-
Όχι γνωστά είναι τα θέματα των BMW απλά όταν δουλεύει σωστά δεν συγκρίνεται με το τιγκουαν. Και αυτό το έφερα ως εναλλακτική του τιγκ των.. ~48 με την έκπτωση όχι για την δική σου περίπτωση.
-
@stefan147 said in VW Tiguan 2024:
Εξαρτάται πως το ορίζει κανείς. Σε εξωτερικές διαστάσεις ναι είναι D-Suv. Το πάτωμα στο οποίο βασίζεται όμως είναι το ίδιο με του Karoq/Tiguan/Formentor/Golf κτλ κτλ και είναι καθαρά C κατηγορίας.
Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με το Kuga.
Σωστά εκτός από το Karoq που είναι ίδιο με του T-ROC ....mqb a1 δλδ golf7
Τα υπόλοιπα είναι mqb evo στα τωρινά μοντέλα και ήταν mqb a2 στα προηγούμενα -
Άκου τώρα επιχείρημα. "Όταν δουλεύει σωστά είναι πολύ καλύτερο". Αχαχσαχα. Τα video πρόσφατα, τα τελευταία δύο χρόνια, δεν ήταν που έπαιζαν στα δελτία ειδήσεων για τα BMW που έπαιρναν φωτιά στον δρόμο; Τεσπά δεν έχει νόημα αυτή η κουβέντα. Είναι όπως είπα. Σαν να μιλάει βουλευτής του ΚΚΕ και όταν τον ρωτάνε αν "ο ουρανός είναι μπλε" αυτός απαντάει "όχι το εργατικό κίνημα είναι εδώ, έξω οι βάσεις". Λογική "θες ένα μπιφτέκι, ευχαριστώ δεν καπνίζω".
Τώρα θυμήθηκα και κάτι άλλο που αναφέρθηκε ανωτέρω ως επιχείρημα. Ο 1.5Tsi λέει είναι άψυχος.
Ωστόσο σε αυτό το μέγεθος και εύρος τιμών το Kuga των 186ps θα πρέπει να είναι λίγο πιο γρήγορο. Για το συγκεκριμένο κρατάω μια πισινή καθώς το EAT8 είναι πολύ πιο αργό κιβώτιο από το DSG.
Το Formentor το οποίο είναι και μικρότερο και πολύ ελαφρύτερο φοράει το ίδιο μοτέρ.
Τα άλλα; Το Austral με τον Tce160 και το CVT πήγε 0-100 στα 11,2" από 8ρι καθαρό που είχε με τον Tce160 & Dct7 στο Kadjar. Το QQ λίγο το έσωσε και πήγε λίγο κάτω από 10 ενώ τα PSA, ειδικά τώρα ως puretech 130 mh, ανέβηκαν εύκολα τα 10". Οι κορεάτες έκοψαν τα 180s και πλέον τα 160ps έχουν εφάμιλλες του Tig επιδόσεις.
Άρα πιο μένει από τους άμεσους ανταγωνιστές του δεδομένα πιο σπιρτόζικο; Λογικά μόνο το Tonale. Αλλιώς 50k για X1 των 170ps και πάει λέγοντας...
ΥΓ1: Ο lap αναφέρθηκε στο XC40 της Volvo ως εναλλακτική και ξέχασα να του απαντήσω ότι είχα πάει κάποτε να το δω και η πόρτα του κουδούνιζε περισσότερο από του Kuga στο κλείσιμο. Για εμένα δεν αξίζει τα λεφτά του, το θεωρώ ψευτοπρίμιο, ο 1,5T κινητήρας του είναι λίγος με υψηλή κατανάλωση και ρύπους ενώ είμαι σχεδόν βέβαιος ότι πλέον τον έκοψαν τον τελευταίο και έρχεται μόνο 2l και phev.
ΥΓ2: Στα του εξοπλισμού του Tiguan να προσθέσω για όσους δεν το γνωρίζουν ότι τα matrix LED αν και πραγματικά εντυπωσιακά και ασυναγώνιστα έρχονται μόνο ως πακέτο με το iq drive και το Navi του βασικού infotainment των 12,9" (φυσικά και του 15" για όποιον τι επιθυμεί). Άρα μιλάμε για επιβάρυνση σχεδόν 2,5k προ φόρων και με το βασικό infotainment. Με το 15αρι πάμε στα 3,5-4k. Πάει μακρυά η βαλίτσα λοιπόν. Θα αρκεστω στα DCC pro & winter pack stage 1. Και εκείνη η απομνημόνευση θέσης parking όταν εξήγησαν παραπάνω τι αφορά κατάλαβα ότι δεν έχει κανένα νόημα για εμένα.
-
@stefan147 said in VW Tiguan 2024:
Εξαρτάται πως το ορίζει κανείς. Σε εξωτερικές διαστάσεις ναι είναι D-Suv. Το πάτωμα στο οποίο βασίζεται όμως είναι το ίδιο με του Karoq/Tiguan/Formentor/Golf κτλ κτλ και είναι καθαρά C κατηγορίας.
Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με το Kuga.
το Κοντιακ ειναι ενα μακρυτερο Τιγκουαν η εκδοση που κυκλοφορει στην Αμερικη. δεν θα το ελεγα οτι αλλαζει κατηγορια,
-
@dettol said in VW Tiguan 2024:
απο περιεργεια, οσοι τα λετε τοσο μαυρα τα πραγματα για τα vag, πως δικαιολογειτε στον εαυτο σας τον αριθμο τους στο δρομο;
πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης παλαιοτερα, οταν πηρα το δικο μου ακομα και η βαφη ηταν τουλαχιστον στην αρχη πολυ καλυτερα απο αλλα στην κατηγορια. την δεκαετια του 80 το GTI ηταν και καλα φτιαγμενο και με 137 νομιζω ιππους απο το 16Βαλβιδο ειχε αποκτησει καλη φημη σπορ χατσμπακ μετα εβγαλε to G60 και το VR6 που ητανπρωτοποριακος κινητηρας για την κατηγορια και εφτασε να χρησιμοποιειται σε ενα σωρο μοντελλα ακομα και στο Βευρον, σε πολλα Πορσε Καγιεν κλπ
Δηλ η VW πουλαει λογω φημης απο παλαιοτερα το ιδιο και η Τογιοτα. Ομως νομιζω αυτο τελειωνει σιγα σιγα.
-
@wantone said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
απο περιεργεια, οσοι τα λετε τοσο μαυρα τα πραγματα για τα vag, πως δικαιολογειτε στον εαυτο σας τον αριθμο τους στο δρομο;
Δηλ η VW πουλαει λογω φημης απο παλαιοτερα το ιδιο και η Τογιοτα. Ομως νομιζω αυτο τελειωνει σιγα σιγα.
Συμφωνώ. Η vw επαναπαύτηκε στις δάφνες της και στα πολλά λεφτά που έβγαζε στην Κίνα. Δεν είναι πια η πρωτοποριακή εταιρεία που ήταν 1-2 δεκαετίες πίσω.
Η Toyota είναι σε καλύτερη μοίρα προς το παρόν λόγω των υβριδικών, αλλά κατά τ' άλλα τα αυτοκίνητά της δεν είναι άξια λόγου. Κι αυτή παραδοσιακή και δυσκίνητη είναι όπως η vw, δείχνει δυσκολία προσαρμογής σε νέες τεχνολογίες.
-
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@wantone said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
απο περιεργεια, οσοι τα λετε τοσο μαυρα τα πραγματα για τα vag, πως δικαιολογειτε στον εαυτο σας τον αριθμο τους στο δρομο;
Δηλ η VW πουλαει λογω φημης απο παλαιοτερα το ιδιο και η Τογιοτα. Ομως νομιζω αυτο τελειωνει σιγα σιγα.
Συμφωνώ. Η vw επαναπαύτηκε στις δάφνες της και στα πολλά λεφτά που έβγαζε στην Κίνα. Δεν είναι πια η πρωτοποριακή εταιρεία που ήταν 1-2 δεκαετίες πίσω.
Η Toyota είναι σε καλύτερη μοίρα προς το παρόν λόγω των υβριδικών, αλλά κατά τ' άλλα τα αυτοκίνητά της δεν είναι άξια λόγου. Κι αυτή παραδοσιακή και δυσκίνητη είναι όπως η vw, δείχνει δυσκολία προσαρμογής σε νέες τεχνολογίες.
Σε σχέση με 15 - 20 χρόνια πριν τα Toyota είναι συνολικά καλύτερα αυτοκίνητα.
Όχι μόνο λόγω υβριδικών.
Κράτημα, ποιότητα κατασκευής κλπ -
@lap said in VW Tiguan 2024:
Έαν έχετε 50Κ. Βάλτε σε αμοιβαία τα 25, βάλτε τα σε ανατοκισμο, πάρτε ένα καλό μεταχειρισμένο με 25Κ και στο τέλος της 10-12ετιας θα έχετε πάρει στην ουσία δωρεάν ένα αυτοκίνητο
Αν ζούμε
-
@nickthetrib said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@wantone said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
απο περιεργεια, οσοι τα λετε τοσο μαυρα τα πραγματα για τα vag, πως δικαιολογειτε στον εαυτο σας τον αριθμο τους στο δρομο;
Δηλ η VW πουλαει λογω φημης απο παλαιοτερα το ιδιο και η Τογιοτα. Ομως νομιζω αυτο τελειωνει σιγα σιγα.
Συμφωνώ. Η vw επαναπαύτηκε στις δάφνες της και στα πολλά λεφτά που έβγαζε στην Κίνα. Δεν είναι πια η πρωτοποριακή εταιρεία που ήταν 1-2 δεκαετίες πίσω.
Η Toyota είναι σε καλύτερη μοίρα προς το παρόν λόγω των υβριδικών, αλλά κατά τ' άλλα τα αυτοκίνητά της δεν είναι άξια λόγου. Κι αυτή παραδοσιακή και δυσκίνητη είναι όπως η vw, δείχνει δυσκολία προσαρμογής σε νέες τεχνολογίες.
Σε σχέση με 15 - 20 χρόνια πριν τα Toyota είναι συνολικά καλύτερα αυτοκίνητα.
Όχι μόνο λόγω υβριδικών.
Κράτημα, ποιότητα κατασκευής κλπΝα το δεχτώ με καλή πίστη. Ακόμα κι έτσι να είναι όμως, είναι too little. Το αν είναι και too late θα το μάθουμε σε λίγα χρόνια.
-
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@lap said in VW Tiguan 2024:
Έαν έχετε 50Κ. Βάλτε σε αμοιβαία τα 25, βάλτε τα σε ανατοκισμο, πάρτε ένα καλό μεταχειρισμένο με 25Κ και στο τέλος της 10-12ετιας θα έχετε πάρει στην ουσία δωρεάν ένα αυτοκίνητο
Αν ζούμε
εαν ακουσεις αυτον θα καταστραφεις. οταν γραφει αμοιβαια και ανατοκισμος δειχνει οτι ειναι μη σχετικος. Τα αμοιβαια δεν δινουν τοκους. Τοκους δινουν οι καταθεσεις.
-
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@lap said in VW Tiguan 2024:
Έαν έχετε 50Κ. Βάλτε σε αμοιβαία τα 25, βάλτε τα σε ανατοκισμο, πάρτε ένα καλό μεταχειρισμένο με 25Κ και στο τέλος της 10-12ετιας θα έχετε πάρει στην ουσία δωρεάν ένα αυτοκίνητο
Αν ζούμε
Αν δεν ζούμε θελουμε το αμάξι με τα 50Κ. Αν ζούμε θα θέλαμε το μεταχειρισμένο με τα αμοιβαία. Βγάλε άκρη, κολ!%ζωή
-
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@nickthetrib said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@wantone said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
απο περιεργεια, οσοι τα λετε τοσο μαυρα τα πραγματα για τα vag, πως δικαιολογειτε στον εαυτο σας τον αριθμο τους στο δρομο;
Δηλ η VW πουλαει λογω φημης απο παλαιοτερα το ιδιο και η Τογιοτα. Ομως νομιζω αυτο τελειωνει σιγα σιγα.
Συμφωνώ. Η vw επαναπαύτηκε στις δάφνες της και στα πολλά λεφτά που έβγαζε στην Κίνα. Δεν είναι πια η πρωτοποριακή εταιρεία που ήταν 1-2 δεκαετίες πίσω.
Η Toyota είναι σε καλύτερη μοίρα προς το παρόν λόγω των υβριδικών, αλλά κατά τ' άλλα τα αυτοκίνητά της δεν είναι άξια λόγου. Κι αυτή παραδοσιακή και δυσκίνητη είναι όπως η vw, δείχνει δυσκολία προσαρμογής σε νέες τεχνολογίες.
Σε σχέση με 15 - 20 χρόνια πριν τα Toyota είναι συνολικά καλύτερα αυτοκίνητα.
Όχι μόνο λόγω υβριδικών.
Κράτημα, ποιότητα κατασκευής κλπΝα το δεχτώ με καλή πίστη. Ακόμα κι έτσι να είναι όμως, είναι too little. Το αν είναι και too late θα το μάθουμε σε λίγα χρόνια.
Δεν υπήρχε σύγκριση του focus ή του γκολφ το 2008 με το auris (ούτε καν σαν σκέψη), τώρα είναι συγκρίσιμα σαν σύνολα (σε κάποιον τομέα χάνει το ενα σε κάποιον το άλλο).
-
@wantone said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@lap said in VW Tiguan 2024:
Έαν έχετε 50Κ. Βάλτε σε αμοιβαία τα 25, βάλτε τα σε ανατοκισμο, πάρτε ένα καλό μεταχειρισμένο με 25Κ και στο τέλος της 10-12ετιας θα έχετε πάρει στην ουσία δωρεάν ένα αυτοκίνητο
Αν ζούμε
εαν ακουσεις αυτον θα καταστραφεις. οταν γραφει αμοιβαια και ανατοκισμος δειχνει οτι ειναι μη σχετικος. Τα αμοιβαια δεν δινουν τοκους. Τοκους δινουν οι καταθεσεις.
Δεν μίλησα για τόκο!!!! Αυτό που έγραψα ήταν να τα βάλουν σε ανατοκισμό! Το φαινόμενο του ανατοκισμού το γνωρίζεις!! Μιλώ για σωρευτικά διαπραγματεύσιμα αμοιβαία κεφαλαία!!!!
-
@lap said in VW Tiguan 2024:
@wantone said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@lap said in VW Tiguan 2024:
Έαν έχετε 50Κ. Βάλτε σε αμοιβαία τα 25, βάλτε τα σε ανατοκισμο, πάρτε ένα καλό μεταχειρισμένο με 25Κ και στο τέλος της 10-12ετιας θα έχετε πάρει στην ουσία δωρεάν ένα αυτοκίνητο
Αν ζούμε
εαν ακουσεις αυτον θα καταστραφεις. οταν γραφει αμοιβαια και ανατοκισμος δειχνει οτι ειναι μη σχετικος. Τα αμοιβαια δεν δινουν τοκους. Τοκους δινουν οι καταθεσεις.
Δεν μίλησα για τόκο!!!! Μίλησα να τα βάλουν σε ανατοκισμό! Το φαινόμενο του ανατοκισμού το γνωριζεισ!!! Μιλώ για σωρευτικά διαπραγματεύσιμα αμοιβαία κεφαλαία!!!!
ανατοκισμος (compounding) αφορα τους τοκους. τα funds ειναι ειτε accumulating or distributing. το αντιστοιχο του ανατοκισμου ειναι το accumulating
-
@nickthetrib said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@nickthetrib said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@wantone said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
απο περιεργεια, οσοι τα λετε τοσο μαυρα τα πραγματα για τα vag, πως δικαιολογειτε στον εαυτο σας τον αριθμο τους στο δρομο;
Δηλ η VW πουλαει λογω φημης απο παλαιοτερα το ιδιο και η Τογιοτα. Ομως νομιζω αυτο τελειωνει σιγα σιγα.
Συμφωνώ. Η vw επαναπαύτηκε στις δάφνες της και στα πολλά λεφτά που έβγαζε στην Κίνα. Δεν είναι πια η πρωτοποριακή εταιρεία που ήταν 1-2 δεκαετίες πίσω.
Η Toyota είναι σε καλύτερη μοίρα προς το παρόν λόγω των υβριδικών, αλλά κατά τ' άλλα τα αυτοκίνητά της δεν είναι άξια λόγου. Κι αυτή παραδοσιακή και δυσκίνητη είναι όπως η vw, δείχνει δυσκολία προσαρμογής σε νέες τεχνολογίες.
Σε σχέση με 15 - 20 χρόνια πριν τα Toyota είναι συνολικά καλύτερα αυτοκίνητα.
Όχι μόνο λόγω υβριδικών.
Κράτημα, ποιότητα κατασκευής κλπΝα το δεχτώ με καλή πίστη. Ακόμα κι έτσι να είναι όμως, είναι too little. Το αν είναι και too late θα το μάθουμε σε λίγα χρόνια.
Δεν υπήρχε σύγκριση του focus ή του γκολφ το 2008 με το auris (ούτε καν σαν σκέψη), τώρα είναι συγκρίσιμα σαν σύνολα (σε κάποιον τομέα χάνει το ενα σε κάποιον το άλλο).
Οι άνθρωποι έφτιαξαν ηλεκτρικό και δεν μπορούσαν να μαζέψουν τις ρόδες να μη φεύγουν. Είναι αυτή εικόνα εταιρείας που δείχνει ότι μπορεί να καινοτομήσει και μάλιστα γρήγορα αν χρειαστεί, για να συμβαδίσει με τον ανταγωνισμό?
Ας μην ανοίξουμε κουβέντα για τα toyota στο θέμα του Tiguan. -
@jamesd said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@lap said in VW Tiguan 2024:
Έαν έχετε 50Κ. Βάλτε σε αμοιβαία τα 25, βάλτε τα σε ανατοκισμο, πάρτε ένα καλό μεταχειρισμένο με 25Κ και στο τέλος της 10-12ετιας θα έχετε πάρει στην ουσία δωρεάν ένα αυτοκίνητο
Αν ζούμε
Αν δεν ζούμε θελουμε το αμάξι με τα 50Κ. Αν ζούμε θα θέλαμε το μεταχειρισμένο με τα αμοιβαία. Βγάλε άκρη, κολ!%ζωή
Εγώ ξεκίνησα να αγοράσω καινούριο με 25000 @lap, πως βρέθηκα στα 35-40000-€ ούτε που το κατάλαβα
-
@lap said in VW Tiguan 2024:
@wantone said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@lap said in VW Tiguan 2024:
Έαν έχετε 50Κ. Βάλτε σε αμοιβαία τα 25, βάλτε τα σε ανατοκισμο, πάρτε ένα καλό μεταχειρισμένο με 25Κ και στο τέλος της 10-12ετιας θα έχετε πάρει στην ουσία δωρεάν ένα αυτοκίνητο
Αν ζούμε
εαν ακουσεις αυτον θα καταστραφεις. οταν γραφει αμοιβαια και ανατοκισμος δειχνει οτι ειναι μη σχετικος. Τα αμοιβαια δεν δινουν τοκους. Τοκους δινουν οι καταθεσεις.
Δεν μίλησα για τόκο!!!! Αυτό που έγραψα ήταν να τα βάλουν σε ανατοκισμό! Το φαινόμενο του ανατοκισμού το γνωριζεισ!!! Μιλώ για σωρευτικά διαπραγματεύσιμα αμοιβαία κεφαλαία!!!!
Μήπως εννοείς προνομιούχες μετοχές με σωρευτικό μέρισμα; Τα Α/Κ είναι χαρτοφυλάκια σε π.χ. μετοχές, τίτλους σταθερού εισοδήματος,μεικτα, αλλά Α/Κ κλπ.. Η τιμή τους διαμορφώνεται από το πως έχει πάει το χαρτοφυλάκιό στο οποίο επενδύουν. Άμεσα δεν έχεις ανατοκισμό, έχεις απόδοση, ούτε διαπραγματεύσιμο είναι στο κομμάτι που αφορά τον αγοραστή (price taker είναι ο πελάτης), ο οποίος δεν διαμορφώνει τιμή…εκτός αν υπάρχει κανένα υβριδικό που δεν ξέρω.
-
@wantone said in VW Tiguan 2024:
@lap said in VW Tiguan 2024:
@wantone said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@lap said in VW Tiguan 2024:
Έαν έχετε 50Κ. Βάλτε σε αμοιβαία τα 25, βάλτε τα σε ανατοκισμο, πάρτε ένα καλό μεταχειρισμένο με 25Κ και στο τέλος της 10-12ετιας θα έχετε πάρει στην ουσία δωρεάν ένα αυτοκίνητο
Αν ζούμε
εαν ακουσεις αυτον θα καταστραφεις. οταν γραφει αμοιβαια και ανατοκισμος δειχνει οτι ειναι μη σχετικος. Τα αμοιβαια δεν δινουν τοκους. Τοκους δινουν οι καταθεσεις.
Δεν μίλησα για τόκο!!!! Μίλησα να τα βάλουν σε ανατοκισμό! Το φαινόμενο του ανατοκισμού το γνωριζεισ!!! Μιλώ για σωρευτικά διαπραγματεύσιμα αμοιβαία κεφαλαία!!!!
ανατοκισμος (compounding) αφορα τους τοκους. τα funds ειναι ειτε accumulating or distributing. το αντιστοιχο του ανατοκισμου ειναι το accumulating
Σωστά, αλλά πως μπορείς να το πεις στα ελληνικά, όταν επανεπενδύεις τα μερίσματα σε ιδιες μετοχές; Διότι το accumulation σημαίνει επισης πως μπορείς να επενδύσεις στο ίδιο είδος επενδύσεις αλλά με κεφαλαία άλλης προελευσεως από ότι τα μερίσματα του ίδιου που λαμβάνεις! Στη μια περίπτωση το αντικείμενο είναι το μέρισμα στην αλλη η μετοχή!
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Άκου τώρα επιχείρημα. "Όταν δουλεύει σωστά είναι πολύ καλύτερο". Αχαχσαχα. Τα video πρόσφατα, τα τελευταία δύο χρόνια, δεν ήταν που έπαιζαν στα δελτία ειδήσεων για τα BMW που έπαιρναν φωτιά στον δρόμο; Τεσπά δεν έχει νόημα αυτή η κουβέντα.
Πιο σωστό είναι να πούμε όταν και τα 2 δουλεύουν χωρίς Προβλήματα με διαφορά καλύτερο είναι η χ1
-
@lap said in VW Tiguan 2024:
@wantone said in VW Tiguan 2024:
@lap said in VW Tiguan 2024:
@wantone said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@lap said in VW Tiguan 2024:
Έαν έχετε 50Κ. Βάλτε σε αμοιβαία τα 25, βάλτε τα σε ανατοκισμο, πάρτε ένα καλό μεταχειρισμένο με 25Κ και στο τέλος της 10-12ετιας θα έχετε πάρει στην ουσία δωρεάν ένα αυτοκίνητο
Αν ζούμε
εαν ακουσεις αυτον θα καταστραφεις. οταν γραφει αμοιβαια και ανατοκισμος δειχνει οτι ειναι μη σχετικος. Τα αμοιβαια δεν δινουν τοκους. Τοκους δινουν οι καταθεσεις.
Δεν μίλησα για τόκο!!!! Μίλησα να τα βάλουν σε ανατοκισμό! Το φαινόμενο του ανατοκισμού το γνωριζεισ!!! Μιλώ για σωρευτικά διαπραγματεύσιμα αμοιβαία κεφαλαία!!!!
ανατοκισμος (compounding) αφορα τους τοκους. τα funds ειναι ειτε accumulating or distributing. το αντιστοιχο του ανατοκισμου ειναι το accumulating
Σωστά, αλλά πως μπορείς να το πεις στα ελληνικά, όταν επανεπενδύεις τα μερίσματα σε ιδιες μετοχές; Διότι το accumulation σημαίνει επισης πως μπορείς να επενδύσεις στο ίδιο είδος επενδύσεις αλλά με κεφαλαία άλλης προελευσεως από ότι τα μερίσματα του ίδιου που λαμβάνεις! Στη μια περίπτωση το αντικείμενο είναι το μέρισμα στην αλλη η μετοχή!
dividends are reinvested.
το επομενο που λες ειναι αγοραζω περισσοτερα funds με καινουρια χρηματα.
τα accumulating/ distributing εχουν η μπορει να εχουν και διαφορετικη φορολογικη αντιμετωπιση σε πολλες χωρες.
οπως ολα τα πραγματα εχεις μια θολουρα διαβαζεις διαφορα ολη μερα στο ιντερνετ χωρις να εχεις καμμια εμπηρεια για τα τοπικς που αναφερεσαι που απαιτουν χρονια εμπηρεια σε μεγαλους οργανισμους. γιαυτο πρεπει να περιοριστεις σε κατι που ξερεις, μην χανεις τον χρονο σου σε πραγματα που δεν ειναι στον τομεα σου.
VW Tiguan 2024