Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2020 Toyota Yaris
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 2020 Toyota Yaris
    • 1
    • 2
    • 120
    • 121
    • 122
    • 123
    • 124
    • 127
    • 128
    • 122 / 128
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    132
    2542
    107386
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • monman2
      monman2 @gtsartsal last edited by monman2

      @gtsartsal said in 2020 Toyota Yaris:

      Δεν είναι έτσι Φάνη.
      Το σωστό είναι αν κάποιος θέλει να δει τι καει με Μ.ο. ταχύτητας 120 , να πάει μέχρι τη Λαμία σε χρόνο 1.45.
      Τότε θα έχει κάνει το ταξίδι του με αυτή την ταχύτητα και θα ξέρουμε την κατανάλωση

      Ούτε αυτό ισχύει γιατί άλλη κατανάλωση θα γράψει καθημερινή 3 μετα τα μεσάνυκτα και άλλη 3 το μεσημέρι ...

      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

      gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • gtsartsal
        gtsartsal @monman2 last edited by

        @monman2 said in 2020 Toyota Yaris:

        @gtsartsal said in 2020 Toyota Yaris:

        Δεν είναι έτσι Φάνη.
        Το σωστό είναι αν κάποιος θέλει να δει τι καει με Μ.ο. ταχύτητας 120 , να πάει μέχρι τη Λαμία σε χρόνο 1.45.
        Τότε θα έχει κάνει το ταξίδι του με αυτή την ταχύτητα και θα ξέρουμε την κατανάλωση

        Ούτε αυτό ισχύει γιατί άλλη κατανάλωση θα γράψει καθημερινή 3 μετα τα μεσάνυκτα και άλλη 3 το μεσημέρι ...

        Ας το κάνει δύο τρεις φορές σε διαφορετικές ώρες και μέρες και θα είμαστε μέσα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator @gtsartsal last edited by

          @gtsartsal said in 2020 Toyota Yaris:

          Δεν είναι έτσι Φάνη.
          Το σωστό είναι αν κάποιος θέλει να δει τι καει με Μ.ο. ταχύτητας 120 , να πάει μέχρι τη Λαμία σε χρόνο 1.45.
          Τότε θα έχει κάνει το ταξίδι του με αυτή την ταχύτητα και θα ξέρουμε την κατανάλωση

          Η ερώτηση ήταν: "τι καίει στα 120χαω". Απάντησα. Οπότε ας αποφασίσουμε τι θέλουμε να δούμε?

          1. Πόσο καίει στα 120χαω?
          2. Πόσο καίει σε ταξίδι με μωτ 120χαω? Γιατί ταξίδι με 120μωτ μπορεί να σημαίνει οτι πηγαίνω με 140χαω στην Ε.Ο ή πηγαίνω με 200χαω στην Ε.Ο. Τόσο δεν πάω ποτέ, ότι και να έχω, γιατί σέβομαι την οικογένειά μου και τους άλλους στον δρόμο.
          3. Να δέιξουμε ότι καίει πολύ?
          4. Να δείξουμε ότι όσοι έχουν υβρίδια είναι σαλίγκαρι?
          5. Να δούμε τελικά σε ένα ταξίδι ποσο καίει?
          6. Κάτι άλλο?

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • gtsartsal
            gtsartsal last edited by

            Το σίγουρο πάντως είναι ότι δεν βγαίνει η κατανάλωση αν πάω μισή ώρα με 120 από Ξάνθη Κομοτηνή...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • gtsartsal
              gtsartsal @fanis75 last edited by

              @fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:

              @gtsartsal said in 2020 Toyota Yaris:

              Δεν είναι έτσι Φάνη.
              Το σωστό είναι αν κάποιος θέλει να δει τι καει με Μ.ο. ταχύτητας 120 , να πάει μέχρι τη Λαμία σε χρόνο 1.45.
              Τότε θα έχει κάνει το ταξίδι του με αυτή την ταχύτητα και θα ξέρουμε την κατανάλωση

              Η ερώτηση ήταν: "τι καίει στα 120χαω". Απάντησα. Οπότε ας αποφασίσουμε τι θέλουμε να δούμε?
              2. Πόσο καίει σε ταξίδι με μωτ 120χαω? Γιατί ταξίδι με 120μωτ μπορεί να σημαίνει οτι πηγαίνω με 140χαω

              Εγώ αποφάσισα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bill_hsd last edited by

                Ποιος κάνει ταξίδι με μωτ 120 km/h στην Ελλάδα;
                Όλοι σαν τις κότες πάνε για να μην κάψουν, πιάνουν καμια φορά και 130-140 km/h (που στην πραγματικοτητα ειναι -10 με 15km/h, λόγω σφάλματος ταχυμέτρου) και νομίζουν οτι είναι και γρήγοροι.
                Το έχουμε γράψει επανειλημμένως όσοι έχουμε υβριδικά Toyota, ακόμα και σε ταξίδι είναι οικονομικοτερα από ένα συμβατικό βενζίνης σε αντίστοιχους ρυθμούς, γιατί η μπαταρία υποβοηθά τον βενζινοκινητήρα, ακόμη και όταν δεν κινείται το αυτοκίνητο πλήρως ηλεκτρικά.
                Και για όσους πουν για diesel, που παραμένει συγκρισιμη η καταναλωσή τους σε ταξιδι με τα υβριδικά μονο και μονο λόγω της διαφορας τιμής βενζινης και πετρελαίου, πέραν των λοιπων οικολογικών/περιβαλλοντικών θεμάτων, σε κάθε περίπτωση δεν συγκρίνεται η ποιότητα λειτουργίας ενός υβριδικού με ένα diesel (κροτάλισμα, κραδασμοί, εν γένει θόρυβος κλπ).

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • D
                  dekouk last edited by

                  πρέπει να είναι προς Καβάλα από Θεσσαλονίκη, όχι φορτωμένος αλλά γοργά
                  όπου ΜΟ. (112km/h) pass στα διόδια γενικα130 κ μερικά ανοίγματα..

                  Η δεύτερη πιο συντηρητική αλλά περνετε μια ιδέα σε σχέση με τους ΜΟ που έχουν ανεβάσει οι άλλοι χρήστες.

                  Έχω κ πιο γρήγορες με 6,1 ή 2 με μεγαλύτερο μο.

                  Πάει γοργά επιταχύνει γρήγορα στρίβει ωραία, δεν είναι ντίζελ.( για εθνική μιλάω κ ταξίδια).

                  Λάθος αγορά όποιος προσπαθεί να το συγκρίνει με ένα καλό ντίζελ(πχ κινητήρας Ρενώ 1.5) σε ταξίδια κ εθνικές.

                  απλά αν το πας κανονικά προς γρήγορα μην περιμένετε χαμηλά 4 ρια.🇯🇵😎.

                  Ούτως η άλλως με το που πλησιάσεις τον προορισμό σου κ στην κίνηση εκεί θα ρίξει την κατανάλωση.

                  Χαρείτε το κ μη σκατε για την κατανάλωση.Αν έχετε πολλά ταξίδια ειδικά εθνική κ σας ενδιαφέρει κ η κατανάλωση κοιτάξτε ντίζελ.

                  Screenshot_2022-09-22-15-50-55-20_715cf539f279538cd75643f24ff867f8.jpg Screenshot_2022-09-22-15-51-38-51_715cf539f279538cd75643f24ff867f8.jpg

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • A
                    andya3 last edited by

                    Νομίζω ότι όλοι μπορούν να έχουν μια εικόνα για το τι καίει το αυτοκίνητό τους σε συγκεκριμένες ταχύτητες κίνησης στην Εθνική.

                    Παράδειγμα με το T-Roc κινούμενος σε Εθνική με 130 έβλεπα για λίγα λεπτά, η στιγμιαία κατανάλωση έμενε σταθερά 6,2-6,3. Μετά ανέβασα σε 140 πάλι για λίγα λεπτά και είδα τη στιγμιαία κατανάλωση να ανεβαίνει κοντά στο 6,7. Δηλ. περίπου 0,3-0,4lt παραπάνω. Ήθελα να ξέρω πάνω-κάτω τι καίει το αυτοκίνητό μου.

                    Με τα υβριδικά είναι δύσκολο να δώσετε μια αντίστοιχη εικόνα? Ο μέσος όρος κατανάλωσης σ' ένα ταξίδι είναι άλλο θέμα.

                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                    V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dekouk last edited by

                      μέχρι κ 130 μπορεί να το πάει ο γνώστης κ υβριδικά...με 0 κατανάλωση, το στιγμιαίου ας υβριδικό δεν μου λέει κάτι πολλές μεταβλητές! ( ακόμα κ ο χρήστης)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • V
                        v_a @andya3 last edited by

                        @andya3 said in 2020 Toyota Yaris:

                        Νομίζω ότι όλοι μπορούν να έχουν μια εικόνα για το τι καίει το αυτοκίνητό τους σε συγκεκριμένες ταχύτητες κίνησης στην Εθνική.

                        Παράδειγμα με το T-Roc κινούμενος σε Εθνική με 130 έβλεπα για λίγα λεπτά, η στιγμιαία κατανάλωση έμενε σταθερά 6,2-6,3. Μετά ανέβασα σε 140 πάλι για λίγα λεπτά και είδα τη στιγμιαία κατανάλωση να ανεβαίνει κοντά στο 6,7. Δηλ. περίπου 0,3-0,4lt παραπάνω. Ήθελα να ξέρω πάνω-κάτω τι καίει το αυτοκίνητό μου.

                        Με τα υβριδικά είναι δύσκολο να δώσετε μια αντίστοιχη εικόνα? Ο μέσος όρος κατανάλωσης σ' ένα ταξίδι είναι άλλο θέμα.

                        Απλά στα υβριδικά, αυτό που λες εσύ για τη στιγμιαία δεν έχει και πολύ νόημα.
                        Θα τύχει πχ να εμφανισει και 10 αν ταυτόχρονα ο θερμικος φορτίζει τη μπαταρία, θα τύχει να πέσει και στο 3 αν η μπαταρία υποβοηθα τη κίνηση, θα τύχει και να μηδενιστεί αν κινείται μόνο ηλεκτρικά (και στα 120 μπορεί να συμβεί αυτό). Και όλα αυτά, εναλλάσσονται για πλάκα.

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • ataim
                          ataim last edited by

                          o 1001cars πάντως έχει ανεβάσει μετρήσεις για διάφορα και για το yaris με "στιγμιαίες" καταναλώσεις, οι οποίες είναι ένας οδηγός για το τι να περιμένει κανείς.

                          Youtube Video – [00:58..]

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser last edited by criuser

                            This post is deleted!
                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              andya3 @v_a last edited by

                              @v_a said in 2020 Toyota Yaris:

                              @andya3 said in 2020 Toyota Yaris:

                              Νομίζω ότι όλοι μπορούν να έχουν μια εικόνα για το τι καίει το αυτοκίνητό τους σε συγκεκριμένες ταχύτητες κίνησης στην Εθνική.

                              Παράδειγμα με το T-Roc κινούμενος σε Εθνική με 130 έβλεπα για λίγα λεπτά, η στιγμιαία κατανάλωση έμενε σταθερά 6,2-6,3. Μετά ανέβασα σε 140 πάλι για λίγα λεπτά και είδα τη στιγμιαία κατανάλωση να ανεβαίνει κοντά στο 6,7. Δηλ. περίπου 0,3-0,4lt παραπάνω. Ήθελα να ξέρω πάνω-κάτω τι καίει το αυτοκίνητό μου.

                              Με τα υβριδικά είναι δύσκολο να δώσετε μια αντίστοιχη εικόνα? Ο μέσος όρος κατανάλωσης σ' ένα ταξίδι είναι άλλο θέμα.

                              Απλά στα υβριδικά, αυτό που λες εσύ για τη στιγμιαία δεν έχει και πολύ νόημα.
                              Θα τύχει πχ να εμφανισει και 10 αν ταυτόχρονα ο θερμικος φορτίζει τη μπαταρία, θα τύχει να πέσει και στο 3 αν η μπαταρία υποβοηθα τη κίνηση, θα τύχει και να μηδενιστεί αν κινείται μόνο ηλεκτρικά (και στα 120 μπορεί να συμβεί αυτό). Και όλα αυτά, εναλλάσσονται για πλάκα.

                              Περίμενα τέτοια απάντηση, γιατί κάπως έτσι έχω καταλάβει κι εγώ ότι δουλεύει το υβριδικό της Toyota. Επέτρεψέ μου όμως να παραμένω (καλοπροαίρετα πάντα) καχύποπτος για την κατανάλωση των υβριδικών σε ταχύτητες 130-140.

                              Ο λόγος ότι στα φετινά καλοκαιρινά ταξίδια μου στην Εθνική, κινούμενος με τις παραπάνω ταχύτητες,περνούσα άνετα Tesla και Audi Q4 (ηλεκτρικά), Yaris Cross και CHR.

                              Νομίζω δικαίως μου περνάει απ' το μυαλό ότι για να πηγαίνουν τόσο αργά τα υβριδικά, όμοια με τα ηλεκτρικά, κάτι βλέπουν οι οδηγοί τους και "φοβούνται", Την κατανάλωση ίσως?

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              L V I cirus 4 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap @andya3 last edited by lap

                                @andya3 said in 2020 Toyota Yaris:

                                @v_a said in 2020 Toyota Yaris:

                                @andya3 said in 2020 Toyota Yaris:

                                Νομίζω ότι όλοι μπορούν να έχουν μια εικόνα για το τι καίει το αυτοκίνητό τους σε συγκεκριμένες ταχύτητες κίνησης στην Εθνική.

                                Παράδειγμα με το T-Roc κινούμενος σε Εθνική με 130 έβλεπα για λίγα λεπτά, η στιγμιαία κατανάλωση έμενε σταθερά 6,2-6,3. Μετά ανέβασα σε 140 πάλι για λίγα λεπτά και είδα τη στιγμιαία κατανάλωση να ανεβαίνει κοντά στο 6,7. Δηλ. περίπου 0,3-0,4lt παραπάνω. Ήθελα να ξέρω πάνω-κάτω τι καίει το αυτοκίνητό μου.

                                Με τα υβριδικά είναι δύσκολο να δώσετε μια αντίστοιχη εικόνα? Ο μέσος όρος κατανάλωσης σ' ένα ταξίδι είναι άλλο θέμα.

                                Απλά στα υβριδικά, αυτό που λες εσύ για τη στιγμιαία δεν έχει και πολύ νόημα.
                                Θα τύχει πχ να εμφανισει και 10 αν ταυτόχρονα ο θερμικος φορτίζει τη μπαταρία, θα τύχει να πέσει και στο 3 αν η μπαταρία υποβοηθα τη κίνηση, θα τύχει και να μηδενιστεί αν κινείται μόνο ηλεκτρικά (και στα 120 μπορεί να συμβεί αυτό). Και όλα αυτά, εναλλάσσονται για πλάκα.

                                Περίμενα τέτοια απάντηση, γιατί κάπως έτσι έχω καταλάβει κι εγώ ότι δουλεύει το υβριδικό της Toyota. Επέτρεψέ μου όμως να παραμένω (καλοπροαίρετα πάντα) καχύποπτος για την κατανάλωση των υβριδικών σε ταχύτητες 130-140.

                                Ο λόγος ότι στα φετινά καλοκαιρινά ταξίδια μου στην Εθνική, κινούμενος με τις παραπάνω ταχύτητες,περνούσα άνετα Tesla και Audi Q4 (ηλεκτρικά), Yaris Cross και CHR.

                                Νομίζω δικαίως μου περνάει απ' το μυαλό ότι για να πηγαίνουν τόσο αργά τα υβριδικά, όμοια με τα ηλεκτρικά, κάτι βλέπουν οι οδηγοί τους και "φοβούνται", Την κατανάλωση ίσως?

                                Απλώς έχει έναν δείκτη στον πίνακα οργάνων που λέει πόσο eco είσαι οταν κινείσαι και προσπαθούν να μην τον περάσουν. Δεν σημαίνει ότι καταναλώνουν πολλά σε αυτοκινητόδρομο.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • V
                                  v_a @andya3 last edited by v_a

                                  @andya3 said in 2020 Toyota Yaris:

                                  @v_a said in 2020 Toyota Yaris:

                                  @andya3 said in 2020 Toyota Yaris:

                                  Νομίζω δικαίως μου περνάει απ' το μυαλό ότι για να πηγαίνουν τόσο αργά τα υβριδικά, όμοια με τα ηλεκτρικά, κάτι βλέπουν οι οδηγοί τους και "φοβούνται",

                                  Γμτ μας καταλάβανε...
                                  Ήταν καλά κρυμμένο μυστικό, αλλά λίγο ο Trump (που απειλεί να χαλάσει την ΝΤΠ), λίγο ο Πούτιν (δεν είναι ο κανονικός, είναι σωσίας), λίγο και ο Κουλης (no comment), το πράγμα ξέφυγε από τα συρτάρια της CIA..
                                  Πάνω από τα 130, ηλεκτρομαγνητικά κύματα από τις μπαταρίες επηρεάζουν την ανδρική λίμπιντο και ωθούν τους άντρες οδηγούς σε ανελέητο s€₩ με τις συζύγους τους.
                                  Γεγονός που πρέπει να αποφευχθεί
                                  ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • I
                                    iceman7 @andya3 last edited by

                                    @andya3 said in 2020 Toyota Yaris:

                                    @v_a said in 2020 Toyota Yaris:

                                    @andya3 said in 2020 Toyota Yaris:

                                    Νομίζω ότι όλοι μπορούν να έχουν μια εικόνα για το τι καίει το αυτοκίνητό τους σε συγκεκριμένες ταχύτητες κίνησης στην Εθνική.

                                    Παράδειγμα με το T-Roc κινούμενος σε Εθνική με 130 έβλεπα για λίγα λεπτά, η στιγμιαία κατανάλωση έμενε σταθερά 6,2-6,3. Μετά ανέβασα σε 140 πάλι για λίγα λεπτά και είδα τη στιγμιαία κατανάλωση να ανεβαίνει κοντά στο 6,7. Δηλ. περίπου 0,3-0,4lt παραπάνω. Ήθελα να ξέρω πάνω-κάτω τι καίει το αυτοκίνητό μου.

                                    Με τα υβριδικά είναι δύσκολο να δώσετε μια αντίστοιχη εικόνα? Ο μέσος όρος κατανάλωσης σ' ένα ταξίδι είναι άλλο θέμα.

                                    Απλά στα υβριδικά, αυτό που λες εσύ για τη στιγμιαία δεν έχει και πολύ νόημα.
                                    Θα τύχει πχ να εμφανισει και 10 αν ταυτόχρονα ο θερμικος φορτίζει τη μπαταρία, θα τύχει να πέσει και στο 3 αν η μπαταρία υποβοηθα τη κίνηση, θα τύχει και να μηδενιστεί αν κινείται μόνο ηλεκτρικά (και στα 120 μπορεί να συμβεί αυτό). Και όλα αυτά, εναλλάσσονται για πλάκα.

                                    Περίμενα τέτοια απάντηση, γιατί κάπως έτσι έχω καταλάβει κι εγώ ότι δουλεύει το υβριδικό της Toyota. Επέτρεψέ μου όμως να παραμένω (καλοπροαίρετα πάντα) καχύποπτος για την κατανάλωση των υβριδικών σε ταχύτητες 130-140.

                                    Ο λόγος ότι στα φετινά καλοκαιρινά ταξίδια μου στην Εθνική, κινούμενος με τις παραπάνω ταχύτητες,περνούσα άνετα Tesla και Audi Q4 (ηλεκτρικά), Yaris Cross και CHR.

                                    Νομίζω δικαίως μου περνάει απ' το μυαλό ότι για να πηγαίνουν τόσο αργά τα υβριδικά, όμοια με τα ηλεκτρικά, κάτι βλέπουν οι οδηγοί τους και "φοβούνται", Την κατανάλωση ίσως?

                                    Δεν είναι θέμα κατανάλωσης. Πραγματικά το λέω.
                                    Δεν είναι ποτε περισσότερο από ένα αντίστοιχο βενζινης.
                                    Απλά έχουν συνηθίσει εξευτιλιστικες καθημερινες καταναλωσεις και να οδηγούν γενικά πιο ράθυμα γιατί είναι πραγματικά άλλη η αίσθηση να πηγαίνεις αθόρυβα.
                                    Αντίθετα στα υβριδικά της Τογιότα αν πατησεις παραπάνω έχεις και το θόρυβο/μουγκρισμα του cvt και αυτό σε χαλάει.
                                    Εγώ με τα υβριδικά πάντα σε ανοιχτό δρόμο θα πάω όπως με τη Χ1 (τηρουμένων των αναλογιών φυσικά).
                                    Προσωπικά θα με κουράσει περισσότερο και επειδή τα υβριδικά μου είναι b το ταξίδι θα γίνει λιγότερο απολαυστικό από το μεγάλο. Αλλά σε κατανάλωση δεν θα δω τίποτα παλαβό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                    • cirus
                                      cirus @andya3 last edited by cirus

                                      @andya3 said in 2020 Toyota Yaris:

                                      @v_a said in 2020 Toyota Yaris:

                                      @andya3 said in 2020 Toyota Yaris:

                                      Νομίζω ότι όλοι μπορούν να έχουν μια εικόνα για το τι καίει το αυτοκίνητό τους σε συγκεκριμένες ταχύτητες κίνησης στην Εθνική.

                                      Παράδειγμα με το T-Roc κινούμενος σε Εθνική με 130 έβλεπα για λίγα λεπτά, η στιγμιαία κατανάλωση έμενε σταθερά 6,2-6,3. Μετά ανέβασα σε 140 πάλι για λίγα λεπτά και είδα τη στιγμιαία κατανάλωση να ανεβαίνει κοντά στο 6,7. Δηλ. περίπου 0,3-0,4lt παραπάνω. Ήθελα να ξέρω πάνω-κάτω τι καίει το αυτοκίνητό μου.

                                      Με τα υβριδικά είναι δύσκολο να δώσετε μια αντίστοιχη εικόνα? Ο μέσος όρος κατανάλωσης σ' ένα ταξίδι είναι άλλο θέμα.

                                      Απλά στα υβριδικά, αυτό που λες εσύ για τη στιγμιαία δεν έχει και πολύ νόημα.
                                      Θα τύχει πχ να εμφανισει και 10 αν ταυτόχρονα ο θερμικος φορτίζει τη μπαταρία, θα τύχει να πέσει και στο 3 αν η μπαταρία υποβοηθα τη κίνηση, θα τύχει και να μηδενιστεί αν κινείται μόνο ηλεκτρικά (και στα 120 μπορεί να συμβεί αυτό). Και όλα αυτά, εναλλάσσονται για πλάκα.

                                      Περίμενα τέτοια απάντηση, γιατί κάπως έτσι έχω καταλάβει κι εγώ ότι δουλεύει το υβριδικό της Toyota. Επέτρεψέ μου όμως να παραμένω (καλοπροαίρετα πάντα) καχύποπτος για την κατανάλωση των υβριδικών σε ταχύτητες 130-140.

                                      Ο λόγος ότι στα φετινά καλοκαιρινά ταξίδια μου στην Εθνική, κινούμενος με τις παραπάνω ταχύτητες,περνούσα άνετα Tesla και Audi Q4 (ηλεκτρικά), Yaris Cross και CHR.

                                      Νομίζω δικαίως μου περνάει απ' το μυαλό ότι για να πηγαίνουν τόσο αργά τα υβριδικά, όμοια με τα ηλεκτρικά, κάτι βλέπουν οι οδηγοί τους και "φοβούνται", Την κατανάλωση ίσως?

                                      οι οδηγοι toyota τόσο πάνε, δεν θα καταναλωναν πολυ παραπάνω αν πηγαιναν περισσότερο και τα αμαξια πάνε ανετα παραπάνω.
                                      Απλα το 99% των οδηγων toyota προτιμουν και για να γλιτωσουν 1-5% παραπανω καταναλωση να πάνε με εκνευριστικα χαμηλές ταχύτητες.

                                      οι οδηγοι των ηλεκτρικων είναι αλλο πραγμα , ναι εκεί πολλοι οταν βλεπουν να κατεβαινει η σταθμη φορτισης αγχωνονται πολυ!!! οποτε πανε αργα για να φτασουν εστω και αν δεν χρειαζεται πραγματικα

                                      Cirus the virus

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        andya3 last edited by

                                        Μέχρις ενός σημείου είναι κατανοητό ότι το ίδιο το αυτοκίνητο σε "εμπνέει" πως θα το πας. Αν οδηγείς π.χ. ένα s3 θα σε τρώει το πόδι σου να πατήσεις το γκάζι παραπάνω.

                                        Αντιλαμβάνομαι ότι και τα υβριδικά θα "προτρέπουν" με τον τρόπο τους τους οδηγούς να τα πηγαίνουν λίγο πιο σιγά.

                                        Θα έχουν καταλάβει οι οδηγοί των υβριδικών εμπειρικά, από τη χρήση του αυτοκινήτου, ότι σε συγκεκριμένες ταχύτητες στην Εθνική ταξιδεύουν καλύτερα.
                                        Πάνε πιο πολύ ηλεκτρικά, είναι πιο ήσυχο το ταξίδι (πιθανόν τους χαλάει την ηρεμία του ταξιδιού όταν ανεβάζει απότομα στροφές ο θερμικός για να φορτίσει τη μπαταρία) και σαν μπόνους κρατάνε και χαμηλά την κατανάλωση.

                                        Γενικά πιο λογικό βρίσκω το αυτοκίνητο να σε ωθεί σε μια συγκεκριμένη οδηγική συμπεριφορά, παρά γενικεύσεις του τύπου ότι όλοι όσοι παίρνουν υβριδικά Toyota κυνηγάνε τη χαμηλή κατανάλωση, ή ότι είναι αργοί οδηγοί. Αυτό "εμπνέει" το αυτοκίνητο και αργά ή γρήγορα προσαρμόζονται και οδηγούν όλοι στο ίδιο μοτίβο.

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                        • k-m
                                          k-m last edited by

                                          Μολις παρελαβα το leasing. Συνδεσα BT και andoid auto, αλλα εχω ενα θεμα.

                                          Όταν εισαι στο Android auto πως πας πισω στο μενου του αυτοκινητου ?

                                          δοκιμασα τα παντα (και ultrex)

                                          εκλεισα και το BT του κινητου αλλα εχει παρει καποια ρυθμιση και ανοιγει αυτοματα. Οπότε με το που το κλεινω ανοιγει παλι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ataim
                                            ataim last edited by ataim

                                            Πατάς το πάνω αριστερά κουμπί για να γυρίσεις στα μενού του αυτοκινήτου, ραδιόφωνο κλπ. Αν δες θες το κινητό να συνδέεται αυτόματα με το αα υπάρχει επιλογή, στις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου, όταν το βάζεις στο usb μόνο να φορτίζει

                                            k-m 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 124
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 122 / 128
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr