηλαδή των μεγαλομεσαίων εισοδημάτων, ενώ κυκλοφορούν άπειρα σάπια οχήματα τριακονταετίας στην χώρα είναι μέγιστη πολιτική αλητεία αλλά τα λεφτά πολλά και το άλλοθι -περιβάλλον- ισχυρό οπότε θα συνεχίσει το πανηγύρι. Καλοφάγωτα σε όποιον μπορεί.
Στην δυτική Ελλάδα που έχω εικόνα, είναι πρακτικά ανύπαρκτα γιατί η κοινωνική τάξη που τα αγοράζει (άνετοι οικονομικά, 2+οχήματα στην οικογένεια, <50 ετών) είναι επίσης ανύπαρκτη.Όταν με 20 k υπάρχει το dolfin που πάει και ταξίδια με λίγο μεγαλύτερο χρόνο φόρτισης ενώ ένα μικρο αμαξάκι θερμικό (polo, 208 κτλ ) είναι πιο ακριβό δεν μπορώ να δεχτώ ότι είναι για τους μεγαλομεσαιους. Με 16K υπάρχει το leapmotor t03. Δηλαδή μια χαρά φτηνά ηλεκτρικά υπάρχουν δεν έχει μόνο ακριβά ηλεκτρικά οπότε βρίσκω άτυχη τον συσχετισμό σου
Ξεχνάς ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 20000. Ότι δεν έχουν όλοι ενημερότητες ή τουλάχιστον έχουν ρυθμίσεις που τις πληρώνουν. Ότι έχουν δάνεια κάρτες και δεν τους δίνουν δάνειο για τα 9000 της επιδότησης. Ότι δεν έχουν θέση στάθμευσης, δυνατότητα για φορτιστή και πολλά ακόμη.
Μην κρίνετε εξ ιδίων.
Μια χαρά τα είπε.
Αμαν ρε συ Βασίλη.
Να τα γράφει κανας ουτανοκατεβατος αυτά να το καταλάβω.
Και ενημερότητα να μην έχεις συμψηφίζεται η επιδότηση.
Η επιδότηση είναι το 30% της ΛΤΠΦ με μαξ τα 9000 ευρώ.
Με δάνεια κάρτες και κακο πιστωτικό προφίλ δεν αγοράζεις αμάξι έτσι και αλλιώς.
Δεν είναι απόλυτο να έχεις θέση φόρτισης σε σπίτι ή δουλειά.. Απλα είναι σαφώς καλύτερο και συμφερότερο.Γενικα ορθά έτρεξε το ΚΗ ως τώρα.
Αλλά εφεξής θεωρώ ότι πρέπει να δοθεί περισσότερο βάρος και κίνητρο στην απόσυρση παλιών οχημάτων.Δεν τα ξέρετε καθόλου καλά τα πράγματα.
Ας πούμε λοιπόν ότι είναι μία οικογένεια με εισόδημα 1800 τον μήνα με δικό της σπίτι.
Εχει ένα καταναλωτικό 150 τον μήνα, δύο κάρτες 100 τον μήνα και πληρώνει δόσεις στην εφορία για τον ΕΝΦΙΑ κλπ 150 ευρώ τον μήνα. Εχουν 12000 απόθεμα για να πάρουν ένα αυτοκίνητο σε συνδυασμό με την πώληση του παλιού και θέλουν να φτάσουν μέχρι τα 20000 παίρνοντας 8000 δάνειο. Το δάνειο αυτό για 72 μήνες με 8 % επιτόκιο βγάζει 140 δόση. Σύνολο δαπανών 540, όσο το 30 % του εισοδήματος και τους δίνουν το δάνειο.
Αν είναι ηλεκτρικό, θα πρέπει να δανειστεί 16000, άρα δόση 280, άρα 680 σύνολο, άρα δάνειο γιοκ.
Διαβάσαμε εδώ μέσα για άτομο που δανείστηκε για να πάρει το ποσό της επιδότησης και τι έπαθε ότι κινδύνευσε να μην μπει στο πρόγραμμα.
Τώρα έρχεται ο παγωμένος και το τέρας και κάνουν υψηλή κριτική, ότι τάχα εσύ θα βρεις να πάρεις το δάνειο και μετά θα σου κόψουν με την επιδότηση τα λεφτά της ρύθμισης στην εφορία και έτσι τα 150 που δίνεις για τον ΕΝΦΙΑ θα τα δίνεις τα μισά περίπου για το δάνειο στην τράπεζα που ΘΑΑΑΑΑΑ έπαιρνες γιατί δεν θα στο δώσουν.
Αλλη περίπτωση γιατί όντως δεν τα ξέρετε που είναι πραγματικές.
Οικογένειες που βρέθηκαν με υποχρεώσεις μέσα στην κρίση, που έκαναν ρυθμίσεις σε δάνεια και ΤΙΣ ΤΗΡΟΥΝ. Επειδή υπάρχει ρύθμιση στο όνομα τους, νέο δάνειο δεν τους δίνουν.
Αρα αυτοί μπορεί με τα λεφτά τους και το παλιό αμάξι να φτάσουν τα 20000, ενώ τα 27000 που πρέπει να δώσουν πραγματικά δεν τα φτάνουν..
Και μία συμβουλή ως μεγαλύτερος. Μην παίρνετε ως δεδομένα την τυχόν άνεση που μπορεί να έχετε σήμερα. Τα πράγματα είδαμε ότι αλλάζουν ταχύτατα και χωρίς να έχετε εσείς κάποια εμπλοκή και ευθύνη.
Για αυτό αφήστε τα τσιτάτα και τις βεβαιότητες.
Αρεσμαρες κουκουνάρες.
Όποιος αγοράζει καινούργιο ιχ με 8% επιτόκιο. ΟΚΤΩ ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΑΧ ! Αντί να αγοράσει μεταχειρισμένο μέχρι εκεί που φτάνει το κεφάλαιο του είναι άξιος της μοίρας του. Ολα τα άλλα ειναι ιστορίες για αγρίους με άλλη μια φορα κοπτοραπτική σεναρίωνΠάλι εκτός τόπου και χρόνου είσαι.
Γιατί να μην αγοράσει με τόκο 8 % και να έχει 4-5-6-7 χρόνια εγγύηση, αλλά να γλυτώσει το 20-30 % της αξίας του καινούργιου και να έχει το ρίσκο κάθε ζημιάς.
Μην γράψεις ποτέ σενάριο. Θα πατώσει...
Γιατί δυστυχώς δεν μπορείς να αντιληφθείς πως δουλεύει ο ανατοκισμός και τι πάει να πει επιτόκιο 8 %.
Δεν μιλάμε για 20 % φθηνότερο, αλλά για 70 % !
Που ζεις ; Στην τζιαντ του Γιάγκου ; -
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ετσι για παράδειγμα. Οι συμβολαιογράφοι μέσα στην κρίση ζορίστηκαν πολύ. Τα τελευταία 2-3 χρόνια, είναι τα καλύτερα των τελευταίων δεκαετιών...
Οι παλαιοί όμως θυμούνται το πρόσφατο ζόρισμα και παραμένουν μαζεμένοι.
Γελανε και οι πετρες. "Ζοριστηκε" ενας κλαδος που προσφερει υπηρεσιες, που εχει της πλακας παγια εξοδα (ενα ενοικιο για το γραφειο, ρευμα, νερο, τηλεφωνο, αντε και εναν γραμματεα στην καλυτερη) και εβγαζε (και βγαζει) πολυ καλα χρηματα με σχεδον εγγυημενη δουλεια.
Να μου ελεγες για καποιον επιχειρηματια που του εμεινε στα χερια εμπορευμα εκατονταδων χιλιαδων ευρω, επειδη επεσε η αγορα, ενω ηταν ηδη "ανοιχτος" με επιταγες προς προμηθευτες, θα το καταλαβαινα. Αλλα οχι βρε κριου "ζοριστηκε" κλαδος υπηρεσιων....Μην τα βλέπετε έτσι απλά.
Ας πούμε ένας συμβολαιογράφος που έχει 2 υπαλλήλους, σίγουρα θέλει υπαλλήλους, δεν γίνεται χωρίς αυτούς και πριν την κρίση τους συντηρούσε μια χαρά και τους είχε για χρόνια.
Με την κρίση σε όλο τον κλάδο της οικοδομής ξαφνικά ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΚΕ το εισόδημα. Αν είχε και ιδιοκτησίες που μπορεί να είχε, του ήρθαν ΕΝΦΙΑ, ΦΜΑΠ 3 ετών που είχε καταργηθεί, έπρεπε να πληρώνει την ασφάλιση του και τους υπαλλήλους του, που δεν μπορούσε να τους απολύσει, μπορεί να μην είχε την αποζημίωση, μπορεί να περίμενε καλύτερες μέρες, μπορεί να τους είχε 20 χρόνια και να είχαν στενές σχέσεις και αυτοί ως άνω των 45 - 50 που θα εύρισκαν δουλειά και η λύση ήταν να μειώσει τα έξοδα όσο μπορεί. Κόπηκαν οι έξοδοι κάθε καταναλωτική αγορά και περίμεναν καλύτερες μέρες.
Εκαναν 6 χρόνια να έλθουν.
Κάντε μία προβολή στον εαυτό σας γιατί λέτε μεγάλα λόγια και σας λέω να μην το κάνετε...
Ετσι για παράδειγμα. Υπάλληλος σε μεγάλη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων, στέλεχος μισθό πριν την κρίση 70000 τον μήνα, παντρεύεται με κυρία που είχε δουλειά με 1500 μισθό και 2-3 μικρά ακίνητα που νοίκιαζε επαγγελματικά, αλλά έδιναν 2000 ενοίκια τον μήνα. Παίρνουν ένα μεγάλο σπίτι με δάνειο 400000, που η δόση των 3000 έβγαινε εύκολα. Ερχεται η κρίση, χάνει την δουλειά του, τα ακίνητα μένουν ανοίκιαστα, εκτός από ένα που μειώνεται το ενοίκιο και μένουν με τον μισθό της και 500 ενοίκιο. Φεύγουν από το σπίτι τους, το νοικιάζουν σε κάποια εταιρεία, μετά από 2 χρόνια το ξενοικιάζει, γενικά πέρασαν δύσκολα. Οπότε χαμηλά το κεφάλι.
με 70000 τον μηνα και μπηκε μεσα? πεσος του εδιναν?
-
Το λάθος τους ήταν που απλώθηκαν πολύ περισσότερο χωρίς να έχουν αφήσει ένα περιθώριο ασφαλείας. Και αν στην ελληνική πραγματικότητα παίρνεις δάνειο για σπίτι 400κ, με συγχωρείς αλλά τα θέλει ο πισινός σου.
-
Μην γελιόμαστε, προς ώρας, τα ηλεκτρικά δεν είναι ούτε καν για οικογένεια με 1 καλό & 1 μέτριο μισθό. Τα κίνητρα υπάρχουν μεν αλλά ευνοούν τους ήδη έχοντες ρευστό μεγαλώνοντας ακόμα περισσότερο τις ανισότητες.
Αν θέλεις να βοηθήσεις τη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στα αστικά κέντρα είπαμε τι πρέπει να γίνει. Επιδότηση των οικονομικών και βραχέων οχημάτων με άμεση απόδοση της επιδότηση επι της αντιπροσωπείας. Ολα τα όλα ευνοούν τους έχοντες και κατέχοντες
-
@kkostask said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το λάθος τους ήταν που απλώθηκαν πολύ περισσότερο χωρίς να έχουν αφήσει ένα περιθώριο ασφαλείας. Και αν στην ελληνική πραγματικότητα παίρνεις δάνειο για σπίτι 400κ, με συγχωρείς αλλά τα θέλει ο πισινός σου.
+1
Ποιος αγοράζει ακίνητο 400 k ??
Και το μεγάλο πιάσιμο έχει τα όρια του ! -
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η επιδότηση ηλεκτρικών, δηλαδή των μεγαλομεσαίων εισοδημάτων, ενώ κυκλοφορούν άπειρα σάπια οχήματα τριακονταετίας στην χώρα είναι μέγιστη πολιτική αλητεία αλλά τα λεφτά πολλά και το άλλοθι -περιβάλλον- ισχυρό οπότε θα συνεχίσει το πανηγύρι. Καλοφάγωτα σε όποιον μπορεί.
Στην δυτική Ελλάδα που έχω εικόνα, είναι πρακτικά ανύπαρκτα γιατί η κοινωνική τάξη που τα αγοράζει (άνετοι οικονομικά, 2+οχήματα στην οικογένεια, <50 ετών) είναι επίσης ανύπαρκτη.Όταν με 20 k υπάρχει το dolfin που πάει και ταξίδια με λίγο μεγαλύτερο χρόνο φόρτισης ενώ ένα μικρο αμαξάκι θερμικό (polo, 208 κτλ ) είναι πιο ακριβό δεν μπορώ να δεχτώ ότι είναι για τους μεγαλομεσαιους. Με 16K υπάρχει το leapmotor t03. Δηλαδή μια χαρά φτηνά ηλεκτρικά υπάρχουν δεν έχει μόνο ακριβά ηλεκτρικά οπότε βρίσκω άτυχη τον συσχετισμό σου
Ξεχνάς ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 20000. Ότι δεν έχουν όλοι ενημερότητες ή τουλάχιστον έχουν ρυθμίσεις που τις πληρώνουν. Ότι έχουν δάνεια κάρτες και δεν τους δίνουν δάνειο για τα 9000 της επιδότησης. Ότι δεν έχουν θέση στάθμευσης, δυνατότητα για φορτιστή και πολλά ακόμη.
Μην κρίνετε εξ ιδίων.
Μια χαρά τα είπε.
Αμαν ρε συ Βασίλη.
Να τα γράφει κανας ουτανοκατεβατος αυτά να το καταλάβω.
Και ενημερότητα να μην έχεις συμψηφίζεται η επιδότηση.
Η επιδότηση είναι το 30% της ΛΤΠΦ με μαξ τα 9000 ευρώ.
Με δάνεια κάρτες και κακο πιστωτικό προφίλ δεν αγοράζεις αμάξι έτσι και αλλιώς.
Δεν είναι απόλυτο να έχεις θέση φόρτισης σε σπίτι ή δουλειά.. Απλα είναι σαφώς καλύτερο και συμφερότερο.Γενικα ορθά έτρεξε το ΚΗ ως τώρα.
Αλλά εφεξής θεωρώ ότι πρέπει να δοθεί περισσότερο βάρος και κίνητρο στην απόσυρση παλιών οχημάτων.Δεν τα ξέρετε καθόλου καλά τα πράγματα.
Ας πούμε λοιπόν ότι είναι μία οικογένεια με εισόδημα 1800 τον μήνα με δικό της σπίτι.
Εχει ένα καταναλωτικό 150 τον μήνα, δύο κάρτες 100 τον μήνα και πληρώνει δόσεις στην εφορία για τον ΕΝΦΙΑ κλπ 150 ευρώ τον μήνα. Εχουν 12000 απόθεμα για να πάρουν ένα αυτοκίνητο σε συνδυασμό με την πώληση του παλιού και θέλουν να φτάσουν μέχρι τα 20000 παίρνοντας 8000 δάνειο. Το δάνειο αυτό για 72 μήνες με 8 % επιτόκιο βγάζει 140 δόση. Σύνολο δαπανών 540, όσο το 30 % του εισοδήματος και τους δίνουν το δάνειο.
Αν είναι ηλεκτρικό, θα πρέπει να δανειστεί 16000, άρα δόση 280, άρα 680 σύνολο, άρα δάνειο γιοκ.
Διαβάσαμε εδώ μέσα για άτομο που δανείστηκε για να πάρει το ποσό της επιδότησης και τι έπαθε ότι κινδύνευσε να μην μπει στο πρόγραμμα.
Τώρα έρχεται ο παγωμένος και το τέρας και κάνουν υψηλή κριτική, ότι τάχα εσύ θα βρεις να πάρεις το δάνειο και μετά θα σου κόψουν με την επιδότηση τα λεφτά της ρύθμισης στην εφορία και έτσι τα 150 που δίνεις για τον ΕΝΦΙΑ θα τα δίνεις τα μισά περίπου για το δάνειο στην τράπεζα που ΘΑΑΑΑΑΑ έπαιρνες γιατί δεν θα στο δώσουν.
Αλλη περίπτωση γιατί όντως δεν τα ξέρετε που είναι πραγματικές.
Οικογένειες που βρέθηκαν με υποχρεώσεις μέσα στην κρίση, που έκαναν ρυθμίσεις σε δάνεια και ΤΙΣ ΤΗΡΟΥΝ. Επειδή υπάρχει ρύθμιση στο όνομα τους, νέο δάνειο δεν τους δίνουν.
Αρα αυτοί μπορεί με τα λεφτά τους και το παλιό αμάξι να φτάσουν τα 20000, ενώ τα 27000 που πρέπει να δώσουν πραγματικά δεν τα φτάνουν..
Και μία συμβουλή ως μεγαλύτερος. Μην παίρνετε ως δεδομένα την τυχόν άνεση που μπορεί να έχετε σήμερα. Τα πράγματα είδαμε ότι αλλάζουν ταχύτατα και χωρίς να έχετε εσείς κάποια εμπλοκή και ευθύνη.
Για αυτό αφήστε τα τσιτάτα και τις βεβαιότητες.
Αρεσμαρες κουκουνάρες.
Όποιος αγοράζει καινούργιο ιχ με 8% επιτόκιο. ΟΚΤΩ ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΑΧ ! Αντί να αγοράσει μεταχειρισμένο μέχρι εκεί που φτάνει το κεφάλαιο του είναι άξιος της μοίρας του. Ολα τα άλλα ειναι ιστορίες για αγρίους με άλλη μια φορα κοπτοραπτική σεναρίωνΠάλι εκτός τόπου και χρόνου είσαι.
Γιατί να μην αγοράσει με τόκο 8 % και να έχει 4-5-6-7 χρόνια εγγύηση, αλλά να γλυτώσει το 20-30 % της αξίας του καινούργιου και να έχει το ρίσκο κάθε ζημιάς.
Μην γράψεις ποτέ σενάριο. Θα πατώσει...
Γιατί δυστυχώς δεν μπορείς να αντιληφθείς πως δουλεύει ο ανατοκισμός και τι πάει να πει επιτόκιο 8 %.
Δεν μιλάμε για 20 % φθηνότερο, αλλά για 70 % !
Που ζεις ; Στην τζιαντ του Γιάγκου ;Υπάρχει ανατοκισμός όταν έχεις μηνιαίες καταβολές δόσεων ?
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ετσι για παράδειγμα. Οι συμβολαιογράφοι μέσα στην κρίση ζορίστηκαν πολύ. Τα τελευταία 2-3 χρόνια, είναι τα καλύτερα των τελευταίων δεκαετιών...
Οι παλαιοί όμως θυμούνται το πρόσφατο ζόρισμα και παραμένουν μαζεμένοι.
Γελανε και οι πετρες. "Ζοριστηκε" ενας κλαδος που προσφερει υπηρεσιες, που εχει της πλακας παγια εξοδα (ενα ενοικιο για το γραφειο, ρευμα, νερο, τηλεφωνο, αντε και εναν γραμματεα στην καλυτερη) και εβγαζε (και βγαζει) πολυ καλα χρηματα με σχεδον εγγυημενη δουλεια.
Να μου ελεγες για καποιον επιχειρηματια που του εμεινε στα χερια εμπορευμα εκατονταδων χιλιαδων ευρω, επειδη επεσε η αγορα, ενω ηταν ηδη "ανοιχτος" με επιταγες προς προμηθευτες, θα το καταλαβαινα. Αλλα οχι βρε κριου "ζοριστηκε" κλαδος υπηρεσιων....Μην τα βλέπετε έτσι απλά.
Ας πούμε ένας συμβολαιογράφος που έχει 2 υπαλλήλους, σίγουρα θέλει υπαλλήλους, δεν γίνεται χωρίς αυτούς και πριν την κρίση τους συντηρούσε μια χαρά και τους είχε για χρόνια.
Με την κρίση σε όλο τον κλάδο της οικοδομής ξαφνικά ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΚΕ το εισόδημα. Αν είχε και ιδιοκτησίες που μπορεί να είχε, του ήρθαν ΕΝΦΙΑ, ΦΜΑΠ 3 ετών που είχε καταργηθεί, έπρεπε να πληρώνει την ασφάλιση του και τους υπαλλήλους του, που δεν μπορούσε να τους απολύσει, μπορεί να μην είχε την αποζημίωση, μπορεί να περίμενε καλύτερες μέρες, μπορεί να τους είχε 20 χρόνια και να είχαν στενές σχέσεις και αυτοί ως άνω των 45 - 50 που θα εύρισκαν δουλειά και η λύση ήταν να μειώσει τα έξοδα όσο μπορεί. Κόπηκαν οι έξοδοι κάθε καταναλωτική αγορά και περίμεναν καλύτερες μέρες.
Εκαναν 6 χρόνια να έλθουν.
Κάντε μία προβολή στον εαυτό σας γιατί λέτε μεγάλα λόγια και σας λέω να μην το κάνετε...
Ετσι για παράδειγμα. Υπάλληλος σε μεγάλη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων, στέλεχος μισθό πριν την κρίση 70000 τον μήνα, παντρεύεται με κυρία που είχε δουλειά με 1500 μισθό και 2-3 μικρά ακίνητα που νοίκιαζε επαγγελματικά, αλλά έδιναν 2000 ενοίκια τον μήνα. Παίρνουν ένα μεγάλο σπίτι με δάνειο 400000, που η δόση των 3000 έβγαινε εύκολα. Ερχεται η κρίση, χάνει την δουλειά του, τα ακίνητα μένουν ανοίκιαστα, εκτός από ένα που μειώνεται το ενοίκιο και μένουν με τον μισθό της και 500 ενοίκιο. Φεύγουν από το σπίτι τους, το νοικιάζουν σε κάποια εταιρεία, μετά από 2 χρόνια το ξενοικιάζει, γενικά πέρασαν δύσκολα. Οπότε χαμηλά το κεφάλι.
με 70000 τον μηνα και μπηκε μεσα? πεσος του εδιναν?
Λάθος 70000 τον χρόνο ήθελα να γράψω, αλλά με τόσους εδώ μέσα στα συννεφάκια μπερδεύτηκα...
-
οντως για ποιο λογο η επιδοτηση δεν καταβαλεται αμεσα και πρεπει να εχεις ολο το ποσό; Τι μαλακια ειναι αυτη;
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η επιδότηση ηλεκτρικών, δηλαδή των μεγαλομεσαίων εισοδημάτων, ενώ κυκλοφορούν άπειρα σάπια οχήματα τριακονταετίας στην χώρα είναι μέγιστη πολιτική αλητεία αλλά τα λεφτά πολλά και το άλλοθι -περιβάλλον- ισχυρό οπότε θα συνεχίσει το πανηγύρι. Καλοφάγωτα σε όποιον μπορεί.
Στην δυτική Ελλάδα που έχω εικόνα, είναι πρακτικά ανύπαρκτα γιατί η κοινωνική τάξη που τα αγοράζει (άνετοι οικονομικά, 2+οχήματα στην οικογένεια, <50 ετών) είναι επίσης ανύπαρκτη.Όταν με 20 k υπάρχει το dolfin που πάει και ταξίδια με λίγο μεγαλύτερο χρόνο φόρτισης ενώ ένα μικρο αμαξάκι θερμικό (polo, 208 κτλ ) είναι πιο ακριβό δεν μπορώ να δεχτώ ότι είναι για τους μεγαλομεσαιους. Με 16K υπάρχει το leapmotor t03. Δηλαδή μια χαρά φτηνά ηλεκτρικά υπάρχουν δεν έχει μόνο ακριβά ηλεκτρικά οπότε βρίσκω άτυχη τον συσχετισμό σου
Ξεχνάς ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 20000. Ότι δεν έχουν όλοι ενημερότητες ή τουλάχιστον έχουν ρυθμίσεις που τις πληρώνουν. Ότι έχουν δάνεια κάρτες και δεν τους δίνουν δάνειο για τα 9000 της επιδότησης. Ότι δεν έχουν θέση στάθμευσης, δυνατότητα για φορτιστή και πολλά ακόμη.
Μην κρίνετε εξ ιδίων.
Μια χαρά τα είπε.
Αμαν ρε συ Βασίλη.
Να τα γράφει κανας ουτανοκατεβατος αυτά να το καταλάβω.
Και ενημερότητα να μην έχεις συμψηφίζεται η επιδότηση.
Η επιδότηση είναι το 30% της ΛΤΠΦ με μαξ τα 9000 ευρώ.
Με δάνεια κάρτες και κακο πιστωτικό προφίλ δεν αγοράζεις αμάξι έτσι και αλλιώς.
Δεν είναι απόλυτο να έχεις θέση φόρτισης σε σπίτι ή δουλειά.. Απλα είναι σαφώς καλύτερο και συμφερότερο.Γενικα ορθά έτρεξε το ΚΗ ως τώρα.
Αλλά εφεξής θεωρώ ότι πρέπει να δοθεί περισσότερο βάρος και κίνητρο στην απόσυρση παλιών οχημάτων.Δεν τα ξέρετε καθόλου καλά τα πράγματα.
Ας πούμε λοιπόν ότι είναι μία οικογένεια με εισόδημα 1800 τον μήνα με δικό της σπίτι.
Εχει ένα καταναλωτικό 150 τον μήνα, δύο κάρτες 100 τον μήνα και πληρώνει δόσεις στην εφορία για τον ΕΝΦΙΑ κλπ 150 ευρώ τον μήνα. Εχουν 12000 απόθεμα για να πάρουν ένα αυτοκίνητο σε συνδυασμό με την πώληση του παλιού και θέλουν να φτάσουν μέχρι τα 20000 παίρνοντας 8000 δάνειο. Το δάνειο αυτό για 72 μήνες με 8 % επιτόκιο βγάζει 140 δόση. Σύνολο δαπανών 540, όσο το 30 % του εισοδήματος και τους δίνουν το δάνειο.
Αν είναι ηλεκτρικό, θα πρέπει να δανειστεί 16000, άρα δόση 280, άρα 680 σύνολο, άρα δάνειο γιοκ.
Διαβάσαμε εδώ μέσα για άτομο που δανείστηκε για να πάρει το ποσό της επιδότησης και τι έπαθε ότι κινδύνευσε να μην μπει στο πρόγραμμα.
Τώρα έρχεται ο παγωμένος και το τέρας και κάνουν υψηλή κριτική, ότι τάχα εσύ θα βρεις να πάρεις το δάνειο και μετά θα σου κόψουν με την επιδότηση τα λεφτά της ρύθμισης στην εφορία και έτσι τα 150 που δίνεις για τον ΕΝΦΙΑ θα τα δίνεις τα μισά περίπου για το δάνειο στην τράπεζα που ΘΑΑΑΑΑΑ έπαιρνες γιατί δεν θα στο δώσουν.
Αλλη περίπτωση γιατί όντως δεν τα ξέρετε που είναι πραγματικές.
Οικογένειες που βρέθηκαν με υποχρεώσεις μέσα στην κρίση, που έκαναν ρυθμίσεις σε δάνεια και ΤΙΣ ΤΗΡΟΥΝ. Επειδή υπάρχει ρύθμιση στο όνομα τους, νέο δάνειο δεν τους δίνουν.
Αρα αυτοί μπορεί με τα λεφτά τους και το παλιό αμάξι να φτάσουν τα 20000, ενώ τα 27000 που πρέπει να δώσουν πραγματικά δεν τα φτάνουν..
Και μία συμβουλή ως μεγαλύτερος. Μην παίρνετε ως δεδομένα την τυχόν άνεση που μπορεί να έχετε σήμερα. Τα πράγματα είδαμε ότι αλλάζουν ταχύτατα και χωρίς να έχετε εσείς κάποια εμπλοκή και ευθύνη.
Για αυτό αφήστε τα τσιτάτα και τις βεβαιότητες.
Αρεσμαρες κουκουνάρες.
Όποιος αγοράζει καινούργιο ιχ με 8% επιτόκιο. ΟΚΤΩ ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΑΧ ! Αντί να αγοράσει μεταχειρισμένο μέχρι εκεί που φτάνει το κεφάλαιο του είναι άξιος της μοίρας του. Ολα τα άλλα ειναι ιστορίες για αγρίους με άλλη μια φορα κοπτοραπτική σεναρίωνΠάλι εκτός τόπου και χρόνου είσαι.
Γιατί να μην αγοράσει με τόκο 8 % και να έχει 4-5-6-7 χρόνια εγγύηση, αλλά να γλυτώσει το 20-30 % της αξίας του καινούργιου και να έχει το ρίσκο κάθε ζημιάς.
Μην γράψεις ποτέ σενάριο. Θα πατώσει...
Γιατί δυστυχώς δεν μπορείς να αντιληφθείς πως δουλεύει ο ανατοκισμός και τι πάει να πει επιτόκιο 8 %.
Δεν μιλάμε για 20 % φθηνότερο, αλλά για 70 % !
Που ζεις ; Στην τζιαντ του Γιάγκου ;Υπάρχει ανατοκισμός όταν έχεις μηνιαίες καταβολές δόσεων ?
οχι φυσικα, μειωνονται οι μελλοντικοι τοκοι αν στην δοση πληρωνεις και ενα μερος του κεφαλαιου.
-
@kkostask said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το λάθος τους ήταν που απλώθηκαν πολύ περισσότερο χωρίς να έχουν αφήσει ένα περιθώριο ασφαλείας. Και αν στην ελληνική πραγματικότητα παίρνεις δάνειο για σπίτι 400κ, με συγχωρείς αλλά τα θέλει ο πισινός σου.
Με 10000 τον μήνα έσοδα και οι δυό τους απλώθηκαν πολύ ?
Τήρησαν απόλυτα τον κανόνα του 30 %.
Δεν φαντάστηκαν ότι θα υπήρχε αυτή η κρίση.
Ξέρω και δημόσιο υπάλληλο σε οργανισμό με 3500 και σύζυγο εργαζόμενη που πήραν 250000 δάνειο, που έκλεισε ο οργανισμός και βρέθηκαν με την γυναίκα σε μερική απασχόληση με 500 ευρώ και αυτός με 1200 μισθό σε μετάταξη.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης