-
@antonmone said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Και θα συγκριθεί η μπιντ με την βαγκ στο μυαλό του αγοραστή που θα δώσει τα δύσκολα βγαλμένα λεφτά του για την δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της ζωής του;
Ρωτήστε τον κόσμο.
Από μακριά όμως...ο "κοσμος" ας αποφασισει μονος του. Ισως για να πειστει να θελει να του δωσουν δωρεαν στον πατο παγωτου
Προσπαθω να το κανω εικονα αυτο,αφου διπλοτσεκαρα οτι δεν εχω μπει στο Pornhub!
Τωρα δηλαδη εσυ πιστευεις οτι η κωλονοσκοπηση με ΕΒΓΑ θα βοηθησει?ΣΤΑ LUCKY CUP ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΧΡΟΝΩΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΟΥΝ!!!!!!!!! διεστραμμενα μυαλα.. τσκ τσκ τσκ :
Καποιοι εχουμε περασει δυσκολα παιδικα χρονια ,ποιο lucky cup μεχρι σπρωξε γλυψε εφτανε το χαρτζιλικι!
ελπιζω να αναφερεσαι σε παγωτο και να μην ηταν ΤΟΣΟ δυσκολα τα παιδικα χρονια...
-
@antonmone said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Και θα συγκριθεί η μπιντ με την βαγκ στο μυαλό του αγοραστή που θα δώσει τα δύσκολα βγαλμένα λεφτά του για την δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της ζωής του;
Ρωτήστε τον κόσμο.
Από μακριά όμως...ο "κοσμος" ας αποφασισει μονος του. Ισως για να πειστει να θελει να του δωσουν δωρεαν στον πατο παγωτου
Προσπαθω να το κανω εικονα αυτο,αφου διπλοτσεκαρα οτι δεν εχω μπει στο Pornhub!
Τωρα δηλαδη εσυ πιστευεις οτι η κωλονοσκοπηση με ΕΒΓΑ θα βοηθησει?ΣΤΑ LUCKY CUP ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΧΡΟΝΩΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΟΥΝ!!!!!!!!! διεστραμμενα μυαλα.. τσκ τσκ τσκ :
μεχρι σπρωξε γλυψε εφτανε το χαρτζιλικι!
Ε ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ
ποσα παιδια ηρθαν να βρουν το αντριλίκι τους
και σ'ακουμπήσανε δειλα το χαρτζιλίκι τους
τοσα δίνω, ποσα θες, στα λαδαδικα πουλάν αυτό που θες
-
@antonmone said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Και θα συγκριθεί η μπιντ με την βαγκ στο μυαλό του αγοραστή που θα δώσει τα δύσκολα βγαλμένα λεφτά του για την δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της ζωής του;
Ρωτήστε τον κόσμο.
Από μακριά όμως...ο "κοσμος" ας αποφασισει μονος του. Ισως για να πειστει να θελει να του δωσουν δωρεαν στον πατο παγωτου
Προσπαθω να το κανω εικονα αυτο,αφου διπλοτσεκαρα οτι δεν εχω μπει στο Pornhub!
Τωρα δηλαδη εσυ πιστευεις οτι η κωλονοσκοπηση με ΕΒΓΑ θα βοηθησει?ΣΤΑ LUCKY CUP ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΧΡΟΝΩΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΟΥΝ!!!!!!!!! διεστραμμενα μυαλα.. τσκ τσκ τσκ :
μεχρι σπρωξε γλυψε εφτανε το χαρτζιλικι!
Ε ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ
Συγγνωμη!
-
-
Είπα για κόστος εισόδου στην αγορά και εσείς θυμηθήκατε, το κόστος εισόδου στο αντριλίκι των 15-16 χρόνων μας...
-
Και θα συγκριθεί η μπιντ με την βαγκ στο μυαλό του αγοραστή που θα δώσει τα δύσκολα βγαλμένα λεφτά του για την δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της ζωής του;
Ρωτήστε τον κόσμο.
Από μακριά όμως...Υπάρχουμε και εμείς που τα βγάλαμε εύκολα
Say the line.....
-
Σχετικα με τη συμπεριφορα regen breaking και φρενων τριβης στα byd
Το βιντεο δεν εχει ωραια παραγωγη, αλλα το επελεξα διοτι φαινεται καλα το καντραν και κανει συγκεκριμενα πραγματα που ηθελα να δω.
Δεν εχουν one pedal drive, με την λογικη της ακινητοποιησης του οχηματος χωρις το πατημα του φρενου. Εχει δυο settings για το regen, standard και high. Αυτο που αλλαζει ειναι τα μεγιστα αρνητικα kw, δηλαδη η ενταση του regen, αλλα και στις δυο περιπτωσεις, δουλευει εως τα 20km/h. Για να σταματησεις απο εκει και περα πρεπει να πατησεις φρενο.Παμε τωρα στο δευτερο κομματι, το οποιο ειχα αναφερει και στο παρελθον. Πατωντας φρενο το αμαξι κανει regen μεχρι ενα σημειο. Αν πατησεις βαθια το πενταλ του φρενου, τοτε (νομιζω) σταματαει το regen και ενεργοποιειται το φρενο τριβης. Δυστυχως δεν εχω βρει καποιο βιντεο που να φαινεται καθαρα αυτο το σημειο. Ιδανικα, θα ηθελα καποιος να ειναι σε ευθεια, να πηγαινει με υψηλη ταχυτητα πχ 80-100km/h και να πατησει προοδευτικα ολο και πιο βαθια το πενταλ του φρενου. Αν εχω καταλαβει καλα, οσο γινεται regen βλεπουμε στο καντραν του οδηγου αρνητικα νουμερα (που δειχνουν την ενταση του regen), οταν δουμε μηδεν εκει, τοτε σημαινει οτι εχει ενεργοποιηθει το φρενο τριβης.
Ανακεφαλαιωση, αναφεροντας τι εχω δει απο βιντεο και τι υποθετω οτι συμβαινει. Οδηγας πχ με 60km/h και πλησιαζεις σε φαναρι. Αφηνεις το πενταλ του γκαζιου, το αμαξι ξεκιναει το regen braking. Αν εισαι στο high, θα εφαρμοσει ισχυ εως -30kw (αυτο ηταν το μεγαλυτερο νουμερο που ειδα σε αυτο και σε αλλα βιντεο), αλλα οσο μειωνεται η ταχυτητα και πλησιαζει στα 20km/h, η ισχυς του regen μειωνεται. Στα 20km/h μηδενιζεται, οποτε για να συνεχισεις να επιβραδυνεις κατω απο αυτην την ταχυτητα, πρεπει να πατησεις φρενο εως την ακινητοποιηση του αυτοκινητου.
Αυτα συμβαινουν σιγουρα στο atto και στο dolphin, αλλα υποθετω και στο seal.
Θα ειχε ενδιαφερον ο κατοχος atto που εχουμε δω, να μας ελεγε αν εχει δει μικροτερο νουμερο απο -30kw, πατωντας το φρενο.
-
Σχετικα με τη συμπεριφορα regen breaking και φρενων τριβης στα byd
Το βιντεο δεν εχει ωραια παραγωγη, αλλα το επελεξα διοτι φαινεται καλα το καντραν και κανει συγκεκριμενα πραγματα που ηθελα να δω.
Δεν εχουν one pedal drive, με την λογικη της ακινητοποιησης του οχηματος χωρις το πατημα του φρενου. Εχει δυο settings για το regen, standard και high. Αυτο που αλλαζει ειναι τα μεγιστα αρνητικα kw, δηλαδη η ενταση του regen, αλλα και στις δυο περιπτωσεις, δουλευει εως τα 20km/h. Για να σταματησεις απο εκει και περα πρεπει να πατησεις φρενο.Παμε τωρα στο δευτερο κομματι, το οποιο ειχα αναφερει και στο παρελθον. Πατωντας φρενο το αμαξι κανει regen μεχρι ενα σημειο. Αν πατησεις βαθια το πενταλ του φρενου, τοτε (νομιζω) σταματαει το regen και ενεργοποιειται το φρενο τριβης. Δυστυχως δεν εχω βρει καποιο βιντεο που να φαινεται καθαρα αυτο το σημειο. Ιδανικα, θα ηθελα καποιος να ειναι σε ευθεια, να πηγαινει με υψηλη ταχυτητα πχ 80-100km/h και να πατησει προοδευτικα ολο και πιο βαθια το πενταλ του φρενου. Αν εχω καταλαβει καλα, οσο γινεται regen βλεπουμε στο καντραν του οδηγου αρνητικα νουμερα (που δειχνουν την ενταση του regen), οταν δουμε μηδεν εκει, τοτε σημαινει οτι εχει ενεργοποιηθει το φρενο τριβης.
Ανακεφαλαιωση, αναφεροντας τι εχω δει απο βιντεο και τι υποθετω οτι συμβαινει. Οδηγας πχ με 60km/h και πλησιαζεις σε φαναρι. Αφηνεις το πενταλ του γκαζιου, το αμαξι ξεκιναει το regen braking. Αν εισαι στο high, θα εφαρμοσει ισχυ εως -30kw (αυτο ηταν το μεγαλυτερο νουμερο που ειδα σε αυτο και σε αλλα βιντεο), αλλα οσο μειωνεται η ταχυτητα και πλησιαζει στα 20km/h, η ισχυς του regen μειωνεται. Στα 20km/h μηδενιζεται, οποτε για να συνεχισεις να επιβραδυνεις κατω απο αυτην την ταχυτητα, πρεπει να πατησεις φρενο εως την ακινητοποιηση του αυτοκινητου.
Αυτα συμβαινουν σιγουρα στο atto και στο dolphin, αλλα υποθετω και στο seal.
Θα ειχε ενδιαφερον ο κατοχος atto που εχουμε δω, να μας ελεγε αν εχει δει μικροτερο νουμερο απο -30kw, πατωντας το φρενο.
Εγώ πάντως στην αρχή έπαιξα με την κατανάλωση να δω πόσο πάει με προσοχή να μην πατάω πολύ το γκάζι κτλ.
Τώρα το πατάω πάντα να φεύγω στις εκινησεις και γενικά δεν προσέχω καθόλου. Έτσι και αλλιώς μου κοστίζει 0 ευρώ ότι και κατανάλωση να έχει οπότε δεν ασχολούμαι. Αλλά και να μην είχα φωτοβολταϊκό να ήταν τσάμπα είναι τόσο φτηνότερο σε σχέση με βενζίνη που πάλι δεν θα ασχολιομουν . Δηλαδή και το κυνηγι στην κατανάλωση μέσα στην πόλη για μένα δεν βγάζει πολύ νόημα.
Στην εθνική εκεί που πρέπει να βγάλει χλμ μέχρι την επόμενη στάση και να είναι πιο αποδοτικό εκεί μετράει περισσότερο νομίζω
Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον
-
Σχετικα με τη συμπεριφορα regen breaking και φρενων τριβης στα byd
Το βιντεο δεν εχει ωραια παραγωγη, αλλα το επελεξα διοτι φαινεται καλα το καντραν και κανει συγκεκριμενα πραγματα που ηθελα να δω.
Δεν εχουν one pedal drive, με την λογικη της ακινητοποιησης του οχηματος χωρις το πατημα του φρενου. Εχει δυο settings για το regen, standard και high. Αυτο που αλλαζει ειναι τα μεγιστα αρνητικα kw, δηλαδη η ενταση του regen, αλλα και στις δυο περιπτωσεις, δουλευει εως τα 20km/h. Για να σταματησεις απο εκει και περα πρεπει να πατησεις φρενο.Παμε τωρα στο δευτερο κομματι, το οποιο ειχα αναφερει και στο παρελθον. Πατωντας φρενο το αμαξι κανει regen μεχρι ενα σημειο. Αν πατησεις βαθια το πενταλ του φρενου, τοτε (νομιζω) σταματαει το regen και ενεργοποιειται το φρενο τριβης. Δυστυχως δεν εχω βρει καποιο βιντεο που να φαινεται καθαρα αυτο το σημειο. Ιδανικα, θα ηθελα καποιος να ειναι σε ευθεια, να πηγαινει με υψηλη ταχυτητα πχ 80-100km/h και να πατησει προοδευτικα ολο και πιο βαθια το πενταλ του φρενου. Αν εχω καταλαβει καλα, οσο γινεται regen βλεπουμε στο καντραν του οδηγου αρνητικα νουμερα (που δειχνουν την ενταση του regen), οταν δουμε μηδεν εκει, τοτε σημαινει οτι εχει ενεργοποιηθει το φρενο τριβης.
Ανακεφαλαιωση, αναφεροντας τι εχω δει απο βιντεο και τι υποθετω οτι συμβαινει. Οδηγας πχ με 60km/h και πλησιαζεις σε φαναρι. Αφηνεις το πενταλ του γκαζιου, το αμαξι ξεκιναει το regen braking. Αν εισαι στο high, θα εφαρμοσει ισχυ εως -30kw (αυτο ηταν το μεγαλυτερο νουμερο που ειδα σε αυτο και σε αλλα βιντεο), αλλα οσο μειωνεται η ταχυτητα και πλησιαζει στα 20km/h, η ισχυς του regen μειωνεται. Στα 20km/h μηδενιζεται, οποτε για να συνεχισεις να επιβραδυνεις κατω απο αυτην την ταχυτητα, πρεπει να πατησεις φρενο εως την ακινητοποιηση του αυτοκινητου.
Αυτα συμβαινουν σιγουρα στο atto και στο dolphin, αλλα υποθετω και στο seal.
Θα ειχε ενδιαφερον ο κατοχος atto που εχουμε δω, να μας ελεγε αν εχει δει μικροτερο νουμερο απο -30kw, πατωντας το φρενο.
Εγώ πάντως στην αρχή έπαιξα με την κατανάλωση να δω πόσο πάει με προσοχή να μην πατάω πολύ το γκάζι κτλ.
Τώρα το πατάω πάντα να φεύγω στις εκινησεις και γενικά δεν προσέχω καθόλου. Έτσι και αλλιώς μου κοστίζει 0 ευρώ ότι και κατανάλωση να έχει οπότε δεν ασχολούμαι. Αλλά και να μην είχα φωτοβολταϊκό να ήταν τσάμπα είναι τόσο φτηνότερο σε σχέση με βενζίνη που πάλι δεν θα ασχολιομουν . Δηλαδή και το κυνηγι στην κατανάλωση μέσα στην πόλη για μένα δεν βγάζει πολύ νόημα.
Στην εθνική εκεί που πρέπει να βγάλει χλμ μέχρι την επόμενη στάση και να είναι πιο αποδοτικό εκεί μετράει περισσότερο νομίζω
Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον
Δεν εξετάζω το regen από την σκοπιά της οικονομίας αλλά από την οδηγική συμπεριφορά. Ηθελα να γράψω μερικά πράγματα για τα byd ειδικά επειδή η έλλειψη κλασικού one pedal drive μπερδεύει τον κόσμο σχετικά με τον τρόπο που γίνεται η πέδηση.
-
@dettol επιβεβαιώνω τα ίδια ακριβώς με όσα γραφεις στα τεστ και του seal και του atto.
@cirus τα θερμικα τα οποία στην πόλη καίνε στο Θεό θέλουν προσοχή
Τα πιο βαρετά χιλιόμετρα με την πιο μεγάλη κατανάλωση με εκνευρίζουν. Γι αυτό και κυνηγαω πάντα την κατανάλωση οτιδήποτε και να οδηγώ. Στη μέση κατανάλωση όλη την ώρα οι επιλογές στο καντράν.Στον ανοιχτό δρόμο κλαιν. Θα πάω ταπαααα αν δεν βαριέμαι και όσο κάψω … να το ευχαριστηθώ λιγακι χωρίς τον κάθε καριολη δίτροχο να προσπαθεί με καβαλήσει και κάθε βλαμμενη να πέσει πάνω μου.
-
@dettol επιβεβαιώνω τα ίδια ακριβώς με όσα γραφεις στα τεστ και του seal και του atto.
@cirus τα θερμικα τα οποία στην πόλη καίνε στο Θεό θέλουν προσοχή
Τα πιο βαρετά χιλιόμετρα με την πιο μεγάλη κατανάλωση με εκνευρίζουν. Γι αυτό και κυνηγαω πάντα την κατανάλωση οτιδήποτε και να οδηγώ. Στη μέση κατανάλωση όλη την ώρα οι επιλογές στο καντράν.Στον ανοιχτό δρόμο κλαιν. Θα πάω ταπαααα αν δεν βαριέμαι και όσο κάψω … να το ευχαριστηθώ λιγακι χωρίς τον κάθε καριολη δίτροχο να προσπαθεί με καβαλήσει και κάθε βλαμμενη να πέσει πάνω μου.
Ναι βρε στο θερμικό λογικό και θεμιτό
Στο ηλεκτρικό όμως και να μην προσέχεις στην πόλη πάλι ελάχιστα θα σου κοστίζει αυτό λέω σε σχέση με το να προσέχεις είναι αμελητέα η διαφορά σε ευρώ
-
-
https://www.autoexpress.co.uk/byd/364791/byd-assistance-systems-slammed-euro-ncap
Ωιιιιιιιιι που λένε και στην Θεσσαλία....
Πάει και ο καλός εξοπλισμός του χρεπιού.....
Σας τα λέμε, οι Ευρωπαίοι δεν ενδιαφέρονται για το αντάπτιβ, γιατί ακόμα δεν είμαστε έτοιμοι για τέτοια συστήματα.
Για αυτό ο Ελον τους τσακίζει όλους. Ετοιμάζει πραγματικά αυτόνομα...
-
https://www.autoexpress.co.uk/byd/364791/byd-assistance-systems-slammed-euro-ncap
Ωιιιιιιιιι που λένε και στην Θεσσαλία....
Πάει και ο καλός εξοπλισμός του χρεπιού.....
Σας τα λέμε, οι Ευρωπαίοι δεν ενδιαφέρονται για το αντάπτιβ, γιατί ακόμα δεν είμαστε έτοιμοι για τέτοια συστήματα.
Για αυτό ο Ελον τους τσακίζει όλους. Ετοιμάζει πραγματικά αυτόνομα...
θα βοηθουσε, αν θελουμε να βγαλουμε συμπερασμα, να διαβαζουμε τα αρθρα και οχι μονο τις επικεφαλιδες.
-
Το διάβασα το άρθρο και είπε ότι πήρε την χαμηλότερη βαθμολογία και ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΣΩΣ το 2026 κάνει διόρθωση.
Η ουσία όμως είναι ότι το χρέπι πουλάει αυτά ακριβώς για να ξεχωρίσει, αφού τα ηλεκτρικά, δερμάτινα και θερμαινόμενα καθίσματα, δεν είναι κάτι που κάνει την διαφορά, αφού υπάρχουν και σε άλλους.
-
Δες το λίγο στο κρας τεστ και δες το λίγο στην πλαγιομετωπική στην κολώνα. Πες μας το τι βλέπεις.
-
Τωρα που κοπασε λιγο η διαμαχη, να εξηγησω λιγο τι γραφει το αρθρο για το adaptive cruise control του atto, διοτι μεσα στον θορυβο, ισως να μην εγινε κατανοητο.
Εχασε το αυτοκινητο ποντους απο το τεστ ασφαλειας, για τον εξης λογο: οταν το adaptive cruise control ειναι ενεργοποιημενο και το αμαξι δεν δεχτει input απο τον οδηγο για παρατεταμενο χρονικο διαστημα, το cruise control απενεργοποιειται.
Αυτο που συνηθως γινεται, βασει νομοθεσιας ειναι το εξης (σε ολα τα αυτοκινητα), καθε Χ δευτερολεπτα το αμαξι σου ζηταει να κανεις κατι ωστε να το πεισεις οτι εχεις τον ελεγχο. Αυτο το "κατι" ειναι αναλογα με τι ειδους αισθητηρες εχει το αμαξι. Τα πιο ακριβα αμαξια εχουν αισθητηρες (νομιζω δουλευουν βασει του ηλεκτρισμου) που ανιχνευουν οτι ακουμπας με τα χερια σου το τιμονι. Τα περισσοτερα εχουν αισθητηρα που ανιχνευει μικρες κινησεις του τιμονιου ή βαρος που ακουμπαει πανω στο τιμονι (τα χερια μας). Ετσι το counter γινεται reset και συνεχιζει να δουλευει το συστημα για αλλα Χ δευτερολεπτα. Οταν το αμαξι δεν ανιχνευσει Input απο οδηγο, τοτε συνηθως αρχιζει μια αλληλουχια ειδοποιησεων αυξανομενης εντασης. Τα πιο συνηθισμενα ειναι ηχητικα σηματα, δονησεις του τιμονιου και ξαφνικο συντομο φρεναρισμα, ωστε να ξυπνησει ο οδηγος. Τωρα, αν ο οδηγος δεν ανταποκριθει και σε αυτα τα ερεθισματα, παμε στο τριτο σταδιο, το οποιο ειναι το οχημα να ακινητοποιηθει με ασφαλεια. Παλι, διαφορετικοι κατασκευαστες κανουν διαφορετικα πραγματα. Τα πιο απλα συστηματα, επιβραδυνουν ομαλα το αυτοκινητο στην λωριδα που κινεται, εως πληρους ακινητοποιησης. Τα πιο κυριλε συστηματα, αλλαζουν λωριδα, αναβουν αλαρμ και ακινητοποιουν το οχημα οσο πιο δεξια γινεται (λωριδα ασφαλειας).
Μετα απο ολη αυτην την εξηγηση, αυτο που ΔΕΝ κανει το atto ειναι το τριτο σκελος, δηλ να ακινητοποιησει με ασφαλεια το οχημα. Αυτο που κανει αν δεν ανταποκριθει στις ειδοποιησεις ο οδηγος, ειναι να απενεργοποιηθει το adaptive cruise control και το οχημα να συνεχισει ανεξελεγκτο την πορεια του.
Θα θελαμε να εκτελει με ασφαλεια την ακινητοποιηση του οχηματος; Προφανως! Ειναι τραγικο που δεν το κανει; Θεωρω πως οχι, διοτι στην πραγματικοτητα μιλαμε ειτε για περιπτωση απροσκτου οδηγου που παιζει με κινητο ή εχει αποκοιμηθει στο τιμονι ειτε για περιπτωση ιατρικου συμβαντος, οπου ο οδηγος εχει χασει τις αισθησεις του. Τραγικη περιπτωση η τελευταια και υπαρχουν οντως ανθρωποι που εχουν σωθει επειδη τα οχηματα τους λειτουργησαν σωστα και τους διεσωσαν, αλλα νομιζω ειναι εξαιρετικες περιπτωσεις.Αυτα, ωστε να μην δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις...
-
-
Τωρα που κοπασε λιγο η διαμαχη, να εξηγησω λιγο τι γραφει το αρθρο για το adaptive cruise control του atto, διοτι μεσα στον θορυβο, ισως να μην εγινε κατανοητο.
Εχασε το αυτοκινητο ποντους απο το τεστ ασφαλειας, για τον εξης λογο: οταν το adaptive cruise control ειναι ενεργοποιημενο και το αμαξι δεν δεχτει input απο τον οδηγο για παρατεταμενο χρονικο διαστημα, το cruise control απενεργοποιειται.
Αυτο που συνηθως γινεται, βασει νομοθεσιας ειναι το εξης (σε ολα τα αυτοκινητα), καθε Χ δευτερολεπτα το αμαξι σου ζηταει να κανεις κατι ωστε να το πεισεις οτι εχεις τον ελεγχο. Αυτο το "κατι" ειναι αναλογα με τι ειδους αισθητηρες εχει το αμαξι. Τα πιο ακριβα αμαξια εχουν αισθητηρες (νομιζω δουλευουν βασει του ηλεκτρισμου) που ανιχνευουν οτι ακουμπας με τα χερια σου το τιμονι. Τα περισσοτερα εχουν αισθητηρα που ανιχνευει μικρες κινησεις του τιμονιου ή βαρος που ακουμπαει πανω στο τιμονι (τα χερια μας). Ετσι το counter γινεται reset και συνεχιζει να δουλευει το συστημα για αλλα Χ δευτερολεπτα. Οταν το αμαξι δεν ανιχνευσει Input απο οδηγο, τοτε συνηθως αρχιζει μια αλληλουχια ειδοποιησεων αυξανομενης εντασης. Τα πιο συνηθισμενα ειναι ηχητικα σηματα, δονησεις του τιμονιου και ξαφνικο συντομο φρεναρισμα, ωστε να ξυπνησει ο οδηγος. Τωρα, αν ο οδηγος δεν ανταποκριθει και σε αυτα τα ερεθισματα, παμε στο τριτο σταδιο, το οποιο ειναι το οχημα να ακινητοποιηθει με ασφαλεια. Παλι, διαφορετικοι κατασκευαστες κανουν διαφορετικα πραγματα. Τα πιο απλα συστηματα, επιβραδυνουν ομαλα το αυτοκινητο στην λωριδα που κινεται, εως πληρους ακινητοποιησης. Τα πιο κυριλε συστηματα, αλλαζουν λωριδα, αναβουν αλαρμ και ακινητοποιουν το οχημα οσο πιο δεξια γινεται (λωριδα ασφαλειας).
Μετα απο ολη αυτην την εξηγηση, αυτο που ΔΕΝ κανει το atto ειναι το τριτο σκελος, δηλ να ακινητοποιησει με ασφαλεια το οχημα. Αυτο που κανει αν δεν ανταποκριθει στις ειδοποιησεις ο οδηγος, ειναι να απενεργοποιηθει το adaptive cruise control και το οχημα να συνεχισει ανεξελεγκτο την πορεια του.
Θα θελαμε να εκτελει με ασφαλεια την ακινητοποιηση του οχηματος; Προφανως! Ειναι τραγικο που δεν το κανει; Θεωρω πως οχι, διοτι στην πραγματικοτητα μιλαμε ειτε για περιπτωση απροσκτου οδηγου που παιζει με κινητο ή εχει αποκοιμηθει στο τιμονι ειτε για περιπτωση ιατρικου συμβαντος, οπου ο οδηγος εχει χασει τις αισθησεις του. Τραγικη περιπτωση η τελευταια και υπαρχουν οντως ανθρωποι που εχουν σωθει επειδη τα οχηματα τους λειτουργησαν σωστα και τους διεσωσαν, αλλα νομιζω ειναι εξαιρετικες περιπτωσεις.Αυτα, ωστε να μην δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις...
Το ερώτημα όμως παραμένει. Γιατί πήρε την χαμηλότερη βαθμολογία έβερ ? Μήπως γιατί είναι το μοναδικό που δεν κάνει αυτό που κάνουν τα άλλα ? Μήπως λοιπόν στην πράξη δεν έχει το σύστημα που λέει ότι έχει ?
-
Τωρα που κοπασε λιγο η διαμαχη, να εξηγησω λιγο τι γραφει το αρθρο για το adaptive cruise control του atto, διοτι μεσα στον θορυβο, ισως να μην εγινε κατανοητο.
Εχασε το αυτοκινητο ποντους απο το τεστ ασφαλειας, για τον εξης λογο: οταν το adaptive cruise control ειναι ενεργοποιημενο και το αμαξι δεν δεχτει input απο τον οδηγο για παρατεταμενο χρονικο διαστημα, το cruise control απενεργοποιειται.
Αυτο που συνηθως γινεται, βασει νομοθεσιας ειναι το εξης (σε ολα τα αυτοκινητα), καθε Χ δευτερολεπτα το αμαξι σου ζηταει να κανεις κατι ωστε να το πεισεις οτι εχεις τον ελεγχο. Αυτο το "κατι" ειναι αναλογα με τι ειδους αισθητηρες εχει το αμαξι. Τα πιο ακριβα αμαξια εχουν αισθητηρες (νομιζω δουλευουν βασει του ηλεκτρισμου) που ανιχνευουν οτι ακουμπας με τα χερια σου το τιμονι. Τα περισσοτερα εχουν αισθητηρα που ανιχνευει μικρες κινησεις του τιμονιου ή βαρος που ακουμπαει πανω στο τιμονι (τα χερια μας). Ετσι το counter γινεται reset και συνεχιζει να δουλευει το συστημα για αλλα Χ δευτερολεπτα. Οταν το αμαξι δεν ανιχνευσει Input απο οδηγο, τοτε συνηθως αρχιζει μια αλληλουχια ειδοποιησεων αυξανομενης εντασης. Τα πιο συνηθισμενα ειναι ηχητικα σηματα, δονησεις του τιμονιου και ξαφνικο συντομο φρεναρισμα, ωστε να ξυπνησει ο οδηγος. Τωρα, αν ο οδηγος δεν ανταποκριθει και σε αυτα τα ερεθισματα, παμε στο τριτο σταδιο, το οποιο ειναι το οχημα να ακινητοποιηθει με ασφαλεια. Παλι, διαφορετικοι κατασκευαστες κανουν διαφορετικα πραγματα. Τα πιο απλα συστηματα, επιβραδυνουν ομαλα το αυτοκινητο στην λωριδα που κινεται, εως πληρους ακινητοποιησης. Τα πιο κυριλε συστηματα, αλλαζουν λωριδα, αναβουν αλαρμ και ακινητοποιουν το οχημα οσο πιο δεξια γινεται (λωριδα ασφαλειας).
Μετα απο ολη αυτην την εξηγηση, αυτο που ΔΕΝ κανει το atto ειναι το τριτο σκελος, δηλ να ακινητοποιησει με ασφαλεια το οχημα. Αυτο που κανει αν δεν ανταποκριθει στις ειδοποιησεις ο οδηγος, ειναι να απενεργοποιηθει το adaptive cruise control και το οχημα να συνεχισει ανεξελεγκτο την πορεια του.
Θα θελαμε να εκτελει με ασφαλεια την ακινητοποιηση του οχηματος; Προφανως! Ειναι τραγικο που δεν το κανει; Θεωρω πως οχι, διοτι στην πραγματικοτητα μιλαμε ειτε για περιπτωση απροσκτου οδηγου που παιζει με κινητο ή εχει αποκοιμηθει στο τιμονι ειτε για περιπτωση ιατρικου συμβαντος, οπου ο οδηγος εχει χασει τις αισθησεις του. Τραγικη περιπτωση η τελευταια και υπαρχουν οντως ανθρωποι που εχουν σωθει επειδη τα οχηματα τους λειτουργησαν σωστα και τους διεσωσαν, αλλα νομιζω ειναι εξαιρετικες περιπτωσεις.Αυτα, ωστε να μην δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις...
Το ερώτημα όμως παραμένει. Γιατί πήρε την χαμηλότερη βαθμολογία έβερ ? Μήπως γιατί είναι το μοναδικό που δεν κάνει αυτό που κάνουν τα άλλα ? Μήπως λοιπόν στην πράξη δεν έχει το σύστημα που λέει ότι έχει ?
μηπως να διαβαζες τα αρθρα και οτι γραφουμε;
BYD forum