Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 286
    • 287
    • 288
    • 289
    • 290
    • 316
    • 317
    • 288 / 317
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    6321
    157896
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser @panormus772 last edited by

      @panormus772 said in TOYOTA FORUM:

      Youtube Video

      Aλητήριοι Τoyotaιοι! Clopy-paste εξωτερικά του Fiat Panda κι εσωτερικά με τον υπερυψωμένο λεβιέ ταχυτήτων.

      Υ.Γ. Lap, μπαίνει σίγουρα στα "αγαπημένα" σου.. 😁

      Μπα μετά τον έλεγχο των επαγγελματικών και βαν από την Στελλάντις, τους δίνουμε τα παλιότερα μας μοντέλα αρχικά και στο μέλλον θα τους δώσουμε και από τα καινούργια...😊

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kostis20 last edited by

        Αξίζει να το δείτε ...Φοβερό το νέο LC.
        Youtube Video

        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • piliourits
          piliourits last edited by

          Πάαααρα πολύ ωραίοο...

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • babisstinson
            babisstinson last edited by

            Δυστυχώς εκτός πραγματικότητας η τιμή στην Ελλάδα. Είχα εκφράσει και πιο πάνω νομίζω την απορία γιατί είναι τόσο ακριβό σε εμάς.
            Θα ήθελα πολύ ένα κάποια στιγμή.

            2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
            2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostis20 last edited by

              Στις ΗΠΑ ξεκιναει απο 78.000δολ .Εδω ποσο κανει?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • babisstinson
                babisstinson last edited by

                Στις ΗΠΑ ξεκινάει από 56500 δολλαρια.
                https://www.toyota.com/landcruiser/
                Ελλάδα από 120000 ευρώ.
                https://www.toyota.gr/new-cars/land-cruiser
                Είναι αδιανόητο αυτό που συμβαίνει δηλαδή

                2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ataim
                  ataim last edited by

                  Μια χαρά τιμή είναι, τι μας πέρασες φτωχομπινεδες σαν τους Αμερικανούς;

                  https://www.toyota.nl/modellen/landcruiser

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • F
                    fhcc last edited by

                    Έτσι από περιέργεια μπήκα στο toyota jp. Τιμές από 29000 ως 49000 η ακριβότερη έκδοση που υπάρχει.

                    Το ίδιο συμβαίνει βέβαια με όλα τα αυτοκίνητα, όχι μόνο τα Toyota.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • George 0
                      George 0 @babisstinson last edited by

                      @babisstinson said in TOYOTA FORUM:

                      Στις ΗΠΑ ξεκινάει από 56500 δολλαρια.
                      https://www.toyota.com/landcruiser/
                      Ελλάδα από 120000 ευρώ.
                      https://www.toyota.gr/new-cars/land-cruiser
                      Είναι αδιανόητο αυτό που συμβαίνει δηλαδή

                      Ναι αλλά στις ΗΠΑ τα κατασκευάζουν εκεί. Δεν έχουν και τόσους φόρους οπότε είναι πιο φθηνά.

                      We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus @kostis20 last edited by realzeus

                        @kostis20 said in TOYOTA FORUM:

                        Αξίζει να το δείτε ...Φοβερό το νέο LC.

                        Δεν είναι τίποτα φοβερό εκτός δρόμου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ataim
                          ataim last edited by ataim

                          https://bestcarweb.jp/news/scoop/1038968

                          Ακόμα ένα άρθρο για το 1,5t Harrier. Λένε για το 2026, αν είναι έτσι θα βγάλουν rav4 το 2025 και Harrier ένα έτος μετά; Περίεργο, το Harrier συνήθως ακολουθεί το rav4 στις ημερομηνίες παρουσίαση, αλλά δεν έχει ακουστεί κάτι για 1,5l rav.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • georgemit
                            georgemit last edited by

                            Youtube Video

                            Πιο ενοχλητική από το μουγκριτό είναι αυτή η αίσθηση πατιναρίσματος που σου δίνει.
                            Τελικά δε μπορείς να τα έχεις όλα σε αυτή τη ζωή. Και οικονομία στην πόλη και απολαυστικό ταξίδι.

                            i30 160 N line!

                            B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bill_hsd @georgemit last edited by

                              @georgemit said in TOYOTA FORUM:

                              Youtube Video

                              Πιο ενοχλητική από το μουγκριτό είναι αυτή η αίσθηση πατιναρίσματος που σου δίνει.
                              Τελικά δε μπορείς να τα έχεις όλα σε αυτή τη ζωή. Και οικονομία στην πόλη και απολαυστικό ταξίδι.

                              Χωρίς να αμφισβητώ ότι σε έντονη επιτάχυνση υπάρχει μουγκρητό και αίσθηση πατιναρίσματος σε όλα τα (e)CVT, για να μη δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις, σημειώνω, από προσωπική εμπειρία, ότι σε συνθήκες ταξιδιού και τις μικρές συνήθως αυξομειώσεις της ταχύτητας κίνησης δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Ισα-ισα μόλις πιάσεις την επιθυμητή ταχύτητα, το αυτοκίνητο είναι αθόρυβο και άνετο διατηρώντας τις rpm του θερμικού χαμηλά.
                              Στο βίντεο ο τύπος δεν πάει ταξίδι, αλλά μετράει συνεχώς ρεπρίζ και πιάνει τελικές.
                              Εν τω μεταξύ, εάν συνηθίσεις το (e)CVT με την απολύτως ομαλή και συνεχή παροχή ισχύος (χωρίς τα σκαλοπάτια και τις διακοπές, λόγω των αλλαγών σχέσεων), ανεξαρτήτως πόλης ή ταξιδιού, δεν το αλλάζεις με τίποτα.
                              Θεωρώ ότι αν δεν ήταν άνετο το eCVT κιβώτιο, τουλάχιστον στα Lexus, θα εφάρμοζε κάτι διαφορετικό στη μετάδοση η Toyota.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • D
                                dstou last edited by

                                Το στόρυ με το ecvt είναι το κάτωθι:
                                Ζητάς συχνά ρεπρίζ από το αμάξι σου, το θες για έλξη (σκάφος, τροχόσπιτο, άροτρο, κτλ), ή για εκτός δρόμου με απαιτήσεις?
                                Δεν σου κάνει, κοίτα για κάτι άλλο.
                                Για όλα τα υπόλοιπα, είσαι κινγκ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • ataim
                                  ataim last edited by

                                  Θα μπορούσαν να προγραμματίσουν ένα είδος προσομοίωσης συμβατικού κιβωτίου, με μετατροπέα ροπής και διακριτές σχέσεις, όταν το αυτοκίνητο κινείται χωρίς μεγάλες απαιτήσεις φορτίου/επιτάχυνσης ώστε ο χειριστης να αντιλαμβάνεται έναν οικείο τρόπο λειτουργίας και όχι την ενοχλητική περιστροφή σε σταθερό αριθμό στροφών. Σε αυτή την περίπτωση η κατανάλωση πιθανώς θα είναι αυξημένη, αλλά θα έπαυαν τα (δικαιολογημένα;) παράπονα για την προσλαμβανουσα αίσθηση οδήγησης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • katafractos17
                                    katafractos17 last edited by katafractos17

                                    Βασικά όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο ή σβηστό τότε δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Εκεί το ecvt είναι βασιλιάς. Δε σου παρουσιάζει κανένα θέμα. 😁

                                    Κάποια άλλα τουλάχιστον, όταν δεν χαλάνε, δουλεύουν μια χαρά και προσφέρουν ευχάριστη οδήγηση ανεξαρτήτως συνθηκών χρησιμοποίησης του αυτοκινήτου, χωρίς να περιμένουν να ευθυγραμιστούν οι πλανήτες για λειτουργήσουν ομαλά. 😋

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      andya3 last edited by

                                      Οι περισσότεροι άνθρωποι λόγω οικονομικών περιορισμών είναι συνηθισμένοι να κάνουν συμβιβασμούς.

                                      Θα συμβιβαστούν χωρίς παράπονα και με τη φασαρία και τα άλλα μειονεκτήματα του ecvt για να έχουν όφελος από τη μειωμένη κατανάλωση.

                                      Δεν μπορεί να κατακρίνει κανείς την Toyota. που δίνει στους ανθρώπους αυτό που θέλουν και ανταποκρίνεται στις προτεραιότητές τους. Μπράβο της κιόλας.

                                      Όταν όμως γίνεται προσπάθεια όλα αυτά να ωραιοποιηθούν και να εμφανιστούν σαν τεχνολογική υπεροχή. Εκεί κάπου ξεφεύγει το θέμα και αρχίζει να κάνει αρνητική εντύπωση.

                                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                      ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ataim
                                        ataim last edited by ataim

                                        Κανείς δεν προσπαθεί να ωραιοποιησει τίποτα, η μετάδοση είναι ότι πιο κοντά σε αίσθηση ηλεκτρικής κίνησης έχοντας κυρίως πλεονεκτήματα όπως αθόρυβη κίνηση εντός πόλης κατά 80 τοις εκατό του χρόνου κίνησης, εύκολο παρκάρισμα σε δύσκολες συνθήκες, καβαλημα οποιοδήποτε εμποδίου/πεζοδρομίου/ραμπας, άμεση επιτάχυνση ανεξάρτητα από την ταχύτητα κίνησης, εύκολος έλεγχος της ταχύτητας κίνησης, κανένας κραδασμός η ταλάντωση από την μετάδοση, άκοπες επαναλαμβανόμενες εκκινήσεις, γραμμικότητα "ηλεκτρικής" επιτάχυνσης, κλπ
                                        Όπως ειπώθηκε αν δοκιμάσεις αυτή την τεχνολογία στην καθημερινότητά σου τα συμβατικά σου φαίνονται μια ταλαιπωρία, ειδικά τα turbo με το μόνιμο lag μέσα στην πόλη δεν παλεύονται.

                                        Το "μειονέκτημα" είναι γνωστό και έχει να κανει περισσότερο με συνήθεια παρά με πραγματικό μειονέκτημα. Έχεις δηλαδή σχεδόν ηλεκτρική μορφή κίνησης με "ενόχληση" από τον θερμικό. Ναι χωρίς τον θερμικό θα ήταν ακόμα καλύτερα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                        • N
                                          nmsm2 last edited by

                                          Η συνεργασία μεταξύ ecvt και θερμικού είναι εξαιρετική και είναι αδύνατον να αντιληφθείς πότε μεταπίπτει σε ηλεκτρική λειτουργία και πότε ενεργοποιείται ο θερμικός, οι κραδασμοί είναι ανύπαρκτοι και η εναλλαγή από ev mode και αντίστροφα δεν γίνεται αντιληπτή, πρέπει να κοιτάς την οθόνη για να το καταλάβεις. Δηλαδή μόνη η ενεργοποίηση του θερμικού δεν παράγει θόρυβο, εκτός εάν πατήσεις απότομα το πεντάλ οπότε εκεί ναι θα ακούσεις τον ήχο των υψηλών στροφών.
                                          Επίσης, στο παρκάρισμα σε μεγάλες κλίσεις λειτουργεί υποδειγματικά, το κινείς στο χιλιοστό όπως παρκάρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Ως προς την αξιοπιστία του ecvt δεν χρειάζεται καν να το συζητήσουμε, έχουν κατασκευαστεί για να γράφουν χιλιάδες χλμ. σε συνθήκες έντονης φθοράς δηλαδή σε αστική χρήση όπου με dsg κλπ κάνεις τον σταυρό σου, εφόσον το αυτοκίνητο κινείται εντός Αττικής.
                                          Εν κατακλείδι τα οφέλη του ecvt είναι πάρα πολλά και το κάνει απόλυτα ξεκούραστο και αξιόπιστο εντός πόλης, με τον συμβιβασμό ότι εφόσον το σανιδώσεις έστω και στιγμιαία θα ακούσεις τον ήχο των υψηλών στροφών. Τίποτα δεν είναι τέλειο αλλά σίγουρα προτιμότερο από τις λοιπές λύσεις της αγοράς

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • I
                                            iceman7 last edited by

                                            Μακραν καλύτερη τεχνολογια για κίνηση σε πόλη με κίνηση όπως η Αθήνα είναι μετά τα πλήρως ηλεκτρικα τα υβριδικά.
                                            Αλλά στα χαμηλά προσιτά μοντέλα της Τογιότα αυτό έρχεται με πολλές παραχωρήσεις.
                                            Δεν κυκλοφορείς καθημερινά με cc και Chr. Όπως δεν κυκλοφορείς με Τεσλα, ενιακ Id 4 ή 7.

                                            Οτιδήποτε πάνω από 4,20 είναι θηρίο για την Αθήνα και τα θηρία πρέπει να εξοβελίστουν

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 286
                                            • 287
                                            • 288
                                            • 289
                                            • 290
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 288 / 317
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr