-
-
Η BYD απαντά στους δασμούς της Ε.Ε. κατασκευάζοντας εργοστάσια στην Ευρώπη και την Τουρκία
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευάζει ήδη εργοστάσια στην Ουγγαρία και την Τουρκία
Η κινεζική μάρκα επιβαρύνθηκε με δασμό 17% επιπλέον του υφιστάμενου δασμού 10% για τα οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα και εξάγονται στην Ευρώπη. Ωστόσο, μιλώντας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, η εκτελεστική αντιπρόεδρος της BYD, Stella Li, σημείωσε ότι η μάρκα θα παράγει πολλά εξαρτήματα στην Ευρώπη, θα συναρμολογεί πακέτα μπαταριών σε εργοστάσια στην Ουγγαρία και την Τουρκία και θα εισάγει μόνο κυψέλες μπαταριών από την πατρίδα της.
Απογοητευμένη από το ρυθμιστικό τοπίο της ΕΕ, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία αυξάνει την τοπική παραγωγή για να αποφύγει κάποια από τα οικονομικά χτυπήματα, ενώ ξεκαθαρίζει ότι δεν θα απορροφήσει απλώς το επιπλέον κόστος χωρίς να αντιδράσει.
Κατά τη διάρκεια συνέντευξης στο Reuters, η Li πρόσθεσε ότι τα περισσότερα από τα EVs που θα πουλήσει η BYD στην Ευρώπη θα κατασκευαστούν στην Ουγγαρία. Επιπλέον, θα επιδιώξει να αγοράσει όσο το δυνατόν περισσότερα εξαρτήματα από Ευρωπαίους προμηθευτές και άλλους Κινέζους προμηθευτές που δημιουργούν σήμερα εγκαταστάσεις στην Ευρώπη.
Για την ώρα, η BYD δεν έχει αποφασίσει-ανακοινώσει, εάν θα απορροφήσει η ίδια η εταιρία το επιπλέον κόστος των δασμών, ή θα το περάσει στην τελική τιμή των προϊόντων της.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής της BYD στην Ευρώπη, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία θα προβεί σε αλλαγές στη γερμανική επιχείρησή της μετά από ένα απογοητευτικό λανσάρισμα στη χώρα. Πέρυσι, η BYD πούλησε λίγο πάνω από 4.000 οχήματα στη Γερμανία, αλλά οι πωλήσεις έπεσαν κάτω από 1.500 το πρώτο εξάμηνο του 2024. Η Li λέει ότι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η BYD δεν δημιούργησε σωστά την απαραίτητη υποδομή και τον Αύγουστο, αποφάσισε να αγοράσει τον γερμανικό διανομέα Hedin Electric Mobility για να αποκτήσει μεγαλύτερο έλεγχο των πωλήσεων στην αγορά.
-
Κοιμαστε ύπνο βαθύ.
Είδατε πόσο εύκολα μπήκαν κυρώσεις στην Ρωσία;
Πόσο εύκολα της κρατάνε τα λεφτά της;
Και η Ρωσία έχει πετρέλαιο αέριο και πολλά ακόμη. Η Κίνα τι έχει; Αν της κάνουν ενα σκηνικό με την Ταϊβάν εύκολα γίνεται ΚΑΚ.Κάτσε μην γίνει σκηνικό με την ταιβαν, και γίνει κακ η Αμερική (δεν εύχομαι ούτε σκηνικό με ταιβαν, ούτε αποδυνάμωση της Αμερικής)
-
Γιατί δεν ανοίγει ένα ξεχωριστό θέμα για κινέζους vs ευρωπαίους vs whatever? Προσπαθούμε να βρούμε πληροφορίες/συζητήσουμε για BYD αυτοκίνητα εδώ.
-
@babisstinson said in BYD forum:
Κοιμαστε ύπνο βαθύ.
Είδατε πόσο εύκολα μπήκαν κυρώσεις στην Ρωσία;
Πόσο εύκολα της κρατάνε τα λεφτά της;
Και η Ρωσία έχει πετρέλαιο αέριο και πολλά ακόμη. Η Κίνα τι έχει; Αν της κάνουν ενα σκηνικό με την Ταϊβάν εύκολα γίνεται ΚΑΚ.Τις ποιες; χαχαχα Μπα σε καλό σου ρε cruiser.
Ξέρεις ότι έχει αύξηση κερδών η Ρωσία από το πετρέλαιο που πουλάει έτσι; Απλά πλέον το σπρώχνει με τα τάνκερ-φαντασματα που αράζουν έξω από τον μεσσηνιακό κόλπο σε διεθνή ύδατα και φορτώνουν από το ένα στο άλλο και μέσω Τουρκίας που το βαφτίζει "ευρωπαϊκό".Μεγαλύτερο φιάσκο τα τελευταία χρόνια από τις "κυρώσεις" της ΕΕ στην Ρωσία δεν έχει υπάρξει λογικά.
Πριν γελάσεις να διαβάσεις.
Έγραψα για τις κυρώσεις στην Ρωσία πόσο εύκολα μπήκαν αλλά ότι η Ρωσία έχει πετρέλαιο αλλά η Κίνα δεν έχει.
Εσύ που βασίστηκες για την απάντηση που έδωσες;
Μάλλον όταν γελάς θα κλείνουν τα μάτια και θα δυσκολεύεσαι στο διάβασμα. -
-
το λες δευτερη φορα το ΚΑΚ. Τι ειναι αυτο;
Υποθέτω (ελέω google) ότι είναι: Κοινοπολιτεία Ανεξάρτητων Κρατών.
Η Κοινοπολιτεία Ανεξάρτητων Κρατών (CIS ή ΚΑΚ) είναι ένας περιφερειακός διεθνής οργανισμός του οποίου οι συμμετέχουσες χώρες είναι Πρώην Σοβιετικές Δημοκρατίες, που σχηματίστηκαν μετά τη διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης
Μπράβο βρε Φάνη.
Βασικά ήμουν σίγουρος ότι μόνο ο Δίας και ο Μονμαν θα το ήξεραν γιατί οι άλλοι είναι μικροί και δεν πρόλαβαν την διάλυση της ΕΣΣΔ. Μια ΚΑΚ στην Κίνα εύκολα γίνεται. -
Καλά εσείς δεν λέγατε ότι θα τσακίσει η μπιντ;
Γιατί στην Γερμανία πούλησε μόνο τα εκθεσιακά και τα τεστ ντραιβ και σε τίποτα Κινέζους μετανάστες -
Καλά εσείς δεν λέγατε ότι θα τσακίσει η μπιντ;
Γιατί στην Γερμανία πούλησε μόνο τα εκθεσιακά και τα τεστ ντραιβ και σε τίποτα Κινέζους μετανάστεςΜολις γυρισα απο αντιπροσωπεια, και επρεπε να περιμενω 45 λεπτα για να ρθει η σειρα μου να μιλησω με υπαλληλο.
Αλλα εσυ νομιζεις οτι δε πουλανε τιποτα. -
-
Καλά εσείς δεν λέγατε ότι θα τσακίσει η μπιντ;
Γιατί στην Γερμανία πούλησε μόνο τα εκθεσιακά και τα τεστ ντραιβ και σε τίποτα Κινέζους μετανάστεςΘα βοηθούσε αν ξέραμε για τι πράγμα μιλάς κιόλας. Μετάφραση, βάλε λινκ!
Έλα έβαλα λινκ και υπότιτλους!
-
Καλά εσείς δεν λέγατε ότι θα τσακίσει η μπιντ;
Γιατί στην Γερμανία πούλησε μόνο τα εκθεσιακά και τα τεστ ντραιβ και σε τίποτα Κινέζους μετανάστεςΝα πάει η BYD στην παρούσα φάση να διεκδικήσει μερίδιο αγοράς μέσα στη Γερμανία, ή την Αυστρία ή την Ελβετία, δείχνει ή άγνοια κινδύνου ή τρελή υπεροψία.
Σε χώρες όμως σαν την Ελλάδα και τα Βαλκάνια που "διψάνε" για φτηνά αυτοκίνητα, μπορεί να παίξει μπάλα.
-
-
Και στη Γερμανία διψάνε για φτηνά ιχ. Γιατί νομίζετε πουλάνε του σκοτωμού οι Σέατ, Σκόντα, Φίατ, Χιουντάι, ΚΙΛ, Όπελ, Ντάτσια?
Γιατί να μην πάει η Μπιντ εκεί? Γιατί είναι πρόωρο? Σου λέει πάμε και ότι πιάσουμε, είναι τεράστια αγορά, βουρ στον πατσά λοιπόν.https://www.best-selling-cars.com/germany/2023-full-year-germany-best-selling-car-brands/
-
Και στη Γερμανία διψάνε για φτηνά ιχ. Γιατί νομίζετε πουλάνε του σκοτωμού οι Σέατ, Σκόντα, Φίατ, Χιουντάι, ΚΙΛ, Όπελ, Ντάτσια?
Γιατί να μην πάει η Μπιντ εκεί? Γιατί είναι πρόωρο? Σου λέει πάμε και ότι πιάσουμε, είναι τεράστια αγορά, βουρ στον πατσά λοιπόν.https://www.best-selling-cars.com/germany/2023-full-year-germany-best-selling-car-brands/
Γιατί κινδυνεύει να φάει τρελή ήττα. Όπως και έγινε. Είναι μεγάλο το στραπάτσο για το εμπορικό της προφίλ στην Ευρώπη. "Η εταιρεία που δεν μπορεί να πουλήσει ούτε τα test drive της". Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα.
-
Τί λινκ να βάλω όταν είναι γραμμένο 3 μνμ πιο πάνω ;
-
Και στη Γερμανία διψάνε για φτηνά ιχ. Γιατί νομίζετε πουλάνε του σκοτωμού οι Σέατ, Σκόντα, Φίατ, Χιουντάι, ΚΙΛ, Όπελ, Ντάτσια?
Γιατί να μην πάει η Μπιντ εκεί? Γιατί είναι πρόωρο? Σου λέει πάμε και ότι πιάσουμε, είναι τεράστια αγορά, βουρ στον πατσά λοιπόν.https://www.best-selling-cars.com/germany/2023-full-year-germany-best-selling-car-brands/
Γιατί κινδυνεύει να φάει τρελή ήττα. Όπως και έγινε. Είναι μεγάλο το στραπάτσο για το εμπορικό της προφίλ στην Ευρώπη. "Η εταιρεία που δεν μπορεί να πουλήσει ούτε τα test drive της". Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα.
13 μαρκα είναι η dacia στην Γερμανια γιατι να μην πιάσει και να φάει τρελή ήττα η BYD? Αν μπορει η Dacia να είναι 13 γιατι να μην μπορει κάπου εκεί να είναι και η BYD?
Μια χαρα θα πουλήσει λέω εγώ. Δεν θα μπει στην δεκάδα στην Γερμανία που η VW δεν γινεται να χασει την πρώτη θεση από κανέναν και οι ετερες γερμανικές θα συνεχίσουν να είναι ψηλά. Αλλα μια χαρά αξιοπροσεκτες πωλήσεις μπορεί να κάνει.
-
Και στη Γερμανία διψάνε για φτηνά ιχ. Γιατί νομίζετε πουλάνε του σκοτωμού οι Σέατ, Σκόντα, Φίατ, Χιουντάι, ΚΙΛ, Όπελ, Ντάτσια?
Γιατί να μην πάει η Μπιντ εκεί? Γιατί είναι πρόωρο? Σου λέει πάμε και ότι πιάσουμε, είναι τεράστια αγορά, βουρ στον πατσά λοιπόν.https://www.best-selling-cars.com/germany/2023-full-year-germany-best-selling-car-brands/
Γιατί κινδυνεύει να φάει τρελή ήττα. Όπως και έγινε. Είναι μεγάλο το στραπάτσο για το εμπορικό της προφίλ στην Ευρώπη. "Η εταιρεία που δεν μπορεί να πουλήσει ούτε τα test drive της". Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα.
13 μαρκα είναι η dacia στην Γερμανια γιατι να μην πιάσει και να φάει τρελή ήττα η BYD? Αν μπορει η Dacia να είναι 13 γιατι να μην μπορει κάπου εκεί να είναι και η BYD?
Μια χαρα θα πουλήσει λέω εγώ. Δεν θα μπει στην δεκάδα στην Γερμανία που η VW δεν γινεται να χασει την πρώτη θεση από κανέναν και οι ετερες γερμανικές θα συνεχίσουν να είναι ψηλά. Αλλα μια χαρά αξιοπροσεκτες πωλήσεις μπορεί να κάνει.
Πιθανόν να μπορέσει να κάνει αξιοπρόσεκτες πωλήσεις κάποια στιγμή στο μέλλον. Τώρα όμως με τη μ.... που έκανε, αυτό μάλλον θα καθυστερήσει μερικά χρόνια. Θα την κατασπαράξουν στο μάρκετινγκ και θα πρέπει να ρίξει πολύ χρήμα και προσπάθεια για να αντιστρέψει το κλίμα στη συνείδηση του μέσου Γερμανού άρα και Ευρωπαίου πολίτη.
Μακάκας είναι ο Elon που έφτιαξε εργιστάσιο στη Γερμανία? Ούτε οι Γερμανοί δε φτιάχνουν πια εργοστάσια στη Γερμανία , είναι πανάκριβα. Για λόγους συμβολισμού και marketing το έκανε. Αλλιώς θα το έφτιαχνε πολύ πιο οικονομικά στην Τουρκία ή στην Ουγγαρία.
Θα δείξει πάντως, όλα αυτά εκτιμήσεις είναι.
-
Άμα ήταν 30 % πιο φτηνή από την Ντατσια θα πούλαγε.
Το εντρυ κοστ που λένε.
-
Κάρμα... μόλις βγήκα από το σπίτι
BYD forum