-
-
Φίλε πως το είδες το αυτοκίνητο?? Αξίζει??
-
Φίλε πως το είδες το αυτοκίνητο?? Αξίζει??
Ναι, μου άρεσε αρκετά μπορώ να πω.
-
Ήταν η μεσαία έκδοση σε μαύρο χρώμα, οπότε έχανε εξωτερικά, δεν φαινόντουσαν οι ακμές και οι λεπτομέρειες του σχεδιασμού του.
-
Ο κινητήρας δυνατός στις επιταχύνσεις.
-
Tο hybrid του ήταν εξαιρετικά ομαλό, μου θύμισε Toyota, καμία σχέση με κραδασμούς κτλ που διαβάζω για τα Renault.
-
Την ανάρτηση την περίμενα καλύτερη, δεν έσβηνε τις λακούβες όπως θα ήθελα.
-
Ηχομόνωση ικανοποιητική. Βέβαια έφτασα μέχρι τα 100 km/h, ίσως παραπάνω να ήταν χειρότερα τα πράγματα.
-
Δυστυχώς ήταν μικρό το test drive και δεν έβγαλα ασφαλή συμπεράσματα. Ο πωλητής δεν είχε ιδέα για το "bug" - feature που έχουν αναφέρει στο mg3, με την πτώση της ισχύος του κινητήρα.
-
Εσωτερικό μπροστά πολύ ωραίο, δυστυχώς δεν είχε τα ¨καλά" καθίσματα της Luxury. Πίσω αισθητή η διαφορά στην ποιότητα και στα πλαστικά. Μου έκανε εντύπωση που είχε μόνο μια usba και όχι C (πίσω).
-
Χώροι πίσω άψογοι, όπως και ο χώρος αποσκευών.
-
Ωραίο το κουμπί συντόμευσης στο τιμόνι που μπορείς να βάλεις τον χειρισμό του κλιματισμού (είδα σε ένα review ότι δε δουλεύει όταν είσαι μέσα σε Carplay/Android Auto, ελπίζω να το φτιάξουν με software update).
-
To Carplay/Android Auto δεν είναι ασύρματο. Το infotainment του πήγαινε σφαίρα, κανένα lag.
-
Αν έκανε 2k λιγότερα θα το έκλεινα εκείνη τη στιγμή. Στα 29 θα το τριπλοσκεφτώ.
-
-
Η αξιοπιστία του με προβληματίζει εκεί είναι το ζουμί δλδ
-
Το οδηγησα και εγω, σε αστειο 20λεπτο τεστ ντραιβ στην Κηφισιας.
Δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασματα τους το ειπα, εδω αλλες μεγαλες εταιρειες στο δίνουν τεστ μονος σου και στην MG!! σου μπαστακωνεται πωλητης για μια βολτα ουσιαστικα και περιμενουν να κλεισεις το αυτοκινητο..
Φυσικα γνωριζουν και για το bug-λαχανιασμα της μπαταριας και για αλλα θεματα αξιοπιστιας που διαβαζουμε ολοι στο νετ αλλα κανουν τις παπιες.
Παντως απο οτι μου ειπαν για OTA update δεν έχουν καμια ενημέρωση.
Oτι καταλαβα απο την οδήγηση:
-
Εχει lag σε φουλ γκαζι αλλα οταν μπει και ο κινητηρας τραβαει καλα.
-
Δουλεύει αρκετα smooth σε λειτουργια μπαταριας
-
Μου εκανε εντυπωση η αναρτηση του, σχεδόν δεν καταλαβαινεις τπτ αισθηση premium
-
Μεσα δεν έτριζε κατι και ειχα την αισθηση ποιοτικου και ευρύχωρου εσωτερικού, αλλα ειχε μονο 150χμλ και μεχρι τα 80-90 δεν ακουσα αεροδυναμικους
-
Οι 2 οθονες που ειχε μεσα εχουν τουλαχιστον μετρια ποιοτητα κατασκευης, τα χρωματα θυμιζουν Kymco scooter και ειναι οι μονες που εχουν μονο 3χρονια εγγυηση.
-
Δεν υπαρχει σε καμια έκδοση ασυρματη φόρτιση κινητού.
-
Δεν έχει τηλεσκοπική ρύθμιση το τιμόνι!
-
Ασυρματο Apple Car play και Android Auto γιοκ, εν ετη 2024-2025 σε αυτοκινητο που κοστίζει 26.000 οπως και αναδιπλούμενοι καθρεφτες
-
Μου εκανε εντυπωση η αρνηση τους να βγαλουμε το αυτοκινητο σε ανοιχτο δρόμο
-
Καταναλωση στο τελος της δοκιμης μου εβγαλε 5l/100
Στην Ισπανια λοιπον που εχει σε ολες τις εκδοσεις 3000 κατω, ειναι μια τίμια αγορα, εδω με 26000 που εχει η μεσαια εκδοση με χρωμα δεν το λες και φθηνο και δεν ειναι καν safe αγορα μιας και δεν ειναι δοκιμασμενο ακομα σε βαθος χρονου
-
-
-
Μόνο αυτοί;;;;; Όχι και αλλοι;;;;
-
-
το οτι χρειαζεσαι να δωσεις 29Κ για να παρεις αναδιπλουμενους στην πλουσια εκδοση λες και ειμαστε στο 2005 ειναι ο ορισμος της τσιπιας. Δεν ξέρω αν είναι κοφτηρι του Σ ή ετσι το βγαζει ο κινεζος...
Επίσης η μη υπαρξη ΟΤΑ update δεν ειναι ενθαρυντικο...
Για το ψοφισμα της μπαταριας εννοειται το γνωρίζουν ολοι και θα εχει σταλθει μειλ σε ολες τις αντιπροσωπειες να σφυρίζετε αδιαφορα , και οτι το ακουτε πρωτη φορά...
εγω πιστευω και τα υπολοιπα υβριδικά ψοφανε σε παρατεταμένη ανηφορική πορεια απλα δεν μιλάνε οι κατοχοι , σίγουρα όχι οπως ψοφαει στο τριτάχυτο , εκει το cvt βοηθά... -
εγω πιστευω και τα υπολοιπα υβριδικά ψοφανε σε παρατεταμένη ανηφορική πορεια απλα δεν μιλάνε οι κατοχοι , σίγουρα όχι οπως ψοφαει στο τριτάχυτο , εκει το cvt βοηθά...
Ετσι είναι! Το δικό μου ψοφάει τόσο πολύ που σε παρατεταμένη ανηφόρα αρχίζει και κινείται προς τα πίσω! αν δε, ειναι και μεγάλη απόσταση, ουσιαστικά επιστρέφω από εκεί που ξεκίνησα!!
-
το οτι χρειαζεσαι να δωσεις 29Κ για να παρεις αναδιπλουμενους στην πλουσια εκδοση λες και ειμαστε στο 2005 ειναι ο ορισμος της τσιπιας.
Δυστυχώς ισχύει για τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα, έχουν εξοπλισμό αλλά τον κατανέμουν με τέτοιο τρόπο ώστε να σε ωθήσουν "υποχρεωτικά" στην πλούσια έκδοση. To mg αν δεν κάνω λάθος στα 28Κ δεν έχει ηλεκτροχρωματικούς καθρέφτες.
-
εγω πιστευω και τα υπολοιπα υβριδικά ψοφανε σε παρατεταμένη ανηφορική πορεια απλα δεν μιλάνε οι κατοχοι , σίγουρα όχι οπως ψοφαει στο τριτάχυτο , εκει το cvt βοηθά...
Ετσι είναι! Το δικό μου ψοφάει τόσο πολύ που σε παρατεταμένη ανηφόρα αρχίζει και κινείται προς τα πίσω! αν δε, ειναι και μεγάλη απόσταση, ουσιαστικά επιστρέφω από εκεί που ξεκίνησα!!
τουλαχιστον αναγκαζεσαι να αυξησεις την ενταση της μουσικης για να καλύψεις το βουητό οπότε απολαμβάνεις μουσικάρες!!
-
το οτι χρειαζεσαι να δωσεις 29Κ για να παρεις αναδιπλουμενους στην πλουσια εκδοση λες και ειμαστε στο 2005 ειναι ο ορισμος της τσιπιας.
Δυστυχώς ισχύει για τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα, έχουν εξοπλισμό αλλά τον κατανέμουν με τέτοιο τρόπο ώστε να σε ωθήσουν "υποχρεωτικά" στην πλούσια έκδοση. To mg αν δεν κάνω λάθος στα 28Κ δεν έχει ηλεκτροχρωματικούς καθρέφτες.
οι γνωστες κουτοπονηριες των ελληνων για να πειθουν το ποπολο οτι πουλανε πιο φθηνα από την υπολοιπη ευρωπη ( που στο συγκεκριμενο αμαξι δεν συμβαίνει ουτε αυτο σε απολυτα νουμερα).
Οπου βλεπεις ελληνικο μοντελο αισθητα κατω απο αντίστοιχο ξενο υπάρχει σοβαρη περικοπη εξοπλισμού για να πιασει την τιμη. Σχεδον εκει που σταματουν τα δικά μας ξεκινουν τα δικα τους εξοπλιστικα ...μας εσωσε μονο η νομοθεσια με τα adas από 7/2024 και την υποχρεωτικότητα τους και σταματησε τουλαχιστον το παιχνιδι με τα θεματα ασφαλειας...αυτο το τυφλο σημειο και το acc το πουλουσαν χρυσο μεχρι τωρα...
-
εγω πιστευω και τα υπολοιπα υβριδικά ψοφανε σε παρατεταμένη ανηφορική πορεια απλα δεν μιλάνε οι κατοχοι , σίγουρα όχι οπως ψοφαει στο τριτάχυτο , εκει το cvt βοηθά...
Ετσι είναι! Το δικό μου ψοφάει τόσο πολύ που σε παρατεταμένη ανηφόρα αρχίζει και κινείται προς τα πίσω! αν δε, ειναι και μεγάλη απόσταση, ουσιαστικά επιστρέφω από εκεί που ξεκίνησα!!
και οι πύραυλοι της SpaceX έτσι είναι. Προσγειώνονται πίσω στην βάση τους
Αν και αν έβαζαν toyota σε πύραυλο δεν άφηναν να το απογειώσεις, δεν θέλουν διαστημικά σκουπίδια στο διάστημα
ενώ τα τεσλα τα αφήνουν
-
Το οδηγησα και εγω, σε αστειο 20λεπτο τεστ ντραιβ στην Κηφισιας.
Δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασματα τους το ειπα, εδω αλλες μεγαλες εταιρειες στο δίνουν τεστ μονος σου και στην MG!! σου μπαστακωνεται πωλητης για μια βολτα ουσιαστικα και περιμενουν να κλεισεις το αυτοκινητο..
Και το δικό μου ήταν πάρα πολύ μικρό, 15-20 λεπτά σύνολο, πρακτικά κάναμε έναν κύκλο γύρω από την αντιπροσωπεία και συνέχεια μου έλεγε τι να κάνω ο πωλητής. Άκρως εκνευριστικό.
Βγήκαμε για 5 λεπτά στη Μουδανιών πάντως (ανοιχτός δρόμος).Φυσικα γνωριζουν και για το bug-λαχανιασμα της μπαταριας και για αλλα θεματα αξιοπιστιας που διαβαζουμε ολοι στο νετ αλλα κανουν τις παπιες.
Παντως απο οτι μου ειπαν για OTA update δεν έχουν καμια ενημέρωση.
Εγώ από την αντίδρασή του κατάλαβα ότι δεν είχε ιδέα.
-
Τι να ξέρει τώρα ο Έλληνας dealer.Ενα 23.500 πετάει και σου λέει το φθηνότερο της αγοράς.Και 7 χρόνια εγγύηση.Ως εκεί είναι οι γνωσεις και η κουτοπόνηρια του.Και ο ελληναρας αγοραστης εκεί τσιμπάει γιατί δεν είναι κάνα κορόιδο.Βεβαια το μετά το ξέρουμε ολοι.Συνεργεια, συνεργεία συνεργεία,για μέρες και μηνες.αλλα σιγά 23.500 και 7 χρόνια εγγυηση
-
-
Εντάξει το να συνδυάζουμε ότι τα mg θα είναι ζημιάρικα όπως τα πεζο, σιτροεν, οπελ και τα υπόλοιπα που φέρνει ο συγγελιδης από που προκύπτει; τα υπόλοιπα μοιράζονται όντως ίδιους κωδικούς εξαρτημάτων τα mg έχουν κάποια παραγωγική σύνδεση με τα παραπάνω;
-
Πέρασα και το είδα χωρίς test drive, είναι πολύ ωραίο και επίσης φαίνεται αρκετά μικρότερο από τις πραγματικές του διαστάσεις και από μέσα και από έξω, το λες σίγουρα bsuv. Είναι vfm αλλά με κάποια σοβαρά μειονεκτήματα, όπως η υψηλότερη τιμή αγοράς σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, η μελλοντική απομείωση του κεφαλαίου αγοράς, κλπ.
Το κυριότερο όμως είναι το πρόβλημα αποφόρτισης της μπαταρίας το οποίο δεν μπορεί να λυθεί με κάποιο update, απλά υφίσταται. Εξηγώ:
Στα dual motor, toyota, byd, κλπ σε οποιαδήποτε ταχύτητα κίνησης ο θερμικός μπορεί να υποστηρίξει την επιτάχυνση του αυτοκινήτου με σχεδόν πλήρη ισχύ, είτε με μηχανική ροή ενέργειας είτε με ηλεκτρική. Στην μετάδοση της mg ο θερμικός εμπλέκεται μέσω των σχέσεων σε υψηλές ταχύτητες ενώ σε χαμηλές μπορεί πιθανώς μόνο να φορτίσει την μπαταρία μέσω του μικρού generator.
Αυτό συνεπάγεται ότι αν η μπαταρία αδειάσει δεν έχεις καθόλου ισχύ, ακόμα και αν ο θερμικός στέλνει στο σύστημα ενέργεια μέσω του generator (που πιθανώς δεν κάνει ούτε αυτό) αυτή δεν επαρκεί για την επιτάχυνση του οχήματος.
Θα μου πείτε, μα καλά, και τα renault την ίδια μετάδοση έχουν, γιατί δεν έχει βγει αντίστοιχη "βρώμα". Είναι απλό, υπο δύσκολες συνθήκες, όπως έντονα συνεχόμενη ανηφορική διαδρομή, το ίδιο ακριβώς θα συμβεί και στα renault, τα οποία όμως φέρουν πολύ μικρότερης ισχύος ηλεκτροκινητήρες συνεπώς είναι πιο δύσκολο να εξαντλήσουν την μπαταρία τους. Τα 200 άλογα έχουν το τίμημα τους
-
Πως έβγαλες το συμπέρασμα ότι δεν λύθηκε το πρόβλημα και δη από μια στατική δοκιμή!
Ούτε και τα TOTOTA έχουν το 100% της δύναμης τους σε ανηφόρες και πεσμένη μπαταρία κάτω από το 60 %
Και στο ΜG το πιο λογικό είναι να υπάρχει ένα πρωτόκολλο φόρτισης της μπαταρίας, η οποία είναι ΔΙΠΛΑΣΙΑ σε χωρητικότητα από των TOYOTA
Παιδιά οκ να κανουμε χαβαλέ, αλλα νομίζω παράγετε παραπληροφόρηση!
MG ZS