Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 142
    • 143
    • 38 / 143
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    2841
    78290
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @criuser last edited by dettol

      @criuser said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      @criuser said in BYD forum:

      Εχεις 204 άλογα...
      Οάου...
      Τερματίζεις στα 160...
      Εχεις 8,8 0-100...

      Εχεις αλλού 136 άλογα...
      Τερματίζεις στα 193 και
      Εχεις 8,8 0-100...

      Και δεν είσαι κινέζος...😊

      παλι λαθος πληροφοριες εχεις

      7'' το 0-100

      https://ev-database.org/car/1919/BYD-DOLPHIN-604-kWh

      Νομίζω ότι άλλα γράφουν στις διαφημίσεις του...

      Το είδα και στο δρόμο, μικρό αμάξι κατηγορίας Β είναι...

      97559bfa-c7d5-45b1-b444-288c5f697b6b-image.png

      το μεγεθος το πετυχες παντως 🙂 Ναι ειναι σχετικα μικρο αμαξι, αλλα μεγαλυτερο ισως απο οσο νομιζουμε (4.30μ)

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Εεεεεελα παρε παρεεεεε εεεεεελα και τελειωνειιιιιι

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser @dettol last edited by

          @dettol said in BYD forum:

          @criuser said in BYD forum:

          @dettol said in BYD forum:

          @criuser said in BYD forum:

          Εχεις 204 άλογα...
          Οάου...
          Τερματίζεις στα 160...
          Εχεις 8,8 0-100...

          Εχεις αλλού 136 άλογα...
          Τερματίζεις στα 193 και
          Εχεις 8,8 0-100...

          Και δεν είσαι κινέζος...😊

          παλι λαθος πληροφοριες εχεις

          7'' το 0-100

          https://ev-database.org/car/1919/BYD-DOLPHIN-604-kWh

          Νομίζω ότι άλλα γράφουν στις διαφημίσεις του...

          Το είδα και στο δρόμο, μικρό αμάξι κατηγορίας Β είναι...

          97559bfa-c7d5-45b1-b444-288c5f697b6b-image.png

          το μεγεθος το πετυχες παντως 🙂 Ναι ειναι σχετικα μικρο αμαξι, αλλα μεγαλυτερο ισως απο οσο νομιζουμε (4.30μ)

          Δεν μου φάνηκε για τόσο μακρύ...

          7 λοιπόν...

          Κάθε φορά, ή μόνο όταν είναι φορτισμένο ?

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dettol @criuser last edited by

            @criuser said in BYD forum:

            @dettol said in BYD forum:

            @criuser said in BYD forum:

            @dettol said in BYD forum:

            @criuser said in BYD forum:

            Εχεις 204 άλογα...
            Οάου...
            Τερματίζεις στα 160...
            Εχεις 8,8 0-100...

            Εχεις αλλού 136 άλογα...
            Τερματίζεις στα 193 και
            Εχεις 8,8 0-100...

            Και δεν είσαι κινέζος...😊

            παλι λαθος πληροφοριες εχεις

            7'' το 0-100

            https://ev-database.org/car/1919/BYD-DOLPHIN-604-kWh

            Νομίζω ότι άλλα γράφουν στις διαφημίσεις του...

            Το είδα και στο δρόμο, μικρό αμάξι κατηγορίας Β είναι...

            97559bfa-c7d5-45b1-b444-288c5f697b6b-image.png

            το μεγεθος το πετυχες παντως 🙂 Ναι ειναι σχετικα μικρο αμαξι, αλλα μεγαλυτερο ισως απο οσο νομιζουμε (4.30μ)

            Δεν μου φάνηκε για τόσο μακρύ...

            7 λοιπόν...

            Κάθε φορά, ή μόνο όταν είναι φορτισμένο ?

            Τα ηλεκτρικα βγαζουν τη μεγιστη ισχυ τους σε ενα ευρος soc. Αυτο γνωριζω οτι ισχυει γενικα για ολα. Απορω ομως τα στελαντις ΠΟΣΟ πιο αργα να γινουν; 🙂

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              george1977 @wantone last edited by

              Η BYD φιαχνει και χρησιμοποιει lfp μπαταριες που δεν εχουν κοβαλτιο. Τα μεταλλεια με παιδικη εκμεταλλευση στο Κονγκο ειναι κοβαλτιο που χρησιμοποιειτε στις NMC μπαταριες. Οποτε αποφευγεις τις NMC μπαταριες.

              @wantone said in BYD forum:

              @cirus said in BYD forum:

              @wantone said in BYD forum:

              @cirus said in BYD forum:

              Εγω να πω οτι το φυσικό αεριο δεν είναι καθόλου φιλικο για το περιβάλλον. Άλλο το φυσικό, αλλο το φιλικό

              Μας εχει κάνει η Γερμανια να το πιστέψουμε αυτό και έβαλαν το "φυσικο" σαν ονομασία. Αυτό γιατι είχε μικρό κόστος από Ρωσία οχι οτι τους έπιασαν οικολογικές ανυσηχίες.

              https://el.wikipedia.org/wiki/Φυσικό_αέριο

              ορυκτο καύσιμο και αποτελέιται απο αέριο μείγμα κορεσμένων υδρογονανθράκων με μικρό αριθμό ατόμων άνθρακα. Οποτε δεν χρειαζεται να πω πολλα για να καταλάβουμε τι ακριβως συμβαινει με την καυση του ως καύσιμο.

              Αυτό για την ανυσηχία σου αν το Dolfin είναι καθαρότερο ή όχι. ΑΝ (και είναι μεγάλο το ΑΝ) η ενεργεια παράγεται από καθαρες πηγες ενέργειας ΝΑΙ το ηλεκτρικο αμάξι είναι καθαρότερο από οτιδηπωτε άλλο που καίει ορυκτό καύσιμο οποιασδηπωτε μορφής.

              Ενταξει είναι καθαρότερο το φυσικο αεριο από το πετρελαιο και την βενζίνη αλλα δεν συνεπάγεται οτι είναι καθαρο καύσιμο

              ξαναλέω το "φυσικο" μπηκε μπροστά για να μας δημιουργήσει αυτή την ψευαισθηση

              φυσικό είναι και το πετρέλαιο στην φύση υπενθυμίζω

              το διαβασες το λινκ που εβαλες; λεει οτι εχει μειωμενες εκπομπες ρυπων σε σχεση με αλλα καυσιμα.

              τι σχεση εχει η Γερμανια στο ονομα φυσικο μονο εσυ ξερεις.
              αν εκανες το κοπο να κανεις ενα google θα εβλεπες αυτο

              Name. In the early 1800s, natural gas became known as "natural" to distinguish it from the dominant gas fuel at the time, coal gas. Unlike coal gas, which is manufactured by heating coal, natural gas can be extracted from the ground in its native gaseous form.

              το φυσικο ειναι επηδη ειναι ετοιμο στην γη και απλα το βγαζουν με αγωγους αυτο ηταν γνωστο απο παντα!

              Κανε ενα κοπο και διαβασε τι έγραψα γιατι προφανώς ΔΕΝ διαβασες

              εχω αναφερει οτι είναι καθαρότερο από βενζινη και πετρελαιο

              Το Natural gas το εσπρωχναν σαν οικολογικό καύσιμο οι γερμανοι γιατι το χρησιμοποιουσαν για θερμανση κυριώς γιατι το επαιρναν σε χαμηλες τιμες από την Ρωσία

              το ότι είναι καθαρότερο από το πετρελαιο και την βενζίνη δεν το κάνει ΚΑΘΑΡΟ καύσιμο

              το διαβασα, μπερδευεις και γραφεις οτι ναναι. το ΦΑ ειναι ενα σχετικα καθαρο καυσιμο το οποιο ειναι αφθονο στην γη (μεχρι και εμεις εχουμε σε καποιο βαθος) σε σχεση με τον λιγνιτη που ειναι και αυτος αφθονος αλλα ειναι βρωμερος στην καυση.
              και το κερι, το τζακι και η φωτια που μπαινει για να καουν κλαδια δεν κανουν καθαρη καυση, το ΦΑ κανει πολυ καθαροτερη απο αυτα.
              αναλογικα με τα αλλα παει.
              το να αγνοεις οτι γινεται τεραστια οικολογικη καταστροφη για να βγουν οι μπαταριες και το ξερεις οτι παιδια δουλευουν στα μεταλεια; αυτο με ξεπερναει

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dettol @george1977 last edited by

                @george1977 said in BYD forum:

                Η BYD φιαχνει και χρησιμοποιει lfp μπαταριες που δεν εχουν κοβαλτιο. Τα μεταλλεια με παιδικη εκμεταλλευση στο Κονγκο ειναι κοβαλτιο που χρησιμοποιειτε στις NMC μπαταριες. Οποτε αποφευγεις τις NMC μπαταριες.

                @wantone said in BYD forum:

                @cirus said in BYD forum:

                @wantone said in BYD forum:

                @cirus said in BYD forum:

                Εγω να πω οτι το φυσικό αεριο δεν είναι καθόλου φιλικο για το περιβάλλον. Άλλο το φυσικό, αλλο το φιλικό

                Μας εχει κάνει η Γερμανια να το πιστέψουμε αυτό και έβαλαν το "φυσικο" σαν ονομασία. Αυτό γιατι είχε μικρό κόστος από Ρωσία οχι οτι τους έπιασαν οικολογικές ανυσηχίες.

                https://el.wikipedia.org/wiki/Φυσικό_αέριο

                ορυκτο καύσιμο και αποτελέιται απο αέριο μείγμα κορεσμένων υδρογονανθράκων με μικρό αριθμό ατόμων άνθρακα. Οποτε δεν χρειαζεται να πω πολλα για να καταλάβουμε τι ακριβως συμβαινει με την καυση του ως καύσιμο.

                Αυτό για την ανυσηχία σου αν το Dolfin είναι καθαρότερο ή όχι. ΑΝ (και είναι μεγάλο το ΑΝ) η ενεργεια παράγεται από καθαρες πηγες ενέργειας ΝΑΙ το ηλεκτρικο αμάξι είναι καθαρότερο από οτιδηπωτε άλλο που καίει ορυκτό καύσιμο οποιασδηπωτε μορφής.

                Ενταξει είναι καθαρότερο το φυσικο αεριο από το πετρελαιο και την βενζίνη αλλα δεν συνεπάγεται οτι είναι καθαρο καύσιμο

                ξαναλέω το "φυσικο" μπηκε μπροστά για να μας δημιουργήσει αυτή την ψευαισθηση

                φυσικό είναι και το πετρέλαιο στην φύση υπενθυμίζω

                το διαβασες το λινκ που εβαλες; λεει οτι εχει μειωμενες εκπομπες ρυπων σε σχεση με αλλα καυσιμα.

                τι σχεση εχει η Γερμανια στο ονομα φυσικο μονο εσυ ξερεις.
                αν εκανες το κοπο να κανεις ενα google θα εβλεπες αυτο

                Name. In the early 1800s, natural gas became known as "natural" to distinguish it from the dominant gas fuel at the time, coal gas. Unlike coal gas, which is manufactured by heating coal, natural gas can be extracted from the ground in its native gaseous form.

                το φυσικο ειναι επηδη ειναι ετοιμο στην γη και απλα το βγαζουν με αγωγους αυτο ηταν γνωστο απο παντα!

                Κανε ενα κοπο και διαβασε τι έγραψα γιατι προφανώς ΔΕΝ διαβασες

                εχω αναφερει οτι είναι καθαρότερο από βενζινη και πετρελαιο

                Το Natural gas το εσπρωχναν σαν οικολογικό καύσιμο οι γερμανοι γιατι το χρησιμοποιουσαν για θερμανση κυριώς γιατι το επαιρναν σε χαμηλες τιμες από την Ρωσία

                το ότι είναι καθαρότερο από το πετρελαιο και την βενζίνη δεν το κάνει ΚΑΘΑΡΟ καύσιμο

                το διαβασα, μπερδευεις και γραφεις οτι ναναι. το ΦΑ ειναι ενα σχετικα καθαρο καυσιμο το οποιο ειναι αφθονο στην γη (μεχρι και εμεις εχουμε σε καποιο βαθος) σε σχεση με τον λιγνιτη που ειναι και αυτος αφθονος αλλα ειναι βρωμερος στην καυση.
                και το κερι, το τζακι και η φωτια που μπαινει για να καουν κλαδια δεν κανουν καθαρη καυση, το ΦΑ κανει πολυ καθαροτερη απο αυτα.
                αναλογικα με τα αλλα παει.
                το να αγνοεις οτι γινεται τεραστια οικολογικη καταστροφη για να βγουν οι μπαταριες και το ξερεις οτι παιδια δουλευουν στα μεταλεια; αυτο με ξεπερναει

                μην οδηγειτε σε τετοια μονοπατια την κουβεντα, διοτι δεν θα βγαλετε ποτε καταληκτικο συμπερασμα. Καλυτερα να συγκρινουμε τα αυτοκινητακια, τα χαρακτηριστικα τους, τις τιμες τους και τι προσφερουν.

                W G 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                • ataim
                  ataim last edited by

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wantone @dettol last edited by

                    @dettol said in BYD forum:

                    @george1977 said in BYD forum:

                    Η BYD φιαχνει και χρησιμοποιει lfp μπαταριες που δεν εχουν κοβαλτιο. Τα μεταλλεια με παιδικη εκμεταλλευση στο Κονγκο ειναι κοβαλτιο που χρησιμοποιειτε στις NMC μπαταριες. Οποτε αποφευγεις τις NMC μπαταριες.

                    @wantone said in BYD forum:

                    @cirus said in BYD forum:

                    @wantone said in BYD forum:

                    @cirus said in BYD forum:

                    Εγω να πω οτι το φυσικό αεριο δεν είναι καθόλου φιλικο για το περιβάλλον. Άλλο το φυσικό, αλλο το φιλικό

                    Μας εχει κάνει η Γερμανια να το πιστέψουμε αυτό και έβαλαν το "φυσικο" σαν ονομασία. Αυτό γιατι είχε μικρό κόστος από Ρωσία οχι οτι τους έπιασαν οικολογικές ανυσηχίες.

                    https://el.wikipedia.org/wiki/Φυσικό_αέριο

                    ορυκτο καύσιμο και αποτελέιται απο αέριο μείγμα κορεσμένων υδρογονανθράκων με μικρό αριθμό ατόμων άνθρακα. Οποτε δεν χρειαζεται να πω πολλα για να καταλάβουμε τι ακριβως συμβαινει με την καυση του ως καύσιμο.

                    Αυτό για την ανυσηχία σου αν το Dolfin είναι καθαρότερο ή όχι. ΑΝ (και είναι μεγάλο το ΑΝ) η ενεργεια παράγεται από καθαρες πηγες ενέργειας ΝΑΙ το ηλεκτρικο αμάξι είναι καθαρότερο από οτιδηπωτε άλλο που καίει ορυκτό καύσιμο οποιασδηπωτε μορφής.

                    Ενταξει είναι καθαρότερο το φυσικο αεριο από το πετρελαιο και την βενζίνη αλλα δεν συνεπάγεται οτι είναι καθαρο καύσιμο

                    ξαναλέω το "φυσικο" μπηκε μπροστά για να μας δημιουργήσει αυτή την ψευαισθηση

                    φυσικό είναι και το πετρέλαιο στην φύση υπενθυμίζω

                    το διαβασες το λινκ που εβαλες; λεει οτι εχει μειωμενες εκπομπες ρυπων σε σχεση με αλλα καυσιμα.

                    τι σχεση εχει η Γερμανια στο ονομα φυσικο μονο εσυ ξερεις.
                    αν εκανες το κοπο να κανεις ενα google θα εβλεπες αυτο

                    Name. In the early 1800s, natural gas became known as "natural" to distinguish it from the dominant gas fuel at the time, coal gas. Unlike coal gas, which is manufactured by heating coal, natural gas can be extracted from the ground in its native gaseous form.

                    το φυσικο ειναι επηδη ειναι ετοιμο στην γη και απλα το βγαζουν με αγωγους αυτο ηταν γνωστο απο παντα!

                    Κανε ενα κοπο και διαβασε τι έγραψα γιατι προφανώς ΔΕΝ διαβασες

                    εχω αναφερει οτι είναι καθαρότερο από βενζινη και πετρελαιο

                    Το Natural gas το εσπρωχναν σαν οικολογικό καύσιμο οι γερμανοι γιατι το χρησιμοποιουσαν για θερμανση κυριώς γιατι το επαιρναν σε χαμηλες τιμες από την Ρωσία

                    το ότι είναι καθαρότερο από το πετρελαιο και την βενζίνη δεν το κάνει ΚΑΘΑΡΟ καύσιμο

                    το διαβασα, μπερδευεις και γραφεις οτι ναναι. το ΦΑ ειναι ενα σχετικα καθαρο καυσιμο το οποιο ειναι αφθονο στην γη (μεχρι και εμεις εχουμε σε καποιο βαθος) σε σχεση με τον λιγνιτη που ειναι και αυτος αφθονος αλλα ειναι βρωμερος στην καυση.
                    και το κερι, το τζακι και η φωτια που μπαινει για να καουν κλαδια δεν κανουν καθαρη καυση, το ΦΑ κανει πολυ καθαροτερη απο αυτα.
                    αναλογικα με τα αλλα παει.
                    το να αγνοεις οτι γινεται τεραστια οικολογικη καταστροφη για να βγουν οι μπαταριες και το ξερεις οτι παιδια δουλευουν στα μεταλεια; αυτο με ξεπερναει

                    μην οδηγειτε σε τετοια μονοπατια την κουβεντα, διοτι δεν θα βγαλετε ποτε καταληκτικο συμπερασμα. Καλυτερα να συγκρινουμε τα αυτοκινητακια, τα χαρακτηριστικα τους, τις τιμες τους και τι προσφερουν.

                    γιατι εισαι τοσο απολυτος; καλο ειναι να γνωριζει καποιος πως δουλευει ο κοσμος εστω και αν δεν μπορει να κανει κατι. αν καποιον δεν τον ενδιαφερει απλα αγνοει το ποστ και παει παρακατω.

                    D ntinaras 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dettol @wantone last edited by

                      @wantone said in BYD forum:

                      γιατι εισαι τοσο απολυτος; καλο ειναι να γνωριζει καποιος πως δουλευει ο κοσμος εστω και αν δεν μπορει να κανει κατι. αν καποιον δεν τον ενδιαφερει απλα αγνοει το ποστ και παει παρακατω.

                      ειμαι τοσο απολυτος διοτι ο καθενας λεει το κοντο και το μακρυ του για κατι που καπου διαβασε στο ιντερνετ, χωρις συνηθως να το εχει διασταυρωσει. Μαλιστα, οι αποψεις αυτες ειναι συνηθως πολιτικα χρωματισμενες, κατι που κανει ακομα πιο δυσκολη την κουβεντα και την αξιολογηση των πληροφοριων απο τη μερια του. Ακομα ομως και αν οι πληροφοριες ειναι διασταυρωμενες και ειναι "αληθινες", παλι δεν γνωριζουμε παντα το big picture. Τελος, αυτες οι συζητησεις, οσο διευρυνεται το πεδιο, τοσο πιο συχνα καταληγουν απλα σε παραθεση των αποψεων του καθενος, χωρις να βγαινει ουτε συμπερασμα, αλλα ουτε καποια χρησιμη πληροφορια.
                      Ενω, "το τιγκουαν κανει Χ χιλιαδες και δεν θεωρω οτι αξιζει επειδη του λειπουν τα Υ πραγματα" ειναι μια συζητηση που πραγματικα μπορει να καταληξει καπου (αλλο που και αυτη συχνα λοξοδρομει στην πορεια 🙂 )

                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • W
                        wantone @dettol last edited by

                        @dettol said in BYD forum:

                        @wantone said in BYD forum:

                        γιατι εισαι τοσο απολυτος; καλο ειναι να γνωριζει καποιος πως δουλευει ο κοσμος εστω και αν δεν μπορει να κανει κατι. αν καποιον δεν τον ενδιαφερει απλα αγνοει το ποστ και παει παρακατω.

                        ειμαι τοσο απολυτος διοτι ο καθενας λεει το κοντο και το μακρυ του για κατι που καπου διαβασε στο ιντερνετ, χωρις συνηθως να το εχει διασταυρωσει. Μαλιστα, οι αποψεις αυτες ειναι συνηθως πολιτικα χρωματισμενες, κατι που κανει ακομα πιο δυσκολη την κουβεντα και την αξιολογηση των πληροφοριων απο τη μερια του. Ακομα ομως και αν οι πληροφοριες ειναι διασταυρωμενες και ειναι "αληθινες", παλι δεν γνωριζουμε παντα το big picture. Τελος, αυτες οι συζητησεις, οσο διευρυνεται το πεδιο, τοσο πιο συχνα καταληγουν απλα σε παραθεση των αποψεων του καθενος, χωρις να βγαινει ουτε συμπερασμα, αλλα ουτε καποια χρησιμη πληροφορια.
                        Ενω, "το τιγκουαν κανει Χ χιλιαδες και δεν θεωρω οτι αξιζει επειδη του λειπουν τα Υ πραγματα" ειναι μια συζητηση που πραγματικα μπορει να καταληξει καπου (αλλο που και αυτη συχνα λοξοδρομει στην πορεια 🙂 )

                        σε αυτο το φορουμ συζητησεις καφενειου κανουμε οχι σοβαρες συζητησεις. αν καποιος θελει να το ψαξει περισσοτερο ας παει στο ΥΤ υπαρχουν πολλα αξιοπιστα βιντεο που σου δειχνουν πολλα που δεν θα δεις στα καναλια. μην αποτρεπεις καποιον που θελει να το ψαξει λιγο παραπανω.

                        Για το θεμα των χρηματων πχ Τιγκουαν 1.5 με 49κ, γιατι να μην γνωριζει καποιος 1) ποσους φορους πληρωνει σε αυτη την αγορα στο δημοσιο kai 2) αν μπορει με τα ιδια χρηματα να παρει κατι ποιο φθηνο αλλα το ιδιο καλο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          george1977 @dettol last edited by george1977

                          @dettol said in BYD forum:

                          @george1977 said in BYD forum:

                          Η BYD φιαχνει και χρησιμοποιει lfp μπαταριες που δεν εχουν κοβαλτιο. Τα μεταλλεια με παιδικη εκμεταλλευση στο Κονγκο ειναι κοβαλτιο που χρησιμοποιειτε στις NMC μπαταριες. Οποτε αποφευγεις τις NMC μπαταριες.

                          @wantone said in BYD forum:

                          @cirus said in BYD forum:

                          @wantone said in BYD forum:

                          @cirus said in BYD forum:

                          Εγω να πω οτι το φυσικό αεριο δεν είναι καθόλου φιλικο για το περιβάλλον. Άλλο το φυσικό, αλλο το φιλικό

                          Μας εχει κάνει η Γερμανια να το πιστέψουμε αυτό και έβαλαν το "φυσικο" σαν ονομασία. Αυτό γιατι είχε μικρό κόστος από Ρωσία οχι οτι τους έπιασαν οικολογικές ανυσηχίες.

                          https://el.wikipedia.org/wiki/Φυσικό_αέριο

                          ορυκτο καύσιμο και αποτελέιται απο αέριο μείγμα κορεσμένων υδρογονανθράκων με μικρό αριθμό ατόμων άνθρακα. Οποτε δεν χρειαζεται να πω πολλα για να καταλάβουμε τι ακριβως συμβαινει με την καυση του ως καύσιμο.

                          Αυτό για την ανυσηχία σου αν το Dolfin είναι καθαρότερο ή όχι. ΑΝ (και είναι μεγάλο το ΑΝ) η ενεργεια παράγεται από καθαρες πηγες ενέργειας ΝΑΙ το ηλεκτρικο αμάξι είναι καθαρότερο από οτιδηπωτε άλλο που καίει ορυκτό καύσιμο οποιασδηπωτε μορφής.

                          Ενταξει είναι καθαρότερο το φυσικο αεριο από το πετρελαιο και την βενζίνη αλλα δεν συνεπάγεται οτι είναι καθαρο καύσιμο

                          ξαναλέω το "φυσικο" μπηκε μπροστά για να μας δημιουργήσει αυτή την ψευαισθηση

                          φυσικό είναι και το πετρέλαιο στην φύση υπενθυμίζω

                          το διαβασες το λινκ που εβαλες; λεει οτι εχει μειωμενες εκπομπες ρυπων σε σχεση με αλλα καυσιμα.

                          τι σχεση εχει η Γερμανια στο ονομα φυσικο μονο εσυ ξερεις.
                          αν εκανες το κοπο να κανεις ενα google θα εβλεπες αυτο

                          Name. In the early 1800s, natural gas became known as "natural" to distinguish it from the dominant gas fuel at the time, coal gas. Unlike coal gas, which is manufactured by heating coal, natural gas can be extracted from the ground in its native gaseous form.

                          το φυσικο ειναι επηδη ειναι ετοιμο στην γη και απλα το βγαζουν με αγωγους αυτο ηταν γνωστο απο παντα!

                          Κανε ενα κοπο και διαβασε τι έγραψα γιατι προφανώς ΔΕΝ διαβασες

                          εχω αναφερει οτι είναι καθαρότερο από βενζινη και πετρελαιο

                          Το Natural gas το εσπρωχναν σαν οικολογικό καύσιμο οι γερμανοι γιατι το χρησιμοποιουσαν για θερμανση κυριώς γιατι το επαιρναν σε χαμηλες τιμες από την Ρωσία

                          το ότι είναι καθαρότερο από το πετρελαιο και την βενζίνη δεν το κάνει ΚΑΘΑΡΟ καύσιμο

                          το διαβασα, μπερδευεις και γραφεις οτι ναναι. το ΦΑ ειναι ενα σχετικα καθαρο καυσιμο το οποιο ειναι αφθονο στην γη (μεχρι και εμεις εχουμε σε καποιο βαθος) σε σχεση με τον λιγνιτη που ειναι και αυτος αφθονος αλλα ειναι βρωμερος στην καυση.
                          και το κερι, το τζακι και η φωτια που μπαινει για να καουν κλαδια δεν κανουν καθαρη καυση, το ΦΑ κανει πολυ καθαροτερη απο αυτα.
                          αναλογικα με τα αλλα παει.
                          το να αγνοεις οτι γινεται τεραστια οικολογικη καταστροφη για να βγουν οι μπαταριες και το ξερεις οτι παιδια δουλευουν στα μεταλεια; αυτο με ξεπερναει

                          μην οδηγειτε σε τετοια μονοπατια την κουβεντα, διοτι δεν θα βγαλετε ποτε καταληκτικο συμπερασμα. Καλυτερα να συγκρινουμε τα αυτοκινητακια, τα χαρακτηριστικα τους, τις τιμες τους και τι προσφερουν.

                          Δεν είναι άποψη έαν οι LFP μπαταρίες έχουν ή όχι κοβάλτιο . Η χημεία τους είναι. Κοβάλτιο χρησιμοποιούν οι NMC μπαταρίες. Έαν κάποιος έχει ευαισθησία για το πως εξορύσσεται το κοβάλτιο να τις αποφύγει.

                          Από την άλλη ο ίδιος που το γράφει αυτό , μπορεί να μας το στέλνει από iphone που η μπαταρία περιέχει κοβάλτιο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • ntinaras
                            ntinaras @wantone last edited by

                            @wantone said in BYD forum:

                            @dettol said in BYD forum:

                            @george1977 said in BYD forum:

                            Η BYD φιαχνει και χρησιμοποιει lfp μπαταριες που δεν εχουν κοβαλτιο. Τα μεταλλεια με παιδικη εκμεταλλευση στο Κονγκο ειναι κοβαλτιο που χρησιμοποιειτε στις NMC μπαταριες. Οποτε αποφευγεις τις NMC μπαταριες.

                            @wantone said in BYD forum:

                            @cirus said in BYD forum:

                            @wantone said in BYD forum:

                            @cirus said in BYD forum:

                            Εγω να πω οτι το φυσικό αεριο δεν είναι καθόλου φιλικο για το περιβάλλον. Άλλο το φυσικό, αλλο το φιλικό

                            Μας εχει κάνει η Γερμανια να το πιστέψουμε αυτό και έβαλαν το "φυσικο" σαν ονομασία. Αυτό γιατι είχε μικρό κόστος από Ρωσία οχι οτι τους έπιασαν οικολογικές ανυσηχίες.

                            https://el.wikipedia.org/wiki/Φυσικό_αέριο

                            ορυκτο καύσιμο και αποτελέιται απο αέριο μείγμα κορεσμένων υδρογονανθράκων με μικρό αριθμό ατόμων άνθρακα. Οποτε δεν χρειαζεται να πω πολλα για να καταλάβουμε τι ακριβως συμβαινει με την καυση του ως καύσιμο.

                            Αυτό για την ανυσηχία σου αν το Dolfin είναι καθαρότερο ή όχι. ΑΝ (και είναι μεγάλο το ΑΝ) η ενεργεια παράγεται από καθαρες πηγες ενέργειας ΝΑΙ το ηλεκτρικο αμάξι είναι καθαρότερο από οτιδηπωτε άλλο που καίει ορυκτό καύσιμο οποιασδηπωτε μορφής.

                            Ενταξει είναι καθαρότερο το φυσικο αεριο από το πετρελαιο και την βενζίνη αλλα δεν συνεπάγεται οτι είναι καθαρο καύσιμο

                            ξαναλέω το "φυσικο" μπηκε μπροστά για να μας δημιουργήσει αυτή την ψευαισθηση

                            φυσικό είναι και το πετρέλαιο στην φύση υπενθυμίζω

                            το διαβασες το λινκ που εβαλες; λεει οτι εχει μειωμενες εκπομπες ρυπων σε σχεση με αλλα καυσιμα.

                            τι σχεση εχει η Γερμανια στο ονομα φυσικο μονο εσυ ξερεις.
                            αν εκανες το κοπο να κανεις ενα google θα εβλεπες αυτο

                            Name. In the early 1800s, natural gas became known as "natural" to distinguish it from the dominant gas fuel at the time, coal gas. Unlike coal gas, which is manufactured by heating coal, natural gas can be extracted from the ground in its native gaseous form.

                            το φυσικο ειναι επηδη ειναι ετοιμο στην γη και απλα το βγαζουν με αγωγους αυτο ηταν γνωστο απο παντα!

                            Κανε ενα κοπο και διαβασε τι έγραψα γιατι προφανώς ΔΕΝ διαβασες

                            εχω αναφερει οτι είναι καθαρότερο από βενζινη και πετρελαιο

                            Το Natural gas το εσπρωχναν σαν οικολογικό καύσιμο οι γερμανοι γιατι το χρησιμοποιουσαν για θερμανση κυριώς γιατι το επαιρναν σε χαμηλες τιμες από την Ρωσία

                            το ότι είναι καθαρότερο από το πετρελαιο και την βενζίνη δεν το κάνει ΚΑΘΑΡΟ καύσιμο

                            το διαβασα, μπερδευεις και γραφεις οτι ναναι. το ΦΑ ειναι ενα σχετικα καθαρο καυσιμο το οποιο ειναι αφθονο στην γη (μεχρι και εμεις εχουμε σε καποιο βαθος) σε σχεση με τον λιγνιτη που ειναι και αυτος αφθονος αλλα ειναι βρωμερος στην καυση.
                            και το κερι, το τζακι και η φωτια που μπαινει για να καουν κλαδια δεν κανουν καθαρη καυση, το ΦΑ κανει πολυ καθαροτερη απο αυτα.
                            αναλογικα με τα αλλα παει.
                            το να αγνοεις οτι γινεται τεραστια οικολογικη καταστροφη για να βγουν οι μπαταριες και το ξερεις οτι παιδια δουλευουν στα μεταλεια; αυτο με ξεπερναει

                            μην οδηγειτε σε τετοια μονοπατια την κουβεντα, διοτι δεν θα βγαλετε ποτε καταληκτικο συμπερασμα. Καλυτερα να συγκρινουμε τα αυτοκινητακια, τα χαρακτηριστικα τους, τις τιμες τους και τι προσφερουν.

                            γιατι εισαι τοσο απολυτος; καλο ειναι να γνωριζει καποιος πως δουλευει ο κοσμος εστω και αν δεν μπορει να κανει κατι. αν καποιον δεν τον ενδιαφερει απλα αγνοει το ποστ και παει παρακατω.

                            Τοτε δε θα επρεπε να ψωνιζουμε απο το 90% των ελληνικων εταιριων καθως εκμεταλλευονται το περιβαλλον η τους εργαζομενους η και τα 2.

                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Εχουν τέστ του ντόλφιν τα διάφορα σάιτ.

                              Δεν φαίνεται κακό.

                              Βέβαια 1700 κιλά είναι και κράζουν όλοι τα λάστιχα του.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              mesastou 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ntinaras
                                ntinaras last edited by

                                Εκανα test drive, πριν καμια βδομαδα.
                                Εσωτερικα ηταν αψογο. Το μονο που δε μου αρεσε ηταν ο "λεβιες" ταχυτητων που ηταν ενα περιεργο περιστροφικο κουμπι στη κονσολα.
                                Οδηγικα καλο ηταν, αλλα εκεινη την ωρα που οδηγουσα ειχε βροχη και κινηση.
                                Θα το ξαναοδηγσω λεω στην εκθεση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wantone @ntinaras last edited by

                                  @ntinaras said in BYD forum:

                                  @wantone said in BYD forum:

                                  @dettol said in BYD forum:

                                  @george1977 said in BYD forum:

                                  Η BYD φιαχνει και χρησιμοποιει lfp μπαταριες που δεν εχουν κοβαλτιο. Τα μεταλλεια με παιδικη εκμεταλλευση στο Κονγκο ειναι κοβαλτιο που χρησιμοποιειτε στις NMC μπαταριες. Οποτε αποφευγεις τις NMC μπαταριες.

                                  @wantone said in BYD forum:

                                  @cirus said in BYD forum:

                                  @wantone said in BYD forum:

                                  @cirus said in BYD forum:

                                  Εγω να πω οτι το φυσικό αεριο δεν είναι καθόλου φιλικο για το περιβάλλον. Άλλο το φυσικό, αλλο το φιλικό

                                  Μας εχει κάνει η Γερμανια να το πιστέψουμε αυτό και έβαλαν το "φυσικο" σαν ονομασία. Αυτό γιατι είχε μικρό κόστος από Ρωσία οχι οτι τους έπιασαν οικολογικές ανυσηχίες.

                                  https://el.wikipedia.org/wiki/Φυσικό_αέριο

                                  ορυκτο καύσιμο και αποτελέιται απο αέριο μείγμα κορεσμένων υδρογονανθράκων με μικρό αριθμό ατόμων άνθρακα. Οποτε δεν χρειαζεται να πω πολλα για να καταλάβουμε τι ακριβως συμβαινει με την καυση του ως καύσιμο.

                                  Αυτό για την ανυσηχία σου αν το Dolfin είναι καθαρότερο ή όχι. ΑΝ (και είναι μεγάλο το ΑΝ) η ενεργεια παράγεται από καθαρες πηγες ενέργειας ΝΑΙ το ηλεκτρικο αμάξι είναι καθαρότερο από οτιδηπωτε άλλο που καίει ορυκτό καύσιμο οποιασδηπωτε μορφής.

                                  Ενταξει είναι καθαρότερο το φυσικο αεριο από το πετρελαιο και την βενζίνη αλλα δεν συνεπάγεται οτι είναι καθαρο καύσιμο

                                  ξαναλέω το "φυσικο" μπηκε μπροστά για να μας δημιουργήσει αυτή την ψευαισθηση

                                  φυσικό είναι και το πετρέλαιο στην φύση υπενθυμίζω

                                  το διαβασες το λινκ που εβαλες; λεει οτι εχει μειωμενες εκπομπες ρυπων σε σχεση με αλλα καυσιμα.

                                  τι σχεση εχει η Γερμανια στο ονομα φυσικο μονο εσυ ξερεις.
                                  αν εκανες το κοπο να κανεις ενα google θα εβλεπες αυτο

                                  Name. In the early 1800s, natural gas became known as "natural" to distinguish it from the dominant gas fuel at the time, coal gas. Unlike coal gas, which is manufactured by heating coal, natural gas can be extracted from the ground in its native gaseous form.

                                  το φυσικο ειναι επηδη ειναι ετοιμο στην γη και απλα το βγαζουν με αγωγους αυτο ηταν γνωστο απο παντα!

                                  Κανε ενα κοπο και διαβασε τι έγραψα γιατι προφανώς ΔΕΝ διαβασες

                                  εχω αναφερει οτι είναι καθαρότερο από βενζινη και πετρελαιο

                                  Το Natural gas το εσπρωχναν σαν οικολογικό καύσιμο οι γερμανοι γιατι το χρησιμοποιουσαν για θερμανση κυριώς γιατι το επαιρναν σε χαμηλες τιμες από την Ρωσία

                                  το ότι είναι καθαρότερο από το πετρελαιο και την βενζίνη δεν το κάνει ΚΑΘΑΡΟ καύσιμο

                                  το διαβασα, μπερδευεις και γραφεις οτι ναναι. το ΦΑ ειναι ενα σχετικα καθαρο καυσιμο το οποιο ειναι αφθονο στην γη (μεχρι και εμεις εχουμε σε καποιο βαθος) σε σχεση με τον λιγνιτη που ειναι και αυτος αφθονος αλλα ειναι βρωμερος στην καυση.
                                  και το κερι, το τζακι και η φωτια που μπαινει για να καουν κλαδια δεν κανουν καθαρη καυση, το ΦΑ κανει πολυ καθαροτερη απο αυτα.
                                  αναλογικα με τα αλλα παει.
                                  το να αγνοεις οτι γινεται τεραστια οικολογικη καταστροφη για να βγουν οι μπαταριες και το ξερεις οτι παιδια δουλευουν στα μεταλεια; αυτο με ξεπερναει

                                  μην οδηγειτε σε τετοια μονοπατια την κουβεντα, διοτι δεν θα βγαλετε ποτε καταληκτικο συμπερασμα. Καλυτερα να συγκρινουμε τα αυτοκινητακια, τα χαρακτηριστικα τους, τις τιμες τους και τι προσφερουν.

                                  γιατι εισαι τοσο απολυτος; καλο ειναι να γνωριζει καποιος πως δουλευει ο κοσμος εστω και αν δεν μπορει να κανει κατι. αν καποιον δεν τον ενδιαφερει απλα αγνοει το ποστ και παει παρακατω.

                                  Τοτε δε θα επρεπε να ψωνιζουμε απο το 90% των ελληνικων εταιριων καθως εκμεταλλευονται το περιβαλλον η τους εργαζομενους η και τα 2.

                                  τι ειδους εκμεταλλευση εννοεις; στον σκλαβενιτη παντως οι εργαζομενοι ευχαριστημενοι ειναι, κανενας δεν εχει παραπονεθει οτι τον εκμεταλλευοντε

                                  ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ntinaras
                                    ntinaras @wantone last edited by

                                    @wantone said in BYD forum:

                                    @ntinaras said in BYD forum:

                                    @wantone said in BYD forum:

                                    @dettol said in BYD forum:

                                    @george1977 said in BYD forum:

                                    Η BYD φιαχνει και χρησιμοποιει lfp μπαταριες που δεν εχουν κοβαλτιο. Τα μεταλλεια με παιδικη εκμεταλλευση στο Κονγκο ειναι κοβαλτιο που χρησιμοποιειτε στις NMC μπαταριες. Οποτε αποφευγεις τις NMC μπαταριες.

                                    @wantone said in BYD forum:

                                    @cirus said in BYD forum:

                                    @wantone said in BYD forum:

                                    @cirus said in BYD forum:

                                    Εγω να πω οτι το φυσικό αεριο δεν είναι καθόλου φιλικο για το περιβάλλον. Άλλο το φυσικό, αλλο το φιλικό

                                    Μας εχει κάνει η Γερμανια να το πιστέψουμε αυτό και έβαλαν το "φυσικο" σαν ονομασία. Αυτό γιατι είχε μικρό κόστος από Ρωσία οχι οτι τους έπιασαν οικολογικές ανυσηχίες.

                                    https://el.wikipedia.org/wiki/Φυσικό_αέριο

                                    ορυκτο καύσιμο και αποτελέιται απο αέριο μείγμα κορεσμένων υδρογονανθράκων με μικρό αριθμό ατόμων άνθρακα. Οποτε δεν χρειαζεται να πω πολλα για να καταλάβουμε τι ακριβως συμβαινει με την καυση του ως καύσιμο.

                                    Αυτό για την ανυσηχία σου αν το Dolfin είναι καθαρότερο ή όχι. ΑΝ (και είναι μεγάλο το ΑΝ) η ενεργεια παράγεται από καθαρες πηγες ενέργειας ΝΑΙ το ηλεκτρικο αμάξι είναι καθαρότερο από οτιδηπωτε άλλο που καίει ορυκτό καύσιμο οποιασδηπωτε μορφής.

                                    Ενταξει είναι καθαρότερο το φυσικο αεριο από το πετρελαιο και την βενζίνη αλλα δεν συνεπάγεται οτι είναι καθαρο καύσιμο

                                    ξαναλέω το "φυσικο" μπηκε μπροστά για να μας δημιουργήσει αυτή την ψευαισθηση

                                    φυσικό είναι και το πετρέλαιο στην φύση υπενθυμίζω

                                    το διαβασες το λινκ που εβαλες; λεει οτι εχει μειωμενες εκπομπες ρυπων σε σχεση με αλλα καυσιμα.

                                    τι σχεση εχει η Γερμανια στο ονομα φυσικο μονο εσυ ξερεις.
                                    αν εκανες το κοπο να κανεις ενα google θα εβλεπες αυτο

                                    Name. In the early 1800s, natural gas became known as "natural" to distinguish it from the dominant gas fuel at the time, coal gas. Unlike coal gas, which is manufactured by heating coal, natural gas can be extracted from the ground in its native gaseous form.

                                    το φυσικο ειναι επηδη ειναι ετοιμο στην γη και απλα το βγαζουν με αγωγους αυτο ηταν γνωστο απο παντα!

                                    Κανε ενα κοπο και διαβασε τι έγραψα γιατι προφανώς ΔΕΝ διαβασες

                                    εχω αναφερει οτι είναι καθαρότερο από βενζινη και πετρελαιο

                                    Το Natural gas το εσπρωχναν σαν οικολογικό καύσιμο οι γερμανοι γιατι το χρησιμοποιουσαν για θερμανση κυριώς γιατι το επαιρναν σε χαμηλες τιμες από την Ρωσία

                                    το ότι είναι καθαρότερο από το πετρελαιο και την βενζίνη δεν το κάνει ΚΑΘΑΡΟ καύσιμο

                                    το διαβασα, μπερδευεις και γραφεις οτι ναναι. το ΦΑ ειναι ενα σχετικα καθαρο καυσιμο το οποιο ειναι αφθονο στην γη (μεχρι και εμεις εχουμε σε καποιο βαθος) σε σχεση με τον λιγνιτη που ειναι και αυτος αφθονος αλλα ειναι βρωμερος στην καυση.
                                    και το κερι, το τζακι και η φωτια που μπαινει για να καουν κλαδια δεν κανουν καθαρη καυση, το ΦΑ κανει πολυ καθαροτερη απο αυτα.
                                    αναλογικα με τα αλλα παει.
                                    το να αγνοεις οτι γινεται τεραστια οικολογικη καταστροφη για να βγουν οι μπαταριες και το ξερεις οτι παιδια δουλευουν στα μεταλεια; αυτο με ξεπερναει

                                    μην οδηγειτε σε τετοια μονοπατια την κουβεντα, διοτι δεν θα βγαλετε ποτε καταληκτικο συμπερασμα. Καλυτερα να συγκρινουμε τα αυτοκινητακια, τα χαρακτηριστικα τους, τις τιμες τους και τι προσφερουν.

                                    γιατι εισαι τοσο απολυτος; καλο ειναι να γνωριζει καποιος πως δουλευει ο κοσμος εστω και αν δεν μπορει να κανει κατι. αν καποιον δεν τον ενδιαφερει απλα αγνοει το ποστ και παει παρακατω.

                                    Τοτε δε θα επρεπε να ψωνιζουμε απο το 90% των ελληνικων εταιριων καθως εκμεταλλευονται το περιβαλλον η τους εργαζομενους η και τα 2.

                                    τι ειδους εκμεταλλευση εννοεις; στον σκλαβενιτη παντως οι εργαζομενοι ευχαριστημενοι ειναι, κανενας δεν εχει παραπονεθει οτι τον εκμεταλλευοντε

                                    Εξαρταται.
                                    Αν το καταστημα ηταν παντα σκλαβενιτης η καποιο αλλο sm που εξαγοραστηκε.
                                    Επισης δεν υπαρχει μονο ο σκλαβενιτης στην ελλαδα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • mesastou
                                      mesastou @criuser last edited by mesastou

                                      @criuser said in BYD forum:

                                      Εχουν τέστ του ντόλφιν τα διάφορα σάιτ.

                                      Δεν φαίνεται κακό.

                                      Βέβαια 1700 κιλά είναι και κράζουν όλοι τα λάστιχα του.

                                      Βρήκα 3, το πιο πλήρες το τελευταίο.
                                      https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-byd-dolphin-204-ps-604-kwh/
                                      https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/dokimazoyme-to-neo-byd-dolphin/
                                      https://www.carandmotor.gr/dokimes/dokimazoyme-byd-dolphin-ton-19998-eyro

                                      εντύπωση μου κάνει που σε κανένα δεν λένε το θέμα της ποιότητας κύλισης & αεροδυναμικων θορύβων που έχω καταλάβει από το YouTube και τα ξένα reviews πως υπάρχει...

                                      κανείς επίσης δεν αναφέρει τις τάσεις πλεύσεις ...

                                      ούτε πως η επιδότηση δεν είναι σίγουρη...

                                      ... δεν έχω ακόμα καταλάβει ποιες είναι οι επιλογές που υπάρχουν για φόρτιση στο σπίτι καθώς γράφουν για ενσωματωμένο φορτιστή... αρκεί μια πρίζα βιομηχανικού τύπου; (για 7kw)

                                      mouths are for eating, noses for breathing.

                                      S T D 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        super-t @mesastou last edited by

                                        @mesastou said in BYD forum:

                                        ...

                                        ... δεν έχω ακόμα καταλάβει ποιες είναι οι επιλογές που υπάρχουν για φόρτιση στο σπίτι καθώς γράφουν για ενσωματωμένο φορτιστή... αρκεί μια πρίζα βιομηχανικού τύπου; (για 7kw)

                                        Αν εννοείς να συνδέσεις κατευθείαν ένα καλώδιο από την μπριζα στο αμάξι όχι, χρειάζεται ένα wall charger .

                                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tsour_ee @mesastou last edited by

                                          @mesastou said in BYD forum:

                                          @criuser said in BYD forum:

                                          Εχουν τέστ του ντόλφιν τα διάφορα σάιτ.

                                          Δεν φαίνεται κακό.

                                          Βέβαια 1700 κιλά είναι και κράζουν όλοι τα λάστιχα του.

                                          Βρήκα 3, το πιο πλήρες το τελευταίο.
                                          https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-byd-dolphin-204-ps-604-kwh/
                                          https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/dokimazoyme-to-neo-byd-dolphin/
                                          https://www.carandmotor.gr/dokimes/dokimazoyme-byd-dolphin-ton-19998-eyro

                                          εντύπωση μου κάνει που σε κανένα δεν λένε το θέμα της ποιότητας κύλισης & αεροδυναμικων θορύβων που έχω καταλάβει από το YouTube και τα ξένα reviews πως υπάρχει...

                                          κανείς επίσης δεν αναφέρει τις τάσεις πλεύσεις ...

                                          ούτε πως η επιδότηση δεν είναι σίγουρη...

                                          ... δεν έχω ακόμα καταλάβει ποιες είναι οι επιλογές που υπάρχουν για φόρτιση στο σπίτι καθώς γράφουν για ενσωματωμένο φορτιστή... αρκεί μια πρίζα βιομηχανικού τύπου; (για 7kw)

                                          Θα περιμένω να το δοκιμάσω η Φαμπιάτου για να αναφέρει και τα αρνητικά.
                                          Για φόρτιση έχει φορητό φορτιστή 1.8 Kw που συνδέεται σε απλή πρίζα.
                                          Εγώ έχω παραγγείλει 3.5 Kw16A. Είπα αρχικά να μην προχωρήσω με wallcharger το οποίο θα μου έδινε 11Kw (μέχρι τόσο υποστηρίζει ο εσωτερικός φορτιστής του αυτοκινήτου.)

                                          D mesastou 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dettol @mesastou last edited by

                                            @mesastou said in BYD forum:

                                            @criuser said in BYD forum:

                                            Εχουν τέστ του ντόλφιν τα διάφορα σάιτ.

                                            Δεν φαίνεται κακό.

                                            Βέβαια 1700 κιλά είναι και κράζουν όλοι τα λάστιχα του.

                                            Βρήκα 3, το πιο πλήρες το τελευταίο.
                                            https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-byd-dolphin-204-ps-604-kwh/
                                            https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/dokimazoyme-to-neo-byd-dolphin/
                                            https://www.carandmotor.gr/dokimes/dokimazoyme-byd-dolphin-ton-19998-eyro

                                            εντύπωση μου κάνει που σε κανένα δεν λένε το θέμα της ποιότητας κύλισης & αεροδυναμικων θορύβων που έχω καταλάβει από το YouTube και τα ξένα reviews πως υπάρχει...

                                            κανείς επίσης δεν αναφέρει τις τάσεις πλεύσεις ...

                                            ούτε πως η επιδότηση δεν είναι σίγουρη...

                                            ... δεν έχω ακόμα καταλάβει ποιες είναι οι επιλογές που υπάρχουν για φόρτιση στο σπίτι καθώς γράφουν για ενσωματωμένο φορτιστή... αρκεί μια πρίζα βιομηχανικού τύπου; (για 7kw)

                                            για τα πολυ συγκεκριμενα αρνητικα σημεια του μοντελου αυτου δνε θα πω κατι, διοτι τα ανεφερες και μονος σου. Ειτε εξαφανιστηκαν στους ελληνικους δρομους ειτε οι ελληνες reviewers ξεχασαν να τα αναφερουν 🙂
                                            Στο αρθρο των 4Τ τουλαχιστον αναφερει οτι σπιναρει. Επισης, δνε ειναι προβλημα η ποιοτητα κυλισης, αλλα οτι ειναι θορυβωδες σε υψηλες θερμοκρασιες, ειναι λιγο διαφορετικα πραγματα αυτα.

                                            Σχετικα με την φορτιση, εξαρτατα απο διαφορους παραγοντες. Το αμαξι παντως εχει onboard charger 11kw, οποτε τοσο μπορει να δεχτει απο AC. Για να γινει αυτο θα πρεπει να εχεις τριφασικη παροχη και να εχεις βγαλει καταλληλης διατομης καλωδιο μεχρι το wallbox (που επισης θα πρεπει να εχεις). Ο φορητος φορτιστης που δινει η byd, απο οτι θυμαμαι ειναι μεχρι 7kw. Για να τα δεις αυτα θα πρεπει να τον συνδεσεις με βιομηχανικη πριζα. Σε απλη σουκο νομιζω, οτι το οριο ειναι 3.7kw.

                                            Σε dc φορτιση το οριο εχει ειπωθει οτι το οριο ειναι 88kw

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 38 / 143
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr