Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG ZS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG ZS
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 58
    • 59
    • 22 / 59
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    1166
    68296
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      supergeorge @A d P last edited by

      @a-d-p said in MG ZS:

      Τιμές με προωθητική ενέργεια

      MG ZS Max Hybrid+ 197 PS Luxury: τιμή από 27.950 ευρώ

      28750 με το χρώμα.

      Το έκανα test drive εχθές, ήμουν ο πρώτος, δεν είχαν βάλει καν τις πινακίδες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • M
        mariolas last edited by

        Φίλε πως το είδες το αυτοκίνητο?? Αξίζει??

        S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          supergeorge @mariolas last edited by

          @mariolas said in MG ZS:

          Φίλε πως το είδες το αυτοκίνητο?? Αξίζει??

          Ναι, μου άρεσε αρκετά μπορώ να πω.

          • Ήταν η μεσαία έκδοση σε μαύρο χρώμα, οπότε έχανε εξωτερικά, δεν φαινόντουσαν οι ακμές και οι λεπτομέρειες του σχεδιασμού του.

          • Ο κινητήρας δυνατός στις επιταχύνσεις.

          • Tο hybrid του ήταν εξαιρετικά ομαλό, μου θύμισε Toyota, καμία σχέση με κραδασμούς κτλ που διαβάζω για τα Renault.

          • Την ανάρτηση την περίμενα καλύτερη, δεν έσβηνε τις λακούβες όπως θα ήθελα.

          • Ηχομόνωση ικανοποιητική. Βέβαια έφτασα μέχρι τα 100 km/h, ίσως παραπάνω να ήταν χειρότερα τα πράγματα.

          • Δυστυχώς ήταν μικρό το test drive και δεν έβγαλα ασφαλή συμπεράσματα. Ο πωλητής δεν είχε ιδέα για το "bug" - feature που έχουν αναφέρει στο mg3, με την πτώση της ισχύος του κινητήρα.

          • Εσωτερικό μπροστά πολύ ωραίο, δυστυχώς δεν είχε τα ¨καλά" καθίσματα της Luxury. Πίσω αισθητή η διαφορά στην ποιότητα και στα πλαστικά. Μου έκανε εντύπωση που είχε μόνο μια usba και όχι C (πίσω).

          • Χώροι πίσω άψογοι, όπως και ο χώρος αποσκευών.

          • Ωραίο το κουμπί συντόμευσης στο τιμόνι που μπορείς να βάλεις τον χειρισμό του κλιματισμού (είδα σε ένα review ότι δε δουλεύει όταν είσαι μέσα σε Carplay/Android Auto, ελπίζω να το φτιάξουν με software update).

          • To Carplay/Android Auto δεν είναι ασύρματο. Το infotainment του πήγαινε σφαίρα, κανένα lag.

          • Αν έκανε 2k λιγότερα θα το έκλεινα εκείνη τη στιγμή. Στα 29 θα το τριπλοσκεφτώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • M
            mariolas last edited by

            Η αξιοπιστία του με προβληματίζει εκεί είναι το ζουμί δλδ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              diriras last edited by diriras

              Το οδηγησα και εγω, σε αστειο 20λεπτο τεστ ντραιβ στην Κηφισιας.

              Δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασματα τους το ειπα, εδω αλλες μεγαλες εταιρειες στο δίνουν τεστ μονος σου και στην MG!! σου μπαστακωνεται πωλητης για μια βολτα ουσιαστικα και περιμενουν να κλεισεις το αυτοκινητο..😠

              Φυσικα γνωριζουν και για το bug-λαχανιασμα της μπαταριας και για αλλα θεματα αξιοπιστιας που διαβαζουμε ολοι στο νετ αλλα κανουν τις παπιες.

              Παντως απο οτι μου ειπαν για OTA update δεν έχουν καμια ενημέρωση.

              Oτι καταλαβα απο την οδήγηση:

              • Εχει lag σε φουλ γκαζι αλλα οταν μπει και ο κινητηρας τραβαει καλα.

              • Δουλεύει αρκετα smooth σε λειτουργια μπαταριας

              • Μου εκανε εντυπωση η αναρτηση του, σχεδόν δεν καταλαβαινεις τπτ αισθηση premium

              • Μεσα δεν έτριζε κατι και ειχα την αισθηση ποιοτικου και ευρύχωρου εσωτερικού, αλλα ειχε μονο 150χμλ και μεχρι τα 80-90 δεν ακουσα αεροδυναμικους

              • Οι 2 οθονες που ειχε μεσα εχουν τουλαχιστον μετρια ποιοτητα κατασκευης, τα χρωματα θυμιζουν Kymco scooter και ειναι οι μονες που εχουν μονο 3χρονια εγγυηση.

              a91e381d-a55f-43ad-aa14-344823e68a28-image.png

              95fdd422-53a9-4eed-8b89-b3f3da246f67-image.png

              • Δεν υπαρχει σε καμια έκδοση ασυρματη φόρτιση κινητού.

              • Δεν έχει τηλεσκοπική ρύθμιση το τιμόνι! 😲

              • Ασυρματο Apple Car play και Android Auto γιοκ, εν ετη 2024-2025 σε αυτοκινητο που κοστίζει 26.000 οπως και αναδιπλούμενοι καθρεφτες

              • Μου εκανε εντυπωση η αρνηση τους να βγαλουμε το αυτοκινητο σε ανοιχτο δρόμο

              • Καταναλωση στο τελος της δοκιμης μου εβγαλε 5l/100

              Στην Ισπανια λοιπον που εχει σε ολες τις εκδοσεις 3000 κατω, ειναι μια τίμια αγορα, εδω με 26000 που εχει η μεσαια εκδοση με χρωμα δεν το λες και φθηνο και δεν ειναι καν safe αγορα μιας και δεν ειναι δοκιμασμενο ακομα σε βαθος χρονου

              fanis75 S 2 Replies Last reply Reply Quote 5
              • fanis75
                fanis75 moderator @diriras last edited by

                @diriras said in MG ZS:

                • Μου εκανε εντυπωση η αρνηση τους να βγαλουμε το αυτοκινητο σε ανοιχτο δρόμο

                Εεε ναι γιατί θα μείνει από μπαταρία και θα καταλάβεις ότι σέρνεται μετά. Να πουλήσουν θέλουν.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by

                  Μόνο αυτοί;;;;; Όχι και αλλοι;;;;😳

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap @fanis75 last edited by lap

                    @fanis75 said in MG ZS:

                    @diriras said in MG ZS:

                    • Μου εκανε εντυπωση η αρνηση τους να βγαλουμε το αυτοκινητο σε ανοιχτο δρόμο

                    Εεε ναι γιατί θα μείνει από μπαταρία και θα καταλάβεις ότι σέρνεται μετά. Να πουλήσουν θέλουν.

                    Εσύ δεν οδήγησες το mg3 τις προάλλες;;;; Έμεινες από μπαταρία;;;

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tkin73 last edited by tkin73

                      το οτι χρειαζεσαι να δωσεις 29Κ για να παρεις αναδιπλουμενους στην πλουσια εκδοση λες και ειμαστε στο 2005 ειναι ο ορισμος της τσιπιας. Δεν ξέρω αν είναι κοφτηρι του Σ ή ετσι το βγαζει ο κινεζος...
                      Επίσης η μη υπαρξη ΟΤΑ update δεν ειναι ενθαρυντικο...
                      Για το ψοφισμα της μπαταριας εννοειται το γνωρίζουν ολοι και θα εχει σταλθει μειλ σε ολες τις αντιπροσωπειες να σφυρίζετε αδιαφορα , και οτι το ακουτε πρωτη φορά...
                      εγω πιστευω και τα υπολοιπα υβριδικά ψοφανε σε παρατεταμένη ανηφορική πορεια απλα δεν μιλάνε οι κατοχοι , σίγουρα όχι οπως ψοφαει στο τριτάχυτο , εκει το cvt βοηθά...

                      fanis75 ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                        @tkin73 said in MG ZS:

                        εγω πιστευω και τα υπολοιπα υβριδικά ψοφανε σε παρατεταμένη ανηφορική πορεια απλα δεν μιλάνε οι κατοχοι , σίγουρα όχι οπως ψοφαει στο τριτάχυτο , εκει το cvt βοηθά...

                        Ετσι είναι! Το δικό μου ψοφάει τόσο πολύ που σε παρατεταμένη ανηφόρα αρχίζει και κινείται προς τα πίσω! αν δε, ειναι και μεγάλη απόσταση, ουσιαστικά επιστρέφω από εκεί που ξεκίνησα!!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        T cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 7
                        • ataim
                          ataim @tkin73 last edited by

                          @tkin73 said in MG ZS:

                          το οτι χρειαζεσαι να δωσεις 29Κ για να παρεις αναδιπλουμενους στην πλουσια εκδοση λες και ειμαστε στο 2005 ειναι ο ορισμος της τσιπιας.

                          Δυστυχώς ισχύει για τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα, έχουν εξοπλισμό αλλά τον κατανέμουν με τέτοιο τρόπο ώστε να σε ωθήσουν "υποχρεωτικά" στην πλούσια έκδοση. To mg αν δεν κάνω λάθος στα 28Κ δεν έχει ηλεκτροχρωματικούς καθρέφτες.

                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tkin73 @fanis75 last edited by

                            @fanis75 said in MG ZS:

                            @tkin73 said in MG ZS:

                            εγω πιστευω και τα υπολοιπα υβριδικά ψοφανε σε παρατεταμένη ανηφορική πορεια απλα δεν μιλάνε οι κατοχοι , σίγουρα όχι οπως ψοφαει στο τριτάχυτο , εκει το cvt βοηθά...

                            Ετσι είναι! Το δικό μου ψοφάει τόσο πολύ που σε παρατεταμένη ανηφόρα αρχίζει και κινείται προς τα πίσω! αν δε, ειναι και μεγάλη απόσταση, ουσιαστικά επιστρέφω από εκεί που ξεκίνησα!!

                            τουλαχιστον αναγκαζεσαι να αυξησεις την ενταση της μουσικης για να καλύψεις το βουητό οπότε απολαμβάνεις μουσικάρες!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tkin73 @ataim last edited by tkin73

                              @ataim said in MG ZS:

                              @tkin73 said in MG ZS:

                              το οτι χρειαζεσαι να δωσεις 29Κ για να παρεις αναδιπλουμενους στην πλουσια εκδοση λες και ειμαστε στο 2005 ειναι ο ορισμος της τσιπιας.

                              Δυστυχώς ισχύει για τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα, έχουν εξοπλισμό αλλά τον κατανέμουν με τέτοιο τρόπο ώστε να σε ωθήσουν "υποχρεωτικά" στην πλούσια έκδοση. To mg αν δεν κάνω λάθος στα 28Κ δεν έχει ηλεκτροχρωματικούς καθρέφτες.

                              οι γνωστες κουτοπονηριες των ελληνων για να πειθουν το ποπολο οτι πουλανε πιο φθηνα από την υπολοιπη ευρωπη ( που στο συγκεκριμενο αμαξι δεν συμβαίνει ουτε αυτο σε απολυτα νουμερα).

                              Οπου βλεπεις ελληνικο μοντελο αισθητα κατω απο αντίστοιχο ξενο υπάρχει σοβαρη περικοπη εξοπλισμού για να πιασει την τιμη. Σχεδον εκει που σταματουν τα δικά μας ξεκινουν τα δικα τους εξοπλιστικα ...μας εσωσε μονο η νομοθεσια με τα adas από 7/2024 και την υποχρεωτικότητα τους και σταματησε τουλαχιστον το παιχνιδι με τα θεματα ασφαλειας...αυτο το τυφλο σημειο και το acc το πουλουσαν χρυσο μεχρι τωρα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • cirus
                                cirus @fanis75 last edited by cirus

                                @fanis75 said in MG ZS:

                                @tkin73 said in MG ZS:

                                εγω πιστευω και τα υπολοιπα υβριδικά ψοφανε σε παρατεταμένη ανηφορική πορεια απλα δεν μιλάνε οι κατοχοι , σίγουρα όχι οπως ψοφαει στο τριτάχυτο , εκει το cvt βοηθά...

                                Ετσι είναι! Το δικό μου ψοφάει τόσο πολύ που σε παρατεταμένη ανηφόρα αρχίζει και κινείται προς τα πίσω! αν δε, ειναι και μεγάλη απόσταση, ουσιαστικά επιστρέφω από εκεί που ξεκίνησα!!

                                και οι πύραυλοι της SpaceX έτσι είναι. Προσγειώνονται πίσω στην βάση τους

                                Αν και αν έβαζαν toyota σε πύραυλο δεν άφηναν να το απογειώσεις, δεν θέλουν διαστημικά σκουπίδια στο διάστημα 😁 🤣 🤣
                                14608ac7-664e-4b82-b6a0-1e9f68667e9b-image.png

                                ενώ τα τεσλα τα αφήνουν
                                8631766c-29b0-4e8f-a950-b0514eb5e37c-image.png

                                Cirus the virus

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  supergeorge @diriras last edited by

                                  @diriras said in MG ZS:

                                  Το οδηγησα και εγω, σε αστειο 20λεπτο τεστ ντραιβ στην Κηφισιας.

                                  Δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασματα τους το ειπα, εδω αλλες μεγαλες εταιρειες στο δίνουν τεστ μονος σου και στην MG!! σου μπαστακωνεται πωλητης για μια βολτα ουσιαστικα και περιμενουν να κλεισεις το αυτοκινητο..😠

                                  Και το δικό μου ήταν πάρα πολύ μικρό, 15-20 λεπτά σύνολο, πρακτικά κάναμε έναν κύκλο γύρω από την αντιπροσωπεία και συνέχεια μου έλεγε τι να κάνω ο πωλητής. Άκρως εκνευριστικό.
                                  Βγήκαμε για 5 λεπτά στη Μουδανιών πάντως (ανοιχτός δρόμος).

                                  Φυσικα γνωριζουν και για το bug-λαχανιασμα της μπαταριας και για αλλα θεματα αξιοπιστιας που διαβαζουμε ολοι στο νετ αλλα κανουν τις παπιες.

                                  Παντως απο οτι μου ειπαν για OTA update δεν έχουν καμια ενημέρωση.

                                  Εγώ από την αντίδρασή του κατάλαβα ότι δεν είχε ιδέα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    chris__7 last edited by

                                    Τι να ξέρει τώρα ο Έλληνας dealer.Ενα 23.500 πετάει και σου λέει το φθηνότερο της αγοράς.Και 7 χρόνια εγγύηση.Ως εκεί είναι οι γνωσεις και η κουτοπόνηρια του.Και ο ελληναρας αγοραστης εκεί τσιμπάει γιατί δεν είναι κάνα κορόιδο.Βεβαια το μετά το ξέρουμε ολοι.Συνεργεια, συνεργεία συνεργεία,για μέρες και μηνες.αλλα σιγά 23.500 και 7 χρόνια εγγυηση

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cgram2004 last edited by

                                      Youtube Video

                                      Στο 5.40min κάτι λένε για τις ανηφόρες οτι το πρόβλημα λύθηκε με update

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        tkin73 last edited by

                                        Εντάξει το να συνδυάζουμε ότι τα mg θα είναι ζημιάρικα όπως τα πεζο, σιτροεν, οπελ και τα υπόλοιπα που φέρνει ο συγγελιδης από που προκύπτει; τα υπόλοιπα μοιράζονται όντως ίδιους κωδικούς εξαρτημάτων τα mg έχουν κάποια παραγωγική σύνδεση με τα παραπάνω;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ataim
                                          ataim last edited by ataim

                                          Πέρασα και το είδα χωρίς test drive, είναι πολύ ωραίο και επίσης φαίνεται αρκετά μικρότερο από τις πραγματικές του διαστάσεις και από μέσα και από έξω, το λες σίγουρα bsuv. Είναι vfm αλλά με κάποια σοβαρά μειονεκτήματα, όπως η υψηλότερη τιμή αγοράς σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, η μελλοντική απομείωση του κεφαλαίου αγοράς, κλπ.

                                          Το κυριότερο όμως είναι το πρόβλημα αποφόρτισης της μπαταρίας το οποίο δεν μπορεί να λυθεί με κάποιο update, απλά υφίσταται. Εξηγώ:

                                          Στα dual motor, toyota, byd, κλπ σε οποιαδήποτε ταχύτητα κίνησης ο θερμικός μπορεί να υποστηρίξει την επιτάχυνση του αυτοκινήτου με σχεδόν πλήρη ισχύ, είτε με μηχανική ροή ενέργειας είτε με ηλεκτρική. Στην μετάδοση της mg ο θερμικός εμπλέκεται μέσω των σχέσεων σε υψηλές ταχύτητες ενώ σε χαμηλές μπορεί πιθανώς μόνο να φορτίσει την μπαταρία μέσω του μικρού generator.

                                          Αυτό συνεπάγεται ότι αν η μπαταρία αδειάσει δεν έχεις καθόλου ισχύ, ακόμα και αν ο θερμικός στέλνει στο σύστημα ενέργεια μέσω του generator (που πιθανώς δεν κάνει ούτε αυτό) αυτή δεν επαρκεί για την επιτάχυνση του οχήματος.

                                          Θα μου πείτε, μα καλά, και τα renault την ίδια μετάδοση έχουν, γιατί δεν έχει βγει αντίστοιχη "βρώμα". Είναι απλό, υπο δύσκολες συνθήκες, όπως έντονα συνεχόμενη ανηφορική διαδρομή, το ίδιο ακριβώς θα συμβεί και στα renault, τα οποία όμως φέρουν πολύ μικρότερης ισχύος ηλεκτροκινητήρες συνεπώς είναι πιο δύσκολο να εξαντλήσουν την μπαταρία τους. Τα 200 άλογα έχουν το τίμημα τους

                                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Πως έβγαλες το συμπέρασμα ότι δεν λύθηκε το πρόβλημα και δη από μια στατική δοκιμή!

                                            Ούτε και τα TOTOTA έχουν το 100% της δύναμης τους σε ανηφόρες και πεσμένη μπαταρία κάτω από το 60 %

                                            Και στο ΜG το πιο λογικό είναι να υπάρχει ένα πρωτόκολλο φόρτισης της μπαταρίας, η οποία είναι ΔΙΠΛΑΣΙΑ σε χωρητικότητα από των TOYOTA

                                            Παιδιά οκ να κανουμε χαβαλέ, αλλα νομίζω παράγετε παραπληροφόρηση!

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            ataim fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 22 / 59
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr