-
@george-0 said in Citroen e-C3 2024:
@super-t said in Citroen e-C3 2024:
mild hybrid 48V με τον ηλεκτροκινητήρα (28 hp) μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Ευχαριστώ για την πληροφόρηση. Οπότε είναι αυτόματο DSG?
Αυτόματο e-dcs6 το λέει, το dsg είναι οι ανταγωνιστές από το vag group. Η σύγκριση αξιοπιστίας μεταξύ των δυο θα είναι ντέρμπι
-
Σήμερα επιστρέφοντας από το χωριό στην Εύβοια, το είδα να πηγαίνει αντίθετα από Αλιβέρι προς την Κύμη στο ωραίο κόκκινο μαύρο χρώμα και ομολογουμένως ήταν όμορφο στο δρόμο.
Τώρα δημοσιογραφικό ήταν, κάποιος που το είχε παραγγείλει και το παρέλαβε δεν ξέρω.
Τέστ ντράιβ αποκλείεται γιατί δεν έχει αντιπροσωπεία στην Χαλκίδα, λόγω της εγγύτητας με την Αθήνα.
-
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
Σήμερα επιστρέφοντας από το χωριό στην Εύβοια, το είδα να πηγαίνει αντίθετα από Αλιβέρι προς την Κύμη στο ωραίο κόκκινο μαύρο χρώμα και ομολογουμένως ήταν όμορφο στο δρόμο.
Τώρα δημοσιογραφικό ήταν, κάποιος που το είχε παραγγείλει και το παρέλαβε δεν ξέρω.
Τέστ ντράιβ αποκλείεται γιατί δεν έχει αντιπροσωπεία στην Χαλκίδα, λόγω της εγγύτητας με την Αθήνα.
Πιτσιρικαδες λεγαμε ΜΛΜ ακου δεν εχει αντιπροσωπεία στην Χαλκίδα, λόγω της εγγύτητας με την Αθήνα.
ΑΦου ξερεις γιατι δεν εχει , το οτι ολη η στερεα ελλαδα εχει μια στην Λαμια , ειναι λογικο για τις αποστασεις του τεξας . Ηαληθεια ειναι οτι εκτος αθηνας θεσσλονικης εχει 2 τρεις σολη την ελλαδα . -
@otso said in Citroen e-C3 2024:
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
Σήμερα επιστρέφοντας από το χωριό στην Εύβοια, το είδα να πηγαίνει αντίθετα από Αλιβέρι προς την Κύμη στο ωραίο κόκκινο μαύρο χρώμα και ομολογουμένως ήταν όμορφο στο δρόμο.
Τώρα δημοσιογραφικό ήταν, κάποιος που το είχε παραγγείλει και το παρέλαβε δεν ξέρω.
Τέστ ντράιβ αποκλείεται γιατί δεν έχει αντιπροσωπεία στην Χαλκίδα, λόγω της εγγύτητας με την Αθήνα.
Πιτσιρικαδες λεγαμε ΜΛΜ ακου δεν εχει αντιπροσωπεία στην Χαλκίδα, λόγω της εγγύτητας με την Αθήνα.
ΑΦου ξερεις γιατι δεν εχει , το οτι ολη η στερεα ελλαδα εχει μια στην Λαμια , ειναι λογικο για τις αποστασεις του τεξας . Ηαληθεια ειναι οτι εκτος αθηνας θεσσλονικης εχει 2 τρεις σολη την ελλαδα .Είχε αντιπροσωπεία στο παρελθόν. Αλλά η πελατεία προτιμούσε να κατεβαίνει Αθήνα. Για αυτό το σταμάτησαν.
Τους ήξερα αυτούς που την είχαν.
30 λεπτά είναι η Κηφισιά από την Χαλκίδα. 40 το δαχτυλίδι της Κηφισίας που έχει 10 αντιπροσωπείες.
-
Διαβάζοντας τη δοκιμή του στο drive , είχα χρόνια να πετύχω αυτοκίνητο χωρίς στροφόμετρο και ταυτόχρονα με τελική στα 160 (υποθέτω ηλεκτρονικά περιοριζόμενη)!
( Έχω μία εντύπωση ότι στο cactus στο φλ του έβαλαν στροφόμετρο).Για να πετύχεις το συγκεκριμένο συνδυασμό στη γκάμα της μάρκας , πρέπει να πας στο μακρινό 1996 για κάποια γυμνή έκδοση του 1.1 saxo. Αλλά ακόμα και αυτό αν είναι του κουτιού , σήμερα θα του έριχνε στην τελική , καθώς έφθανε τα 162 ( αν πιστέψουμε τα γραφόμενα στο ίντερνετ) !
Α ρε σιτροενάρα , εμπρός - πίσω η κατάσταση.... -
@civil357 said in Citroen e-C3 2024:
Διαβάζοντας τη δοκιμή του στο drive , είχα χρόνια να πετύχω αυτοκίνητο χωρίς στροφόμετρο και ταυτόχρονα με τελική στα 160 (υποθέτω ηλεκτρονικά περιοριζόμενη)!
( Έχω μία εντύπωση ότι στο cactus στο φλ του έβαλαν στροφόμετρο).Για να πετύχεις το συγκεκριμένο συνδυασμό στη γκάμα της μάρκας , πρέπει να πας στο μακρινό 1996 για κάποια γυμνή έκδοση του 1.1 saxo. Αλλά ακόμα και αυτό αν είναι του κουτιού , σήμερα θα του έριχνε στην τελική , καθώς έφθανε τα 162 ( αν πιστέψουμε τα γραφόμενα στο ίντερνετ) !
Α ρε σιτροενάρα , εμπρός - πίσω η κατάσταση....Είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη.
Στο υβριδικό θα πάει στα 175 και στο ηλεκτρικό στα 135.
-
Μια χαρά και το 600αρακι smart το πρώτο το ορθόδοξο τόσο είχε αν θυμάμαι καλά που είχε ο αδερφός μου.
-
@antonmone said in Citroen e-C3 2024:
Μια χαρά και το 600αρακι smart το πρώτο το ορθόδοξο τόσο είχε αν θυμάμαι καλά που είχε ο αδερφός μου.
Οτι ολόκληρη κορόλα κρός και τα σιεητςαρ με τα 115 σταμάταγαν στα 170 δεν κάνει εντύπωση, βλέπω...
-
-
Και με τα 122 στα 170 σταματάγανε...
-
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
@antonmone said in Citroen e-C3 2024:
Μια χαρά και το 600αρακι smart το πρώτο το ορθόδοξο τόσο είχε αν θυμάμαι καλά που είχε ο αδερφός μου.
Οτι ολόκληρη κορόλα κρός και τα σιεητςαρ με τα 115 σταμάταγαν στα 170 δεν κάνει εντύπωση, βλέπω...
Ναι μωρέ πλάκα κάνω εδώ τα 530 άλογα έχουν τελική 180.
-
Εντύπωση μου κάνει και γράφω παρά το γεγονός ότι δεν είμαι πλέον υποψήφιος αγοραστής των μοντέλων της , γιατί την "πονάω" ( αν είναι δόκιμος ο όρος).
Στη τογιότα , καθώς ούτε εκεί είμαι υποψήφιος αγοραστής , γιατί να γράψω; για να προκαλέσω τι;;;
Έφθασε η εταιρεία να παράγει πλέον γυναικεία αξεσουάρ και όχι αυτοκίνητα. Αν μας τρολάρει κιόλα και το βγάλει σε εξοπλιστική (και μόνο) έκδοση vts , εκεί θα τα έχω δεί όλα. Τουλάχιστον μέχρι στιγμής δε το ξεφτιλίζει το παρελθόν της χρησιμοποιώντας τέτοιους όρους.
Ελπίζω να το σώσουν με το κανούργιο C5 . -
Τι να σώσουν.
Ο κόσμος κοιτάει πλέον την κατανάλωση και τους ρύπους ενώ οι κάμερες είναι παντού όπως και τα μποτιλιαρίσματα.Τα ταξίδια με χαμηλού κόστους αεροπλάνα ο κόσμος συνεχίζει μόνος του οικογένεια κάνουν λίγοι πολλοί νέοι δεν ενδιαφέρονται καθόλου για αμάξια το μαύρο κουτί είναι εδώ και το αμάξι θα σε καρφώνει μόνο του αν περάσεις τα όρια.
Για αυτήν την εποχή μια χαρά αμάξια βγάζει χωρίς άχρηστα άλογα που δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις.
-
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
Για αυτήν την εποχή μια χαρά αμάξια βγάζει χωρίς άχρηστα άλογα που δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις.
ωπ τι εχουμε εδω; τι εγιναν τα "και τα [καλα, δηλαδη οχι το ec3 ] ηλεκτρικα που βγαζουν τοσα αλογα, για ποιο λογο να τα αγορασεις, αφου (κατα τα λεγομενα σου) θα πηγαινεις πισω απο το κτελ";
-
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
Για αυτήν την εποχή μια χαρά αμάξια βγάζει χωρίς άχρηστα άλογα που δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις.
Mε λένι Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω... . Τι έγινε το "όρια+20", κλπ. και το κράξιμο στα υβριδικά που πάνε αργά? αχαχαχα.
ΥΓ: Και ΟΧΙ, μια χαρά αμάξια δεν βγάζει (βασικά δεν βγάζει αμάξια), γιατί διαλύουν και παθαόνουν πιο πολλές βλάβες και από χαλασμένο ΚΤΕΛ.
-
@dettol said in Citroen e-C3 2024:
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
Για αυτήν την εποχή μια χαρά αμάξια βγάζει χωρίς άχρηστα άλογα που δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις.
ωπ τι εχουμε εδω; τι εγιναν τα "και τα [καλα, δηλαδη οχι το ec3 ] ηλεκτρικα που βγαζουν τοσα αλογα, για ποιο λογο να τα αγορασεις, αφου (κατα τα λεγομενα σου) θα πηγαινεις πισω απο το κτελ";
Απλά έχει πάθει Παισιο.
Θα είναι σαν να οδηγείς Toyota αλλά δεν θα είναι Toyota!!Οχι πίσω από ΚΤΕΛ,πίσω από τα κονβόι που μεταφέρουν ανεμογεννήτριες τον βλέπω! -
Δεν βάλανε στροφόμετρο γιατί :
α) ο κόσμος δεν ασχολείται και κοιτάει μόνο την κατανάλωση,
β) είναι τσίπηδες , απαξιώνοντας περισσότερο τη ¨μηχανική" πλευρά ενός αυτοκινήτου, επιβραβεύοντας έτσι το "μην ασχολείσαι πια με την οδήγηση, παίξε με τις οθονίτσες".Το γιατί βάλανε περιοριστή ταχύτητας μόνο αυτοί το ξέρουν. Εμένα με "τρομάζει" η μη εμπιστοσύνη μιας εταιρίας να εξαντλήσει τη τελική του ταχύτητα ένα αυτοκίνητο, λες και κάτι "φοβούνται". Ναι ούτε το 1% των αγοραστών του δε θα το τελικιάσει , αλλά αυτό δε λέει κάτι.
Θυμίζω ότι η εταιρία πριν την πλαστικοποίησή της έβγαζε σε ίσως πιο οικονομική τιμή ( σε σχέση με τον ανταγωνισμό ) c4 και c5 που μοιάζουν bentley μπροστά στα σημερινά αντίστοιχά τους . Πάντα καλοεξοπλισμένα . ο.κ οι ρύποι....
Ακόμα και έτσι το C5aircross είναι ένα πραγματικά καλό οικογενειακό αυτοκίνητο και προσωπικά δε βρίσκω κανένα μα κανένα λόγο κάποιος να αλλάξει πχ το σημερινό του c3αιρ με το αντίστοιχο σε διαστάσεις ( μάλλον, σίγουρος δεν είμαι ) καινούργιο c3. -
@civil357 said in Citroen e-C3 2024:
Το γιατί βάλανε περιοριστή ταχύτητας μόνο αυτοί το ξέρουν.
Μηπως ειναι θεμα των ελαστικων?
-
@ilias-a said in Citroen e-C3 2024:
@civil357 said in Citroen e-C3 2024:
Το γιατί βάλανε περιοριστή ταχύτητας μόνο αυτοί το ξέρουν.
Μηπως ειναι θεμα των ελαστικων?
Αυτό σκέφτηκα και εγώ ότι τσιγκουνεύτηκαν το δείκτη ταχύτητας ελαστικών , αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει και χαμηλότερος δείκτης από τα 180.
Αν είναι οι ρύποι , εντύπωση θα μου κάνει. -
Τα όρια+ 20 ισχύουν για τις ντιζελαρες μόνο.
Σας είπα για ένα μαλακα με Τέσλα πριν 2 εβδομάδες που ανάμεσα Ερέτρια και Βασιλικό δεν τολμαγε να προσπεράσει 3 που πήγαιναν με 60 και αφού τους πέρασα και τους 4 σε μια ευθεία που επιτρεπόταν, βρήκα κίνηση στο Βασιλικό με έπιασε και το φανάρι και βγήκε μπροστά μου και ένα χωματουργικό φορτηγό και με πήγε καρότσι μέχρι το φανάρι της Λαμψάκου.
Εκεί φαρδαίνει ο δρόμος και μου έκανε χώρο το φορτηγό. Αριστερά ήταν η λωρίδα που στρίβει για Λάμψακο.
Οπότε εκεί εμφανίστηκε πάλι ο μαλακας με το Τέσλα.
Μπήκε παράνομα στην λωρίδα που στρίβουν αριστερά και όταν άνοιξε το φανάρι το γκαζωσε να μπει μπροστά μου.
Προφανώς με τους μαλακες δεν μπαίνεις σε διάλογο.
Αλλά επειδή οι μαλακες παραμένουν μαλακες του χώθηκα στον κύκλο και έμεινε πίσω μου.Δεν ήρθε όμως προς Αθήνα αλλά εκεί δίπλα είναι και το ΚΤΕΛ οπότε θα πήγε για καφέ με τους συναδέλφους του...
Citroen e-C3 2024