-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ρε συ, δεν ειναι κριμα ομως να "καψει" την επιδοτηση για ληζινγκ και μαλιστα τετοιου αμαξιου; Ειδικα αφου εχει φβ, οποτε ειναι σιγουρο οτι ενα ηλεκτρικο, εστω μικρο πολης, θα το κρατησει.
Μεγάλη κουβέντα, που δεν έχει "σωστη" απάντηση. Μερικές σκέψεις:
-
Μπορεί μετά να πάρει άλλο με επιδότηση στο όνομα της γυναίκας του, της μάνας του ή του πατέρα του.
-
Καλύτερα να την "κάψεις" σε λήζινγκ, παρά να την χάσεις τελείως εφόσον δεν μπορείς να αγοράσεις ηλεκτρικό.
το 2. ειναι απολυτα κατανοητο, το 1 ομως ειναι πολυ επιφοβο. Αναθεμα και αν γνωριζουμε τι θα γινει οταν τελειωσουν τα χρηματα του ΚΗ3.
-
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και παλι βεβαια τετοιο αμαξι δεν θα εχει ακριβως 9 χιλιάρικα επιδότηση ενώ εδω πληρώνεις και +2000 το ΦΠΑ.
Επισης ειναι ζήτημα αν προλάβεις την επιδότηση .....Ναι ρε συ, €9.000 έχει, αφού ειναι πανάκριβο σαν αρχική τιμή, πάνω από €30.000 προ φόρων!!!
Το να την προλάβει η όχι, είναι πάντα ένα θέμα είτε με λήζινγκ είτε με αγορά.
Για το ΦΠΑ έχεις δίκιο, αλλά ο συγκεκριμένος θα το επιδοτηθεί και αυτό λόγω απόσυρσης.
Πάντως το 2008 τέλειωσε, έχει μείνει μόνο 208, C4, Corsa & Mokka.
ω ρε φιλε, και το διχιλιαρο της αποσυρσης εκαψε!!! ενα ενα τα διαβαζα τα ποστ σου και ηταν μαχαιριες στην καρδια
Θυμηθηκα εναν φιλο που εκαψε απαλλαγη ΤΤ (τριτεκνια) σε μεταχειρισμενο scenic 10ετιας. Τα παιδια του εχουν μπει πανεπιστημιο και εγω ακομα τον βριζω
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
το 2. ειναι απολυτα κατανοητο, το 1 ομως ειναι πολυ επιφοβο. Αναθεμα και αν γνωριζουμε τι θα γινει οταν τελειωσουν τα χρηματα του ΚΗ3.
Για αυτό λέω. Επειδή δεν ξέρουμε τι θα γίνει από επιδοτήσεις, είναι καλύτερα να την πάρεις ακόμα και ως λήζινγκ, παρά καθόλου. Οπότε, προφανώς ειναι καλύτερα να την πάρεις σε αγορά παρά σε λήζινγκ, αλλά το λήζινγκ ειναι καλύτερα από το καθόλου! Όπως έγραψα, η επιλογή ήταν ή τώρα ή καθόλο - για την απόσυρη λέω.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
το 2. ειναι απολυτα κατανοητο, το 1 ομως ειναι πολυ επιφοβο. Αναθεμα και αν γνωριζουμε τι θα γινει οταν τελειωσουν τα χρηματα του ΚΗ3.
Για αυτό λέω. Επειδή δεν ξέρουμε τι θα γίνει από επιδοτήσεις, είναι καλύτερα να την πάρεις ακόμα και ως λήζινγκ, παρά καθόλου. Οπότε, προφανώς ειναι καλύτερα να την πάρεις σε αγορά παρά σε λήζινγκ, αλλά το λήζινγκ ειναι καλύτερα από το καθόλου! Όπως έγραψα, η επιλογή ήταν ή τώρα ή καθόλο - για την απόσυρη λέω.
Σωστό είναι αυτό
εδώ εγω βιάστηκα να πάρω yudo και να μην περιμένω κάτι καλύτερο για να είμαι σίγουρος. δεν παιζουν με αυτά
προτιμώ ενα καλούτσικο αμαξακι που βιαστηκα και πηρα
από το να πάρω κάτι που μου αρεσε περισσότερο και να έχω το αγχος αν θα πάρω ή όχι την επιδότηση (που αν δεν την πάρεις χάνεις πολλά χρήματα)
-
Κατανοητό απόλυτα να έχετε αμφιβολλίες για την επιδότηση , αλλά, γράφοντας με τη σιγουριά του "έξω από το χορό" , θεωρώ ότι Κινούμαι Ηλεκτρικά , θα υπάρχει για αρκετούς κύκλους ακόμα , καθώς τα χρήματα έρχονται από ταμείο που έχει λεφτά.
Το ποσοστό των πόρων από το ταμείο θα ανεβοκατεβαίνει , όχι η ύπαρξη της επιδότησης. Παρόμοια λογική με τους πόρους του εξ'οικονομώ, μπορεί να μειώνεται η επιδότηση ( ή όχι ) ή να αυξάνεται το χρονικό διάστημα ανάμεσα σε προγράμματα αλλά λογικά θα εξακολουθήσουν να υπάρχου.Επιμένω με τη σιγουριά του "δε με απασχολεί πολύ το θέμα" ....
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οι σοβαροί λένε πως τα σημερινά ηλεκτρικά έχουν πραγματικές αυτονομιες που στη συνήθη χρήση ξεπερνούν τα 500 χιλιόμετρα, όπως ας πούμε ένα σύγχρονο ντίζελ, όχι μόνο σε συνθήκες "εργαστηρίου".
Εντάξει, ας λέμε τότε και κάνα καλαμπούρι.Το δικό μου κατεβαίνει από Θεσσαλονίκη Αθήνα χωρίς φόρτιση, δεν ανεβαίνει όμως.
Αν χρειαστεί να φορτίσω μια στο τόσο εκτός σπιτιού ή εκτός καταλύματος θα το κάνω, όπως αν χρειαστεί θα βάλω πετρέλαιο από άγνωστο πρατήριο, γιατί μάντεψε, κανένα επαγγελματικό δεν γεμίζει από άγνωστα πρατήρια, και σε αυτά απαιτείται προγραμματισμόςΤι??? Δεν έχει νοθευμένο ρεύμα???
-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κατανοητό απόλυτα να έχετε αμφιβολλίες για την επιδότηση , αλλά, γράφοντας με τη σιγουριά του "έξω από το χορό" , θεωρώ ότι Κινούμαι Ηλεκτρικά , θα υπάρχει για αρκετούς κύκλους ακόμα , καθώς τα χρήματα έρχονται από ταμείο που έχει λεφτά.
Το ποσοστό των πόρων από το ταμείο θα ανεβοκατεβαίνει , όχι η ύπαρξη της επιδότησης. Παρόμοια λογική με τους πόρους του εξ'οικονομώ, μπορεί να μειώνεται η επιδότηση ( ή όχι ) ή να αυξάνεται το χρονικό διάστημα ανάμεσα σε προγράμματα αλλά λογικά θα εξακολουθήσουν να υπάρχου.Επιμένω με τη σιγουριά του "δε με απασχολεί πολύ το θέμα" ....
χρηματα παντα υπαρχουν το θεμα ειναι η πολιτικη θεληση σχετικα με το που θα διατεθουν.
-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
μα , καθώς τα χρήματα έρχονται από ταμείο που έχει λεφτά.
Το ποσοστό των πόρων από το ταμείο θα ανεβοκατεβαίνει , όχι η ύπαρξη της επιδότησης. Παρόμοια λογική με τους πόρους του εξ'οικονομώ, μπορεί να μειώνεται η επιδότηση ( ή όχι ) ή να αυξάνεται το χρονικό διάστημα ανάμεσα σε προγράμματα αλλά λογικά θα εξακολουθήσουν να υπάρχου.
Επιμένω με τη σιγουριά του "δε με απασχολεί πολύ το θέμα" ....μακάρι να έχεις δίκιο. Εγώ δεν είμαι τοσο σίγουρος αλλα ευχομαι να έχεις δίκιο
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γείτονας και φίλος πήρε το 2008 με την προσφορά ληζινκγ (έχει και ΦΒ). Η γυναίκα του κάνει κάθε μέρα 80χλμ. Υπολόγισε ότι θα κάνει απόσβεση σε κάπου 3 χρόνια. Φορτιστή δεν πρόλαβε να βάλει ακόμα, γιατί παρέλαβε 2 εβδομάδες νωρίτερα από όσο του είχαν πει. Οπότε χτες πήγαμε για καφέ το απόγευμα και φόρτισε σε ένα MyMarket που παρκάραμε. Γέμισε και θα βγάλει όλη την εβδομάδα άνετα. Η γυναίκα του, σε σχέση με το Leon TDI που οδηγούσε, έχει απλά ενθουσιαστεί.
ΥΓ: Και να σημειώσω ότι ουσιαστικά έχει πάρει ένα από τα χειρότερα ηλεκτρικά που κυκλοφορούν σήμερα και ειναι ενθουσιασμένος!
Αν δεν το περνάς σε έξοδα ότι προςφορα και να βγει σε ληζινγκ πεταμένα λεφτά είναι.
Και σου ζηταει και 9000+φπα η Avis πρώτο μίσθωμα.
Θα δώσεις 23000 ευρώ στα 4 χρονια και δεν θα έχεις αμάξι.
Και μιλάμε τώρα για μάπα ηλεκτρικό.
Με αστεία αυτονομία, κακό μέγεθος για πόλη και στελλαντις να είσαι συνέχεια συνεργεία και να κυκλοφορείς με αντικατάστασηςτο 2008 το ηλεκτρικό είναι πολύ τίμιο.Εξαιρώντας το μέτριο λογισμικό δεν έχει κάποιο ουσιαστικό θέμα. Εξαιρετικό μέσα στην πόλη θα ενθουσιαστεί η γυναίκα σου. Και σε πηγαίνει άνετα Πευκί χαλαρά. Δεν θα το αγόραζα καθώς είναι πολύ υπερτιμημένο ακόμη και με επιδότηση, σαν leasing όμως έαν μπαίνει στα έξοδα εταιρίας και με την επιπλέον απόσβεση με κλειστά μάτια.
και έχει πολύ εύκολη μετάβαση ,εαν έχει συνηθίσει το υβριδικό... ενω το τεσλα θέλει συνήθεια .
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κατανοητό απόλυτα να έχετε αμφιβολλίες για την επιδότηση , αλλά, γράφοντας με τη σιγουριά του "έξω από το χορό" , θεωρώ ότι Κινούμαι Ηλεκτρικά , θα υπάρχει για αρκετούς κύκλους ακόμα , καθώς τα χρήματα έρχονται από ταμείο που έχει λεφτά.
Το ποσοστό των πόρων από το ταμείο θα ανεβοκατεβαίνει , όχι η ύπαρξη της επιδότησης. Παρόμοια λογική με τους πόρους του εξ'οικονομώ, μπορεί να μειώνεται η επιδότηση ( ή όχι ) ή να αυξάνεται το χρονικό διάστημα ανάμεσα σε προγράμματα αλλά λογικά θα εξακολουθήσουν να υπάρχου.Επιμένω με τη σιγουριά του "δε με απασχολεί πολύ το θέμα" ....
χρηματα παντα υπαρχουν το θεμα ειναι η πολιτικη θεληση σχετικα με το που θα διατεθουν.
πως γινεται αυτο? απο λεφτοδεντρο?
-
@george1977 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γείτονας και φίλος πήρε το 2008 με την προσφορά ληζινκγ (έχει και ΦΒ). Η γυναίκα του κάνει κάθε μέρα 80χλμ. Υπολόγισε ότι θα κάνει απόσβεση σε κάπου 3 χρόνια. Φορτιστή δεν πρόλαβε να βάλει ακόμα, γιατί παρέλαβε 2 εβδομάδες νωρίτερα από όσο του είχαν πει. Οπότε χτες πήγαμε για καφέ το απόγευμα και φόρτισε σε ένα MyMarket που παρκάραμε. Γέμισε και θα βγάλει όλη την εβδομάδα άνετα. Η γυναίκα του, σε σχέση με το Leon TDI που οδηγούσε, έχει απλά ενθουσιαστεί.
ΥΓ: Και να σημειώσω ότι ουσιαστικά έχει πάρει ένα από τα χειρότερα ηλεκτρικά που κυκλοφορούν σήμερα και ειναι ενθουσιασμένος!
Αν δεν το περνάς σε έξοδα ότι προςφορα και να βγει σε ληζινγκ πεταμένα λεφτά είναι.
Και σου ζηταει και 9000+φπα η Avis πρώτο μίσθωμα.
Θα δώσεις 23000 ευρώ στα 4 χρονια και δεν θα έχεις αμάξι.
Και μιλάμε τώρα για μάπα ηλεκτρικό.
Με αστεία αυτονομία, κακό μέγεθος για πόλη και στελλαντις να είσαι συνέχεια συνεργεία και να κυκλοφορείς με αντικατάστασηςτο 2008 το ηλεκτρικό είναι πολύ τίμιο.Εξαιρώντας το μέτριο λογισμικό δεν έχει κάποιο ουσιαστικό θέμα. Εξαιρετικό μέσα στην πόλη θα ενθουσιαστεί η γυναίκα σου. Και σε πηγαίνει άνετα Πευκί χαλαρά. Δεν θα το αγόραζα καθώς είναι πολύ υπερτιμημένο ακόμη και με επιδότηση, σαν leasing όμως έαν μπαίνει στα έξοδα εταιρίας και με την επιπλέον απόσβεση με κλειστά μάτια.
και έχει πολύ εύκολη μετάβαση ,εαν έχει συνηθίσει το υβριδικό... ενω το τεσλα θέλει συνήθεια .
Δεν ψήνεται με τίποτα δυστυχώς.
Πάλι το ίδιο λάθος με το γιαρις κρος που δεν το πήραμε όταν έπρεπε και το πήρα μετά πανάκριβο θα κάνουμε.
Και εδώ θα την πληρώσουμε και πιο ακριβά τη φάση γιατί ενώ βρίσκω το yc active σε σχετικά καλη τιμή leasing θέλει το t cross με balloon κιολας!!!!
Με τη χρήση που κανει θα μας βγει 40 χιλιάδες στην τετραετία με καύσιμα κλπ ο πιο ποιοτικός κουβάς !!!!Δυστυχώς θέλω οπωσδήποτε να πάρω πίσω το μαζντογιαρις γιατί αγανάκτησα με τους καραγκιόζηδες του ησαπ και έπεσα στην ανάγκη της.
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κατανοητό απόλυτα να έχετε αμφιβολλίες για την επιδότηση , αλλά, γράφοντας με τη σιγουριά του "έξω από το χορό" , θεωρώ ότι Κινούμαι Ηλεκτρικά , θα υπάρχει για αρκετούς κύκλους ακόμα , καθώς τα χρήματα έρχονται από ταμείο που έχει λεφτά.
Το ποσοστό των πόρων από το ταμείο θα ανεβοκατεβαίνει , όχι η ύπαρξη της επιδότησης. Παρόμοια λογική με τους πόρους του εξ'οικονομώ, μπορεί να μειώνεται η επιδότηση ( ή όχι ) ή να αυξάνεται το χρονικό διάστημα ανάμεσα σε προγράμματα αλλά λογικά θα εξακολουθήσουν να υπάρχου.Επιμένω με τη σιγουριά του "δε με απασχολεί πολύ το θέμα" ....
χρηματα παντα υπαρχουν το θεμα ειναι η πολιτικη θεληση σχετικα με το που θα διατεθουν.
πως γινεται αυτο? απο λεφτοδεντρο?
Λεφτά πραγματικά υπάρχουν με τόση υπερφορολόγηση, απλά τώρα που δεν ασχολούνται και οι ξένοι, τα μοιράζουν σε παπατζηδες, μελέτες του κωλου και γενικά αεριτζίδικα πράγματα αντί για έργα, προμήθειες βασικών αγαθών κλπ
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george1977 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γείτονας και φίλος πήρε το 2008 με την προσφορά ληζινκγ (έχει και ΦΒ). Η γυναίκα του κάνει κάθε μέρα 80χλμ. Υπολόγισε ότι θα κάνει απόσβεση σε κάπου 3 χρόνια. Φορτιστή δεν πρόλαβε να βάλει ακόμα, γιατί παρέλαβε 2 εβδομάδες νωρίτερα από όσο του είχαν πει. Οπότε χτες πήγαμε για καφέ το απόγευμα και φόρτισε σε ένα MyMarket που παρκάραμε. Γέμισε και θα βγάλει όλη την εβδομάδα άνετα. Η γυναίκα του, σε σχέση με το Leon TDI που οδηγούσε, έχει απλά ενθουσιαστεί.
ΥΓ: Και να σημειώσω ότι ουσιαστικά έχει πάρει ένα από τα χειρότερα ηλεκτρικά που κυκλοφορούν σήμερα και ειναι ενθουσιασμένος!
Αν δεν το περνάς σε έξοδα ότι προςφορα και να βγει σε ληζινγκ πεταμένα λεφτά είναι.
Και σου ζηταει και 9000+φπα η Avis πρώτο μίσθωμα.
Θα δώσεις 23000 ευρώ στα 4 χρονια και δεν θα έχεις αμάξι.
Και μιλάμε τώρα για μάπα ηλεκτρικό.
Με αστεία αυτονομία, κακό μέγεθος για πόλη και στελλαντις να είσαι συνέχεια συνεργεία και να κυκλοφορείς με αντικατάστασηςτο 2008 το ηλεκτρικό είναι πολύ τίμιο.Εξαιρώντας το μέτριο λογισμικό δεν έχει κάποιο ουσιαστικό θέμα. Εξαιρετικό μέσα στην πόλη θα ενθουσιαστεί η γυναίκα σου. Και σε πηγαίνει άνετα Πευκί χαλαρά. Δεν θα το αγόραζα καθώς είναι πολύ υπερτιμημένο ακόμη και με επιδότηση, σαν leasing όμως έαν μπαίνει στα έξοδα εταιρίας και με την επιπλέον απόσβεση με κλειστά μάτια.
και έχει πολύ εύκολη μετάβαση ,εαν έχει συνηθίσει το υβριδικό... ενω το τεσλα θέλει συνήθεια .
Δεν ψήνεται με τίποτα δυστυχώς.
Πάλι το ίδιο λάθος με το γιαρις κρος που δεν το πήραμε όταν έπρεπε και το πήρα μετά πανάκριβο θα κάνουμε.
Και εδώ θα την πληρώσουμε και πιο ακριβά τη φάση γιατί ενώ βρίσκω το yc active σε σχετικά καλη τιμή leasing θέλει το t cross με balloon κιολας!!!!
Με τη χρήση που κανει θα μας βγει 40 χιλιάδες στην τετραετία με καύσιμα κλπ ο πιο ποιοτικός κουβάς !!!!Δυστυχώς θέλω οπωσδήποτε να πάρω πίσω το μαζντογιαρις γιατί αγανάκτησα με τους καραγκιόζηδες του ησαπ και έπεσα στην ανάγκη της.
γιατι; γυρισαν τα τραινα σε ντηζελ;
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george1977 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γείτονας και φίλος πήρε το 2008 με την προσφορά ληζινκγ (έχει και ΦΒ). Η γυναίκα του κάνει κάθε μέρα 80χλμ. Υπολόγισε ότι θα κάνει απόσβεση σε κάπου 3 χρόνια. Φορτιστή δεν πρόλαβε να βάλει ακόμα, γιατί παρέλαβε 2 εβδομάδες νωρίτερα από όσο του είχαν πει. Οπότε χτες πήγαμε για καφέ το απόγευμα και φόρτισε σε ένα MyMarket που παρκάραμε. Γέμισε και θα βγάλει όλη την εβδομάδα άνετα. Η γυναίκα του, σε σχέση με το Leon TDI που οδηγούσε, έχει απλά ενθουσιαστεί.
ΥΓ: Και να σημειώσω ότι ουσιαστικά έχει πάρει ένα από τα χειρότερα ηλεκτρικά που κυκλοφορούν σήμερα και ειναι ενθουσιασμένος!
Αν δεν το περνάς σε έξοδα ότι προςφορα και να βγει σε ληζινγκ πεταμένα λεφτά είναι.
Και σου ζηταει και 9000+φπα η Avis πρώτο μίσθωμα.
Θα δώσεις 23000 ευρώ στα 4 χρονια και δεν θα έχεις αμάξι.
Και μιλάμε τώρα για μάπα ηλεκτρικό.
Με αστεία αυτονομία, κακό μέγεθος για πόλη και στελλαντις να είσαι συνέχεια συνεργεία και να κυκλοφορείς με αντικατάστασηςτο 2008 το ηλεκτρικό είναι πολύ τίμιο.Εξαιρώντας το μέτριο λογισμικό δεν έχει κάποιο ουσιαστικό θέμα. Εξαιρετικό μέσα στην πόλη θα ενθουσιαστεί η γυναίκα σου. Και σε πηγαίνει άνετα Πευκί χαλαρά. Δεν θα το αγόραζα καθώς είναι πολύ υπερτιμημένο ακόμη και με επιδότηση, σαν leasing όμως έαν μπαίνει στα έξοδα εταιρίας και με την επιπλέον απόσβεση με κλειστά μάτια.
και έχει πολύ εύκολη μετάβαση ,εαν έχει συνηθίσει το υβριδικό... ενω το τεσλα θέλει συνήθεια .
Δεν ψήνεται με τίποτα δυστυχώς.
Πάλι το ίδιο λάθος με το γιαρις κρος που δεν το πήραμε όταν έπρεπε και το πήρα μετά πανάκριβο θα κάνουμε.
Και εδώ θα την πληρώσουμε και πιο ακριβά τη φάση γιατί ενώ βρίσκω το yc active σε σχετικά καλη τιμή leasing θέλει το t cross με balloon κιολας!!!!
Με τη χρήση που κανει θα μας βγει 40 χιλιάδες στην τετραετία με καύσιμα κλπ ο πιο ποιοτικός κουβάς !!!!Δυστυχώς θέλω οπωσδήποτε να πάρω πίσω το μαζντογιαρις γιατί αγανάκτησα με τους καραγκιόζηδες του ησαπ και έπεσα στην ανάγκη της.
γιατι; γυρισαν τα τραινα σε ντηζελ;
Για εκεί το πάνε.
Μετά απορούν γιατί έχει κίνηση στο ποτάμι και την Κηφισιας.
Αφού η μισή που εξυπηρετεί ο ησαπ δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το μέσο.
Δρομολόγια κάθε 10 λεπτά σε βρες αιχμης, βρωμερά και βανδαλισμενα βαγόνια και σταθμοί. Χαλασμένα ασανσέρ, ανασφάλεια τα βραδια από άπλυτους μετανάστες, ρομα και συμμορίες. Έχουμε και το αύριο μωλ εδώ ψηλά και τα γηπεδα και μαζεύεται όλη η αλητεία.Δραμα !
Failed state ! -
Ασε και τα λεωφορεια στην Κηφισιας τα περισσοτερα και ειδικα τα διπλα ειναι τρισαθλια. Τετοια κατασταση ποτε δεν εχει ξαναγινει και ειναι τουλαχιστον τα τελευταια 10 χρονια ετσι χαλια. Και μεσα κοσμος οτι ναναι. Αλλα και με αμαξι εχει τρελλη κινηση.
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ασε και τα λεωφορεια στην Κηφισιας τα περισσοτερα και ειδικα τα διπλα ειναι τρισαθλια. Τετοια κατασταση ποτε δεν εχει ξαναγινει και ειναι τουλαχιστον τα τελευταια 10 χρονια ετσι χαλια. Και μεσα κοσμος οτι ναναι. Αλλα και με αμαξι εχει τρελλη κινηση.
Και με αμάξι να είσαι σιχαινεσαι την οδήγηση αλλά στον ησαπ και τα λεωφορεία είναι σαν να ζεις στη Ζιμπάμπουε.
Μαλλον βγάζει κάποιο απωθημένο με τα ΒΠ κάποιος αρμόδιος. Δεν εξηγείται αλλιως. -
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μαλλον βγάζει κάποιο απωθημένο με τα ΒΠ κάποιος αρμόδιος. Δεν εξηγείται αλλιως.
Μπα, απλά ΔΕΝ ασχολείται κανείς ρε συ, γραμμένουσ τα παπάρια τους μας έχουν όλους, ΟΛΟΙ οι πολιτικοί. Θα μας θυμηθούν στις εκλογές και οι σανοφάγοι πάλι θα ψηφίσουν τους ίδιους.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μαλλον βγάζει κάποιο απωθημένο με τα ΒΠ κάποιος αρμόδιος. Δεν εξηγείται αλλιως.
Μπα, απλά ΔΕΝ ασχολείται κανείς ρε συ, γραμμένουσ τα παπάρια τους μας έχουν όλους, ΟΛΟΙ οι πολιτικοί. Θα μας θυμηθούν στις εκλογές και οι σανοφάγοι πάλι θα ψηφίσουν τους ίδιους.
εχουμε τους πολιτικους που μας αξιζουν, διοτι η μεγαλη μαζα δεν ενδιαφερεται ιδιαιτερα να αλλαξει κατι. Οι περισσοτεροι δεν γνωριζουν καν οτι υπαρχει καλυτερος τροπος ζωης ή δεν αντεχουν να ζουν με κανονες. Θελουν να μπορουν να κανουν οτι γουσταρουν και αν το τιμημα αυτου ειναι οτι δεν υπαρχει κρατος,ασφαλεια, υγεια, ε οκ, δεν εγινε και τιποτα. Insallah που λενε και οι μουσουλμανοι. Θελημα θεου ηταν να πεθανει (αλλο που ειχε χαλασει το μοναδικο ασθενοφορο σε ακτινα 50χλμ).
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
εχουμε τους πολιτικους που μας αξιζουν, διοτι η μεγαλη μαζα δεν ενδιαφερεται ιδιαιτερα να αλλαξει κατι. Οι περισσοτεροι δεν γνωριζουν καν οτι υπαρχει καλυτερος τροπος ζωης ή δεν αντεχουν να ζουν με κανονες. Θελουν να μπορουν να κανουν οτι γουσταρουν και αν το τιμημα αυτου ειναι οτι δεν υπαρχει κρατος,ασφαλεια, υγεια, ε οκ, δεν εγινε και τιποτα.
+1000!! Το έχω πει πολλές φορές, είμαστε σκατολαός, από τους χειρότερους. Σταρχιδισμός, εγωπάθεια και καμία αίσθηση κοινωνίας, συνοχής κλπ. Και φυσικά τεράστια έλλειψη παιδείας (όχι εκπαίδευσης), το βλέπω κάθε μέρα στο σχολείο του γιου μου - γονείς αούγκανοι που δεν ασχολούνται με τίποτα, παρά μόνο με την μπάλα και το βρίσιμο.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
εχουμε τους πολιτικους που μας αξιζουν, διοτι η μεγαλη μαζα δεν ενδιαφερεται ιδιαιτερα να αλλαξει κατι. Οι περισσοτεροι δεν γνωριζουν καν οτι υπαρχει καλυτερος τροπος ζωης ή δεν αντεχουν να ζουν με κανονες. Θελουν να μπορουν να κανουν οτι γουσταρουν και αν το τιμημα αυτου ειναι οτι δεν υπαρχει κρατος,ασφαλεια, υγεια, ε οκ, δεν εγινε και τιποτα.
+1000!! Το έχω πει πολλές φορές, είμαστε σκατολαός, από τους χειρότερους. Σταρχιδισμός, εγωπάθεια και καμία αίσθηση κοινωνίας, συνοχής κλπ. Και φυσικά τεράστια έλλειψη παιδείας (όχι εκπαίδευσης), το βλέπω κάθε μέρα στο σχολείο του γιου μου - γονείς αούγκανοι που δεν ασχολούνται με τίποτα, παρά μόνο με την μπάλα και το βρίσιμο.
υπερβαλεις λιγο αλλα γενικα μεγαλο μερος του λαου ειναι ετσι και οι ολιγαρχες το εκμεταλλευονται στο επακρο.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης