-
Την προηγούμενη φορά είχε κλείσει το κινητό μου με τόσο ανέβασμα. Οπότε ξαναπήγα για να πάρω τα μπόσικα. Έχουμε και λέμε:
KGM Korando
Ναι, η παλιά "Σαγιόνγκ". Αξιοπρεπέστατη εναλλακτική στο Duster, πολύ πιο πολυτελές εσωτερικό (αν και με επίσης σκληρά πλαστικά). Τα φέρνει ο Θεοχαράκης, οπότε έχεις μια σχετική εξασφάλιση. Δεν έχουμε ιδέα τι κάνει στον δρόμο, αλλά στατικά σε κερδίζει. (Και με κανονική ρεζέρβα παρακαλώ)KGM Tivoli
Το Tivoli επιστρέφει και συμφέρει. Βρείτε μου άλλο 4κύλινδρο της κατηγορίας, με 163 ίππους, αυτόματο κιβώτιο και τιμή κάτω από 20 χιλιάρικα. Προφανώς θα καίει. Και τα πλαστικά του φωνάζουν δυνατά "ΕΙΣΑΙ ΦΤΩΧΟΣ"!KGM Torres
Ποιος το περίμενε για τους Κορεάτες της άλλοτε "Σαγιόνγκ", με τα ακατέργαστα κι απολίτιστα μοντέλα...
Καμία σχέση με το παρελθόν, φανταστικό στο μάτι και στις διαστάσεις, χορταστικό, ασιατική αισθητική με μάσκα που μιμείται λίγο Jeep. Πλωτές κονσόλες, πολύ συμπαθητική τιμή για τις διαστάσεις και την αυτονομία του για την ηλεκτρική έκδοση, σχεδόν αστεία τιμή που το καθιστά απαγορευτικό για το θερμικό. Μέτρια ποιότητα υλικών. Εντυπωσιακή εγγύηση για την μπαταρία: 10 χρόνια ή 1.000.000 χιλιόμετρα. (σημείωση: κάπου στα 28 το ηλεκτρικό με 460 χλμ αυτονομία, στα 32 το θερμικό, στα 47 το εκθεσιακό θερμικό)Dacia Spring
Τα καλά του ανταγωνισμού. Ήρθαν οι Κινέζοι, πέφτουν οι τιμές. Το πάλαι ποτέ 18 παρά έγινε 15 παρά. Και πάλι, η στατική σύγκριση είναι χαοτική. Το Leapmotor T03 φαίνεται να αξίζει τουλάχιστον 5Κ παραπάνω.Lynk & Co 01
Ένα Volvo XC40 PHEV, μόνο καλύτερο! Πολύ πιο προσεγμένο στο εσωτερικό, με πιο ποιοτικά και πολυτελή υλικά. Με μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία και χαμηλότερη τιμή. Αν το θες για ιδιωτική αγορά, η μεταπώληση είναι θέμα γιατί πρόκειται για άγνωστη εταιρία. Αν όμως είναι για leasing, θα πρέπει να είσαι τρελός να επιλέξεις τον Σουηδό.Αγαπημένα Buggy. Εντάξει, δεν μπορείς να τα αντιμετωπίσεις ή να τα κρίνεις σαν κανονικά αυτοκίνητα. Αλλά για τέταρτο - πέμπτο ή ενοικιαζόμενα το καλοκαίρι, έχουν το κοινό τους. Αφήστε μας όμως ρε παιδιά να μπούμε και μέσα.
Dacia Duster
Πολύ επιβλητική ματσό εμφάνιση, σωστοί χώροι, πολύ οικονομικό με το εργοστασιακό υγραέριο. Κρίμα που δεν έχει υψηλή παθητική ασφάλεια και που τα πλαστικά του είναι επιπέδου Jumbo.Alfa Romeo Giulia
Αγέραστη, τραβάει τα βλέμματα και το ενδιαφέρον των επισκεπτών. Αλλά όταν φτάνεις στο ταμείο, δώστε ρε Ιταλοί λίγη παραπάνω προσοχή στα υλικά και στο infotainment. Σε αυτή την κατηγορία τιμής, μετράνε κι αυτά. Ή για να το πούμε αλλιώς, ΔΕΝ πουλάς χωρίς αυτά.Νέο FIAT 600
Εμφάνιση που ή σε τρελαίνει ή σε ξενερώνει. Χαριτωμένο φωτεινό εσωτερικό, τα πλαστικά είναι επιπέδου Jumbo, οι χώροι απλώς ικανοποιητικοί. Η τιμή το φέρνει αντιμέτωπο με Model 3, ανέκδοτο!Mazda CX-80
Πριζάτος αντίπαλος του Hyundai SantaFe, αλλά στο πολύ πιο κομψό. Για άλλες αγορές προφανώς, που δε θα τους ενοχλήσουν τα μέτρια (για την τιμή) υλικά, αφού εκεί θεωρείται εισαγωγικό οικογενειακό.Jeep Grand Cherokee PHEV
Το πρώτο πριζάτο με ρεζέρβα και μάλιστα κανονική. Φαίνεται όμως λίγο παρωχημένο για τα δεδομένα της κατηγορίας. Τα υλικά δεν πείθουν, ούτε το infotainment. Αν όμως θες να βγεις πραγματικά εκτός δρόμου κι είσαι μεγαλοστέλεχος, πες τους να στο πάρουν.MG HS
Φαίνεται λιγότερο ποιοτικός σε σχέση με το ZS για τα χρήματα από κοστίζει. Πολύ καλοί χώροι, αλλά ξεφεύγει σε τιμή κι εκεί θα πας σε άλλες επιλογές.DFSK ES PHEV
Επταθέσιο πριζάτο με 250 ίππους και σούπερ χώρους για 32 χιλιάρικα. Έχει εκπτώσεις στην τιμή αλλά πώς θα μπορούσε να γίνει αλλιώς με τόσα λίγα χρήματα; Και 70 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας;MG Cuberster
Το μοναδικό μοντέλο της Έκθεσης που δεν κατάφερα να μπω λόγω πολυκοσμίας. Η ηλεκτρική Ζ4, εξαιρετικά ποιοτικό και προσεγμένο. Εμ, MG είναι, το ήθελε το ξεσκέπαστο. -
@dimsabas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
KGM Tivoli
Τελικά, σύμφωνα με τα λεγομενα σου, το 80% των πλαστικών στο ταμπλό είναι της πλάκας από όσα είδες στην έκθεση
-
@kostas78-0 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Επισκέφθηκα χθες την έκθεση, στις 2 που άνοιξε δεν είχε πολύ κόσμο και μπορούσες να μπεις χωρίς αναμονή στα αυτοκίνητα. Στις 4 η ώρα είχε μαζέψει αρκετό κόσμο.
Διαθέσιμα για test drive είναι τα ακόλουθα:
Tesla model 3 και Y
Ford focus, puma, kuga
Renault clio, megane, capture
Dacia spring, duster
DFSK είχε ένα suv
BYD είχε αρκετά μοντέλα
Αυτά είναι όσα θυμάμαι.
Για να κάνεις test drive, έπαιρνες πρώτα χαρτάκι από την κάθε εταιρία και αφού σου καταχωρούσαν τα στοιχεία στην έξοδο, πήγαινες για το test drive.
Οδήγησα το model 3 που μου άρεσε πολύ και το BYD dolphin που μου φάνηκε πολύ τίμια επιλογή για τα λεφτά του.Θυμάσαι αν για το captur είχε το lpg για test drive?
-
@dimitrioskosmas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dimsabas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
KGM Tivoli
Τελικά, σύμφωνα με τα λεγομενα σου, το 80% των πλαστικών στο ταμπλό είναι της πλάκας από όσα είδες στην έκθεση
Δεν μπορώ να πω ποσοστό, αλλά είναι πολλά. Και δεν εστιάζω τόσο στο ταμπλό, όσο στις πόρτες και στη κεντρική κονσόλα.
-
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@andya3 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dimsabas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Για τους χεητερς η παρουσία του κόσμου στο περίπτερο ήταν η απάντηση.
Έρχεται ο πατέρας μου Κυριακή μεσημέρι και μου λέει:
"Έδειξαν την έκθεση και στην τηλεόραση (λογικά εννοεί το Traction). Καμία αναφορά στους Κινέζους που μου έλεγες, μόνο τη Citroen είχαν και μάλιστα για πολλή ώρα".Όταν πέφτει χρήμα, υπάρχει προβολή. Αλλά όταν φτάσουν στο ταμείο και δουν τη χαοτική διαφορά, θα πρέπει να είναι πολύ κορόιδα για να αγοράσουν Stellantis. Δηλαδή αν βάλεις τον Tavares να συγκρίνει το Aircross με το Dolphin, τι νομίζεις ότι θα διαλέξει;
Ακόμα και το πλεονέκτημα των χώρων που ισχύει στα θερμικά μοντέλα, στα ηλεκτρικά εξασθενεί γιατί οι ηλεκτρικές πλατφόρμες προσφέρουν πολλή ευρυχωρία για τις διαστάσεις τους.
Επειδή έχει μάτια και βλέπει και επειδή ντρέπεται να οδηγάει κιτς, θα πάει να κάνει την ανάγκη του πάνω στο ντόλφιν και μόνο.
Μου αρέσει που λένε ότι μοιάζει με δελφίνι...
Μάλλον στα κινέζικα οι φώκιες και οι θαλάσσιοι ελέφαντες θα λέγονται δελφίνια...
Και επειδή σκέφτεστε δημοσιογραφικά και όχι σαν πωλητές που σημαίνει να σκέφτεσαι σαν ψυχρός αγοραστής, τα αυτοκίνητα των 20000 που θεωρούνται φτηνά σήμερα, τα αγοράζει κόσμος που δύσκολα τα βγάζει αυτά τα λεφτά... Δεν θα τα πετάξει σε καθρεπτάκια και τενεκέδες αμφιβόλου παραμονής και μηδενικής μεταπώλησης.
Οπως εγώ δεν βάζω κινέζικες αντλίες θερμότητας στα σπίτια που φτιάχνω, γιατί θέλω να έχω ανταλλακτικά μετά 5 - 10 χρόνια και να μην με βρίζουν οι πελάτες, γιατί κέρδισα 40 % στην κάθε μία, βάζοντας την κινεζιά αντί για την LG.
Για αυτό είναι άλλος ο τρόπος σκέψης μας.
πας πολυ ωραια να ντριμπλαρεις, αλλα δεν σε αφηνω
α. εισαι σιγουρος οτι οι αντλιες θερμοτητας της LG κατασκευαζονται εκτος κινας; και αν οντως κατασκευαζονται εκτος κινας, μηπως εχουν μεσα κομματια απο κινα;
β. αλλο η byd και αλλο καποια τυχαρπαστη κινεζικη μαρκα που δεν ξερει ουτε η μανα τηςΔεν με νοιάζει που κατασκευάζονται οι LG.
Με νοιάζει που το εργοστάσιο υπάρχει και θα υπάρχει μετά 5-10 χρόνια όπως και τα ανταλλακτικά του θα υπάρχουν και δεν θα με βρίζουν οι πελάτες ότι πήγα να κονομήσω σε βάρος της αξιοπιστίας μου.
Γιατί αυτή είναι η διαφορά. Επειδή δεν τα φτιάχνω εγώ τα πράγματα, κοιτάω να έχω σοβαρούς προμηθευτές και να παίρνω σοβαρές εγγυήσεις από αυτούς τις οποίες δίνω στους πελάτες.
Παράδειγμα πριν 3 χρόνια σε ένα ξενοδοχείο που φτιάξαμε στο κέντρο της Αθήνας, η μία αντλία της LG από τις 8 που βάλαμε παρουσίασε πρόβλημα και η εταιρεία μας την άλλαξε με καινούργια παρ΄ ότι είχε δουλέψει ένα χρόνο και πολύ γρήγορα, ώστε να μην έχει πρόβλημα το ξενοδοχείο.
Τι ίδιο ισχύει και για το 3 και το Αιρκρος. Δεν φτιάχνονται στην Γαλλία, αλλά στην Σλοβακία, αλλά η εταιρεία είναι εδώ να διορθώνει τις όποιες μλκιες γίνονται όπως είδαμε με τους ιμάντες και τα αντ μπλού.
Η μπίντ θα είναι μετά 10 χρόνια ?
Θα πάρεις το ρίσκο για να λες ότι έχεις 200 μουλάρια που θα εμφανίζονται όποτε νομίζουν ?
Ολα είναι θέμα επιλογών.
Παρόμοια άποψη έχω. Θα δούμε μετά από καμιά 10ετία τι ψάρια θα πιάσουν οι Κινέζοι στην Ευρωπαική αγορά. Είναι πολύ νωρίς για προβλέψεις.
Πέραν του πολιτικού θέματος, αν δηλαδή η ΕΕ αφήσει και υπό ποιές προυποθέσεις τους Κινέζους να πουλάνε στην Ευρώπη. Υπάρχει και το πόσο γρήγορα θα προχωρήσει η ηλεκτροκίνηση, γιατί μόνο εκεί έχουν πλεονέκτημα οι Κινέζοι. Προς το παρόν τουλάχιστον.
Στα θερμικά όντως δεν έχουν κανένα πλεονέκτημα οι Κινέζοι.
Μόνο στα ηλεκτρικά και άντε και είναι και καλή επιλογή λόγω κόστους στα full hybrid.
Η Byd θα υπάρχει μετά από 10 χρόνια και θα πουλάει στην Ευρώπη είναι η δική μου πρόβλεψη γιατι με πολύ απλή λογική η Ευρώπη θέλει να εξάγει στην Κίνα.
Η ηλεκτροκίνηση μόνο θα ανεβαίνει σε ποσοστά. Τους ρυθμούς δεν ξέρουμε μόνο. Αυτό πολύ απλά γιατί θα φτηνενουν σαν τεχνολογία, θα αποκτάνε μεγαλύτερες αυτονομίες, καλύτερες μπαταριες και καλύτερο δίκτυο.
Δεν λέω ότι θα γίνουν πραγματικότητα οι υπεραισιοδοξες προβλέψεις κάποιων που λέγανε ότι σύντομα οι θερμικοί κινητήρες δεν θα υπάρχουν και θα καταργηθούν . Αντιθέτως πιστεύω ότι ειδικά μέσω hybrid θα μας συντροφεύουν για πάρα πολλά χρόνια ακομα
Καταλαβαίνεις ότι αυτές οι τεράστιες αλλαγές στις μπαταρίες και στην τεχνολογία, οι οποίες είναι σίγουρο ότι θα γίνουν, θα κάνουν την αξία μεταπώλησης των ηλεκτρικών σαν τα κομπιούτερ. Δηλαδή αστεία έως μηδενική.
Ταυτόχρονα οι αξίες μεταπώλησης των ντίζελ που πλέον θα είναι μόνο μτχ θα ανέβουν αρκετά.
@dstou said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Κάτι άλλο. Υπάρχουν πάνω από ...100 εταιρείες που φτιάχνουν αυτοκίνητα στην Κίνα. Η πλειοψηφία αυτών για τα πανηγύρια. Αλλά και κάμποσες με προοπτική, ανάμεσά τους και 3-4 που είναι ήδη γίγαντες στον χώρο τους.
Όταν αρχίσουν για τα καλά οι συγχωνεύσεις, και σε καμιά 20αριά χρόνια μείνουν 10-15 όμιλοι, με παραγωγή από 2-15 εκ. τεμ. έκαστος, τότε να δείτε τι έχει να γίνει. Θα έχουμε συγκεντρωμένο R&D και στοχευμένο μάρκετινγκ από όλους, οι οποίοι τότε θα είναι αρκετά ισχυροί για να μπορούν αφενός να σταθούν μόνοι τους στα πόδια τους, αφετέρου να προσφέρουν ανταγωνιστικά αυτοκίνητα.
Εν κατακλείδι, με τους κινέζους εκτιμώ ότι έχουμε να δούμε πολλά επεισόδια ακόμη, Σαφώς και πολλοί θα εξαφανιστούν, αλλά αυτοί που θα μείνουν θα είναι πανίσχυροι και αρκετά πιο ψαγμένοι.Συμφωνώ έτσι θα γίνει στην Κίνα, αλλά έτσι θα γίνει και στην Ευρώπη.
Οσο και να διαψεύδονται τα σενάρια, η συνάντηση των ceo Στελλάντις - Ρενώ και BMW μας δείχνει το μέλλον.
Τεράστιοι όμιλοι και στην Ευρώπη 2 ή 3 το πολύ μια χαρά θα στέκονται.
Και το παιχνίδι δεν θα παιχτεί ούτε στην Κίνα που θα αγοράζει κινέζικα, ούτε στην Ευρώπη που θα αγοράζει ευρωπαικά, αλλά στις τρίτες αγορές.
Στο παιχνίδι θα μπεί και η Ιαπωνία, πιστεύω αρχικά με εσωτερική συνένωση σε 1-2 εταιρείες και μετά με σύνδεση με την Ευρώπη, γιατί για την Ιαπωνία, η Κίνα είναι πάντα ένας επικίνδυνος γείτονας.
-
@dimsabas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Την προηγούμενη φορά είχε κλείσει το κινητό μου με τόσο ανέβασμα. Οπότε ξαναπήγα για να πάρω τα μπόσικα. Έχουμε και λέμε:
KGM Korando
Ναι, η παλιά "Σαγιόνγκ". Αξιοπρεπέστατη εναλλακτική στο Duster, πολύ πιο πολυτελές εσωτερικό (αν και με επίσης σκληρά πλαστικά). Τα φέρνει ο Θεοχαράκης, οπότε έχεις μια σχετική εξασφάλιση. Δεν έχουμε ιδέα τι κάνει στον δρόμο, αλλά στατικά σε κερδίζει. (Και με κανονική ρεζέρβα παρακαλώ)KGM Tivoli
Το Tivoli επιστρέφει και συμφέρει. Βρείτε μου άλλο 4κύλινδρο της κατηγορίας, με 163 ίππους, αυτόματο κιβώτιο και τιμή κάτω από 20 χιλιάρικα. Προφανώς θα καίει. Και τα πλαστικά του φωνάζουν δυνατά "ΕΙΣΑΙ ΦΤΩΧΟΣ"!KGM Torres
Ποιος το περίμενε για τους Κορεάτες της άλλοτε "Σαγιόνγκ", με τα ακατέργαστα κι απολίτιστα μοντέλα...
Καμία σχέση με το παρελθόν, φανταστικό στο μάτι και στις διαστάσεις, χορταστικό, ασιατική αισθητική με μάσκα που μιμείται λίγο Jeep. Πλωτές κονσόλες, πολύ συμπαθητική τιμή για τις διαστάσεις και την αυτονομία του για την ηλεκτρική έκδοση, σχεδόν αστεία τιμή που το καθιστά απαγορευτικό για το θερμικό. Μέτρια ποιότητα υλικών. Εντυπωσιακή εγγύηση για την μπαταρία: 10 χρόνια ή 1.000.000 χιλιόμετρα. (σημείωση: κάπου στα 28 το ηλεκτρικό με 460 χλμ αυτονομία, στα 32 το θερμικό, στα 47 το εκθεσιακό θερμικό)Το ερώτημα είναι ποιος θα εμπιστευτεί να αγοράσει ένα πρώην σανγιόνγκ νύν κγμ όταν το προηγούμενο Τίβολι λίγο πριν φύγει από την Ελλάδα το σκότωνε στα 13000 και βέβαια όσοι το είχαν αγοράσει στα 20000 έκλαιγαν τα λεφτά τους, ενώ όλοι τα κλαίνε στην μεταπώληση.
Dacia Spring
Τα καλά του ανταγωνισμού. Ήρθαν οι Κινέζοι, πέφτουν οι τιμές. Το πάλαι ποτέ 18 παρά έγινε 15 παρά. Και πάλι, η στατική σύγκριση είναι χαοτική. Το Leapmotor T03 φαίνεται να αξίζει τουλάχιστον 5Κ παραπάνω.Το αμάξι αυτό ποτέ δεν πούλησε. Ηταν μία πρώτη προσπάθεια της Ρενώ - Ντάτσια, που μάλλον θα μας αποχαιρετήσει άμεσα και θα μας έρθει το νέο Τουίνγκο που παρουσιάστηκε ήδη.
Lynk & Co 01
Ένα Volvo XC40 PHEV, μόνο καλύτερο! Πολύ πιο προσεγμένο στο εσωτερικό, με πιο ποιοτικά και πολυτελή υλικά. Με μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία και χαμηλότερη τιμή. Αν το θες για ιδιωτική αγορά, η μεταπώληση είναι θέμα γιατί πρόκειται για άγνωστη εταιρία. Αν όμως είναι για leasing, θα πρέπει να είσαι τρελός να επιλέξεις τον Σουηδό.Αυτό είναι πλέον το ερώτημα. Τι καλό θα βγει στο λήζινγκ. Αλλά και οι εταιρείες λήζινγκ πρέπει να μπορέσουν να μεταπωλήσουν τα κινέζικα. Αν δεν μπορούν, απλά θα σου βάλουν υπόλοιπη αξία 1000 ευρώ και θα φορτωθεί όλο το κόστος ο ενοικιαστής
Αγαπημένα Buggy. Εντάξει, δεν μπορείς να τα αντιμετωπίσεις ή να τα κρίνεις σαν κανονικά αυτοκίνητα. Αλλά για τέταρτο - πέμπτο ή ενοικιαζόμενα το καλοκαίρι, έχουν το κοινό τους. Αφήστε μας όμως ρε παιδιά να μπούμε και μέσα.
Dacia Duster
Πολύ επιβλητική ματσό εμφάνιση, σωστοί χώροι, πολύ οικονομικό με το εργοστασιακό υγραέριο. Κρίμα που δεν έχει υψηλή παθητική ασφάλεια και που τα πλαστικά του είναι επιπέδου Jumbo.Εδώ θέλω να θέσω ένα προβληματισμό. Μήπως τελικά οι έρευνες του μάρκετινγκ δείχνουν ότι ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται να πληρώνει για υφάσματα και μαλακά πλαστικά ?
Alfa Romeo Giulia
Αγέραστη, τραβάει τα βλέμματα και το ενδιαφέρον των επισκεπτών. Αλλά όταν φτάνεις στο ταμείο, δώστε ρε Ιταλοί λίγη παραπάνω προσοχή στα υλικά και στο infotainment. Σε αυτή την κατηγορία τιμής, μετράνε κι αυτά. Ή για να το πούμε αλλιώς, ΔΕΝ πουλάς χωρίς αυτά.Δεν ξέρω πόσοι ποιά έχουν μείνει που θέλουν ένα στριφτερό αμάξι, όταν πλέον οι κάμερες είναι παντού, τα μαύρα κουτιά έρχονται και ό,τι κάνεις το ξέρουν όλοι,
Νέο FIAT 600
Εμφάνιση που ή σε τρελαίνει ή σε ξενερώνει. Χαριτωμένο φωτεινό εσωτερικό, τα πλαστικά είναι επιπέδου Jumbo, οι χώροι απλώς ικανοποιητικοί. Η τιμή το φέρνει αντιμέτωπο με Model 3, ανέκδοτο!Είπαμε είναι ένα αμάξι κυρίως γυναικείο, έτσι για να βγεί.
Mazda CX-80
Πριζάτος αντίπαλος του Hyundai SantaFe, αλλά στο πολύ πιο κομψό. Για άλλες αγορές προφανώς, που δε θα τους ενοχλήσουν τα μέτρια (για την τιμή) υλικά, αφού εκεί θεωρείται εισαγωγικό οικογενειακό.Ολη η Μάζντα είναι για άλλες αγορές λόγω κινητήρων και φορολογικού καθεστώτος.
Jeep Grand Cherokee PHEV
Το πρώτο πριζάτο με ρεζέρβα και μάλιστα κανονική. Φαίνεται όμως λίγο παρωχημένο για τα δεδομένα της κατηγορίας. Τα υλικά δεν πείθουν, ούτε το infotainment. Αν όμως θες να βγεις πραγματικά εκτός δρόμου κι είσαι μεγαλοστέλεχος, πες τους να στο πάρουν.JEEP THERE'IS ONLY ONE
MG HS
Φαίνεται λιγότερο ποιοτικός σε σχέση με το ZS για τα χρήματα από κοστίζει. Πολύ καλοί χώροι, αλλά ξεφεύγει σε τιμή κι εκεί θα πας σε άλλες επιλογές.DFSK ES PHEV
Επταθέσιο πριζάτο με 250 ίππους και σούπερ χώρους για 32 χιλιάρικα. Έχει εκπτώσεις στην τιμή αλλά πώς θα μπορούσε να γίνει αλλιώς με τόσα λίγα χρήματα; Και 70 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας;MG Cuberster
Το μοναδικό μοντέλο της Έκθεσης που δεν κατάφερα να μπω λόγω πολυκοσμίας. Η ηλεκτρική Ζ4, εξαιρετικά ποιοτικό και προσεγμένο. Εμ, MG είναι, το ήθελε το ξεσκέπαστο.Για τα κινέζικα το είπαμε, άριστα για λήζινγκ, αν βγαίνουν σε λογικές τιμές
-
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@andya3 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dimsabas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Για τους χεητερς η παρουσία του κόσμου στο περίπτερο ήταν η απάντηση.
Έρχεται ο πατέρας μου Κυριακή μεσημέρι και μου λέει:
"Έδειξαν την έκθεση και στην τηλεόραση (λογικά εννοεί το Traction). Καμία αναφορά στους Κινέζους που μου έλεγες, μόνο τη Citroen είχαν και μάλιστα για πολλή ώρα".Όταν πέφτει χρήμα, υπάρχει προβολή. Αλλά όταν φτάσουν στο ταμείο και δουν τη χαοτική διαφορά, θα πρέπει να είναι πολύ κορόιδα για να αγοράσουν Stellantis. Δηλαδή αν βάλεις τον Tavares να συγκρίνει το Aircross με το Dolphin, τι νομίζεις ότι θα διαλέξει;
Ακόμα και το πλεονέκτημα των χώρων που ισχύει στα θερμικά μοντέλα, στα ηλεκτρικά εξασθενεί γιατί οι ηλεκτρικές πλατφόρμες προσφέρουν πολλή ευρυχωρία για τις διαστάσεις τους.
Επειδή έχει μάτια και βλέπει και επειδή ντρέπεται να οδηγάει κιτς, θα πάει να κάνει την ανάγκη του πάνω στο ντόλφιν και μόνο.
Μου αρέσει που λένε ότι μοιάζει με δελφίνι...
Μάλλον στα κινέζικα οι φώκιες και οι θαλάσσιοι ελέφαντες θα λέγονται δελφίνια...
Και επειδή σκέφτεστε δημοσιογραφικά και όχι σαν πωλητές που σημαίνει να σκέφτεσαι σαν ψυχρός αγοραστής, τα αυτοκίνητα των 20000 που θεωρούνται φτηνά σήμερα, τα αγοράζει κόσμος που δύσκολα τα βγάζει αυτά τα λεφτά... Δεν θα τα πετάξει σε καθρεπτάκια και τενεκέδες αμφιβόλου παραμονής και μηδενικής μεταπώλησης.
Οπως εγώ δεν βάζω κινέζικες αντλίες θερμότητας στα σπίτια που φτιάχνω, γιατί θέλω να έχω ανταλλακτικά μετά 5 - 10 χρόνια και να μην με βρίζουν οι πελάτες, γιατί κέρδισα 40 % στην κάθε μία, βάζοντας την κινεζιά αντί για την LG.
Για αυτό είναι άλλος ο τρόπος σκέψης μας.
πας πολυ ωραια να ντριμπλαρεις, αλλα δεν σε αφηνω
α. εισαι σιγουρος οτι οι αντλιες θερμοτητας της LG κατασκευαζονται εκτος κινας; και αν οντως κατασκευαζονται εκτος κινας, μηπως εχουν μεσα κομματια απο κινα;
β. αλλο η byd και αλλο καποια τυχαρπαστη κινεζικη μαρκα που δεν ξερει ουτε η μανα τηςΔεν με νοιάζει που κατασκευάζονται οι LG.
Με νοιάζει που το εργοστάσιο υπάρχει και θα υπάρχει μετά 5-10 χρόνια όπως και τα ανταλλακτικά του θα υπάρχουν και δεν θα με βρίζουν οι πελάτες ότι πήγα να κονομήσω σε βάρος της αξιοπιστίας μου.
Γιατί αυτή είναι η διαφορά. Επειδή δεν τα φτιάχνω εγώ τα πράγματα, κοιτάω να έχω σοβαρούς προμηθευτές και να παίρνω σοβαρές εγγυήσεις από αυτούς τις οποίες δίνω στους πελάτες.
Παράδειγμα πριν 3 χρόνια σε ένα ξενοδοχείο που φτιάξαμε στο κέντρο της Αθήνας, η μία αντλία της LG από τις 8 που βάλαμε παρουσίασε πρόβλημα και η εταιρεία μας την άλλαξε με καινούργια παρ΄ ότι είχε δουλέψει ένα χρόνο και πολύ γρήγορα, ώστε να μην έχει πρόβλημα το ξενοδοχείο.
Τι ίδιο ισχύει και για το 3 και το Αιρκρος. Δεν φτιάχνονται στην Γαλλία, αλλά στην Σλοβακία, αλλά η εταιρεία είναι εδώ να διορθώνει τις όποιες μλκιες γίνονται όπως είδαμε με τους ιμάντες και τα αντ μπλού.
Η μπίντ θα είναι μετά 10 χρόνια ?
Θα πάρεις το ρίσκο για να λες ότι έχεις 200 μουλάρια που θα εμφανίζονται όποτε νομίζουν ?
Ολα είναι θέμα επιλογών.
Παρόμοια άποψη έχω. Θα δούμε μετά από καμιά 10ετία τι ψάρια θα πιάσουν οι Κινέζοι στην Ευρωπαική αγορά. Είναι πολύ νωρίς για προβλέψεις.
Πέραν του πολιτικού θέματος, αν δηλαδή η ΕΕ αφήσει και υπό ποιές προυποθέσεις τους Κινέζους να πουλάνε στην Ευρώπη. Υπάρχει και το πόσο γρήγορα θα προχωρήσει η ηλεκτροκίνηση, γιατί μόνο εκεί έχουν πλεονέκτημα οι Κινέζοι. Προς το παρόν τουλάχιστον.
Στα θερμικά όντως δεν έχουν κανένα πλεονέκτημα οι Κινέζοι.
Μόνο στα ηλεκτρικά και άντε και είναι και καλή επιλογή λόγω κόστους στα full hybrid.
Η Byd θα υπάρχει μετά από 10 χρόνια και θα πουλάει στην Ευρώπη είναι η δική μου πρόβλεψη γιατι με πολύ απλή λογική η Ευρώπη θέλει να εξάγει στην Κίνα.
Η ηλεκτροκίνηση μόνο θα ανεβαίνει σε ποσοστά. Τους ρυθμούς δεν ξέρουμε μόνο. Αυτό πολύ απλά γιατί θα φτηνενουν σαν τεχνολογία, θα αποκτάνε μεγαλύτερες αυτονομίες, καλύτερες μπαταριες και καλύτερο δίκτυο.
Δεν λέω ότι θα γίνουν πραγματικότητα οι υπεραισιοδοξες προβλέψεις κάποιων που λέγανε ότι σύντομα οι θερμικοί κινητήρες δεν θα υπάρχουν και θα καταργηθούν . Αντιθέτως πιστεύω ότι ειδικά μέσω hybrid θα μας συντροφεύουν για πάρα πολλά χρόνια ακομα
Καταλαβαίνεις ότι αυτές οι τεράστιες αλλαγές στις μπαταρίες και στην τεχνολογία, οι οποίες είναι σίγουρο ότι θα γίνουν, θα κάνουν την αξία μεταπώλησης των ηλεκτρικών σαν τα κομπιούτερ. Δηλαδή αστεία έως μηδενική.
Συμφωνούμε σε αυτο
Τα αυτοκίνητα θα γίνουν σαν τα pc και τα κινητά
Οι αξίες μεταπωλησης θα πέφτουν πολύ περισσοτερο
Όποιος θέλει ηλεκτρικό θα το πάρει για τα πολλά πλεονεκτήματα του. Η μεταπώληση δεν είναι σε αυτά. Ειδικά που ο περισσότερος κόσμος δεν τα εμπιστεύεται ακόμα.
Δεν θα έχουν μεταπώληση μεγάλη
-
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@andya3 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dimsabas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Για τους χεητερς η παρουσία του κόσμου στο περίπτερο ήταν η απάντηση.
Έρχεται ο πατέρας μου Κυριακή μεσημέρι και μου λέει:
"Έδειξαν την έκθεση και στην τηλεόραση (λογικά εννοεί το Traction). Καμία αναφορά στους Κινέζους που μου έλεγες, μόνο τη Citroen είχαν και μάλιστα για πολλή ώρα".Όταν πέφτει χρήμα, υπάρχει προβολή. Αλλά όταν φτάσουν στο ταμείο και δουν τη χαοτική διαφορά, θα πρέπει να είναι πολύ κορόιδα για να αγοράσουν Stellantis. Δηλαδή αν βάλεις τον Tavares να συγκρίνει το Aircross με το Dolphin, τι νομίζεις ότι θα διαλέξει;
Ακόμα και το πλεονέκτημα των χώρων που ισχύει στα θερμικά μοντέλα, στα ηλεκτρικά εξασθενεί γιατί οι ηλεκτρικές πλατφόρμες προσφέρουν πολλή ευρυχωρία για τις διαστάσεις τους.
Επειδή έχει μάτια και βλέπει και επειδή ντρέπεται να οδηγάει κιτς, θα πάει να κάνει την ανάγκη του πάνω στο ντόλφιν και μόνο.
Μου αρέσει που λένε ότι μοιάζει με δελφίνι...
Μάλλον στα κινέζικα οι φώκιες και οι θαλάσσιοι ελέφαντες θα λέγονται δελφίνια...
Και επειδή σκέφτεστε δημοσιογραφικά και όχι σαν πωλητές που σημαίνει να σκέφτεσαι σαν ψυχρός αγοραστής, τα αυτοκίνητα των 20000 που θεωρούνται φτηνά σήμερα, τα αγοράζει κόσμος που δύσκολα τα βγάζει αυτά τα λεφτά... Δεν θα τα πετάξει σε καθρεπτάκια και τενεκέδες αμφιβόλου παραμονής και μηδενικής μεταπώλησης.
Οπως εγώ δεν βάζω κινέζικες αντλίες θερμότητας στα σπίτια που φτιάχνω, γιατί θέλω να έχω ανταλλακτικά μετά 5 - 10 χρόνια και να μην με βρίζουν οι πελάτες, γιατί κέρδισα 40 % στην κάθε μία, βάζοντας την κινεζιά αντί για την LG.
Για αυτό είναι άλλος ο τρόπος σκέψης μας.
πας πολυ ωραια να ντριμπλαρεις, αλλα δεν σε αφηνω
α. εισαι σιγουρος οτι οι αντλιες θερμοτητας της LG κατασκευαζονται εκτος κινας; και αν οντως κατασκευαζονται εκτος κινας, μηπως εχουν μεσα κομματια απο κινα;
β. αλλο η byd και αλλο καποια τυχαρπαστη κινεζικη μαρκα που δεν ξερει ουτε η μανα τηςΔεν με νοιάζει που κατασκευάζονται οι LG.
Με νοιάζει που το εργοστάσιο υπάρχει και θα υπάρχει μετά 5-10 χρόνια όπως και τα ανταλλακτικά του θα υπάρχουν και δεν θα με βρίζουν οι πελάτες ότι πήγα να κονομήσω σε βάρος της αξιοπιστίας μου.
Γιατί αυτή είναι η διαφορά. Επειδή δεν τα φτιάχνω εγώ τα πράγματα, κοιτάω να έχω σοβαρούς προμηθευτές και να παίρνω σοβαρές εγγυήσεις από αυτούς τις οποίες δίνω στους πελάτες.
Παράδειγμα πριν 3 χρόνια σε ένα ξενοδοχείο που φτιάξαμε στο κέντρο της Αθήνας, η μία αντλία της LG από τις 8 που βάλαμε παρουσίασε πρόβλημα και η εταιρεία μας την άλλαξε με καινούργια παρ΄ ότι είχε δουλέψει ένα χρόνο και πολύ γρήγορα, ώστε να μην έχει πρόβλημα το ξενοδοχείο.
Τι ίδιο ισχύει και για το 3 και το Αιρκρος. Δεν φτιάχνονται στην Γαλλία, αλλά στην Σλοβακία, αλλά η εταιρεία είναι εδώ να διορθώνει τις όποιες μλκιες γίνονται όπως είδαμε με τους ιμάντες και τα αντ μπλού.
Η μπίντ θα είναι μετά 10 χρόνια ?
Θα πάρεις το ρίσκο για να λες ότι έχεις 200 μουλάρια που θα εμφανίζονται όποτε νομίζουν ?
Ολα είναι θέμα επιλογών.
Παρόμοια άποψη έχω. Θα δούμε μετά από καμιά 10ετία τι ψάρια θα πιάσουν οι Κινέζοι στην Ευρωπαική αγορά. Είναι πολύ νωρίς για προβλέψεις.
Πέραν του πολιτικού θέματος, αν δηλαδή η ΕΕ αφήσει και υπό ποιές προυποθέσεις τους Κινέζους να πουλάνε στην Ευρώπη. Υπάρχει και το πόσο γρήγορα θα προχωρήσει η ηλεκτροκίνηση, γιατί μόνο εκεί έχουν πλεονέκτημα οι Κινέζοι. Προς το παρόν τουλάχιστον.
Στα θερμικά όντως δεν έχουν κανένα πλεονέκτημα οι Κινέζοι.
Μόνο στα ηλεκτρικά και άντε και είναι και καλή επιλογή λόγω κόστους στα full hybrid.
Η Byd θα υπάρχει μετά από 10 χρόνια και θα πουλάει στην Ευρώπη είναι η δική μου πρόβλεψη γιατι με πολύ απλή λογική η Ευρώπη θέλει να εξάγει στην Κίνα.
Η ηλεκτροκίνηση μόνο θα ανεβαίνει σε ποσοστά. Τους ρυθμούς δεν ξέρουμε μόνο. Αυτό πολύ απλά γιατί θα φτηνενουν σαν τεχνολογία, θα αποκτάνε μεγαλύτερες αυτονομίες, καλύτερες μπαταριες και καλύτερο δίκτυο.
Δεν λέω ότι θα γίνουν πραγματικότητα οι υπεραισιοδοξες προβλέψεις κάποιων που λέγανε ότι σύντομα οι θερμικοί κινητήρες δεν θα υπάρχουν και θα καταργηθούν . Αντιθέτως πιστεύω ότι ειδικά μέσω hybrid θα μας συντροφεύουν για πάρα πολλά χρόνια ακομα
Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν αρκεί να μειωθούν οι τιμές. Πρέπει να φτιαχτούν και υποδομές φόρτισης και να νοιώσει ο κόσμος ασφάλεια να τα αγοράσει. Ότι θα έχει που να φορτίσει, θα υπάρχουν συνεργεία να τα επισκευάσει σε λογικές τιμές, δε θα συμβεί τίποτα κακό με τη μπαταρία και θα είναι ασύμφορη η επισκευή κλπ.
Εδώ δεν έπαιρναν αυτοκίνητα με ΦΑ που κινείσαι πάμφηνα επειδή ήταν λίγα τα πρατήρια, θα ρισκάρουν χιλιάδες ευρώ σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα?
Έχει πολύ - πολύ δρόμο η ηλεκτροκίνηση μπροστά της, θα περάσουν πολλά χρόνια. Μέχρι τότε θα έχουν βγει καινούργιες τεχνολογίες και πολύ πιθανόν να έχει αλλάξει ο συσχετισμός δυνάμεων μεταξύ των Κινέζων και των υπολοίπων.
Βασικά είμαι σίγουρος ότι θα έχουν αλλάξει οι συσχετισμοί κατά των Κινέζων, δεν μπορεί η Κίνα να κερδίσει μόνη της τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Ιαπωνία. Αν τα καταφέρει χαλάλι της!
-
@andya3 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Εδώ δεν έπαιρναν αυτοκίνητα με ΦΑ που κινείσαι πάμφηνα επειδή ήταν λίγα τα πρατήρια, θα ρισκάρουν χιλιάδες ευρώ σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα?
Δεν είναι το ίδιο - βασικά καμία σχέση. Γιατί το ηλεκτρικό μπορείς να το φορτίσεις σπίτι σου ή όπου αλλού θες και έχει πρίζα, ακόμα και σε ένα χωριό. Ενώ ΦΑ δεν μπορείς να βάλεις πουθενά, παρά μόνο στα ειδικά πρατήρια.
-
@andya3 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@andya3 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dimsabas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Για τους χεητερς η παρουσία του κόσμου στο περίπτερο ήταν η απάντηση.
Έρχεται ο πατέρας μου Κυριακή μεσημέρι και μου λέει:
"Έδειξαν την έκθεση και στην τηλεόραση (λογικά εννοεί το Traction). Καμία αναφορά στους Κινέζους που μου έλεγες, μόνο τη Citroen είχαν και μάλιστα για πολλή ώρα".Όταν πέφτει χρήμα, υπάρχει προβολή. Αλλά όταν φτάσουν στο ταμείο και δουν τη χαοτική διαφορά, θα πρέπει να είναι πολύ κορόιδα για να αγοράσουν Stellantis. Δηλαδή αν βάλεις τον Tavares να συγκρίνει το Aircross με το Dolphin, τι νομίζεις ότι θα διαλέξει;
Ακόμα και το πλεονέκτημα των χώρων που ισχύει στα θερμικά μοντέλα, στα ηλεκτρικά εξασθενεί γιατί οι ηλεκτρικές πλατφόρμες προσφέρουν πολλή ευρυχωρία για τις διαστάσεις τους.
Επειδή έχει μάτια και βλέπει και επειδή ντρέπεται να οδηγάει κιτς, θα πάει να κάνει την ανάγκη του πάνω στο ντόλφιν και μόνο.
Μου αρέσει που λένε ότι μοιάζει με δελφίνι...
Μάλλον στα κινέζικα οι φώκιες και οι θαλάσσιοι ελέφαντες θα λέγονται δελφίνια...
Και επειδή σκέφτεστε δημοσιογραφικά και όχι σαν πωλητές που σημαίνει να σκέφτεσαι σαν ψυχρός αγοραστής, τα αυτοκίνητα των 20000 που θεωρούνται φτηνά σήμερα, τα αγοράζει κόσμος που δύσκολα τα βγάζει αυτά τα λεφτά... Δεν θα τα πετάξει σε καθρεπτάκια και τενεκέδες αμφιβόλου παραμονής και μηδενικής μεταπώλησης.
Οπως εγώ δεν βάζω κινέζικες αντλίες θερμότητας στα σπίτια που φτιάχνω, γιατί θέλω να έχω ανταλλακτικά μετά 5 - 10 χρόνια και να μην με βρίζουν οι πελάτες, γιατί κέρδισα 40 % στην κάθε μία, βάζοντας την κινεζιά αντί για την LG.
Για αυτό είναι άλλος ο τρόπος σκέψης μας.
πας πολυ ωραια να ντριμπλαρεις, αλλα δεν σε αφηνω
α. εισαι σιγουρος οτι οι αντλιες θερμοτητας της LG κατασκευαζονται εκτος κινας; και αν οντως κατασκευαζονται εκτος κινας, μηπως εχουν μεσα κομματια απο κινα;
β. αλλο η byd και αλλο καποια τυχαρπαστη κινεζικη μαρκα που δεν ξερει ουτε η μανα τηςΔεν με νοιάζει που κατασκευάζονται οι LG.
Με νοιάζει που το εργοστάσιο υπάρχει και θα υπάρχει μετά 5-10 χρόνια όπως και τα ανταλλακτικά του θα υπάρχουν και δεν θα με βρίζουν οι πελάτες ότι πήγα να κονομήσω σε βάρος της αξιοπιστίας μου.
Γιατί αυτή είναι η διαφορά. Επειδή δεν τα φτιάχνω εγώ τα πράγματα, κοιτάω να έχω σοβαρούς προμηθευτές και να παίρνω σοβαρές εγγυήσεις από αυτούς τις οποίες δίνω στους πελάτες.
Παράδειγμα πριν 3 χρόνια σε ένα ξενοδοχείο που φτιάξαμε στο κέντρο της Αθήνας, η μία αντλία της LG από τις 8 που βάλαμε παρουσίασε πρόβλημα και η εταιρεία μας την άλλαξε με καινούργια παρ΄ ότι είχε δουλέψει ένα χρόνο και πολύ γρήγορα, ώστε να μην έχει πρόβλημα το ξενοδοχείο.
Τι ίδιο ισχύει και για το 3 και το Αιρκρος. Δεν φτιάχνονται στην Γαλλία, αλλά στην Σλοβακία, αλλά η εταιρεία είναι εδώ να διορθώνει τις όποιες μλκιες γίνονται όπως είδαμε με τους ιμάντες και τα αντ μπλού.
Η μπίντ θα είναι μετά 10 χρόνια ?
Θα πάρεις το ρίσκο για να λες ότι έχεις 200 μουλάρια που θα εμφανίζονται όποτε νομίζουν ?
Ολα είναι θέμα επιλογών.
Παρόμοια άποψη έχω. Θα δούμε μετά από καμιά 10ετία τι ψάρια θα πιάσουν οι Κινέζοι στην Ευρωπαική αγορά. Είναι πολύ νωρίς για προβλέψεις.
Πέραν του πολιτικού θέματος, αν δηλαδή η ΕΕ αφήσει και υπό ποιές προυποθέσεις τους Κινέζους να πουλάνε στην Ευρώπη. Υπάρχει και το πόσο γρήγορα θα προχωρήσει η ηλεκτροκίνηση, γιατί μόνο εκεί έχουν πλεονέκτημα οι Κινέζοι. Προς το παρόν τουλάχιστον.
Στα θερμικά όντως δεν έχουν κανένα πλεονέκτημα οι Κινέζοι.
Μόνο στα ηλεκτρικά και άντε και είναι και καλή επιλογή λόγω κόστους στα full hybrid.
Η Byd θα υπάρχει μετά από 10 χρόνια και θα πουλάει στην Ευρώπη είναι η δική μου πρόβλεψη γιατι με πολύ απλή λογική η Ευρώπη θέλει να εξάγει στην Κίνα.
Η ηλεκτροκίνηση μόνο θα ανεβαίνει σε ποσοστά. Τους ρυθμούς δεν ξέρουμε μόνο. Αυτό πολύ απλά γιατί θα φτηνενουν σαν τεχνολογία, θα αποκτάνε μεγαλύτερες αυτονομίες, καλύτερες μπαταριες και καλύτερο δίκτυο.
Δεν λέω ότι θα γίνουν πραγματικότητα οι υπεραισιοδοξες προβλέψεις κάποιων που λέγανε ότι σύντομα οι θερμικοί κινητήρες δεν θα υπάρχουν και θα καταργηθούν . Αντιθέτως πιστεύω ότι ειδικά μέσω hybrid θα μας συντροφεύουν για πάρα πολλά χρόνια ακομα
Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν αρκεί να μειωθούν οι τιμές. Πρέπει να φτιαχτούν και υποδομές φόρτισης και να νοιώσει ο κόσμος ασφάλεια να τα αγοράσει. Ότι θα έχει που να φορτίσει, θα υπάρχουν συνεργεία να τα επισκευάσει σε λογικές τιμές, δε θα συμβεί τίποτα κακό με τη μπαταρία και θα είναι ασύμφορη η επισκευή κλπ.
Εδώ δεν έπαιρναν αυτοκίνητα με ΦΑ που κινείσαι πάμφηνα επειδή ήταν λίγα τα πρατήρια, θα ρισκάρουν χιλιάδες ευρώ σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα?
Έχει πολύ - πολύ δρόμο η ηλεκτροκίνηση μπροστά της, θα περάσουν πολλά χρόνια. Μέχρι τότε θα έχουν βγει καινούργιες τεχνολογίες και πολύ πιθανόν να έχει αλλάξει ο συσχετισμός δυνάμεων μεταξύ των Κινέζων και των υπολοίπων.
Βασικά είμαι σίγουρος ότι θα έχουν αλλάξει οι συσχετισμοί κατά των Κινέζων, δεν μπορεί η Κίνα να κερδίσει μόνη της τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Ιαπωνία. Αν τα καταφέρει χαλάλι της!
η στελαντις προσφερει απλοχερα παμφθηνα ηλεκτρικα αυτοκινητα και ο κοσμος δεν θα αγορασει;;;;;;;;
-
Θα αγοράσει γιατί ρισκάρει λιγότερα λεφτά.
-
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
η στελαντις προσφερει απλοχερα παμφθηνα ηλεκτρικα αυτοκινητα και ο κοσμος δεν θα αγορασει;;;;;;;;
ΤΣΑΜΠΑ λέμε....λίγο πιο ακριβά από ένα Τέσλα!! Αλλά με 156 ολόκληρα άλογα και 300χλμ αυτονομία, όχι αστεία!
-
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@andya3 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@andya3 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dimsabas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Για τους χεητερς η παρουσία του κόσμου στο περίπτερο ήταν η απάντηση.
Έρχεται ο πατέρας μου Κυριακή μεσημέρι και μου λέει:
"Έδειξαν την έκθεση και στην τηλεόραση (λογικά εννοεί το Traction). Καμία αναφορά στους Κινέζους που μου έλεγες, μόνο τη Citroen είχαν και μάλιστα για πολλή ώρα".Όταν πέφτει χρήμα, υπάρχει προβολή. Αλλά όταν φτάσουν στο ταμείο και δουν τη χαοτική διαφορά, θα πρέπει να είναι πολύ κορόιδα για να αγοράσουν Stellantis. Δηλαδή αν βάλεις τον Tavares να συγκρίνει το Aircross με το Dolphin, τι νομίζεις ότι θα διαλέξει;
Ακόμα και το πλεονέκτημα των χώρων που ισχύει στα θερμικά μοντέλα, στα ηλεκτρικά εξασθενεί γιατί οι ηλεκτρικές πλατφόρμες προσφέρουν πολλή ευρυχωρία για τις διαστάσεις τους.
Επειδή έχει μάτια και βλέπει και επειδή ντρέπεται να οδηγάει κιτς, θα πάει να κάνει την ανάγκη του πάνω στο ντόλφιν και μόνο.
Μου αρέσει που λένε ότι μοιάζει με δελφίνι...
Μάλλον στα κινέζικα οι φώκιες και οι θαλάσσιοι ελέφαντες θα λέγονται δελφίνια...
Και επειδή σκέφτεστε δημοσιογραφικά και όχι σαν πωλητές που σημαίνει να σκέφτεσαι σαν ψυχρός αγοραστής, τα αυτοκίνητα των 20000 που θεωρούνται φτηνά σήμερα, τα αγοράζει κόσμος που δύσκολα τα βγάζει αυτά τα λεφτά... Δεν θα τα πετάξει σε καθρεπτάκια και τενεκέδες αμφιβόλου παραμονής και μηδενικής μεταπώλησης.
Οπως εγώ δεν βάζω κινέζικες αντλίες θερμότητας στα σπίτια που φτιάχνω, γιατί θέλω να έχω ανταλλακτικά μετά 5 - 10 χρόνια και να μην με βρίζουν οι πελάτες, γιατί κέρδισα 40 % στην κάθε μία, βάζοντας την κινεζιά αντί για την LG.
Για αυτό είναι άλλος ο τρόπος σκέψης μας.
πας πολυ ωραια να ντριμπλαρεις, αλλα δεν σε αφηνω
α. εισαι σιγουρος οτι οι αντλιες θερμοτητας της LG κατασκευαζονται εκτος κινας; και αν οντως κατασκευαζονται εκτος κινας, μηπως εχουν μεσα κομματια απο κινα;
β. αλλο η byd και αλλο καποια τυχαρπαστη κινεζικη μαρκα που δεν ξερει ουτε η μανα τηςΔεν με νοιάζει που κατασκευάζονται οι LG.
Με νοιάζει που το εργοστάσιο υπάρχει και θα υπάρχει μετά 5-10 χρόνια όπως και τα ανταλλακτικά του θα υπάρχουν και δεν θα με βρίζουν οι πελάτες ότι πήγα να κονομήσω σε βάρος της αξιοπιστίας μου.
Γιατί αυτή είναι η διαφορά. Επειδή δεν τα φτιάχνω εγώ τα πράγματα, κοιτάω να έχω σοβαρούς προμηθευτές και να παίρνω σοβαρές εγγυήσεις από αυτούς τις οποίες δίνω στους πελάτες.
Παράδειγμα πριν 3 χρόνια σε ένα ξενοδοχείο που φτιάξαμε στο κέντρο της Αθήνας, η μία αντλία της LG από τις 8 που βάλαμε παρουσίασε πρόβλημα και η εταιρεία μας την άλλαξε με καινούργια παρ΄ ότι είχε δουλέψει ένα χρόνο και πολύ γρήγορα, ώστε να μην έχει πρόβλημα το ξενοδοχείο.
Τι ίδιο ισχύει και για το 3 και το Αιρκρος. Δεν φτιάχνονται στην Γαλλία, αλλά στην Σλοβακία, αλλά η εταιρεία είναι εδώ να διορθώνει τις όποιες μλκιες γίνονται όπως είδαμε με τους ιμάντες και τα αντ μπλού.
Η μπίντ θα είναι μετά 10 χρόνια ?
Θα πάρεις το ρίσκο για να λες ότι έχεις 200 μουλάρια που θα εμφανίζονται όποτε νομίζουν ?
Ολα είναι θέμα επιλογών.
Παρόμοια άποψη έχω. Θα δούμε μετά από καμιά 10ετία τι ψάρια θα πιάσουν οι Κινέζοι στην Ευρωπαική αγορά. Είναι πολύ νωρίς για προβλέψεις.
Πέραν του πολιτικού θέματος, αν δηλαδή η ΕΕ αφήσει και υπό ποιές προυποθέσεις τους Κινέζους να πουλάνε στην Ευρώπη. Υπάρχει και το πόσο γρήγορα θα προχωρήσει η ηλεκτροκίνηση, γιατί μόνο εκεί έχουν πλεονέκτημα οι Κινέζοι. Προς το παρόν τουλάχιστον.
Στα θερμικά όντως δεν έχουν κανένα πλεονέκτημα οι Κινέζοι.
Μόνο στα ηλεκτρικά και άντε και είναι και καλή επιλογή λόγω κόστους στα full hybrid.
Η Byd θα υπάρχει μετά από 10 χρόνια και θα πουλάει στην Ευρώπη είναι η δική μου πρόβλεψη γιατι με πολύ απλή λογική η Ευρώπη θέλει να εξάγει στην Κίνα.
Η ηλεκτροκίνηση μόνο θα ανεβαίνει σε ποσοστά. Τους ρυθμούς δεν ξέρουμε μόνο. Αυτό πολύ απλά γιατί θα φτηνενουν σαν τεχνολογία, θα αποκτάνε μεγαλύτερες αυτονομίες, καλύτερες μπαταριες και καλύτερο δίκτυο.
Δεν λέω ότι θα γίνουν πραγματικότητα οι υπεραισιοδοξες προβλέψεις κάποιων που λέγανε ότι σύντομα οι θερμικοί κινητήρες δεν θα υπάρχουν και θα καταργηθούν . Αντιθέτως πιστεύω ότι ειδικά μέσω hybrid θα μας συντροφεύουν για πάρα πολλά χρόνια ακομα
Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν αρκεί να μειωθούν οι τιμές. Πρέπει να φτιαχτούν και υποδομές φόρτισης και να νοιώσει ο κόσμος ασφάλεια να τα αγοράσει. Ότι θα έχει που να φορτίσει, θα υπάρχουν συνεργεία να τα επισκευάσει σε λογικές τιμές, δε θα συμβεί τίποτα κακό με τη μπαταρία και θα είναι ασύμφορη η επισκευή κλπ.
Εδώ δεν έπαιρναν αυτοκίνητα με ΦΑ που κινείσαι πάμφηνα επειδή ήταν λίγα τα πρατήρια, θα ρισκάρουν χιλιάδες ευρώ σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα?
Έχει πολύ - πολύ δρόμο η ηλεκτροκίνηση μπροστά της, θα περάσουν πολλά χρόνια. Μέχρι τότε θα έχουν βγει καινούργιες τεχνολογίες και πολύ πιθανόν να έχει αλλάξει ο συσχετισμός δυνάμεων μεταξύ των Κινέζων και των υπολοίπων.
Βασικά είμαι σίγουρος ότι θα έχουν αλλάξει οι συσχετισμοί κατά των Κινέζων, δεν μπορεί η Κίνα να κερδίσει μόνη της τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Ιαπωνία. Αν τα καταφέρει χαλάλι της!
η στελαντις προσφερει απλοχερα παμφθηνα ηλεκτρικα αυτοκινητα και ο κοσμος δεν θα αγορασει;;;;;;;;
Η Stellantis κι αν έχει χάσει τη μπάλα! Έχουν μπερδέψει τα μπούτια τους με τόσες μάρκες που βγάζουν το ίδιο προιόν, ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τι κάνουν! Θυγατρική της Leap Motors τους βλέπω σε λίγα χρόνια!
Όχι ότι οι Γερμανοί πάνε πίσω, αλλά οκ, τους εμπιστεύομαι πιο πολύ, είναι δομημένος λαός με παράδοση, τεχνογνωσία και υποδομές, κάποια στιγμή ελπίζω να ισορροπήσουν και να πάρουν μπρος...
-
Βασικά έχουν περάσει τα 30 χρόνια από τους προηγούμενους βομβαρδισμούς οπότε έχουμε πρόβλημα.
-
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Βασικά έχουν περάσει τα 30 χρόνια από τους προηγούμενους βομβαρδισμούς οπότε έχουμε πρόβλημα.
50 χρονια ειναι και δεν το ειπε ποτε ο τσωρτσιλ αυτο
-
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Βασικά έχουν περάσει τα 30 χρόνια από τους προηγούμενους βομβαρδισμούς οπότε έχουμε πρόβλημα.
50 χρονια ειναι και δεν το ειπε ποτε ο τσωρτσιλ αυτο
Δεν ανέφερα ποιος το είπε...
Αλλωστε η ουσία είναι αν είναι σωστό...
-
@ison said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@kostas78-0 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Επισκέφθηκα χθες την έκθεση, στις 2 που άνοιξε δεν είχε πολύ κόσμο και μπορούσες να μπεις χωρίς αναμονή στα αυτοκίνητα. Στις 4 η ώρα είχε μαζέψει αρκετό κόσμο.
Διαθέσιμα για test drive είναι τα ακόλουθα:
Tesla model 3 και Y
Ford focus, puma, kuga
Renault clio, megane, capture
Dacia spring, duster
DFSK είχε ένα suv
BYD είχε αρκετά μοντέλα
Αυτά είναι όσα θυμάμαι.
Για να κάνεις test drive, έπαιρνες πρώτα χαρτάκι από την κάθε εταιρία και αφού σου καταχωρούσαν τα στοιχεία στην έξοδο, πήγαινες για το test drive.
Οδήγησα το model 3 που μου άρεσε πολύ και το BYD dolphin που μου φάνηκε πολύ τίμια επιλογή για τα λεφτά του.Θυμάσαι αν για το captur είχε το lpg για test drive?
Το είδα στον χώρο, δεν γνωρίζω ποια έκδοση ήταν
-
Το dfsk 600 το είδε κάποιος στην έκθεση για να μου πει άποψη; Βγαίνει στα 27 χιλ ως πολυτεκνικό σε σχέση με το 5008 που πάει στα 33 χιλ.Απο τιμή είναι αρκετά καλό και πλούσιο εξοπλιστικά.
-
Στη Ιταλία του βάζουν και lpg. Έχει και ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω πολλαπλών συνδέσμων. Και είναι φθηνότερο από τη μεσαία προς πλούσια εκδοση ενός polo. Βλέπω το εσωτερικό του με δέρμα και μαλακα πλαστικά για εσάς που τα ζουλατε.
Το ερώτημα είναι το εξής. Πως γίνεται με παρόμοιους μισθούς με τα Βαλκάνια και υψηλότερους έως και διπλάσιους από τον γειτονα διπλα, από την αλλη άκρη της γης να κοστίζουν τόσο φθηνά τα αυτοκίνητα ......ή αυτή είναι η πραγματική τιμή που έπρεπε να έχουν και σε εμάς κάποιοι εδώ και χρόνια αρμέγουν ασύστολα ή τα πουλάνε με τεράστια χασούρα.
-
Με 28Κ δίνουν μαλακα πλαστικά και δέρματα και ηλεκτρικά καθίσματα, αυτόματο, turbo κτλ κτλ κτλ κτλ
Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα