Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C3 / e-C3 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C3 / e-C3 (2024)
    • 1
    • 2
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 55
    • 56
    • 37 / 56
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    67
    1115
    43839
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jamesd @George 0 last edited by jamesd

      @george-0 said in Citroen e-C3 2024:

      @super-t said in Citroen e-C3 2024:

      mild hybrid 48V με τον ηλεκτροκινητήρα (28 hp) μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων.

      Ευχαριστώ για την πληροφόρηση. Οπότε είναι αυτόματο DSG?

      Αυτόματο e-dcs6 το λέει, το dsg είναι οι ανταγωνιστές από το vag group. Η σύγκριση αξιοπιστίας μεταξύ των δυο θα είναι ντέρμπι 😬

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • C
        criuser last edited by

        Σήμερα επιστρέφοντας από το χωριό στην Εύβοια, το είδα να πηγαίνει αντίθετα από Αλιβέρι προς την Κύμη στο ωραίο κόκκινο μαύρο χρώμα και ομολογουμένως ήταν όμορφο στο δρόμο.

        Τώρα δημοσιογραφικό ήταν, κάποιος που το είχε παραγγείλει και το παρέλαβε δεν ξέρω.

        Τέστ ντράιβ αποκλείεται γιατί δεν έχει αντιπροσωπεία στην Χαλκίδα, λόγω της εγγύτητας με την Αθήνα.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • O
          otso @criuser last edited by

          @criuser said in Citroen e-C3 2024:

          Σήμερα επιστρέφοντας από το χωριό στην Εύβοια, το είδα να πηγαίνει αντίθετα από Αλιβέρι προς την Κύμη στο ωραίο κόκκινο μαύρο χρώμα και ομολογουμένως ήταν όμορφο στο δρόμο.

          Τώρα δημοσιογραφικό ήταν, κάποιος που το είχε παραγγείλει και το παρέλαβε δεν ξέρω.

          Τέστ ντράιβ αποκλείεται γιατί δεν έχει αντιπροσωπεία στην Χαλκίδα, λόγω της εγγύτητας με την Αθήνα.

          Πιτσιρικαδες λεγαμε ΜΛΜ ακου δεν εχει αντιπροσωπεία στην Χαλκίδα, λόγω της εγγύτητας με την Αθήνα.
          ΑΦου ξερεις γιατι δεν εχει , το οτι ολη η στερεα ελλαδα εχει μια στην Λαμια , ειναι λογικο για τις αποστασεις του τεξας . Ηαληθεια ειναι οτι εκτος αθηνας θεσσλονικης εχει 2 τρεις σολη την ελλαδα .

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser @otso last edited by

            @otso said in Citroen e-C3 2024:

            @criuser said in Citroen e-C3 2024:

            Σήμερα επιστρέφοντας από το χωριό στην Εύβοια, το είδα να πηγαίνει αντίθετα από Αλιβέρι προς την Κύμη στο ωραίο κόκκινο μαύρο χρώμα και ομολογουμένως ήταν όμορφο στο δρόμο.

            Τώρα δημοσιογραφικό ήταν, κάποιος που το είχε παραγγείλει και το παρέλαβε δεν ξέρω.

            Τέστ ντράιβ αποκλείεται γιατί δεν έχει αντιπροσωπεία στην Χαλκίδα, λόγω της εγγύτητας με την Αθήνα.

            Πιτσιρικαδες λεγαμε ΜΛΜ ακου δεν εχει αντιπροσωπεία στην Χαλκίδα, λόγω της εγγύτητας με την Αθήνα.
            ΑΦου ξερεις γιατι δεν εχει , το οτι ολη η στερεα ελλαδα εχει μια στην Λαμια , ειναι λογικο για τις αποστασεις του τεξας . Ηαληθεια ειναι οτι εκτος αθηνας θεσσλονικης εχει 2 τρεις σολη την ελλαδα .

            Είχε αντιπροσωπεία στο παρελθόν. Αλλά η πελατεία προτιμούσε να κατεβαίνει Αθήνα. Για αυτό το σταμάτησαν.

            Τους ήξερα αυτούς που την είχαν.

            30 λεπτά είναι η Κηφισιά από την Χαλκίδα. 40 το δαχτυλίδι της Κηφισίας που έχει 10 αντιπροσωπείες.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              civil357 last edited by

              Διαβάζοντας τη δοκιμή του στο drive , είχα χρόνια να πετύχω αυτοκίνητο χωρίς στροφόμετρο και ταυτόχρονα με τελική στα 160 (υποθέτω ηλεκτρονικά περιοριζόμενη)!
              ( Έχω μία εντύπωση ότι στο cactus στο φλ του έβαλαν στροφόμετρο).

              Για να πετύχεις το συγκεκριμένο συνδυασμό στη γκάμα της μάρκας , πρέπει να πας στο μακρινό 1996 για κάποια γυμνή έκδοση του 1.1 saxo. Αλλά ακόμα και αυτό αν είναι του κουτιού , σήμερα θα του έριχνε στην τελική , καθώς έφθανε τα 162 ( αν πιστέψουμε τα γραφόμενα στο ίντερνετ) !
              Α ρε σιτροενάρα , εμπρός - πίσω η κατάσταση....

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                criuser @civil357 last edited by

                @civil357 said in Citroen e-C3 2024:

                Διαβάζοντας τη δοκιμή του στο drive , είχα χρόνια να πετύχω αυτοκίνητο χωρίς στροφόμετρο και ταυτόχρονα με τελική στα 160 (υποθέτω ηλεκτρονικά περιοριζόμενη)!
                ( Έχω μία εντύπωση ότι στο cactus στο φλ του έβαλαν στροφόμετρο).

                Για να πετύχεις το συγκεκριμένο συνδυασμό στη γκάμα της μάρκας , πρέπει να πας στο μακρινό 1996 για κάποια γυμνή έκδοση του 1.1 saxo. Αλλά ακόμα και αυτό αν είναι του κουτιού , σήμερα θα του έριχνε στην τελική , καθώς έφθανε τα 162 ( αν πιστέψουμε τα γραφόμενα στο ίντερνετ) !
                Α ρε σιτροενάρα , εμπρός - πίσω η κατάσταση....

                Είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη.

                Στο υβριδικό θα πάει στα 175 και στο ηλεκτρικό στα 135.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  antonmone last edited by

                  Μια χαρά και το 600αρακι smart το πρώτο το ορθόδοξο τόσο είχε αν θυμάμαι καλά που είχε ο αδερφός μου.

                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser @antonmone last edited by

                    @antonmone said in Citroen e-C3 2024:

                    Μια χαρά και το 600αρακι smart το πρώτο το ορθόδοξο τόσο είχε αν θυμάμαι καλά που είχε ο αδερφός μου.

                    Οτι ολόκληρη κορόλα κρός και τα σιεητςαρ με τα 115 σταμάταγαν στα 170 δεν κάνει εντύπωση, βλέπω...

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    fanis75 A 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @criuser last edited by

                      @criuser said in Citroen e-C3 2024:

                      και τα σιεητςαρ με τα 115

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Και με τα 122 στα 170 σταματάγανε...

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          antonmone @criuser last edited by

                          @criuser said in Citroen e-C3 2024:

                          @antonmone said in Citroen e-C3 2024:

                          Μια χαρά και το 600αρακι smart το πρώτο το ορθόδοξο τόσο είχε αν θυμάμαι καλά που είχε ο αδερφός μου.

                          Οτι ολόκληρη κορόλα κρός και τα σιεητςαρ με τα 115 σταμάταγαν στα 170 δεν κάνει εντύπωση, βλέπω...

                          Ναι μωρέ πλάκα κάνω εδώ τα 530 άλογα έχουν τελική 180.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            civil357 last edited by

                            Εντύπωση μου κάνει και γράφω παρά το γεγονός ότι δεν είμαι πλέον υποψήφιος αγοραστής των μοντέλων της , γιατί την "πονάω" ( αν είναι δόκιμος ο όρος).
                            Στη τογιότα , καθώς ούτε εκεί είμαι υποψήφιος αγοραστής , γιατί να γράψω; για να προκαλέσω τι;;;
                            Έφθασε η εταιρεία να παράγει πλέον γυναικεία αξεσουάρ και όχι αυτοκίνητα. Αν μας τρολάρει κιόλα και το βγάλει σε εξοπλιστική (και μόνο) έκδοση vts , εκεί θα τα έχω δεί όλα. Τουλάχιστον μέχρι στιγμής δε το ξεφτιλίζει το παρελθόν της χρησιμοποιώντας τέτοιους όρους.
                            Ελπίζω να το σώσουν με το κανούργιο C5 .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              criuser last edited by

                              Τι να σώσουν.
                              Ο κόσμος κοιτάει πλέον την κατανάλωση και τους ρύπους ενώ οι κάμερες είναι παντού όπως και τα μποτιλιαρίσματα.

                              Τα ταξίδια με χαμηλού κόστους αεροπλάνα ο κόσμος συνεχίζει μόνος του οικογένεια κάνουν λίγοι πολλοί νέοι δεν ενδιαφέρονται καθόλου για αμάξια το μαύρο κουτί είναι εδώ και το αμάξι θα σε καρφώνει μόνο του αν περάσεις τα όρια.

                              Για αυτήν την εποχή μια χαρά αμάξια βγάζει χωρίς άχρηστα άλογα που δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              D fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dettol @criuser last edited by

                                @criuser said in Citroen e-C3 2024:

                                Για αυτήν την εποχή μια χαρά αμάξια βγάζει χωρίς άχρηστα άλογα που δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις.

                                ωπ τι εχουμε εδω; τι εγιναν τα "και τα [καλα, δηλαδη οχι το ec3 😄 ] ηλεκτρικα που βγαζουν τοσα αλογα, για ποιο λογο να τα αγορασεις, αφου (κατα τα λεγομενα σου) θα πηγαινεις πισω απο το κτελ";

                                A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @criuser last edited by fanis75

                                  @criuser said in Citroen e-C3 2024:

                                  Για αυτήν την εποχή μια χαρά αμάξια βγάζει χωρίς άχρηστα άλογα που δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις.

                                  Mε λένι Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω...😁 . Τι έγινε το "όρια+20", κλπ. και το κράξιμο στα υβριδικά που πάνε αργά? αχαχαχα.

                                  ΥΓ: Και ΟΧΙ, μια χαρά αμάξια δεν βγάζει (βασικά δεν βγάζει αμάξια), γιατί διαλύουν και παθαόνουν πιο πολλές βλάβες και από χαλασμένο ΚΤΕΛ.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    antonmone @dettol last edited by antonmone

                                    @dettol said in Citroen e-C3 2024:

                                    @criuser said in Citroen e-C3 2024:

                                    Για αυτήν την εποχή μια χαρά αμάξια βγάζει χωρίς άχρηστα άλογα που δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις.

                                    ωπ τι εχουμε εδω; τι εγιναν τα "και τα [καλα, δηλαδη οχι το ec3 😄 ] ηλεκτρικα που βγαζουν τοσα αλογα, για ποιο λογο να τα αγορασεις, αφου (κατα τα λεγομενα σου) θα πηγαινεις πισω απο το κτελ";

                                    Απλά έχει πάθει Παισιο.
                                    Θα είναι σαν να οδηγείς Toyota αλλά δεν θα είναι Toyota!!Οχι πίσω από ΚΤΕΛ,πίσω από τα κονβόι που μεταφέρουν ανεμογεννήτριες τον βλέπω!😛

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      civil357 last edited by

                                      Δεν βάλανε στροφόμετρο γιατί :
                                      α) ο κόσμος δεν ασχολείται και κοιτάει μόνο την κατανάλωση,
                                      β) είναι τσίπηδες , απαξιώνοντας περισσότερο τη ¨μηχανική" πλευρά ενός αυτοκινήτου, επιβραβεύοντας έτσι το "μην ασχολείσαι πια με την οδήγηση, παίξε με τις οθονίτσες".

                                      Το γιατί βάλανε περιοριστή ταχύτητας μόνο αυτοί το ξέρουν. Εμένα με "τρομάζει" η μη εμπιστοσύνη μιας εταιρίας να εξαντλήσει τη τελική του ταχύτητα ένα αυτοκίνητο, λες και κάτι "φοβούνται". Ναι ούτε το 1% των αγοραστών του δε θα το τελικιάσει , αλλά αυτό δε λέει κάτι.

                                      Θυμίζω ότι η εταιρία πριν την πλαστικοποίησή της έβγαζε σε ίσως πιο οικονομική τιμή ( σε σχέση με τον ανταγωνισμό ) c4 και c5 που μοιάζουν bentley μπροστά στα σημερινά αντίστοιχά τους . Πάντα καλοεξοπλισμένα . ο.κ οι ρύποι....
                                      Ακόμα και έτσι το C5aircross είναι ένα πραγματικά καλό οικογενειακό αυτοκίνητο και προσωπικά δε βρίσκω κανένα μα κανένα λόγο κάποιος να αλλάξει πχ το σημερινό του c3αιρ με το αντίστοιχο σε διαστάσεις ( μάλλον, σίγουρος δεν είμαι ) καινούργιο c3.

                                      I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • I
                                        ilias-a @civil357 last edited by

                                        @civil357 said in Citroen e-C3 2024:

                                        Το γιατί βάλανε περιοριστή ταχύτητας μόνο αυτοί το ξέρουν.

                                        Μηπως ειναι θεμα των ελαστικων?

                                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          civil357 @ilias-a last edited by

                                          @ilias-a said in Citroen e-C3 2024:

                                          @civil357 said in Citroen e-C3 2024:

                                          Το γιατί βάλανε περιοριστή ταχύτητας μόνο αυτοί το ξέρουν.

                                          Μηπως ειναι θεμα των ελαστικων?

                                          Αυτό σκέφτηκα και εγώ ότι τσιγκουνεύτηκαν το δείκτη ταχύτητας ελαστικών , αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει και χαμηλότερος δείκτης από τα 180.
                                          Αν είναι οι ρύποι , εντύπωση θα μου κάνει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Τα όρια+ 20 ισχύουν για τις ντιζελαρες μόνο.

                                            Σας είπα για ένα μαλακα με Τέσλα πριν 2 εβδομάδες που ανάμεσα Ερέτρια και Βασιλικό δεν τολμαγε να προσπεράσει 3 που πήγαιναν με 60 και αφού τους πέρασα και τους 4 σε μια ευθεία που επιτρεπόταν, βρήκα κίνηση στο Βασιλικό με έπιασε και το φανάρι και βγήκε μπροστά μου και ένα χωματουργικό φορτηγό και με πήγε καρότσι μέχρι το φανάρι της Λαμψάκου.

                                            Εκεί φαρδαίνει ο δρόμος και μου έκανε χώρο το φορτηγό. Αριστερά ήταν η λωρίδα που στρίβει για Λάμψακο.

                                            Οπότε εκεί εμφανίστηκε πάλι ο μαλακας με το Τέσλα.

                                            Μπήκε παράνομα στην λωρίδα που στρίβουν αριστερά και όταν άνοιξε το φανάρι το γκαζωσε να μπει μπροστά μου.

                                            Προφανώς με τους μαλακες δεν μπαίνεις σε διάλογο.
                                            Αλλά επειδή οι μαλακες παραμένουν μαλακες του χώθηκα στον κύκλο και έμεινε πίσω μου.

                                            Δεν ήρθε όμως προς Αθήνα αλλά εκεί δίπλα είναι και το ΚΤΕΛ οπότε θα πήγε για καφέ με τους συναδέλφους του...😊

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 37 / 56
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr