Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG3 Hybrid+ 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG3 Hybrid+ 2024
    • 1
    • 2
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 62
    • 63
    • 43 / 63
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    1246
    41885
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone @georgekn last edited by

      @georgekn said in MG3 Hybrid+ 2024:

      Περιμένω σχόλια...

      https://www.facebook.com/100018739477569/videos/1534407287958071/

      Tι σχολιο? Οποιοδηποτε αυτοκινητο με αδυναμο κινητηρα (που ηταν παρα πολλα στην Ελλαδα θυμαμαι απο τοτε που ημουν παιδι) θα ειχε προβλημα να ανεβει ανηφορα με 20% κλιση. Απλα οταν εχεις χειροκινητο εχεις περισσοτερο ελεγχο της καταστασης.

      Στο συγκεκριμενο αμαξι αν εχεις τετοιο θεμα (μια στις χιλιες) απλα κανεις αναστροφη φορτιζει λιγο η μπαταρια και ξαναδοκιμαζεις.

      Το θεμα ειναι να ειναι αξιοπιστα τα αλλα θα τα βρουμε.

      ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ataim
        ataim @wantone last edited by

        @wantone said in MG3 Hybrid+ 2024:

        @georgekn said in MG3 Hybrid+ 2024:

        Περιμένω σχόλια...

        https://www.facebook.com/100018739477569/videos/1534407287958071/

        Tι σχολιο? Οποιοδηποτε αυτοκινητο με αδυναμο κινητηρα (που ηταν παρα πολλα στην Ελλαδα θυμαμαι απο τοτε που ημουν παιδι) θα ειχε προβλημα να ανεβει ανηφορα με 20% κλιση. Απλα οταν εχεις χειροκινητο εχεις περισσοτερο ελεγχο της καταστασης.

        Στο συγκεκριμενο αμαξι αν εχεις τετοιο θεμα (μια στις χιλιες) απλα κανεις αναστροφη φορτιζει λιγο η μπαταρια και ξαναδοκιμαζεις.

        Το θεμα ειναι να ειναι αξιοπιστα τα αλλα θα τα βρουμε.

        Δίκιο έχεις, υπάρχουν και άλλες λύσεις, να ανεβαίνεις τις ανηφόρες με φόρα από πριν, να κατέβεις να σπρώξεις λίγο, να ξεσυνδέσεις το κινητό σου γιατί τραβάει μπαταρία; 😛😊 😊
        Εδώ μιλάμε για τραγικές καταστάσεις, και δεν έχει να κάνει με το συγκεκριμένο που λέει ο λαπ, έχει να κάνει με την μετάδοση που έχουν φτιάξει.

        W 1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • L
          lap last edited by lap

          Είχα ποστάρει ένα βίντεο ενός Ισπανού που έκανε ανάβαση σε ένα βουνό και δεν του παρουσίασε τέτοιο θέμα, είπε πως έπεσε η απόδοση μετά κάποια χιλιομετρα ανάβασης αλλά σαφέστατα ήταν στα ίδια επίπεδα ενός αυτοκινήτου με 100 αλογα του ανταγωνισμού.

          Πρέπει να δούμε και άλλες δοκιμές για να εξάγουμε σίγουρο συμπέρασμα.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wantone @ataim last edited by

            @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

            @wantone said in MG3 Hybrid+ 2024:

            @georgekn said in MG3 Hybrid+ 2024:

            Περιμένω σχόλια...

            https://www.facebook.com/100018739477569/videos/1534407287958071/

            Tι σχολιο? Οποιοδηποτε αυτοκινητο με αδυναμο κινητηρα (που ηταν παρα πολλα στην Ελλαδα θυμαμαι απο τοτε που ημουν παιδι) θα ειχε προβλημα να ανεβει ανηφορα με 20% κλιση. Απλα οταν εχεις χειροκινητο εχεις περισσοτερο ελεγχο της καταστασης.

            Στο συγκεκριμενο αμαξι αν εχεις τετοιο θεμα (μια στις χιλιες) απλα κανεις αναστροφη φορτιζει λιγο η μπαταρια και ξαναδοκιμαζεις.

            Το θεμα ειναι να ειναι αξιοπιστα τα αλλα θα τα βρουμε.

            Δίκιο έχεις, υπάρχουν και άλλες λύσεις, να ανεβαίνεις τις ανηφόρες με φόρα από πριν, να κατέβεις να σπρώξεις λίγο, να ξεσυνδέσεις το κινητό σου γιατί τραβάει μπαταρία; 😛😊 😊
            Εδώ μιλάμε για τραγικές καταστάσεις, και δεν έχει να κάνει με το συγκεκριμένο που λέει ο λαπ, έχει να κάνει με την μετάδοση που έχουν φτιάξει.

            δηλ εσυ θελεις ενα αμαξι να αποδιδει σε ολες τις συνθηκες; τα υβριδικα ειναι για την πολη, αν θελεις φθηνο αμαξι για βουνα ενα με χειροκινητο πρεπει να παρεις οχι υβριδικο. απλα πραγματα ειναι αυτα.

            αν θελεις αποδοση σε ολες τις συνθηκες παρε το Μ5 το νεο και πλαγκ ιν και ροπατο.

            ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              panormus772 last edited by panormus772

              Πάντως, με το e-power 190hp,έχω ανέβει τις 2 ή 3 ράμπες (δε θυμάμαι ακριβώς) του υπόγειου γκαράζ στο cinemax στην Κηφισίας στο ύψος του Ζηρίνειου ,χωρίς κανένα θέμα.
              Μιλάμε για σχετικά στενές ανηφόρες με κλίση και στροφή ταυτογχρόνως,άρα και κίνηση με χαμηλή ταχύτητα.

              W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • W
                wantone @panormus772 last edited by

                @panormus772 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                Πάντως, με το e-power 190hp,έχω ανέβει τις 2 ή 3 ράμπες (δε θυμάμαι ακριβώς) του υπόγειου γκαράζ στο cinemax στην Κηφισίας στο ύψος του Ζηρίνειου ,χωρίς κανένα θέμα.
                Μιλάμε για σχετικά στενές ανηφόρες με κλίση και στροφή ταυτογχρόνως,άρα και κίνηση με χαμηλή ταχύτητα.

                καμμια σχεση το ενα με το αλλο. στο δικο σου ο κινητηρας δουλευει συνεχως σαν γεννητρια οποτε οσο εχεις βενζινη δεν θα ξεμεινεις απο ισχυ. μου θυμιζουν τα πλοια.

                P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panormus772 @wantone last edited by panormus772

                  @wantone said in MG3 Hybrid+ 2024:

                  @panormus772 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                  Πάντως, με το e-power 190hp,έχω ανέβει τις 2 ή 3 ράμπες (δε θυμάμαι ακριβώς) του υπόγειου γκαράζ στο cinemax στην Κηφισίας στο ύψος του Ζηρίνειου ,χωρίς κανένα θέμα.
                  Μιλάμε για σχετικά στενές ανηφόρες με κλίση και στροφή ταυτογχρόνως,άρα και κίνηση με χαμηλή ταχύτητα.

                  καμμια σχεση το ενα με το αλλο. στο δικο σου ο κινητηρας δουλευει συνεχως σαν γεννητρια οποτε οσο εχεις βενζινη δεν θα ξεμεινεις απο ισχυ. μου θυμιζουν τα πλοια.

                  Σωστό αυτό,δε χρειάζεται να δίνει απ'ευθείας κίνηση στους τροχούς η ΜΕΚ ποτέ.

                  Πιστεύω όμως πως αν και στο ΜG η ΜΕΚ του ήταν turbo (π.χ. Αustral),ίσως να τα πήγαινε λίγο καλύτερα,απ'ότι μια ΜΕΚ άτμο 100 hp που κουβαλά κι extra βάρος..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ataim
                    ataim @wantone last edited by

                    @wantone said in MG3 Hybrid+ 2024:

                    @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                    @wantone said in MG3 Hybrid+ 2024:

                    @georgekn said in MG3 Hybrid+ 2024:

                    Περιμένω σχόλια...

                    https://www.facebook.com/100018739477569/videos/1534407287958071/

                    Tι σχολιο? Οποιοδηποτε αυτοκινητο με αδυναμο κινητηρα (που ηταν παρα πολλα στην Ελλαδα θυμαμαι απο τοτε που ημουν παιδι) θα ειχε προβλημα να ανεβει ανηφορα με 20% κλιση. Απλα οταν εχεις χειροκινητο εχεις περισσοτερο ελεγχο της καταστασης.

                    Στο συγκεκριμενο αμαξι αν εχεις τετοιο θεμα (μια στις χιλιες) απλα κανεις αναστροφη φορτιζει λιγο η μπαταρια και ξαναδοκιμαζεις.

                    Το θεμα ειναι να ειναι αξιοπιστα τα αλλα θα τα βρουμε.

                    Δίκιο έχεις, υπάρχουν και άλλες λύσεις, να ανεβαίνεις τις ανηφόρες με φόρα από πριν, να κατέβεις να σπρώξεις λίγο, να ξεσυνδέσεις το κινητό σου γιατί τραβάει μπαταρία; 😛😊 😊
                    Εδώ μιλάμε για τραγικές καταστάσεις, και δεν έχει να κάνει με το συγκεκριμένο που λέει ο λαπ, έχει να κάνει με την μετάδοση που έχουν φτιάξει.

                    δηλ εσυ θελεις ενα αμαξι να αποδιδει σε ολες τις συνθηκες; τα υβριδικα ειναι για την πολη, αν θελεις φθηνο αμαξι για βουνα ενα με χειροκινητο πρεπει να παρεις οχι υβριδικο. απλα πραγματα ειναι αυτα.

                    αν θελεις αποδοση σε ολες τις συνθηκες παρε το Μ5 το νεο και πλαγκ ιν και ροπατο.

                    έχουν τώρα και το MG ZS hybrid, πας διακοπές φορτωμένος με 4 άτομα και μπαγκάζια και στο βουνό, που έχουμε πολλά στην χώρα μας ξεμένεις; Σίγουρα εντος πόλης δεν θα έχεις ποτέ θέμα αλλά στο βίντεο το mg3 ψόφησε τελείως.

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @ataim last edited by

                      @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      έχουν τώρα και το MG ZS hybrid, πας διακοπές φορτωμένος με 4 άτομα και μπαγκάζια και στο βουνό, που έχουμε πολλά στην χώρα μας ξεμένεις; Σίγουρα εντος πόλης δεν θα έχεις ποτέ θέμα αλλά στο βίντεο το mg3 ψόφησε τελείως.

                      Έλα μωρέ, θα κατέβεις μια να φορτίσει και θα ξανα-ανέβεις!! 😂 😂

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Μήπως είναι αυτός;;;

                        Εάν ναι λέει πως λύθηκε το θέμα με επαναφορά του λογισμικού.

                        https://www.mgevs.com/threads/major-mg3-hybrid-transmission-problem.18150/

                        Τι εννοούν επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις ;;;; Πειράχτηκαν;;;🤔

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vagkirk last edited by

                          Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι συμβαίνει στο παραπάνω βίντεο;

                          Γιατί δεν φτάνουν 100 άλογα να κινήσουν ένα αμαξάκι στο βουνό;

                          Έχει αδειάσει η μπαταρία του και η δύναμη του θερμικού πνίγεται από την πολύ μακριά 1η σχέση στο κιβώτιο , σαν να προσπαθεί δηλαδή κάποιος να ανέβει βουνό μόνο με 4ή;;;

                          Είναι δυνατόν να είναι τόσο ηλίθιοι;

                          ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ataim
                            ataim last edited by

                            Από το βίντεο καταλαβαίνω το εξής, στο mg3 ο θερμικός τροφοδοτεί ένα μικρό μοτέρ το οποίο μπορεί να κάνει τα εξής, να φορτίσει την μπαταρία, να χρησιμοποιηθεί ως εκκινητής του θερμικού, και να συγχρονίζει τις σχέσεις μετάδοσης, αυτό όμως που δεν φαίνεται να κάνει είναι να στέλνει ενέργεια στο traction motor όταν η ταχύτητα κίνησης και οι στροφές του κινητήρα είναι χαμηλά. Συγκεκριμένα βλέπουμε τον θερμικό να περιστρέφεται στις 2500 σαλ και το λιγοστό έργο που παράγει να μην πηγαίνει πουθενά, ενώ η "ξελιγωμένη" μπαταρία να προσπαθεί να κινήσει ανεπιτυχώς το traction motor. Αδιέξοδο.

                            L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Δίνω μεγάλες πιθανότητες να έχει μπει σε safety mode και δεν αλλάζει ταχύτητα. Ίσως είναι το παλικάρι στο forum πιο πάνω οπου με μια αναβάθμιση στο διαγνωστικό τους επανέφεραν κάποιες ρυθμίσεις και λύθηκε το θέμα.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                chris__7 last edited by

                                Καλά ακόμα μήνα δεν έκλεισε και ξεκινησαν τα γιατί και πώς.Αραχτε μάγκες 7 χρόνια εγγύηση.Απλα κάντε μια ασφάλεια να περιλαμβάνει και αμάξι αντικατάστασης.Ειναι μεγάλη η αναμονη

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  lap @ataim last edited by lap

                                  @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                  Από το βίντεο καταλαβαίνω το εξής, στο mg3 ο θερμικός τροφοδοτεί ένα μικρό μοτέρ το οποίο μπορεί να κάνει τα εξής, να φορτίσει την μπαταρία, να χρησιμοποιηθεί ως εκκινητής του θερμικού, και να συγχρονίζει τις σχέσεις μετάδοσης, αυτό όμως που δεν φαίνεται να κάνει είναι να στέλνει ενέργεια στο traction motor όταν η ταχύτητα κίνησης και οι στροφές του κινητήρα είναι χαμηλά. Συγκεκριμένα βλέπουμε τον θερμικό να περιστρέφεται στις 2500 σαλ και το λιγοστό έργο που παράγει να μην πηγαίνει πουθενά, ενώ η "ξελιγωμένη" μπαταρία να προσπαθεί να κινήσει ανεπιτυχώς το traction motor. Αδιέξοδο.

                                  Μάλλον δεν κουμπώνει/ ενεργοποιείται ο συμπλέκτης της γεννήτριας. Θέμα λογισμικού μοιάζει.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • georgekn
                                    georgekn @fanis75 last edited by

                                    @fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                    @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                    έχουν τώρα και το MG ZS hybrid, πας διακοπές φορτωμένος με 4 άτομα και μπαγκάζια και στο βουνό, που έχουμε πολλά στην χώρα μας ξεμένεις; Σίγουρα εντος πόλης δεν θα έχεις ποτέ θέμα αλλά στο βίντεο το mg3 ψόφησε τελείως.

                                    Έλα μωρέ, θα κατέβεις μια να φορτίσει και θα ξανα-ανέβεις!! 😂 😂

                                    Άμα την κατέβω με την όπισθεν γεμίζει?

                                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • ataim
                                      ataim @vagkirk last edited by

                                      @vagkirk said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                      Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι συμβαίνει στο παραπάνω βίντεο;

                                      Γιατί δεν φτάνουν 100 άλογα να κινήσουν ένα αμαξάκι στο βουνό;

                                      Έχει αδειάσει η μπαταρία του και η δύναμη του θερμικού πνίγεται από την πολύ μακριά 1η σχέση στο κιβώτιο , σαν να προσπαθεί δηλαδή κάποιος να ανέβει βουνό μόνο με 4ή;;;

                                      Είναι δυνατόν να είναι τόσο ηλίθιοι;

                                      Κι όμως, ο θερμικός δεν κινεί το όχημα σε χαμηλές ταχύτητες, μόνο η μπαταρία σπρώχνει μέσω του traction motor, όταν αδειάσει game over. Ο θερμικός δεν έχει καθόλου μηχανική ροή ούτε τροφοδοτεί το traction motor, δεν υπάρχει λύση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chris__7 @georgekn last edited by

                                        @georgekn said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                        @fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                        @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                        έχουν τώρα και το MG ZS hybrid, πας διακοπές φορτωμένος με 4 άτομα και μπαγκάζια και στο βουνό, που έχουμε πολλά στην χώρα μας ξεμένεις; Σίγουρα εντος πόλης δεν θα έχεις ποτέ θέμα αλλά στο βίντεο το mg3 ψόφησε τελείως.

                                        Έλα μωρέ, θα κατέβεις μια να φορτίσει και θα ξανα-ανέβεις!! 😂 😂

                                        Άμα την κατέβω με την όπισθεν γεμίζει?

                                        Πάρε και ένα powerbank μεγάλο να γεμίσει η μπαταρία

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • georgekn
                                          georgekn @lap last edited by

                                          @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                          Μήπως είναι αυτός;;;

                                          Εάν ναι λέει πως λύθηκε το θέμα με επαναφορά του λογισμικού.

                                          https://www.mgevs.com/threads/major-mg3-hybrid-transmission-problem.18150/

                                          Τι εννοούν επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις ;;;; Πειράχτηκαν;;;🤔

                                          Το βίντεο είναι χθεσινό από την Κεφαλλονιά πάντως...κάποιοι αναφέρουν στα σχόλια ότι υπάρχει update που λύνει το θέμα...επίσημο όμως δεν είδα τίποτα...

                                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ataim
                                            ataim @lap last edited by

                                            @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                            @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                            Από το βίντεο καταλαβαίνω το εξής, στο mg3 ο θερμικός τροφοδοτεί ένα μικρό μοτέρ το οποίο μπορεί να κάνει τα εξής, να φορτίσει την μπαταρία, να χρησιμοποιηθεί ως εκκινητής του θερμικού, και να συγχρονίζει τις σχέσεις μετάδοσης, αυτό όμως που δεν φαίνεται να κάνει είναι να στέλνει ενέργεια στο traction motor όταν η ταχύτητα κίνησης και οι στροφές του κινητήρα είναι χαμηλά. Συγκεκριμένα βλέπουμε τον θερμικό να περιστρέφεται στις 2500 σαλ και το λιγοστό έργο που παράγει να μην πηγαίνει πουθενά, ενώ η "ξελιγωμένη" μπαταρία να προσπαθεί να κινήσει ανεπιτυχώς το traction motor. Αδιέξοδο.

                                            Μάλλον δεν κουμπώνει/ ενεργοποιείται ο συμπλέκτης της γεννήτριας. Θέμα λογισμικού μοιάζει.

                                            Δεν νομίζω, το πρόβλημα φαίνεται να είναι ότι ο θερμικός στις χαμηλές ταχύτητες, (όταν δεν έχει εμπλακεί κάποια σχέση μετάδοσης) δεν μπορεί να προσφέρει καθόλου ενέργεια στο σύστημα, το οποίο όταν ξεμείνει από μπαταρία σε αφήνει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 43 / 63
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr